نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه اعلام نتایج قبولی علمی کاربردی 99

داوطلبانی که در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام نمودند میتوانندجهت مشاهده نتایج اقدام نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه بوده و در صورت قبولی با ارائه مدارک لازم میتوانید جهت ثبت نام حضوری اقئام کنید.

 ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایطی میباشد که با مطالعه دفترچه میتوانید از ان شرایط مطلع شوید و در صورتی که قادر به ثبت نام بودید جهت پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی اقدام کنید.

 

زمان و سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای دوره مهر ماه ، اواخر مرداد ماه انجام شد و چند هفته پس از آن و در تاریخ 30 شهریور ماه ، کارنامه داوطلبان دوره کاردانی و روز 2 مهر ماه نتایج متقاضیان دوره کارشناسی ، منتشر شد . همچنین داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در رشته های ورودی بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی می باشند ، بایستی پس از ثبت نام در اوخر دی ماه ، نتیجه قبولی یا عدم خود را اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه مشاهده نمایند. با توجه به آنکه مسئول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان سنجش آموزش کشور می باشد ، داوطلبان برای دریافت کارنامه خود بایستی به وبگاه اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

 

مشاهده نتایج دانشگاه علمی کاربردی 99

اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99  ،  جهت مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بایستی در زمان مقرر به سایت sanjesh.org مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت مذکور از منوی سمت راست صفحه، پنجمین گزینه یعنی گزینه “جامع علمی کاربردی” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99  ،  سپس در صفحه ای که باز می شود بر روی لینک مربوط به “اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و کاردانی نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر 98” و یا بر روی لینک مربوط به “اعلام نتیجه دوره مهندسی و دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر 98” کلیک کنید. سپس با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه یا نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد، نتیجه ثبت نام برای شما قابل مشاهده خواهد شد.

جهت دریافت راهنمایی در رابطه با سامانه اعلام نتایج قبولی علمی کاربردی مهر و بهمن و اطلاع از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه با مشاوران ایران تحصیل به شماره های

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

شهریه دانشگاه علمی کاربردی 99

 

همانطور که می دانید دانشگاه علمی کاربردی غیر دولتی بوده و دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه موظف به پرداخت شهریه می باشند. حال ممکن است این سوال برایتان مطرح گردد که هزینه شهریه ها حدودا چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شهریه گروه های آزمایشی علوم پایه ، علوم انسانی ، فنی مهندسی و علوم پزشکی متفاوت است. البته لازم است گفته شود که هدف از رشته های علوم پزشکی دانشگاه علمی کاربردی ، رشته هایی مانند تجهیزات پزشکی و تجهیزات فنی اتاق عمل می باشد. به هیچ عنوان رشته های پزشکی و پیراپزشکی (پرستاری، مامائی ، هوشبری و …) در این دانشگاه ارائه نمی شود.

شهریه رشته های گروه مانند مدیریت ، حسابداری ، حقوق  حدودا 850 هزار تومان تا یک میلیون صد هزار تومان برای هرنیمسال تحصیلی می باشد.

شهریه رشته های گروه فرهنگ و هنر در دانشگاه علمی کاربردی مانند موسیقی ، عکاسی ، کارگردانی و از 900 هزار تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان برای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

شهریه رشته های گروه صنعت مانند رشته های فنی مهندسی حدودا از یک میلیون تومان تا یک میلیون سیصد هزار تومان می باشد.

شهریه رشته های گروه علوم پزشکی مانند تجهیزت فنی اتاق عمل ، تجهیزات پزشکی و … حدودا از یک میلیون و صد هزار تومان تا یک میلیون چهارصد تومان برای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

دلیل تغییر میزان شهریه ها به این دلیل است که معمولا شهریه هر داوطلب شامل دو بخش شهریه ثابت و متغییر می باشد که میزان شهریه ثابت به نوع دانشگاه و سال ورود دانشجو به دانشگاه می باشد و هر ساله 10 الی 15 درصد بر آن افزوده می شود. شهریه متغیر بستگی به تعداد واحد های اخذ شده دارد و اگر واحد هایی که دانشجو در هر نیم سال تحصیلی اخذ می کند ، بیشتر باشد ، میزان شهریه متغیر او نیز افزایش خواهد داشت. همچنین شهریه متغیر دروس نظری و عملی از شهریه متغیر دروس عمومی ، بیشتر می باشد.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه مشاهده اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم در مورد مشاهده نتایج را ارائه دهیم. داوطلبینی که قصد مشاهده نتایج را دارند توجه داشته باشند که زمان اعلام نتایج را از دست ندهند چرا که مشاهده نتایج  فقط از طریق سامانه ممکن بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : اعلام نتایج علمی کاربردی 99



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو ترم مهر و بهمن انجام میگیرد و هم زمان با شروع ثبت نام دفترچه دانشگاه علمی کاربردی نیز منتشر میشود . متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایطی میباشد که شما میتوانید با دانلود دفترچه از سامانه و مطالعه ان از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید. همچمنین اگر قصد اطلاع از رشته های علمی کاربردی را دارید میتوانید از دفترچه دانشگاه از این رشته ها مطلع شوید. 

زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

با توجه به آنکه مسئول همه ی امور مربوط به زمان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ، سازمان سنجش آموزش کشور می باشد ، بنابراین داوطلبان می توانند برای دریافت دفترچه به پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. آغاز زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دوره کاردانی برای ورودی مهرماه ، از 27 مرداد می باشد و داوطلبانی که قصد ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته را دارند نیز می توانند از روز 2 شهریور ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که چند روز قبل از شروع ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام از سایت سنجش قابل دریافت خواهد بود. همچنین داوطلبانی که می خواهند در نیمسال دوم تحصیلی وارد رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شوند ، بایستی در بهمن ماه با مراجعه به سایت سنجش یا واحد دانشگاهی مورد نظر ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور علمی کاربردی تقریبا سه هفته پس از ثبت نام آن می باشد. پس از اعلام نتایج در صورتی که داوطلبان در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شده باشند ، می توانند با به همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام حضوری اقدام کنند. اما داوطلبانی که در هیچ یک از رشته های انتخابی خود پذیرفته نشده اند ، می توانند با شرکت در تکمیل ظرفیت علمی کاربردی شانسشان را برای پذیرش در رشته مورد علاقه خود امتحان کنند

 

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

 

داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ، باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی این دانشگاه باشند که به شرح زیر می باشد :

 

شرایط عمومی

 

  • معتقد بودن به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد قبول در نظام جمهوری اسلامی ایران
  • ملزوم بودن به انجام احکام دین اسلام
  • نداشتن هیچ گونه کینه و دشمنی با حکومت جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن شهرت به انجام کارهای غیراخلاقی در طول دوران تحصیلی یا شغلی
  • متناسب بودن وضعیت جسمانی داوطلب با رشته انتخابی و نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

 

  • ای اطلاع دقیق از تمامی مفاد دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ، مشاوره انتخاب رشته های بدون کنکور ، نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور با مشاوران ایران تحصیل به شماره های
  • 9099072952 – تماس از سراسر کشور
  • 9092305587 – تماس از استان تهران
  • تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

شرایط اختصاصی

 

  • دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا مدرک دیپلم نظام جدید رشته های نظری ، فنی حرفه ای ، کاردانش ، برای ثبت نام مقطع کاردانی
  • دارا بودن مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات برای ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته
  • دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت از سربازی برای داوطلبان آقا

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام و انتشار دفترچه را از دست ندهید چرا که ثبت نام و دانلود دفترچه از طریق سامانه امکان پذیر است و هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

منبع : دانلود دفترچه علمی کاربردی 98-99

 



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی

 

ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید ک ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی 99 همانند سنوات گذشته از طریق سامانه بوده و شما میتوانید با ورود به سامانه علمی کاربردی اقدام به ثبت نام نمایید. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید همانطور که ثبت نام دانشجویان دارای شرایط میباشد، ثبت نام مدرس دانشگا علمی کاربردی نیز دارای شرایط عمومی و اختصاصی میباشد که با دانلود دفترچه و مطالعه آن میتوانید از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید .

  مراحل ثبت نام جهت اخذ کد مدرسی تدریس دانشگاه علمی کاربردی

 

۱- در گام نخست لازم است متقاضیان نسبت به جستجو و انتخاب یک مرکز آموزشی علمی کاربردی اقدام کنند. این امر به عهده خود داوطلب تدریس است.

جهت آشنایی با فهرست و آدرس مراکز علمی کاربردی و فهرست رشته های موجود در هر مرکز، داوطلبان می‌توانند از منوی جامع علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org دفترچه را دریافت کنند.

۲- در دومین گام لازم است مشخصات شخصی توسط خود داوطلب در سامانه جامع آموزش هم آوا (سامانه سجاد قدیم) به آدرس www.edu.uast.ac.ir ثبت گردد.

۳- پس از تائید داوطلب در سامانه سجاد توسط مرکز موافق با تدریس داوطلب، بایستی مستندات آموزشی و اجرائی داوطلب توسط امور مدرسان آن مرکز به واحد استانی ارسال گردد.

شرایط عمومی جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

 

  • تابعیت کشور ایران
  • تاهل (ویژه آقایان)
  • اعتقاد و التزام به احكام و مذهب رسمی و قانون اساسی ایران
  • دارای تسلط بر روخواني، روان خواني، مفاهیم قرآن کریم و احكام عمومی مورد رجوع
  • نداشتن اعتياد به دخانيات و مواد مخدر و روانگردان
  • نداشتن سابقه محكوميت
  • دارای حداکثر 50 سال سن در هنگام مراحل مقدماتی جذب و آزمون برای تمامي متقاضیان
  • دارا بودن کد مدرسی فعال در دانشگاه علمی کاربردی
  • احراز دلبستگي نسبت به نظام ایران
  • نداشتن شهرت به  ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و آموزشی
  • دارای حسن ظاهر و سلامت و توانایي جسمي متناسب
  • ارائه مجوز موقت تدریس دروس معارف اسلامی

 

برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی ، شرایط پذیرش مدرسی دانشگاه علمی کاربردی و همچنین مدارک مورد نیاز برای ثبت نام  با مشاوران ایران تحصیل به شماره های

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

شرایط اختصاصی:

 

  • –دارا بودن مدرک دکتری مرتبط با حداقل ۲ سال سابقه تدریس در آموزش عالی و یا تجربه کاری در حوزه تخصصی ذیربط.
  • – دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با معدل کل بالاتر از ۱۶ و حداقل ۳ سال سابقه تدریس در آموزش عالی و یا تجربه کاری در حوزه تخصصی ذیربط.
  • تبصره۳:مدارک تحصیلی معادل جهت شرکت در این فراخوان معتبر نمی­باشد.

خلاصه مقاله  دراین مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در مدرس دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و شما را از شرایط ثبت نام مطلع سازیم. لذا داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی بوده و هر گونه اقدام به  صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود پس توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید.

منبع : سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی 99



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور 99

دانشگاه علمی کاربردی هرساله رشته های بدون کنکور نیز ارائه میدهد که این رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش دارند و شما عزیزان میتوانید در زمان مشخص اقدام به ثبت نام در این رشته ها نمایید. رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایطی میباشد که شما موظف هستید قبل از ثبت نام دفترچه دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه نمایید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 99

 

  • کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – عکاسی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – نقاشی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – رسانه
  • کاردانی فنی کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری
  • کاردانی فنی نرم افزار- برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – غذایی
  • کاردانی حرفه ای خدمات پس از فروش خودرو
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – امور تشریفات
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – امور دفتری
  • کاردانی حرفه ای تبلیغات
  • کاردانی حرفه ای انیمیشن
  • کاردانی حرفه ای خوشنویسی
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – شورای حل اختلاف
  • کاردانی حرفه ای حقوق – نگارش حقوقی
  • کاردانی حرفه ای فراورد ه های بیولوژیک
  • کاردانی حرفه ای تاکسی رانی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – خدمات بندری
  • کاردانی فنی برق – توزیع
  • کاردانی فنی رسانه – ارتباطات فنی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی مهدکودک
  • کاردانی حرفه ای امور تعاون
  • کاردانی حرفه ای امور حج و زیارت
  • کاردانی فنی رسانه – روستایی
  • (ICT) تجهیزات صدابرداری
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر
  • کاردانی فنی صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
  • کاردانی فنی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو
  • کاردانی حرفه ای میهمانداری هواپیما
  • کاردانی حرفه ای بازرگانی – مشاوره حقوقی اصناف
  • کاردانی حرفه ای حقوق – ارشاد و معاضدت قضایی
  • کاردانی فنی فناوری ارتباطات و اطلاعات
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای مدیحه و مرثیه سرایی
  • کاردانی حرفه ای مروج اندیشه و تربیت اسلامی
  • کاردانی حرفه ای موسیقی – آواز ایرانی
  • کاردانی حرفه ای موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی
  • کاردانی حرفه ای نوازندگی ساز کلاسیک
  • کاردانی حرفه ای بازیگری
  • کاردانی فنی کنترل
  • کاردانی فنی مخابرات – کابل و فیبرنوری
  • کاردانی حرفه ای سینما – تدوین فیلم
  • کاردانی حرفه ای سینما – تصویر برداری
  • کاردانی حرفه ای سینما – جلوه های ویژه
  • کاردانی حرفه ای سینما – فیلم سازی
  • کاردانی حرفه ای سینما – فیلم نامه نویسی
  • کاردانی حرفه ای گریم
  • کاردانی فنی مخابرات مترو
  • کاردانی فنی نگهداری و تعمیرات برق
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی – ویراستاری
  • کاردانی حرفه ای امور کتابداری و اطلاع رسانی
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی – امور موزه
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی آموزش های شهروندی
  • کاردانی حرفه ای ایمنی و بهداشت واحدهای صنفی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – سرپرستی توزیع کالا و خدمات
  • کاردانی حرفه ای مدیریت -لجستیک و زنجیره تامین
  • کاردانی حرفه ای امور دهیاری و شوراها
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان کم شنوا و ناشنوا

 

جهت اطلاع از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در تمامی واحد ها – اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

9099072952(تلفن ثابت سراسر کشور)

9092305587 ( تلفن ثابت استان تهران)

 

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی علمی کاربردی

(فرهنگ و هنر)

کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات فرهنگی

کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – ارزیابی فرهنگی

کارشناسی حرفه ای مدیریت امور چاپ

کارشناسی حرفه ای مدیریت اسناد و مدارک

کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی

کارشناسی حرفه ای مدیریت گردشگری

کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری

کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فعالیت های قرآنی و مذهبی

کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس اقوام

کارشناسی حرفه ای گرافیک – پوستر و نشانه

کارشناسی حرفه ای تربیت مربی – امور فرهنگی کودک و نوجوان

کارشناسی حرفه ای گرافیک – گرافیک تزیینی و محیطی

کارشناسی حرفه ای خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی

کارشناسی حرفه ای مدیریت هتلداری

کارشناسی حرفه ای تربیت مبلغ قرآن کریم

کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – امور همایش ها و جشنواره ها

کارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویرسازی

کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی

کارشناسی حرفه ای تکنولوژی آموزشهای فرهنگی و هنری

کارشناسی حرفه ای مروج اندیشه و تربیت اسلامی

کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – الکترونیک

کارشناسی حرفه ای فرش – طراحی

کارشناسی حرفه ای فرش – ارزیابی و بازاریابی

کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – دیپلماسی و ارتباطات فرهنگی

کارشناسی حرفه ای فرش – بافت و رفوگری

کارشناسی حرفه ای آشپزی – آشپزی ایرانی

کارشناسی حرفه ای چاپ – طراحی و آمادهسازی

کارشناسی حرفه ای علوم کتابداری و اطلاع رسانی

کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط بیرونی

کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه

کارشناسی حرفه ای آشپزی – آشپزی ملل

کارشناسی حرفه ای خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی

کارشناسی حرفه ای مرمت و احیاءبناهای تاریخی

کارشناسی حرفه ای انیمیشن – کارگردانی

کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس اجتماعی و مشاغل

کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی

کارشناسی حرفه ای سینما – کارگردانی

کارشناسی حرفه ای سینما – تصویربرداری

کارشناسی حرفه ای نقاشی – نقاشی

کارشناسی حرفه ای طراحی و تکنولوژی دوخت

کارشناسی حرفه ای سینما – فیلمسازی

کارشناسی حرفه ای عکاسی – مد و پوشاک

کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی

کارشناسی حرفه ای گرافیک – چاپ و بسته بندی

کارشناسی حرفه ای موسیقی – آهنگسازی ایرانی

کارشناسی حرفه ای فیلمنامه نویسی

کارشناسی حرفه ای سینما – تدوین فیلم

کارشناسی حرفه ای عکاسی – تبلیغات

کارشناسی حرفه ای مجری گری

کارشناسی حرفه ای هنرهای نمایشی – تئاتر کاربردی

کارشناسی حرفه ای گویندگی و دوبله

کارشناسی حرفه ای موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی

کارشناسی حرفه ای بازیگری

کارشناسی حرفه ای هنرهای دیجیتال – گرافیک متحرک

کارشناسی حرفه ای موسیقی – نوازندگی ساز کلاسیک

کارشناسی حرفه ای عکاسی خبری

کارشناسی حرفه ای گریم – چهره پردازی

کارشناسی حرفه ای گریم – آرایش و پیرایش مو

کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی

کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی درمقاطع مختلف آشنا کنیم و راهنمای شما عزیزان باشیم . لذا داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های علمی کاربردی را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : رشته های کاردانی علمی کاربردی



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن 98-99

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  همانند سنوات گذشته از طریق سامانه است. لذا داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را دارند میتوانند در زمان مشخص وارد سامانه شوند و اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98-99 در مقاطع مختلف دارای شزایطی میباشد که شما عزیزان میتوانید با دانلود دفترچه از طریق سامانه و مطالعه ان از تمامی شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

 

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

 

داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ، باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی این دانشگاه باشند که به شرح زیر می باشد :

 

شرایط عمومی

 

  • معتقد بودن به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد قبول در نظام جمهوری اسلامی ایران
  • ملزوم بودن به انجام احکام دین اسلام
  • نداشتن هیچ گونه کینه و دشمنی با حکومت جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن شهرت به انجام کارهای غیراخلاقی در طول دوران تحصیلی یا شغلی
  • متناسب بودن وضعیت جسمانی داوطلب با رشته انتخابی و نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

 

شرایط اختصاصی

 

  • دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا مدرک دیپلم نظام جدید رشته های نظری ، فنی حرفه ای ، کاردانش ، برای ثبت نام مقطع کاردانی
  • دارا بودن مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات برای ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته
  • دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت از سربازی برای داوطلبان آقا

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

 

انشگاه علمی کاربردی دو نوبت در سال برای ورودی مهر و بهمن از طریق ثبت نام در سایت سنجش اقدام به جذب دانشجو می نماید. افرادی که می خواهند برای ورودی مهر 99 دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام نمایند می بایست مرداد ماه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را دریافت، مطالعه و سپس از طریق سایت مذکور اقدام به ثبت نام نمایند. متقاضیان ثبت نام برای ورودی بهمن 98 نیز می بایست دی ماه نسبت به دریافت، مطالعه و سپس برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند. 

برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم – لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی و انجام پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید: تماس فقط از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072952پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

تماس با شماره 9092305587 از استان تهرانچ

پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

شهریه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی موظفند دارای شرایط ثبت نام علمی کاربردی که در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده را دارا باشند تا ثبت نام وی نهایی در دانشگاه علمی کاربردی نهایی شود از دیگر شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد که داوطلبان قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول توجه کافی را به این موارد داشته باشند : شهریه ثابت برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول در مقطع کاردانی بین 450 تا 550 هزار تومان و شهریه متغیر بین 450 تا 650 هزار تومان می باشد. همچنین در مقطع کارشناسی، شهریه ثابت بین 500 تا 675 هزار تومان و شهریه متغیر بین 500 تا 700 هزار تومان می باشد. این ارقام نسبت به سال گذشته با افزایشی در حدود 10 الی 20 درصد همراه بوده است، همچنین قابل ذکر است که شهریه دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه های غیرانتفاعی و آزاد کمتر و در برخی موارد بیشتر و یا برابر با شهریه دانشگاه پیام نور می باشد.

خلاصه مقاله : دراین مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و راهنمای شما عزیزان درباشیم. متقاضیانی که میخواهند از شهریه دانشگاه علمی کاربردی ، شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاع داشته باشند میتوانند با مطالعه این مقاله پاسخگوی سوالات ذهن خود باشند. داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی درند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام فقز به صورت اینترنتی بوده و با بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند . 

منبع : سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

داوطلبینی که در دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام کردند موظف به پرداخت شهریه میباشند. شهریه های دانشگاه غیرانتفاعی در دو ترم مهر و بهمن پرداخت میشود و به دو صورت ثابت و متغیر میباشد که شهریه های ثابت در طول ترم تغییر نمیکند ولی شهریه های متغیر بسته به تعداد انتخاب واحد ها متفاوت است. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که شهریه های دانشگاه غیر انتفاعی در هر مقطع و هر رشته متفاوت میباشد و شهریه های ثابت پس از قبولی در دانشگاه و زمان ثبت نام حضوری پرداخت میشود و شهریه های متغیر تا قبل از آغاز امتحانات پایان ترم باید تسویه شود.

 

شهریه کاردانی و کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی(پیوسته و ناپیوسته )

علاقمندان به تحصیل در رشته های با کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ابتدا باید در اواخر بهمن ماه و از طریق سایت sanjesh.org در کنکور سراسری ثبت نام ، و در آزمون که در نیمه اول تیر برگزار می شود شرکت کنند ، و پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و انتشار دفترچه ها برای انتخاب این رشته ها اقدام کنند، همچنین آن دسته از داوطلبانی که تمایلی به شرکت در کنکور سراسری ندارند می توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را در نیمه اول مرداد ماه و از طریق سایت سنجش انجام دهند. در جداول زیر شهریه رشته های دانشگاه غیرانتفاعی در مقاطع کاردانی و کارشناسی فراهم شده است :

شهریه دوره های کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی

گروه آزمایشی

فنی مهندسی

علوم انسانی

شهریه ثابت هر نیمسال (تومان)

485/000

الی

510/000

390/000

الی

420/000

شهریه هر واحد پروژه (تومان)

85/000

80/000

شهریه متغیر (تومان)

هر واحد درسی پایه نظری

30/000

28/000

هر واحد درسی اصلی تخصصی

38/000

30/000

هر واحد درسی عمومی

19/000

18/000

هر واحد درسی عملی

30/000

24/000

ساعد نیوز:

میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه های غیرانتفاعی

شهریه مقاطع مختلف دانشگاه های غیردولتی هر سال 10 الی 15 درصد افزایش می یابد. در حال حاضر شهریه کارشناسی دانشگاه های غیرانتفاعی در سال تحصیلی 98-99مشخص نگردیده است. به همین دلیل 10 الی 15 درصد به شهریه کارشناسی دانشگاه های غیر انتفاعی را در جدول زیر قرار دادیم.

 

شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه های غیرانتفاعی 99 – 98

گروه آزمایشی

شهریه ثابت هر نیمسال

شهریه متغیر هر واحد نظری

شهریه متغیر هر واحد عملی

شهریه هر واحد پایان نامه ( نظری )

شهریه هر واحد پایان نامه ( عملی )

علوم انسانی

840000 تومان الی 1000000 تومان

147000 الی 175000 تومان

218000 الی 265000 تومان

400000 الی 593000 تومان

468000 الی 632000 تومان

سایر گروه های آموزشی

921000 الی 1020000 تومان

168000 الی 202000 تومان

250000 الی 287000 تومان

401000 الی 593000 تومان

468000 الی 632000 تومان

جهت اطلاع دقیق از میزان شهریه دانشگاه غیر انتفاعی 99 و اطلاع دقیق از جدول شهریه دانشگاه غیرانتفاعی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل


شهریه غیرانتفاعی در مقطع کاردانی

 

رشته علوم انسانی:

 

  • میزان شهریه ثابت: 3500000 الی 4500000
  • میزان شهریه متغییر:
  • شهریه عمومی: 170000 الی 250000
  • شهریه پایه دورس نظری: 260000 الی 350000
  • شهریه اصلی و تخصصی دروس نظری : 270000 الی 370000
  • شهریه دروس آزمایشگاهی- کارگاهی برای واحدهای عملی: 330000 الی 210000
  • شهریه هر واحد پروژه: 700000 الی 900000

 

رشته مهندسی:

 

  • میزان شهریه ثابت: 4300000 الی 6200000
  • میزان شهریه متغییر:
  • شهریه عمومی: 170000 الی 250000
  • شهریه پایه دورس نظری: 260000 الی 350000
  • شهریه اصلی و تخصصی دروس نظری : 350000 الی 450000
  • شهریه دروس آزمایشگاهی- کارگاهی برای واحدهای عملی: 270000 الی 570000
  • شهریه هر واحد پروژه: 750000 الی 1000000

 

خلاصه مقاله : دراین مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه پرداخت شهریه های دانشگاه غیر انتفاعی و میزان شهریه در مقاطع مختلف آشنا کنیم و راهنمای شما عزیزان باشیم. متقاضیانی که قصد ثبت نام در دانشگاه غیرانتفاعی را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : شهریه دانشگاه علمی کاربردی 98-99



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی

ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی شروع شد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام در دانشگاه افسری نیروی انتظامی دارای شرایط اختصاصی و عمومی میباشد که شما عزیزان میتوانید با دانلود دفترچه از طریق سامانه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید.

 ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی در مقاطع مختف کاردانی ، کارشناسی ، ارشد و دکتری انجام میگیرد و شما میتوایند د مقاطع مختلف از سامانه  apu.ac.ir  اقدام به ثبت نام نمایید .

 شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99

 

متقاضیان تحصیل در رشته های دانشگاه افسری علوم انتظامی امین  باید در کنکور سراسری یکی از رشته های علوم انسانی ، علوم تجربی و ریاضی فیزیک شرکت نمایند و در هنگام تکمیل فرم ثبت نام ، گزینه علاقمندی به این دانشگاه را فعال کنند. پس از شرکت در کنکور سراسری و اعلام نتایج ، داوطلبان باید جهت انتخاب رشته اقدام کنند که در این زمان داوطلبان دارای شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین می توانند رشته های این دانشگاه را در فرم انتخاب رشته خود قرار دهند.

 

شرایط عمومی

 

  • داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد و التزام به دین اسلام
  • اعتقاد به ولایت فقیه و التزام عملی به قانون اساسی
  • عدم عضویت و وابستگی به احزاب سیاسی معاند با جمهوری اسلامی
  • عدم سوء پیشینه کیفری
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی
  • داشتن سلامت جسمی و روانی متناسب با خدمت
  • داشتن شرایط تحصیلی و تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر

 

شرایط اختصاصی

 

  • داشتن مدرک دیپلم یکی از رشته های نظری
  • داوطلبان مرد می بایست حداقل 170 سانتی متر و داوطلبان خانم دارای حداقل 160 سانتی متر قد باشند.
  • داشتن حداقل 18 و حداکثر 22 سال سن
  • داوطلبان دارای کارت پایان خدمت و داوطلبان دارای سابقه بسیج فعال به مدت 2 سال به شرط حداکثر سنشان افزوده می شود.
  • خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان در صورت دارا بودن همه ی شرایط ، تا حداکثر سن 25 سال مجاز به ثبت نام خواهند بود.
  • حداقل معدل برای ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 14 می باشد و داوطلبان دارای سابقه بسیج فعال با معدل 13 نیز می توانند ثبت نام کنند.
  • عدم تعهد خدمت به سازمان های دولتی و غیر دولتی
  • روشن بودن وضعیت نظام وظیفه عمومی
  • فارغ التحصیلان مقطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند.

 

مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین

 

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون ورودی دانشگاه علوم انتظامی امین بایستی در مرحله مصاحبه نیز شرکت نمایند و چنانچه در این مرحله نمره لازم را کسب کنند ، پذیرش آن ها قطعی خواهد شد. زمان برگزاری مصاحبه معمولا در اسفندماه می باشد که شامل مراحل زیر است : 

  • معاینات پزشکی
  • تست ورزش
  • روخوانی قرآن کریم
  • مصاحبه شفاهی
  • تحقیقات محلی
  • جهت تکمیل امور استخدام نیروی انتظامی 99 و دریافت رسید می توانید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید
  • 9099072952 – پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

منابع آزمون دانشگاه علوم انتظامی امین مقطع افسری  

  • 1- معارف اسلامی 
    2- ادبيات فارسی 
    3- زبان انگليسی
    4- زبان عربی 
    5- تست هوش  
    6- اطلاعات عمومی

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در دانشگاه افسری نیروی انتظامی ، شرایط پذیرش در دانشگاه افسری و زمان ثبت نام آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فقط به صورت اینترنی بوده و هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند. 

 منبع : زمان ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی



:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99

ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99 شروع شد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که مهلت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 45 روز الی  1 ماه میباشد و شما میتوانید با ورود به سامانه اقدام به ثبت نام نمایید. متقاضیان عزیز ثبت نام در دانشگاه علوم انظامی دارای شرایط عمومی  و اختصاصی میباشد که میتوانید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط از طریق سامانه gozinesh.police.ir  اقدام به ثبت نام نمایید.

 

نحوه ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99

 

آن دسته از داوطلبان علاقه مند و واجد شرایط تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین می بایست از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی مرکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، با انجام مراحل زیر ، نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

  • مراجعه به سایت ثبت نام به آدرس gozinesh.police.ir (مراجعه به سایت تنها از طریق سیستم عامل ویندوز انجام شود.)
  • انتخاب گزینه ی ” ثبت نام “ از بخش ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی

داوطلبان باید شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز برای ثبت نام را در صفحه ی گشوده شده مطالعه کنند و در صورتی که واجد شرایط ثبت نام بودند ، مراحل بعدی را جهت تکمیل ثبت نام خود انجام دهند.

  • واجدین شرایط می بایست روی گزینه ی ” پذیرش شرایط و ثبت نام “ کلیک نمایند تا وارد صفحه ی جدیدی شوند.
  • در این قسمت متقاضیان می بایست با وارد کردن کدملی ، نام ، نام خانوادگی ، پست الکترونیکی ، شماره تلفن همراه و نیز کد امنیتی که در سایت نمایش داده می شود ، ثبت نام خود را کامل کنند. (پر کردن همه ی موارد به جز پست الکترونیکی ، ضروری می باشد.)
  • پس از تکمیل اطلاعات ، روی گزینه ی ” ثبت نام و ورود به سامانه “ کلیک کنید تا نام کاربری و کلمه عبور برای شما تعریف شود.
  • پس از این مرحله به صفحه ورود اطلاعات هدایت می شوید که می بایست جهت ورود به این صفحه ، نام کاربری و کلمه عبور خود ، که همان کدملی می باشد را وارد نمایید.
  • روی گزینه ” ورود “ کلیک نموده و پس از تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید.
  • پس از تکمیل فرم های مربوطه در این قسمت و به پایان رساندن فرآیند ثبت نام ، می بایست کد رهگیری که در رسید ثبت نام (رسید چاپی) ، درج شده است را دریافت و تا پایان مراحل مربوطه نزد خود نگه دارید.

 

شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99

شرایط عمومی :

  • 1– اعتقاد و التزام عملي به دين مبين اسلام.
    2 – اعتقاد و التزام عملي به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و ولايت مطلقه فقيه و آمادگي فداکاري در راه تحقق اهداف آن ها.
    3 – تابعيت جمهوري اسلامي ايران.
    *داوطلب مي بايست ايراني الاصل باشد بدين مفهوم که داراي شناسنامه ايراني و پدر ومادر ايراني الاصل باشد.
    4 – عدم سابقه عضويت يا وابستگي به احزاب و گروههاي سياسي و معارض با نظام جمهوري اسلامي ايران.
    5 – عدم عضويت يا وابستگي به احزاب و گروههاي سياسي در زمان تقاضاي استخدام.
    6 – عدم محکوميت به محروميت از خدمات دولتي.
    7 – نداشتن سوء پيشينة کيفري.
    8 – عدم اعتياد به مواد مخدر.
    9 – داشتن شرايط تحصيلي و يا تخصصي لازم براي خدمت مورد نظر.
    10 – داشتن سلامت و توانايي جسمي و رواني متناسب با خدمت مورد نظر.

شرایط اختصاصی:

 

  • از داوطلبان (مرد) دارای مدرک تحصیلی دیپلم، پیش دانشگاهی و محصلین سال دوازدهم نظام جدید رشته های نظری( علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی) در مقطع افسر محصل سال تحصیلی 1399-1400 که مدرک تحصیلی خود را حداکثر تا پایان خرداد 99 ارائه دهند، ثبت نام صورت خواهد گرفت.
  • دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام قدیم الزامیست.
  • حداقل سن 18 سال و حداکثر 25 سال می باشد.
  • حداقل قد مورد پذیرش برای داوطلبان آقا 170 سانتی متر می باشد.
  • حداقل معدل مورد پذیرش برای رشته های ریاضی و تجربی 13 و برای رشته انسانی 14 می باشد.
  • فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلی کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند و چنانچه ثبت نام نمایند در مراحل بعدی ثبت نام آنها منتفی خواهد شد.

 

جهت اطلاع دقیق از نحوه و زمان ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین  و کسب راهنمایی لازم برای سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه علوم انتظامی امین با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

امتیازاتی که به دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی تعلق می گیرد

 

به دانشجویانی که در دانشگاه علوم انتظامی امین مشغول به تحصیل هستند یکسری امتیازات و امکاناتی تعلق می گیرد که به دانشجویان سایر دانشگاه ها تخصیص پیدا نمی کند. از جمله امتیازاتی که به دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی تعلق می گیرد ، عبارتنداز :

  1. دانشجویان از همان ابتدای ورود به استخدام رسمی در می آیند.
  2. ضمن دریافت کمک هزینه تحصیلی از امکاناتی همچون خوابگاه ، پوشاک ، غذا ، بیمه خدمات درمانی و وام مسکن بهره مند می شوند.
  3. فارغ التحصیلان مقطع  کارشناسی ضمن دریافت مدرک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات ، به درجه ستوان دومی نائل می گردند.
  4. ادامه تحصیل کارکنان برای مقاطع بالاتر در صورت نیاز ناجا ، بلا مانع خواهد بود.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام دردانشگاه علوم انتظامی ، زمان ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی و شرایط ثبت نام در این دانشگاه اشنا کنیم و راهنمای شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثت نام فقط به صورت الکترونیکی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

 منبع : زمان ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی

سامانه نقل و انتقالات برای داوطلبانی که قصد گرفتن انتقالی و یا مهمان را دارند فعال شد. داوطلبانی که قصد گرفتن انتقالی را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدام نمایند. نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایطی میباشد که میتوانید با دانلود دفترچه علمی کاربردی و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا یودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که سامانه انقال دانشگاه علمی کاربردی 24 ساعته فعال میباشد و شما میتوانید در هر زمان جهت ثبت نام اقدام نمایید.

 

راهنمای ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99

 

دانشجویانی که قصد دارند در مهلت نام نویسی نقل و انتقالات دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنند می بایست در زمانی که برای نقل و انتقالات هر نیمسال تحصیلی در نظر گرفته شده به سامانه جامع آموزشی دانشگاه علمی کاربردی (سامانه هم آوا) مراجعه کنند و درخواست خود را در این سایت ثبت کنند. در ادامه نکاتی را در این مورد بیان می کنیم.

  • جهت ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، لازم است تا پس از مطالعه شرایط و ضوابط درج شده در آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، در صورتی که واجد شرایط ثبت نام هستید ، به سایت edu.uast.ac.ir مراجعه نمایید. با وارد کردن رمز عبور و نام کاربری خود ، وارد سامانه شوید و درخواست انتقال یا میهمانی خود را ثبت نمایید. در هنگام ثبت درخواست لازم است تا مدارک مورد نیاز را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید ، این مدارک در بخش بعدی به تفصیل بیان شده است. پس از ثبت درخواست توسط دانشجو ، این تقاضا توسط واحد های مربوطه بررسی می شود و نتایج آن مطابق برنامه زمانی بالا به دانشجویان اطلاع رسانی می شود.
  • توجه داشته باشید تا اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و کامل وارد کنید ، زیرا در صورت عدم صحت هر یک از اطلاعات وارد شده ، امکان میهمانی یا انتقال از دانشجو سلب شده و مطابق قوانین و مقررات با وی رفتار می شود.
  • آن دسته از داوطلبانی که شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی را دارا نمی باشند ، اما به دلایل مشکلات خاص و مسائل پیش بینی نشده در آیین نامه ، متنقاضی میهمانی به دانشگاهی دیگر می باشند ، می بایست درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت نمایند. این درخواست با توجه به محدوده جغرافیایی مورد تقاضا ، توسط مسئول مربوطه بررسی می شود و در صورت موافقت با میهمانی این دانشجویان توسط کمیته نقل و انتقالات و یا رئیس واحد استانی مبدا ، نتیجه معمولا به صورت تماس تلفنی به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.
  • به درخواست های داوطلبانی که شرایط موجود در آیین نامه را دارا می باشند اما از طریق سامانه هم آوا درخواست خود را ثبت نکرده اند ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • طبق ضوابط موجود ، انتقال دانشجویان به مراکز دانشگاهی استان تهران ، باید در کمیته نقل و انتقالات سازمان مرکزی دانشگاه مورد بررسی قرار بگیرد. سایر درخواست ها نیز توسط استان مبدا و مقصد ، مورد بررسی و تایید قرار می گیرند.

 

جهت ثبت درخواست  نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی و اطلاع دقیق از زمان انتقالی دانشگاه علمی کاربردی با از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های مرکز مشاوره علمی کاربردی تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور – 9092305587 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه علمی کاربردی

مطابق آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، لینک ثبت درخواست انتقال و مهمانی این دانشگاه دو بار در سال فعال می شود و لذا متقاضیان در نیمه دوم شهریور ( نیمسال اول تحصیلی ) و نیمه دوم آذر ماه ( نیمسال دوم تحصیلی ) می توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند و نتایج نهایی درخواست در مطابق جدول زیر اعلام خواهد شد . زمان ثبت درخواست مهمانی در سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی در نوبت اول 99 از 28 شهریور تا 3 مهر ماه بود .

 

زمان ثبت درخواست و پاسخ دهی انتقال و مهمانی دانشگاه علمی کاربردی

تاریخ اعمال درخواست

تاریخ ثبت درخواست توسط دانشجو 

تاریخ پاسخ دهی

تاریخ شروع 

تاریخ خاتمه 

واحد استانی مبدا

واحد استانی مقصد

سازمان مرکزی دانشگاه

نیمسال اول

... / 3 / 1 

... / 3 / 15

2 لغایت 20 خرداد 

3 لغایت 25 خرداد 

1 لغایت 30 خرداد 

نیمسال دوم

... / 9 / 15

... / 9 / 30

16 آذر لغایت 5 دی 

17 آذر لغایت 10 دی 

16 آذر لغایت 16 دی

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با سامانه انتقالی دانشگاه علمی کاربردی و زمان ثبت نام انتقالی آشنا کنیم و راهنمای شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

منبع : سایت انتقالی دانشگاه علمی کاربردی



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

انتقال از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد

از آنجایی که انتقال از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد متقاضیان زیادی داشتند به همین دلیل این امکان فراهم شد تا داوطلبانی که واجد شرایط هستند جهت انتقالی اقدام نمایند.

همانطور که گفته شد انتقال از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد دارای شرایطی میباشد که شما میتوانید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورتی که دارای شرایط بودید اقدام به ثبت نام نمایید. ثبت نام انتقالی از طریق سامانه انجام میگیرد و شما میتوانی در زمان مشخص جهت پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی اقدام نمایید.

 

ضوابط میهمانی یا انتقال بر اساس شرایط ازدواج و یا طلاق دانشجویان

 

  • دانشجویان متاهل زن ، که پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور ازدواج کرده اند ، می توانند نسبت به درخواست انتقال یا میهمانی به شهر محل زندگی همسر و یا نزدیک ترین مرکز آموزشی به محل زندگی ، که رشته داوطلب در آن موجود باشد اقدام کنند. این انتقال و یا میهمانی صرفا با توجه به ظرفیت دانشگاه مقصد و بر اساس بخشنامه های مالی دانشگاه جامع علمی کاربردی امکان پذیر است.
  • انتقال و یا میهمانی دانشجویان متاهل زن که محل زندگی و کار همسرشان پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش تغییر نموده است ، به شهر محل زندگی و یا نزدیک ترین مرکز آموزشی به محل زندگی ، در صورت وجود ظرفیت در دانشگاه مقصد و پس از طی مراحل کامل ثبت نام ، امکان پذیر می باشد.
  • دانشجویان دختری که پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش ، محل زندگی یا کار ولی آن ها تغییر پیدا کند ، می توانند نسبت به ثبت درخواست انتقال یا میهمانی به شهر محل زندگی ولی و یا نزدیک ترین مرکز آموزشی به محل زندگی ولی خود اقدام کنند. ثبت این درخواست در صورتی امکان پذیر است که رشته داوطلب در آن مرکز آموزشی دایر بوده و دارای ظرفیت باشد.
  • انتقال و میهمانی دانشجویان متاهل زن ، که پس از ثبت نام و پذیرش در دانشگاه ، متارکه نموده اند ، به مراکز آموزشی شهر محل زندگی خانواده خود ، با توجه به وجود رشته تحصیلی شان در آن مراکز ، قابل بررسی می باشد.
  • دانشجویان مردی که پس از ثبت نام و پذیرش در دانشگاه متارکه نموده اند و حضانت فرزند خود را بر عهده دارند ، در صورت وجود رشته تحصیلی خود ، می توانند درخواست انتقال یا میهمانی خود را در یکی از مراکز آموزشی محل زندگی خود ثبت کنند.

 

ضوابط میهمانی یا انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

 

دانشجویانی که مشمول سهمیه های شاهد و ایثارگر می شوند ، در نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه ها نیز از امتیاز خاصی برخوردار هستند و مراکز آموزشی وظیفه دارند با رعایت مقطع تحصیلی نسبت به ثبت نام جهت انتقال به یکی از مراکز آموزشی نزدیک به محل سکونت خانواده این دانشجویان ، صرفا برای یک بار اقدام نمایند. در ادامه مشمولان استفاده از این سهمیه را بیان می نماییم.

  • فرزندان مونث شاهد
  • فرزندان مذکر شاهد
  • همسر شهید
  • جانبازان 50 درصد و یا بالاتر و آزادگان
  • همسر جانبازان 50 درصد و یا بالاتر و آزادگان
  • فرزندان مونث جانبازان 50 درصد و یا بالاتر و آزادگان
  • فرزندان مذکر جانبازان 50 درصد و یا بالاتر و آزادگان
  • جانبازان 25 درصد تا 49 درصد
  • برای اطلاع دقیق از انتقال از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد، اطلاع از نحوه پذیرش رشته های علمی کاربردی، شرایط پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران ما از سراسر کشور :
  • 9099072952 (تماس از سراسر کشور
  • 9092305587 ( استان تهران
  • پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه علمی کاربردی

مطابق آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، لینک ثبت درخواست انتقال و مهمانی این دانشگاه دو بار در سال فعال می شود و لذا متقاضیان در نیمه دوم شهریور ( نیمسال اول تحصیلی ) و نیمه دوم آذر ماه ( نیمسال دوم تحصیلی ) می توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند و نتایج نهایی درخواست در مطابق جدول زیر اعلام خواهد شد . زمان ثبت درخواست مهمانی در سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی در نوبت اول 99 از 28 شهریور تا 3 مهر ماه بود .

 

زمان ثبت درخواست و پاسخ دهی انتقال و مهمانی دانشگاه علمی کاربردی

تاریخ اعمال درخواست

تاریخ ثبت درخواست توسط دانشجو 

تاریخ پاسخ دهی

تاریخ شروع 

تاریخ خاتمه 

واحد استانی مبدا

واحد استانی مقصد

سازمان مرکزی دانشگاه

نیمسال اول

... / 3 / 1 

... / 3 / 15

2 لغایت 20 خرداد 

3 لغایت 25 خرداد 

1 لغایت 30 خرداد 

نیمسال دوم

... / 9 / 15

... / 9 / 30

16 آذر لغایت 5 دی 

17 آذر لغایت 10 دی 

16 آذر لغایت 16 دی

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در انتقالی از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند. 

 منبع : نحوه انتقال علمی کاربردی به آزاد



:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

داوطلبینی که در دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام کردند موظف به پرداخت شهریه میباشند. شهریه های دانشگاه غیرانتفاعی در دو ترم مهر و بهمن پرداخت میشود و به دو صورت ثابت و متغیر میباشد که شهریه های ثابت در طول ترم تغییر نمیکند ولی شهریه های متغیر بسته به تعداد انتخاب واحد ها متفاوت است. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که شهریه های دانشگاه غیر انتفاعی در هر مقطع و هر رشته متفاوت میباشد و شهریه های ثابت پس از قبولی در دانشگاه و زمان ثبت نام حضوری پرداخت میشود و شهریه های متغیر تا قبل از آغاز امتحانات پایان ترم باید تسویه شود.

 

شهریه کاردانی و کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی(پیوسته و ناپیوسته )

علاقمندان به تحصیل در رشته های با کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ابتدا باید در اواخر بهمن ماه و از طریق سایت sanjesh.org در کنکور سراسری ثبت نام ، و در آزمون که در نیمه اول تیر برگزار می شود شرکت کنند ، و پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و انتشار دفترچه ها برای انتخاب این رشته ها اقدام کنند، همچنین آن دسته از داوطلبانی که تمایلی به شرکت در کنکور سراسری ندارند می توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را در نیمه اول مرداد ماه و از طریق سایت سنجش انجام دهند. در جداول زیر شهریه رشته های دانشگاه غیرانتفاعی در مقاطع کاردانی و کارشناسی فراهم شده است :

شهریه دوره های کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی

گروه آزمایشی

فنی مهندسی

علوم انسانی

شهریه ثابت هر نیمسال (تومان)

485/000

الی

510/000

390/000

الی

420/000

شهریه هر واحد پروژه (تومان)

85/000

80/000

شهریه متغیر (تومان)

هر واحد درسی پایه نظری

30/000

28/000

هر واحد درسی اصلی تخصصی

38/000

30/000

هر واحد درسی عمومی

19/000

18/000

هر واحد درسی عملی

30/000

24/000

ساعد نیوز:

میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه های غیرانتفاعی

شهریه مقاطع مختلف دانشگاه های غیردولتی هر سال 10 الی 15 درصد افزایش می یابد. در حال حاضر شهریه کارشناسی دانشگاه های غیرانتفاعی در سال تحصیلی 98-99مشخص نگردیده است. به همین دلیل 10 الی 15 درصد به شهریه کارشناسی دانشگاه های غیر انتفاعی را در جدول زیر قرار دادیم.

 

شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه های غیرانتفاعی 99 – 98

گروه آزمایشی

شهریه ثابت هر نیمسال

شهریه متغیر هر واحد نظری

شهریه متغیر هر واحد عملی

شهریه هر واحد پایان نامه ( نظری )

شهریه هر واحد پایان نامه ( عملی )

علوم انسانی

840000 تومان الی 1000000 تومان

147000 الی 175000 تومان

218000 الی 265000 تومان

400000 الی 593000 تومان

468000 الی 632000 تومان

سایر گروه های آموزشی

921000 الی 1020000 تومان

168000 الی 202000 تومان

250000 الی 287000 تومان

401000 الی 593000 تومان

468000 الی 632000 تومان

جهت اطلاع دقیق از میزان شهریه دانشگاه غیر انتفاعی 99 و اطلاع دقیق از جدول شهریه دانشگاه غیرانتفاعی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل


شهریه غیرانتفاعی در مقطع کاردانی

 

رشته علوم انسانی:

 

  • میزان شهریه ثابت: 3500000 الی 4500000
  • میزان شهریه متغییر:
  • شهریه عمومی: 170000 الی 250000
  • شهریه پایه دورس نظری: 260000 الی 350000
  • شهریه اصلی و تخصصی دروس نظری : 270000 الی 370000
  • شهریه دروس آزمایشگاهی- کارگاهی برای واحدهای عملی: 330000 الی 210000
  • شهریه هر واحد پروژه: 700000 الی 900000

 

رشته مهندسی:

 

  • میزان شهریه ثابت: 4300000 الی 6200000
  • میزان شهریه متغییر:
  • شهریه عمومی: 170000 الی 250000
  • شهریه پایه دورس نظری: 260000 الی 350000
  • شهریه اصلی و تخصصی دروس نظری : 350000 الی 450000
  • شهریه دروس آزمایشگاهی- کارگاهی برای واحدهای عملی: 270000 الی 570000
  • شهریه هر واحد پروژه: 750000 الی 1000000

 

خلاصه مقاله : دراین مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه پرداخت شهریه های دانشگاه غیر انتفاعی و میزان شهریه در مقاطع مختلف آشنا کنیم و راهنمای شما عزیزان باشیم. متقاضیانی که قصد ثبت نام در دانشگاه غیرانتفاعی را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : میزان شهریه دانشگاه غیر انتفاعی



:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی99 

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی شروع شد. داوطلبینی که قصد ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی را دارند توجه داشته باشند که ثبت نام همانند سنوات گذشته از طریق سامانه بوده و دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما عزیزان قبل از ثبت نام موظف به دانلود دفترچه و مطالعه آن هستید تا از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط از طریق سامانه دانشگاه غیرانتفاعی اقدم به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

 ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

 

میزان تنوع در رشته های دانشگاه غیرانتفاعی مقاطع کاردانی و کارشناسی بسیار بیشتر از مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشد و همچنین بسیاری از رشته ها در این دو مقطع به صورت بدون کنکور نیز ارائه می شود، که این فرصت بسیار مناسبی است برای کسانی است که قصد شرکت در کنکور سراسری ندارند و یا پس از انتخاب رشته در هیچ یک از کد رشته های خود پذیرفته نشوند. اما داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده اند نیز می توانند در زمان انتخاب رشته ، کد رشته محل های دانشگاه غیرانتفاعی مورد نظر خود را در انتخاب ها اعمال کنند. در واقع این دسته از داوطلبان به صورت با کنکور و در مهر ماه وارد دانشگاه خواهند شد. 

  • زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی کارشناسی 99

 

داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی ، دیپلم 4 ساله نظام قدیم ، دیپلم 3 ساله نظام قدیم + پیش دانشگاهی و یا دیپلم 3 ساله نظام جدید ( سال دوازدهم ) را دارند می توانند همزمان با ثبت نام بدون کنکور سایر دانشگاه های سراسری در مقطع کارشناسی ( لیسانس ) پیوسته شرکت نمایند .

سال گذشته ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه های غیرانتفاعی ورودی نیمسال اول تحصیلی از 20 اسفند 97 آغاز شد و تا 30 شهریور ماه 98 ادامه داشتن و داوطلبان در یک یازه زمانی حدودا 6 ماهه فرصت داشتند ثبت نام خود را انجام دهند . با توجه به زمان ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی مهر سال قبل احتمال می دهیم ثبت نام ورودی ترم مهر ماه 99 از دهه سوم اسفند 98 آغاز شود .

همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن سال گذشته از روز سه شنبه 28 آبان ماه لغایت روز دوشنبه 30 دی ماه انجام شد و داوطلبان دو ماه فرصت داشتند تا با ارائه مدارک خود ثبت نام شان را تکمیل کنند . احتمالا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی نیمسال دوم تحصیلی یعنی ورودی ترم بهمن 99 از دهه سوم آبان ماه آغاز شود .

 

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

 

دانشگاه غیرانتفاعی در مقاطع کاردانی ( پیوسته و ناپیوسته ) و کارشناسی ( پیوسته و ناپیوسته ) دانشجو می پذیرد و داوطلبان جهت انتخاب رشته ای مغایر با عنوان دیپلم خود هیچ محدودیتی نخواهند داشت فقط می بایست دارای مدارک ذیل باشند:

  • یک قطعه عکس 4*3
  • مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  • مدرک پیش دانشگاهی
  • مدرک دیپلم متوسطه نظام جدید
  • مدرک فوق دیپلم یا همان مدرک کاردانی
  • مدرک نظام وظیفه برای داوطلبان مشمول (مخصوص آقایان)

لازم به ذکر است که داوطلبانی که در سیستم آموزشی نظام قدیم تحصیل کرده اند و فقط دارای مدرک دیپلم می باشند ، مجاز به ثبت نام در رشته های مقطع کارشناسی نمی باشند و فقط می توانند در دوره های کاردانی ثبت نام کنند.

 

جهت اطلاع دقیق از نحوه و زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 99 و اطلاع از کلیه شرایط زمان و نحوه ثبت نام با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

دانشگاه­ های غیرانتفاعی هرساله در مقاطع مختلف اعم از کارشناسی­ های پیوسته و نا پیوسته و کاردانی­ های پیوسته و ناپیوسته اقدام به پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می­کند. داوطلبین جهت ثبت نام ملزم به دارا بودن یکی از مدارک زیر می­باشند:

  • دیپلم ۴ ساله نظام قدیم
  • دیپلم ۳ ساله نظام جدید
  • مدرک پیش دانشگاهی یا فوق دیپلم
  • مدرک کاردانی

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی آشنا کنیم و شما را در جریان زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ، شرایط ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی و مدارک لازم جهت ثبت نام قرار دهیم. متقاضیانی که قصد ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی  را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سایت هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

لیست پروژه های کسری خدمت سربازی 99

با توجه به دشواری بودن خدمت سربازی برای آن دسته از مشمولان با استعداد که فارغ التحصیلان ارشد و بالاتر باشند و مقاله یا اختراعی ثبت کرده باشند میتوانند به مدت 2ماه کسری خدمت بگیرند. جهت اطلاع از پروژه های کسری خدمت میتوانید با مراجعه به سامانه اقدام به مشاهده نمایید و رد صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

 شرایط و مدارک لازم جهت اخذ پروژه کسری خدمت 99

 

بی شک دریافت پروژه کسری خدمت نیز شرایطی دارد و مشمولان پیش از اقدام باید نسبت به آن آگاهی پیدا کنند و در صورتی که حائز شرایط بودند مراحل دریافت پروژه را که در ادامه نیز به آن اشاره خواهیم کرد ، بپیمایند. این شرایط عبارت اند از :

  • نداشتن غیبت غیر موجه (داوطلبانی که دارای غیبت می باشند می توانند با استفاده از قوانین و مقررات مربوطه غیبت خود را موجه کرده و از این فرصت استفاده نمایند.)
  • مشمولان حداکثر تا یک سال پس از فارغ التحصیلی فرصت دارند تا برای اخذ پروژه کسری خدمت اقدام کنند.
  • فرد متقاضی ، دانشجو و یا فارغ التحصیل یکی از مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری باشد.
  • در مقطع کارشناسی ، تنها آن دسته از نخبگانی که بنیاد ملی نخبگان نیز آن ها را تایید کرده اند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

همان طور که در شرایط هم گفته شد ، برای دریافت پروژه کسری خدمت نیازی به فارغ التحصیل بودن داوطلبان نیست و آن ها در حین تحصیل نیز می توانند نسبت به دریافت پروژه اقدام کنند.

توجه داشته باشید افراد در حال خدمت نیز در صورت داشتن شرایطی که برای آن ها قرار داده شده ، می توانند از پروژه های کسری خدمت استفاده کنند و مدت زمان انجام پروژه آن ها از باقی مانده زمان خدمت آن ها کسر خواهد شد.

از جمله مدارکی که برای اخذ پروژه کسری خدمت لازم دارید می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اصل شناسنامه داوطلب و دو سری کپی از صفحات آن
  • اصل کارت ملی و دو برگ کپی از آن
  • 4 قطعه عکس سه در چهار
  • کپی آخرین مدرک تحصیلی
  • رزومه فارسی حداکثر در 5 صفحه (باید به همراه داوطلب باشد)

 

جهت اطلاع از لیست پروژه های کسری خدمت نظام وظیفه – مراحل دریافت پروژه کسری و معافیت بنیاد نخبگان و مشاوره تخصصی سربازی در زمینه های معافیت – کسری و خرید خدمت سربازی با مرکز مشاوره تماس بگیرید

9099072952 (تماس از سراسر کشور) 9092305587 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب همه روزه

 

 

دو نوع کسر از خدمت در انجام پروژه های تحقیقاتی وجود دارد:

 

  1. کسری زیر 9 ماه
  2. کسری بالای 9 ماه
  3.  

در کسری های کمتر از 9ماه بعد از اتمام طرح، یک جلسه دفاع چند دقیقه ای و با حضور یک داور برگزار می گردد که متقاضی ملزم به  شرکت و دفاع از پروژه ی خود است.

در کسری های بالای 9 ماه پروژه های سنگین و ساخت به متقاضی واگذار می شود که علاوه بر گزارش سه ماهه بایستی در هر ماه در جلسه ی دفاعیه از کار که با حضور استاد راهنما و نیز داوران در سازمان نخبگان نیروهای مسلح برگزار می شود شرکت کند.

 

لیست سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت

 

قدم اول در دریافت پروژه کسر خدمت شناسایی سازمان های ارائه دهنده پروژه کسر خدمت است.

در وبلاگ ها و سایت های مختلف لیست هایی از سازمان های ارائه دهنده پروژه کسر خدمت وجود دارد ولی تقریبا میشود گفت هیچ کدام به روز نیستند و شما را دچار سر در گمی می کنند. البته برخی از سازمان های مثل دانشگاه جامع امام حسین(ع)، دانشگاه صنعتی مالک اشتر و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس همیشه پروژه کسری خدمت می پذیرند. اما معمولا این مراکز شلوغ هستند و ظرفیت ها نیز محدود است. بنابراین دسترسی به لیست سازمانهای ارائه دهنده پروژه کسر خدمت بسیار اهمیت دارد.

برای دسترسی به این لیست می توانید

1- به بنیاد نخبگان ستاد کل(تهران- میدان سبلان) مراجعه کنید البته باید صبح زود به آنجا بروید و البته به خاطر اینکه بد مسیر است اذیت میشود حالا اگر از شهری دیگر به تهران می آیید که زحمت شما چندین برابر می شود البته با صفی طولانی در جلوی در بنیاد مواجه خواهید شد.

 

خلاصه مقاله : در ان مقاله قصد داشتیم تا شما را با لیست پروژه های کسری خدمت و شرایط لازم جهت اخذ پروژه کسری خدمت آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام در سامانه را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام انجام نخواهد گرفت.

 منبع : لیست پروژه های کسری خدمت 99



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

                             کتاب زیست رتبه های برتر    

اگر می خواهید در کنکور تجربی درس زییست شناسی را 100 درصد بزنید، بهتر است به فکر مطالعه قوی ترین کتاب زیست کنکور باشید. بهترین منابع کنکور تجربی رتبه های برتر همان کتاب هایی است که دوطلبان پس از پذیرش در آن می توانند به راحتی در آزمون سراسری با رتبه های مناسب پذیرفته شوند. با ادامه با ما همراه باشید تا به ارائه اطلاعات بیشتری در رابطه با کتاب زیست رتبه های برتر بپردازیم.

معرفی کتاب زیست رتبه های برتر

 

چنانچه از نفرات اول کنکور سوال نمایید که کتاب زیست رتبه های برتر چیست؟ قطعا به شما پایسخ خواهند داد در ابتدا بهترین کتاب کتاب درسی شما می باشد. ذهن اول طراحان سوال به سوی منابع اصلی می باشد. هنگامی که شما واژوه منابع کنکور سراسری را سرچ می نمایید قطعا سازمان سنجش منابع  دروس اصلی را معرفی می نماید زیرا اولین خانه برای شروع همان منبع می باشد.

هیچ یک از مشاوران امروزه موافق نیستند که منابع مطالعه کنکور که از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور معرفی می شوند می توانند تنها منبع لازم و کافی برای کلیه متقاضیان باشند. زیرا خوشبختانه و یا متاسفانه امروزه بخش بزرگی از موفقیت داوطلبان وابسته به مطالعه منابع کمک آموزشی و تستی برآورده می شود زیرا آنچه در کنکور رخ می دهد این است که سوالات مفهومی و همچنین تستی بسیار زیاد مطرح می شود.

جهت اطلاع دقیق از بهترین کتاب زیست رتبه های برتر و منابع زیست رتبه های برتر کنکور با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

بهترین منابع کنکور تجربی رتبه های برتر

 

بهترین منابع کنکور تجربی رتبه های برتر همان منابعی است که شما نیز در دست دارید. بله! همانطور که گفتیم کتاب زیست رتبه های برتر در ابتدا همان کتب اصلی کتاب کنکور می باشد. هنگام مطالعه منابع اصلی و همچنین کمک آموزشی حتما به یادداشت برداری بپردازید. یادداشت برداری به نوبه خود می تواند تاثیر بسیار زیادی در این موضوع داشته باشد زیرا علاوه بر تثبیت ذهنی موجب می شود مرور را بسیار راحت تر نماید.

نکته مهمی که توجه به آن بسیار لازم است این است که تصور ننمایید که منابع زیست رتبه های برتر کنکور منابع ماوررایی و خارق العاده می باشند. بنابراین خود را باور داشته باشد و گمان نکنید پس از اینکه از کتاب زیست رتبه های برتر مطلع شدید، موفقیت شما تضمین شده است و خواهید توانست 100 درصد درس زیست شناسی را تست بزنید. قطعا منابع بسیار تاثیر گذار است اما در کنار آن بسیاری دیگر از عوامل تاثیر خواهد داشت.

چنانچه هدف شما قبولی در پزشکی است، بهترین ساعات مطالعه کنکور را به درس زیست شناشی اختصاص دهید. زیرا مهم ترین درس شما همین منبع می باشد. یکی از توضیحاتی که ما از رتبه های برتر کنکور پس از سوال در رابطه با کتاب زیست رتبه های برتر بدان دست می یابیم تعداد ساعت های اختصاص داده شده به موضوع درس زیست شناسی می باشد.

 

بنده کتاب تست IQ زیست شناسی گاج را خریداری نموده ام و سوالام اینکه آیا این کتاب میتونه به من برای موفقیت کمک بکنه؟

همانطور که می دانید هر درسی برخی از انتشارت نسبت به سایر انتشارات دیگر موفق تر می باشد. قطعا انتشارات گاج یکی از بهترین انتشارات می باشد. ویژگی های این کتاب درواقع در رابطه با نوع سوالات آن این است که بیشتر تست های آن به صورت تالیفی می باشد حدودا 100 درصد کتاب را به تست های سال گذشته اختصاص داده است. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که با توجه به تغییرات کتاب درسی در حال حاضر اکثر تست ها تالیفی خواهند بود.

 

عذر میخوام بنده می خواستم بدونم به طور کلی نظرتون رو در رابطه با کتاب های گاج بدونم که آیا مناسب هستند؟

قطعا انتشارات گاج یکی از بهترین و مناسب ترین انتشارات می باشد. به طور کلی می توان گفت نکته هایی که در تست های این کتاب ها وجود دارند، بسیار بهتر از سایر کتاب های جمع بندی و همچین نکته برداری شده اند. اما خب همانند هر کتاب و انتشاراتی نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود را خواهد داشت که این مسئله موجب می شود تا شاید ما در تمامی دروس تهیه کتب های مربوط به این انتشارات را توصیه ننماییم.

 منبع : کتاب زیست رتبه های برتر

 



:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

اعلام نتایج قبولی دانشگاه پیام نور 99

داوطلبینی که در آزمون پیام نور شرکت نمودند میتوانند در زمان مشخص شده اقدام به مشاهده نتایج نمایند. نتایج دانشگاه پیام نور در مقاطع مختلف کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری به صورت اینترنتی در سامانه دانشگاه پیام نور معمولا یک الی دو هفته پس از آزمون منتشر میشود. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که در صورت قبولی در دانشگاه پیام نور  میبایستی با ارائه مدارک ثبت نام حضوری خود را نیز تکمیل نمایید.

زمان و نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه پیام نور

 

ممکن است برای داوطلبان این سوال مطرح گردد که زمان اعلام نتایج رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور چه بازه زمانی خواهد بود ؟ آیا برای دریافت نتایج باید به صورت حضوری به واحد دانشگاهی مورد نظر مراجعه کرد یا منتظر اطلاعیه از سوی سازمان سنجش بود؟ هدف ما از نگارش این مقاله پاسخ به این دسته از سوالات شما می باشد. در ابتدا لازم است به مراحل ثبت نامی که در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور ذکر شده است ، بپردازیم.

گام اول: مطالعه دفترچه مندرج در سايت سازمان و بررسی و تعيين رشته محل های مورد علاقه

گام دوم: تهیه مدارک مورد نياز و مراجعه به سايت سازمان سنجش برای ثبت نام و ارائه درخواست تحصيل در رشته محل های مورد علاقه

گام سوم: انتظار برای تماس دانشگاه مبنی بر موافقت با پذيرش و يا رد درخواست در زمان تعيين شده

گام چهارم: بررسي رشته محل هایی كه دانشگاه با پذيرش وی موافقت كرده است (بعد از تماس از سوی دانشگاه) و اتخاذ تصميم نهایی در زمان مقرر و انتخاب فقط يک كد رشته محل

گام پنجم: مراجعه به دانشگاه مورد علاقه ، ارائه مدارک لازم برای ثبت نام ، پرداخت وجه ثبت نام برای پذيرش و ارائه تعهد كتبی مبنی بر علاقه به تحصيل در كد رشته محل انتخابی در دانشگاه يا موسسه پذيرش شده

 

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری در دانشگاه پیام نور 99

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج ، در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شده اند لازم است به همراه مدارک زیر به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنند تا ثبت نام حضوری خود را انجام دهند. البته پذیرفته شدگان باید قبل از اقدام به مراجعه حضوری ، با ورود به سیستم اطلاع رسانی دانشگاه مورد نظر مدارک خواسته شده را بارگذاری نمایند.

  • اصل شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن (2 نسخه)
  • اصل کارت ملی و کپی از آن (2 نسخه)
  • 6 قطعه عکس 4*3
  • اصل یا گواهی مدرک فارغ التحصیلی دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  • اصل یا گواهی دیپلم نظام جدید
  • اصل یا گواهی دیپلم نظام جدید

داوطلبانی که پس از ثبت نام در دوره بهمن ماه دانشگاه پیام نور ، در رشته مورد نظر خود پذیرفته نشده اند این فرصت را خواهند داشت برای ثبت نام ورودی مهر ماه این دانشگاه اقدام کنند.  لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در هر دو نیمسال تحصیلی ارائه می شود و داوطلبان می توانند بر اساس سوابق تحصیلی خود در این رشته ها ثبت نام کنند.

 

جهت اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج قبولی دانشگاه پیام نور 99 – نحوه مشاهده نتایج بدون آزمون پیام نور با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شهریه کارشناسی دانشگاه پیام نور

 

رشته های مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور فقط به صورت پیوسته  ارائه می شود و میزان شهریه برای دوره های تحصیلی بدون آزمون و با آزمون تفاوتی ندارد. دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند در هر ترم با توجه به معدل خود حداقل 14 و حداکثر 24 واحد درسی را اخذ کنند و هر چقدر واحدها تخصصی تر و بیشتر باشد ، میزان شهریه نیز افزایش می یابد.

شهریه مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور

گروه آزمایشی

علوم انسانی

علوم پایه

فنی مهندسی و کشاورزی ، معماری و هنر

میزان شهریه ثابت

(تومان)

175/000

175/000

175/000

شهریه متغیر هر واحد دروس عمومی نظری

(تومان)

20/000

20/000

20/000

شهریه متغیر هر واحد دروس پایه نظری

(تومان)

25/000

27/000

29/000

شهریه متغیر هر واحد دروس اصلی و تخصصی

(تومان)

25/000

29/000

32/000

شهریه متغیر هر واحد دروس عملی کم هزینه

(تومان)

65/000

85/000

85/000

شهریه متغیر هر واحد دروس عملی پرهزینه

(تومان)

90/000

130/000

130/000

میزان شهریه پایان نامه

(تومان)

210/000

210/000

210/000

تخمین شهریه کارشناسی ارشد پیام نور 99

برای درک بیش تر مطالب فوق شهریه کارشناسی ارشد پیام نور را برای داوطلبی با 8 واحد درس نظری محاسبه کرده ایم . 

 

 ( 8 * شهریه متغیر نظری ) + شهریه ثابت = شهریه یک ترم 8 واحدی 

 ( 8 *  1,018,820  ) +  10,196,670 = 18,347,230 ریال

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با زمان اعلام نتایج دانشگاه پیام نور و شهریه های دانشگاه پیام نور در مقاطع مختلف آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان اعلام نتایج دانشگاه پیام نور را از دست ندهید چرا که مشاهده نتایج فقط از طریق سامانه امکان پذیر است و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

 منبع : اعلام نتایج دانشگاه پیام نور 99



:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی 99

دانشگاه علمی کاربردی برای داوطلبینی که قصد تدریس در رشته های مختلف در دانشگاه علمی کاربردی را دارند این امکان را فراهم نموده تا داوطلبین بتوانند از طریق سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی اقدام به ثبت نام نمایند. تدریس در دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما باید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از اسن شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصلی نمایید.

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 – 99

 

شرایط عمومی

 

شرایط عمومی ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی که در ادامه ذکر می شود برای داوطلبانی که قصد تحصیل در هر یک از مقاطع کاردانی و یا کارشناسی ناپیوسته را دارند یکسان بوده و بهره مندی از این شرایط برای همه متقاضیان الزامی می باشد.

  • اعتقاد کامل داشتن به دین اسلام یا یکی از دین های مورد قبول جمهوری اسلامی ایران
  • پایبندی به احکام عملی اسلام (انجام واجبات و دوری از محرمات)
  • عداوت نداشتن با حکومت جمهوری اسلامی ایران
  • عدم احراز فساد اخلاقی
  • متناسب بودن وضعیت جسمی داوطلب با رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • شهرت نداشتن به انجام کارهای غیراخلاقی در طول دوران تحصیلی یا شغلی
  • عدم سابقه عضویت در ساواک و گروه های مخالف جمهوری اسلامی ایران

 

جهت اطلاع دقیق از کلیه شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی 99 و نحوه دریافت کد مدرسی در دانشگاه علمی کاربردی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شرایط اختصاصی جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

 

  • مدرسانی که مجوز معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد رهبری را حداقل در یکی از گرایش ها را دارند و در گرایش دیگری نیز مایل به اخذ مجوز هستند، مجاز به شرکت در آزمون هستند.
  • پس از قبولی در آزمون کتبی و تاييدنهايی معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ،کد مدرسی معارف اسلامی متمقاضی توسط رئيس کمیته معارف اسلامی دانشگاه برای یکسال فعال می شود.
  • مدرسان طرح 4000 که با کد مدرسی فعال دانش آموخته حوزوی دارای حداقل مدرک علمی سطح 2 حوزه علمیه و سابقة حداقل 3 سال شرکت در درس خارج فقه و اصول (با ارائه مدارک معتبر) می‌باشند.
  • مدرسان طرح 4000 که با کد مدرسی فعال دانش آموخته دوره های کارشناسی ارشد مرتبط (مطابق با جدول شماره 1) می‌باشند.
  • مدرسان دارای کد مدرسی به دلیل عدم تدریس بیش از 4 نیم سال تحصیلی متوالی غیر فعال شده است، به شرط تأیید واحد استانی و دارا بودن سایر شرایط شرکت در آزمون، مجاز به شرکت در آزمون خواهند بود.
  • متقاضيان آزمون کتبی که مورد پذیرش قرار گرفته اند، برای بررسی صلاحيت های عمومی به بخش گزينش استادان معارف اسلامی نهاد معرفي و پس از ثبت‌نام در سایت گزینش به نشانی gozinesh.nahad.ir درصورت تأييد صلاحیت توسط هستة گزينش، به عنوان پذيرفته‌ شده تلقّي و مجوز تدريس آنان صادر می شود.
  • در صورت صدور رای عدم اولويت تدريس گزينش براي متقاضي، كليه مراحل قبلی، لغو می شود و متقاضی مجاز به تدريس دروس معارف اسلامي نیست.
  • بررسی صلاحیت عمومی متقاضیان متمركز انجام می شود و مراحل آن بعد از اعلام نتایج آزمون از طریق وب‌سایت دفتر نهاد دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی nahad.uast.ac.ir اطلاع رسانی می شود

 

  مراحل ثبت نام جهت اخذ کد مدرسی تدریس دانشگاه علمی کاربردی

 

۱- در گام نخست لازم است متقاضیان نسبت به جستجو و انتخاب یک مرکز آموزشی علمی کاربردی اقدام کنند. این امر به عهده خود داوطلب تدریس است.

جهت آشنایی با فهرست و آدرس مراکز علمی کاربردی و فهرست رشته های موجود در هر مرکز، داوطلبان می‌توانند از منوی جامع علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org دفترچه را دریافت کنند.

۲- در دومین گام لازم است مشخصات شخصی توسط خود داوطلب در سامانه جامع آموزش هم آوا (سامانه سجاد قدیم) به آدرس www.edu.uast.ac.ir ثبت گردد.

۳- پس از تائید داوطلب در سامانه سجاد توسط مرکز موافق با تدریس داوطلب، بایستی مستندات آموزشی و اجرائی داوطلب توسط امور مدرسان آن مرکز به واحد استانی ارسال گردد.

خلاصه مثاله  در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی آسنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارئه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود.

 منبع : شرایط ثبت نام مدرس علمی کاربردی



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

انتخاب رشته تخصصی دانشگاه آزاد 99

انتخاب رشته دانشگاه آزاد به دو صورت با آزمون و بدون آزمون انجام میگیرد. متقاضیانی که قصد ثبت نام در دانشگاه آزاد را دارند میتوانند با ورود به سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام در درشته های دانشگاه ازاد در دو ترم مهر و بهمن انجام میگیرد و دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما میتوانید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید.

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99

 

در خصوص  سهمیه های کنکور  لازم است بدانید که متاسفانه به داوطلبان دانشگاه آزاد سهمیه بومی گزینی و مناطق تعلق نمی گیرد اما سهمیه بسیج در کنکور دانشگاه آزاد موثر می باشد ، به طوری که اگر داوطلب یک سال سابقه عضویت در بسیج فعال را داشته باشد و 100 امتیاز بسیجی را دریافت کند ، در صورتی که 90 درصد نمره و تراز آخرین فردی که بدون سهمیه بسیج در رشته های غیرپزشکی قبول شده است ، کسب کند و 95 درصد تراز آخرین فرد پذیرفته شده در رشته های علوم پزشکی را کسب کند ، قبول می شود. داوطلبان دارای سهمیه بسیج فعال برای اعمال سهمیه خود باید به حوزه مقاومت بسیج محل سکونت خود مراجعه نمایند و پس از دریافت کد پیگیری 12 رقمی ، آن را در فرم انتخاب رشته درج نمایند.

در حقیقت ملاک اصلی برای قبولی داوطلبان در انتخاب رشته دانشگاه آزاد تراز (نمره کل) کسب شده در کنکور می باشد که شانس قبولی داوطلبان دانشگاه آزاد را افزایش می دهد و تاثیر مستقیمی در قبولی داوطلبان در انتخاب رشته آنها خواهد داشت. بنابراین در صورتی که تراز کسب شده داوطلبی در کنکور بیشتر باشد ، شانس قبولی او نیز در تمامی رشته محل ها بیشتر خواهد بود.

 

نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

 

  • در گام اول باید وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نموده و بر روی لینک فعال شده انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ، کلیک کنید.
  • در مرحله دوم باید کد ملی (یا کد رهگیری اتباع غیر ایرانی) و شناسه دانشگاه آزاد (کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، در انتهای کارنامه اولیه درج شده است) را وارد کنید.
  • برای ادامه فرآیند ثبت نام ، کارت اعتباری را خریداری و هزینه آن را به صورت اینترنتی پرداخت نمایید
  • پس از ورود به سایت باید از منوی سمت راست سایت گزینه ثبت رشته را انتخاب کنید.
  • در نهایت کد رشته های مورد نظر خود را ثبت و گزینه “تایید” را انتخاب کنید.
  • دریافت کد پیگیری لازم و ضروری می باشد.

 

  • جهت اطلاع از انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ، زیر گروه تجربی – ریاضی – انسانی -هنر و زبان ، انجام انتخاب رشته اصولی و دقیق با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید
  • 9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99

 

پس از برگزاری آزمون سراسری و اعلام نتایج اولیه آن ، داوطلبان می بایست با توجه به این موضوع که در چه دانشگاه هایی مجاز به انتخاب رشته شده اند و هم چنین با توجه به شانس قبولی خود ، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

بسیاری از داوطلبان جهت افزایش شانس قبولی خود در دانشگاه های مختلف ، معمولا علاقه مندند که در هر دو انتخاب رشته دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری شرکت نمایند ، به همین دلیل برای انتخاب رشته این دو دانشگاه زمان های جداگانه ای در نظر گرفته می شود تا داوطلبان بتوانند بدون استرس و با آرامش کامل انتخاب رشته خود را انجام دهند.

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد پس از اتمام انتخاب رشته کنکور سراسری و در اواخر مرداد ماه می باشد. داوطلبان می بایست پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 ، با در نظرگرفتن علاقه و شانس قبولی خود نسبت به انتخاب کد رشته های مورد نظرشان اقدام کنند. مهلتی که معمولا جهت انتخاب رشته دانشگاه آزاد در نظر گرفته می شود ، حدود 12 روز است. البته این بازه زمانی جهت انتخاب رشته افرادی که در مهلت مقرر موفق به ثبت انتخاب های خود نشده اند ، معمولا تمدید خواهد شد.

در این بازه زمانی چند روزه به داوطلبان این فرصت داده می شود تا با مراجعه به سایت رسمی دانشگاه آزاد ، نسبت به انجام یا ویرایش انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

 

خلاصه مثاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه انتخاب رشته دانشگاه ازاد ، زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد آشن کنیم و راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه دهیم. متقاضان عزیزی که قصد ثبت نام در رشته ای دانشگاه ازاد را دارند توجه داشته باشیند که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : انتخاب رشته دانشگاه ازاد



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی

ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی شروع شد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام در دانشگاه افسری نیروی انتظامی دارای شرایط اختصاصی و عمومی میباشد که شما عزیزان میتوانید با دانلود دفترچه از طریق سامانه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید.

 ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی در مقاطع مختف کاردانی ، کارشناسی ، ارشد و دکتری انجام میگیرد و شما میتوایند د مقاطع مختلف از سامانه  apu.ac.ir  اقدام به ثبت نام نمایید .

 شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99

 

متقاضیان تحصیل در رشته های دانشگاه افسری علوم انتظامی امین  باید در کنکور سراسری یکی از رشته های علوم انسانی ، علوم تجربی و ریاضی فیزیک شرکت نمایند و در هنگام تکمیل فرم ثبت نام ، گزینه علاقمندی به این دانشگاه را فعال کنند. پس از شرکت در کنکور سراسری و اعلام نتایج ، داوطلبان باید جهت انتخاب رشته اقدام کنند که در این زمان داوطلبان دارای شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین می توانند رشته های این دانشگاه را در فرم انتخاب رشته خود قرار دهند.

 

شرایط عمومی

 

  • داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد و التزام به دین اسلام
  • اعتقاد به ولایت فقیه و التزام عملی به قانون اساسی
  • عدم عضویت و وابستگی به احزاب سیاسی معاند با جمهوری اسلامی
  • عدم سوء پیشینه کیفری
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی
  • داشتن سلامت جسمی و روانی متناسب با خدمت
  • داشتن شرایط تحصیلی و تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر

 

شرایط اختصاصی

 

  • داشتن مدرک دیپلم یکی از رشته های نظری
  • داوطلبان مرد می بایست حداقل 170 سانتی متر و داوطلبان خانم دارای حداقل 160 سانتی متر قد باشند.
  • داشتن حداقل 18 و حداکثر 22 سال سن
  • داوطلبان دارای کارت پایان خدمت و داوطلبان دارای سابقه بسیج فعال به مدت 2 سال به شرط حداکثر سنشان افزوده می شود.
  • خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان در صورت دارا بودن همه ی شرایط ، تا حداکثر سن 25 سال مجاز به ثبت نام خواهند بود.
  • حداقل معدل برای ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 14 می باشد و داوطلبان دارای سابقه بسیج فعال با معدل 13 نیز می توانند ثبت نام کنند.
  • عدم تعهد خدمت به سازمان های دولتی و غیر دولتی
  • روشن بودن وضعیت نظام وظیفه عمومی
  • فارغ التحصیلان مقطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند.

 

مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین

 

داوطلبان پذیرفته شده در آزمون ورودی دانشگاه علوم انتظامی امین بایستی در مرحله مصاحبه نیز شرکت نمایند و چنانچه در این مرحله نمره لازم را کسب کنند ، پذیرش آن ها قطعی خواهد شد. زمان برگزاری مصاحبه معمولا در اسفندماه می باشد که شامل مراحل زیر است : 

  • معاینات پزشکی
  • تست ورزش
  • روخوانی قرآن کریم
  • مصاحبه شفاهی
  • تحقیقات محلی
  • جهت تکمیل امور استخدام نیروی انتظامی 99 و دریافت رسید می توانید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرید
  • 9099072952 – پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

منابع آزمون دانشگاه علوم انتظامی امین مقطع افسری  

  • 1- معارف اسلامی 
    2- ادبيات فارسی 
    3- زبان انگليسی
    4- زبان عربی 
    5- تست هوش  
    6- اطلاعات عمومی

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در دانشگاه افسری نیروی انتظامی ، شرایط پذیرش در دانشگاه افسری و زمان ثبت نام آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فقط به صورت اینترنی بوده و هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند. 

 منبع : ثبت نام دانشگاه افسری نیروی انتظامی



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99

ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99 شروع شد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که مهلت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 45 روز الی  1 ماه میباشد و شما میتوانید با ورود به سامانه اقدام به ثبت نام نمایید. متقاضیان عزیز ثبت نام در دانشگاه علوم انظامی دارای شرایط عمومی  و اختصاصی میباشد که میتوانید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط از طریق سامانه gozinesh.police.ir  اقدام به ثبت نام نمایید.

 

نحوه ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99

 

آن دسته از داوطلبان علاقه مند و واجد شرایط تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین می بایست از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی مرکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، با انجام مراحل زیر ، نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

  • مراجعه به سایت ثبت نام به آدرس gozinesh.police.ir (مراجعه به سایت تنها از طریق سیستم عامل ویندوز انجام شود.)
  • انتخاب گزینه ی ” ثبت نام “ از بخش ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی

داوطلبان باید شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز برای ثبت نام را در صفحه ی گشوده شده مطالعه کنند و در صورتی که واجد شرایط ثبت نام بودند ، مراحل بعدی را جهت تکمیل ثبت نام خود انجام دهند.

  • واجدین شرایط می بایست روی گزینه ی ” پذیرش شرایط و ثبت نام “ کلیک نمایند تا وارد صفحه ی جدیدی شوند.
  • در این قسمت متقاضیان می بایست با وارد کردن کدملی ، نام ، نام خانوادگی ، پست الکترونیکی ، شماره تلفن همراه و نیز کد امنیتی که در سایت نمایش داده می شود ، ثبت نام خود را کامل کنند. (پر کردن همه ی موارد به جز پست الکترونیکی ، ضروری می باشد.)
  • پس از تکمیل اطلاعات ، روی گزینه ی ” ثبت نام و ورود به سامانه “ کلیک کنید تا نام کاربری و کلمه عبور برای شما تعریف شود.
  • پس از این مرحله به صفحه ورود اطلاعات هدایت می شوید که می بایست جهت ورود به این صفحه ، نام کاربری و کلمه عبور خود ، که همان کدملی می باشد را وارد نمایید.
  • روی گزینه ” ورود “ کلیک نموده و پس از تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید.
  • پس از تکمیل فرم های مربوطه در این قسمت و به پایان رساندن فرآیند ثبت نام ، می بایست کد رهگیری که در رسید ثبت نام (رسید چاپی) ، درج شده است را دریافت و تا پایان مراحل مربوطه نزد خود نگه دارید.

 

شرایط ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99

شرایط عمومی :

  • 1– اعتقاد و التزام عملي به دين مبين اسلام.
    2 – اعتقاد و التزام عملي به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و ولايت مطلقه فقيه و آمادگي فداکاري در راه تحقق اهداف آن ها.
    3 – تابعيت جمهوري اسلامي ايران.
    *داوطلب مي بايست ايراني الاصل باشد بدين مفهوم که داراي شناسنامه ايراني و پدر ومادر ايراني الاصل باشد.
    4 – عدم سابقه عضويت يا وابستگي به احزاب و گروههاي سياسي و معارض با نظام جمهوري اسلامي ايران.
    5 – عدم عضويت يا وابستگي به احزاب و گروههاي سياسي در زمان تقاضاي استخدام.
    6 – عدم محکوميت به محروميت از خدمات دولتي.
    7 – نداشتن سوء پيشينة کيفري.
    8 – عدم اعتياد به مواد مخدر.
    9 – داشتن شرايط تحصيلي و يا تخصصي لازم براي خدمت مورد نظر.
    10 – داشتن سلامت و توانايي جسمي و رواني متناسب با خدمت مورد نظر.

شرایط اختصاصی:

 

  • از داوطلبان (مرد) دارای مدرک تحصیلی دیپلم، پیش دانشگاهی و محصلین سال دوازدهم نظام جدید رشته های نظری( علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی) در مقطع افسر محصل سال تحصیلی 1399-1400 که مدرک تحصیلی خود را حداکثر تا پایان خرداد 99 ارائه دهند، ثبت نام صورت خواهد گرفت.
  • دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام قدیم الزامیست.
  • حداقل سن 18 سال و حداکثر 25 سال می باشد.
  • حداقل قد مورد پذیرش برای داوطلبان آقا 170 سانتی متر می باشد.
  • حداقل معدل مورد پذیرش برای رشته های ریاضی و تجربی 13 و برای رشته انسانی 14 می باشد.
  • فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلی کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند و چنانچه ثبت نام نمایند در مراحل بعدی ثبت نام آنها منتفی خواهد شد.

 

جهت اطلاع دقیق از نحوه و زمان ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین  و کسب راهنمایی لازم برای سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه علوم انتظامی امین با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

امتیازاتی که به دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی تعلق می گیرد

 

به دانشجویانی که در دانشگاه علوم انتظامی امین مشغول به تحصیل هستند یکسری امتیازات و امکاناتی تعلق می گیرد که به دانشجویان سایر دانشگاه ها تخصیص پیدا نمی کند. از جمله امتیازاتی که به دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی تعلق می گیرد ، عبارتنداز :

  1. دانشجویان از همان ابتدای ورود به استخدام رسمی در می آیند.
  2. ضمن دریافت کمک هزینه تحصیلی از امکاناتی همچون خوابگاه ، پوشاک ، غذا ، بیمه خدمات درمانی و وام مسکن بهره مند می شوند.
  3. فارغ التحصیلان مقطع  کارشناسی ضمن دریافت مدرک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات ، به درجه ستوان دومی نائل می گردند.
  4. ادامه تحصیل کارکنان برای مقاطع بالاتر در صورت نیاز ناجا ، بلا مانع خواهد بود.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام دردانشگاه علوم انتظامی ، زمان ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی و شرایط ثبت نام در این دانشگاه اشنا کنیم و راهنمای شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثت نام فقط به صورت الکترونیکی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

 منبع : ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 99



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی

سامانه نقل و انتقالات برای داوطلبانی که قصد گرفتن انتقالی و یا مهمان را دارند فعال شد. داوطلبانی که قصد گرفتن انتقالی را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدام نمایند. نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایطی میباشد که میتوانید با دانلود دفترچه علمی کاربردی و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا یودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که سامانه انقال دانشگاه علمی کاربردی 24 ساعته فعال میباشد و شما میتوانید در هر زمان جهت ثبت نام اقدام نمایید.

 

راهنمای ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99

 

دانشجویانی که قصد دارند در مهلت نام نویسی نقل و انتقالات دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنند می بایست در زمانی که برای نقل و انتقالات هر نیمسال تحصیلی در نظر گرفته شده به سامانه جامع آموزشی دانشگاه علمی کاربردی (سامانه هم آوا) مراجعه کنند و درخواست خود را در این سایت ثبت کنند. در ادامه نکاتی را در این مورد بیان می کنیم.

  • جهت ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، لازم است تا پس از مطالعه شرایط و ضوابط درج شده در آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، در صورتی که واجد شرایط ثبت نام هستید ، به سایت edu.uast.ac.ir مراجعه نمایید. با وارد کردن رمز عبور و نام کاربری خود ، وارد سامانه شوید و درخواست انتقال یا میهمانی خود را ثبت نمایید. در هنگام ثبت درخواست لازم است تا مدارک مورد نیاز را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید ، این مدارک در بخش بعدی به تفصیل بیان شده است. پس از ثبت درخواست توسط دانشجو ، این تقاضا توسط واحد های مربوطه بررسی می شود و نتایج آن مطابق برنامه زمانی بالا به دانشجویان اطلاع رسانی می شود.
  • توجه داشته باشید تا اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و کامل وارد کنید ، زیرا در صورت عدم صحت هر یک از اطلاعات وارد شده ، امکان میهمانی یا انتقال از دانشجو سلب شده و مطابق قوانین و مقررات با وی رفتار می شود.
  • آن دسته از داوطلبانی که شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی را دارا نمی باشند ، اما به دلایل مشکلات خاص و مسائل پیش بینی نشده در آیین نامه ، متنقاضی میهمانی به دانشگاهی دیگر می باشند ، می بایست درخواست خود را در سامانه مذکور ثبت نمایند. این درخواست با توجه به محدوده جغرافیایی مورد تقاضا ، توسط مسئول مربوطه بررسی می شود و در صورت موافقت با میهمانی این دانشجویان توسط کمیته نقل و انتقالات و یا رئیس واحد استانی مبدا ، نتیجه معمولا به صورت تماس تلفنی به داوطلبان اطلاع رسانی خواهد شد.
  • به درخواست های داوطلبانی که شرایط موجود در آیین نامه را دارا می باشند اما از طریق سامانه هم آوا درخواست خود را ثبت نکرده اند ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • طبق ضوابط موجود ، انتقال دانشجویان به مراکز دانشگاهی استان تهران ، باید در کمیته نقل و انتقالات سازمان مرکزی دانشگاه مورد بررسی قرار بگیرد. سایر درخواست ها نیز توسط استان مبدا و مقصد ، مورد بررسی و تایید قرار می گیرند.

 

جهت ثبت درخواست  نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی و اطلاع دقیق از زمان انتقالی دانشگاه علمی کاربردی با از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های مرکز مشاوره علمی کاربردی تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور – 9092305587 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه علمی کاربردی

مطابق آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، لینک ثبت درخواست انتقال و مهمانی این دانشگاه دو بار در سال فعال می شود و لذا متقاضیان در نیمه دوم شهریور ( نیمسال اول تحصیلی ) و نیمه دوم آذر ماه ( نیمسال دوم تحصیلی ) می توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند و نتایج نهایی درخواست در مطابق جدول زیر اعلام خواهد شد . زمان ثبت درخواست مهمانی در سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی در نوبت اول 99 از 28 شهریور تا 3 مهر ماه بود .

 

زمان ثبت درخواست و پاسخ دهی انتقال و مهمانی دانشگاه علمی کاربردی

تاریخ اعمال درخواست

تاریخ ثبت درخواست توسط دانشجو 

تاریخ پاسخ دهی

تاریخ شروع 

تاریخ خاتمه 

واحد استانی مبدا

واحد استانی مقصد

سازمان مرکزی دانشگاه

نیمسال اول

... / 3 / 1 

... / 3 / 15

2 لغایت 20 خرداد 

3 لغایت 25 خرداد 

1 لغایت 30 خرداد 

نیمسال دوم

... / 9 / 15

... / 9 / 30

16 آذر لغایت 5 دی 

17 آذر لغایت 10 دی 

16 آذر لغایت 16 دی

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با سامانه انتقالی دانشگاه علمی کاربردی و زمان ثبت نام انتقالی آشنا کنیم و راهنمای شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

منبع : سامانه نقل و انتقال دانشگاه علیمی کاربردی  



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

انتقال از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد

از آنجایی که انتقال از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد متقاضیان زیادی داشتند به همین دلیل این امکان فراهم شد تا داوطلبانی که واجد شرایط هستند جهت انتقالی اقدام نمایند.

همانطور که گفته شد انتقال از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد دارای شرایطی میباشد که شما میتوانید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورتی که دارای شرایط بودید اقدام به ثبت نام نمایید. ثبت نام انتقالی از طریق سامانه انجام میگیرد و شما میتوانی در زمان مشخص جهت پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی اقدام نمایید.

 

ضوابط میهمانی یا انتقال بر اساس شرایط ازدواج و یا طلاق دانشجویان

 

  • دانشجویان متاهل زن ، که پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور ازدواج کرده اند ، می توانند نسبت به درخواست انتقال یا میهمانی به شهر محل زندگی همسر و یا نزدیک ترین مرکز آموزشی به محل زندگی ، که رشته داوطلب در آن موجود باشد اقدام کنند. این انتقال و یا میهمانی صرفا با توجه به ظرفیت دانشگاه مقصد و بر اساس بخشنامه های مالی دانشگاه جامع علمی کاربردی امکان پذیر است.
  • انتقال و یا میهمانی دانشجویان متاهل زن که محل زندگی و کار همسرشان پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش تغییر نموده است ، به شهر محل زندگی و یا نزدیک ترین مرکز آموزشی به محل زندگی ، در صورت وجود ظرفیت در دانشگاه مقصد و پس از طی مراحل کامل ثبت نام ، امکان پذیر می باشد.
  • دانشجویان دختری که پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش ، محل زندگی یا کار ولی آن ها تغییر پیدا کند ، می توانند نسبت به ثبت درخواست انتقال یا میهمانی به شهر محل زندگی ولی و یا نزدیک ترین مرکز آموزشی به محل زندگی ولی خود اقدام کنند. ثبت این درخواست در صورتی امکان پذیر است که رشته داوطلب در آن مرکز آموزشی دایر بوده و دارای ظرفیت باشد.
  • انتقال و میهمانی دانشجویان متاهل زن ، که پس از ثبت نام و پذیرش در دانشگاه ، متارکه نموده اند ، به مراکز آموزشی شهر محل زندگی خانواده خود ، با توجه به وجود رشته تحصیلی شان در آن مراکز ، قابل بررسی می باشد.
  • دانشجویان مردی که پس از ثبت نام و پذیرش در دانشگاه متارکه نموده اند و حضانت فرزند خود را بر عهده دارند ، در صورت وجود رشته تحصیلی خود ، می توانند درخواست انتقال یا میهمانی خود را در یکی از مراکز آموزشی محل زندگی خود ثبت کنند.

 

ضوابط میهمانی یا انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

 

دانشجویانی که مشمول سهمیه های شاهد و ایثارگر می شوند ، در نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه ها نیز از امتیاز خاصی برخوردار هستند و مراکز آموزشی وظیفه دارند با رعایت مقطع تحصیلی نسبت به ثبت نام جهت انتقال به یکی از مراکز آموزشی نزدیک به محل سکونت خانواده این دانشجویان ، صرفا برای یک بار اقدام نمایند. در ادامه مشمولان استفاده از این سهمیه را بیان می نماییم.

  • فرزندان مونث شاهد
  • فرزندان مذکر شاهد
  • همسر شهید
  • جانبازان 50 درصد و یا بالاتر و آزادگان
  • همسر جانبازان 50 درصد و یا بالاتر و آزادگان
  • فرزندان مونث جانبازان 50 درصد و یا بالاتر و آزادگان
  • فرزندان مذکر جانبازان 50 درصد و یا بالاتر و آزادگان
  • جانبازان 25 درصد تا 49 درصد
  • برای اطلاع دقیق از انتقال از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد، اطلاع از نحوه پذیرش رشته های علمی کاربردی، شرایط پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران ما از سراسر کشور :
  • 9099072952 (تماس از سراسر کشور
  • 9092305587 ( استان تهران
  • پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه علمی کاربردی

مطابق آیین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، لینک ثبت درخواست انتقال و مهمانی این دانشگاه دو بار در سال فعال می شود و لذا متقاضیان در نیمه دوم شهریور ( نیمسال اول تحصیلی ) و نیمه دوم آذر ماه ( نیمسال دوم تحصیلی ) می توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند و نتایج نهایی درخواست در مطابق جدول زیر اعلام خواهد شد . زمان ثبت درخواست مهمانی در سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی در نوبت اول 99 از 28 شهریور تا 3 مهر ماه بود .

 

زمان ثبت درخواست و پاسخ دهی انتقال و مهمانی دانشگاه علمی کاربردی

تاریخ اعمال درخواست

تاریخ ثبت درخواست توسط دانشجو 

تاریخ پاسخ دهی

تاریخ شروع 

تاریخ خاتمه 

واحد استانی مبدا

واحد استانی مقصد

سازمان مرکزی دانشگاه

نیمسال اول

... / 3 / 1 

... / 3 / 15

2 لغایت 20 خرداد 

3 لغایت 25 خرداد 

1 لغایت 30 خرداد 

نیمسال دوم

... / 9 / 15

... / 9 / 30

16 آذر لغایت 5 دی 

17 آذر لغایت 10 دی 

16 آذر لغایت 16 دی

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در انتقالی از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند. 

 منبع : انتقال از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

داوطلبینی که در دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام کردند موظف به پرداخت شهریه میباشند. شهریه های دانشگاه غیرانتفاعی در دو ترم مهر و بهمن پرداخت میشود و به دو صورت ثابت و متغیر میباشد که شهریه های ثابت در طول ترم تغییر نمیکند ولی شهریه های متغیر بسته به تعداد انتخاب واحد ها متفاوت است. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که شهریه های دانشگاه غیر انتفاعی در هر مقطع و هر رشته متفاوت میباشد و شهریه های ثابت پس از قبولی در دانشگاه و زمان ثبت نام حضوری پرداخت میشود و شهریه های متغیر تا قبل از آغاز امتحانات پایان ترم باید تسویه شود.

 

شهریه کاردانی و کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی(پیوسته و ناپیوسته )

علاقمندان به تحصیل در رشته های با کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ابتدا باید در اواخر بهمن ماه و از طریق سایت sanjesh.org در کنکور سراسری ثبت نام ، و در آزمون که در نیمه اول تیر برگزار می شود شرکت کنند ، و پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و انتشار دفترچه ها برای انتخاب این رشته ها اقدام کنند، همچنین آن دسته از داوطلبانی که تمایلی به شرکت در کنکور سراسری ندارند می توانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را در نیمه اول مرداد ماه و از طریق سایت سنجش انجام دهند. در جداول زیر شهریه رشته های دانشگاه غیرانتفاعی در مقاطع کاردانی و کارشناسی فراهم شده است :

شهریه دوره های کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی

گروه آزمایشی

فنی مهندسی

علوم انسانی

شهریه ثابت هر نیمسال (تومان)

485/000

الی

510/000

390/000

الی

420/000

شهریه هر واحد پروژه (تومان)

85/000

80/000

شهریه متغیر (تومان)

هر واحد درسی پایه نظری

30/000

28/000

هر واحد درسی اصلی تخصصی

38/000

30/000

هر واحد درسی عمومی

19/000

18/000

هر واحد درسی عملی

30/000

24/000

ساعد نیوز:

میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه های غیرانتفاعی

شهریه مقاطع مختلف دانشگاه های غیردولتی هر سال 10 الی 15 درصد افزایش می یابد. در حال حاضر شهریه کارشناسی دانشگاه های غیرانتفاعی در سال تحصیلی 98-99مشخص نگردیده است. به همین دلیل 10 الی 15 درصد به شهریه کارشناسی دانشگاه های غیر انتفاعی را در جدول زیر قرار دادیم.

 

شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه های غیرانتفاعی 99 – 98

گروه آزمایشی

شهریه ثابت هر نیمسال

شهریه متغیر هر واحد نظری

شهریه متغیر هر واحد عملی

شهریه هر واحد پایان نامه ( نظری )

شهریه هر واحد پایان نامه ( عملی )

علوم انسانی

840000 تومان الی 1000000 تومان

147000 الی 175000 تومان

218000 الی 265000 تومان

400000 الی 593000 تومان

468000 الی 632000 تومان

سایر گروه های آموزشی

921000 الی 1020000 تومان

168000 الی 202000 تومان

250000 الی 287000 تومان

401000 الی 593000 تومان

468000 الی 632000 تومان

جهت اطلاع دقیق از میزان شهریه دانشگاه غیر انتفاعی 99 و اطلاع دقیق از جدول شهریه دانشگاه غیرانتفاعی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل


شهریه غیرانتفاعی در مقطع کاردانی

 

رشته علوم انسانی:

 

  • میزان شهریه ثابت: 3500000 الی 4500000
  • میزان شهریه متغییر:
  • شهریه عمومی: 170000 الی 250000
  • شهریه پایه دورس نظری: 260000 الی 350000
  • شهریه اصلی و تخصصی دروس نظری : 270000 الی 370000
  • شهریه دروس آزمایشگاهی- کارگاهی برای واحدهای عملی: 330000 الی 210000
  • شهریه هر واحد پروژه: 700000 الی 900000

 

رشته مهندسی:

 

  • میزان شهریه ثابت: 4300000 الی 6200000
  • میزان شهریه متغییر:
  • شهریه عمومی: 170000 الی 250000
  • شهریه پایه دورس نظری: 260000 الی 350000
  • شهریه اصلی و تخصصی دروس نظری : 350000 الی 450000
  • شهریه دروس آزمایشگاهی- کارگاهی برای واحدهای عملی: 270000 الی 570000
  • شهریه هر واحد پروژه: 750000 الی 1000000

 

خلاصه مقاله : دراین مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه پرداخت شهریه های دانشگاه غیر انتفاعی و میزان شهریه در مقاطع مختلف آشنا کنیم و راهنمای شما عزیزان باشیم. متقاضیانی که قصد ثبت نام در دانشگاه غیرانتفاعی را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : شهریه دانشگاه غیر انتفاعی



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی99 

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی شروع شد. داوطلبینی که قصد ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی را دارند توجه داشته باشند که ثبت نام همانند سنوات گذشته از طریق سامانه بوده و دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما عزیزان قبل از ثبت نام موظف به دانلود دفترچه و مطالعه آن هستید تا از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط از طریق سامانه دانشگاه غیرانتفاعی اقدم به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

 ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

 

میزان تنوع در رشته های دانشگاه غیرانتفاعی مقاطع کاردانی و کارشناسی بسیار بیشتر از مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشد و همچنین بسیاری از رشته ها در این دو مقطع به صورت بدون کنکور نیز ارائه می شود، که این فرصت بسیار مناسبی است برای کسانی است که قصد شرکت در کنکور سراسری ندارند و یا پس از انتخاب رشته در هیچ یک از کد رشته های خود پذیرفته نشوند. اما داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده اند نیز می توانند در زمان انتخاب رشته ، کد رشته محل های دانشگاه غیرانتفاعی مورد نظر خود را در انتخاب ها اعمال کنند. در واقع این دسته از داوطلبان به صورت با کنکور و در مهر ماه وارد دانشگاه خواهند شد. 

  • زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی کارشناسی 99

 

داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی ، دیپلم 4 ساله نظام قدیم ، دیپلم 3 ساله نظام قدیم + پیش دانشگاهی و یا دیپلم 3 ساله نظام جدید ( سال دوازدهم ) را دارند می توانند همزمان با ثبت نام بدون کنکور سایر دانشگاه های سراسری در مقطع کارشناسی ( لیسانس ) پیوسته شرکت نمایند .

سال گذشته ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه های غیرانتفاعی ورودی نیمسال اول تحصیلی از 20 اسفند 97 آغاز شد و تا 30 شهریور ماه 98 ادامه داشتن و داوطلبان در یک یازه زمانی حدودا 6 ماهه فرصت داشتند ثبت نام خود را انجام دهند . با توجه به زمان ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی مهر سال قبل احتمال می دهیم ثبت نام ورودی ترم مهر ماه 99 از دهه سوم اسفند 98 آغاز شود .

همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن سال گذشته از روز سه شنبه 28 آبان ماه لغایت روز دوشنبه 30 دی ماه انجام شد و داوطلبان دو ماه فرصت داشتند تا با ارائه مدارک خود ثبت نام شان را تکمیل کنند . احتمالا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی نیمسال دوم تحصیلی یعنی ورودی ترم بهمن 99 از دهه سوم آبان ماه آغاز شود .

 

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

 

دانشگاه غیرانتفاعی در مقاطع کاردانی ( پیوسته و ناپیوسته ) و کارشناسی ( پیوسته و ناپیوسته ) دانشجو می پذیرد و داوطلبان جهت انتخاب رشته ای مغایر با عنوان دیپلم خود هیچ محدودیتی نخواهند داشت فقط می بایست دارای مدارک ذیل باشند:

  • یک قطعه عکس 4*3
  • مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  • مدرک پیش دانشگاهی
  • مدرک دیپلم متوسطه نظام جدید
  • مدرک فوق دیپلم یا همان مدرک کاردانی
  • مدرک نظام وظیفه برای داوطلبان مشمول (مخصوص آقایان)

لازم به ذکر است که داوطلبانی که در سیستم آموزشی نظام قدیم تحصیل کرده اند و فقط دارای مدرک دیپلم می باشند ، مجاز به ثبت نام در رشته های مقطع کارشناسی نمی باشند و فقط می توانند در دوره های کاردانی ثبت نام کنند.

 

جهت اطلاع دقیق از نحوه و زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 99 و اطلاع از کلیه شرایط زمان و نحوه ثبت نام با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

شرایط لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

دانشگاه­ های غیرانتفاعی هرساله در مقاطع مختلف اعم از کارشناسی­ های پیوسته و نا پیوسته و کاردانی­ های پیوسته و ناپیوسته اقدام به پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می­کند. داوطلبین جهت ثبت نام ملزم به دارا بودن یکی از مدارک زیر می­باشند:

  • دیپلم ۴ ساله نظام قدیم
  • دیپلم ۳ ساله نظام جدید
  • مدرک پیش دانشگاهی یا فوق دیپلم
  • مدرک کاردانی

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی آشنا کنیم و شما را در جریان زمان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ، شرایط ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی و مدارک لازم جهت ثبت نام قرار دهیم. متقاضیانی که قصد ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی  را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سایت هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی



:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی رشته های پزشکی را نیز ارائه میدهد که متقاضیان عزیز میتوانند در زمان مشخص شده اقدام به ثبت نام نمیاند. ثبت نام در رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما میتوانید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط قدام به پر کردن اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید. همچنین توجه داشته باشید که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته های پزشکی نیز از طریق سامانه است. 

شرایط پذیرش در رشته های پیرا پزشکی بدون کنکور

 

1-بومی بودن داوطلبان. داوطلبان نظام جدید می بایست یکی از 3 سال محل اخذ مدرک تحصیلی،2 سال آخر دبیرستان و مدرک پیش دانشگاهی را ارائه  دهند و داوطلبان نظام قدیم هم باید یکی از 3 سال آخر دبیرستان و یا هنرستان را ارائه دهند.( امسال محل اخذ دیپلم هم به عنوان استان بومی محسوب می شود).

2- امکان ثبت نام برای متقاضیان تحصیل مجدد شامل دانش آموختگان مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری حرفه ای و همچنین دکترای تخصصی وجود ندارد ولی دانش آموختگان در صورت پرداخت شهریه ی مربوطه امکان شرکت در دوره را خواهند داشت .

3-لازم است که داوطلبان باید جهت پذیرش در این رشته ها، آمادگی لازم را برای مصاحبه بدست آورند.توضیح در خصوص دلیل انتخاب رشته مورد نظر، میزان علاقه به رشته مورد نظر و هدف از انتخاب شغل و…  از جمله مواردی است که توسط مصاحبه کنندگان  مورد بررسی قرار می گیرد و باید برای موفقیت در این مرحله تسلط کامل را در این خصوص بدست آورید.

4-داوطلبان پذیرفته شده باید تعهد خود را جهت پذیرفتن شرایط تعهد خدمت که 3 برابر مدت تحصیل آنها می باشد را به دانشگاه محل قبولی خود ارائه دهند.(البته این مشمول شهریه پردازان دوره فراگیر نمی شود

5-پس از پایان دوره ی تحصیلی مدرک اعطا شده به داوطلبان مستقیما  از دانشکده علوم پزشکی صادر خواهد شد.

6-عدم دارا بودن نقص عضو و تایید شدن از نظر سلامت روحی روانی توسط پزشک.

7- داوطلبان پس از پایان دوره تعهد خدمت امکان ادامه تحصیل را خواهند داشت.

 

نحوه ثبت نام در رشته های پیراپزشکی دانشگاه علمی کاربردی

 

در وهله اول متقاضیان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش وارد بخش مربوط به این دانشگاه شوند. در ادمه می بایست با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام در این سایت سوالات و ابهامات خود را بر طرف کنند. در صورت بر طرف نشدن آن می توانید با مشاوران مرکز الو سلام مشاور در ارتباط باشید.

در ادامه می بایست هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی و تنها از طریق سایت رسمی سازمان سنجش، پرداخت نمائید. این مبلغ در سال گذشته معادل بیست و هفت هزار تومان (۲۷۵۰۰۰ ريال)  تصویب شده است که احتمالا در سال جاری با افزایش همراه خواهد بود.

 

برای دریافت  لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی ، اطلاع از نحوه پذیرش رشته های علمی کاربردی، شهریه رشته های پزشکی علمی کاربردی با مشاوران ما از سراسر کشور :

9099072952 تماس از سراسر کشور

9092305587 استان تهران

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید

 

 

شرایط ثبت‌نام دانشگاه بدون کنکور تجربی

 

رشته تجربی نظام جدید معادل رشته طبیعی نظام قدیم آموزشی است.

شما می‌توانید تمام رشته‌های موجود در دفترچه ثبت‌نام بدون کنکور را انتخاب نمایید، حتی اگر آن رشته با رشته دیپلم شما تطابق نداشته باشد.

تنها مسئله‌ای که وجود دارد این است که در پذیرش بدون کنکور، معیار و ملاک پذیرش معدل کل شماست. درصد تأثیر این معدل با توجه به میزان ارتباط رشته‌ای که انتخاب می‌کنید با رشته دیپلمتان متفاوت است. اگر شما در مقطع دیپلم در رشته تجربی تحصیل کرده باشید، در صورت انتخاب از میان رشته‌های دانشگاهی گروه تجربی و یا ریاضی، معدل شما تأثیر ۱۰۰ درصدی خواهد داشت و در صورت انتخاب سایر گروه‌ها تأثیر معدل در پذیرش بدون کنکور دانشگاه ۳۱/۴ می‌شود.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و راهنمای سوالات شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام در رشته ها پزشکی دانشگاه علمی کاربردی را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و  با بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی



:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربدی همانند سنوات گذشته از طریق سامانه بوده و نیازمند مدارکی میباشد که عزیزانی که قصد ثبت نام دارند میتوانند در زمان مشخص شده با ارائه مدارک اقدام به ثبت نام نمایند. همچنین لازم به ذکر است که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما با مطالعه این شرایط از طریق دفترچه و دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید.

 

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقطع کارشناسی

  1. اصل و کپی مدرک دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم که حاوی مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل باشد.
  2. اصل گواهی موقت پایان تحصیل دوره متوسطه دوم برای داوطلبان رشته های نظری ، فنی و حرفه ای و کاردانش نظام جدید و یا دیپلم سه ساله نظام ترمی واحدی یا سالی واحدی رشته های نظری ، فنی و حرفه ای و کاردانش که دارای مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل باشد + یک نسخه کپی شده
  3. اصل و کپی کارت ملی
  4. اصل و کپی شناسنامه
  5. 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 مربوط به سال جاری
  6. مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را مشخص کند.
  7. اصل گواهی اشتغال به کار با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول
  8. آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  9. اصل فرم تاییدیه معدل برای فارغ‌ التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات آن ها صادر نشده است.
  10. اصل و کپی مدرک فوق دیپلم یا کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و با وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، مزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش
  11. اصل و کپی کارت ملی
  12. اصل و کپی شناسنامه
  13. 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3
  14. کارت پایان خدمت یا معافیت
  15. اصل کاربرگ 101 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول
  16. آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  17. اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) برای فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  18. مدرکی برای داوطلبان آقا که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را مشخص کند.
 

برای اطلاع دقیق از مدارک ثبت نام علمی کاربردی ، زمان دقیق ثبت نام مهر و بهمن ، حل مشکلات مربوط به بارگذاری مدارک و مشاوره انتخاب رشته این دانشگاه با مشاوران ما به شماره های

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99

 

شرایط عمومی

 

  • اعتقاد داشتن به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جهموری اسلامی ایران
  • عدم دشمنی و کینه با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • الزام به انجام احکام عملی دین اسلام
  • متناسب بودن وضعیت جسمانی داوطلب با رشته انتخابی
  • عدم شهرت به انجام کارهای غیراخلاقی در طی دوران شغلی و تحصیلی
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

 

شرایط اختصاصی

 

  • دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم متوسطه 3 ساله نظری یا دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش برای ثبت نام دوره کاردانی
  • دارا بودن مدرک کاردانی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات برای ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته
  • داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری می باشند نیز می توانند ثبت نام بدون آزمون دوره کارشناسی ناپیوسته را انجام دهند.
  • داوطلبانی که بدون توجه به نوع رشته فارغ التحصیلی خود در رشته ای غیرهمنام با مدرک تحصیلی خود ثبت نام می کنند ، می بایست دروس جبرانی و پیش نیاز رشته پذیرفته شده را بگذرانند.
  • دارا بودن شرایط مربوط به وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا (دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت)

در خصوص نحوه گزینش دانشجو لازم است بگوییم که پذیرش داوطلبان بر اساس معدل کل مدرک تحصیلی و با در نظر گرفتن سهمیه های مربوط به شاغلین ، متقاضیان بومی و ایثار گر انجام می گیرد. به عبارت دیگر منظور از داوطلب شاغل یعنی در دستگاه های اجرایی اعم از دولتی و غیر دولتی فعالیت داشته باشد، در زمان ثبت نام مشغول به فعالیت باشد و در حرفه منطبق با رشته انتخابی شاغل باشد

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

منبع : مدارک ثبت نام علمی کاربردی



:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 99

پیش ثت نام دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همانند سنوات گذشته از طریق سامانه بوده و شما میتوانید با ورود به سامانه جهت پیش ثبت نام اقدام نمایید. پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه 98 از اوایل دی ماه آغاز شده و تا اواسط بهمن ماه ادامه خواهد داشت. همچنین ثبت نام دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما میتوانید با دانلود دفترچه  و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

  شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99

 

شرایط عمومی

 

  • اعتقاد داشتن به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جهموری اسلامی ایران
  • عدم دشمنی و کینه با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • الزام به انجام احکام عملی دین اسلام
  • متناسب بودن وضعیت جسمانی داوطلب با رشته انتخابی
  • عدم شهرت به انجام کارهای غیراخلاقی در طی دوران شغلی و تحصیلی
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

 

شرایط اختصاصی

 

  • دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم متوسطه 3 ساله نظری یا دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش برای ثبت نام دوره کاردانی
  • دارا بودن مدرک کاردانی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات برای ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته
  • داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری می باشند نیز می توانند ثبت نام بدون آزمون دوره کارشناسی ناپیوسته را انجام دهند.
  • داوطلبانی که بدون توجه به نوع رشته فارغ التحصیلی خود در رشته ای غیرهمنام با مدرک تحصیلی خود ثبت نام می کنند ، می بایست دروس جبرانی و پیش نیاز رشته پذیرفته شده را بگذرانند.
  • دارا بودن شرایط مربوط به وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا (دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت)
  • در خصوص نحوه گزینش دانشجو لازم است بگوییم که پذیرش داوطلبان بر اساس معدل کل مدرک تحصیلی و با در نظر گرفتن سهمیه های مربوط به شاغلین ، متقاضیان بومی و ایثار گر انجام می گیرد. به عبارت دیگر منظور از داوطلب شاغل یعنی در دستگاه های اجرایی اعم از دولتی و غیر دولتی فعالیت داشته باشد، در زمان ثبت نام مشغول به فعالیت باشد و در حرفه منطبق با رشته انتخابی شاغل باشد.

 

متقاضیان گرامی به منظور پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اعلام درخواست ثبت نام اینترنتی مهر 99 – اطلاع از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در محل های مختلف و پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید:

9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) تماس فقط از طریق تلفن ثابت همه روزه 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 98

 

 

یکی از دانشگاه هایی که مدرک آن مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری می باشد و هر ساله داوطلبان زیادی را به خود جذب می کند ، دانشگاه علمی کاربردی می باشد که افراد باید برای تحصیل در این دانشگاه شهریه (ثابت و تغییر) بپردازند. علاقمندان برای ورود به این دانشگاه نیازی به هیچ گونه آزمونی نخواهند داشت ، در واقع پذیرش آن منحصرا بدون کنکور می باشد.

متقاضیانی که از ثبت نام نوبت اول (مهر 98) در دوره مهر ماه جا مانده اند ، قادر خواهند بود در نوبت بهمن 98 اقدامات لازم را جهت ثبت نام انجام دهند. داوطلبان برای ورود به مقطع کاردانی ، می توانند حداکثر 30 کد رشته محل را انتخاب کنند که توصیه می کنیم برای بالا رفتن شانس قبولی حداقل 20 کد رشته در فرم ثبت نام درج کنید ، همچنین برای مقطع کارشناسی ناپیوسته داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 20 کد رشته می باشد.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه پیش ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و راهنمایی های لازن در مورد شرایط ثبت نام و  زمان ثبت نام را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هرگئنه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

منبع : پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 99

متقاضیانی که در دانشگاه های علمی کاربردی ثبت نام کرده اند توجه داشته باشند که جهت پیگیری ثبت نام میتوانند از طریق سامانه اقدام نمایند و نیازی به مراجعه حضوری نخواهدبود. داوطلبین گرامی ثبت نام  و پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی در قاطع مختلف دارای شرایط وضوابطی میباشد که شما عزیزان میتوانید با دانلود دفترچه از طریق سامانه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید .

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 98

 

یکی از دانشگاه هایی که مدرک آن مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری می باشد و هر ساله داوطلبان زیادی را به خود جذب می کند ، دانشگاه علمی کاربردی می باشد که افراد باید برای تحصیل در این دانشگاه شهریه (ثابت و تغییر) بپردازند. علاقمندان برای ورود به این دانشگاه نیازی به هیچ گونه آزمونی نخواهند داشت ، در واقع پذیرش آن منحصرا بدون کنکور می باشد.

متقاضیانی که از ثبت نام نوبت اول (مهر 98) در دوره مهر ماه جا مانده اند ، قادر خواهند بود در نوبت بهمن 98 اقدامات لازم را جهت ثبت نام انجام دهند. داوطلبان برای ورود به مقطع کاردانی ، می توانند حداکثر 30 کد رشته محل را انتخاب کنند که توصیه می کنیم برای بالا رفتن شانس قبولی حداقل 20 کد رشته در فرم ثبت نام درج کنید ، همچنین برای مقطع کارشناسی ناپیوسته داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 20 کد رشته می باشد.

 

برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی – اطلاع از نحوه پذیرش – زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98 و انجام پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید:

9099072952 تماس از سراسر کشور

9092305587 استان تهران

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99

 

شرایط عمومی

 

  • اعتقاد داشتن به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جهموری اسلامی ایران
  • عدم دشمنی و کینه با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • الزام به انجام احکام عملی دین اسلام
  • متناسب بودن وضعیت جسمانی داوطلب با رشته انتخابی
  • عدم شهرت به انجام کارهای غیراخلاقی در طی دوران شغلی و تحصیلی
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

 

شرایط اختصاصی

 

  • دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم متوسطه 3 ساله نظری یا دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش برای ثبت نام دوره کاردانی
  • دارا بودن مدرک کاردانی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات برای ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته
  • داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری می باشند نیز می توانند ثبت نام بدون آزمون دوره کارشناسی ناپیوسته را انجام دهند.
  • داوطلبانی که بدون توجه به نوع رشته فارغ التحصیلی خود در رشته ای غیرهمنام با مدرک تحصیلی خود ثبت نام می کنند ، می بایست دروس جبرانی و پیش نیاز رشته پذیرفته شده را بگذرانند.
  • دارا بودن شرایط مربوط به وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا (دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت)
  • در خصوص نحوه گزینش دانشجو لازم است بگوییم که پذیرش داوطلبان بر اساس معدل کل مدرک تحصیلی و با در نظر گرفتن سهمیه های مربوط به شاغلین ، متقاضیان بومی و ایثار گر انجام می گیرد. به عبارت دیگر منظور از داوطلب شاغل یعنی در دستگاه های اجرایی اعم از دولتی و غیر دولتی فعالیت داشته باشد، در زمان ثبت نام مشغول به فعالیت باشد و در حرفه منطبق با رشته انتخابی شاغل باشد.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه  پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد آشنا کنبم و راهنمای سوالات شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی بوده و پس از بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام ارشد علمی کاربردی 99

ثبت نام ارشد علمی کاربردی همانند سنوات گذشته از طریق سامانه بوده و داوطلبینی که قصد ثبت نام دارند میتوانند در زمان مشخص از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. متقاضیان عزیز توج داشته باشید که ثبت نام ارشد علمی کاربردی دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما میتوانید با دانلود دفترچه از طریق سامانه و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن آن اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

 شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 – 99

شرایط عمومی

  • اعتقاد داشتن به دین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جهموری اسلامی ایران
  • عدم دشمنی و کینه با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • الزام به انجام احکام عملی دین اسلام
  • متناسب بودن وضعیت جسمانی داوطلب با رشته انتخابی
  • عدم شهرت به انجام کارهای غیراخلاقی در طی دوران شغلی و تحصیلی
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

شرایط اختصاصی

  • دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم متوسطه 3 ساله نظری یا دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش برای ثبت نام دوره کاردانی
  • دارا بودن مدرک کاردانی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات برای ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته
  • داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری می باشند نیز می توانند ثبت نام بدون آزمون دوره کارشناسی ناپیوسته را انجام دهند.
  • داوطلبانی که بدون توجه به نوع رشته فارغ التحصیلی خود در رشته ای غیرهمنام با مدرک تحصیلی خود ثبت نام می کنند ، می بایستدروس جبرانی و پیش نیاز رشته پذیرفته شده را بگذرانند.
  • دارا بودن شرایط مربوط به وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا (دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت)
  • در خصوص نحوه گزینش دانشجو لازم است بگوییم که پذیرش داوطلبان بر اساس معدل کل مدرک تحصیلی و با در نظر گرفتن سهمیه های مربوط به شاغلین ، متقاضیان بومی و ایثار گر انجام می گیرد. به عبارت دیگر منظور از داوطلب شاغل یعنی در دستگاه های اجرایی اعم از دولتی و غیر دولتی فعالیت داشته باشد، در زمان ثبت نام مشغول به فعالیت باشد و در حرفه منطبق با رشته انتخابی شاغل باشد.

برای اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام ارشد علمی کاربردی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و زمان دقیق آغاز ثبت نام با مشاوران ایران تحصیل به شماره های

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

 

انشگاه علمی کاربردی دو نوبت در سال برای ورودی مهر و بهمن از طریق ثبت نام در سایت سنجش اقدام به جذب دانشجو می نماید. افرادی که می خواهند برای ورودی مهر 99 دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام نمایند می بایست مرداد ماه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را دریافت، مطالعه و سپس از طریق سایت مذکور اقدام به ثبت نام نمایند. متقاضیان ثبت نام برای ورودی بهمن 98 نیز می بایست دی ماه نسبت به دریافت، مطالعه و سپس برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند. 

خلاصه مقاله: در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقطع کارشناسی ارشد آشنا کنیم و راهنمای سوالات شما عزیزان باشیم. داوطلبینی که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام فقط به صورت اینترنت بوده و هر گونه اقدام به صورن حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

 منبع : ثبت نام ارشد علمی کاربردی 99



:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه اعلام نتایج قبولی علمی کاربردی 99

داوطلبانی که در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام نمودند میتوانندجهت مشاهده نتایج اقدام نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه بوده و در صورت قبولی با ارائه مدارک لازم میتوانید جهت ثبت نام حضوری اقئام کنید.

 ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایطی میباشد که با مطالعه دفترچه میتوانید از ان شرایط مطلع شوید و در صورتی که قادر به ثبت نام بودید جهت پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی اقدام کنید.

 

زمان و سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای دوره مهر ماه ، اواخر مرداد ماه انجام شد و چند هفته پس از آن و در تاریخ 30 شهریور ماه ، کارنامه داوطلبان دوره کاردانی و روز 2 مهر ماه نتایج متقاضیان دوره کارشناسی ، منتشر شد . همچنین داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در رشته های ورودی بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی می باشند ، بایستی پس از ثبت نام در اوخر دی ماه ، نتیجه قبولی یا عدم خود را اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه مشاهده نمایند. با توجه به آنکه مسئول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان سنجش آموزش کشور می باشد ، داوطلبان برای دریافت کارنامه خود بایستی به وبگاه اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

 

مشاهده نتایج دانشگاه علمی کاربردی 99

اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99  ،  جهت مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بایستی در زمان مقرر به سایت sanjesh.org مراجعه نمایید. پس از ورود به سایت مذکور از منوی سمت راست صفحه، پنجمین گزینه یعنی گزینه “جامع علمی کاربردی” را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید.

اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99  ،  سپس در صفحه ای که باز می شود بر روی لینک مربوط به “اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و کاردانی نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر 98” و یا بر روی لینک مربوط به “اعلام نتیجه دوره مهندسی و دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر 98” کلیک کنید. سپس با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه یا نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد، نتیجه ثبت نام برای شما قابل مشاهده خواهد شد.

جهت دریافت راهنمایی در رابطه با سامانه اعلام نتایج قبولی علمی کاربردی مهر و بهمن و اطلاع از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه با مشاوران ایران تحصیل به شماره های

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

شهریه دانشگاه علمی کاربردی 99

 

همانطور که می دانید دانشگاه علمی کاربردی غیر دولتی بوده و دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه موظف به پرداخت شهریه می باشند. حال ممکن است این سوال برایتان مطرح گردد که هزینه شهریه ها حدودا چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شهریه گروه های آزمایشی علوم پایه ، علوم انسانی ، فنی مهندسی و علوم پزشکی متفاوت است. البته لازم است گفته شود که هدف از رشته های علوم پزشکی دانشگاه علمی کاربردی ، رشته هایی مانند تجهیزات پزشکی و تجهیزات فنی اتاق عمل می باشد. به هیچ عنوان رشته های پزشکی و پیراپزشکی (پرستاری، مامائی ، هوشبری و …) در این دانشگاه ارائه نمی شود.

شهریه رشته های گروه مانند مدیریت ، حسابداری ، حقوق  حدودا 850 هزار تومان تا یک میلیون صد هزار تومان برای هرنیمسال تحصیلی می باشد.

شهریه رشته های گروه فرهنگ و هنر در دانشگاه علمی کاربردی مانند موسیقی ، عکاسی ، کارگردانی و از 900 هزار تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان برای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

شهریه رشته های گروه صنعت مانند رشته های فنی مهندسی حدودا از یک میلیون تومان تا یک میلیون سیصد هزار تومان می باشد.

شهریه رشته های گروه علوم پزشکی مانند تجهیزت فنی اتاق عمل ، تجهیزات پزشکی و … حدودا از یک میلیون و صد هزار تومان تا یک میلیون چهارصد تومان برای هر نیمسال تحصیلی می باشد.

دلیل تغییر میزان شهریه ها به این دلیل است که معمولا شهریه هر داوطلب شامل دو بخش شهریه ثابت و متغییر می باشد که میزان شهریه ثابت به نوع دانشگاه و سال ورود دانشجو به دانشگاه می باشد و هر ساله 10 الی 15 درصد بر آن افزوده می شود. شهریه متغیر بستگی به تعداد واحد های اخذ شده دارد و اگر واحد هایی که دانشجو در هر نیم سال تحصیلی اخذ می کند ، بیشتر باشد ، میزان شهریه متغیر او نیز افزایش خواهد داشت. همچنین شهریه متغیر دروس نظری و عملی از شهریه متغیر دروس عمومی ، بیشتر می باشد.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه مشاهده اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم در مورد مشاهده نتایج را ارائه دهیم. داوطلبینی که قصد مشاهده نتایج را دارند توجه داشته باشند که زمان اعلام نتایج را از دست ندهند چرا که مشاهده نتایج  فقط از طریق سامانه ممکن بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو ترم مهر و بهمن انجام میگیرد و هم زمان با شروع ثبت نام دفترچه دانشگاه علمی کاربردی نیز منتشر میشود . متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایطی میباشد که شما میتوانید با دانلود دفترچه از سامانه و مطالعه ان از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید. همچمنین اگر قصد اطلاع از رشته های علمی کاربردی را دارید میتوانید از دفترچه دانشگاه از این رشته ها مطلع شوید. 

زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

با توجه به آنکه مسئول همه ی امور مربوط به زمان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ، سازمان سنجش آموزش کشور می باشد ، بنابراین داوطلبان می توانند برای دریافت دفترچه به پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. آغاز زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دوره کاردانی برای ورودی مهرماه ، از 27 مرداد می باشد و داوطلبانی که قصد ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته را دارند نیز می توانند از روز 2 شهریور ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که چند روز قبل از شروع ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام از سایت سنجش قابل دریافت خواهد بود. همچنین داوطلبانی که می خواهند در نیمسال دوم تحصیلی وارد رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شوند ، بایستی در بهمن ماه با مراجعه به سایت سنجش یا واحد دانشگاهی مورد نظر ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور علمی کاربردی تقریبا سه هفته پس از ثبت نام آن می باشد. پس از اعلام نتایج در صورتی که داوطلبان در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شده باشند ، می توانند با به همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام حضوری اقدام کنند. اما داوطلبانی که در هیچ یک از رشته های انتخابی خود پذیرفته نشده اند ، می توانند با شرکت در تکمیل ظرفیت علمی کاربردی شانسشان را برای پذیرش در رشته مورد علاقه خود امتحان کنند

 

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

 

داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ، باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی این دانشگاه باشند که به شرح زیر می باشد :

 

شرایط عمومی

 

  • معتقد بودن به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد قبول در نظام جمهوری اسلامی ایران
  • ملزوم بودن به انجام احکام دین اسلام
  • نداشتن هیچ گونه کینه و دشمنی با حکومت جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن شهرت به انجام کارهای غیراخلاقی در طول دوران تحصیلی یا شغلی
  • متناسب بودن وضعیت جسمانی داوطلب با رشته انتخابی و نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

 

  • ای اطلاع دقیق از تمامی مفاد دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ، مشاوره انتخاب رشته های بدون کنکور ، نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور با مشاوران ایران تحصیل به شماره های
  • 9099072952 – تماس از سراسر کشور
  • 9092305587 – تماس از استان تهران
  • تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

شرایط اختصاصی

 

  • دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا مدرک دیپلم نظام جدید رشته های نظری ، فنی حرفه ای ، کاردانش ، برای ثبت نام مقطع کاردانی
  • دارا بودن مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات برای ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته
  • دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت از سربازی برای داوطلبان آقا

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام و انتشار دفترچه را از دست ندهید چرا که ثبت نام و دانلود دفترچه از طریق سامانه امکان پذیر است و هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

منبع : دفترچه علمی کاربردی 98-99

 



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی

 

ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید ک ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی 99 همانند سنوات گذشته از طریق سامانه بوده و شما میتوانید با ورود به سامانه علمی کاربردی اقدام به ثبت نام نمایید. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید همانطور که ثبت نام دانشجویان دارای شرایط میباشد، ثبت نام مدرس دانشگا علمی کاربردی نیز دارای شرایط عمومی و اختصاصی میباشد که با دانلود دفترچه و مطالعه آن میتوانید از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید .

  مراحل ثبت نام جهت اخذ کد مدرسی تدریس دانشگاه علمی کاربردی

 

۱- در گام نخست لازم است متقاضیان نسبت به جستجو و انتخاب یک مرکز آموزشی علمی کاربردی اقدام کنند. این امر به عهده خود داوطلب تدریس است.

جهت آشنایی با فهرست و آدرس مراکز علمی کاربردی و فهرست رشته های موجود در هر مرکز، داوطلبان می‌توانند از منوی جامع علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org دفترچه را دریافت کنند.

۲- در دومین گام لازم است مشخصات شخصی توسط خود داوطلب در سامانه جامع آموزش هم آوا (سامانه سجاد قدیم) به آدرس www.edu.uast.ac.ir ثبت گردد.

۳- پس از تائید داوطلب در سامانه سجاد توسط مرکز موافق با تدریس داوطلب، بایستی مستندات آموزشی و اجرائی داوطلب توسط امور مدرسان آن مرکز به واحد استانی ارسال گردد.

شرایط عمومی جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

 

  • تابعیت کشور ایران
  • تاهل (ویژه آقایان)
  • اعتقاد و التزام به احكام و مذهب رسمی و قانون اساسی ایران
  • دارای تسلط بر روخواني، روان خواني، مفاهیم قرآن کریم و احكام عمومی مورد رجوع
  • نداشتن اعتياد به دخانيات و مواد مخدر و روانگردان
  • نداشتن سابقه محكوميت
  • دارای حداکثر 50 سال سن در هنگام مراحل مقدماتی جذب و آزمون برای تمامي متقاضیان
  • دارا بودن کد مدرسی فعال در دانشگاه علمی کاربردی
  • احراز دلبستگي نسبت به نظام ایران
  • نداشتن شهرت به  ارتكاب اعمال خلاف شئون شغلي و آموزشی
  • دارای حسن ظاهر و سلامت و توانایي جسمي متناسب
  • ارائه مجوز موقت تدریس دروس معارف اسلامی

 

برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی ، شرایط پذیرش مدرسی دانشگاه علمی کاربردی و همچنین مدارک مورد نیاز برای ثبت نام  با مشاوران ایران تحصیل به شماره های

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

شرایط اختصاصی:

 

  • –دارا بودن مدرک دکتری مرتبط با حداقل ۲ سال سابقه تدریس در آموزش عالی و یا تجربه کاری در حوزه تخصصی ذیربط.
  • – دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با معدل کل بالاتر از ۱۶ و حداقل ۳ سال سابقه تدریس در آموزش عالی و یا تجربه کاری در حوزه تخصصی ذیربط.
  • تبصره۳:مدارک تحصیلی معادل جهت شرکت در این فراخوان معتبر نمی­باشد.

خلاصه مقاله  دراین مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در مدرس دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و شما را از شرایط ثبت نام مطلع سازیم. لذا داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی بوده و هر گونه اقدام به  صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود پس توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید.

منبع : ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور 99

دانشگاه علمی کاربردی هرساله رشته های بدون کنکور نیز ارائه میدهد که این رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش دارند و شما عزیزان میتوانید در زمان مشخص اقدام به ثبت نام در این رشته ها نمایید. رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایطی میباشد که شما موظف هستید قبل از ثبت نام دفترچه دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه نمایید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 99

 

  • کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – عکاسی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – نقاشی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – رسانه
  • کاردانی فنی کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری
  • کاردانی فنی نرم افزار- برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – غذایی
  • کاردانی حرفه ای خدمات پس از فروش خودرو
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – امور تشریفات
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – امور دفتری
  • کاردانی حرفه ای تبلیغات
  • کاردانی حرفه ای انیمیشن
  • کاردانی حرفه ای خوشنویسی
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – شورای حل اختلاف
  • کاردانی حرفه ای حقوق – نگارش حقوقی
  • کاردانی حرفه ای فراورد ه های بیولوژیک
  • کاردانی حرفه ای تاکسی رانی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – خدمات بندری
  • کاردانی فنی برق – توزیع
  • کاردانی فنی رسانه – ارتباطات فنی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی مهدکودک
  • کاردانی حرفه ای امور تعاون
  • کاردانی حرفه ای امور حج و زیارت
  • کاردانی فنی رسانه – روستایی
  • (ICT) تجهیزات صدابرداری
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهر
  • کاردانی فنی صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
  • کاردانی فنی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو
  • کاردانی حرفه ای میهمانداری هواپیما
  • کاردانی حرفه ای بازرگانی – مشاوره حقوقی اصناف
  • کاردانی حرفه ای حقوق – ارشاد و معاضدت قضایی
  • کاردانی فنی فناوری ارتباطات و اطلاعات
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای مدیحه و مرثیه سرایی
  • کاردانی حرفه ای مروج اندیشه و تربیت اسلامی
  • کاردانی حرفه ای موسیقی – آواز ایرانی
  • کاردانی حرفه ای موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی
  • کاردانی حرفه ای نوازندگی ساز کلاسیک
  • کاردانی حرفه ای بازیگری
  • کاردانی فنی کنترل
  • کاردانی فنی مخابرات – کابل و فیبرنوری
  • کاردانی حرفه ای سینما – تدوین فیلم
  • کاردانی حرفه ای سینما – تصویر برداری
  • کاردانی حرفه ای سینما – جلوه های ویژه
  • کاردانی حرفه ای سینما – فیلم سازی
  • کاردانی حرفه ای سینما – فیلم نامه نویسی
  • کاردانی حرفه ای گریم
  • کاردانی فنی مخابرات مترو
  • کاردانی فنی نگهداری و تعمیرات برق
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی – ویراستاری
  • کاردانی حرفه ای امور کتابداری و اطلاع رسانی
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی – امور موزه
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی آموزش های شهروندی
  • کاردانی حرفه ای ایمنی و بهداشت واحدهای صنفی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – سرپرستی توزیع کالا و خدمات
  • کاردانی حرفه ای مدیریت -لجستیک و زنجیره تامین
  • کاردانی حرفه ای امور دهیاری و شوراها
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان با نیازهای ویژه
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان کم شنوا و ناشنوا

 

جهت اطلاع از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در تمامی واحد ها – اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

9099072952(تلفن ثابت سراسر کشور)

9092305587 ( تلفن ثابت استان تهران)

 

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی علمی کاربردی

(فرهنگ و هنر)

کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات فرهنگی

کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – ارزیابی فرهنگی

کارشناسی حرفه ای مدیریت امور چاپ

کارشناسی حرفه ای مدیریت اسناد و مدارک

کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی

کارشناسی حرفه ای مدیریت گردشگری

کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری

کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فعالیت های قرآنی و مذهبی

کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس اقوام

کارشناسی حرفه ای گرافیک – پوستر و نشانه

کارشناسی حرفه ای تربیت مربی – امور فرهنگی کودک و نوجوان

کارشناسی حرفه ای گرافیک – گرافیک تزیینی و محیطی

کارشناسی حرفه ای خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی

کارشناسی حرفه ای مدیریت هتلداری

کارشناسی حرفه ای تربیت مبلغ قرآن کریم

کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – امور همایش ها و جشنواره ها

کارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویرسازی

کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفتار اجتماعی و افکارسنجی

کارشناسی حرفه ای تکنولوژی آموزشهای فرهنگی و هنری

کارشناسی حرفه ای مروج اندیشه و تربیت اسلامی

کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – الکترونیک

کارشناسی حرفه ای فرش – طراحی

کارشناسی حرفه ای فرش – ارزیابی و بازاریابی

کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – دیپلماسی و ارتباطات فرهنگی

کارشناسی حرفه ای فرش – بافت و رفوگری

کارشناسی حرفه ای آشپزی – آشپزی ایرانی

کارشناسی حرفه ای چاپ – طراحی و آمادهسازی

کارشناسی حرفه ای علوم کتابداری و اطلاع رسانی

کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط بیرونی

کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه

کارشناسی حرفه ای آشپزی – آشپزی ملل

کارشناسی حرفه ای خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی

کارشناسی حرفه ای مرمت و احیاءبناهای تاریخی

کارشناسی حرفه ای انیمیشن – کارگردانی

کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس اجتماعی و مشاغل

کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لباس مجلسی و خانگی

کارشناسی حرفه ای سینما – کارگردانی

کارشناسی حرفه ای سینما – تصویربرداری

کارشناسی حرفه ای نقاشی – نقاشی

کارشناسی حرفه ای طراحی و تکنولوژی دوخت

کارشناسی حرفه ای سینما – فیلمسازی

کارشناسی حرفه ای عکاسی – مد و پوشاک

کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی

کارشناسی حرفه ای گرافیک – چاپ و بسته بندی

کارشناسی حرفه ای موسیقی – آهنگسازی ایرانی

کارشناسی حرفه ای فیلمنامه نویسی

کارشناسی حرفه ای سینما – تدوین فیلم

کارشناسی حرفه ای عکاسی – تبلیغات

کارشناسی حرفه ای مجری گری

کارشناسی حرفه ای هنرهای نمایشی – تئاتر کاربردی

کارشناسی حرفه ای گویندگی و دوبله

کارشناسی حرفه ای موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی

کارشناسی حرفه ای بازیگری

کارشناسی حرفه ای هنرهای دیجیتال – گرافیک متحرک

کارشناسی حرفه ای موسیقی – نوازندگی ساز کلاسیک

کارشناسی حرفه ای عکاسی خبری

کارشناسی حرفه ای گریم – چهره پردازی

کارشناسی حرفه ای گریم – آرایش و پیرایش مو

کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی

کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی درمقاطع مختلف آشنا کنیم و راهنمای شما عزیزان باشیم . لذا داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های علمی کاربردی را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : رشته های دانشگاه علمی کاربردی



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر و بهمن 98-99

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  همانند سنوات گذشته از طریق سامانه است. لذا داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را دارند میتوانند در زمان مشخص وارد سامانه شوند و اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98-99 در مقاطع مختلف دارای شزایطی میباشد که شما عزیزان میتوانید با دانلود دفترچه از طریق سامانه و مطالعه ان از تمامی شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

 

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

 

داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ، باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی این دانشگاه باشند که به شرح زیر می باشد :

 

شرایط عمومی

 

  • معتقد بودن به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد قبول در نظام جمهوری اسلامی ایران
  • ملزوم بودن به انجام احکام دین اسلام
  • نداشتن هیچ گونه کینه و دشمنی با حکومت جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن شهرت به انجام کارهای غیراخلاقی در طول دوران تحصیلی یا شغلی
  • متناسب بودن وضعیت جسمانی داوطلب با رشته انتخابی و نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

 

شرایط اختصاصی

 

  • دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا مدرک دیپلم نظام جدید رشته های نظری ، فنی حرفه ای ، کاردانش ، برای ثبت نام مقطع کاردانی
  • دارا بودن مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم تحقیقات برای ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته
  • دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت از سربازی برای داوطلبان آقا

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

 

انشگاه علمی کاربردی دو نوبت در سال برای ورودی مهر و بهمن از طریق ثبت نام در سایت سنجش اقدام به جذب دانشجو می نماید. افرادی که می خواهند برای ورودی مهر 99 دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام نمایند می بایست مرداد ماه دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را دریافت، مطالعه و سپس از طریق سایت مذکور اقدام به ثبت نام نمایند. متقاضیان ثبت نام برای ورودی بهمن 98 نیز می بایست دی ماه نسبت به دریافت، مطالعه و سپس برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند. 

برای اطلاع از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم – لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی و انجام پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید: تماس فقط از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072952پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

تماس با شماره 9092305587 از استان تهرانچ

پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

شهریه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99

کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی موظفند دارای شرایط ثبت نام علمی کاربردی که در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ذکر شده را دارا باشند تا ثبت نام وی نهایی در دانشگاه علمی کاربردی نهایی شود از دیگر شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد که داوطلبان قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول توجه کافی را به این موارد داشته باشند : شهریه ثابت برای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول در مقطع کاردانی بین 450 تا 550 هزار تومان و شهریه متغیر بین 450 تا 650 هزار تومان می باشد. همچنین در مقطع کارشناسی، شهریه ثابت بین 500 تا 675 هزار تومان و شهریه متغیر بین 500 تا 700 هزار تومان می باشد. این ارقام نسبت به سال گذشته با افزایشی در حدود 10 الی 20 درصد همراه بوده است، همچنین قابل ذکر است که شهریه دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه های غیرانتفاعی و آزاد کمتر و در برخی موارد بیشتر و یا برابر با شهریه دانشگاه پیام نور می باشد.

خلاصه مقاله : دراین مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و راهنمای شما عزیزان درباشیم. متقاضیانی که میخواهند از شهریه دانشگاه علمی کاربردی ، شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاع داشته باشند میتوانند با مطالعه این مقاله پاسخگوی سوالات ذهن خود باشند. داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی درند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام فقز به صورت اینترنتی بوده و با بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند . 

منبع : ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همانند سنوات گذشته از طریق سامانه است لذا داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را دارند میتوانند در زمان مشخص شده از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایند.

 سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی از سامانه سجا قدیم به سامانه edu.uast.ac.ir  منتقل یافت و ثبت نام در این سامانه دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما داوطلبین میتوانید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از تمامی این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

 

نحوه ورود به سامانه هم آوا

 

  • ورود کد کاربری ( کد ملی )
  • وارد نمودن کلمه عبور (شماره شناسنامه یا کد ملی)
  • درصورت وجود هرگونه مشکل از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی تماس بگیرید و درصورتی که برای هرگونه اقدام در سایت هم آوا نظیر ثبت نام، انتخاب واحد و … با مشکل روبرو شده اید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان مارحل ثبت نام ، انتخاب واحد و … را برای شما انجام می دهند.

اگر شماره شناسنامه و کد شما یکسان است ، درهر دو بخش کد ملی را وارد کنید.

 

بعد از ورود به سایت هم آوا مراحل زیر را انجام دهید:

 

  1. برای ثبت نام در سامانه هم آوا باید با دقت مراحل زیر را طی کنید:
  2. کد رهگیری را پرینت گرفته و به دانشگاه تحویل دهید.
  3. انتخاب واحد در سامانه هم آوا انجام دهید
  4. برگه انتخاب واحد را از هم آوا پرینت بگیرید
  5. پرداخت مبلغ 15 درصد در سایت هم آوا (برای انجام پرداخت نیاز به رمز دوم بانکی دارید)
  6. 85درصد باقی مانده را در بانکی که برای پرداخت تعیین شده است ، واریز نمایید.
  7. اطلاعات کامل فیش 85 درصد پرداخت را به همراه پرینت 15درصد پرداخت و برگه انتخاب واحد، به حسابداری دانشگاه علمی کاربردی تحویل دهید.

 

برای دریافت راهنمایی در رابطه با سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی و حل مشکلات خود در رابطه با ورود به سایت edu.uast.ac.ir با مشاوران ایران تحصیل به شماره های

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99

 

برای ثبت نام اینترنتی و حضوری دانشگاه علمی کاربردی ، داوطلبان نیازمند ارائه مدارک زیر می باشند تا اطلاعات هویتی و تحصیلی آن ها تایید شود و درصورت داشتن شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی ، پذیرش از آن ها صورت پذیرد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مقطع کاردانی

  • اصل مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم متوسطه نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش
  • اصل کارت ملی و اصل شناسنامه
  • 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • فرم تاییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته

  • اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی
  • اصل کارت ملی و اصل شناسنامه
  • 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 –
  • کارت پایان خدمت یا معافیت – اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • فرم تاییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و راهنمای سوالات شما عزیزان باشیم. لذا داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را دارند توجه داشته باشیند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 

 منبع : سامانه هم آوا علمی کاربردی



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همانند سنوات گذشته از طریق سامانه است لذا داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را دارند میتوانند در زمان مشخص شده از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایند.

 سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی از سامانه سجا قدیم به سامانه edu.uast.ac.ir  منتقل یافت و ثبت نام در این سامانه دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما داوطلبین میتوانید با دانلود دفترچه و مطالعه آن از تمامی این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

 

نحوه ورود به سامانه هم آوا

 

  • ورود کد کاربری ( کد ملی )
  • وارد نمودن کلمه عبور (شماره شناسنامه یا کد ملی)
  • درصورت وجود هرگونه مشکل از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی تماس بگیرید و درصورتی که برای هرگونه اقدام در سایت هم آوا نظیر ثبت نام، انتخاب واحد و … با مشکل روبرو شده اید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان مارحل ثبت نام ، انتخاب واحد و … را برای شما انجام می دهند.

اگر شماره شناسنامه و کد شما یکسان است ، درهر دو بخش کد ملی را وارد کنید.

 

بعد از ورود به سایت هم آوا مراحل زیر را انجام دهید:

 

  1. برای ثبت نام در سامانه هم آوا باید با دقت مراحل زیر را طی کنید:
  2. کد رهگیری را پرینت گرفته و به دانشگاه تحویل دهید.
  3. انتخاب واحد در سامانه هم آوا انجام دهید
  4. برگه انتخاب واحد را از هم آوا پرینت بگیرید
  5. پرداخت مبلغ 15 درصد در سایت هم آوا (برای انجام پرداخت نیاز به رمز دوم بانکی دارید)
  6. 85درصد باقی مانده را در بانکی که برای پرداخت تعیین شده است ، واریز نمایید.
  7. اطلاعات کامل فیش 85 درصد پرداخت را به همراه پرینت 15درصد پرداخت و برگه انتخاب واحد، به حسابداری دانشگاه علمی کاربردی تحویل دهید.

 

برای دریافت راهنمایی در رابطه با سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی و حل مشکلات خود در رابطه با ورود به سایت edu.uast.ac.ir با مشاوران ایران تحصیل به شماره های

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98 – 99

 

برای ثبت نام اینترنتی و حضوری دانشگاه علمی کاربردی ، داوطلبان نیازمند ارائه مدارک زیر می باشند تا اطلاعات هویتی و تحصیلی آن ها تایید شود و درصورت داشتن شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی ، پذیرش از آن ها صورت پذیرد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مقطع کاردانی

  • اصل مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم متوسطه نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش
  • اصل کارت ملی و اصل شناسنامه
  • 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • فرم تاییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته

  • اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی
  • اصل کارت ملی و اصل شناسنامه
  • 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 –
  • کارت پایان خدمت یا معافیت – اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • فرم تاییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی آشنا کنیم و راهنمای سوالات شما عزیزان باشیم. لذا داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را دارند توجه داشته باشیند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 

 منبع : سامانه هم آوا علمی کاربردی



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه ثبت نام تیزهوشان 99-1400

ثبت نام مدارس تیزهوشان همانند سنوات گذشته از  طریق سامان بوده و داوطلبیانی که قصد ثبت نام در این مدرس را دارند میتوانند در زمان مشخص شده اقدام به ثبت نام نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام در مدارس تیزهوشان 99-1400 دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما میتوانید با دانلود دفترچه از سامانه azmoon.medu.ir  و مطالعه آن از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی کنید.

 شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

 

دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 تنها در صورتی مجاز به ثبت نام خواهند بود که دارای شرایط زیر باشند : مشغول به تحصیل در پایه نهم باشند

 دارای تابعیت ایرانی باشند.

البته داوطلبان اتباع (غیر ایرانی) نیز با شرایط خاص می توانند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 ثبت نام و شرکت نمایند.

 داشتن حداقل معدل 19 در پایه هشتم

مهم : داوطلبانی که مشغول به تحصیل در پایه نهم مدارس تیزهوشان هستند، نیازی به شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ندارند. این دسته از داوطلبان چنانچه حداقل دارای معدل کل 16 در خرداد ماه باشند، می توانند نسبت به ثبت نام در پایه دهم مدارس تیزهوشان اقدام نمایند.

 

نحوه ی ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 

 

دانش آموزان پایه نهم می بایست در تاریخ اعلام شده توسط آموزش و پرورش به سایت azmoon.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 99 ، مبلغ 150000 ریال (معادل پانزده هزار تومان) است که به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت انجام می شود. بعد از پرداخت وجه داوطلبان از سامانه ثبت نام کد پیگیری دریافت می کنند که باید کد را برای مراحل بعدی ثبت نام نزد خود داشته باشند. توجه داشته باشید که عدم دریافت کد پیگیری از سایت به منظور عدم ثبت نام می باشد.

 

جهت ثبت نام در سامانه و اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام و دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان با مرکز مشاوره و ثبت نام سمپاد ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور – 9092305587 تماس از استان تهران

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

 

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400

طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام تیزهوشان پایه دهم کلیه امور مربوط به ثبت نام تا اعلام نتایج دانش آموزان صرفا از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می پذیرد . داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400 به سایت مذکور مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم مربوطه با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ، روند ثبت نام خود را کامل نمایند . لازم به ذکر است که دانش آموزان از طریق مراجعه به سامانه همگام مدارس نیز می توانند با مراجعه به پورتال خود گزینه ثبت نام آزمون استعداد های درخشان را انتخاب نموده و اقدام به تکمیل فرم مربوطه نمایند . متقاضیان شرکت در این آزمون جهت اطلاع از مراحل ، میزان هزینه و شرایط ثبت نام باید ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 را به دقت مطالعه نمایند . 

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شم را با نحوه ثبت نام در مدارس تیزهوشان آشنا کنیم و راهنمای شما عزیزان باشیم. لذا داوطلبانی که قصد ثبت نام در مداس تیزهوشان را دارند توجه داشته باشیند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اکترونیکی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

 منبع : azmoon.medu.ir



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام و مشاهده نتایج دانشگاه آزاد از سامانه جدید azmoon.net

داوطلبینی که در دانشگاه آزاد ثبت نام نمودند میتوانند از سامانه azmoon.net  اقدام به مشاهده نتایج ثبت نام نمایند. متقاضیان عزیز نتایج دانشگاه آزاد یک الی  دو هفته پس از ثبت نام منتشر میشود و شما میتوانید نتایج را مشاهده نمایید و در صورت قبولی با ارائه مدارک ثبت نام حضوری خود را تکمیل نمایید. همچنین ثبت نام دارای شرایطی میباشد که شما موظف هستید قبل از ثبت نام با دانلود دفترچه و مطالعه ان از این شرایط مطلع شوید ودر صورت درا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

 

 مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی

 

  • دیپلم در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای یا کاردانش یا دیپلم سه ساله متوسـطه نظـری یـا دیـپلم کامل چهار ساله نظام قدیم متوسطه و ریز نمرات آن (کاردانی پیوسته)
  • دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایـان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و ریز نمرات آن الزامی است. (کاردانی ناپیوسته)
  • اصل و دو برگ کپی از شناسنامه
  • اصل و دو برگ کپی از کارت ملی
  • کارت پایان خدمت یا معافیت (دائم یا موقت)
  • 12 قطعه عکس پرسنلی

 

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی

 

  • اصل دیپلم کامل یا اصل گواهی پایان تحصیلات نظام قدیم متوسطه ، اصل گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی و یا اصل دیپلم کامل یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام جدید متوسطه به همراه کپی آن ها
  • اصل مدرک کاردانی و ریز نمرات آن (کارشناسی ناپیوسته)
  • اصل شناسنامه و دو برگ کپی از تمام صفحات آن
  • اصل و یک نسخه کپی از کارت ملی
  • 6 قطعه عکس پرسنلی 3*4 تمام رخ و مربوط به سال جاری (برای مشمولین 12 قطعه)
  • اصل و دو برگ کپی از مدرک مشخص کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته شدگان مرد و تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت نام
  • ارائه گواهی موافقت و معرفی سازمان مربوطه برای شاغلین نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران
  • ارائه موافقت نامه رسمی از وزارت خانه یا سازمان مربوطه برای مشمولان دیپلمه ای که با استفاده از تعهدات خدمتی وزارت خانه ها و سازمان های دولتی ، از خدمت دوره ضرورت معاف شده و معافیت آن ها پس از انجام تعهد ، صادر می گردد.

 

زمان اعلام نتابج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

 

معمولا روال ثبت نام تا زمان تکمیل شدن ظرفیت دانشگاه ادامه دار است و پس از تکمیل شدن ظرفیت ، به فاصله زمانی دو الی سه هفته نتایج منتشر می گردد و همانطور که می دانید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دو ورودی مهر و بهمن ماه انجام می گیرد با این اوصاف ، زمان اعلام نتایج ورودی مهرماه ، هفته آخر شهریورماه و زمان اعلام نتایج ورودی بهمن ماه ، اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه می باشد.

کلیه داوطلبان گرامی می توانند جهت ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد و مشاهده نتایج از طریق سیستم اعلام نتایج دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.net اقدام نمایند و یا از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره زیر تماس بگیرند

تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

تماس با شماره 9092305587 از استان تهران

پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مشاوره اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99

در اعلام نتایج دانشگاه آزاد 99 کارنامه ای حاوی وضعیت داوطلب نسبت به سایر رقبا ( تراز ، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده ) در هر رشته محل منتشر می شود به طوریکه در این کارنامه جایگاه داوطلب در هر رشته محل نسبت به سایر داوطلبانی که آن رشته محل را انتخاب کرده اند مشخص می شود . پس از آن با مقایسه رتبه داوطلب با آخرین رتبه پذیرفته شده ، وضعیت قبولی او مشخص می گردد . لازم به ذکر است این اطلاعات در کارنامه پذیرفته شدگان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد و داوطلبان قبولی ذخیره شامل انتخاب های داوطلبان تا محل قبولی است و در کارنامه داوطلبانی که در هیچ کد رشته محلی پذیرفته نشده اند و عنوان مردود در کارنامه آن ها درج شده است تمامی انتخاب های داوطلبان به آن ها نشان داده می شود . 

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحو مشاهده نتایج دانشگاه ازاد آشنا کنیم و راهنمایی های لازم در این زمینه را ارائه دهیم . داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه آزاد و یا قصد مشاهده نتایج ثبت نام را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام و اعلام نتایج را از دست ندهند چرا که با بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : azmoon.net



:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

اعلام نتایج ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400

دانش آموزانی که در مدارس تیزهوشان پایه نهم به دهم ثبت نام نموده اند چند روز پس از ثبت نام باید اقدام به مشاهده نتایج نمایند. نتایج مدارس تیزهوشان همانند سنوات گذشته از طریق سامانه اعلام میشود و داوطلبین عزیز میتوانند با ورود به سامانه  hoosh.medu.ir  نتایج را مشاهده نموده و در صورت قبولی با ارائه مدارک اقدام به ثبت نام حضوری نمایند. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که نتایج یک الی دو هفته پس از آزمون منتشر میشود و شما میتوانید با وارد شدن در سامانه و وارد کردن رمز عبور و کد ملی نتایج ثبت نام نهم به دهم 99-1400 را مشاهده نمایید.

جزئیات مربوط به اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99

 

  • دانش آموزانی که براساس مندرجات کارنامه تیزهوشان در یکی از اولویت های انتخابی خود قبول شده اند ، بایستی با مراجعه حضوری به مدرسه پذیرفته شده و ارائه مدارک لازم ، ثبت نام حضوری خود را نیز انجام دهند.
  • برای دانش آموزانی که در این آزمون پذیرفته نشده اند ، حداکثر تا یک هفته پس از اعلام نتایج آزمون ، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه عدم قبولی منتشر می شود که در این کارنامه تعداد پاسخ های درست و غلط ، نمره کسب شده در هر درس ، امتیاز کل داوطلب و امتیاز آخرین فرد قبولی مشخص شده است.
  • هم زمان با صدور کارنامه برای داوطلبان پذیرفته نشده ، لینک اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 1400 – 99 فعال می شود و دانش آموزانی که نسبت به هر یک از بند های زیر اعتراضی داشته باشند ، می توانند درخواست خود را مبنی بر اعتراض به نتایج تیزهوشان نهم 1400 – 99 ، در سایت ثبت نمایند.
  1. وجود مغایرت در تعداد پاسخ های صحیح ، پاسخ های غلط و سوالات نزده با توجه به کارنامه خود و پاسخ نامه مرجع
  2. اشتباه در محاسبه تراز علمی آزمون
  3. نداشتن تطابق در اولویت های انتخابی درج شده بر روی کارنامه و اولویت های درج شده بر روی کارت ورود به جلسه یا فرم ثبت نام اولیه
  4. اعمال نشدن شرایط مربوط به بند پذیرش دوقلو ها یا چند قلو ها
  5. سایر موارد
  • داوطلبان پذیرفته شده در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، فقط در همان رشته ای که قبول شده اند مجاز به ادامه تحصیل هستند و اگر بر اساس ضوابط هدایت تحصیلی شرایط ادامه تحصیل در رشته پذیرفته شده را نداشته باشند ، پذیرش آن ها لغو می گردد.
  • بر اساس مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ، هیچ فهرست ذخیره ای در زمان اعلام نتایج تیزهوشان و نمونه دولتی 1400 – 99 منتشر نمی شود.
  • اگر پس از پذیرش در آزمون تیزهوشان و انجام ثبت نام حضوری ، قصد تغییر مدرسه خود را داشته باشید بایستی از ضوابط نقل و انتقال تیزهوشان و نمونه دولتی دهم مطلع شوید و اگر دارای شرایط لازم بودید ، برای دریافت انتقالی اقدام نمایید.
  • طبق بخشنامه منتشر شده از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان ، آن دسته از داوطلبانی که از سهمیه مربوط به دوقلو استفاده می کنند ، در صورتی که فقط یکی از آن ها در آزمون پذیرفته شود ، قبولی نفر دیگر به شرطی امکان پذیر است که حداقل 80 درصد امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدرسه مورد تقاضا را به دست آورد.

کلیه دانش آموزان و اولیای گرامی جهت اطلاع از نحوه ورود به سامانه hoosh.medu.ir ، مشاهده کارنامه و اسامی پذیرفته شدگان می توانند از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایند

  • 9099072952 تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران)
  • تماس از سراسر کشور پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

 

زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

 

با توجه به ادغام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 1400 – 99 ، دانش آموزان برای ورود به هر یک از این دو مدرسه ، می بایست در یک آزمون شرکت نمایند. داوطلبانی که در روز 31 خردادماه در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کرده اند ، می توانند در نیمه اول مردادماه ، نتایج آزمون خود را از طریق سامانه مربوطه مشاهده نمایند.

  • جهت مشاهده کارنامه و نتیجه آزمون خود ، در زمان مقرر به ” سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی “ به آدرس azmoon.medu.ir مراجعه نمایید.
  • شماره ملی و رمز ورود همگام را در کادرهای تعیین شده وارد نمایید تا وارد پنل کاربری خود شوید.
  • پس از دریافت کارنامه از سامانه ، قسمتی در کارنامه با عنوان ” وضعیت قبولی “ به چشم می خورد. این قسمت از کارنامه وضعیت قبولی یا عدم قبولی شما را در اولویت های انتخاب شده نمایش می دهد.
  • توجه داشته باشید که در صورت فراموشی رمز ورود ، می توانید روی عبارت ” رمز ورود جدید “ کلیک کنید. در این صورت سامانه رمز ورود جدیدی را در اختیار شما قرار خواهد داد ، رمز جدید معمولا شماره سریال شناسنامه دانش آموز می باشد.
  • چنانچه داوطلبی نمره قبولی لازم را کسب نکرده باشد، تعداد پاسخ های صحیح ، غلط و نزده در هر درس به همراه تراز کسب شده و هم چنین تراز آخرین فرد قبولی در مدارس تیزهوشان یا نمونه دولتی نمایش داده خواهد شد و اگر دانش آموز پذیرفته شده باشد، نام مدرسه قبولی ذکر خواهد شد.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در سامانه تیزهوشان و نحوه مشاهده اعلام نتایج مدارس تیزهشوان نهم به دهم آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. لذا داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که زمان اعلام نتایج را از دست ندهید چرا که در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : hoosh.medu.ir



:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد ترم مهر و بهمن آغاز شد. متقاضیانی که قصد ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور را دارند میتوانند در زمان مشخص شده از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام بدون کنکور آزاد 99 بر اساس سوابق تحصیلی بوده و دارای شرایط  و ضوابطی میباشد که شما موظف هستید قبل از ثبت نام دفترچه پذیرش دانشگاه را مطالعه نمایید و در صورت دارا بودن شرایط  از طریق سامانه azmoon.iau.ac.ir  اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

 

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 98 – 99

 

مقطع کاردانی در دانشگاه آزاد به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود و شرکت در کنکور سراسری برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور آزاد 99 این مقطع الزامی نخواهد بود. اکنون ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که تفاوت کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تفاوت آن ها این است که داوطلبانی که دیپلم فنی و کاردانش دارند می بایست در رشته های کاردانی پیوسته و داوطلبانی که دیپلم رشته های نظری را دارند باید در رشته های کاردانی ناپیوسته ادامه تحصیل دهند.

داوطلبانی که متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 هستند ، می توانند در 2 بازه زمانی مهر و بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. ثبت نام برای مقطع کاردانی ناپیوسته نیمسال اول (مهر) از 18 اسفند ماه آغاز و تا شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت ، داوطلبان برای ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته نیز می توانند از تاریخ 18 تیر لغایت 6 شهریور ماه نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند. البته مهلت ثبت نام این مقطع تمدید شده و داوطلبان از تاریخ 9 لغایت 20 شهریور ماه فرصت خواهند داشت تا نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.

هم چنین ثبت نام برای نیمسال دوم (بهمن) از اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه آغاز می شود. داوطلبانی مجاز به ثبت نام خواهند بود که مدرک دیپلم خود را دریافت نموده باشند (داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای مقطع کاردانی پیوسته الزامی نیست.

 

نحوه ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد

 

  • برای انجام ثبت نام ابتدا می بایست دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد را دانلود نموده و به طور دقیق مطالعه کنید تا در جریان تمام مراحل و جزئیات ثبت نام قرار بگیرید.
  • در مرحله دوم وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد شده و کارت اعتباری مقطع تحصیلی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید.
  • پس از خرید کارت اعتباری و دریافت شماره سریال کارت اعتباری ، از منوی اصلی لینک فعال شده مقطع مورد نظر خود را (کاردانی پیوسته یا کاردانی ناپیوسته) انتخاب نموده و جهت پایان فرآیند ثبت نام ، کاربرگ مربوطه خود را تکمیل کنید.
  • در پایان کد رشته محل های مورد نظر خود را در فیلدهای مربوطه درج کنید.

 

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی آزاد

 

داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند نیز امکان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی را خواهند داشت. رشته های این مقطع تحصیلی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود. زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد برای مهر ماه ۹۸ از تاریخ ۱۲ بهمن ۹۷ آغاز و تا ۶ شهریور ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت ، همچنین زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه آغار و تا ۶ شهریور ۹۸ نیز ادامه دارد. از شرایط اصلی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته داشتن مدرک فوق دیپلم (کاردانی) بوده و همچنین از شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته داشتن مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم نظام جدید (۳-۳-۶برای پذیرش دانشگاه آزاد الزامی می باشد.

 

لازم است گفته شود که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد می باشد.  داوطلبان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم که در ادامه ذکر خواهیم کرد ، اقدامات لازم را انجام دهند.

شماره های مرکز ثبت نام و مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی جهت ثبت نام و اطلاع از لیست رشته های دانشگاه های سراسر کشور :

 9099072952  تماس از سراسر کشور

 9092305587  استان تهران

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

 

در این قسمت قصد داریم به شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 بپردازیم :

 

شرایط عمومی 

 

  1. اعتقاد و التزام عملی به اسلام و یا یکـی از ادیـان تصــریح شــده در قــانون اساســی جمهــوری اســلامی ایران
  2. عدم عناد داوطلب با نظام جمهوری اسلامی ایران
  3. عدم احراز فساد اخلاقی
  4. داشتن توانایی جسمی لازم و متناسب با رشته انتخابی
  5. متقاضی بـرای شـروع و ادامـه تحصـیل از نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران منعی نداشته باشد.

 

شرایط اختصاصی

 

  1. دارا بودن دیپلم 4 ساله نظام قدیم ، پیش دانشگاهی یا دیپلم متوسطه نظام جدید آموزشی برای ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته
  2. دارا بودن مدرک کاردانی برای ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته
  3. دارا بودن دیپلم 3 ساله فنی حرفه ای ، کاردانش یا نظری برای ثبت نام کاردانی پیوسته
  4. دارا بودن دیپلم کامل نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی برای ثبت نام کاردانی ناپیوسته

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در دانشگاه آزاد بدون کنکور ، ثبت نام بدون کنکور کاردانی ، ثبت نام بدون کنکور کارشناسی آشنا کنیم  و تمامی اطلاعات مربوطه را در اختیار شما قرار دهیم. لذا داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام فقط از طریق سامانه بوده و در  صورت بسته شدن سایت هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : azmoon.iau.ac.ir

 



:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز همانند سراسری به دوصورت با آزمون و بدون آزمون انجام میگیرد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام در رشته های با آزمون و بدون آزمون دارای شرایطی متفاوت است که شما عزیزان با دانلود دفترچه از طریق سامانه دانشگاه آزاد و مطالعه آن میتئانید از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن این شرایط میتوانید از سامانه azmoon.orgاقدام به ثبت نام نمایید.

هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

 

با توجه به آنکه در زمان ثبت نام کنکور سراسری هیچ هزینه ای برای دانشگاه آزاد پرداخت نکرده اید ، بنابراین باید در زمان انتخاب رشته هزینه مربوطه را واریز نمایید. در سال 97 هزینه انتخاب رشته آزاد 99 44 هزارتومان بوده است که در سال آینده مقداری بر این مبلغ افزوده خواهد شد. نحوه پرداخت هزینه بدین صورت است که باید از طریق کلیک بر روی لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام ، وجه مورد نظر را از طریق کارت های بانکی عوض شبکه شتاب که رمز دوم آن ها فعال می باشد ، پرداخت نمایید.

 

نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

 

  • در گام اول باید وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نموده و بر روی لینک فعال شده انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ، کلیک کنید.
  • در مرحله دوم باید کد ملی (یا کد رهگیری اتباع غیر ایرانی) و شناسه دانشگاه آزاد (کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، در انتهای کارنامه اولیه درج شده است) را وارد کنید.
  • برای ادامه فرآیند ثبت نام ، کارت اعتباری را خریداری و هزینه آن را به صورت اینترنتی پرداخت نمایید
  • پس از ورود به سایت باید از منوی سمت راست سایت گزینه ثبت رشته را انتخاب کنید.
  • در نهایت کد رشته های مورد نظر خود را ثبت و گزینه “تایید” را انتخاب کنید.
  • دریافت کد پیگیری لازم و ضروری می باشد.
  • جهت اطلاع از انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 ، زیر گروه تجربی – ریاضی – انسانی -هنر و زبان ، انجام انتخاب رشته اصولی و دقیق با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید
  • 9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

زمان و سایت انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99

 

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی معمولا چند روز پس از انجام انتخاب رشته دانشگاه سراسری منتشر خواهد شد. با توجه به این موضوع که اعلام نتایج آزمون سراسری سال 99 در دهه دوم مرداد ماه انجام می گیرد ، انتخاب رشته دانشگاه های سراسری نیز در همان دهه دوم مرداد ماه انجام خواهد شد. بنابراین پیش بینی می شود که دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی در دهه سوم مرداد ماه منتشر شود و انتخاب رشته این دانشگاه ها نیز در همان بازه زمانی صورت بگیرد.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد آشنا کبنم و راهنمایی های لازم را ارئه دهیم تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. داوطلبینی که قصد  ثبت نام در دانشگاه آزاد را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که با بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد



:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آذر 1398 | نظرات ()