نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ

 
سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ
 
 
 

کلیه دانشجویان جدیدالورود و همچنین سایر دانشجویان این دانشگاه لازم است پس از ورود به سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ بر اساس لینک ورود به کلاس علم و فرهنگ به صورت جداگانه و متناسب با دانشکده مورد نظر خود، جهت شرکت در کلاس های مجازی دانشگاه علم و فرهنگ اقدام نمایند. حضور در کلاس های lms دانشگاه علم و فرهنگ همانند کلاس های حضوری الزامی خواهد بود.

برای ورود به سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ دانشجویان جدید الوورد ، نام کاربری همان شماره دانشجویی و رمز عبور نیز، شماره ملی شما خواهد بود. آن دسته از دانشجویانی که نام کاربری و رمز عبور خود را تغییر داده اند، لازم است با همان اطلاعات وارد سامانه شوند و همچنین چنانچه به این اطلاعات دسترسی ندارند، می توانند به شماره های موجود در جدول زیر تماس حاصل نمایند.

 

برای تماس با پشتیبانی سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ ، بازیابی رمز عبور، اطلاع از جدول زمانبندی شروع کلاس ها، از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه برگزاری کلاس در سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ

 

نحوه برگزاری کلاس در سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ

 

همانطور که می‌دانید در دانشگاه های غیرانتفاعی سراسرکشور، همانند دانشگاه علم و فرهنگ کلاس های خود را به صورت روزانه و هفتگی برگزار می نماید و کلیه دانشجویان موظفند که در این کلاس ها شرکت نمایند. امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش دانشگاه‌ها و مدارس در دانشگاه علم و فرهنگ نیز آموزش به صورت کاملا مجازی می باشد.

برای شرکت در کلاس های آمادگی در هر یک از رشته‌های مختلف، کلیه دانشجویان متناسب با دانشکده مورد نظر خود می‌توانند وارد سامانه تعیین شده شوند. پس از ورود به سامانه در هر یک از قسمت ها از شما رمز عبور و نام کاربری خواسته می شود و در قسمت دوم لازم است رمز عبور خود را وارد کنید که این رمز عبور در همان مرحله اولیه، دانشگاه در در اختیار شما قرار خواهد داد.

دانشجویان جدیدالورود توجه داشته باشند که، ورود به سامانه دانشگاه نام کاربری همان شماره دانشجویی آنها محسوب می‌شود و رمز عبور که در واقع کد ملی بدون صفر های اول خواهد بود. لازم به ذکر است که کلیه دانشجویان در ساعات تعیین شده کلاس خود باید حضور داشته باشند، می‌توانند پس از ورود به سامانه نسبت به وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود اقدام نمایید. چنانچه رمز عبور خود را فراموش کرده اید و یا به آن دسترسی ندارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

 

 

نحوه ورود به سامانه دانشگاه علم و فرهنگ برای دانشکده های مختلف

همانطور که ذکر شد و متناسب با اطلاعیه‌ای که از سوی دانشگاه علم و فرهنگ در سایت خود منتشر نموده است به دانشجویان برای شروع ترم جدید در سامانه مجازی دانشگاه که از ۲۲ شهریور آغاز می‌شود. در کلاس های خود به صورت مجازی حضور داشته باشند. کلیه دانشجویان می توانند وارد سامانه دانشکده خود شوند و حق ورود به سامانه دیگر را نخواهند داشت.

 

لینک ورود به کلاس علم و فرهنگ

 

لینک ورود به کلاس علم و فرهنگ

 

تقسیم بندی دانشگاه علم و فرهنگ برای ورود هر یک از گروه ها و دانشکده های آن به صورت زیر می باشد.

تمامی آن دسته از دانشجویانی که در دانشکده فنی و مهندسی که شامل : رشته‌های مهندسی مکانیک، عمران و غیره می باشد، پذیرفته شده‌اند و یا مشغول به تحصیل در آن می باشند و همچنین دانشجویان دانشکده علوم و فناوری های زیستی در گرایش های مختلف و مقاطع تحصیلی متفاوت لازم است به لینک ورود به کلاس علم و فرهنگ Lms3.usc.ac.ir کلاس استفاده نمایید.

آن دسته از دانشجویانی که مشغول به تحصیل در دانشکده علوم انسانی در رشته‌های روانشناسی، اقتصاد مدیریت و یا سایر رشته‌های علوم انسانی می باشد و یا اینکه به تازگی در این گروه آزمایشی دانشگاه علم و فرهنگ پذیرفته شدند و همچنین دانشجویان رشته‌های مختلف دانشکده گردشگری از طریق سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ به نشانی Lms4.usc.ac.ir  وارد سایت شوند.

تمامی آن دسته از دانشجویان دانشگاه هنر و همچنین پذیرفته شدگان جدید دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه لازم است برای حضور در کلاس های مجازی از طریق سامانه Lms5.usc.ac.ir نسبت به وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور و همچنین حضور در کلاس اقدام نمایند.

همچنین این سامانه برای پاسخگویی به کلیه دانشجویان و پذیرفته شدگان دانشگاه علم و فرهنگ پشتیبانی در نظر گرفته است که از ساعات هشت صبح تا هشت شب، به مدت ۱۲ ساعت پاسخگویی دانشجویان خواهد بود. در صورت تماس با کارشناسان ایران تحصیل می توانید بدون محدودیت ساعت و یا حتی در روز های تعطیل به پاسخ مطمئنی در رابطه با سوال های خود برسید.

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

فرایند تولید سیمان + ترکیبات آن

سیمان یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین مصالح ساختمانی می باشد. این محصول در انواع مختلف به تولید رسیده است. در این مقاله شما را با روش تولید و طرز تهیه سیمان آشنا می نماییم. در نهایت ماده اصلی برای تولید سیمان و مراحل ساخت سیمان را به طور کلی یاد خواهید گرفت.

 روش تولید سیمان

همه بارها بار ها اسم این ماده حیاتی را شنیده اند. سیمان پودری است که از خاک رس و سنگ آهک درست می شود. و از مخلوط این پودر با مصالح سنگی دیگر، ماسه ، شن ، ملاتی به دست می آید که در بتن ریزی بسیار کاربرد دارد. این نوع سیمان را سیمان معمولی یا پرتلند می گویند که در اجرای کارهای زیرین سازه کاربرد بسیار زیادی دارد.

سیمان شامل انواع چسب ها از جمله چسب برای چسباندن سنگ ها به هم و سنگ به فلزات کاربرد دارد. نمونه از همین چسب ها در صنعت سیمان کاری برای گذاشتن آجر نسوز داخل کوره استفاده می شود. وباعث می شود آجر نسوز به بدنه کوره چسبیده شود. سیمان هایی که در دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد از این نوع چسب ها می باشند.

برای آشنایی با طرز تهیه و مراحل ساخت سیمان و ماده اصلی استفاده شده برای تولید سیمان این مقاله را تا انتها بخوانید.

روش تولید سیمان

ماده اصلی برای تولید و مراحل ساخت سیمان

مواد اولیه سیمان آهک و خاک رس می باشد که این ترکیب شامل سیمان پرتلند است.

استخراج ماده اصلی برای تولید سیمان

معادن مواد اولیه سیمان که همان سنگ آهک و خاک رس و سنگ گچ و دیگر مواد هستند، اینها همه به وسیله دینامیت و یا کندن در معادن استخراج می شوند.

خرد کردن ماده اصلی برای تولید سیمان

این خرد کردن توسط دستگاه های متحرک و یا ساکن انجام می شود.

مخلوط کردن اولیه و ذخیره سازی

قبل از عملیات خرد شدن ‌ آسیاب شدن همه مواد داخل سالنی می شوند تا با هم ترکیب و در آمیخته شوند، تا آماده برای مرحله بعد که همان مرحله خرد شدن است، شوند. این سالن نقش انبار را نیز دارد و مواد در آنجا ذخیره می شوند.

خشک کردن ماده اصلی برای تولید سیمان

در برخی از مناطق به دلیل موقعیت که دارند باران زیاد می بارد ، و مواد اولیه استخراج شده دارای رطوبت هستند. نمیتوان از آنها استفاده کرد. و باید حتما خشک شوند و رطوبتی نداشته باشند.

پودر کردن مواد مخلوط شده با هم

مواد باید قبل از اینکه اماده رفتن به کوره شوند خشک شوند و سپس پودر شوند، که توسط آسیاب های گلوله ای و غلطکی مواد خام آسیاب و پودر می شوند. تنظیم مواد خام صورت میگیرد از لحاظ مقدار مواد خامسپس وارد سیلوی مواد خام می شوند. عمل مهم و تاثیر گذار در این فرایند که باعث یکنواخت کار کردن کوره می شود، یکنواخت بودن و خوب مخلوط شدن خوراک کوره در واقع مواد اولیه است که باعث بالا رفتن کیفیت کلینکر و در نهایت سیمان می شود. مرحله بعدی پیش گرم کن برای آماده سازی کوره می باشد.

کوره دوار 

قسمت پختن در کوره صورت می گیرد، کوره سیمان یک استوانه فلزی می باشد. که طول و قطر آن بستگی به ظرفیت کارخانه برای تولید سیمان دارد.

خنک کن

کلینکر خروجی از کوره ها بسیار داغ می باشد بازیابی و جابه جایی این محصول کار بسیار دشواری می باشد که باید حتما سرد شود. این سرد کردن برای تکمیل و تشکیل کریستال های کلینکر و بالا رفتن کیفیت آن نیز موثر است.

سیلوی کلینکر ها 

کلینکر سرد شده قبل از ورود به آسیاب در سیلویی دپو می شود.

آسیاب سیمان

در اخر سیلوی سیمان است.

۴ روش در مراحل ساخت و تولید سیمان وجود دارد.

  • روش تر
  • روش نیمه تر
  • روش نیمه خشک
  • روش خشک
روش تر و نیمه تر

در روش تر و نیمه تر خاک رس مصرفی داخل دستگاه دوغاب ساز تبدیل به دوغاب می شود. و سپس دوغاب حاصل از خاک رس با سنگ آهک مخلوط می شود ، و نرم می شوند چون داخل حوض چه پر از آب خاک رس و سنگ آهک را ریخته ایم وسپس تبدیل به دوغاب با غلظت بیشتر می شود. و  این مواد وارد آزمایشگاه می شوند و مورد آزمایش قرار میگیرد. و بعد به عنوان ماده آماده برای کوره هستند. در روش نیمه تر مواد دوغاب بعد از آسیاب توسط دستگاه پرس آب اضافه آن گرفته می شود، تا آماده برای رفتن به کوره شوند که ماده ای مانند ماده کیک تشکیل می دهند.

روش نیمه خشک

در این روش مواد به صورت خشک با هم مخلوط می شوند و آماده برای آسیاب شدن می شوند، مواد خروجی از آسیاب به صورت پودر می باشد. مقداری آب روی پودر پاشیده می شود تا آماده رفتن به کوره شوند. و به صورت حبه در می آورند.

روش خشک

در این روش مواد همان گونه وارد آسیاب می شوند و همان پودر آماده رفتن به کوره می شود و به همان صورت خوراک کوره می باشند



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه ثبت نام جهش تحصیلی 1400

 
ثبت نام جهش تحصیلی
 
 
 

سامانه ثبت نام جهش تحصیلی برای دانش آموزان مدارس فعال شد. کلیه افراد و دانش آموزان محترم می توانند بعد از کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط لازم برای ثبت نام دانش آموزان جهشی وارد سامانه شده و اقدامات لازم را برای ثبت نام بعد از دادن امتحان در سامانه سنجش جهش تحصیلی انجام دهند.

هر سال قبل از این که سال تحصیلی جدید شروع شود ثبت نام دانش آموزان برای جهش تحصیلی انجام می شود. دانش آموزانی که می خواهند برای جهش تحصیلی ثبت نام کنند باید به مدرسه ای که در آن تحصیل می کنند مراجعه کرده تا مدیر مدرسه اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.

از آن جایی که کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان، نحوه و همین طور شرایط ثبت نام دانش آموزان جهشی در سایت ثبت نام جهش تحصیلی الزامی است یاری خواستن از مشاوری حرفه ای و کاردان در این رابطه می تواند بسیار مفید فایده باشد.

برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ورود و استفاده از سایت، گذراندن امتحان ورودی در سامانه سنجش جهش تحصیلی، شرایط و زمان ثبت نام دانش آموزان جهشی و نحوه واریز هزینه ثبت نام در سایت پرداخت تعرفه دانش آموزان جهشی می توانید با تیم مشاوره ای خبره در این رابطه تماس بگیرید.

 

جهت اطلاع از نحوه و زمان ثبت نام جهش تحصیلی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

یکی از روش های کوتاه کردن زمان تحصیل، جهشی خواندن است به این صورت که دانش آموزان دو پایه تحصیلی را در یک پایه می خوانند مثلا می توانند از پایه اول به سوم بروند.

تمام دانش آموزانی که می خواهند برای سال 1400 جهت جهش تحصیلی پایه های بالاتر ثبت نام کنند باید پایه های اول مقطع های قبل را گذرانده باشند. همچنین دانش آموزانی می توانند برای جهش تحصیلی ثبت نام کنند که ضریب هوشی بالاتری را نسبت به همکلاسی های خود داشته باشند.

 

قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام جهش تحصیلی در سامانه مورد نظر از زمان، نحوه و شرایط انجام این کار اطمینان حاصل کنید.

 

فهرست محتوا [نمایش]

زمان  و نحوه ثبت نام برای جهش تحصیلی سال 1400

 

زمان ثبت نام جهش تحصیلی

 

دانش آموزانی که می خواهند برای جهش تحصیلی ثبت نام کنند باید به مدرسه ای که در آن تحصیل می کنند مراجعه کرده و با مدیر مدرسه خود این مسئله را در میان بگذارند.

در صورتی که مدیر مدرسه با این مسئله موافقت کند، باید دانش آموز هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و سپس به اداره آموزش و پرورش منطقه برای سنجش معرفی شوند.

در صورتی که دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام برای جهش تحصیلی باشند ابتدا باید تست هوش دهند و در صورتی که در این تست، امتیاز کافی را به دست آوردند باید در آزمون های مقطع تحصیلی شرکت کنند، در صورتی که دانش آموزان بدهند در این آزمون ها نمره کافی را به دست آورند مجاز به جهش تحصیلی خواهند شد.

ثبت نام برای جهش تحصیلی از مدارس آغاز شده و مدیران مدرسه باید هنگام زمان ثبت نام برای جهش تحصیلی باید طبق مقررات عمل نموده و در صورتی که دانش آموزی واجد شرایط باشد باید اطلاعات فردی و عملکرد درسی وی را در سامانه ثبت نام نماید.

در رابطه با زمان ثبت نام دانش آموزان جهشی در سامانه، باید خدمت شما عرض کنیم که این امر همزمان با آغاز سال تحصیلی و ثبت نام در مدارس برای دانش آموزان انجام می شود.

به این ترتیب که دانش آموزان مقطع ابتدایی برای ورودی های سال جاری از سی و یکم خرداد ماه آغاز و تا بیست و دوم مرداد نیز ادامه داشت.

در رابطه با زمان ثبت نام دانش آموزان مقطع متوسطه در سامانه، باید عرض کنیم که این امر برای آن ها در سال جاری از بیست و سوم تیر ماه آغاز شد و تا مدتی بعد یعنی اواسط مرداد ماه نیز ادامه داشت.

 



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ورود به سامانه سنجش آموزش کشور – sanjesh.org

 
 
sanjesh.org
 
 
 
 

سایت sanjesh.org یا همان سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام و مشاهده نتایج کنکور کارشناسی، کارشناسی ارشد و همین طور دکتری راه اندازی شد.

تمامی داوطلبانی که برای کنکور در مقاطع مختلف ثبت نام می کنند با این سامانه و خدمات مختلفی که ارائه می دهد آشنایی دارند.

کلیه افراد می توانند برای دانلود دفترچه ثبت نام و یا انتخاب رشته کنکور ارشد، دکتری و یا کارشناسی سراسری به سایت sanjesh.org مراجعه کنند.

با توجه به اینکه کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه کار با سامانه sanjesh.org و یا همان سایت سازمان سنجش آموزش کشور و همین طور اطلاع از بخش های مختلف گنجانده شده در این سامانه برای کلیه افراد و داوطلبان الزامی و مهم به نظر می رسد.

از این رو یاری خواستن از مشاوری کارآمد و خبره در این رابطه می تواند مفید باشد. برای کسب اطلاعاتی در رابطه با کارآیی سایت سازمان سنجش و همین طور نحوه ثبت نام و مشاهده نتایج کنکور سراسری دانشگاه ها می توانید با تیم مشاوره خبره در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

 

جهت اطلاع از جزئیات آزمون ها، مشکلات سایت و راهنمای سامانه سنجش از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

در مورد سایت sanjesh.org چه می دانید؟

سازمان سنجش آموزش کشور یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین سازمان های کشور است که تحت نظارت وزارت علوم و فناوری فعالیت دارد و سال های زیادی هم از تأسیس و راه اندازی آن می گذرد.

سازمانی که با هدف ارزیابی و سنجش اطلاعات درسی هر یک از داوطلبان کنکوری جهت ورود و قبولی آن ها در انواع مراکز دانشگاهی روزانه، پیام نور، شبانه، غیرانتفاعی و همین طور انتشار نتایج کنکور تأسیس شده است و موجبات ادامه تحصیل هر فرد در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی ارشد، دکتری و یا کارشناسی را فراهم می کند.

به جز ثبت نام و اطلاع از نتایج کنکور کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکان ثبت نام و اطلاع از نتایج آزمون های زبانی همچون تولیمو، تافل و آیلتس و غیره هم در این سامانه برای داوطلبان فراهم شده است.

بعلاوه، می توانید برای ثبت نام و اطلاع از نتایج انواع آزمون های استخدامی از جمله آزمون ورودی آموزش و پرورش به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و اقدامات لازم را در این رابطه در سامانه sanjesh.org انجام دهید.

به دلیل اینکه سازمان سنجش خدمات مختلفی را در زمینه ها و زمان بندی های مختلف ارائه می دهد در ادامه ی مطلب به معرفی قسمت های مختلف این سایت می پردازیم:

برگزاری مسابقات مختلف علمی برای دانشجویان در تمامی رشته ها و مقاطع مختلف

برگزار کردن آزمون های استخدامی ورودی، علمی و ورودی دانشگاه ها و کنکور سراسری در گروه های آزمایشی مختلف

صدور کارت ورود به جلسه کنکور، کارنامه ها و اعلام نتایج آزمون ها

رسیدگی به پیشنهادات و اعتراضات

انتخاب رشته برای ورود به دانشگاه در مقاطع مختلف

ارائه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و اطلاع رسانی به داوطلبان جهت دانلود و انتخاب رشته کنکور سراسری

 

برای اطلاع از منابع کنکور هنر سازمان سنجش بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما 1400 + راهنما مراحل

 
 
شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما 1400 + راهنما مراحل
 
 
 
 

شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما 1400 + راهنما مراحل آن اعلام شد. تمامی آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب رتبه مجاز برای این دانشگاه شده اند و همچنین در زمان ثبت نام در دانشگاه، علاقه مندی خود را نسبت به پذیرش در این دانشگاه اعلام نموده باشند، بر اساس ظرفیت های پذیرش و همچنین رشته های مختلف انتخاب رشته داوطلب، دعوت به مصاحبه خواهند شد.

علاوه بر دارا بودن رتبه مورد نیاز و همچنین انتخاب رشته محل های دانشگاه صدا و سیما، کلیه داوطلبان در رابطه با شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی تحصیل در این دانشگاه باشند. ارائه امکانات خوابگاهی در این دانشگاه به صورت رایگان بوده و کلیه دانشجویان شهرستانی غیر از استان البرز، می توانند از امکانات رفاهی و خدماتی بهره مند شوند. برای دریافت مشاوره انتخاب رشته و سوالات مصاحبه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

جهت اطلاع دقیق از شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما ، حداقل رتبه مورد نیاز برای پذیرش در این دانشگاه و همچنین سوالات مصاحبه از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی 1400

 
اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی
 
 
 

زمان اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی 1400 مشخص شد. داوطلبانی که نمره آزمون کتبی خود را دریافت کرده و در مصاحبه حضور داشته اند، می توانند در تاریخ های اعلام شده برای مشاهده جواب آزمون مشاوران حقوقی اقدام کنند. این متقاضیان بایستی برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان و قبول شدگان آزمون مشاوران حقوقی به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. در ادامه با زمان دقیق و نحوه اعلام نتایج نهایی مرکز مشاوران قوه قضاییه آشنا خواهیم شد.

همچنین، چنانچه در مورد قوانین جدید گزینش، مردودشدگان، اعتراض به نتایج و ظرفیت پذیرش در ازمون مشاوران می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس گرفته و سوالات خود را مطرح فرمایید



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رشته های دانشگاه افسری امام حسین

 
رشته های دانشگاه افسری امام حسین
 
 
 

رشته های دانشگاه افسری امام حسین اعلام شد. رشته های دانشگاه افسری امام حسین، در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری متفاوت است و به همین دلیل ما در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی رشته های دانشگاه افسری امام حسین در مقاطع مختلف بپردازیم. اگر قصد ادامه تحصیل در این مرکز را دارید و یا از رشته های این دانشگاه هنوز اطلاعات لازم را کسب نکرده اید، پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا از جزییات مربوط به این موضوع و لیست کامل رشته های دانشگاه امام حسین اطلاعات کافی را بدست آورید.

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

جزوه آزمون مشاوران حقوقی 1400

 
جزوه آزمون مشاوران حقوقی
 
 
 

آیا از نحوه دسترسی به جزوه آزمون مشاوران حقوقی 1400 آگاهی دارید؟ به نظر شما تهیه این جزوه چه اهمیتی دارد؟ رمز موفقیت پذیرفته شدگان آزمون های قبلی چیست؟ در این مقاله قصد داریم تا به این سوالات پاسخ دهیم و متقاضیان عزیز را با دانلود جزوه آموزشی مشاوران حقوقی آشنا کنیم.

کارشناسان مجرب ایران تحصیل به دلیل سابقه طولانی که در امر مشاوره بسیاری از آزمون ها دارند، همواره آماده ارائه راهنمایی در جنبه های مختلف به داوطلبان گرامی است. این دوستان می توانند علاوه بر طرح سوالات خود، از مشاوره اختصاصی قبولی نیز بهره مند شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

شرایط گزینش دانشگاه افسری امام حسین

 
ثبت نام در دانشگاه امام حسین
 
 
 

شرایط گزینش دانشگاه افسری امام حسین مشخص شده است. در ادامه همراه ما باشید تا شرایط کامل گزینش دانشگاه افسری امام حسین، را بررسی کنیم. علاوه بر شرایط گزینش دانشگاه افسری امام حسین ما موارد دیگری را که نیز شامل، رشته ها و شرایط ثبت نام می شود را نیز بررسی خواهیم کرد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

شرایط پزشکی دانشگاه افسری سپاه

 
شرایط پزشکی دانشگاه افسری سپاه
 
 
 
 

شرایط پزشکی دانشگاه افسری سپاه مشخص شده است. از آنجایی که یکی از شرایط پذیرش، قبول شدن در آزمون های پزشکی است، به همین دلیل ما در ادامه قصد داریم، معاینات پزشکی دانشگاه افسری سپاه را با جزییات بیشتر بررسی نماییم. علاوه بر این شرایط، موارد مهمی را که برای ثبت نام باید بدانید را نیز بررسی خواهیم کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

شرایط پزشکی دانشگاه افسری سپاه

 
شرایط پزشکی دانشگاه افسری سپاه
 
 
 
 

شرایط پزشکی دانشگاه افسری سپاه مشخص شده است. از آنجایی که یکی از شرایط پذیرش، قبول شدن در آزمون های پزشکی است، به همین دلیل ما در ادامه قصد داریم، معاینات پزشکی دانشگاه افسری سپاه را با جزییات بیشتر بررسی نماییم. علاوه بر این شرایط، موارد مهمی را که برای ثبت نام باید بدانید را نیز بررسی خواهیم کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نحوه گزینش آموزش و پرورش 1400

 
 
نحوه گزینش آموزش و پرورش 
 
 

آیا از نحوه گزینش آموزش و پرورش 1400 آگاهی دارید؟ افرادی که قصد ورود و اشتغال در وزارت آموزش و پرورش را دارند، بایستی علاوه بر قبولی در آزمون کتبی، در مرحله مصاحبه و گزینش نیز با موفقیت عبور کنند. به همین دلیل، در این ادامه قصد داریم تا راهنمای گام به گام گزینش آموزش و پرورش را ارائه دهیم. همچنین، به منظور رفاه حال متقاضیان گرامی چند نمونه از تجربه گزینش آموزش و پرورش را ذکر خواهیم کرد.

از آنجا که بسیاری از داوطلبان برای حضور و پاسخگویی به سوالات مصاحبه و گزینش دچار استرس می شوند و با روند تاثیر و نمره دهی آن آشنا نیستند، مشاوران ایران تحصیل در کنار همه دوستان عزیز هستند تا تمامی راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله

 
مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله
 
 
 
 

چنانچه دانشگاه بقیه الله را برای ادامه تحصیل انتخاب نموده اید، بهتر است از مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله اطلاع یابید و همه چیز درباره دانشگاه بقیه الله را بدانید. از مزایای دانشگاه بقیه الله نسبت به سایر دانشگاه دارای شرایط خاص، داشتن رشته های پزشکی و پیراپزشکی می باشد. معایب دانشگاه بقیه الله آنقدر کم است که با وجود جو دانشگاه بقیه الله فراموش می شود. در ادامه به پاسخ این سوال که پزشکی بقیه الله خوبه؟ خواهیم پرداخت.

مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله به نسبت سایر دانشگاه های دیگر تا حدودی متفاوت می باشد. با توجه به اینکه مزایای دانشگاه بقیه الله بسیار بیشتر از معایب آن می باشد و همچنین امنیت شعلی و یا تحصیلی برای پذیرفته شدگان این دانشگاه وجود خواهد داشت، لذا شرایط تحصیلی و شغلی بسیار بهتری را برای داوطلبان در آینده فراهم خواهد نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با همه چیز درباره دانشگاه بقیه الله می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دانشجویان دختر دانشگاه بقیه الله

 
دانشجویان دختر دانشگاه بقیه الله
 

امکان تحصیل و پذیرش دانشجویان دختر دانشگاه بقیه الله فراهم شد. در رابطه با این سوال که آیا دانشگاه بقیه الله دختر می پذیرد؟ پاسخ مثبت است. این دانشگاه هر ساله بر اساس نیاز خود، نسبت به پذیرش داوطلبان دختر اقدام می نماید. کلیه علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه، باید از شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش برخوردار باشند و همچنین در مصاحبه علمی و تحصصی نیز، نمره قبولی را کسب نمایند.

تحصیل دانشجویان دختر دانشگاه بقیه الله همانند دانشجویان پسر در رشته های پزشکی و پیراپزشکی امکان پذیر است. مقید بودن به پوشش اسلامی و همچنین داشتن حجاب کامل به هنگام انجام مصاحبه و در بدو ورود به این دانشگاه، بسیار ضروری می باشد. برای اطلاع از سوالات و نحوه مصاحبه و گزینش نیز، می توانید با کارشناسان ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین

 
 
ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین
 
 
 

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین مشخص شده است. اگر به ادامه تحصیل در این مرکز علاقه مند هستید، باید حتماً از شرایط و زمان ثبت نام دانشگاه امام حسین سپاه اطلاعات لازم را بدست آورید. ما در ادامه این مطلب قصد داریم، شرایط و مراحل ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین را به همراه سامانه ثبت نام آزمون ورودی دانشگاه افسری امام حسین، به شما معرفی کنیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سوالات مصاحبه استخدام آموزش و پرورش

 
 
سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش
 
 

آیا از سوالات مصاحبه استخدام آموزش و پرورش اطلاع دارید؟ آیا می دانید که چگونه می توان برای دانلود نمونه سوالات مصاحبه حضوری آموزش پرورش اقدام نمود و مزیت آن چیست؟ داوطلبانی که در مرحل کتبی آزمون استخدامی پذیرفته شده اند، بایستی با تجربیات مصاحبه و سوالات استخدام گزینش آموزش و پرورش با جواب آشنا بوده تا بتوانند نمره قبولی را در این مرحله به دست آورند.

در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات لازم در مورد سوالات گزینش آموزش و پرورش را به طور مفصل در اختیار داوطلبان گرامی قرار دهیم و همه بخش های آن را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین، داوطلبان گرامی می توانند جهت تسلط بیشتر، فیلم مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش را از طریق تماس با همکاران ما در ایران تحصیل دریافت نمایند



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

راهنمای گام به گام ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو 1400

 
ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو
 
 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو 1400 به زودی اعلام می شود. گروه صنعتی ایران خودرو در نظر دارد تا به منظور تامین نیروی انسانی و بالا بردن سطح علمی خود، از میان افراد واجد شرایط اقدام به استخدام نماید. بر این اساس، داوطلبان می توانند در روزهای مقرر ضمن مراجعه به سامانه ثبت نام استخدامی ایران خودرو جهت تکمیل مدارک و فرم تقاضانامه اقدام نمایند. در ادامه با نام و نحوه ورود به سایت استخدام ایران خودرو آشنا خواهیم شد.

همچنین، چنانچه در مورد هر یک از مراحل اعم از ثبت نام، برگزاری ازمون، نحوه قبولی، اعلام نتایج یا شرایط لازم با سوالی مواجه شدید، مشاوران ایران تحصیل در خدمت شما خواهند بود تا راهنمای گام به گام ثبت نام آزمون استخدامی ایران خودرو را به شما عزیزان ارائه دهند.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نتایج دانشگاه افسری امام حسین

 
نتایج دانشگاه افسری امام حسین
 
 
 

نتایج دانشگاه افسری امام حسین مشخص شده است. ما در ادامه این مطلب قصد داریم نتایج دانشگاه افسری امام حسین را به همراه نحوه پیگیری وضعیت ثبت نام دانشگاه امام حسین بررسی کنیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه مشاهده نتایج دانشگاه امام حسین داشتید، می توانید با ما تماس بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه پایش دانشگاه آزاد 

 
سامانه پایش دانشگاه آزاد
 
 
 

سامانه پایش دانشگاه آزاد یکی از سامانه مهمی است که قبل از شروع پایان نامه باید از نحوه کار با آن و همچنین قسمت های مختلف آن اطلاعات لازم را بدست آورید. به دلیل اهمیت این موضوع ، ما در ادامه به تمامی سوالات شما در رابطه با نحوه کار با سامانه ، نحوه وارد شدن و همچنین نحوه ثبت نام سامانه پایش آزاد پاسخ خواهیم داد. همچنین مراحل اداری و انواع فرم هایی که برای نگارش پایان نامه نیاز دارید ، در ادامه بررسی شده است. با وارد شدن به سامانه پایش دانشگاه آزاد می توانید برای موضوع پایان نامه خود ، پیشنهاداتی را دریافت نمایید. ما در ادامه قصد داریم به تمامی سوالات شما در رابطه با نحوه ورود به سایت  irn.iau.ac.ir پاسخ دهیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص ثبت نام سامانه پایش آزاد داشتید ، می توانید با ما تماس بگیرید. ما در ادامه نکات مربوط به سایت پایش پایان نامه را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد

 
اعلام نتایج دانشگاه آزاد 
 
 

زمان و تاریخ اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 1400 مشخص شد. آن دسته از داوطلبانی که در کنکور دانشگاه آزاد شرکت نموده اند می توانند پس از اطلاع از تاریخ دقیق انتشار کارنامه های اولیه برای مشاهده جواب کنکور دانشگاه آزاد اقدام کرده و در صورت مجاز بودن، انتخاب رشته نمایند. برای انجام بهترین انتخاب رشته و بالا بردن احتمال قبولی خود در رشته و دانشگاه های مورد علاقه می توانید با همکاران ما در ایران تحصیل تماس بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

آیین نامه کارآموزی وزارت علوم 1400

 
آیین نامه کارآموزی وزارت علوم 
 

آیین نامه کارآموزی وزارت علوم منتشر شده است. کارآموزی یکی از دوره های اجباری است که تمامی دانشجویان درتمامی رشته ها باید آن را بگذرانند. در کارآموزی قوانین متفاوتی وجود دارد. ما در ادامه قصد داریم به تمامی سوالات شما در رابطه با قوانین کارآموزی دانشجویان پاسخ دهیم. در صورتی که قصد گذراندن دوره کارآموزی را دارید و دوست دارید بدانید حقوق کارآموزی چقدر است ، در ادامه همراه ما باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نام کاربری و رمز عبور هم آوا

 
 
نام کاربری و رمز عبور هم آوا
 
 

هر یک از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی برای دریافت نام کاربری و رمز عبور هم آوا و ورود به سامانه بازیابی و تغییر رمز عبور هم آوا می توانند آموزش زیر را دنبال کنند. جهت بازیابی نام کاربری هم آوا و تغییر آن می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید. کلیه دانشجویان می توانند برای تغییر رمز ورود هم آوا با ثبت کد ملی و آدرس ایمیل خود اقدامات لازم را به انجام برسانید. در صورتی که ثبت نام شما تکمیل شده باشد، می توانید برای تغییر نام کاربری هم آوا اقدام نمایید.

پس از اینکه قبولی شما در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور برای دانشگاه علمی کاربردی مشخص گردید، کلیه دانشجویان می توانند برای دریافت نام کاربری و رمز عبور هم آوا اقدام نمایند. اموری همانند بارگذاری مشخصات، انتخاب واحد، پرداخت شهریه و مشاهده کارنامه و همچنین سایر فعالیت های مربوط به آن در سامانه هم آوا قابل انجام می باشد. هر یک از دانشجویان می توانند با وارد نمودن رمز عبور و نام کاربری خود، به این سامانه دسترسی داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

راهنمای کلاس های مجازی دانشگاه آزاد

 
راهنمای کلاس های مجازی دانشگاه آزاد
 
 

نحوه استفاده از راهنمای کلاس های مجازی دانشگاه آزاد مشخص شده است. از آنجایی که بسیاری از دانشجویان در رابطه با نحوه استفاده از این سامانه و بسیاری موارد دیگر همچون چگونه در کلاس های مجازی دانشگاه آزاد شرکت کنیم و یا نحوه ورود به کلاس مجازی دانشگاه آزاد با موبایل سوال می پرسند، به همین دلیل ما در ادامه قصد داریم راهنمای تصویری استفاده از کلاس مجازی دانشگاه آزاد را بررسی کنیم و به تمامی سوالات شما در رابطه با این موضوع پاسخ دهیم.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان lms.cfu.ac.ir

 
lms.cfu.ac.ir
 

سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه فرهنگیان به آدرس اینترنتی lms.cfu.ac.ir با هدف برگزاری کلاس های آنلاین و جلوگیری وقفه در آموزش، در اختیار اساتید و دانشجویان گرامی قرار گرفت. بر این اساس، لازم است که برای ورود به  سامانه lms آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان ، ضمن داشتن نام کاربری و کلمه عبور، مراحل خاصی را طی کرده و در این کلاس ها شرکت نمایند. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم و خواهیم دید که این سامانه چه خدماتی را ارائه می دهد. با این حال، چنانچه به سوال یا ابهامی مواجه شدید، می توانید از طریق شماره های زیر با مشاورین ما در ایران تحصیل مطرح فرمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

راهنمای صدور گواهی اشتغال به تحصیل

 
صدور گواهی اشتغال به تحصیل 
 
 

دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیر حضوری و حضوری به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد. از آنجا که ارائه این گواهی در موارد بسیاری کاربرد دارد، در ادامه خواهیم دید که چگونه می توان آن را اخذ نمود و با اهمیت آن بیشتر آشنا خواهیم شد. همچنین، می توانید سوالات و ابهامات خود را در این زمینه با کارشناسان ایران تحصیل مطرح نموده و در اسرع وقت پاسخ دریافت کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نحوه عضویت در اپلیکیشن پیام من پیام نور

 
اپلیکیشن پیام من پیام نور
 
 

اپلیکیشن پیام من پیام نور در اختیار دانشجویان این دانشگاه قرار گرفت تا ضمن اطلاع از جدیدترین اخبار و اطلاعیه های آموزشی، دسترسی بسیار راحتی به بخش های مختلف داشته باشند. این دانشجویان می توانند با نصب اپلیکیشن امتحانات پیام نور به طور آنلاین در همه آزمون ها شرکت نموده و در کوتاهترین زمان نمرات خام خود را مشاهده کنند. در ادامه با آموزش کار با اپلیکیشن پیام من و همه بخش های آن آشنا خواهیم شد تا هر چه بهتره از قابلیت های آن استفاده نماییم. همچنین، چنانچه با سوال یا ابهامی مواجه شدید نیز می توانید با همکاران ما در ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

انتقالی از دانشگاه آزاد به دانشگاه سراسری

 
انتقالی از دانشگاه آزاد به دولتی
 
 

دانشجویان دانشگاه آزاد که در رابطه با ادامه تحصیل در واحد دانشگاهی خود دچار مشکل می باشند، می توانند از امکان انتقالی از دانشگاه آزاد به دولتی استفاده نمایند.

متقاضیانی می توانند نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند که واجد شرایط انتقالی آزاد به سراسری باشند. در ادامه در رابطه با نحوه انتقالی از دانشگاه آزاد به دانشگاه سراسری برای شما توصیحاتی را ارائه خواهیم نمود.

اگر سوالی در مورد هر یک از قسمت های مقاله داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

مشکل ورود به سیستم ناد را چگونه رفع کنیم؟

 
مشکل ورود به سیستم ناد
 

آیا تا بحال با مشکل ورود به سیستم ناد مواجه شده اید؟ متاسفانه در برخی از موارد، دانشجویان در هنگام ورود به سامانه ناد به عنوان سیستم جامع آموزشی دانشجویان فنی و حرفه ایی کشور، با مشکلات خاصی روبرو می شوند و این سوال که چرا سایت ناد باز نمیشه؟ را عنوان می کنند. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم با روش های حل این مسائل آشنا شویم. با این وجود، چنانچه با سوالی در این زمینه مواجه شدید می توانید از راهنمایی های کارشناسان ما در ایران تحصیل استفاده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

زمان و نحوه انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای

 
 
انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای 
 
 
 

زمان انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای  1400 مشخص شد. دانشجویان شاغل به تحصیل در این دانشگاه می بایست در آغاز هر ترم، مطابق با جدول زمانبندی و زمان های مقرر نسبت به انجام انتخاب واحد خود اقدام نمایند. در ادامه با نحوه و راهنمای انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ایی بیشتر آشنا خواهیم شد. اما چنانچه در این مورد یا هر کدام از مراحل حذف و اضافه، مشاهده نمرات امتحانی، اعتراض به نمرات و … با سوال یا ابهامی مواجه شدید، می توانید با مشاوران و کارشناسان ایران تحصیل در میان بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

راهنما تصویری گام به گام روش اجرای تیرچه پیش تنیده

تیرچه ها در انواع مختلف و برای کاربردی های مختلف به تولید می رسند. یکی از این انواع تیرچه پیش تنیده می باشد. در این مقاله می خواهیم شما را با روش اجرای تیرچه پیش تنیده آشنا نموده و سپس به توضیح نکات اجرایی و نحوه اجرای سقف پیش تنیده بپردازیم. در صورت وجود هر گونه سوال در این رابطه با تیم کارشناسی خوارزم سازه که خود مجموعه تولیدی سقف های پیش تنیده و تیرچه پیش تنیده می باشد، تماس بگیرید.

 

روش اجرای تیرچه پیش تنیده

اجرا سقف با استفاده از تیرچه پیش تنیده شبیه اجرای سقف با استفاده از خرپایی می باشد. که همه پیمانکاران با آن آشنایی کامل را دارند. جهت اجرای تیرچه پیش تنیده ، تیرچه از هر طرف ۱۵ سانتی متر از کل مقطع بتنی وارد تیر می شود. بلوک های پر کننده بین تیر ها قرار میگیرند. آرماتور اودکا را بر روی تیر و تیرچه می اندازند و میلگرد حرارتی برروی سقف بسته می شود و سپس بتن ریزی انجام می شود. جهت محاسبه تیرچه به صورت دوسر نیازی ندارد از آرماتور ممان منفی استفاده شود. استفاده از میلگرد اودکا برای محاسبات لزومی ندارد.

به دلیل اینکه امکان دارد بتن درجا زیر سقف بی کیفیت باشد به این دلیل استفاده می شود. وزن تیرچه های پیش تنیده در محل قرار گیری بیشتر از تیرچه های خرپایی می باشد. به همین علت است که هنگام نصب تیرچه پیش تنیده از جرثقیل استفاده می شود. وزن تیرچه پیش تنیده به این علت بالا است که مقداری از بتن را در تیرچه فندوله ای بعد از نصب به صورت درجا می ریزند، در تیرچه پیش تنیده از قبل در کارخانه تمان بتن ریزی انجام شده است ، کیفیت بتن ریخته شده در کارخانه بیشتر از بتن ریخته شده به صورت درجا است چون با استفاده از دستگاه ها و مواد اولیه مرغوب و استاندارد صورت میگیرد. 



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

آموزش محاسبه تعداد آجر مصرفی در هر متر مربع

آموزش محاسبه تعداد آجر در هر متر مربع و در کارهای بنایی بخشی از متره و برآورد کلی ساختمان می باشد که به طور معمول، به جهت عدم اطلاع دقیق از ابعاد آجر و نیز نحوه چیدمان آن در دیوارها و نماسازی ها با ضخامت های متفاوت، مهندسین و مترور ها را دچار اشتباه می‌کند.

در حقیقت اصلی ترین نکته در این محاسبات، ابعاد مصالح مصرفی و نحوه چیدمان آن ها در دیوار می باشد. ابعاد آجرها به طور معمول استاندارد بوده و در تعاریف به عنوان آجر مهندسی از آن ها یاد می‌شود. توجه همزمان به مقطع و نمای دیوار در درک صحیح چیدمان آجرها امر بسیار مهمی می باشد. شرکت خوارزم سازه نحوه صحیح این محاسبات را در این مقاله برای شما مصرف کنندگان گرامی به طور کامل شرح داده است. 

محاسبه اشتباه تعداد آجر، سفال و … برای یک ساختمان موجب رخ دادن اتفاقات زیر خواهد شد:

۱) آجر سفال، کمتر از مقدار مورد نیاز به دست خریدار می رسد که این امر موجب اتلاف وقت، متناسب نبودن آجر سفال قبلی و موجود در بازار و یا هزینه بیشتر جهت خرید مجدد می گردد.
۲) آجر و سفال بیشتر از مقدار مورد نیاز به دست خریدار می رسد که این موضوع باعث هدر رفتن قسمتی از منابع خریدار می گردد.

حال در این وضعیت چه کاری باید انجام داد؟

بهترین راه جهت جلوگیری از موارد گفته شده، آموزش محاسبه تعداد آجر، سفال لازم برای دیوارچینی، ساخت سوله یا نمای ساختمان می باشد. شرکت خوارزم سازه نحوه محاسبه و مقادیر لازم را برای دسترسی آسان تر شما مصرف کنندگان گرامی و سهولت کار، در متن زیر به طور کامل شرح داده است.

نحوه محاسبه تعداد آجر نمای دیوارچینی:

۱) آجرنما ۱۰ سوراخ یا آجرنمای کامل
۲) آجرنمای نیمه یا آجرنمای ۵ سوراخ
۳) آجرنمای پلاک یا آجر دوغابی یا آجر کارتنی

تعداد آجر در هر متر مربع طاق ضربی



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

راهنمای خرید بهترین آجر نسوز نما ساختمان

بهترین آجر نسوز نما، آجرهایی مستحکم، بادوام و از این جهت انتخابی رایج برای سازندگان ساختمان ها و مهندسان معماری می باشند. با این وجود، با توجه به تنوع بسیار زیاد گزینه های در دسترس، انتخاب آجرنسوز مناسب از بین گزینه های موجود ممکن است امری سخت و پیچیده به نظر بیاید و به همین خاطر نیاز به راهنمای انتخاب آجر نسوز امری مهم می باشد. شرکت خوارزم سازه نمایندگی فروش مستقیم انواع آجر ها از جمله آجر نسوز به قیمت کارخانه در تهران می باشد و شما می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب آن، بهترین خرید را انجام نمایید.

مزایای استفاده از آجر نما نسوز

از مهم ترین دلایلی که می تواند شما را برای خرید انواع آجر نسوز ترغیب کند و باعث شود تا با رضایت خاطر بیشتری نسبت به انتخاب انواع آجر نمای نسوز اقدام کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱) کاربرد های مختلف آجر نسوز نما
۲) طرح ها و رنگ بندی آجر نما نسوز
۳) بالا بودن دوام و ماندگاری
۴) داشتن قیمت مناسب نسبت به سنگ و دیگر مصالح



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

روش تشخیص گچ از سیمان سفید چیست

گچ و سیمان مصالح پایه مورد استفاده در ساختمان سازی می باشند. یکی از مصالحی که به صورت عمده در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد، گچ و سیمان می باشد. گچ رنگی سفید داشته و سیمان در رنگ های مختلف به تولید می رسد. در این مقاله روش تشخیص گچ از سیمان سفید را که هر دو یک رنگ می باشند، آموزش می دهیم. بهتر است برای خرید مصالح پایه ساختمانی بخصوص گچ و سیمانی از مجموعه خوارزم سازه که بدون واسطه به فروش می پردازد خرید خود را انجام دهید.

 

روش تشخیص گچ از سیمان سفید چیست

گچ چیست

گچ ماده و پودر سفید رنگی می باشد که در بنایی ساختمانی ، گچ کاری ، گچ بری دیوار، سقف و ستون های ساختمان کاربرد دارد. گچ پخته شده به صورت نرم است که دارای چسبندگی بالایی می باشد. گچ بعد از ترکیب با آب آماده استفاده می شود. اولین بار حدود ۱۶۰ تا ۲۰۰ سال پیش زمانی که دریا ها خشک شدن لایه های سنگ گچ خام در زیر دریا ها نمایان شدند و از انجا تولید گچ آغاز شد.

گچ از جمله مصالح ساختمانی پر کاربرد می باشد به دلیل ویژگی که دارد از قدیم الیام مورد استفاده در ساختمان سازی بوده است. در دوره های خیلی قدیم در ساخت بنا ها از گچبری ها بسیار زیبایی استفاده می شد . گچ از پختن و آسیاب کردن سنگ گچ بدست می آید. سنگ گچ از گروه کلسیم دار مصالح ساختمانی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

تعداد آجر فشاری در هر تن چقدر است؟

تعداد آجر فشاری در هر تن چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال، ابتدا لازم است تا کمی با مفهوم این محصول آشنا شویم و سپس به بررسی نحوه محاسبه تعداد آجر فشاری در هر تن بپردازیم.

آجر فشاری، از قدیمی ترین انواع تولیدات آجر می باشد که از آن به  آجرهای گری، آجر زبره یا آجر توپر یاد می شود. ابعاد آجر فشاری “۲۲ × ۱۰ × ۵/۵” يا با همين طول و عرض ولى به ضخامت ۳ _ ۴ سانتی متری می باشد. هنگام خشت زدن با دست، گوشه هاى گل در قالب با انگشت فشار داده مى شد، به همین جهت اين آجر به آجر فشارى معروف شده است.

اين نوع آجر در گرى چينى، استفاده مى گردد. از دیگر انواع آجر فشاری می توان از آجر فشاری قرمز، آجر فشاری ماشینی و آجر فشاری کوره ای نام برد. شرکت خوارزم سازه از جمله نمایندگی های معتبر فروش انواع  آجر و دیگر مصالح ساخت و ساز در تهران می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

حداکثر طول قابل پوشش با انواع تیرچه ها

تیرچه ها در انواع  مختلف به تولید می رسند. هر کدام از این انواع کارایی متفاوتی دارند. ما قصد داریم شما را برای خرید انواع تیرچه ها با توجه به متراژ راهنمایی نماییم. در این مقاله به توضیح طول قابل پوشش انواع تیرچه و حداکثر طول مجاز تیرچه بتنی پرداخته و تیرچه مناسب دهانه 8 متری را اعلام می نماییم.

 

حداکثر طول قابل پوشش انواع تیرچه ها و تیرچه کرومیت

یکی از ابهامات که دراستفاده تیرچه صنعتی در پوشش سقف ساختمان برای مهندسان طراح و یا ناظرین عمرانی مطرح می شود، محدودیت استفاده از انواع تیرچه ها در پوشش طول های مختلف دهانه ها می باشد. در رابطه با حداکثر طول قابل پوشش انواع تیرچه محدودیت هایی وجود دارد. برای کسب اطلاعات در رابطه با طول قابل پوشش انواع تیرچه و حداکثر طول مجاز تیرچه بتنی پرداخته و تیرچه مناسب دهانه 8 متری این متن را تا اخر بخوانید.

 

تیرچه بتنی یا همان پیش ساخته خرپایی

دستور العمل طراحی و اجرا و ساخت سقف های تیرچه بلوک ، حداکثر دهانه ای که میتوان با این تیرچه های پیش ساخته خرپایی منفرد  پوشش داد ۸ متر می باشد. ولی توصیه می شود برای پوشش با این تیرچه ها تا طول ۷ متر استفاده شوند. در صورتی که پوشش بیشتر از ۷ متر دهانه، با این تیرچه ها نیاز بود باید از تیرچه ها به صورت دوبل استفاده شود. آیین نامه و استاندارد محدودیتی برای طول تیرچه در حالت دوبل مشخص نکرده است. و اگر محدودیت خیز برای تیرچه را در نظر بگیریم . حداکثر طول قابل پوشش با این تیرچه های بتنی ۲۸ برابر ضخامت سقف خواهد بود.

در خوش بین ترین حالت ممکنه برای سقف با ضخامت مفید ۳۵ سانتی متر حداکثر طول مجاز برای تیرچه ۱۰ متر است. در صورتی که تیرچه های بتنی دارای اتصال گیر دار در دو تکیه گاه خود باشند. زمانی لازم است از یک یا چند کلاف میانی همان تیرچه عرضی در جهت عمود بر تیرچه ها استفاده شود که طول دهانه بیش از ۴ متر باشد و همچنین بار زنده کف کمتر از ۳۵۰ کیلوگرم بر متر مربع باشد، که اکثر ساختمان ها این چنین می باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

خرید مستقیم ماسه شسته و کاربرد آن

ماسه شسته یا دو بار شور به اصطلاح به مخلوطی از ماسه و خاک گفته می شود‌. ماسه شسته یکی از انواع مصالح ساختمانی می باشد. شرکت خوارزم سازه با فراهم آوردن مستقیم مصالح ساختمانی به قیمت روز کارخانه و همچنین کیفیت عالی و نیز خرید آنلاین در تمام مناطق کشور شرایط خرید آسان را برای شما مصرف کنندگان گرامی فراهم آورده است.

وجود خاک در ماسه علاوه بر مزایل، معایبی نیز به همراه دارد که در هنگام استفاده باید مورد توجه قرار داد. از جمله معایب وجود خاک در ماسه، کاهش پیدا کردن مقاومت بتن ساخته‌ شده از آن است، زیرا ذرات خاک از چسبیدن ذرات بتن و ماسه و تشکیل مخلوطی مقاوم جلوگیری می‌کند. برای آنکه بدانیم ماسه شسته و کاربرد آن در صنعت ساخت و ساز و … چیست شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کنیم.

فرآیند تولید ماسه شسته

فرآیند تولید ماسه شسته به این شکل می باشد که در ابتدا ماسه طبیعی را بعد از خروج از الک ها و شسته شدن توسط دستگاه کلاسیفایر، وارد دستگاه رطوبت گیر و خشک کن “Dewatering” کرده و آن را الک می کنند. علاوه بر آن مقداری مواد ریزدانه با روش پاششی از هیدروسیکلون بر روی مواد و مصالح در سرند، می ریزند که این خرکت موجب می گردد تا ماسه به صورت نرم درآمده و با میزان ریزدانه بیشتر تولید شود.

ماسه های شسته تولید شده توسط دستگاه خشک کن “Dewatering” با ” SE بین ۶۵ درصد تا ۸۰ درصد ” و میزان عبوری الک میکرون بین ۳ درصد تا ۵ درصد با تنظیمات خروجی و در صورت نیاز مشتری تولید می گردد. این نوع ماسه قیمت های متنوعی دارد که بسته به نیاز مشتری تولید می شود. ماسه های شسته و ماسه طبیعی در مصارف مختلف از جنله: استفاده در بتن های دستی، پلاستر و اجرای سنگ نمای ساختمان و غیره کاربرد دارد.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

قیمت خرید مستقیم کارخانه سیمان نسوز

سیمان یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی می باشد که در انواع مختلف و متنوع برای کاربردهای گوناگون به تولید می رسد. یکی از این موارد سیمان نسوز می باشد. این محصول در برابر آتش و حرارت مقاومت بسیار بالایی داشته و به همین دلیل بسیار پرکاربرد می باشد. برای دریافت لیست قیمت و خرید اینترنتی سیمان نسوز با کارشناسان کارخانه خوارزم سازه با فروش سیمان نسوز به صورت مستقیم و بدون واسطه تماس بگیرید.

 

سیمان نسوز

سیمان نسوز همان طور که از نامش معلوم است سیمانی است که در برابر حرارت و آتش سوزی مقاومت بالایی دارد و زمانی که ساختمان دچار آتش سوزی شود، ساختمان خسارت کمتری می بیند.

سیمان که خود یکی از پر کاربرتربن نوع مصالح ساختمانی می باشد و در مصارف گوناگون استفاده می شود. از خاصیت های سیمان قابلیت چسبندگی بین دو آجر، بلوک و… را دارد. سیمان ماده ای است که زمانی که با آب ترکیب شود آماده استفاده می باشد و بعد از گذشت چند ساعت سفت و محکم می شود.و تبدیل به یک جسم سفت و قابل شکل می شود. دلیل سفت شدن سیمان واکنش های بین ذرات آن می باشد که نام این فرایند هیدراتاسیون است. برای اطلاع از قیمت و اقدام به خرید اینترنتی سیمان نسوز با شماره 09124712355 تماس بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ماسه به سنگ ‌ریزه هایی که از شن خرد تر می باشند، گفته می‌شود. در صنعت ساختمان سازی نیز به دانه‌های سنگی که قطر آن در حدود  ۲ میلی‌ متر یا کمتر باشد ماسه می‌گویند.  به طور معمول ماسه در ساحل دریا و رودخانه به راحتی پیدا می‌شود و در صنعت ساختمان بسیار پر کاربرد می باشد. بیشترین استفاده ای که از ماسه می شود، ترکیب کردن آن با سیمان و آب است که ماده حاصل شده، ملات بسیار  کاربردی می باشد. وبسایت خرید و فروش مصالح ساختمانی شرکت خوارزم سازه با فراهم آوردن تامین کنندگان مصالح ساختمانی با قیمت مناسب و روز کارخانه و همچنین کیفیت عالی در تمام مناطق کشور شرایط خرید آسان را برای شما مصرف کنندگان گرامی فراهم کرده است.

همان گونه که پیش تر اشاره شد، ماسه نمونه ای از مصالح ساختمانی پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی می باشد. در مجمول می توان ماسه را بر اساس دسترسی و منبع، شکل ظاهری و اندازه دانه، کاربرد، تحلیل غربال و ترکیب شیمیایی در دسته بندی های متفاوتی قرار داد. در ادامه این مطلب به بیان نکات کامل در این زمینه خواهیم پرداخت.

سنگدانه ریز برای مصرف در بتن مواجه با یخبندان و آب شدگی، بعد از گذراندن ۵ دوره آزمون سلامت طبق استاندارد ملی ایران شماره ۴۴۹، هنگام استفاده از سولفات سدیم نباید افت وزنی بیش از ۱۰ ٪ یا در صورت استفاده منیزیم نباید وزنی بیش از ۱۵٪  داشته باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که ماسه مصرفی باید تمیز، شسته شده و عاری از هرگونه گل و لای و دیگر ناخالصی‌های شیمیایی باشد و همچنین در مقابل سایش، اعمال نیرو، هوازدگی و یخ زدگی مقاوم باشد.

متداول‌ ترین ماده تشکیل دهنده ماسه، در نوع قاره‌ای و سواحل غیرگرمسیری سیلیس یا همان دی‌اکسید سیلیسیم یا SIO2 می باشد که اغلب به شکل کوارتز یافت می‌ گردد. کربنات کلسیم نوع دیگری از ماده تشکیل دهنده شن و ماسه می باشد که در نیم میلیارد سال گذشته به واسطه اکوسیستم و انواع مختلف زندگی‌ های دریایی پدید آمده است. سولفات کلسیم ماده دیگری می باشد که در موارد نادر ترکیب ماسه را تشکیل می‌دهد. همان گونه که در مکان‌ هایی همچون پارک ملی  Salt Plains National Refuge National Refuge در ایالات متحده ماسه سفید یافت می‌ گردد. شن و ماسه در بازه‌های زمانی بشر یک منبع تجدیدناپذیر می باشد که برای ساخت بتن تقاضای بی شماری دارند. هر ساله ۵۰ میلیارد تن شن و ماسه ساحلی و فسیلی در صنعت ساخت و ساز استفاده می‌شوند. براساس استاندارد طبقه‌بندی متحد خاک، ماسه به سه دسته ریز، متوسط و درشت تقسیم می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

عمر مفید سیمان سفید چقدر است؟

تمامی محصولات مرتبط با ساختمان دارای عمر مفید می باشند. سیمان یکی از پرکاربردترین متریال اولیه در ساخت و ساز بوده که انواع مختلفی دارد. یکی از انواع کاربردی سیمان ها، سیمان سفید می باشد. برای رسیدن به پاسخ این سوال که عمر مفید سیمان سفید چقدر است؟ این متن را تا اخر مطالعه نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال در ارتباط با عمر مفید سیمان سفید می توانید با شماره 09124712355 تماس بگیرید.

 

عمر مفید سیمان سفید

سیمان در اصل ترکیبی از مصالح آهکی ، رس ، سیلیس و برخی از اکسید ها معدنی که در یک پرسه پیچیده و بعد از حرارت یافتن در کوره ها و سپس دوباره آسیاب می شوند و سیمان آماده می شود.

 

انواع سیمان

سیمان یکی از مصالح مهم و استراتژیک ساختمانی می باشد، سیمان انواع مختلف دارند. که هریک روش مخصوص برای تولید خود را دارند. از انواع آن ، سیمان پرتلند، سیمان ضد سولفات، سیمان مخصوص چاه های نفتی، سیمان ضد آب، سیمان رنگی ، سیمان سفید، سیمان های نسوز و …می باشد. دو نوع سیمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، سیمان معمولی و سیمان سفید که تقریبا همه با آنها اشنا هستید.

سیمان سیاه

این نوع سیمان تقریبا در همه مراحل ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. از فنداسیون و ستون ها تا دیوار ها و… حتی در نمای ساختمان و کاشی کاری ، ساخت دیوار، دیوار های پیش ساخته شهری، پل ها، ساخت لوله های انتقال آب ، سد سازی و راه سازی، جدول خیابان ها و… به طوری که هر طرف را نگاه کنید کاربرد سیمان را خواهید دید. سیمان ممکن است با ماده دیگر ترکیب شود و کاربرد دیگری نیز داشته باشد. مانند چسب سیمان، چسب بتن که نمونه های پر کاربرد ترکیب سیمان با ماده دیگر می باشد.

سیمان سفید 

سیمان سفید نیز مانند سیمان خاکستری و مشکی دارای خواص مشترک می باشند. رنگ سیمان با توجه به مواد اولیه خام و فرایند تولیدش تغییر میکند. اکسید های آهن و منیزیم  بر رنگ سیمان تاثیر دارند. ماده اصلی تشکیل دهنده سیمان آهک می باشد. و تنها در فرایند تولید به ترکیباتش موادی اضافه شده تا رنگش را به سفید تبدیل کند. سیمان هایی که رنگ تیره دارند میزان آهک و رس آنها بیشتر است و تقریبا کلا از این دو ماده درست می شوند. در سیمان سفید به طور کلی از رس استفاده نمی شود. سیمان سفید جزو از مصالح ساختمانی می باشد که تاریخ مصرف در آن بسیار مهم است و در عملکردش تاثیر دارد و باید به موقع استفاده شود. خط تولید سیمان سفید نسبت به سیمان خاکستری پیچیدگی زیادی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

قیمت خرید روز هر تن ماسه بادی

ماسه بادی به ماسه ای گفته می شود که در نزدیکی سواحل و یا دره های رودخانه ها تشکیل می گردد. در حقیقت می توان گفت ماسه بادی در اثر حرکت دهی که به واسطه باد انجام می گیرد، به وجود می آید. همچنین در اثر تجزیه کانی های مقاومی همچون کوارتز شن ها و ماسه ‌ها ایجاد می شوند. برای ساختن انواع ملات‌ها، بتن، آجر ماسه آهكی و … می توان از ماسه استفاده کرد. شرکت خوارزم سازه نماینده خرید و فروش مستقیم مصالح ساختمانی به قیمت روز کارخانه و همچنین کیفیت عالی در تهران می باشد و نیز توسط وبسایت خود امکان خرید آنلاین در تمام مناطق کشور و همچنین شرایط خرید آسان را برای شما مصرف کنندگان گرامی فراهم آورده است.

ماسه بادی در ساختمان سازی

در ساختمان سازی نیز به دانه هایی که قطری در حدود ۲ الی ۰/۰۶ میلی‌ متر دارند ماسه می گویند. ماسه ها را می توان بر پایه منابعی که از طریق آن ها به دست آمده اند به چند دسته تقسيم کرد. ماسه بادی یکی از این دسته ها می باشد. ماسه بادی شامل دانه های بسيار ريزی است که می توان در كويرها، سواحل درياها و حتی در حاشيه های بعضی از رودها یافت. شاید در ابتدا اینطور به نظر برسد که ماسه های بادی به جهت داشتن مقاومت بالا بسیار پرکاربرد هستند اما به این دلیل کا دانه های آن ریز می باشد، مصرف زیادی ندارد و به همین خاطر نمی توان از آن برای ساخت بتن استفاده کرد.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()