نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام نمونه دولتی نهم 1400-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتی آغاز شد. متقاضیانی که قصد ثبت نام در مدارس نمونه دولتی را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم دارای شرایطی میباشد که شما میتوانید با ورودبه سامانه و دانلود دفترچه از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بون شرایط اقدام به پرکردن فرم اطلاعات هویتی وتحصیلی کنید.

شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم

از تغییراتی که در روند جذب دانش آموز در مدارس نمونه دولتی ایجاد شده است ، ادغام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه نهم به دهم می باشد. به عبارت دیگر برای هر دو مدرسه یک آزمون مشترک و کشوری برگزار خواهد شد و شرایط ثبت نام نیز مشترک می باشد.

  • داشتن تابعیت ایرانی ( البته دانش آموزان غیر ایرانی هم می توانند تحت شرایط خاص در آزمون ثبت نام و شرکت کنند)
  • اشتغال به تحصیل در پایه نهم ابتدایی
  • کسب حداقل معدل 17 در پایه نهم سال تحصیلی 1400 – 99
  • در مناطقی که امکان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم برای دو مدرسه وجود داشته باشد ، دانش آموزان می توانند در فرم ثبت نام خود هر دو مدرسه را طبق اولویت های خود قرار دهند.
  • دانش آموزان عشایری به دلیل کوچ رو بودن ، در هر مدرسه ای از استان خود مجاز به ثبت نام خواهند بود.
  • رقابت برای ورود به هنرستان های فنی حرفه ای نمونه دولتی در بین دانش آموزان شهر و یا شهرستان بدون ملاک قرار دادن منطقه یا ناحیه خواهد بود.

شرایط پذیرش اختصاصی در مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم

بر اساس توضیحاتی که در دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم  ذکر شده است ، برای پذیرش دانش آموز در این پایه تحصیلی شرایط خاصی وجود دارد که به شرح زیر می باشد:

  1. شیوه پذیرش دانش آموز در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در رشته های نظری و فنی حرفه ای ، بر اساس معدل کل پایه نهم ابتدایی و نمره کسب شده در آزمون می باشد. (هر کدام به میزان 50 درصد تاثیر گذار هستند)
  2. دارا بودن حداقل معدل کل 17 و کسب حداقل نمره 12 در همه ی دروس امتحانی نیمسال دوم تحصیلی پایه نهم ابتدایی ، شرط تاثیر 50 درصد معدل کل می باشد.
  3. 10 درصد از ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی ، به دانش آموزان دارای سهمیه شاهد و ایثارگران تعلق دارد. دانش آموزان به ترتیب اولویت های زیر می توانند از سهمیه خود استفاده کنند:
  • اولویت اول : فرزندان شاهد
  • اولویت دوم : فرزندان جانبازان 50 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان با بیش از 3 سال سابقه اسارت
  • اولویت سوم : فرزندان جانبازان 25 تا 49 درصد و فرزندان آزادگان با بیش از 6 ماه سابقه اسارت
  • اولویت چهارم : فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و فرزندان آزادگان با کم تر از 6 ماه سابقه اسارت

 

  • جهت ثبت نام نمونه دولتی نهم 1400-99 و سامانه ثبت نام نمونه دولتی دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.
  • 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 99

هر یک از داوطلبانی که شرایط لازم جهت ثبت نام در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی را دارند لازم است که در زمان تعیین شده از سوی مرکز سنجش در این آزمون ثبت نام نمایند . ثبت نام در این آزمون احتمالا همانند سال گذشته در اواخر فروردین انجام میگیرد که زمان دقیق ثبت نام پس از اعلام از سوی مرکز سنجش در این بخش اعلام می شود . پس از اعلام زمان ثبت نام لازم است کلیه ی داوطلبان با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان و نمونه دولتی به آدرس azmoon.medu.ir در این آزمون ثبت نام نمایند . داوطلبان پذیرش در مدارس نمونه دولتی در پایه نهم به دهم توجه داشته باشند که انتخاب رشته همزمان با ثبت نام در سایت انجام میگیرد . با توجه به تصمیمات وزارت آموزش و پرورش آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان در هم ادغام شده و یک آزمون برای همه ی داوطلبان برگزار می شود لذا کلیه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج فقط از طریق سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان و نمونه دولتی به آدرس azmoon.medu.ir انجام میگیرد .

خلاصه مقاله : دراین مقاله قصد داشتیم تا شما را با محوه ثبت نام در مدارس نمونه دولتی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با شرایط ثبت نام ارائه دهیم.متقاضیان عزیزی که قصد ثبت نام دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هرگونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

 

 منبع :  سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

 



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان 99

زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400-99

دبیرستان های تیزهوشان و نمونه دولتی، به منظور استعداد یابی و جذب دانش آموزان مورد نظر خود برای ورود به این مدارس ، اقدام به برگزاری آزمون های ورودی می نماید. با توجه به برخی از تغییرات ایجاد شده در آموزش و پرورش ، زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم دچار تغییراتی در سال های اخیر گشته است و همین مسئله موجب می گردد دانش آموزان نتوانند از زمان دقیق این آزمون برای هر دو پایه آگاه شوند.

با توجه به زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان به احتمال قوی ثبت نام برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در خرداد ماه می باشد. تاثیر معدل و نیازمند بودن کارنامه و مشخص شدن معدل و نمره داوطلبان ، احتمالا زمان این ثبت نام، بعد از اعلام نتایج و انتشار کارنامه این مقطع خواهد بود. ثبت نام برای پایه شش با استفاده از سامانه ثبت نام ازمون تیزهوشان و به صورت الکترونیک صورت خواهد پذیرفت.

در سال گذشته با توجه به برخی از تغییرات ایجاد شده در زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان پایه های نهم این ثبت نام با تاخیر همراه بود و به همین دلیل ثبت نام در فروردین ماه صورت پذیرفت. احتمال برگزاری و زمان بندی ثبت نام برای متقاضیان پایه های نهم بهمن ماه خواهد بود. داوطلبان قبل از ثبت نام لازم است نسبت به دریافت رمز عبور همگام تیزهوشان اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه ثبت نام تیزهوشان صورت خواهد پذیرفت. دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به صورت جداگانه و مجزا با پایه نهم منتشر خواهد گردید. دریافت رمز عبور همگام برای کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام الزامی می باشد. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ددر این سامانه ، عکس 3*4 و همچنین وارد نمودن اطلاعات هویتی و مدارک دانش آموزان است.

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز با توجه به زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان می توانند با مراجعه به سامانه azmoon.medu.ir و وارد نمودن کد همگام و همچنین شماره ملی خود ، به سامانه مورد نظر وارد شوند. پس از آن نسبت به خرید کارت اعتباری آزمون اقدام نمایند. کارت اعتباری آزمون به صورت اینترنتی و در صورت دارا بودن رمز دوم امکان پذیر می باشد.

 جهت اطلاع دقیق از زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان و زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان همانند زمابنندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم در سال های گذشته و برای امسال متفاوت خواهد بود. برای برگزاری این آزمون ششم به هفتم در تیر ماه خواهد بود. اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم چند هفته پس از برگزاری آزمون خواهد بود. بنابراین برای دریافت نتایج می توانید به سامانه مورد نظر برای مشاهده نتایج مراجعه نمایید.

با توجه به تغییرات ایجاد شده برای آزمون نهم به دهم ، احتمال برگزاری آزمون تیزهوشان دهم، اردبیهشت ماه امسال خواهد بود. دانش آموزانی که مایل به پذیرش می باشند ، بهتر است از همان ابتدای ثبت نام ، به برنامه ریزی قبولی در مدارس نمونه دولتی نهم بپردازند بهتر است تمرکز شما بر روی اجرای برنامه و همچنین عقب نماندن از برنامه ریزی طرح شده خود باشد زیرا در غیر این صورت حتی اطلاع از زمان برگزاری این آزمون نیز کمکی به شما نخواهد کرد.

 

 

سوالات آزمون تیزهوشان

مطالعه دقیق سوالات آزمون تیزهوشان به شما دانش آموزان عزیز کمک می نماید تا بتوانید به خوبی خود را برای این آزمون آماده نمایید. مطالعه نمونه سوالات آزمون تیزهوشان کمک می نمایند تا با توجه به  زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان و همچنین برنامه درسی خود ، از نحوه مطالعه به خوبی مطلع شوید. و بتوانید درصدهای بالایی را در این آزمون جهت قبولی داشته باشید.

سوالات آزمون تیزهوشان با توجه به منابع آزمون تیزهوشان تعیین و مشخص می گردند. یکی از سوالات دانش آموزان عزیز و نگرانی های آنان در رابطه با پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان و زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم به ایجاد آمادگی برای این آزمون مربوط می شود که با توجه به مطالعه سوالات می توانند از مباحث مهم در هر درس اطلاع دقیق یابند تا بتوانند پذیرش خود را نهایی نمایند.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با سوالات تیزهوشان و نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان اشنا کنیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود.

 منبع : زمان ثبت نام تیزهوشان 99



:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

راه قبولی در آزمون نمونه دولتی

پس از ثبت نام مدارس نمونه دولتی 99 مهم ترین مساله قبولی در آزمون نمونه دولتی است که برای بسیاری از دانش آموزان کار راحت و آسانی نمی باشد. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا در رابطه با راه قبولی در آزمون نمونه دولتی مطالب مفیدی را به شما دانش آموزان عزیز ارائه نماییم. راز موفقیت در آزمون نمونه دولتی چیست؟ علاوه بر ارائه توضیح در رابطه با راه قبولی در آزمون نمونه دولتی در رابطه با اینکه چگونه برای نمونه دولتی برنامه ریزی نماییم و به ارائه توضیح در رابطه با اینکه درصد لازم برای قبولی در نمونه دولتی چه درصدی می تواند باشد نیز، مطالب مفید و جامعی را به شما داوطلبان عزیز ارائه خواهیم نمود.

نکته مهم برای قبولی در آزمون نمونه دولتی

مهمترین مهارت‌هایی که می‌تواند منجر به قبولی در آزمون نمونه دولتی شود عبارتست از:

  • داشتن هدف
  • مهارت در کلاس درس
  • برنامه مطالعه در منزل 
  • نکات مهم در هنگام مطالعه
  • تمرکز حواس 
  • تغذیه و استراحت
  • مهارت در جلسه امتحان

داشتن هدف برای قبولی در آزمون نمونه دولتی

 هدف از درس خواندن را برای خود مشخص کنیم . هر چه هدف بزرگتر باشد انرژی درونیمان برای رسیدن به آن بیشتر می شود. بنابراین میتوان برای رسیدن به اهداف بزرگ ابتدا باید آن را به اهداف کوچکتر تقسیم و برای رسیدن به اهداف کوچک زمان تعیین کنیم ( مثلا برای یادگیری بهتر مفاهیم درس ریاضی باید دریادگیری عمیق تر پیش‌نیازهای ریاضی بیشتر وقت صرف کنم )

برای کارایی بهتر٬بعد از رسیدن به هر هدف جزئی، خود را تشویق کنیم. هیچگاه به خود اجازه ندهیم با اهداف مبهم حرکت کنیم.

جهت مشاوره و راهنمایی در مورد راه قبولی در آزمون نمونه دولتی – راز موفقیت در آزمون نمونه دولتی با مشاورین و دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی با متخصصین سمپاد ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نکاتی که باید برای درس خواندن و برنامه ریزی درسی رعایت کنید

  • هیچوقت برای مدت زمان طولانی برنامه ریزی نکنید زیرا ممکن است در اواسط برنامه ریزی یک اتفاق غیرمنتظره برایتان پیش بیاید در نتیجه چند روزی نتوانید دقیقا به برنامه ای که نوشته اید عمل کنید در این صورت برنامه ریزیتان بهم می ریزد و رفته رفته ناامید و دلسرد می شوید. بهترین زمان برای برنامه ریزی یک هفته است. اگر برای یک هفته برنامه ریزی کنید ظرف مدت چند هفته براحتی متوجه نقاط ضعف و قوت خود می شوید و در نتیجه برای هفته های بعدی بهتر می توانید برنامه ریزی کنید.
  • شاید جمله ی هر درسی را همان روز بخوانید برایتان کلیشه ای و عادی شده باشد ولی لازم است بدانید یکی از ساده ترین در عین حال  مهمترین و موثرترین اصول یادگیری مطالعه ی هر درس در همان روزی است کهه در مدرسه یاد گرفته اید زیرا با این روش مطالب مدت زمان طولانی تری در ذهن باقی می ماند.
  • یکی از اشتباهات اکثر دانش آموزان این است که وقتی تصمیم به خواندن درسی می گیرند مدت زمان زیادی بدون وقفه درس می خوانند در صورتیکه که این کار هیچ کمکی به شما نمی کند زیرا ذهن شما خسته می شود و کیفیت یادگیری به شدت کم می شود بنابراین بهتر است 1 ساعت مطالعه کنید و سپس 15 دقیقه استراحت کنید و سپس دوباره مطالعه را شروع کنید.
  • یکی دیگر از اشتباهات اکثر دانش آموزان این است که وقتی می خواهند برنامه ریزی کنند از اول صبح تا آخر شب برنامه درسی می نویسند و مطمئنا اگر یک روز بنا به دلایلی نتوانند مطابق برنامه ریزی درس بخوانند از برنامه هفتگیشان عقب می مانند. پس حتما برنامه ای که می نویسید انعطاف داشته باشد مثلا یک ساعات خاص یا یک روز خاصی را به جبران درس هایی که در مدت مشخص نتوانسته اید بخوانید، اختصاص دهید.
  • حتما حتما حتما در برنامه ریزیتان زمان هایی را هم برای تفریح و انجام کارهایی که شما را خوشحال می کند اختصاص دهید تا در آن زمان ها از نظر انرزی و نشاط ریکاوری کنید.
  • یادتان باشد برای ذخیره اطلاعات در حافظه بلند مدتمان حتما باید یکم مطلب را چند بار مرور کنیم پس هنگام برنامه ریزی زمان هایی را هم برای مرور درس های خوانده شده در طول هفته اختصاص دهید.

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی 

1 – اولین قدم قبل از اینکه شروع به برنامه ریزی و نوشتن برنامه کنید این است که، برای خود هدف تعیین کنید و همیشه قبل از اینکه درس خواندن را شروع کنید به آن هدف فکر کنید.( مثلا اینکه برای قبولی در فلان رشته و فلان دانشگاه باید سطح علمی بالایی داشته باشید و بیشتر از بقیه درس بخوانید. مطمئنا بعد از مرور هدف با انگیزه بیشتری درس می خوانید.)

2 – در محیط آرام و به دور از شلوغی و هرج و مرج و بهم ریختکی مطالعه کنید تا حواستان پرت نشود.

3 – درس های هر روز را همان روز بخوانید تا درس های روی هم انباشته نشوند.

4 – در هر درس نکات مهم و کلیدی را یادداشت کنید و هر چند روز یکبار نکات را مرور کنید تا فراموشتان نشود.

5 – امتحانات مدرسه به صورت تشریحی برای شما طرح می شود ولی سوالات آزمون نمونه دولتی تستی است بنابراین هر چند روز یک بار تست را تمرین کنید.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه قبولی درآزمون نونه دولتی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه دهیم. متقاضیان عزیز جهت دریافت راهنمایی های بیشتر میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.

 منبع : روش قبولی در مدارس نمونه دولتی



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 1400

مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ، از جمله مدارسی است که دانش آموزان بسیاری علاقه مند به ادامه تحصیل در آن می باشند. آگاهی از ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 1400 بسیار مهم می باشد. زیرا با استفاده از این تعداد تلاش دانش آموزان و همچنین درصدهای لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان تعیین می گردد. این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان 99 – 1400 ، تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان ، ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان ، ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان تهران ، ظرفیت تیزهوشان در سال های مختلف اختصاص داده ایم.

میزان ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 1400

 

میزان ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 1400 همانند سال های گذشته با تغییرات اندکی روبه رو می باشد. همانطور که در معرفی مدارس تیزهوشان در رابطه با این مدارس صحبت نمودیم ، مدارس تیزهوشان از امکانات و همچنین دبیران با تخصص بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل تقاضا برای ورود به این مدارس و پذیرش در آن بسیار بالا می باشد. اما متاسفانه ظرفیت ها در سال های جاری رو به کاهش و یا محدود شدن بوده است.

در ادامه به صورت جدول و به تفکیک در رابطه با ظرفیت مدارس تیزهوشان سخن خواهیم گفت. اما نکته ای که با توجه به این تغییرات رعایت آن ضروری به نظر می رسد این است که اگر قصد شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارید، لازم است از برنامه ریزی برای قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم استفاده نمایید. همچنین چنانچه شما مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم هستید، از برنامه ریزی تیزهوشان نهم استفاده نمایید.

یا توجه به ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 1400 چنانچه مایل هستید در آزمون تیزهوشان پذیرفته شوید و نام شما جزو اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان قرار بگیرد، لازم است به خوبی خود را برای این آزمون آماده نمایید و از منابع معتبر برای قبولی در این آزمون استفاده نمایید. به این نکته دقت ویژه ای داشته باشید که، رقبای شما تا حدود زیادی تعیین کننده تراز شما خواهند بود.

ظرفیت تیزهوشان

برای آشنایی دانش آموزان عزیز به ظرفیت تیزهوشان پایه های دبیرستان متوسطه اول دخترانه و پسرانه در برخی از استان ها اشاره خواهیم نمود. شایان ذکر است که ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 1400 با سال های گذشته متفاوت می باشد. برای دستیابی به لیست کامل تمامی استان ها می توانید با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. این جداول صرفا برای آشنایی دانش آموزان عزیز با تعداد و حدود ظرفیت پذیرش ارائه می گردد. ظرفیت مدارس تیزهوشان دبیرستان متوسطه اول دخترانه

 

استان آذربایجان شرقی

نام شهرستان / منطقه آموزشی

نام دبیرستان دوره اول

تعداد پذیرش

تبریز ناحیه 1

فرزانگان

75

تبریز ناحیه 2

فرزانگان

50

تبریز ناحیه 3

فرزانگان

50

تبریز ناحیه 4

فرزانگان

75

تبریز ناحیه 5

فرزانگان

50

اهر

فرزانگان

28

بناب

فرزانگان

44

سراب

فرزانگان

20

مراغه

فرزانگان

42

مرند

فرزانگان

42

میانه

فرزانگان

28

 

استان اصفهان

نام شهرستان / منطقه آموزشی

نام دبیرستان دوره اول

تعداد پذیرش

اصفهان ناحیه 2

فرزانگان امین دو

156

اصفهان ناحیه 3

فرزانگان امین یک

104

اصفهان ناحیه 5

فرزانگان امین سه

81

آران و بیدگل

فرزانگان امین

22

خمینی شهر

فرزانگان

48

کاشان

شهید ترکیان فر

48

نجف آباد

فرزانگان امین

56

 

استان خراسان رضوی

نام شهرستان / منطقه آموزشی

نام دبیرستان دوره اول

تعداد پذیرش

مشهد ناحیه 4

فرزانگان یک

108

مشهد ناحیه 5

فرزانگان سه

108

مشهد ناحیه 6

فرزانگان دو طوبی

108

تربت جام

فرزانگان

44

تربیت حیدریه

فرزانگان

44

سبزوار

فرزانگان

48

قوچان

فرزانگان

44

کاشمر

فرزانگان

44

گناباد

فرزانگان

28

نیشابور

فرزانگان

50

 

 ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان پسرانه متوسطه اول

 

همانند ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 1400 لازم به ذکر است این نکته را به کلیه داوطلبان متذکر شویم که جداولی که در ادامه برای داوطلبان عزیز ارائه خواهید گردید، مربوط به سال های گذشته می باشد و به همین دلیل برای سال تحصیلی 1400-99 با تغییراتی همراه خواهد بود که لازم است از آن اطلاع یابید. علاوه بر ظرفیت های ذکر شده ، امکان پذیرش داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان وجود خواهد داشت.

 

استان مازندران

 

نام شهرستان / منطقه آموزشی

نام دبیرستان دوره اول

تعداد پذیرش

ساری ناحیه 1

شهید بهشتی

48

ساری ناحیه 2

شهید بهشتی

48

آمل

شهید بهشتی

60

بابل

شهید بهشتی

66

بهشهر

شهید بهشتی

25

تنکابن

شهید بهشتی

36

چالوس

شهید بهشتی

26

قائم شهر

شهید بهشتی

36

نکا

شهید بهشتی

18

نور

شهید بهشتی

18

 

استان همدان

 

نام شهرستان / منطقه آموزشی

نام دبیرستان دوره اول

تعداد پذیرش

همدان ناحیه 1

علامه حلی یک

66

همدان ناحیه 2

علامه حلی دو

44

تویسرکان

علامه حلی

16

کبودرآهنگ

علامه حلی

16

ملایر

علامه حلی

16

نهاوند

علامه حلی

40

نهاوند

علامه حلی

28

 

 

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان تهران

ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 1400 دخترانه متوسطه اول و متوسطه دوم شهر تهران که در سال های مختلف متفاوت می باشد و جدول زیر صرف آشنایی شما با ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان تهران می باشد. برای اطلاع دقیق از میزان این ظرفیت ، می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تا از ظرفیت دقیق در مدرسه مورئ نظر خود اطلاع یابید.

 

نام شهرستان / منطقه آموزشی

نام دبیرستان دوره اول

تعداد پذیرش

تهران منطقه 1

فرزانگان دو

90

تهران منطقه 2

فرزانگان پنج

90

تهران منطقه 6

فرزانگان یک

60

تهران منطقه 7

فرزانگان هشت

81

تهران منطقه 12

فرزانگان هفت

90

تهران منطقه 13

فرزانگان چهار

90

تهران منطقه 18

فرزانگان شش

90

تهران منطقه 19

فرزانگان نه

70

 جهت اطلاع دقیق از ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 1400 و تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان با مشاورین و متخصصین سمپاد ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان

 

پس از گذارندان آزمون تیزهوشان اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان منتشر می گردد. داوطلبانی که نام آنها در جزو این لیست قرار می گیرد، می توانند نسبت به ثبت نام آزمون تیزهوشان اقدام نمایند. علاوه بر ظرفیت مدارس تیزهوشان هر ساله در صورت تکمیل نشدن ثبت نام مدارس مختلف ، اطلاعیه از طرف هر یک از مدارس در مقاطع مختلف مبنی بر تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان منتشر می گردد.

پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ، آن دسته از داوطلبانی که نسبت به نتایج به دست آمده اعتراض دارند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض خود اقدام نمایند. داوطلبانی می توانند در تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان ثبت نام نمایند که نمره قبولی را کسب نموده باشند. همچنین اولویت با دانش آموزانی خواهد بود که تراز بالاتری نسبت به سایر رقبای خود داشته باشند.

منبع : ظرفیت مدارس تیزهوشان 99



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99

قبولی در آزمون تیزهوشان در وهله اول وابسته به اطلاع دقیق از منابع آزمون تیزهوشان می باشد به همین دلیل چنانچه بتوانید به مطالعه دقیق این منابع بپردازید، خواهید توانست موفقیت لازم را در این آزمون کسب نمایید. مطالعه نمونه سوالات می تواند موجب موفقیت شما گردد. در ادامه برای آشنایی دانش آموزان عزیز به ارائه سوالات به همراه پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان خواهیم پرداخت.

داوطلبان عزیز توجه داشته باشند سوالات و پاسخنامه تیزهوشان 1400-99 که در ادامه خواهد آمد تنها برای آشنایی دانش آموزان عزیز می باشد و نمونه کامل و جامعه نخواهد بود. لذا برای دریافت پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 می توانید با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. چنانچه داوطلب آزمون ششم به هفتم می باشید، حتما در برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم زمانی را برای تحلیل سوالات در نظر داشته باشید

میان واژه های «شعر» و  «سرودن» ارتباط معنایی روشنی برقرار است. در همه ی گزینه های زیر، میان واژه های هر دو جفت واژه، ارتباط معنایی برقرار است؛ به جز …

1.هنر، ستودن – تاریکی، هراسیدن                                              2.تار، گسیختن – نغمه، افشاندن

3. دفتر، نگاشتن – روحیه، برانگیختن                                            4. مال، اندوختن – دانه، پروردن

 

پاسخ : گزینه 2 صحیح می باشد.

 

از حکایت گلستان سعدی در کتاب فارسی پنجم، که با جمله ی «پادشاهی با غلامی در کشتی نشست….» آغاز می شود، پنج عبارت زیر را برگزیدیم. اگر این این عبارت ها را مطابق اصل حکایت به درستی مرتب کنیم، عبارت دوم و چهارم کدام اند؟

آ. باری چند، غوطه خورد.

ب. چون برآمد، به گوشه ای بنشست و آزام یافت.

پ. من او را به طریقی، خامش گردانم.

ث. به دو دست در سکان کشتی آویخت.

 

  1. ت وث                         2. ت و ب                                 3. پ و ب                                   4. پ و ث

 

پاسخ : گزینه 4 صحیح می باشد.

جهت دریافت پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان و پاسخنامه تیزهوشان 1400-99 با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

پیام حکایت درس «کار و تلاش» که با مصراع «به راهی در، سلیمان دید موری» آغاز می شود، با کدام ضرب المثل ها ارتباط بیشتری دارد؟

آ. ماهی را هر وقت از آب بگیری، تازه است.

ب. دست بالای دست، بسیار است.

پ. نابرده رنج، گنج میسر نمی شود.

ت. پیش غازی و معلق بازی.

ث. بخور تا توانی به بازوی خویش

1. آ و پ                         2. ب و ت                                3. ث و ت                             4. پ و ث

 

پاسخ : گزینه 4 صحیح می باشد.

 

کدام یک از رویدادهای تاریخی زیر، در قرن (سده) متفاوتی نسبت به سه رویداد دیگر به وقوع پیوسته است؟

  1. لشگر کشی هلوکوخان به ایران، 35 سال پس از حمله مغولان به ایران
  2. سقوط بنی عباس، 80 سال پیش از به قدرت رسیدن سربداران
  3. حمله مغمولان به ایران در سال 616 هجری قمری
  4. به قدرت رسیدن سربدارن، 85 سال پس از لشکرکشی هولاکوخان به ایران

پاسخ : گزینه 4 صحیح می باشد.

پدر علی مشغول تعمیر خودروی خود است. علی پیش او رفته و برای جلب رضایت پدر در مورد اردوی تفریحی که قرار است از مدرسه بروند، صحبت می کند. پدر علی همزمان با کارف به حرف های او هم گوش می کند. علی و پدرش به ترتیب کدام اصول گفتگو را رعایت نکرده اند؟

 

1.دقت و توجه به سخنان – حفظ حریم شخصی                              2.انتخاب زمان مناسب گفتگو – دقت و توجه به سخنان

3. حفظ حریم شخصی – انتخاب زمان مناسب گفتگو                        4. انتخاب زمان مناسب گفتگو – قطع نکردن حرف گوینده

 

پاسخ : گزینه 2 صحیح می باشد.

پاسخنامه تیزهوشان 1400-99

همانطور که می دانید آزمون تیزهوشان در دو مقطع دبیرستان متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می گردد. به همین دلیل سوالات هر یک از این دو مقطع متاوت می باشد. دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان کمک می نماید تا دانش آموزان بتوانند با نحوه طرح سوالات آشنا گردند و همچنین خود را بتوانند برای آزمون به راحتی آماده نمایند.

پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان به دو صورت می باشد. یک نوع از پاسخنامه به صورت کلیدی می باشد و پاسخ هر سوال را به صورت عدد درست و صحیح درج نموده اند بدون هیچ گونه توضیح شفاهی. نوع دوم شامل پاسخنامه ای می باشد که به صورت تشریحی تمامی سوالات را توضیح داده و با استفاده از مطالعه و تحلیل این پاسخ ها  می توانند به راحتی اشتباهات خود را تصحیح نموده و یا اینکه به اشتباهات خود پی ببرند.

توصیه ما به دانش آموزان عزیزی که مایل هستند نام آنها در لیست اسامی پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان قرار بگیرد این است که حتما به بررسی دقیق تمامی سوالات بپردازند و با نحوه طرح هر سوال به خوبی آشنا شوند تا بعدها دچار مشکل نگردند. زیرا مطالعه دقیق پاسخنامه تیزهوشان 1400-99 کمک می نماید تا دانش اموزان عزیز با آزمون به خوبی آشنا شوند.

نحوه دریافت پاسخ تشریحی سوالات تیزهوشان هفتم

نحوه دریافت پاسخ تشریحی سوالات تیزهوشان هفتم برای تمامی داوطلبان به گونه ای است که بتوانند به راحتی و تنها با استفاده از یک تماس به مشاهده کلیه سوالات در تمامی دروس دست یابند. یکی از محاسن دست یابی به پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان این است که داوطلبان در رابطه با نحوه مطالعه منابع آزمون تیزهوشان می توانند برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

با توجه به ظرفیت مدارس تیزهوشان و محدودیت های ایجاد شده برای سال های اخیر ، و همچینن رقابت بسیار سنگین با توجه به افزایش آگاهی داوطلبان در رابطه با نحوه طرح این سوالات ، منابع پیشنهادی و همچنین تعداد سوالات و آمادگی در این آزمون ها و مهم تر از آن دسترسی به مشاورین ، قبولی در این آزمون بسار سخت تر از گذشته گردیده است. به همین دلیل برای قبولی شما نیازمند داشتن یک مشاور در کنار خود خواهید بود.

خلاصه مطلب : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با پاسخ خوالات تیزهوشان آشنا کنیم وراهنمایی ای لازم را در ارتباط با نحوه دریافت سوالات تیزهوشان ارائه دهیم. متقاضیان عزیز جهت دریافت سوالات و پاسخ سوالات تیزهوشان 99 میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید .

 منبع : پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان 99



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

روش قبولی در مدارس نمونه دولتی

دانش آموزانی که مایل به پذیرش در مدارس نمونه دولتی و نتیزهوشان می باشند ، لازم است از روش قبولی در مدارس نمونه دولتی اطلاع یابند تا بتوانند در این آزمون پذیرفته شوند. اطلاع از روش های تست زنی در ازمون نمونه دولتی ، نکات تست زنی نمونه دولتی ، راز موفقیت در آزمون نمونه دولتی و اطلاع از اینکه چگونه در مدارس نمونه دولتی قبول شویم؟ لازمه اصلی پذیرش در این آزمون خواهد بود.

نکته مهم پیش از آزمون نمونه دولتی

1 - چند روز قبل از آزمون از مطالعه کردن دست بکشید تا مغزتان فرصت استراحت داشته باشد و بتوانید در روز آزمون با تمرکز از تمام ذهن خود کمک بگیرید.

2 - قبل از روز آزمون سعی کنید تخمینی از زمان و مسافت محل آزمون داشته باشید تا در روز آزمون استرس نداشته باشید.

3 - صبحانه تان را بصورت کامل میل نمایید و سعی کنید از مواد دارای قند هم استفاده کنید تا دچار افت قند نشوید.

4 - از آوردن هر گونه جزوه، کتاب، برگه یادداشت و تلفن همراه سر جلسه خودداری نمایید.

5- از شب قبل از آزمون تمام وسایل مورد نیازتان را آماده کنید. سعی کنید 3 عدد مداد مشکی، مداد تراش و پاک کن، سنجاق، شناسنامه یا (کارت شناسایی عکس دار) و بطری کوچک آب به همراه خود داشته باشید.

6 - سوالات را به ترتیب پیش ببرید و از هدر دادن زمان سر سوالاتی که پاسخ آن ها به ذهنتان نمی رسد خودداری کنید.

7- با علامت هایی که خودتان یادتان بماند سوالاتی که نیاز به فکر بیشتر دارند و سوالاتی که  پاسخ آن ها را نمیدانید را تفکیک کنید تا زمان را از دست ندهید.

8 - همزمان با پیش رفتن در سوالات گزینه ها را در برگه پاسخنامه علامت بزنید تا در آخر با کمبود زمان زحمتتان هدر نرود.

9 - بعد از هر چند سوال چک کنید که پاسخ ها را به درستی علامت زده باشید.

10 - مدیریت زمان از مهمترین مواردی است که در طول آزمون باید به آن توجه کنید و سعی کنید در مدت زمان آزمون تمام تمرکزتان بر روی سوالات باشد.

11 - در صورت نیاز به برگه چرک نویس از مراقب جلسه درخواست برگه سفید نمایید و یا از حاشیه دفترچه تان استفاده کنید.

12 - مراقب سالم ماندن برگه ی پاسخنامه باشید تا مشکلی در تصحیح پیش نیاید.

13 - تنها یک گزینه را بعنوان پاسخ درست علامت بزنید و از علامت زدن سوالاتی که شک دارید خودداری کنید تا امتیاز منفی زحمات شما را هدر ندهد.

14 - هنگام پاک کردن علامت هایی که سعی در تغییر آن را دارید به درستی و دقت از پاک کن استفاده نمایید.

15 - در صورتی که بین دو گزینه در انتخاب پاسخ صحیح شک داشتید حتما بیشتر فکر کنید و اگر به نتیجه قطعی نرسیدید علامت نزنید تا امتیاز نفی احتمالی نداشته باشید.

 

جهت دریافت روش قبولی در مدارس نمونه دولتی و چگونه در مدارس نمونه دولتی قبول شویم؟ با مشاوران و اساتید ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نکاتی که باید برای درس خواندن و برنامه ریزی درسی رعایت کنید

  • هیچوقت برای مدت زمان طولانی برنامه ریزی نکنید زیرا ممکن است در اواسط برنامه ریزی یک اتفاق غیرمنتظره برایتان پیش بیاید در نتیجه چند روزی نتوانید دقیقا به برنامه ای که نوشته اید عمل کنید در این صورت برنامه ریزیتان بهم می ریزد و رفته رفته ناامید و دلسرد می شوید. بهترین زمان برای برنامه ریزی یک هفته است. اگر برای یک هفته برنامه ریزی کنید ظرف مدت چند هفته براحتی متوجه نقاط ضعف و قوت خود می شوید و در نتیجه برای هفته های بعدی بهتر می توانید برنامه ریزی کنید.
  • شاید جمله ی هر درسی را همان روز بخوانید برایتان کلیشه ای و عادی شده باشد ولی لازم است بدانید یکی از ساده ترین در عین حال  مهمترین و موثرترین اصول یادگیری مطالعه ی هر درس در همان روزی است کهه در مدرسه یاد گرفته اید زیرا با این روش مطالب مدت زمان طولانی تری در ذهن باقی می ماند.
  • یکی از اشتباهات اکثر دانش آموزان این است که وقتی تصمیم به خواندن درسی می گیرند مدت زمان زیادی بدون وقفه درس می خوانند در صورتیکه که این کار هیچ کمکی به شما نمی کند زیرا ذهن شما خسته می شود و کیفیت یادگیری به شدت کم می شود بنابراین بهتر است 1 ساعت مطالعه کنید و سپس 15 دقیقه استراحت کنید و سپس دوباره مطالعه را شروع کنید.
  • یکی دیگر از اشتباهات اکثر دانش آموزان این است که وقتی می خواهند برنامه ریزی کنند از اول صبح تا آخر شب برنامه درسی می نویسند و مطمئنا اگر یک روز بنا به دلایلی نتوانند مطابق برنامه ریزی درس بخوانند از برنامه هفتگیشان عقب می مانند. پس حتما برنامه ای که می نویسید انعطاف داشته باشد مثلا یک ساعات خاص یا یک روز خاصی را به جبران درس هایی که در مدت مشخص نتوانسته اید بخوانید، اختصاص دهید.
  • حتما حتما حتما در برنامه ریزیتان زمان هایی را هم برای تفریح و انجام کارهایی که شما را خوشحال می کند اختصاص دهید تا در آن زمان ها از نظر انرزی و نشاط ریکاوری کنید.
  • یادتان باشد برای ذخیره اطلاعات در حافظه بلند مدتمان حتما باید یکم مطلب را چند بار مرور کنیم پس هنگام برنامه ریزی زمان هایی را هم برای مرور درس های خوانده شده در طول هفته اختصاص دهید.

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی 

1 – اولین قدم قبل از اینکه شروع به برنامه ریزی و نوشتن برنامه کنید این است که، برای خود هدف تعیین کنید و همیشه قبل از اینکه درس خواندن را شروع کنید به آن هدف فکر کنید.( مثلا اینکه برای قبولی در فلان رشته و فلان دانشگاه باید سطح علمی بالایی داشته باشید و بیشتر از بقیه درس بخوانید. مطمئنا بعد از مرور هدف با انگیزه بیشتری درس می خوانید.)

2 – در محیط آرام و به دور از شلوغی و هرج و مرج و بهم ریختکی مطالعه کنید تا حواستان پرت نشود.

3 – درس های هر روز را همان روز بخوانید تا درس های روی هم انباشته نشوند.

4 – در هر درس نکات مهم و کلیدی را یادداشت کنید و هر چند روز یکبار نکات را مرور کنید تا فراموشتان نشود.

5 – امتحانات مدرسه به صورت تشریحی برای شما طرح می شود ولی سوالات آزمون نمونه دولتی تستی است بنابراین هر چند روز یک بار تست را تمرین کنید

منبع : چگونه در مدارس نمونه دولتی نهم قبول شویم؟



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ظرفیت مدارس نمونه دولتی

قبولی در مدارس نمونه دولتی ، منوط به دارا بودن شرایط شرکت در آزمون و کسب رتبه و تراز لازم برای قبولی در این مدارس است و ظرفیت مدارس نمونه دولتی  و ظرفیت مدارس تیزهوشان نیز تاثیر زیادی در قبولی دانش آموزان خواهد داشت. لذا آن دسته از داوطلبانی که تراز بالاتری داشته باشند ، می توانند با توجه به ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم  پذیرفته شوند. داوطلبان و اولیای محترم آنان توجه داشته باشند ، که ظرفیت در هر یک از این مدارس استان های مختلف متفاوت می باشد.

ظرفیت مدارس نمونه دولتی 1400-99

 

ظرفیت مدرسه های نمونه دولتی در سال های مختلف متفاوت می باشد. به احتمال بسیار زیاد ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99 را برای سال جاری نخواهیم داشت، لذا در رابطه با ظرفیت پذیرش در این مقطع نمی توان اظهار نظر نمود. اما چنانچه همانند سال های گذشته برای دبیرستان متوسطه اول آزمون ورودی داشته باشیم ، قبولی هر یک از دانش آموزان ، منوط به کسب تراز و نمره لازم خواهد بود.

با توجه به شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی  برای پایه نهم، آن دسته از داوطلبانی که بتوانند در این آزمون نمره و تراز لازم را کسب نمایند،خواهند توانست در این آزمون موفقیت لازم را بدست آورند. برای متقاضیان ورود به هنرستان ها شرایط قبولی برای ظرفیت مدارس نمونه دولتی 1400-99 بدون لحاظ نمودن منطقه یا ناحیه خواهد بود.

با توجه به اینکه ظرفیت مدارس نمونه دولتی از پیش تعیین شده است و داوطلبان موفق به کسب تراز آزمون را بر اساس همین ظرفیت پذیرش خواهند نمود، لذا شرایط انتقالی برای پذیرفته شدگان مدارس نمونه دولتی با شرایط ویژه ای همراه خواهد بود. لذا برای عشایر کوچ رو که دائما در حال سفر می باشند ، داوطلبان در سطح استان امکان ثبت نام و پذیرش را خواهند داشت.

 

شرایط و ضوابط پذیرش در مدارس نمونه دولتی

.ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم برای هر شهرستان با در نظر گرفتن مناطق تحت پوشش و بر اساس پیشنهاد اداره کل آموزش و پرورش استان و با تائید مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان و دفاتر ذیربط معاونت آموزش و پرورش تعیین شده است که در هنگانم ثبت نام الکترونیکی و از طریق سامانه ثبت نام به اطلاع داوطلبان می رسد.

2.در رابطه با تغییر ظرفیت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ، مدیران هیچ گونه مجوزی برای افزایش ظرفیت پذیرش این مدارس نخواهند داشت. همچنین در رابطه با تعداد و افزایش مدارس نمونه دولتی نیز ، هرگونه افزایش بدون مجوز غیر قانونی خواهد بود. لذا داوطلبان بر اساس ظرفیت مدارس نمونه دولتی پذیرفته خواهند شد.

3. چنانچه تعداد داوطلبانی که در آزمون نمونه دولتی ثبت نام می نمایند، کمتر از ظرفیت مدارس نمونه دولتی باشند، و یا تعداد دانش آموزانی که موفق به کسب حداقل نمره و حد نصاب و تراز لازم نشده باشند، می توانند با توجه به تشخیص مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان پذیرفته شدگان در رشته مذکور ، به رشته دیگری هدایت خواهند شد.

4.پذیرش در مقطع متوسطه دوم برای کلیه دانش آموزان در هر یک از رشته ها با توجه به نتایج نمونه دولتی نهم 1400-99 صورت خواهد پذیرفت. همچنین پذیرفته شدگان نهایی مدارس نمونه دولتی که در رشته های (علوم تجربي، رياضي فيزيک و ادبيات و علوم انساني، شاخۀ فني و حرفه اي) منوط به کسب شرایط احراز رشته مطابق با آیین نامه هدایت تحصیلی است.

5. هیچ یک از پذیرفته شدگان در هر یک از رشته های ذکر شده در سال اول حق تغییر رشته را نخواهند داشت. بنابراین تغییر رشته در سال اول اکیدا ممنوع خواهد بود. آن دسته از داوطلبانی که مایل به تغییر رشته می باشند ف لازم است بنا بر مقررات و آیین نامه های موجود در زمان مقرر نسبت به تغییر رشته اقدام نمایند.

6.آن دسته از داوطلبانی که شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی را نداشته باشند اما مطابق با ظرفیت این مدارس در آزمون ورودی این مدرسه پذیرفته شده باشند، مطابق ضوابط هدايت تحصيلي، قبولي داوطلب در آزمون لغو و بياثر خواهد بود. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم در همان ابتدای ثبت نام تعیین می گردد. لذا داوطلبان عزیز در زمان ثبت نام نمونه دولتی خواهند توانست از وضعیت پذیرش آگاه شوند.

جهت اطلاع دقیق از ظرفیت مدارس نمونه دولتی 1400-99 و ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم

 

ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم هیچ ارتباطی به حوزه امتحانی شما نخواهد داشت. تعیین حوزه امتحانی به انتخاب داوطلبان صورت خواهد پذیرفت و هر یک از داوطلبان با توجه به علاقه مندی خود،  می توانند نسبت به تعیین حوزه امتحانی اقدام نمایند. اما در رابطه با ثبت نام در مدارس مربوطه ، داوطلبان ملزم به تبغینت از قوانین خواهند بود.

با توجه به اینکه پذیرش در نمونه دولتی بر اساس تراز کلیه داوطلبان تعیین می شود و لذا درصدهای لازم برای قبولی در نمونه دولتی تا حدود زیادی تعیین کننده پذیرش و یا عدم پذیرش شما خواهد بود. ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم  در سال های مختلف با تغییراتی روبه رو بوده است. البته این ظرفیت برای هنرستان ها با توجه به اولویت بندی پذیرش تعیین خواهد شد و شرایط متفاوت تری را به همراه خواهد داشت.

آن دسته از داوطلبانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ظرفیت مدارس نمونه دولتی می باشند، می توانند با شماره های مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایند ، تا علاوه بر اطلاع از ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم  از مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی و شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان و ثبت نام مدارس شاهد نیز بهره مند گردیند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

چگونه می توانم از ظرفیت مدارس استان خود اطلاع یابم؟

ظرفیت مدارس نمونه دولتی در سال های مختلف متفاوت می باشد. این ظرفیت با توجه به درخواست آموزش و پرورش تعیین خواهد گردید. چنانچه مایل به اطلاع دقیق از ظرفیت مدرسه مورد نظر خود می باشید، می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تا کلیه اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

حداقل معدل قبولی برای آزمون نمونه دولتی چند است؟

حداقل معدلی که برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی لازم است، معدل 17 می باشد. اما این بدین معنا نخواهد بود که شما با دارا بودن این معدل در این آزمون پذیرفته خواهید شد. بلکه معیار و ملاک قبولی شما در این آزمون تراز و نمره کسب شده خواهد بود.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با ظرفیت مدارس  نمونه دولتی و شرایط آزمون نمونه دولتی ارائه دهیم.متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

 منبع : ظرفیت مدارس نمونه دولتی نهم



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم؟

چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم ؟ برای موفقیت در آزمون نمونه دولتی ابتدا باید بر راه های قبولی در این آزمون تسلط یابید. بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی چیست؟ روش های تست زنی نمونه دولتی چیست ؟ در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا در رابطه با اینکه چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم و چگونه می توانیم بر این آزمون تسلط یابیم؟ مطالب مفیدی را به شما داوطلبان عزیز ارائه نماییم.

چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم ؟

 

اکثر دانش آموزانی که نسبت به ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 اقدام می نمایند، این سوال را دارند که چگونه می توانند در مدارس نمونه دولتی پذیرفته شوند؟ دیگران چه روش هایی را امتحان و همچنین طی نموده اند که توانسته اند موفقیت لازم را به دست آورند؟ آیا من نیز می توانم در این آزمون موفقیت لازم را به دست آورم؟ در ادامه راه هایی را برای قبولی در این آزمون به شما داوطلبان عزیز ارائه خواهیم نمود تا بتوانید موفقیت و تراز لازم را کسب نمایید.

 

از منابع کمک آموزشی آگاه باشید

 

منابع آزمون نمونه دولتی نهم 1400-99 که در سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی موجود می باشد، تنها منحصر به منابع دروس اصلی می باشد و به همین دلیل نمی تواند کمک زیادی به شما نماید. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که منابع کمک آموزشی در این دروس نقش و اهمیت ویژه ای برای افزایش دانش و همچنین سرعت عمل شما در آزمون خواهد داشت.

برنامه ریزی کنید

منابع و حجم هر یک از دروس متفاوت می باشد. به همین دلیل چنانچه مایل به پذیرش در مدرسه نمونه دولتی می باشید، لازم است به نسبت حجم این منابع برنامه ریزی نمایید. در برنامه ریزی قبولی در مدارس نمونه دولتی خود هیچ درسی را حذف نکنید . حتما زمانی را برای استراحت در نظر داشته باشید. ساعات مطالعه را بر حسب میزان توان خود تنظیم نمایید تا بتوانید به راحتی به برنامه خود عمل کنید. زیرا عمل به برنامه بیشتر از خود برنامه ریزی دارای اهمیت می باشد.

 

از ضرایب دروس مختلف آگاه باشید

 

ضرایب دروس مختلف در هر یک از رشته ها متفاوت می باشد. با توجه به اینکه هر درس از اهمیت بالاتری برای قبولی داوطلبان برخوردار می باشد، لذا قبولی در این آزمون تا حدودی زیادی بستگی به درصدهای شما در هر یک از دروس خواهد داشت. در برنامه ریزی خود حتما زمان بیشتری را برای مطالعه دروسی که از ضریب بالاتری برخوردارند اختصاص دهید.

 

تست بزنید

 

توصیه ما داوطلبانی که به دنبال راه قبولی در آزمون نمونه دولتی می باشند این است که چنانچه می خواهید در آزمون نمونه دولتی پذیرفته شوید، باید زمان مطالعه خود را به دو قسمت تقسیم نمایید، یک قسمت از مطالعه شما باید منحصر به زدن تست شود . در واقع اینکه بخواهید بدانید که چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم ، حتما باید به نکات ریز و مفهومی برای تست زنی دقت داشته باشید.

 

 

مسائل حاشیه ای را از خود دور نمایید

 

ما در رابطه با اینکه دانش آموزان عزیز نیازمند تفریح و سرگرمی می باشند ، هیچ گونه مخالفتی نداریم اما ، آنچه به نظر ما؛ درست منطقی تر این است که بدانید چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانید؟ و مورد دیگر،  باید در رابطه با مسائل حاشیه ای خود تصمیم درست تری را اخذ نمایید  به دنبال راه هایی باشید تا بتوانید با کم کردن این حواشی ، به درس خود و مسائل اصلی بپردازید.

جهت اطلاع دقیق از اینکه چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم ؟ و بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی

این مقاله را ما به دو قسمت تقسیم نمودیم که در قسمت اول در رابطه با اینکه چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم اطلاعاتی را ارائه نمودیم و در ادامه قصد داریم به موضوع بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی بپردازیم تا بتوانید از روش های مطالعه برای قبولی در این آزمون اطلاع یابید و درصدهای لازم برای قبولی در نمونه دولتی را داشته باشید تا در رشته و مدرسه دلخواه خود پذیرفته شوید.

 

مکان مطالعه خود را به درستی انتخاب کنید

 

یک حقیقت وجود دارد و این است که اطراف ما شامل اشیاء ، رنگ ها و … می باشند و هر یک از آنان انرژی های خاصی را به ما منتقل می نمایند. بنابراین اگر به دنبال بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی  می باشید، لازم است مکانی را انتخاب نمایید که هیچ انرژی منفی را به شما در وهله اول ساطع ننماید. و در مرحله دوم هیچ گونه شلوغی نداشته باشد که موجب حواس پرتی شما گردد. همچنین شرطی شدن نسبت به مکان تحصیل یکی از مواردی است که در پاسخ به سوال چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم بایداز آن مطلع باشید.

روزنامه وار درس بخوانید

روش های مطالعه ای که هر یک از دانش آموزان برای مطالعه می توانیم بدان بپردازیم ، متفاوت و مختلف می باشد. اما اگر بخواهیم در رابطه با بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی صحبت نماییم، باید بگوییم برای اولین بار که مطلبی را مطالعه می نمایید بهتر است ابتدا مطلب را به صورت کلی مطالعه نمایید .زیرا ذهن ما آمادگی این موضوع را ندارد که بتواند به یکباره و به سرعت شروع به یادگیری مطالب با دقت زیاد نماید.

 

ابهامات خود را تحلیل کنید

 

با توجه به اینکه در زمان آزمون سوالات به انواع مختلفی تقسیم می شوند و  تمامی این سوالات تنها از مباحث علمی و همچنین دروس و کتب نمی باشند، بنابراین بهتر است در پاسخ به این سوال که چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم ؟ باید بگوییم که حتما بخشی از زمان خود را به موضوع تحلیل کردن سوالات اختصاص دهید تا از هم اکنون بتوانید ذهن خود را برای این مسئله آماده کنید.

 

در زمان خستگی مطالعه و درس خواندن چه روش هایی را برای ایجاد تنوع و از بین بردن حالت خستگی پیشنهاد می نمایید؟

 

ذهن ما انسان ها به دلیل بی تنوعی ممکن است دچار خستگی شود. برای این کار می توانید از روش های مختلفی استفاده نمایید. البته انجام و پیشنهاد این روش ها بسته به هر فرد و با توجه بهشرایط ثبت نام نمونه دولتی 1400-99 او می تواند متفاوت باشد. اما یکی از روش ها این است که در مکان مطالعه تان تغییری ایجاد نمایید، ورزش کنید، از دروس مورد علاقتان شروع به مطالعه نمایید و …

 

برای قبولی در آزمون نمونه دولتی چند ساعت در روز باید مطالعه کنیم ؟

تعداد ساعات مطالعه برای هر فرد می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال ممکن است شما با توجه به زمان مورد نیاز برای یادگیری خود بتوانید در یک ساعت به بالاترین میزان یادگیری فرد دیگری در 5 ساعت دست یابید. بنابراین نمی توان یک نسخه برای تمامی افراد تجویز نمود. اما آنچه بسیار مهم است این است که شما بتوانید با کیفیت بسیار بالایی مطالعه نمایید.

منبع : روش قبولی در مدارس نمونه دولتی



:: برچسب‌ها: چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم؟ چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم ؟ برای موفقیت در آزمون نمونه دولتی ابتدا باید بر راه های قبولی در این آزمون تسلط یابید , بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی چیست؟ روش های تست زنی نمونه دولتی چیست ؟ در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا در رابطه با اینکه چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم و چگونه می توانیم بر این آزمون تسلط یابیم؟ مطالب مفیدی را به شما داوطلبان عزیز ارائه نماییم , چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم ؟ اکثر دانش آموزانی که نسبت به ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 اقدام می نمایند، این سوال را دارند که چگونه می توانند در مدارس نمونه دولتی پذیرفته شوند؟ دیگران چه روش هایی را امتحان و همچنین طی نموده اند که توانسته اند موفقیت لازم را به دست آورند؟ آیا من نیز می توانم در این آزمون موفقیت لازم را به دست آورم؟ در ادامه راه هایی را برای قبولی در این آزمون به شما داوطلبان عزیز ارائه خواهیم نمود تا بتوانید موفقیت و تراز لازم را کسب نمایید , از منابع کمک آموزشی آگاه باشید منابع آزمون نمونه دولتی نهم 1400-99 که در سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی موجود می باشد، تنها منحصر به منابع دروس اصلی می باشد و به همین دلیل نمی تواند کمک زیادی به شما نماید , داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که منابع کمک آموزشی در این دروس نقش و اهمیت ویژه ای برای افزایش دانش و همچنین سرعت عمل شما در آزمون خواهد داشت , برنامه ریزی کنید منابع و حجم هر یک از دروس متفاوت می باشد , به همین دلیل چنانچه مایل به پذیرش در مدرسه نمونه دولتی می باشید، لازم است به نسبت حجم این منابع برنامه ریزی نمایید , در برنامه ریزی قبولی در مدارس نمونه دولتی خود هیچ درسی را حذف نکنید , حتما زمانی را برای استراحت در نظر داشته باشید , ساعات مطالعه را بر حسب میزان توان خود تنظیم نمایید تا بتوانید به راحتی به برنامه خود عمل کنید , زیرا عمل به برنامه بیشتر از خود برنامه ریزی دارای اهمیت می باشد , از ضرایب دروس مختلف آگاه باشید ضرایب دروس مختلف در هر یک از رشته ها متفاوت می باشد , با توجه به اینکه هر درس از اهمیت بالاتری برای قبولی داوطلبان برخوردار می باشد، لذا قبولی در این آزمون تا حدودی زیادی بستگی به درصدهای شما در هر یک از دروس خواهد داشت , در برنامه ریزی خود حتما زمان بیشتری را برای مطالعه دروسی که از ضریب بالاتری برخوردارند اختصاص دهید , تست بزنید توصیه ما داوطلبانی که به دنبال راه قبولی در آزمون نمونه دولتی می باشند این است که چنانچه می خواهید در آزمون نمونه دولتی پذیرفته شوید، باید زمان مطالعه خود را به دو قسمت تقسیم نمایید، یک قسمت از مطالعه شما باید منحصر به زدن تست شود , در واقع اینکه بخواهید بدانید که چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم ، حتما باید به نکات ریز و مفهومی برای تست زنی دقت داشته باشید , مسائل حاشیه ای را از خود دور نمایید ما در رابطه با اینکه دانش آموزان عزیز نیازمند تفریح و سرگرمی می باشند ، هیچ گونه مخالفتی نداریم اما ، آنچه به نظر ما؛ درست منطقی تر این است که بدانید چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانید؟ و مورد دیگر، باید در رابطه با مسائل حاشیه ای خود تصمیم درست تری را اخذ نمایید به دنبال راه هایی باشید تا بتوانید با کم کردن این حواشی ، به درس خود و مسائل اصلی بپردازید , جهت اطلاع دقیق از اینکه چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم ؟ و بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید , 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی این مقاله را ما به دو قسمت تقسیم نمودیم که در قسمت اول در رابطه با اینکه چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم اطلاعاتی را ارائه نمودیم و در ادامه قصد داریم به موضوع بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی بپردازیم تا بتوانید از روش های مطالعه برای قبولی در این آزمون اطلاع یابید و درصدهای لازم برای قبولی در نمونه دولتی را داشته باشید تا در رشته و مدرسه دلخواه خود پذیرفته شوید , مکان مطالعه خود را به درستی انتخاب کنید یک حقیقت وجود دارد و این است که اطراف ما شامل اشیاء ، رنگ ها و … می باشند و هر یک از آنان انرژی های خاصی را به ما منتقل می نمایند , بنابراین اگر به دنبال بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی می باشید، لازم است مکانی را انتخاب نمایید که هیچ انرژی منفی را به شما در وهله اول ساطع ننماید , و در مرحله دوم هیچ گونه شلوغی نداشته باشد که موجب حواس پرتی شما گردد , همچنین شرطی شدن نسبت به مکان تحصیل یکی از مواردی است که در پاسخ به سوال چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم بایداز آن مطلع باشید , روزنامه وار درس بخوانید روش های مطالعه ای که هر یک از دانش آموزان برای مطالعه می توانیم بدان بپردازیم ، متفاوت و مختلف می باشد , اما اگر بخواهیم در رابطه با بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی صحبت نماییم، باید بگوییم برای اولین بار که مطلبی را مطالعه می نمایید بهتر است ابتدا مطلب را به صورت کلی مطالعه نمایید , زیرا ذهن ما آمادگی این موضوع را ندارد که بتواند به یکباره و به سرعت شروع به یادگیری مطالب با دقت زیاد نماید , ابهامات خود را تحلیل کنید با توجه به اینکه در زمان آزمون سوالات به انواع مختلفی تقسیم می شوند و تمامی این سوالات تنها از مباحث علمی و همچنین دروس و کتب نمی باشند، بنابراین بهتر است در پاسخ به این سوال که چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم ؟ باید بگوییم که حتما بخشی از زمان خود را به موضوع تحلیل کردن سوالات اختصاص دهید تا از هم اکنون بتوانید ذهن خود را برای این مسئله آماده کنید , در زمان خستگی مطالعه و درس خواندن چه روش هایی را برای ایجاد تنوع و از بین بردن حالت خستگی پیشنهاد می نمایید؟ ذهن ما انسان ها به دلیل بی تنوعی ممکن است دچار خستگی شود , برای این کار می توانید از روش های مختلفی استفاده نمایید , البته انجام و پیشنهاد این روش ها بسته به هر فرد و با توجه بهشرایط ثبت نام نمونه دولتی 1400-99 او می تواند متفاوت باشد , اما یکی از روش ها این است که در مکان مطالعه تان تغییری ایجاد نمایید، ورزش کنید، از دروس مورد علاقتان شروع به مطالعه نمایید و … برای قبولی در آزمون نمونه دولتی چند ساعت در روز باید مطالعه کنیم ؟ تعداد ساعات مطالعه برای هر فرد می تواند متفاوت باشد , به عنوان مثال ممکن است شما با توجه به زمان مورد نیاز برای یادگیری خود بتوانید در یک ساعت به بالاترین میزان یادگیری فرد دیگری در 5 ساعت دست یابید , بنابراین نمی توان یک نسخه برای تمامی افراد تجویز نمود , اما آنچه بسیار مهم است این است که شما بتوانید با کیفیت بسیار بالایی مطالعه نمایید , منبع : روش قبولی در مدارس نمونه دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

منابع آزمون نمونه دولتی نهم 1400-99

منابع آزمون نمونه دولتی نهم 1400 – 99

با توجه به بالاتر بودن تعداد داوطلبان آزمون نمونه دولتی ، دانش آموزان برای اخذ پذیرش در این مدارس همواره می کوشند تا قدرت تحلیل سوالات و نحوه تست زنی در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را بیشتر یاد بگیرند. در واقع دانش آموزانی موفق می شوند که علاوه بر تسلط کافی بر کتب درسی با روش های مناسب زمان بندی پاسخ دهی به سوالات و تست زنی آشنایی داشته باشند. بنابراین پیشنهاد می شود اولویت مطالعه خود را کتب درسی قرار داده سپس برای تمرین بیشتر از کتاب ها و سی دی های کمک آموزشی استفاده کنید. در ادامه منابع سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم را معرفی خواهیم نمود.

سوالات استعداد تحصیلی

تعداد سوالات

ضرایب

منابع طرح سوال

مدت زمان پاسخ دهی

قرآن و معارف اسلامی (قرآن و پیام های آسمانی)

8

2

سوالات از محتوای تمامی
کتاب های درسی پایه هشتم سال تحصیلی 96 – 97 و تمامی کتاب های درسی پایه نهم سال تحصیلی97 – 98 طراحی خواهد شد.

105 دقیقه

زبان و ادبیات فارسی

15

2

مطالعات اجتماعی (تاریخ ، جغرافیا ، اجتماعی)

15

1

علوم تجربی

17

2

ریاضیات

20

3

جمع کل

75

نمره کل استعداد تحصیلی : 465

همانطور که می دانید درس ریاضیات با ضریب 3 و علوم تجربی با ضریب 2 نقش بسزایی در قبولی دانش آموزان برای تحصیل در این مدارس خواهد داشت ، بنابراین داوطلبان می بایست علاوه بر مطالعه کتب درسی از منابع کمک آموزشی نیز استفاده کنند که تعدادی از آن ها را در ادامه معرفی خواهیم کرد. برای ریاضیاتکتاب ریاضیات اندیشمند ، برای درس علوم تجربی : کتاب علوم تجربی خیلی سبز را می توان پیشنهاد کرد برای دروس دیگر البته کتاب درسی کافی خواهد بود و همینطور برای سوالات تحلیلی : کتاب مبتکران بهترین کتاب کمک آموزشی برای آزمون نمونه دولتی نهم می باشد.

جهت اطلاع دقیق از منابع آزمون نمونه دولتی نهم و بهترین کتب قبولی در نمونه دولتی نهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

نحوه طراحی سوالات آزمون نمونه دولتی نهم 1400 – 99

سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ، به شیوه چهار گزینه ای (تستی) و فقط با یک پاسخ درست در سطح محتوای کتاب های درسی پایه نهم طراحی می شوند. توجه داشته باشید که سوالات درس تعلیمات دینی و قرآن ، از نظر محتوا تدریس به گونه ای طراحی می شود که تمامی داوطلبان سنی و شیعه قادر به پاسخگویی سوالات باشند. طبق روال سال های گذشته آموزش و پرورش سوالات آزمون نمونه دولتی پایه نهم را برای 8 درسی که در جدول فوق قرار داده شده است ، طراحی می گردد. لازم است گفته شود که در این آزمون علاوه بر اینکه دانش آموزان باید به سوالات استعداد تحصیلی پاسخ دهند ، موظف هستند به سوالات استعداد تحلیلی نیز پاسخ دهند که منابع ، تعداد و ضرایب سوالات آزمون و مدت زمان پاسخگویی به آن ها ، به شرح ذیل می باشد:

سوالات استعداد تحلیلی

تعداد سوالات 

مدت زمان پاسخ دهی

استعداد تحلیلی

15

15 دقیقه

نمره کل اتعداد تحلیلی

45

بهترین کتب قبولی در نمونه دولتی نهم

بهترین کتب قبولی در نمونه دولتی نهم کتبی می باشند که با استفاده مطالعه این منابع بتواند درصدهای بالایی را در هر درس بزنید و بتوانید منابع آزمون نمونه دولتی نهم را مطالعه نمایند و بتواند درصدهای آن بالا بزنید . بنابراین با توجه اند اینکه هدف شما قبولی در این مدرسه ی باشدف لازم است برای قبولی ابتدا به مطالعه دقیق هر یک از منابع بپردازید.

بهترین کتب قبولی در نمونه دولتی نهم برای هر یک از دروس متفاوت یم باشد. به عنوان مثال شاید برای رخی از منابع آزمون نمونه دولتی نهم کتب گاج یکی از بهترین کتب و منابع برای قبولی باشد. برنامه ریزی قبولی در مدارس نمونه دولتی نهم با استفاده از همین منابع باید صورت پذیرد. بنابراین در زمان برنامه ریزی ، توجه ویژه ای به منابع ، حجم آن و … داته باشید.

ظرفیت پذیرش در مدارس نمونه دولتی متفاوت می باشد. به همین دلیل تراز قبولی تا حدود زیادی بستگی به همین ظرفیت ها خواهد داشت. بنابراین با توجه به منابع آزمون نمونه دولتی نهم 1400-99 و اطلاع از درصدهای لازم برای قبولی در نمونه دولتی می توانید در این آزمون پذیرفته شوید. نحوه مطالعه هر یک از این دروس با سایر دروس متفاوت می باشد.

خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی های لازم در ارتباط با منابع آزمون نمونه دولتی نهم ارائه شده.متقاضیان عزیزی که قصد ثبت نام در مدارس نمونه دولتی را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

منبع : منابع آزمون نمونه دولتی نهم 99



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نتایج نمونه دولتی نهم 1400-99

آن دسته از دانش آموزانی که در نسبت به ثبت نام مدارس نمونه دولتی اقدام نموده اند، می توانند در زمان اعلام نتایج نمونه دولتی نهم 99 – 1400 با استفاده از سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم اقدام به دریافت نتایج خود نمایند. در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا در رابطه با نحوه دریافت نتایج نمونه دولتی نهم ، نتایج نمونه دولتی دهم ، مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم بپردازیم.

دریافت نتایج نمونه دولتی نهم 

 

 آزمون نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در سال های اخیر به صورت همزمان با هم برگزار می گردد. نتایج نمونه دولتی نهم به صورت الکترونیک و اینترنتی در سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم قابل مشاهده خواهد بود. لذا آن دسته از داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل و پذیرش در این مدارس می باشند ، لازم است مطابق با زمان بندی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی اقدام به دریافت نتایج نمایند.

یکی از تفاوت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی این است که ثبت نام هر یک از این مدارس به صورت جداگانه اما در یک زمان و با استفاده از یک سامانه صورت می پذیرد و همچنین کارنامه هر یک از این مدارس به صورت جداگانه منتشر می گردد که به وسیله این کارنامه داوطلبانی که موفق به کسب نمره و تراز لازم شده اند از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش خود اطلاع یابند.

پس از ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم برای مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم 99 – 1400 لازم است اطلاعاتی همچون کد ملی و همچنین رمز عبور همگام را وارد نمایید. شایان ذکر است دریافت رمز عبور همگام تیزهوشان برای هر دو داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی یکسان می باشد.

سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

جهت دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ، دانش آموزان و داوطلبان عزیز لازم است ابتدا به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم مراجعه نمایند. نتایج همانند مراحل ثبت نام در این مدارس به صورت الکترونیکی و با استفاده از وارد نمودن اطلاعات امکان پذیر خواهد بود. پس از مراجعه به آدرس azmoon.medu.ir می توانید رمز عبور را وارد نمایید و کلیه مراحل را مطابق با تصویر زیر ادامه دهید.

در ادامه این مطلب برای دریافت نتایج نمونه دولتی نهم و همچنین نوع مشاهده این نتایج به صورت تصویری به ارائه توضیح خواهیم پرداخت. لذا کلیه داوطلبان عزیز می توانند با توجه به راهنمای تصویری دریافت نتایج ، اقدام به مشاهده نتایج کارنامه خود نمایند. آن دسته از داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته شده اند لازم است نسبت به ثبت نام حضوری در محل پذیرفته شده اقدام نمایند.

نکته مهمی که لازم است بدان اشاره نماییم این است که داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که پذیرش در مدارس نمونه دولتی با توجه به تراز هر داوطلب و همچنین نمره و درصد های سایر داوطلبان تعیین خواهد گردید . لذا پذیرش شما در این آزمون ، تا حدود زیادی بستگی به نمره و درصدهای شما و همچنین تراز و رتبه رقیبانتان خواهد داشت.

جهت مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم 99 – 1400  و سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نتایج نمونه دولتی دهم

 

نتایج نمونه دولتی دهم برای کلیه دانش آموزانی که در آزمون این مدارس اقدام به ثبت نام نموده اند ، به صورت سراسری و همزمان در سراسر کشور قابل دریافت می باشد. آن دسته از داوطلبانی که مایل به دریافت این نتایج می باشند می توانند نسبت به دریافت نتایج اقدام نمایند. متقاضیانی که در این آزمون پذیرفته می شوند ، می توانند برای دریافت نتایج خود اقدام نمایند.

قبل از ورود به مدارس نمونه دولتی بهتر است در رابطه با اینکه مدارس نمونه دولتی چه مدارسی هستند؟ و معایب و مزایای این مدارس چیست؟ و همچنین آیا این مدارس می تواند پاسخگوی نیاز های شما باشند یا خیر، به کسب اطلاعات دقیق بپردازید و سپس، اقدام به ثبت نام در این مدارس نمایید. همچنین چنانچه نسبت به کارنامه خود اعتراضی دارید ، در صورت دارا بودن شرایط ثبت این اعتراض می توانید اعتراض خود را به ثبت برسانید.

برای دریافت نتایج نمونه دولتی نهم می توانید با شماره تماس های مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا علاوه بر دریافت نتایج، بتوانید به نحوه ثبت نام حضوری در این مدارس نیز آشنا گردید.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه مشاهده نتایج ثبت نام آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید جهت دریافت راهنمایی های بیشتر میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.

 منبع : نتایج آزمون نمونه دولتی نهم 99



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی

ثبت نام در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان ، نیازمند رعایت مقدماتی می باشد. از جمله این مقدمات می توان به مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی اشاره نماییم. با توجه به تغییراتی که در ثبت نام مدارس نمونه دولتی ایجاد شده است کلیه متقاضیان ورود به این مدارس لازم است که قبل از ثبت نام ابتدا به جمع آوری مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

هر ساله دانش آموزان زیادی برای ورود به مدارس نمونه دولتی با یکدیگر رقابت می کنند. داوطلبان با تلاش ، تمرین و تست زنی می توانند نتیجه مطلوبی در این رقابت کسب نمایند. دانش آموزان مستعد باید در زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی که از سوی آموزش و پرورش اعلام می شود به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایند و پس از دریافت دفترچه و مطالعه آن ، فرم ثبت نام را تکمیل نمایند. لازم به ذکر است که آزمون مدارس نمونه دولتی در پایه ششم ابتدایی حذف شده و سیستم مدیریت این مدارس به هیئت امنایی تغییر پیدا کرده است و پذیرش داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی آن ها صورت می گیرد. برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی پایه نهم به دهم باید به ترتیب مراحل زیر طی نمایید.:

  1. ورود به سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به نشانی azmoon.medu.ir
  2. وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام (برای دریافت رمز ورود همگام باید به مدرسه خود مراجعه کنید.)
  3. دریافت فرم ثبت نام و تکمیل آن . برای تکمیل فرم ثبت نام نیازمند اطلاعات زیر می باشید:
  • اطلاعات شناسنامه داوطلب و پدر داوطلب (نام ، نام خانوادگی ، شماره شناسنامه و ..)
  • معدل نهایی پایه هشتم
  • معدل نهایی نیمسال اول پایه نهم
  • نام و کد مدرسه تحصیل کنونی
  • نام و کد استان تحصیل کنونی

4. اسکن یک قطعه عکس 4*3 . عکس باید دارای مشخصات زیر باشد:

  • عکس باید مربوط به سال جاری و دارای زمینه سفید باشد.
  • پهنای عکس 200*3000 و ارتفاع عکس 400*300
  • فرم قابل قبول برای بارگذاری عکس jpg می باشد.

5. واریز هزینه ثبت نام پس از تکمیل فرم (واریز هزینه ثبت نام که معادل 18 هزار تومان می باشد ، به صورت اینترنتی و توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب میسر است)

6. دریافت شماره پیگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام (توصیه می شود از فرم ثبت نام خود پرینت تهیه کنید و تا زمان پذیرش در آزمون نزد خود حفظ نمایید.)

شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم

از تغییراتی که در روند جذب دانش آموز در مدارس نمونه دولتی ایجاد شده است ، ادغام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه نهم به دهم می باشد. به عبارت دیگر برای هر دو مدرسه یک آزمون مشترک و کشوری برگزار خواهد شد و شرایط ثبت نام نیز مشترک می باشد.

  • داشتن تابعیت ایرانی ( البته دانش آموزان غیر ایرانی هم می توانند تحت شرایط خاص در آزمون ثبت نام و شرکت کنند)
  • اشتغال به تحصیل در پایه نهم ابتدایی
  • کسب حداقل معدل 17 در پایه نهم سال تحصیلی 1400 – 99
  • در مناطقی که امکان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم برای دو مدرسه وجود داشته باشد ، دانش آموزان می توانند در فرم ثبت نام خود هر دو مدرسه را طبق اولویت های خود قرار دهند.
  • دانش آموزان عشایری به دلیل کوچ رو بودن ، در هر مدرسه ای از استان خود مجاز به ثبت نام خواهند بود.
  • رقابت برای ورود به هنرستان های فنی حرفه ای نمونه دولتی در بین دانش آموزان شهر و یا شهرستان بدون ملاک قرار دادن منطقه یا ناحیه خواهد بود.

شرایط پذیرش اختصاصی در مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم

بر اساس توضیحاتی که در دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم  ذکر شده است ، برای پذیرش دانش آموز در این پایه تحصیلی شرایط خاصی وجود دارد که به شرح زیر می باشد:

  1. شیوه پذیرش دانش آموز در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در رشته های نظری و فنی حرفه ای ، بر اساس معدل کل پایه نهم ابتدایی و نمره کسب شده در آزمون می باشد. (هر کدام به میزان 50 درصد تاثیر گذار هستند)
  2. دارا بودن حداقل معدل کل 17 و کسب حداقل نمره 12 در همه ی دروس امتحانی نیمسال دوم تحصیلی پایه نهم ابتدایی ، شرط تاثیر 50 درصد معدل کل می باشد.
  3. 10 درصد از ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی ، به دانش آموزان دارای سهمیه شاهد و ایثارگران تعلق دارد. دانش آموزان به ترتیب اولویت های زیر می توانند از سهمیه خود استفاده کنند:
  • اولویت اول : فرزندان شاهد
  • اولویت دوم : فرزندان جانبازان 50 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان با بیش از 3 سال سابقه اسارت
  • اولویت سوم : فرزندان جانبازان 25 تا 49 درصد و فرزندان آزادگان با بیش از 6 ماه سابقه اسارت
  • اولویت چهارم : فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و فرزندان آزادگان با کم تر از 6 ماه سابقه اسارت

 

جهت اطلاع دقیق از کلیه مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی و مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی 140099

یکی از شروط اصلی ثبت نام در آزمون نمونه دولتی، اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه ششم ابتدایی است. دانش آموزان متقاضی باید با کسب نمرات خیلی خوب در کلیه دروس یا حداکثر نمره خوب در یک درس و نمره خیلی خوب در سایر دروس در نیمسال اول پایه ششم ابتدایی شرط لازم برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی 97 – 98 را کسب کنند.
اما بصورت کلی شرط شرکت در این آزمون کسب نمره خیلی خوب در کلیه دروس و یا حداکثر نمره خوب در یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در نیمسال دوم پایه ششم ابتدایی است. از دیگر شرایط ثبت نام در این آزمون٬ داشتن تابعیت ایرانی است اما دانش آموزان غیر ایرانی هم می توانند تحت شرایط خاص در آزمون ثبت نام کنند.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتتیم تا شما را با مدارک لازم جهت ثبت نام در مدارس نمونه دولتی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با شرایط ثبت نام ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

 منبع : مدارک ثبت نام مدارس نمونه دولتی

 



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99 – 1400

نحوه ثبت نام در آزمون نمونه دولتی سال 99

ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 99 برای پایه نهم فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت آموزش و پرورش کشور، انجام می گیرد. داوطلبان قبل از شروع ثبت نام خود حتما دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و به دقت مطالعه نمایند و در نهایت برای ثبت نام خود در سایت مربوطه اقدام کنند. مراحل انجام ثبت نام آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان به شرح زیر می باشد:

  • دریافت رمز ورود همگام از مدرسه
  • وارد شدن در سایت azmoon.medu.ir در زمان اعلام شده برای ثبت نام.
  •  درج کد ملی و رمز ورود همگام .
  • تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام آزمون نمونه دولتی
  • بارگذاری تصویر 4*3 دانش آموز که در سال جاری گرفته شده است.
  • پرداخت کردن هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 99 ( هزینه ثبت نام در سال گذشته مبلغ 150,000 ریال (معادل پانزده هزار تومان ) توسط وزارت آموزش و پرورش کشور تعیین شده بود. احتمال دارد این مبلغ برای سال 1400 اندکی افزایش یابد.)
  • در پایان ثبت نام داوطلبان باید شماره پیگیری ثبت نام را از سامانه دریافت کنند. ( چنانچه در پایان ثبت نام کد پیگیری را دریافت نکرده اید، یعنی ثبت نام شما انجام نگرفته است و باید دوباره فرم ثبت نامی را تکمیل نمایید.)

حذف آزمون نمونه دولتی پایه ششم ابتدایی 1400 – 99

تا سال 97 وزارت آموزش و پرورش کشور هر ساله با برگزاری آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم از دانش آموزان دارای استعداد تحصیلی برتر برای شرکت در  ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 – 1400 به عمل می آورد ولی با توجه به استرس و رقابت سنگینی که میان دانش آموزان برای ورود به این مدارس وجود داشت ، وزارت آموزش و پرورش کشور شیوه پذیرش دانش آموز در این پایه را تغییر داد. بدین صورت که متقاضیان ورود به مدارس نمونه دولتی از این پس نیازی به شرکت در آزمون ندارند و می توانند بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد این مدارس شوند. بنابراین با توجه به عدم برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی در سال97 ، انتظار می رود که این آزمون در سال 1400 نیز برگزار نشود.

برای ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99 – 1400 و استفاده از سامانه ثبت نام نمونه دولتی ششم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم به چه صورت می باشد ؟

با توجه به حذف آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم ، این سوال برای دانش آموزان و والدین ایجاد می شود که نحوه ثبت نام به چه صورت می باشد ؟ طبق آخرین اطلاعیه ای که توسط وزارت آموزش و پرورش کشور منتشر شده است مدارس نمونه دولتی به مدارس هیات امنایی تبدیل شده و دانش آموزان می توانند بر اساس محل سکونت خود در این مدارس ثبت نام کنند. البته لازم به ذکر است هر مدرسه بر اساس ظرفیت خود از دانش آموزانی که دارای معدل و سوابق تحصیلی بهتر می باشند ثبت نام به عمل می آورد و دانش آموزانی که دارای رتبه ی علمی فرهنگی باشند ، شانس پذیرش بیشتری در ثبت نام مدارس هیئت امنایی 1400 – 99خواهند داشت.

شرایط ثبت نام نموه دولتی ششم به هفتم

 

چنانچه همانند سال های گذشته ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم را داشته باشیم، دانش آموزان لازم است از شرایط لازم برای ثبت نام در این آزمون برخوردار باشند. از جمله این شرایط می توان به داشتن تابعیت ایرانی برای کلیه دانش آموزان اشاره نمود. برای آن دسته از دانش آموزانی که تابعیت ایرانی نداشته باشند ، ثبت نام با توجه به شرایط خاص صورت خواهد پذیرفت.

آن دسته از دانش آموزانی می توانند نسبت به ثبت نام نمونه دولتی هفتم اقدام نمایند که در سال جاری مشغول به تحصیل باشند و حتما از نمرات لازم برای ثبت نام برخوردار باشند. از جمله شرایطی که برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی در نظر گرفته شده است می توان به دارا بودن حداقل نمره برای ثبت نام برخوردار باشید.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با شرایط ثبت نام ارائه دهیم.متقاضیان عزیز توجه داشته باشید زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده  در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

 منبع : سامانه ثبت نام نمونه دولتی هفتم



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

روش قبولی در مدارس نمونه دولتی

دانش آموزانی که مایل به پذیرش در مدارس نمونه دولتی و نتیزهوشان می باشند ، لازم است از روش قبولی در مدارس نمونه دولتی اطلاع یابند تا بتوانند در این آزمون پذیرفته شوند. اطلاع از روش های تست زنی در ازمون نمونه دولتی ، نکات تست زنی نمونه دولتی ، راز موفقیت در آزمون نمونه دولتی و اطلاع از اینکه چگونه در مدارس نمونه دولتی قبول شویم؟ لازمه اصلی پذیرش در این آزمون خواهد بود.

نکته مهم پیش از آزمون نمونه دولتی

1 - چند روز قبل از آزمون از مطالعه کردن دست بکشید تا مغزتان فرصت استراحت داشته باشد و بتوانید در روز آزمون با تمرکز از تمام ذهن خود کمک بگیرید.

2 - قبل از روز آزمون سعی کنید تخمینی از زمان و مسافت محل آزمون داشته باشید تا در روز آزمون استرس نداشته باشید.

3 - صبحانه تان را بصورت کامل میل نمایید و سعی کنید از مواد دارای قند هم استفاده کنید تا دچار افت قند نشوید.

4 - از آوردن هر گونه جزوه، کتاب، برگه یادداشت و تلفن همراه سر جلسه خودداری نمایید.

5- از شب قبل از آزمون تمام وسایل مورد نیازتان را آماده کنید. سعی کنید 3 عدد مداد مشکی، مداد تراش و پاک کن، سنجاق، شناسنامه یا (کارت شناسایی عکس دار) و بطری کوچک آب به همراه خود داشته باشید.

6 - سوالات را به ترتیب پیش ببرید و از هدر دادن زمان سر سوالاتی که پاسخ آن ها به ذهنتان نمی رسد خودداری کنید.

7- با علامت هایی که خودتان یادتان بماند سوالاتی که نیاز به فکر بیشتر دارند و سوالاتی که  پاسخ آن ها را نمیدانید را تفکیک کنید تا زمان را از دست ندهید.

8 - همزمان با پیش رفتن در سوالات گزینه ها را در برگه پاسخنامه علامت بزنید تا در آخر با کمبود زمان زحمتتان هدر نرود.

9 - بعد از هر چند سوال چک کنید که پاسخ ها را به درستی علامت زده باشید.

10 - مدیریت زمان از مهمترین مواردی است که در طول آزمون باید به آن توجه کنید و سعی کنید در مدت زمان آزمون تمام تمرکزتان بر روی سوالات باشد.

11 - در صورت نیاز به برگه چرک نویس از مراقب جلسه درخواست برگه سفید نمایید و یا از حاشیه دفترچه تان استفاده کنید.

12 - مراقب سالم ماندن برگه ی پاسخنامه باشید تا مشکلی در تصحیح پیش نیاید.

13 - تنها یک گزینه را بعنوان پاسخ درست علامت بزنید و از علامت زدن سوالاتی که شک دارید خودداری کنید تا امتیاز منفی زحمات شما را هدر ندهد.

14 - هنگام پاک کردن علامت هایی که سعی در تغییر آن را دارید به درستی و دقت از پاک کن استفاده نمایید.

15 - در صورتی که بین دو گزینه در انتخاب پاسخ صحیح شک داشتید حتما بیشتر فکر کنید و اگر به نتیجه قطعی نرسیدید علامت نزنید تا امتیاز نفی احتمالی نداشته باشید.

 

جهت دریافت روش قبولی در مدارس نمونه دولتی و چگونه در مدارس نمونه دولتی قبول شویم؟ با مشاوران و اساتید ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نکاتی که باید برای درس خواندن و برنامه ریزی درسی رعایت کنید

  • هیچوقت برای مدت زمان طولانی برنامه ریزی نکنید زیرا ممکن است در اواسط برنامه ریزی یک اتفاق غیرمنتظره برایتان پیش بیاید در نتیجه چند روزی نتوانید دقیقا به برنامه ای که نوشته اید عمل کنید در این صورت برنامه ریزیتان بهم می ریزد و رفته رفته ناامید و دلسرد می شوید. بهترین زمان برای برنامه ریزی یک هفته است. اگر برای یک هفته برنامه ریزی کنید ظرف مدت چند هفته براحتی متوجه نقاط ضعف و قوت خود می شوید و در نتیجه برای هفته های بعدی بهتر می توانید برنامه ریزی کنید.
  • شاید جمله ی هر درسی را همان روز بخوانید برایتان کلیشه ای و عادی شده باشد ولی لازم است بدانید یکی از ساده ترین در عین حال  مهمترین و موثرترین اصول یادگیری مطالعه ی هر درس در همان روزی است کهه در مدرسه یاد گرفته اید زیرا با این روش مطالب مدت زمان طولانی تری در ذهن باقی می ماند.
  • یکی از اشتباهات اکثر دانش آموزان این است که وقتی تصمیم به خواندن درسی می گیرند مدت زمان زیادی بدون وقفه درس می خوانند در صورتیکه که این کار هیچ کمکی به شما نمی کند زیرا ذهن شما خسته می شود و کیفیت یادگیری به شدت کم می شود بنابراین بهتر است 1 ساعت مطالعه کنید و سپس 15 دقیقه استراحت کنید و سپس دوباره مطالعه را شروع کنید.
  • یکی دیگر از اشتباهات اکثر دانش آموزان این است که وقتی می خواهند برنامه ریزی کنند از اول صبح تا آخر شب برنامه درسی می نویسند و مطمئنا اگر یک روز بنا به دلایلی نتوانند مطابق برنامه ریزی درس بخوانند از برنامه هفتگیشان عقب می مانند. پس حتما برنامه ای که می نویسید انعطاف داشته باشد مثلا یک ساعات خاص یا یک روز خاصی را به جبران درس هایی که در مدت مشخص نتوانسته اید بخوانید، اختصاص دهید.
  • حتما حتما حتما در برنامه ریزیتان زمان هایی را هم برای تفریح و انجام کارهایی که شما را خوشحال می کند اختصاص دهید تا در آن زمان ها از نظر انرزی و نشاط ریکاوری کنید.
  • یادتان باشد برای ذخیره اطلاعات در حافظه بلند مدتمان حتما باید یکم مطلب را چند بار مرور کنیم پس هنگام برنامه ریزی زمان هایی را هم برای مرور درس های خوانده شده در طول هفته اختصاص دهید.

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی 

1 – اولین قدم قبل از اینکه شروع به برنامه ریزی و نوشتن برنامه کنید این است که، برای خود هدف تعیین کنید و همیشه قبل از اینکه درس خواندن را شروع کنید به آن هدف فکر کنید.( مثلا اینکه برای قبولی در فلان رشته و فلان دانشگاه باید سطح علمی بالایی داشته باشید و بیشتر از بقیه درس بخوانید. مطمئنا بعد از مرور هدف با انگیزه بیشتری درس می خوانید.)

2 – در محیط آرام و به دور از شلوغی و هرج و مرج و بهم ریختکی مطالعه کنید تا حواستان پرت نشود.

3 – درس های هر روز را همان روز بخوانید تا درس های روی هم انباشته نشوند.

4 – در هر درس نکات مهم و کلیدی را یادداشت کنید و هر چند روز یکبار نکات را مرور کنید تا فراموشتان نشود.

5 – امتحانات مدرسه به صورت تشریحی برای شما طرح می شود ولی سوالات آزمون نمونه دولتی تستی است بنابراین هر چند روز یک بار تست را تمرین کنید

منبع : روش قبولی در مدارس نموه دولتی 99



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ظرفیت مدارس نمونه دولتی

قبولی در مدارس نمونه دولتی ، منوط به دارا بودن شرایط شرکت در آزمون و کسب رتبه و تراز لازم برای قبولی در این مدارس است و ظرفیت مدارس نمونه دولتی  و ظرفیت مدارس تیزهوشان نیز تاثیر زیادی در قبولی دانش آموزان خواهد داشت. لذا آن دسته از داوطلبانی که تراز بالاتری داشته باشند ، می توانند با توجه به ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم  پذیرفته شوند. داوطلبان و اولیای محترم آنان توجه داشته باشند ، که ظرفیت در هر یک از این مدارس استان های مختلف متفاوت می باشد.

ظرفیت مدارس نمونه دولتی 1400-99

 

ظرفیت مدرسه های نمونه دولتی در سال های مختلف متفاوت می باشد. به احتمال بسیار زیاد ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99 را برای سال جاری نخواهیم داشت، لذا در رابطه با ظرفیت پذیرش در این مقطع نمی توان اظهار نظر نمود. اما چنانچه همانند سال های گذشته برای دبیرستان متوسطه اول آزمون ورودی داشته باشیم ، قبولی هر یک از دانش آموزان ، منوط به کسب تراز و نمره لازم خواهد بود.

با توجه به شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی  برای پایه نهم، آن دسته از داوطلبانی که بتوانند در این آزمون نمره و تراز لازم را کسب نمایند،خواهند توانست در این آزمون موفقیت لازم را بدست آورند. برای متقاضیان ورود به هنرستان ها شرایط قبولی برای ظرفیت مدارس نمونه دولتی 1400-99 بدون لحاظ نمودن منطقه یا ناحیه خواهد بود.

با توجه به اینکه ظرفیت مدارس نمونه دولتی از پیش تعیین شده است و داوطلبان موفق به کسب تراز آزمون را بر اساس همین ظرفیت پذیرش خواهند نمود، لذا شرایط انتقالی برای پذیرفته شدگان مدارس نمونه دولتی با شرایط ویژه ای همراه خواهد بود. لذا برای عشایر کوچ رو که دائما در حال سفر می باشند ، داوطلبان در سطح استان امکان ثبت نام و پذیرش را خواهند داشت.

 

شرایط و ضوابط پذیرش در مدارس نمونه دولتی

.ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم برای هر شهرستان با در نظر گرفتن مناطق تحت پوشش و بر اساس پیشنهاد اداره کل آموزش و پرورش استان و با تائید مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان و دفاتر ذیربط معاونت آموزش و پرورش تعیین شده است که در هنگانم ثبت نام الکترونیکی و از طریق سامانه ثبت نام به اطلاع داوطلبان می رسد.

2.در رابطه با تغییر ظرفیت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ، مدیران هیچ گونه مجوزی برای افزایش ظرفیت پذیرش این مدارس نخواهند داشت. همچنین در رابطه با تعداد و افزایش مدارس نمونه دولتی نیز ، هرگونه افزایش بدون مجوز غیر قانونی خواهد بود. لذا داوطلبان بر اساس ظرفیت مدارس نمونه دولتی پذیرفته خواهند شد.

3. چنانچه تعداد داوطلبانی که در آزمون نمونه دولتی ثبت نام می نمایند، کمتر از ظرفیت مدارس نمونه دولتی باشند، و یا تعداد دانش آموزانی که موفق به کسب حداقل نمره و حد نصاب و تراز لازم نشده باشند، می توانند با توجه به تشخیص مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان پذیرفته شدگان در رشته مذکور ، به رشته دیگری هدایت خواهند شد.

4.پذیرش در مقطع متوسطه دوم برای کلیه دانش آموزان در هر یک از رشته ها با توجه به نتایج نمونه دولتی نهم 1400-99 صورت خواهد پذیرفت. همچنین پذیرفته شدگان نهایی مدارس نمونه دولتی که در رشته های (علوم تجربي، رياضي فيزيک و ادبيات و علوم انساني، شاخۀ فني و حرفه اي) منوط به کسب شرایط احراز رشته مطابق با آیین نامه هدایت تحصیلی است.

5. هیچ یک از پذیرفته شدگان در هر یک از رشته های ذکر شده در سال اول حق تغییر رشته را نخواهند داشت. بنابراین تغییر رشته در سال اول اکیدا ممنوع خواهد بود. آن دسته از داوطلبانی که مایل به تغییر رشته می باشند ف لازم است بنا بر مقررات و آیین نامه های موجود در زمان مقرر نسبت به تغییر رشته اقدام نمایند.

6.آن دسته از داوطلبانی که شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی را نداشته باشند اما مطابق با ظرفیت این مدارس در آزمون ورودی این مدرسه پذیرفته شده باشند، مطابق ضوابط هدايت تحصيلي، قبولي داوطلب در آزمون لغو و بياثر خواهد بود. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم در همان ابتدای ثبت نام تعیین می گردد. لذا داوطلبان عزیز در زمان ثبت نام نمونه دولتی خواهند توانست از وضعیت پذیرش آگاه شوند.

جهت اطلاع دقیق از ظرفیت مدارس نمونه دولتی 1400-99 و ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم

 

ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم هیچ ارتباطی به حوزه امتحانی شما نخواهد داشت. تعیین حوزه امتحانی به انتخاب داوطلبان صورت خواهد پذیرفت و هر یک از داوطلبان با توجه به علاقه مندی خود،  می توانند نسبت به تعیین حوزه امتحانی اقدام نمایند. اما در رابطه با ثبت نام در مدارس مربوطه ، داوطلبان ملزم به تبغینت از قوانین خواهند بود.

با توجه به اینکه پذیرش در نمونه دولتی بر اساس تراز کلیه داوطلبان تعیین می شود و لذا درصدهای لازم برای قبولی در نمونه دولتی تا حدود زیادی تعیین کننده پذیرش و یا عدم پذیرش شما خواهد بود. ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم  در سال های مختلف با تغییراتی روبه رو بوده است. البته این ظرفیت برای هنرستان ها با توجه به اولویت بندی پذیرش تعیین خواهد شد و شرایط متفاوت تری را به همراه خواهد داشت.

آن دسته از داوطلبانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ظرفیت مدارس نمونه دولتی می باشند، می توانند با شماره های مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایند ، تا علاوه بر اطلاع از ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم  از مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی و شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان و ثبت نام مدارس شاهد نیز بهره مند گردیند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

چگونه می توانم از ظرفیت مدارس استان خود اطلاع یابم؟

ظرفیت مدارس نمونه دولتی در سال های مختلف متفاوت می باشد. این ظرفیت با توجه به درخواست آموزش و پرورش تعیین خواهد گردید. چنانچه مایل به اطلاع دقیق از ظرفیت مدرسه مورد نظر خود می باشید، می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تا کلیه اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

حداقل معدل قبولی برای آزمون نمونه دولتی چند است؟

حداقل معدلی که برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی لازم است، معدل 17 می باشد. اما این بدین معنا نخواهد بود که شما با دارا بودن این معدل در این آزمون پذیرفته خواهید شد. بلکه معیار و ملاک قبولی شما در این آزمون تراز و نمره کسب شده خواهد بود.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با ظرفیت مدارس  نمونه دولتی و شرایط آزمون نمونه دولتی ارائه دهیم.متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

 منبع : ظرفیت مدارس نمونه دولتی



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم؟

چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم ؟ برای موفقیت در آزمون نمونه دولتی ابتدا باید بر راه های قبولی در این آزمون تسلط یابید. بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی چیست؟ روش های تست زنی نمونه دولتی چیست ؟ در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا در رابطه با اینکه چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم و چگونه می توانیم بر این آزمون تسلط یابیم؟ مطالب مفیدی را به شما داوطلبان عزیز ارائه نماییم.

چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم ؟

 

اکثر دانش آموزانی که نسبت به ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 اقدام می نمایند، این سوال را دارند که چگونه می توانند در مدارس نمونه دولتی پذیرفته شوند؟ دیگران چه روش هایی را امتحان و همچنین طی نموده اند که توانسته اند موفقیت لازم را به دست آورند؟ آیا من نیز می توانم در این آزمون موفقیت لازم را به دست آورم؟ در ادامه راه هایی را برای قبولی در این آزمون به شما داوطلبان عزیز ارائه خواهیم نمود تا بتوانید موفقیت و تراز لازم را کسب نمایید.

 

از منابع کمک آموزشی آگاه باشید

 

منابع آزمون نمونه دولتی نهم 1400-99 که در سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی موجود می باشد، تنها منحصر به منابع دروس اصلی می باشد و به همین دلیل نمی تواند کمک زیادی به شما نماید. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که منابع کمک آموزشی در این دروس نقش و اهمیت ویژه ای برای افزایش دانش و همچنین سرعت عمل شما در آزمون خواهد داشت.

برنامه ریزی کنید

منابع و حجم هر یک از دروس متفاوت می باشد. به همین دلیل چنانچه مایل به پذیرش در مدرسه نمونه دولتی می باشید، لازم است به نسبت حجم این منابع برنامه ریزی نمایید. در برنامه ریزی قبولی در مدارس نمونه دولتی خود هیچ درسی را حذف نکنید . حتما زمانی را برای استراحت در نظر داشته باشید. ساعات مطالعه را بر حسب میزان توان خود تنظیم نمایید تا بتوانید به راحتی به برنامه خود عمل کنید. زیرا عمل به برنامه بیشتر از خود برنامه ریزی دارای اهمیت می باشد.

 

از ضرایب دروس مختلف آگاه باشید

 

ضرایب دروس مختلف در هر یک از رشته ها متفاوت می باشد. با توجه به اینکه هر درس از اهمیت بالاتری برای قبولی داوطلبان برخوردار می باشد، لذا قبولی در این آزمون تا حدودی زیادی بستگی به درصدهای شما در هر یک از دروس خواهد داشت. در برنامه ریزی خود حتما زمان بیشتری را برای مطالعه دروسی که از ضریب بالاتری برخوردارند اختصاص دهید.

 

تست بزنید

 

توصیه ما داوطلبانی که به دنبال راه قبولی در آزمون نمونه دولتی می باشند این است که چنانچه می خواهید در آزمون نمونه دولتی پذیرفته شوید، باید زمان مطالعه خود را به دو قسمت تقسیم نمایید، یک قسمت از مطالعه شما باید منحصر به زدن تست شود . در واقع اینکه بخواهید بدانید که چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم ، حتما باید به نکات ریز و مفهومی برای تست زنی دقت داشته باشید.

 

 

مسائل حاشیه ای را از خود دور نمایید

 

ما در رابطه با اینکه دانش آموزان عزیز نیازمند تفریح و سرگرمی می باشند ، هیچ گونه مخالفتی نداریم اما ، آنچه به نظر ما؛ درست منطقی تر این است که بدانید چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانید؟ و مورد دیگر،  باید در رابطه با مسائل حاشیه ای خود تصمیم درست تری را اخذ نمایید  به دنبال راه هایی باشید تا بتوانید با کم کردن این حواشی ، به درس خود و مسائل اصلی بپردازید.

جهت اطلاع دقیق از اینکه چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم ؟ و بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی

این مقاله را ما به دو قسمت تقسیم نمودیم که در قسمت اول در رابطه با اینکه چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم اطلاعاتی را ارائه نمودیم و در ادامه قصد داریم به موضوع بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی بپردازیم تا بتوانید از روش های مطالعه برای قبولی در این آزمون اطلاع یابید و درصدهای لازم برای قبولی در نمونه دولتی را داشته باشید تا در رشته و مدرسه دلخواه خود پذیرفته شوید.

 

مکان مطالعه خود را به درستی انتخاب کنید

 

یک حقیقت وجود دارد و این است که اطراف ما شامل اشیاء ، رنگ ها و … می باشند و هر یک از آنان انرژی های خاصی را به ما منتقل می نمایند. بنابراین اگر به دنبال بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی  می باشید، لازم است مکانی را انتخاب نمایید که هیچ انرژی منفی را به شما در وهله اول ساطع ننماید. و در مرحله دوم هیچ گونه شلوغی نداشته باشد که موجب حواس پرتی شما گردد. همچنین شرطی شدن نسبت به مکان تحصیل یکی از مواردی است که در پاسخ به سوال چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم بایداز آن مطلع باشید.

روزنامه وار درس بخوانید

روش های مطالعه ای که هر یک از دانش آموزان برای مطالعه می توانیم بدان بپردازیم ، متفاوت و مختلف می باشد. اما اگر بخواهیم در رابطه با بهترین روش مطالعه برای آزمون نمونه دولتی صحبت نماییم، باید بگوییم برای اولین بار که مطلبی را مطالعه می نمایید بهتر است ابتدا مطلب را به صورت کلی مطالعه نمایید .زیرا ذهن ما آمادگی این موضوع را ندارد که بتواند به یکباره و به سرعت شروع به یادگیری مطالب با دقت زیاد نماید.

 

ابهامات خود را تحلیل کنید

 

با توجه به اینکه در زمان آزمون سوالات به انواع مختلفی تقسیم می شوند و  تمامی این سوالات تنها از مباحث علمی و همچنین دروس و کتب نمی باشند، بنابراین بهتر است در پاسخ به این سوال که چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم ؟ باید بگوییم که حتما بخشی از زمان خود را به موضوع تحلیل کردن سوالات اختصاص دهید تا از هم اکنون بتوانید ذهن خود را برای این مسئله آماده کنید.

 

در زمان خستگی مطالعه و درس خواندن چه روش هایی را برای ایجاد تنوع و از بین بردن حالت خستگی پیشنهاد می نمایید؟

 

ذهن ما انسان ها به دلیل بی تنوعی ممکن است دچار خستگی شود. برای این کار می توانید از روش های مختلفی استفاده نمایید. البته انجام و پیشنهاد این روش ها بسته به هر فرد و با توجه بهشرایط ثبت نام نمونه دولتی 1400-99 او می تواند متفاوت باشد. اما یکی از روش ها این است که در مکان مطالعه تان تغییری ایجاد نمایید، ورزش کنید، از دروس مورد علاقتان شروع به مطالعه نمایید و …

 

برای قبولی در آزمون نمونه دولتی چند ساعت در روز باید مطالعه کنیم ؟

تعداد ساعات مطالعه برای هر فرد می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال ممکن است شما با توجه به زمان مورد نیاز برای یادگیری خود بتوانید در یک ساعت به بالاترین میزان یادگیری فرد دیگری در 5 ساعت دست یابید. بنابراین نمی توان یک نسخه برای تمامی افراد تجویز نمود. اما آنچه بسیار مهم است این است که شما بتوانید با کیفیت بسیار بالایی مطالعه نمایید.

منبع : چگونه برای نمونه دولتی درس بخوانیم



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

منابع آزمون نمونه دولتی نهم 1400-99

منابع آزمون نمونه دولتی نهم 1400 – 99

با توجه به بالاتر بودن تعداد داوطلبان آزمون نمونه دولتی ، دانش آموزان برای اخذ پذیرش در این مدارس همواره می کوشند تا قدرت تحلیل سوالات و نحوه تست زنی در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را بیشتر یاد بگیرند. در واقع دانش آموزانی موفق می شوند که علاوه بر تسلط کافی بر کتب درسی با روش های مناسب زمان بندی پاسخ دهی به سوالات و تست زنی آشنایی داشته باشند. بنابراین پیشنهاد می شود اولویت مطالعه خود را کتب درسی قرار داده سپس برای تمرین بیشتر از کتاب ها و سی دی های کمک آموزشی استفاده کنید. در ادامه منابع سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم را معرفی خواهیم نمود.

سوالات استعداد تحصیلی

تعداد سوالات

ضرایب

منابع طرح سوال

مدت زمان پاسخ دهی

قرآن و معارف اسلامی (قرآن و پیام های آسمانی)

8

2

سوالات از محتوای تمامی
کتاب های درسی پایه هشتم سال تحصیلی 96 – 97 و تمامی کتاب های درسی پایه نهم سال تحصیلی97 – 98 طراحی خواهد شد.

105 دقیقه

زبان و ادبیات فارسی

15

2

مطالعات اجتماعی (تاریخ ، جغرافیا ، اجتماعی)

15

1

علوم تجربی

17

2

ریاضیات

20

3

جمع کل

75

نمره کل استعداد تحصیلی : 465

همانطور که می دانید درس ریاضیات با ضریب 3 و علوم تجربی با ضریب 2 نقش بسزایی در قبولی دانش آموزان برای تحصیل در این مدارس خواهد داشت ، بنابراین داوطلبان می بایست علاوه بر مطالعه کتب درسی از منابع کمک آموزشی نیز استفاده کنند که تعدادی از آن ها را در ادامه معرفی خواهیم کرد. برای ریاضیاتکتاب ریاضیات اندیشمند ، برای درس علوم تجربی : کتاب علوم تجربی خیلی سبز را می توان پیشنهاد کرد برای دروس دیگر البته کتاب درسی کافی خواهد بود و همینطور برای سوالات تحلیلی : کتاب مبتکران بهترین کتاب کمک آموزشی برای آزمون نمونه دولتی نهم می باشد.

جهت اطلاع دقیق از منابع آزمون نمونه دولتی نهم و بهترین کتب قبولی در نمونه دولتی نهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

نحوه طراحی سوالات آزمون نمونه دولتی نهم 1400 – 99

سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ، به شیوه چهار گزینه ای (تستی) و فقط با یک پاسخ درست در سطح محتوای کتاب های درسی پایه نهم طراحی می شوند. توجه داشته باشید که سوالات درس تعلیمات دینی و قرآن ، از نظر محتوا تدریس به گونه ای طراحی می شود که تمامی داوطلبان سنی و شیعه قادر به پاسخگویی سوالات باشند. طبق روال سال های گذشته آموزش و پرورش سوالات آزمون نمونه دولتی پایه نهم را برای 8 درسی که در جدول فوق قرار داده شده است ، طراحی می گردد. لازم است گفته شود که در این آزمون علاوه بر اینکه دانش آموزان باید به سوالات استعداد تحصیلی پاسخ دهند ، موظف هستند به سوالات استعداد تحلیلی نیز پاسخ دهند که منابع ، تعداد و ضرایب سوالات آزمون و مدت زمان پاسخگویی به آن ها ، به شرح ذیل می باشد:

سوالات استعداد تحلیلی

تعداد سوالات 

مدت زمان پاسخ دهی

استعداد تحلیلی

15

15 دقیقه

نمره کل اتعداد تحلیلی

45

بهترین کتب قبولی در نمونه دولتی نهم

بهترین کتب قبولی در نمونه دولتی نهم کتبی می باشند که با استفاده مطالعه این منابع بتواند درصدهای بالایی را در هر درس بزنید و بتوانید منابع آزمون نمونه دولتی نهم را مطالعه نمایند و بتواند درصدهای آن بالا بزنید . بنابراین با توجه اند اینکه هدف شما قبولی در این مدرسه ی باشدف لازم است برای قبولی ابتدا به مطالعه دقیق هر یک از منابع بپردازید.

بهترین کتب قبولی در نمونه دولتی نهم برای هر یک از دروس متفاوت یم باشد. به عنوان مثال شاید برای رخی از منابع آزمون نمونه دولتی نهم کتب گاج یکی از بهترین کتب و منابع برای قبولی باشد. برنامه ریزی قبولی در مدارس نمونه دولتی نهم با استفاده از همین منابع باید صورت پذیرد. بنابراین در زمان برنامه ریزی ، توجه ویژه ای به منابع ، حجم آن و … داته باشید.

ظرفیت پذیرش در مدارس نمونه دولتی متفاوت می باشد. به همین دلیل تراز قبولی تا حدود زیادی بستگی به همین ظرفیت ها خواهد داشت. بنابراین با توجه به منابع آزمون نمونه دولتی نهم 1400-99 و اطلاع از درصدهای لازم برای قبولی در نمونه دولتی می توانید در این آزمون پذیرفته شوید. نحوه مطالعه هر یک از این دروس با سایر دروس متفاوت می باشد.

خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی های لازم در ارتباط با منابع آزمون نمونه دولتی نهم ارائه شده.متقاضیان عزیزی که قصد ثبت نام در مدارس نمونه دولتی را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

منبع : منابع آزمون نمونه دولتی نهم



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نتایج نمونه دولتی نهم 1400-99

آن دسته از دانش آموزانی که در نسبت به ثبت نام مدارس نمونه دولتی اقدام نموده اند، می توانند در زمان اعلام نتایج نمونه دولتی نهم 99 – 1400 با استفاده از سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم اقدام به دریافت نتایج خود نمایند. در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا در رابطه با نحوه دریافت نتایج نمونه دولتی نهم ، نتایج نمونه دولتی دهم ، مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم به دهم بپردازیم.

دریافت نتایج نمونه دولتی نهم 

 

 آزمون نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در سال های اخیر به صورت همزمان با هم برگزار می گردد. نتایج نمونه دولتی نهم به صورت الکترونیک و اینترنتی در سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم قابل مشاهده خواهد بود. لذا آن دسته از داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل و پذیرش در این مدارس می باشند ، لازم است مطابق با زمان بندی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی اقدام به دریافت نتایج نمایند.

یکی از تفاوت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی این است که ثبت نام هر یک از این مدارس به صورت جداگانه اما در یک زمان و با استفاده از یک سامانه صورت می پذیرد و همچنین کارنامه هر یک از این مدارس به صورت جداگانه منتشر می گردد که به وسیله این کارنامه داوطلبانی که موفق به کسب نمره و تراز لازم شده اند از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش خود اطلاع یابند.

پس از ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم برای مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم 99 – 1400 لازم است اطلاعاتی همچون کد ملی و همچنین رمز عبور همگام را وارد نمایید. شایان ذکر است دریافت رمز عبور همگام تیزهوشان برای هر دو داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی یکسان می باشد.

سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم

جهت دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ، دانش آموزان و داوطلبان عزیز لازم است ابتدا به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم مراجعه نمایند. نتایج همانند مراحل ثبت نام در این مدارس به صورت الکترونیکی و با استفاده از وارد نمودن اطلاعات امکان پذیر خواهد بود. پس از مراجعه به آدرس azmoon.medu.ir می توانید رمز عبور را وارد نمایید و کلیه مراحل را مطابق با تصویر زیر ادامه دهید.

در ادامه این مطلب برای دریافت نتایج نمونه دولتی نهم و همچنین نوع مشاهده این نتایج به صورت تصویری به ارائه توضیح خواهیم پرداخت. لذا کلیه داوطلبان عزیز می توانند با توجه به راهنمای تصویری دریافت نتایج ، اقدام به مشاهده نتایج کارنامه خود نمایند. آن دسته از داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته شده اند لازم است نسبت به ثبت نام حضوری در محل پذیرفته شده اقدام نمایند.

نکته مهمی که لازم است بدان اشاره نماییم این است که داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که پذیرش در مدارس نمونه دولتی با توجه به تراز هر داوطلب و همچنین نمره و درصد های سایر داوطلبان تعیین خواهد گردید . لذا پذیرش شما در این آزمون ، تا حدود زیادی بستگی به نمره و درصدهای شما و همچنین تراز و رتبه رقیبانتان خواهد داشت.

جهت مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم 99 – 1400  و سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نتایج نمونه دولتی دهم

 

نتایج نمونه دولتی دهم برای کلیه دانش آموزانی که در آزمون این مدارس اقدام به ثبت نام نموده اند ، به صورت سراسری و همزمان در سراسر کشور قابل دریافت می باشد. آن دسته از داوطلبانی که مایل به دریافت این نتایج می باشند می توانند نسبت به دریافت نتایج اقدام نمایند. متقاضیانی که در این آزمون پذیرفته می شوند ، می توانند برای دریافت نتایج خود اقدام نمایند.

قبل از ورود به مدارس نمونه دولتی بهتر است در رابطه با اینکه مدارس نمونه دولتی چه مدارسی هستند؟ و معایب و مزایای این مدارس چیست؟ و همچنین آیا این مدارس می تواند پاسخگوی نیاز های شما باشند یا خیر، به کسب اطلاعات دقیق بپردازید و سپس، اقدام به ثبت نام در این مدارس نمایید. همچنین چنانچه نسبت به کارنامه خود اعتراضی دارید ، در صورت دارا بودن شرایط ثبت این اعتراض می توانید اعتراض خود را به ثبت برسانید.

برای دریافت نتایج نمونه دولتی نهم می توانید با شماره تماس های مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا علاوه بر دریافت نتایج، بتوانید به نحوه ثبت نام حضوری در این مدارس نیز آشنا گردید.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه مشاهده نتایج ثبت نام آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید جهت دریافت راهنمایی های بیشتر میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.

 منبع : نتایج نمونه دولتی نهم



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نمونه سوالات نمونه دولتی 1400-99

برای قبولی در مدارس نمونه دولتی ، نیازمند انجام راهکارهای مختلفی می باشید. از جمله این راهکارها می توان به مطالعه دقیق نمونه سوالات نمونه دولتی 99 – 1400 اشاره نمود. در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به ارائه پاسخ در رابطه با نمونه سوالات نمونه دولتی نهم ، نمونه سوالات نمونه دولتی دهم ، نمونه سوالات نمونه دولتی نهم با پاسخ بپردازیم. در ادامه به ارائه برخی از نمونه سوالات نمونه دولتی 1400-99 و روش های تست زنی نمونه دولتی خواهیم پرداخت.

نمونه سوالات نمونه دولتی

 

قبولی در مدارس نمونه دولتی منوط به کسب نمره قبولی در این آزمون می باشد. بنابراین هر یک از داوطلبانی که مایل به قبولی در این آزمون می باشند ، لازم است ابتدا به صورت دقیق به مطالعه منابع آزمون نمونه دولتی نهم بپردازند و پس از آن نسبت به مطالعه نمونه سوالات نمونه دولتی اقدام نمایند. مطالعه دقیق نمونه سوالات موجب می شود تا بتوانید عملکرد بهتری در زمان آزمون داشته باشید.

یکی از عواملی که نیازمند رعایت آن می باشید تمرین و تکرار و مطالعه دقیق و همچنین تحلیل نمونه سوالات نمونه دولتی می باشد. دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که اهمیت مطالعه این سوالات به اندازه مطالعه منابع، پررنگ می باشد. زیرا هرچقدر هم که این منابع را به خوبی مطالعه نمایید اما نتوانید در این آزمون به خوبی عمل نمایید، نخواهید توانست موفقیت لازم را به دست آورید.

تفاوت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی به موضوع امکانات آموزشی و همچنین تفاوت در آزمون باز می گردد. لذا کلیه دانش آموزانی که مایل به شرکت در این آزمون می باشند ، لازم است به نحوه صحیح و همه جانبه خود را برای این آزمون آماده نمایند. در ادامه به برخی از نمونه سوالات نمونه دولتی دهم برای آشنایی شما داوطلبان عزیز اشاره خواهیم نمود.

نمونه سوالات نمونه دولتی دهم

یکی از مسائلی که همیشه ذهن انسان را به خود مشغول کرده، یافتن راهی برای شناخت …. است و آیه 59 سوره انعام (و عنده مفتاح الغیب………..) به موضوع ………… اشاره دارد.

الف ) جهان هستی – آگاهی خداوند بر همه چیز                                       ب ) آفریدگار هستی – هدایت تمامی موجودات

ج ) جهان هستی – هدایت تمامی موجودات                                            د ) آفریدگار هستی – آگاهی خداوند بر همه چیز

 

معرفی شدن مومنان به عنوان ولی یکیدیگر ، …………………. را واجب می کند و بنا بر سخن امام علی (ع) دوستی با افراد فاسد موجب می شود ……

الف ) دوستی با یکدیگر – وجود انسان، ناخودآگاه ناپاکی و بدی را از آنان برباید.

ب ) امر به معروف و نهی از منکر – وجود انسان، ناخودآگاه ناپاکی و بدی را از آنان برباید.

ج ) دوستی با یکدیگر – انسان از یاد خدا گمراه شود، پس از آن که یاد خدا به او رسیده باشد.

د ) امر به معروف و نهی از منکر – انسان از یاد خدا گمراه شود، پس از آنکه یاد خدا به او رسیده باشد.

 

ترتیب کدام وقایع زیر در تاریخ انقلاب اسلامی صحیح می باشد؟

الف ) قیام 19 دی مردم قم – جمعه سیاه – مخالفت با کاپیتولاسیون – تبعید امام به ترکیه

ب ) مخالفت با کاپلاسیون – تبعید امام به ترکیه – قیام 19 دی مردم قم – جمعه سیاه

ج ) جمعه سیاه – تبعید امام به ترکیه – مخالفت با کاپیتولاسیون – قیام 19 دی مردم قم

د ) تبعید امام به ترکیه – قیام 19 دی مردم قم – جمعه سیاه – مخالفت با کاپیتولاسیون

جهت دریافت نمونه سوالات نمونه دولتی 1400-99 و نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم

با توجه به اینکه نمونه سوالات نمونه دولتی دهم در هر استان ممکن است به صورت متفاوت و با طراحی سوال های مختلفی همراه باشد، در نتیجه با توجه به هر یک از استان ها می توان نمونه سوال های مربوطه را ارائه نمود. تفاوتی که بین سوالات این آزمون وجود دارد و اطلاع از این تفاوت ها، موجب می شود که هر یک از داوطلبان با توجه به محل ثبت نامی خود ، به مطالعه دقیق و منطبق با محل آزمون خود اقدام نمایند.

حسن دریافت نمونه سوالات نمونه دولتی نهم با پاسخ در این موضوع می باشد که هر یک از داوطلبان می توانند به تحلیل سوال ها و پاسخ های خود بپردازند تا از این طریق بتوانند با استفاده از این تحلیل اشتباهات خود را تصحیح نمایند و به مطالعه دقیق تر برای قبولی در آزمون نمونه دولتی بپردازند. نمونه سوالات نمونه دولتی دهم به صورت دفترچه های جداگانه ارائه خواهد گردید .

منبع : نمونه سوالات نمونه دولتی



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی

ثبت نام در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان ، نیازمند رعایت مقدماتی می باشد. از جمله این مقدمات می توان به مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی اشاره نماییم. با توجه به تغییراتی که در ثبت نام مدارس نمونه دولتی ایجاد شده است کلیه متقاضیان ورود به این مدارس لازم است که قبل از ثبت نام ابتدا به جمع آوری مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

هر ساله دانش آموزان زیادی برای ورود به مدارس نمونه دولتی با یکدیگر رقابت می کنند. داوطلبان با تلاش ، تمرین و تست زنی می توانند نتیجه مطلوبی در این رقابت کسب نمایند. دانش آموزان مستعد باید در زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی که از سوی آموزش و پرورش اعلام می شود به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایند و پس از دریافت دفترچه و مطالعه آن ، فرم ثبت نام را تکمیل نمایند. لازم به ذکر است که آزمون مدارس نمونه دولتی در پایه ششم ابتدایی حذف شده و سیستم مدیریت این مدارس به هیئت امنایی تغییر پیدا کرده است و پذیرش داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی آن ها صورت می گیرد. برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی پایه نهم به دهم باید به ترتیب مراحل زیر طی نمایید.:

  1. ورود به سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به نشانی azmoon.medu.ir
  2. وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام (برای دریافت رمز ورود همگام باید به مدرسه خود مراجعه کنید.)
  3. دریافت فرم ثبت نام و تکمیل آن . برای تکمیل فرم ثبت نام نیازمند اطلاعات زیر می باشید:
  • اطلاعات شناسنامه داوطلب و پدر داوطلب (نام ، نام خانوادگی ، شماره شناسنامه و ..)
  • معدل نهایی پایه هشتم
  • معدل نهایی نیمسال اول پایه نهم
  • نام و کد مدرسه تحصیل کنونی
  • نام و کد استان تحصیل کنونی

4. اسکن یک قطعه عکس 4*3 . عکس باید دارای مشخصات زیر باشد:

  • عکس باید مربوط به سال جاری و دارای زمینه سفید باشد.
  • پهنای عکس 200*3000 و ارتفاع عکس 400*300
  • فرم قابل قبول برای بارگذاری عکس jpg می باشد.

5. واریز هزینه ثبت نام پس از تکمیل فرم (واریز هزینه ثبت نام که معادل 18 هزار تومان می باشد ، به صورت اینترنتی و توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب میسر است)

6. دریافت شماره پیگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام (توصیه می شود از فرم ثبت نام خود پرینت تهیه کنید و تا زمان پذیرش در آزمون نزد خود حفظ نمایید.)

شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم

از تغییراتی که در روند جذب دانش آموز در مدارس نمونه دولتی ایجاد شده است ، ادغام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه نهم به دهم می باشد. به عبارت دیگر برای هر دو مدرسه یک آزمون مشترک و کشوری برگزار خواهد شد و شرایط ثبت نام نیز مشترک می باشد.

  • داشتن تابعیت ایرانی ( البته دانش آموزان غیر ایرانی هم می توانند تحت شرایط خاص در آزمون ثبت نام و شرکت کنند)
  • اشتغال به تحصیل در پایه نهم ابتدایی
  • کسب حداقل معدل 17 در پایه نهم سال تحصیلی 1400 – 99
  • در مناطقی که امکان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم برای دو مدرسه وجود داشته باشد ، دانش آموزان می توانند در فرم ثبت نام خود هر دو مدرسه را طبق اولویت های خود قرار دهند.
  • دانش آموزان عشایری به دلیل کوچ رو بودن ، در هر مدرسه ای از استان خود مجاز به ثبت نام خواهند بود.
  • رقابت برای ورود به هنرستان های فنی حرفه ای نمونه دولتی در بین دانش آموزان شهر و یا شهرستان بدون ملاک قرار دادن منطقه یا ناحیه خواهد بود.

شرایط پذیرش اختصاصی در مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم

بر اساس توضیحاتی که در دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم  ذکر شده است ، برای پذیرش دانش آموز در این پایه تحصیلی شرایط خاصی وجود دارد که به شرح زیر می باشد:

  1. شیوه پذیرش دانش آموز در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در رشته های نظری و فنی حرفه ای ، بر اساس معدل کل پایه نهم ابتدایی و نمره کسب شده در آزمون می باشد. (هر کدام به میزان 50 درصد تاثیر گذار هستند)
  2. دارا بودن حداقل معدل کل 17 و کسب حداقل نمره 12 در همه ی دروس امتحانی نیمسال دوم تحصیلی پایه نهم ابتدایی ، شرط تاثیر 50 درصد معدل کل می باشد.
  3. 10 درصد از ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی ، به دانش آموزان دارای سهمیه شاهد و ایثارگران تعلق دارد. دانش آموزان به ترتیب اولویت های زیر می توانند از سهمیه خود استفاده کنند:
  • اولویت اول : فرزندان شاهد
  • اولویت دوم : فرزندان جانبازان 50 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان با بیش از 3 سال سابقه اسارت
  • اولویت سوم : فرزندان جانبازان 25 تا 49 درصد و فرزندان آزادگان با بیش از 6 ماه سابقه اسارت
  • اولویت چهارم : فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و فرزندان آزادگان با کم تر از 6 ماه سابقه اسارت

 

جهت اطلاع دقیق از کلیه مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی و مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی 140099

یکی از شروط اصلی ثبت نام در آزمون نمونه دولتی، اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه ششم ابتدایی است. دانش آموزان متقاضی باید با کسب نمرات خیلی خوب در کلیه دروس یا حداکثر نمره خوب در یک درس و نمره خیلی خوب در سایر دروس در نیمسال اول پایه ششم ابتدایی شرط لازم برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی 97 – 98 را کسب کنند.
اما بصورت کلی شرط شرکت در این آزمون کسب نمره خیلی خوب در کلیه دروس و یا حداکثر نمره خوب در یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در نیمسال دوم پایه ششم ابتدایی است. از دیگر شرایط ثبت نام در این آزمون٬ داشتن تابعیت ایرانی است اما دانش آموزان غیر ایرانی هم می توانند تحت شرایط خاص در آزمون ثبت نام کنند.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتتیم تا شما را با مدارک لازم جهت ثبت نام در مدارس نمونه دولتی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با شرایط ثبت نام ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

 منبع : مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی

 



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99 – 1400

نحوه ثبت نام در آزمون نمونه دولتی سال 99

ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 99 برای پایه نهم فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت آموزش و پرورش کشور، انجام می گیرد. داوطلبان قبل از شروع ثبت نام خود حتما دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و به دقت مطالعه نمایند و در نهایت برای ثبت نام خود در سایت مربوطه اقدام کنند. مراحل انجام ثبت نام آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان به شرح زیر می باشد:

  • دریافت رمز ورود همگام از مدرسه
  • وارد شدن در سایت azmoon.medu.ir در زمان اعلام شده برای ثبت نام.
  •  درج کد ملی و رمز ورود همگام .
  • تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام آزمون نمونه دولتی
  • بارگذاری تصویر 4*3 دانش آموز که در سال جاری گرفته شده است.
  • پرداخت کردن هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 99 ( هزینه ثبت نام در سال گذشته مبلغ 150,000 ریال (معادل پانزده هزار تومان ) توسط وزارت آموزش و پرورش کشور تعیین شده بود. احتمال دارد این مبلغ برای سال 1400 اندکی افزایش یابد.)
  • در پایان ثبت نام داوطلبان باید شماره پیگیری ثبت نام را از سامانه دریافت کنند. ( چنانچه در پایان ثبت نام کد پیگیری را دریافت نکرده اید، یعنی ثبت نام شما انجام نگرفته است و باید دوباره فرم ثبت نامی را تکمیل نمایید.)

حذف آزمون نمونه دولتی پایه ششم ابتدایی 1400 – 99

تا سال 97 وزارت آموزش و پرورش کشور هر ساله با برگزاری آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم از دانش آموزان دارای استعداد تحصیلی برتر برای شرکت در  ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 – 1400 به عمل می آورد ولی با توجه به استرس و رقابت سنگینی که میان دانش آموزان برای ورود به این مدارس وجود داشت ، وزارت آموزش و پرورش کشور شیوه پذیرش دانش آموز در این پایه را تغییر داد. بدین صورت که متقاضیان ورود به مدارس نمونه دولتی از این پس نیازی به شرکت در آزمون ندارند و می توانند بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد این مدارس شوند. بنابراین با توجه به عدم برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی در سال97 ، انتظار می رود که این آزمون در سال 1400 نیز برگزار نشود.

برای ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99 – 1400 و استفاده از سامانه ثبت نام نمونه دولتی ششم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم به چه صورت می باشد ؟

با توجه به حذف آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم ، این سوال برای دانش آموزان و والدین ایجاد می شود که نحوه ثبت نام به چه صورت می باشد ؟ طبق آخرین اطلاعیه ای که توسط وزارت آموزش و پرورش کشور منتشر شده است مدارس نمونه دولتی به مدارس هیات امنایی تبدیل شده و دانش آموزان می توانند بر اساس محل سکونت خود در این مدارس ثبت نام کنند. البته لازم به ذکر است هر مدرسه بر اساس ظرفیت خود از دانش آموزانی که دارای معدل و سوابق تحصیلی بهتر می باشند ثبت نام به عمل می آورد و دانش آموزانی که دارای رتبه ی علمی فرهنگی باشند ، شانس پذیرش بیشتری در ثبت نام مدارس هیئت امنایی 1400 – 99خواهند داشت.

شرایط ثبت نام نموه دولتی ششم به هفتم

 

چنانچه همانند سال های گذشته ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم را داشته باشیم، دانش آموزان لازم است از شرایط لازم برای ثبت نام در این آزمون برخوردار باشند. از جمله این شرایط می توان به داشتن تابعیت ایرانی برای کلیه دانش آموزان اشاره نمود. برای آن دسته از دانش آموزانی که تابعیت ایرانی نداشته باشند ، ثبت نام با توجه به شرایط خاص صورت خواهد پذیرفت.

آن دسته از دانش آموزانی می توانند نسبت به ثبت نام نمونه دولتی هفتم اقدام نمایند که در سال جاری مشغول به تحصیل باشند و حتما از نمرات لازم برای ثبت نام برخوردار باشند. از جمله شرایطی که برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی در نظر گرفته شده است می توان به دارا بودن حداقل نمره برای ثبت نام برخوردار باشید.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با شرایط ثبت نام ارائه دهیم.متقاضیان عزیز توجه داشته باشید زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده  در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

 منبع : ثبت نام نمونه دولتی هفتم



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 98

مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ، از جمله مدارسی است که دانش آموزان بسیاری علاقه مند به ادامه تحصیل در آن می باشند. آگاهی از ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 98 بسیار مهم می باشد. زیرا با استفاده از این تعداد تلاش دانش آموزان و همچنین درصدهای لازم برای قبولی در مدرسه تیزهوشان تعیین می گردد. این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان 99 – 98 ، تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان ، ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان ، ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان تهران ، ظرفیت تیزهوشان در سال های مختلف اختصاص داده ایم.

میزان ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 98

 

میزان ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 98 همانند سال های گذشته با تغییرات اندکی روبه رو می باشد. همانطور که در معرفی مدارس تیزهوشان در رابطه با این مدارس صحبت نمودیم ، مدارس تیزهوشان از امکانات و همچنین دبیران با تخصص بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل تقاضا برای ورود به این مدارس و پذیرش در آن بسیار بالا می باشد. اما متاسفانه ظرفیت ها در سال های جاری رو به کاهش و یا محدود شدن بوده است.

در ادامه به صورت جدول و به تفکیک در رابطه با ظرفیت مدارس تیزهوشان سخن خواهیم گفت. اما نکته ای که با توجه به این تغییرات رعایت آن ضروری به نظر می رسد این است که اگر قصد شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارید، لازم است از برنامه ریزی برای قبولی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم استفاده نمایید. همچنین چنانچه شما مایل به شرکت در آزمون تیزهوشان نهم هستید، از برنامه ریزی تیزهوشان نهم استفاده نمایید.

یا توجه به ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 98 چنانچه مایل هستید در آزمون تیزهوشان پذیرفته شوید و نام شما جزو اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان قرار بگیرد، لازم است به خوبی خود را برای این آزمون آماده نمایید و از منابع معتبر برای قبولی در این آزمون استفاده نمایید. به این نکته دقت ویژه ای داشته باشید که، رقبای شما تا حدود زیادی تعیین کننده تراز شما خواهند بود.

ظرفیت تیزهوشان

برای آشنایی دانش آموزان عزیز به ظرفیت تیزهوشان پایه های دبیرستان متوسطه اول دخترانه و پسرانه در برخی از استان ها اشاره خواهیم نمود. شایان ذکر است که ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 98 با سال های گذشته متفاوت می باشد. برای دستیابی به لیست کامل تمامی استان ها می توانید با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. این جداول صرفا برای آشنایی دانش آموزان عزیز با تعداد و حدود ظرفیت پذیرش ارائه می گردد. ظرفیت مدارس تیزهوشان دبیرستان متوسطه اول دخترانه

 

استان آذربایجان شرقی

نام شهرستان / منطقه آموزشی

نام دبیرستان دوره اول

تعداد پذیرش

تبریز ناحیه 1

فرزانگان

75

تبریز ناحیه 2

فرزانگان

50

تبریز ناحیه 3

فرزانگان

50

تبریز ناحیه 4

فرزانگان

75

تبریز ناحیه 5

فرزانگان

50

اهر

فرزانگان

28

بناب

فرزانگان

44

سراب

فرزانگان

20

مراغه

فرزانگان

42

مرند

فرزانگان

42

میانه

فرزانگان

28

 

استان اصفهان

نام شهرستان / منطقه آموزشی

نام دبیرستان دوره اول

تعداد پذیرش

اصفهان ناحیه 2

فرزانگان امین دو

156

اصفهان ناحیه 3

فرزانگان امین یک

104

اصفهان ناحیه 5

فرزانگان امین سه

81

آران و بیدگل

فرزانگان امین

22

خمینی شهر

فرزانگان

48

کاشان

شهید ترکیان فر

48

نجف آباد

فرزانگان امین

56

 

استان خراسان رضوی

نام شهرستان / منطقه آموزشی

نام دبیرستان دوره اول

تعداد پذیرش

مشهد ناحیه 4

فرزانگان یک

108

مشهد ناحیه 5

فرزانگان سه

108

مشهد ناحیه 6

فرزانگان دو طوبی

108

تربت جام

فرزانگان

44

تربیت حیدریه

فرزانگان

44

سبزوار

فرزانگان

48

قوچان

فرزانگان

44

کاشمر

فرزانگان

44

گناباد

فرزانگان

28

نیشابور

فرزانگان

50

 

 ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان پسرانه متوسطه اول

 

همانند ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 98 لازم به ذکر است این نکته را به کلیه داوطلبان متذکر شویم که جداولی که در ادامه برای داوطلبان عزیز ارائه خواهید گردید، مربوط به سال های گذشته می باشد و به همین دلیل برای سال تحصیلی 98-99 با تغییراتی همراه خواهد بود که لازم است از آن اطلاع یابید. علاوه بر ظرفیت های ذکر شده ، امکان پذیرش داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان وجود خواهد داشت.

 

استان مازندران

 

نام شهرستان / منطقه آموزشی

نام دبیرستان دوره اول

تعداد پذیرش

ساری ناحیه 1

شهید بهشتی

48

ساری ناحیه 2

شهید بهشتی

48

آمل

شهید بهشتی

60

بابل

شهید بهشتی

66

بهشهر

شهید بهشتی

25

تنکابن

شهید بهشتی

36

چالوس

شهید بهشتی

26

قائم شهر

شهید بهشتی

36

نکا

شهید بهشتی

18

نور

شهید بهشتی

18

 

استان همدان

 

نام شهرستان / منطقه آموزشی

نام دبیرستان دوره اول

تعداد پذیرش

همدان ناحیه 1

علامه حلی یک

66

همدان ناحیه 2

علامه حلی دو

44

تویسرکان

علامه حلی

16

کبودرآهنگ

علامه حلی

16

ملایر

علامه حلی

16

نهاوند

علامه حلی

40

نهاوند

علامه حلی

28

 

 

ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان تهران

ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 98 دخترانه متوسطه اول و متوسطه دوم شهر تهران که در سال های مختلف متفاوت می باشد و جدول زیر صرف آشنایی شما با ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان تهران می باشد. برای اطلاع دقیق از میزان این ظرفیت ، می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تا از ظرفیت دقیق در مدرسه مورئ نظر خود اطلاع یابید.

 

نام شهرستان / منطقه آموزشی

نام دبیرستان دوره اول

تعداد پذیرش

تهران منطقه 1

فرزانگان دو

90

تهران منطقه 2

فرزانگان پنج

90

تهران منطقه 6

فرزانگان یک

60

تهران منطقه 7

فرزانگان هشت

81

تهران منطقه 12

فرزانگان هفت

90

تهران منطقه 13

فرزانگان چهار

90

تهران منطقه 18

فرزانگان شش

90

تهران منطقه 19

فرزانگان نه

70

 جهت اطلاع دقیق از ظرفیت مدارس تیزهوشان 99 – 98 و تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان با مشاورین و متخصصین سمپاد ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان

 

پس از گذارندان آزمون تیزهوشان اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان منتشر می گردد. داوطلبانی که نام آنها در جزو این لیست قرار می گیرد، می توانند نسبت به ثبت نام آزمون تیزهوشان اقدام نمایند. علاوه بر ظرفیت مدارس تیزهوشان هر ساله در صورت تکمیل نشدن ثبت نام مدارس مختلف ، اطلاعیه از طرف هر یک از مدارس در مقاطع مختلف مبنی بر تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان منتشر می گردد.

پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ، آن دسته از داوطلبانی که نسبت به نتایج به دست آمده اعتراض دارند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض خود اقدام نمایند. داوطلبانی می توانند در تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان ثبت نام نمایند که نمره قبولی را کسب نموده باشند. همچنین اولویت با دانش آموزانی خواهد بود که تراز بالاتری نسبت به سایر رقبای خود داشته باشند.

منبع : ظرفیت مدارس تیزهوشان



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99

قبولی در آزمون تیزهوشان در وهله اول وابسته به اطلاع دقیق از منابع آزمون تیزهوشان می باشد به همین دلیل چنانچه بتوانید به مطالعه دقیق این منابع بپردازید، خواهید توانست موفقیت لازم را در این آزمون کسب نمایید. مطالعه نمونه سوالات می تواند موجب موفقیت شما گردد. در ادامه برای آشنایی دانش آموزان عزیز به ارائه سوالات به همراه پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان خواهیم پرداخت.

داوطلبان عزیز توجه داشته باشند سوالات و پاسخنامه تیزهوشان 1400-99 که در ادامه خواهد آمد تنها برای آشنایی دانش آموزان عزیز می باشد و نمونه کامل و جامعه نخواهد بود. لذا برای دریافت پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 می توانید با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. چنانچه داوطلب آزمون ششم به هفتم می باشید، حتما در برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم زمانی را برای تحلیل سوالات در نظر داشته باشید

میان واژه های «شعر» و  «سرودن» ارتباط معنایی روشنی برقرار است. در همه ی گزینه های زیر، میان واژه های هر دو جفت واژه، ارتباط معنایی برقرار است؛ به جز …

1.هنر، ستودن – تاریکی، هراسیدن                                              2.تار، گسیختن – نغمه، افشاندن

3. دفتر، نگاشتن – روحیه، برانگیختن                                            4. مال، اندوختن – دانه، پروردن

 

پاسخ : گزینه 2 صحیح می باشد.

 

از حکایت گلستان سعدی در کتاب فارسی پنجم، که با جمله ی «پادشاهی با غلامی در کشتی نشست….» آغاز می شود، پنج عبارت زیر را برگزیدیم. اگر این این عبارت ها را مطابق اصل حکایت به درستی مرتب کنیم، عبارت دوم و چهارم کدام اند؟

آ. باری چند، غوطه خورد.

ب. چون برآمد، به گوشه ای بنشست و آزام یافت.

پ. من او را به طریقی، خامش گردانم.

ث. به دو دست در سکان کشتی آویخت.

 

  1. ت وث                         2. ت و ب                                 3. پ و ب                                   4. پ و ث

 

پاسخ : گزینه 4 صحیح می باشد.

جهت دریافت پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان و پاسخنامه تیزهوشان 1400-99 با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

پیام حکایت درس «کار و تلاش» که با مصراع «به راهی در، سلیمان دید موری» آغاز می شود، با کدام ضرب المثل ها ارتباط بیشتری دارد؟

آ. ماهی را هر وقت از آب بگیری، تازه است.

ب. دست بالای دست، بسیار است.

پ. نابرده رنج، گنج میسر نمی شود.

ت. پیش غازی و معلق بازی.

ث. بخور تا توانی به بازوی خویش

1. آ و پ                         2. ب و ت                                3. ث و ت                             4. پ و ث

 

پاسخ : گزینه 4 صحیح می باشد.

 

کدام یک از رویدادهای تاریخی زیر، در قرن (سده) متفاوتی نسبت به سه رویداد دیگر به وقوع پیوسته است؟

  1. لشگر کشی هلوکوخان به ایران، 35 سال پس از حمله مغولان به ایران
  2. سقوط بنی عباس، 80 سال پیش از به قدرت رسیدن سربداران
  3. حمله مغمولان به ایران در سال 616 هجری قمری
  4. به قدرت رسیدن سربدارن، 85 سال پس از لشکرکشی هولاکوخان به ایران

پاسخ : گزینه 4 صحیح می باشد.

پدر علی مشغول تعمیر خودروی خود است. علی پیش او رفته و برای جلب رضایت پدر در مورد اردوی تفریحی که قرار است از مدرسه بروند، صحبت می کند. پدر علی همزمان با کارف به حرف های او هم گوش می کند. علی و پدرش به ترتیب کدام اصول گفتگو را رعایت نکرده اند؟

 

1.دقت و توجه به سخنان – حفظ حریم شخصی                              2.انتخاب زمان مناسب گفتگو – دقت و توجه به سخنان

3. حفظ حریم شخصی – انتخاب زمان مناسب گفتگو                        4. انتخاب زمان مناسب گفتگو – قطع نکردن حرف گوینده

 

پاسخ : گزینه 2 صحیح می باشد.

پاسخنامه تیزهوشان 1400-99

همانطور که می دانید آزمون تیزهوشان در دو مقطع دبیرستان متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می گردد. به همین دلیل سوالات هر یک از این دو مقطع متاوت می باشد. دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان کمک می نماید تا دانش آموزان بتوانند با نحوه طرح سوالات آشنا گردند و همچنین خود را بتوانند برای آزمون به راحتی آماده نمایند.

پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان به دو صورت می باشد. یک نوع از پاسخنامه به صورت کلیدی می باشد و پاسخ هر سوال را به صورت عدد درست و صحیح درج نموده اند بدون هیچ گونه توضیح شفاهی. نوع دوم شامل پاسخنامه ای می باشد که به صورت تشریحی تمامی سوالات را توضیح داده و با استفاده از مطالعه و تحلیل این پاسخ ها  می توانند به راحتی اشتباهات خود را تصحیح نموده و یا اینکه به اشتباهات خود پی ببرند.

توصیه ما به دانش آموزان عزیزی که مایل هستند نام آنها در لیست اسامی پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان قرار بگیرد این است که حتما به بررسی دقیق تمامی سوالات بپردازند و با نحوه طرح هر سوال به خوبی آشنا شوند تا بعدها دچار مشکل نگردند. زیرا مطالعه دقیق پاسخنامه تیزهوشان 1400-99 کمک می نماید تا دانش اموزان عزیز با آزمون به خوبی آشنا شوند.

نحوه دریافت پاسخ تشریحی سوالات تیزهوشان هفتم

نحوه دریافت پاسخ تشریحی سوالات تیزهوشان هفتم برای تمامی داوطلبان به گونه ای است که بتوانند به راحتی و تنها با استفاده از یک تماس به مشاهده کلیه سوالات در تمامی دروس دست یابند. یکی از محاسن دست یابی به پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان این است که داوطلبان در رابطه با نحوه مطالعه منابع آزمون تیزهوشان می توانند برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

با توجه به ظرفیت مدارس تیزهوشان و محدودیت های ایجاد شده برای سال های اخیر ، و همچینن رقابت بسیار سنگین با توجه به افزایش آگاهی داوطلبان در رابطه با نحوه طرح این سوالات ، منابع پیشنهادی و همچنین تعداد سوالات و آمادگی در این آزمون ها و مهم تر از آن دسترسی به مشاورین ، قبولی در این آزمون بسار سخت تر از گذشته گردیده است. به همین دلیل برای قبولی شما نیازمند داشتن یک مشاور در کنار خود خواهید بود.

خلاصه مطلب : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با پاسخ خوالات تیزهوشان آشنا کنیم وراهنمایی ای لازم را در ارتباط با نحوه دریافت سوالات تیزهوشان ارائه دهیم. متقاضیان عزیز جهت دریافت سوالات و پاسخ سوالات تیزهوشان 99 میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید .

 منبع : پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

راه قبولی در آزمون نمونه دولتی

پس از ثبت نام مدارس نمونه دولتی 99 مهم ترین مساله قبولی در آزمون نمونه دولتی است که برای بسیاری از دانش آموزان کار راحت و آسانی نمی باشد. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا در رابطه با راه قبولی در آزمون نمونه دولتی مطالب مفیدی را به شما دانش آموزان عزیز ارائه نماییم. راز موفقیت در آزمون نمونه دولتی چیست؟ علاوه بر ارائه توضیح در رابطه با راه قبولی در آزمون نمونه دولتی در رابطه با اینکه چگونه برای نمونه دولتی برنامه ریزی نماییم و به ارائه توضیح در رابطه با اینکه درصد لازم برای قبولی در نمونه دولتی چه درصدی می تواند باشد نیز، مطالب مفید و جامعی را به شما داوطلبان عزیز ارائه خواهیم نمود.

نکته مهم برای قبولی در آزمون نمونه دولتی

مهمترین مهارت‌هایی که می‌تواند منجر به قبولی در آزمون نمونه دولتی شود عبارتست از:

  • داشتن هدف
  • مهارت در کلاس درس
  • برنامه مطالعه در منزل 
  • نکات مهم در هنگام مطالعه
  • تمرکز حواس 
  • تغذیه و استراحت
  • مهارت در جلسه امتحان

داشتن هدف برای قبولی در آزمون نمونه دولتی

 هدف از درس خواندن را برای خود مشخص کنیم . هر چه هدف بزرگتر باشد انرژی درونیمان برای رسیدن به آن بیشتر می شود. بنابراین میتوان برای رسیدن به اهداف بزرگ ابتدا باید آن را به اهداف کوچکتر تقسیم و برای رسیدن به اهداف کوچک زمان تعیین کنیم ( مثلا برای یادگیری بهتر مفاهیم درس ریاضی باید دریادگیری عمیق تر پیش‌نیازهای ریاضی بیشتر وقت صرف کنم )

برای کارایی بهتر٬بعد از رسیدن به هر هدف جزئی، خود را تشویق کنیم. هیچگاه به خود اجازه ندهیم با اهداف مبهم حرکت کنیم.

جهت مشاوره و راهنمایی در مورد راه قبولی در آزمون نمونه دولتی – راز موفقیت در آزمون نمونه دولتی با مشاورین و دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی با متخصصین سمپاد ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نکاتی که باید برای درس خواندن و برنامه ریزی درسی رعایت کنید

  • هیچوقت برای مدت زمان طولانی برنامه ریزی نکنید زیرا ممکن است در اواسط برنامه ریزی یک اتفاق غیرمنتظره برایتان پیش بیاید در نتیجه چند روزی نتوانید دقیقا به برنامه ای که نوشته اید عمل کنید در این صورت برنامه ریزیتان بهم می ریزد و رفته رفته ناامید و دلسرد می شوید. بهترین زمان برای برنامه ریزی یک هفته است. اگر برای یک هفته برنامه ریزی کنید ظرف مدت چند هفته براحتی متوجه نقاط ضعف و قوت خود می شوید و در نتیجه برای هفته های بعدی بهتر می توانید برنامه ریزی کنید.
  • شاید جمله ی هر درسی را همان روز بخوانید برایتان کلیشه ای و عادی شده باشد ولی لازم است بدانید یکی از ساده ترین در عین حال  مهمترین و موثرترین اصول یادگیری مطالعه ی هر درس در همان روزی است کهه در مدرسه یاد گرفته اید زیرا با این روش مطالب مدت زمان طولانی تری در ذهن باقی می ماند.
  • یکی از اشتباهات اکثر دانش آموزان این است که وقتی تصمیم به خواندن درسی می گیرند مدت زمان زیادی بدون وقفه درس می خوانند در صورتیکه که این کار هیچ کمکی به شما نمی کند زیرا ذهن شما خسته می شود و کیفیت یادگیری به شدت کم می شود بنابراین بهتر است 1 ساعت مطالعه کنید و سپس 15 دقیقه استراحت کنید و سپس دوباره مطالعه را شروع کنید.
  • یکی دیگر از اشتباهات اکثر دانش آموزان این است که وقتی می خواهند برنامه ریزی کنند از اول صبح تا آخر شب برنامه درسی می نویسند و مطمئنا اگر یک روز بنا به دلایلی نتوانند مطابق برنامه ریزی درس بخوانند از برنامه هفتگیشان عقب می مانند. پس حتما برنامه ای که می نویسید انعطاف داشته باشد مثلا یک ساعات خاص یا یک روز خاصی را به جبران درس هایی که در مدت مشخص نتوانسته اید بخوانید، اختصاص دهید.
  • حتما حتما حتما در برنامه ریزیتان زمان هایی را هم برای تفریح و انجام کارهایی که شما را خوشحال می کند اختصاص دهید تا در آن زمان ها از نظر انرزی و نشاط ریکاوری کنید.
  • یادتان باشد برای ذخیره اطلاعات در حافظه بلند مدتمان حتما باید یکم مطلب را چند بار مرور کنیم پس هنگام برنامه ریزی زمان هایی را هم برای مرور درس های خوانده شده در طول هفته اختصاص دهید.

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون نمونه دولتی 

1 – اولین قدم قبل از اینکه شروع به برنامه ریزی و نوشتن برنامه کنید این است که، برای خود هدف تعیین کنید و همیشه قبل از اینکه درس خواندن را شروع کنید به آن هدف فکر کنید.( مثلا اینکه برای قبولی در فلان رشته و فلان دانشگاه باید سطح علمی بالایی داشته باشید و بیشتر از بقیه درس بخوانید. مطمئنا بعد از مرور هدف با انگیزه بیشتری درس می خوانید.)

2 – در محیط آرام و به دور از شلوغی و هرج و مرج و بهم ریختکی مطالعه کنید تا حواستان پرت نشود.

3 – درس های هر روز را همان روز بخوانید تا درس های روی هم انباشته نشوند.

4 – در هر درس نکات مهم و کلیدی را یادداشت کنید و هر چند روز یکبار نکات را مرور کنید تا فراموشتان نشود.

5 – امتحانات مدرسه به صورت تشریحی برای شما طرح می شود ولی سوالات آزمون نمونه دولتی تستی است بنابراین هر چند روز یک بار تست را تمرین کنید.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه قبولی درآزمون نونه دولتی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه دهیم. متقاضیان عزیز جهت دریافت راهنمایی های بیشتر میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.

 منبع : راه قبولی در آزمون نمونه دولتی



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان 99

زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400-99

دبیرستان های تیزهوشان و نمونه دولتی، به منظور استعداد یابی و جذب دانش آموزان مورد نظر خود برای ورود به این مدارس ، اقدام به برگزاری آزمون های ورودی می نماید. با توجه به برخی از تغییرات ایجاد شده در آموزش و پرورش ، زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم دچار تغییراتی در سال های اخیر گشته است و همین مسئله موجب می گردد دانش آموزان نتوانند از زمان دقیق این آزمون برای هر دو پایه آگاه شوند.

با توجه به زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان به احتمال قوی ثبت نام برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در خرداد ماه می باشد. تاثیر معدل و نیازمند بودن کارنامه و مشخص شدن معدل و نمره داوطلبان ، احتمالا زمان این ثبت نام، بعد از اعلام نتایج و انتشار کارنامه این مقطع خواهد بود. ثبت نام برای پایه شش با استفاده از سامانه ثبت نام ازمون تیزهوشان و به صورت الکترونیک صورت خواهد پذیرفت.

در سال گذشته با توجه به برخی از تغییرات ایجاد شده در زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان پایه های نهم این ثبت نام با تاخیر همراه بود و به همین دلیل ثبت نام در فروردین ماه صورت پذیرفت. احتمال برگزاری و زمان بندی ثبت نام برای متقاضیان پایه های نهم بهمن ماه خواهد بود. داوطلبان قبل از ثبت نام لازم است نسبت به دریافت رمز عبور همگام تیزهوشان اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه ثبت نام تیزهوشان صورت خواهد پذیرفت. دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به صورت جداگانه و مجزا با پایه نهم منتشر خواهد گردید. دریافت رمز عبور همگام برای کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام الزامی می باشد. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ددر این سامانه ، عکس 3*4 و همچنین وارد نمودن اطلاعات هویتی و مدارک دانش آموزان است.

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز با توجه به زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان می توانند با مراجعه به سامانه azmoon.medu.ir و وارد نمودن کد همگام و همچنین شماره ملی خود ، به سامانه مورد نظر وارد شوند. پس از آن نسبت به خرید کارت اعتباری آزمون اقدام نمایند. کارت اعتباری آزمون به صورت اینترنتی و در صورت دارا بودن رمز دوم امکان پذیر می باشد.

 جهت اطلاع دقیق از زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان و زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان همانند زمابنندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم در سال های گذشته و برای امسال متفاوت خواهد بود. برای برگزاری این آزمون ششم به هفتم در تیر ماه خواهد بود. اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم چند هفته پس از برگزاری آزمون خواهد بود. بنابراین برای دریافت نتایج می توانید به سامانه مورد نظر برای مشاهده نتایج مراجعه نمایید.

با توجه به تغییرات ایجاد شده برای آزمون نهم به دهم ، احتمال برگزاری آزمون تیزهوشان دهم، اردبیهشت ماه امسال خواهد بود. دانش آموزانی که مایل به پذیرش می باشند ، بهتر است از همان ابتدای ثبت نام ، به برنامه ریزی قبولی در مدارس نمونه دولتی نهم بپردازند بهتر است تمرکز شما بر روی اجرای برنامه و همچنین عقب نماندن از برنامه ریزی طرح شده خود باشد زیرا در غیر این صورت حتی اطلاع از زمان برگزاری این آزمون نیز کمکی به شما نخواهد کرد.

 

 

سوالات آزمون تیزهوشان

مطالعه دقیق سوالات آزمون تیزهوشان به شما دانش آموزان عزیز کمک می نماید تا بتوانید به خوبی خود را برای این آزمون آماده نمایید. مطالعه نمونه سوالات آزمون تیزهوشان کمک می نمایند تا با توجه به  زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان و همچنین برنامه درسی خود ، از نحوه مطالعه به خوبی مطلع شوید. و بتوانید درصدهای بالایی را در این آزمون جهت قبولی داشته باشید.

سوالات آزمون تیزهوشان با توجه به منابع آزمون تیزهوشان تعیین و مشخص می گردند. یکی از سوالات دانش آموزان عزیز و نگرانی های آنان در رابطه با پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان و زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم به ایجاد آمادگی برای این آزمون مربوط می شود که با توجه به مطالعه سوالات می توانند از مباحث مهم در هر درس اطلاع دقیق یابند تا بتوانند پذیرش خود را نهایی نمایند.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با سوالات تیزهوشان و نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان اشنا کنیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود.

 منبع : زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام نمونه دولتی نهم 1400-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتی آغاز شد. متقاضیانی که قصد ثبت نام در مدارس نمونه دولتی را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم دارای شرایطی میباشد که شما میتوانید با ورودبه سامانه و دانلود دفترچه از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بون شرایط اقدام به پرکردن فرم اطلاعات هویتی وتحصیلی کنید.

شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم

از تغییراتی که در روند جذب دانش آموز در مدارس نمونه دولتی ایجاد شده است ، ادغام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه نهم به دهم می باشد. به عبارت دیگر برای هر دو مدرسه یک آزمون مشترک و کشوری برگزار خواهد شد و شرایط ثبت نام نیز مشترک می باشد.

  • داشتن تابعیت ایرانی ( البته دانش آموزان غیر ایرانی هم می توانند تحت شرایط خاص در آزمون ثبت نام و شرکت کنند)
  • اشتغال به تحصیل در پایه نهم ابتدایی
  • کسب حداقل معدل 17 در پایه نهم سال تحصیلی 1400 – 99
  • در مناطقی که امکان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم برای دو مدرسه وجود داشته باشد ، دانش آموزان می توانند در فرم ثبت نام خود هر دو مدرسه را طبق اولویت های خود قرار دهند.
  • دانش آموزان عشایری به دلیل کوچ رو بودن ، در هر مدرسه ای از استان خود مجاز به ثبت نام خواهند بود.
  • رقابت برای ورود به هنرستان های فنی حرفه ای نمونه دولتی در بین دانش آموزان شهر و یا شهرستان بدون ملاک قرار دادن منطقه یا ناحیه خواهد بود.

شرایط پذیرش اختصاصی در مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم

بر اساس توضیحاتی که در دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم  ذکر شده است ، برای پذیرش دانش آموز در این پایه تحصیلی شرایط خاصی وجود دارد که به شرح زیر می باشد:

  1. شیوه پذیرش دانش آموز در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در رشته های نظری و فنی حرفه ای ، بر اساس معدل کل پایه نهم ابتدایی و نمره کسب شده در آزمون می باشد. (هر کدام به میزان 50 درصد تاثیر گذار هستند)
  2. دارا بودن حداقل معدل کل 17 و کسب حداقل نمره 12 در همه ی دروس امتحانی نیمسال دوم تحصیلی پایه نهم ابتدایی ، شرط تاثیر 50 درصد معدل کل می باشد.
  3. 10 درصد از ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی ، به دانش آموزان دارای سهمیه شاهد و ایثارگران تعلق دارد. دانش آموزان به ترتیب اولویت های زیر می توانند از سهمیه خود استفاده کنند:
  • اولویت اول : فرزندان شاهد
  • اولویت دوم : فرزندان جانبازان 50 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان با بیش از 3 سال سابقه اسارت
  • اولویت سوم : فرزندان جانبازان 25 تا 49 درصد و فرزندان آزادگان با بیش از 6 ماه سابقه اسارت
  • اولویت چهارم : فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و فرزندان آزادگان با کم تر از 6 ماه سابقه اسارت

 

  • جهت ثبت نام نمونه دولتی نهم 1400-99 و سامانه ثبت نام نمونه دولتی دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.
  • 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 99

هر یک از داوطلبانی که شرایط لازم جهت ثبت نام در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی را دارند لازم است که در زمان تعیین شده از سوی مرکز سنجش در این آزمون ثبت نام نمایند . ثبت نام در این آزمون احتمالا همانند سال گذشته در اواخر فروردین انجام میگیرد که زمان دقیق ثبت نام پس از اعلام از سوی مرکز سنجش در این بخش اعلام می شود . پس از اعلام زمان ثبت نام لازم است کلیه ی داوطلبان با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان و نمونه دولتی به آدرس azmoon.medu.ir در این آزمون ثبت نام نمایند . داوطلبان پذیرش در مدارس نمونه دولتی در پایه نهم به دهم توجه داشته باشند که انتخاب رشته همزمان با ثبت نام در سایت انجام میگیرد . با توجه به تصمیمات وزارت آموزش و پرورش آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان در هم ادغام شده و یک آزمون برای همه ی داوطلبان برگزار می شود لذا کلیه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج فقط از طریق سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان و نمونه دولتی به آدرس azmoon.medu.ir انجام میگیرد .

خلاصه مقاله : دراین مقاله قصد داشتیم تا شما را با محوه ثبت نام در مدارس نمونه دولتی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با شرایط ثبت نام ارائه دهیم.متقاضیان عزیزی که قصد ثبت نام دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هرگونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

 منبع : ثبت نام نمونه دولتی نهم

 

 



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دفترچه تیزهوشان نهم به دهم 1400-99

دفترچه تیزهوشان نهم به دهم یا همان دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان پایه دهم 98-99 از امروز روی سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir قرار گرفت ، دانش آموزان محترم می توانند جهت اطلاع از زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 – اطلاع از شرایط پذیرش در مدارس سمپاد – ظرفیت مدارس تیزهوشان و… دفترچه راهنمای ثبت نام را از مشاوران سامانه دریافت نمایند.

جهت دریافت دفترچه تیزهوشان نهم به دهم می توانید از سراسر کشور با شماره های مرکز مشاوره سمپاد که در جدول زیر قید نموده ایم تماس حاصل نمایید.

 

جهت دریافت دفترچه تیزهوشان نهم به دهم 99 – 98 و اطلاع از زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

مفاد دفترچه تیزهوشان نهم به دهم 99 – 98

 

چنانچه مایل به ثبت نام در آزمون تیزهوشان می باشید، لازم است ابتدا از کلیه مندرجات و قوانین آن آگاهی یابید و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. به منظور شناسایی استعداد داوطلبان شرکت کننده برای ورود به مدرسه تیزهوشان ، داوطلبان پس از ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان ، لازم است در آزمون ورودی این مدرسه شرکت نموده و در صورت قبولی بتوانند در این مدارس ادامه تحصیل دهند.

 

قبل از ثبت نام توصیه می نماییم ابتدا دفترچه تیزهوشان نهم به دهم را به صورت دقیق مطالعه نمایید و از کلیه مفاد آن آگاه شوید تا در رابطه با ثبت نام دچار مشکلی نگردید . همانطور که در دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان  دهم نیز ذکر شده است، توصیه می نماییم که ابتدا فرم پایانی در انتهای دفترچه تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه نمایید و پس از آن در سامانه مورد نظر اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام نمایید.

 

مطابق با دفترچه تیزهوشان نهم به دهم 99-98 ، مسئولیت هر گونه ثبت نام ، و یا اشتباهی در ثبت نام برعهده فرد داوطلب و یا اولیای او می باشد. به همین دلیل مدارس هیچ گونه مسئولیتی در قبال اشتباهات داوطلبان نخواهند داشت. درصدهای لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان در هر سال متفاوت می باشد و همچنین این درصد تا حد زیادی وابسته به تراز استان شما خواهد بود.

 

 

دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان دهم

آن دسته از داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی می باشند ، در زمان ثبت نام تیزهوشان دهم می توانند پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان دهم نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام نمایند. ظرفیت مدارس تیزهوشان در مدارس مختلف متفاوت می باشد و این میزان ظرفیت نست به سال های مخلف در تغییر می باشد.

 در دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان ذکر شده است که ثبت نام برای کلیه دانش آموزان و متقاضیان به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید. مطابق با مفاد دفترچه تیزهوشان نهم به دهم کارت ورود به جلسه، 5 روز قبل از برگزاری آزمون ، منتشر خواهد گردید. کلیه مراحل ثبت نام  و دریافت کارت ورود به جلسه ، دریافت رمز عبور همگام ، و همچنین درخواست بررسی مجدد کارنامه ، به صورت الکترونیکی همانند سال های گذشته امکان پذیر خواهد بود.

هزینه ثبت نام تیزهوشان با توجه به دفترچه تیزهوشان نهم به دهم  برای کلیه داوطلبان در سراسر کشور ، مبلغ 15 هزار تومن می باشد. این مبلغ به صورت الکترونیک و از طریق درگاه های پرداخت به حساب آموزش و پرورش واریز خواهد گردید و کلیه داوطلبان برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان این وجه لازم است از طریق کارت های عضو شبکه شتاب اقدام به ثبت نام نمایند.

بودجه بندی آزمون تیزهوشان نهم به دهم

بودجه بندی به معنای تعداد سوالاتی است که از هر منبع یا هر درس طرح می گردد و دانش آموزان با استفاده از این بودجه بندی مطلع می شوند که از هر درس چه تعداد سوال طرح می شود و  چند ساعت لازم است مطالعه داشته باشند؟ اهمیت کدام یک از دروس بیشتر می باشد؟ و کدام یک از منابع آزمون تیزهوشان کمک آموزشی را باید تهیه نمایند تا بتواندپاسخگوی سوالات و همچنین کمک کننده برای قبولی آنان در این آزمون باشد؟

در جدول زیر بودجه بندی آزمون تیزهوشان نهم به دهم را برای آشنایی شما داوطلبان عزیز ارائه نموده ایم تا بتوانید از تعداد سوالات هر منبع برای آمادگی در آزمون اطلاع یابید.

 

سوالات استعداد تحصیلی

تعداد سوالات

ضریب

منابع طرح سوال

مدت پاسخگویی

قرآن و معارف اسلامی ( آموزش قرآن و پیام های آسمان )

8

2

سوالات از محتوای تمامی کتاب های درسی پایه هشتم سال تحصیلی 96 – 97 و تمامی کتاب های درسی پایه نهم سال تحصیلی 97 – 98 طراحی خواهد شد .

105 دقیقه

زبان و ادبیات فارسی

15

2

مطالعات اجتماعی ( تاریخ ، جغرافیا ، اجتماعی )

15

1

علوم تجربی

17

2

ریاضیات

20

3

جمع کل

75

نمره کل استعداد تحصیلی : 465

آنچه برای قبولی در آزمون تیزهوشان نیازمند کسب اطلاع از آن می باشید، منحصر به اطلاع از دفترچه تیزهوشان نهم به دهم نخواهد بود. کلیه دانش اموزان عزیزی که مایل به تحصیل در این مدارس هستند ، لازم است نسبت به کسب تمامی اطلاعات این مقطع اقدام نمایند. بنابراین برنامه ریزی برای قبولی در این آزمون ، خود از عوامل مهم و تعیین کننده برای قبولی خواهد بود.

کلیه متقاضیان عزیز می توانند با استفاده از برقراری ارتباط با مشاوران ایران تحصیل و همچنین متخصصین این حوزه ، علاوه بر استفاده از سامانه ثبت نام ، به دریافت و کسب اطلاعات بیشتر ، در رابطه نحوه درس خواندن و اصول صحیح آن ، نحوه انتخاب رشته برای آزمون نمونه دولتی ، بهترین منابع مطالعه و… به اطلاعات جامعی دست یابند. متخصصین تحصیل ایران همه روزه ، حتی ایام تعطیل در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده خواهند بود.

 

من وجه مورد نظر برای پرداخت ثبت نام را از طریق عابر بانک پرداخت نموده ام ، آیا می توانم نسبت به ثبت نام اقدام نمایم؟

وجه مورد نظر و هزینه ثبت نام همانطور که ذکر گردید ، تنها از طریق سامانه در نظر گرفته شده  قابل پرداخت می باشد و کلیه دانش آموزان و اولیای گرامی آنان تنها از این طریق خواهند توانست شماره سریال مورد نظر را در یافت نماید. در غیر این صورت ، این مبلغ قابل استرداد نخواهد بود و سامانه مذکور ، هیچگونه وظیفه ای در این رابطه نخواهد داشت.

 

من هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان را به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه پرداخت نموده ام ، و این مبلغ از حساب کسر شده است ، اما هنوز شماره سریالی دریافت نکرده ام ؟

 

تراکنش هایی که در سایت های مختلف صورت می پذیرد، گاها با مشکلاتی همراه می باشد که این مشکلات مربوط به نحوه پرداخت یا عدم پرداخت وجه واریزی می باشد. این خطاها و تراکنش های ناموفق تا ظرف حداکثر 48 ساعت به حساب شما بازگرداننده خواهد شد. در غیر این صورت می تواند با مشاورین ما در این زمینه تماس حاصل نمایید تا پیگری های لازم را انجام دهند.

منبع : دفترچه تیزهوشان نهم 99



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

روش های تست زنی نمونه دولتی

راه قبولی در آزمون نمونه دولتی ، اطلاع دقیق از روش های تست زنی نمونه دولتی خواهد بود. با توجه به اینکه دانش آموزان عزیز برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی با امتحانات تستی آشنایی ندارند، اطلاع از روش های تست زنی برای آزمون نمونه دولتی یکی از مواردی است که موجب موفقیت شما در این آزمون خواهد شد. در این مقاله از سایت ایران تحصیل علاوه بر روش های تست زنی نمونه دولتی ،به ارائه نکات تست زنی در آزمون نمونه دولتی و روش های تست زنی در آزمون نمونه دولتی اشاره خواهیم نمود.

جهت دریافت کلیه روش های تست زنی نمونه دولتی و اطلاع دقیق از روش های تست زنی برای آزمون نمونه دولتی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

روش های تست زنی نمونه دولتی چیست؟

مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی یکی از انواع مدارسی می باشند که برای ورود دانش آموزان به این مدارس ، آزمون ورودی را در نظر دارند و به همین دلیل هر یک از دانش آموزانی که بتوانند در این آزمون موفقیت لازم را به دست آورند ، خواهند توانست در این آزمون موفق شده و در این مدارس پذیرفته شوند. اما با توجه به اینکه دانش آموزان با نحوه مطالعه به روش تست زنی آشنا نمی باشند ، قصد داریم در این مقاله برای آشنایی این دانش آموزان عزیز مطالب مفیدی را ارائه نماییم.

اگر بخواهیم به روش های تست زنی نمونه دولتی اشاره نماییم در ابتدا باید بگویم حتما کتاب را به صورت کامل و دقیق با تمام جزئیات، مطالعه نمایید. هیچ جمله ای از کتاب را نباید بی اهمیت و یا کم اهمیت بدانید. هر مطلب به نوبه خود بسیار مهم خواهد بود. بنابراین اینگونه تصور ننمایید که ممکن است این مطلب در آزمون و سوالات نمونه دولتی قرار داده نخواهد شد.

حتما و حتما از کتاب ها و منابع کمک آموزشی استفاده نمایید. زیرا منابع کمک آموزشی بسیار بیشتر و مفصل تر از توضیحات کتاب می باشد. لذا داوطلبان عزیز بسیار بهتر و مفهومی تر از مطالب کتاب خواهند توانست بر مفهوم مطالبی که ارائه شده است تسلط یابند و همین مسئله یکی از راه قبولی در آزمون نمونه دولتی خواهد بود.

به هنگام انجام و حل نمونه سوالات نمونه دولتی 1400- 99  تلاش کنید تا به هنگام تست زنی برای مثال با خودتان بگویید : سوال 1 میشه گزینه 3 زیرا در صورتی که در این زمینه دچار اشتباهی شوید از هم اکنون متوجه خواهید شد و این مسئله باعث می شود تا به هنگام آزمون به جابه جایی در پاسخ دچار نشوید.

پس از تست زنی ، حتما پاسخ سوالاتی را که تست زده اید به دقت مطالعه نمایید و به بررسی دقیق تست ها و اشتباهات خود بپردازید. این مسئله کمک می کند تا اشتباهات خود را بهتر بشناسید و در هنگام آزمون بتوانید به رفع اشتباهات خود بپردازید.

پس از دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی تمامی سوالات را به خوبی و با دقت هر چه تمام تر مطالعه نمایید و پس از آن ، مباحث مهم در هر فصل را مشخص نموده و بر روی نکات و نحوه سوالاتی که در زمان آزمون از سوالات مهم آورده می شود ، دقت لازم را داشته باشید.

 

 

 

روش های تست زنی برای آزمون نمونه دولتی

دانش آموزانی که برای نمونه دولتی خود را آماده می نمایند، ممکن است با توجه به عدم آشنایی با نحوه درس خواندن و مطالعه برای آزمون های تستی در ابتدا با سردرگمی ها و مراحلی مواجه شوند که همین مسئله موجب نا امیدی آنان گردد. اما چنانچه با توجه به روش های تست زنی برای آزمون نمونه دولتی و اصول آن پیش روند، خواهند توانست موفقیت خود را تضمین نمایند.

سوالات تحصیلی که در آزمون نمونه دولتی طرح می شود شامل دو دسته سوال می باشد. برخی از سوالات مربوط به سوالات تحصیلی و کتب مربوطه می باشد. و برخی دیگر از سوالات مربوط به سوالاتی است که مفهومی می باشند. پایه هر دو نوع سوال مطالب درسی می باشد که در صورت مطالعه دقیق شما خواهید توانست به خوبی به این سوالات پاسخ دهید.

یکی از روش هایی که ما به داوطلبان در رابطه با روش های تست زنی برای آزمون نمونه دولتی توصیه می نماییم این است که در جلسه آزمون حتما برای اینکه اکسیژن بیشتری به مغز شما برسد، چند دقیقه را سر پا باستید تا بتوانید بهتر به سوالات پاسخ دهید.

چنانچه پاسخ سوالی را نمی دانید، حتما دور آن سوال را علامت بزنید و پس از پاسخ دادن به سایر سوالات ،باز به سوالات قبلی پاسخ نداده باز گردید زیرا ذهن انسان به دنبال پاسخ خواهد رفت و کم کم پس از کاوش ذهنی ، به جواب آن دست خواهید یافت.

حتما به زمان پاسخ گویی سوال توجه داشته باشید. پاسخگویی به هر سوال با توجه به زمان متخص به خود باید صورت پذیرد و برای هر درس زمان اختصاص داده شده به خود آن درس را در نظر بگیرید تا به هنگام پاسخگویی دچار مشکل نشوید.

یکی از مواردی که ما در روش های تست زنی برای آزمون نمونه دولتی بر آن تاکید داریم ، عدم بر هم زنی ترتیب سوالات می باشد. به این دلیل که این سوالات با اصول روانشناسی تعیین و به ترتیب قرار داده شده اند و به همین دلیل نباید تلاش در برهم زنی این نمونه سوالات نمایید. زیرا ذهن شما با همین ترتیب بسیار بهتر عمل خواهد کرد.

جهت دریافت و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش های تست زنی نمونه دولتی با مشاورین و متخصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ایران تحصیل به سوالات شما در زمینه روش های تست زنی برای آزمون نمونه دولتی پاسخ مناسب و کاملی را  ارائه خواهند نمود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا به بانک اطلاعات کاملی در این زمینه دست یابید.

تست های تالیفی به چه میزان می توانند به ما کمک کنند؟

کتاب های کمک آموزشی معمولا تعدادی تست را در خود جای می دهند که با استفاده از آن ، کلیه دانش آموزان عزیز می توانند با مطالعه دقیق این تست ها، به اطلاعت جامع و آمادگی لازم را برای قبولی در آزمون تیزهوشان دست یابند. تست های تالیفی در کنار تست های اصلی می تواند بسیار کمک کننده باشد زیرا چنانچه شما از کتب معتبر در این زمینه استفاده نمایید ، خواهید توانست به اشراف کامل در مطالب درسی دست یابید.

چه مقدار از زمان مطالعه را برای تست زنی باید اختصاص دهیم؟

تست زنی یکی از مهم ترین اصولی است که به شما کمک خواهد نمود تا به موفقیت لازم و همچنین کسب رتبه  تراز قبولی دست یابید. می توان گفت این زمان را به صورت نصف نصف باید تنظیم نمایید. بدین معنا که شما برای آمادگی بیشتر لازم است ابتدا کتاب را به صورت دقیق مطالعه نمایید و پس از آن ، نصف زمان خود را به تست زنی اختصاص دهید. زیرا آنچه موجب تثبیت ذهنی شما خواهد شد، همین تست زنی خواهد بود.

خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی های لازم در ارتباط با روش های تست زنی و موفقیت در آزمون نمونه دولتی را ارائه دادیم تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. متقایان عزیز توجه داشته باشید جهت دریافت راهنمایی های بیشتر میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.

 منبع : روش های صحیح تست زنی نمونه دولتی

 



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دفترچه سوالات آزمون تیزهوشان 99 – 1400

تغییراتی که در زمینه برگزاری آزمون تیزهوشان و سوالات آزمون تیزهوشان 99-1400 ششم به هفتم ایجاد شده است سردرگمی هایی برای دانش آموزان عزیز ایجاد نموده که در ادامه این مقاله علاوه بر ارائه مطلب در رابطه با نحوه دانلود دفترچه سوالات ورودی تیزهوشان هفتم و دهم برخی از نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را برای شما عزیزان ارائه خواهیم داد. لینک دانلود دفترچه سوالات آزمون تیزهوشان برای سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت جداگانه می باشد. در ادامه می توانید با سوالات آزمون تیزهوشان آشنا شوید.

 

 

برای دریافت راهنمایی در رابطه تکنیک های تست زنی سوالات آزمون تیزهوشان 99 – 1400  و دریافت لینک دانلود دفترچه سوالات ورودی تیزهوشان هفتم و دهم با مشاوران ایران تحصیل به شماره های

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

 

دفترچه سوالات تیزهوشان 99-1400

نحوه قبولی در آزمون تیزهوشان مدارس ششم ه هفتم دچار تغییرات زیادی شده است. از جمله این تغییرات می توان به سوالات آزمون تیزهوشان 99 – 1400 اشاره نمود. به عنوان مثال دانش آموزان عزیز برای پذیرش در این مدارس نیازی به مطالعه هیچ یک از منابع نخواهند داشت. اما قطعا هرچقدر تست های بیشتری را تمرین نموده باشید، در آزمون عملکرد بهتری خواهید داشت. سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در دو دفترچه جداگانه به صورت مجزا می باشد .

 

دفترچه شماره یک شامل سه قسمت می باشد. مدت زمان پاسخدهی به سوالات هر قسمت 20 دقیقه می باشد که دانش آموزان باید در مجموع به 60 سوال در این زمان پاسخ دهند. برای دفترچه دوم نیز 20 دقیقه زمان پاسخدهی  در نظر گرفته شده است که این زمان برای پاسخدهی به 40 سوال در نظر گرفته شده است. بنابراین مدیریت زمان اهمیت ویژه ای دارد. با توجه به اینکه آزمون تیزهوشان دارای نمره منفی می باشد به همین دلیل روش های تست زنی نمونه دولتی برای این منظور اهمیت زیادی دارد.

 

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

کدام عبارت، جمله زير را به بهترين صورت تکمیل مي کند؟
به این علت که علامت خطر در مسیر رودخانه خروشان توسط پسرها………………. شد، متاسفانه تعدادی از آنها غرق شدند.
1- بدون بررسی                     2- پیگیری                            3- شناسایی                        4- نادیده گرفته

 

2-کوشا سعي ميکرد که درآمد خود را مديريت کند؛ اما …… او بر خريد لوازم غیرضروري او را در مضیقه مالي قرار
داد.
1- اصرار                            2- پیگیری                               3- کنترل                             4- کوشش

 

3-رابطه مس و فلز مثل رابطه ؟
1-موتور و ماشین               2- لوازمخانگی و چوب                3- مداد و خودکار                  4-فلفل و ادویه جات

 

6– عبارت ” تو خوبي ميکن و در دجله انداز ” با کدام گزينه ارتباط معنايي دارد؟
1- دردسر روزگار قسمت هرکس بود هر که توانگر بود دردسرش بیشتر
2-نیست بازی کار حق خود را مباز آنچه بردیم از تو باز آریم باز
3- نابرده رنج گنج میسر نمیشود مزد آن گرفت جان برادر کار کرد
4- هرکه به نیکی عمل آغاز کرد نیکی او روی بدو باز کرد

از سوال 7 تا 10 چند جمله به شکل نامرتب داده شده است. انتخاب کدام گزينه سبب ايجاد يك متن هماهنگ
مي شود؟
-7
الف ( بسیاری از دانشمندان معتقدند که بازگشت به گذشته امکان پذیر نیست و نمی توان انواع خاصی از تخریب، مثل یخ های
ذوب شده ی قطبی را بازگرداند.
ب ( در واقع برای از بین بردن این میزان گسترده از گازهای گلخانه ای که توسط انسان به جو واردشده، صدها و شاید هزاران سال
زمان لازم است.
ج ( خوشبختانه در سال های اخیر نگرانی های زیادی در مورد مقابله با گرمایش جهانی در کشورهای مختلف به وجود آمده است.
د ( اما عده ای اعتقاد دارند که این سیاره می تواند این زخم را نیز بهبود بخشد، اگرچه برای این کار زمان زیادی لازم است.
1- الف ج د ب                        2- ج د ب الف                       3- ج الف د ب                     4- ب د الف ج
 8-
الف ( ولی این ادعا نادرست است.
ب ( شعر بنی آدم قطعه شعر مشهوری است که از سعدی برجای مانده است.
ج ( در برخی از منابع فارسی و انگلیسی گزارش شده که این شعر بر سردر ورودی تالار سازمان ملل متحد در نیویورک با خط نستعلیق
طلاکوب، نقش بسته است.
د ( این قطعه شعر به دلیل مضمون انسان دوستانهای که دارد مورد توجه زیادی واقع شده است.
1- ج ب د الف                     2- ب د ج الف                         3- ج الف د ب                       4- ب د الف ج
9-
الف ( یکی ازاینگونه ها درختچه های گز است که به آن نبکا یا تل های گیاهی گفته می شود.
ب( در این مکان جغرافیایی انواع گونه های گیاهی وجود دارد.
ج( کویر لوت در جنوب شرقی ایران و همجوار استان کرمان است.
د( نبکاها عموماً در مناطقی که سطح آب زیرزمین بالا بوده ظاهر میشوند.
1- الف ج د ب                    2- ج ب د الف                         3- ج الف د ب                      4- ج ب الف د
10-
الف ( از این رو ورزش نه تنها به سلامت جسمانی کمک می کند؛ بلکه باعث تقویت دستگاه ایمنی و محافظتی بدن می شود.
ب ( سلول های دستگاه ایمنی بدن به نام گلبول های سفید خون شناخته می شوند. این سلول ها نقش محافظت از بدن از بیماری های
عفونی را دارند.
ج ( تحقیقات اخیر دانشمندان نشان می دهد روزانه 30 دقیقه ورزش، میزان گلبول های سفید خون را افزایش می دهد.
1-ب ج الف                    2- ب الف ج                         3- الف ج ب                              4- ج ب الف

 

متن زير را به دقت مطالعه کنید و به سوالات پرسیده شده درباره آن پاسخ دهید.
آب وهوای یک منطقه به عوامل پیچیده و گوناگون محیطی مثل ارتفاع، عرض جغرافیایی و ارتباط خشکی و اقیانوسی بستگی دارد.
جالب است که اگر زمین کاملاً از خشکی تشکیل شده بود و اگر خشکی از ارتفاع یکسان به وجود آمده بود، دقیقاً آب وهوای یکسانی در
سراسر جهان وجود داشت؛ به شرط آن که عرض جغرافیایی ثابت باشد. به دلیل هموارنبودن زمین که باعت تغییر عامل بحرانی تابش
خورشید می شود، این امر ممکن نیست. بنابراین، تفاوت تابش اشعه های خورشیدی، به طور کامل مسئول ایجاد مناطق آب وهوایی است.
در قطب شمال و جنوب، منطقه منجمد وجود دارد، در منطقه ی استوایی، منطقه ی حاره ای و بین منطقه ی است وا و قطب، منطقه ی
معتدل. در است وا خورشید تقریباً عمود است، بنابراین این منطقه بیشترین واحد گرما را دریافت می کند. بالا و پائین استوا، به سمت
قطب ها، بسته به موقعیت زمین در مدارهایش، اشعه ها مایلتر هستند.

بهترين عنوان براي اين پاراگراف …………….. است.
1- عوامل آب وهوا                  2- مناطق آب وهوایی             3- تأثیرات ارتفاع                4- تابش خورشیدی
معتدل يعني در اين پاراگراف  ………………… »
1- ناچیز                              2- محدودیت                         3- بیش از اندازه                 4- میانه
 کمربندهاي آب وهوايي در درجه ي اول در اثر ……………. به وجود مي آيند.
1- زاویه ی خورشید               2- ارتفاع قاره ای                   3- تابش جهانی                 4- نسبت اقیانوس به حجم خشکی
 اشعه هاي خورشید به میزان زيادي …………………. غیرمستقیم مي شوند.
1- در استوا                                                           2- در ارتفاعات بالاتر از استوا
3- هنگامی که زمین در مدارش می چرخد                    4- هنگامی که زمین در محورش می چرخد
 به طورکلي مهمترين عامل آب وهواي يك منطقه ………………. است.
1- ارتفاع                            2- جذب خورشیدی                 3- جریان اقیانوسی              4- عرض جغرافیایی
 عوامل محلي که بر آب وهوا يك محل خاص اثر مي گذارند شامل…………….. مي شوند.
1- تنوع فصلی                    2- ارتفاع                               3- شرایط باد                       4- شرایط خاک

 

 

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با نحوه طرح سوالات آزمون تیزهوشان 99-1400 ، چگونگی دانلود دفترچه سوالات ورودی تیزهوشان هفتم و دهم ، ضرورت دانلود دفترچه سوالات آزمون تیزهوشان و برخی از نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مطالب مفیدی را به شما عزیزان ارائه نماییم. برای دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم و همچنین مشاوره قبولی آزمون تیزهوشان با مشاوران ما در ارتباط باشید.

چه منبعی را باید مطالعه نماییم تا بتوانیم به سوالات آزمون تیزهوشان 99 – 1400 به خوبی پاسخ دهیم؟

با توجه به اینکه سوالات از هیچ یک از منابع درسی مطرح نمی شوند و مربوط به تست هوش و استعداد هستند نمی توان منبع خاصی را در این زمینه معرفی نمود.

 

چه روشی برای افزایش سرعت تست زنی به سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پیشنهاد می دهید؟

بهترین راه ، تست زنی پس از دانلود دفترچه سوالات ورودی تیزهوشان هفتم و دهم و تحلیل پاسخ سوالات می باشد.

 

آیا سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز از منابع غیر از کتاب می باشد؟

خیر. آزمون ورودی در این پایه بر اساس منابع کتاب می باشد.

چه منبعی را باید مطالعه نماییم تا بتوانیم به سوالات آزمون تیزهوشان 99 - 1400 به خوبی پاسخ دهیم؟

با توجه به اینکه سوالات از هیچ یک از منابع درسی مطرح نمی شوند و مربوط به تست هوش و استعداد هستند نمی توان منبع خاصی را در این زمینه معرفی نمود.

 

چه روشی برای افزایش سرعت تست زنی به سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پیشنهاد می دهید؟

بهترین راه ، تست زنی پس از دانلود دفترچه سوالات ورودی تیزهوشان هفتم و دهم و تحلیل پاسخ سوالات می باشد.

 

آیا سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز از منابع غیر از کتاب می باشد؟

خیر. آزمون ورودی در این پایه بر اساس منابع کتاب می باشد.

منبع : دفترچه آزمون تیزهوشان

 



:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1400-99

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1400-99 اعلام شد دانش آموزان محترم دقت داشته باشند جهت اطلاع از نتایج آزمون حتما می بایست رمز عبور همگام خود را همراه داشته باشند تا بتوانند تا بتوانند جهت اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان 1400-99 اقدام نمایند.

همانند سنوات گذشته دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1400-99 به سامانه azmoon.medu.ir مراجعه نمایند به عبارت دیگر تنها راه اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مذکور صورت خواهد گرفت لذا دانش آموزان و اولیا گرامی توجه داشته باشند هر گونه مراجعه حضوری به مدارس تیزهوشانی که در اولویت های خود قرار داده اند بی نتیجه خواهد بود.

به اطلاع آن دسته از دانش آموزان یا اولیا که جهت اطلاع از نتایج آزمون با مشکل مواجه هستند می رسانیم در صورتی که به هر دلیلی نمی توانند از طریق سامانه مذکور از نتایج خود مطلع گردند می رسانیم این دسته از داوطلبان می توانند جهت اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان 98-99 و اطلاع از لیست ذخیره با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور – 9092305587 تماس از استان تهران پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1400-99

لازم به ذکر است که در آزمون تیزهوشان، پذیرش دانش آموزان تنها بر اساس رتبه‌ای است که از نمره آزمون بدست می‌آورند و معدل دانش آموزان و سهمیه‌ها هیچ تاثیری در نتایج آزمون تیزهوشان نخواهد داشت.

مرکز ایران تحصیل در این مقاله به : زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1400-99 – راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان 1400-99 – نکاتی در جزئیات اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1400-99 پرداخته است. تا آخر مقاله با ما همراه شوید و در پایان نظرات خود را در بخش نظرات مطرح فرمایید. 

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1400-99

به اطلاع کلیه دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان می‌رسانیم که طبق روال هر سال به احتمال زیاد، زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1400-99 پنج الی شش هفته پس از برگزاری آزمون است. آزمون تیزهوشان در نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
در صفحه 11 دفترچه ثبت نام تیزهوشان 1400-99 در بند دوم اعلام شده است که فهرست پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان در دوره های اول و دوم متوسطه بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی 1400-99 منتشر می‌شود. نتایج آزمون تیزهوشان بصورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان به نشانی Azmoon.medu.ir قابل مشاهده است.
نتایج کلیه دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان تنها از طریق سایت ثبت نام سمپاد اطلاع رسانی می‌شود و سایت دیگری برای این منظور وجود ندارد.

نکاتی در جزئیات اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1400-99

1- نتایج آزمون تیزهوشان بصورت قطعی و در یک مرحله اعلام می‌شود. این بدین معناست که نتایج تیزهوشان قبولی ذخیره اعلام نخواهد شد. بنابراین شما داوطلب گرامی یا بصورت قطعی قبول شده‌اید یا نتوانسته‌اید تراز قبولی آزمون تیزهوشان را کسب نمایید.

2- داوطلبانی که نتوانسته‌اند تراز قبولی تیزهوشان را کسب نمایند حداکثر ظرف یک هفته بعد از اعلام نتایج، کارنامه آنها منتشر می‌شود که حاوی تعداد پاسخ‌های صحیح،غلط، نزده و نیز تراز هر درس، تراز کل آزمون و تراز آخرین نفر قبولی می‌باشد.

3- در سامانه ثبت نام سمپاد، در زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ، چیزی به عنوان اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 1400-99 – اسامی پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان و … وجود ندارد. صرفا برای داوطلبان پذیرقته شده : کارنامه و نام مدرسه و برای داوطلبان پذیرفته نشده : کارنامه عدم قبولی صادر می‌شود که این اطلاعات در پنل شخصی هر یک از داوطلبان قابل مشاهده است.

- در صورتی که دو دانش آموز دوقلو (همجنس یا غیرهمجنس) در آزمون تیزهوشان شرکت نمایند و یکی از دوقلوها موفق به اخذ رتبه قبولی نشود، در صورتیکه توانسته باشد حداقل 80 درصد نمره آخرین نفر قبولی را کسب کرده باشد، می‌تواند به مدرسه مورد نظر خود راه یابد. این شرایط برای کلیه داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان در هر دو دوره اول و دوم متوسطه لحاظ می‌شود.

نکته مهم : لازم به ذکر است که در سال گذشته بخشنامه‌ای صادر شده است که طی آن داوطلب دوقولوی همجنس در صورتیکه نمره تمام دروس او در پایه ششم ابتدایی خیلی خوب باشد و یا معدل بالای 19.80 در پایه نهم داشته باشد و 60 درصد از نمره تراز آخرین نفر قبولی را کسب کرده باشد می‌تواند پس از مکاتبات لازم توسط آموزش و پرورش، به مدرسه مورد نظر خود راه یابد.

6- در روز مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1400-99، در سایت ثبت نام سمپاد، نشانی مدارس تیزهوشان یا استعدادهای درخشان، تاریخ ثبت نام در مدرسه مورد نظر و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در مدرسه تیزهوشان ذکر می‌شود. لازم است به اطلاع داوطلبان گرامی برسانیم که آخرین مهلت ثبت نام در مدارس تیزهوشان حداکثر تا پایان مردادماه سال 97 می‌باشد و بعد از این تاریخ مجاز به ثبت نام نمی‌باشید.

 خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه مشاهده نتایج تیزهوشان اشنا کنیم و راهنمایی های لازم را ارئه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان اعلام نتایج را از دست ندهید چرا که فقط به صورت اینترنتی میتوانید مشاهده نمایید و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود.

منبع : سامانه اعلام نتایج تیزهوشان



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
v
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

منابع آزمون تیزهوشان 99-1400

منابع آزمون (کتاب های درسی) تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 99

شیوه طرح سوالات در آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم، به صورت ترکیبی و شامل دو دسته سوال استعداد تحصیلی و استعداد تحلیلی می باشد. در واقع هدف از طراحی سوالات بخش استعداد تحلیلی، تخمین و بررسی وضعیت هوش و استعداد دانش آموز می باشد و 20 درصد نمره آزمون نیز وابسته به سوالات بخش تحلیلی است. هر ساله 15 سوال برای بخش استعدد تحلیلی مطرح می شود و دانش آموزان 15 دقیقه فرصت دارند تا به سوالات پاسخ دهند. برای تسلط بر حل سوالات بخش استعداد تحلیلی، نیاز به مطالعه هیچ منبع درسی و کمک آموزشی نیست، زیرا سوالات بر مبنای ارزیابی توانایی های دانش آموز طراحی می شود، اما برای آشنایی با فرم سوالات این قسمت می توان سوالات بخش استعداد تحلیلی آزمون تیزهوشان سال های گذشته را مطالعه نمود. قسمت اعظم سوالات آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم را، سوالات بخش استعداد تحصیلی تشکیل می دهد در واقع مجموعا 90 سوال طراحی می شود که 75 سوال به سوالات قسمت استعداد تحصیلی اختصاص دارد. برخلاف سوالات تحلیلی سوالات قسمت تحصیلی منطبق بر کتاب درسی و از دروس پایه هشتم و نهم طراحی می شود. نحوه تقسم بندی سوالات نیز بدین گونه است که حدود یک سوم سوالات از پایه هشتم و دو سوم سوالات نیز از پایه نهم  طراحی می شود. در ضمن برای پاسخگویی به بخش تحصیلی 105 دقیقه فرصت داده می شود.

نام درس 

تعداد سوال

ضریب

ریاضیات

20

3

علوم تجربی

17

2

مطالعات اجتماعی

15

1

زبان و ادبیات فارسی

15

2

قران و معارف اسلامی

8

2

  • تمام سوالات آزمون تیزهوشان اعم از سوالات بخش تحلیلی و بخش تحصیلی به صورت تستی و چهار گزینه ای می باشد.
  • نحوه نمره دهی به سوالات بدین صورت است که به ازای هر پاسخ صحیح 3 نمره مثبت و برای هر پاسخ غلط 1 نمره منفی لحاظ می شود. در ضمن سوالاتی که دارای بیش از یک پاسخ می باشند، 1 نمره منفی را شامل می شوند.

 

جهت اطلاع دقیق از منابع آزمون تیزهوشان 99 – 1400 و دانلود بهترین منابع تیزهوشان هفتم و دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

منابع و ضرایب درسی سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400-99

تعداد سوالات استعداد تحلیلی و تعداد سوالات استعداد تحصیلی و ضرایب آن در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400-99 به شرح ذیل می باشد:

استعداد تحصیلی

نام درس

ضریب

تعداد سوال

زمان آزمون

قرآن و تعلیمات دینی و اخلاق

2

8

75 دقیقه

ریاضی

3

15

تفکر و پژوهش

1

5

مطالعات اجتماعی

1

7

علوم تجربی

2

10

فارسی (مهارت های خواندن و نوشتن)

2

10

 

استعداد تحلیلی

نام درس

تعداد سوال

زمان آزمون

استعداد تحلیلی

15

15 دقیقه

آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 1400-99تعداد سوالات آزمون، 70 سوال است و مهلت پاسخگویی آن 90 دقیقه است.

خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی های لاز در ارتباط با منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم و ششه به هفتم ارائه شده که میتوانید با مطالعه این مقاله پاسخگوی سوالات ذهن خود باشید. متقاضیان عزیز جهت دریافت راهنمایی های بیشتر میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.

 منبع : منابع آزمون تیزهوشان ششم



:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دریافت رمز عبور همگام تیزهوشان

دریافت رمز عبور همگام ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان

همانطور که در ابتدای این مقاله گفته شد یکی از اصلی ترین موارد در ثبت نام آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان رمز ورود همگام می باشد که در صورت نداشتن آن دانش آموز هنگام ورود به سامانه با مشکل مواجه خواهد شد. شما می توانید برای دریافت رمز عبور به مدرسه و یا سازمان آموزش و پرورش منطقه (بخش فناوری اطلاعات) مراجعه کنید. لازم است گفته شود که تنها را دریافت این رمز فقط مراجعه حضوری می باشد و هیچ راه الکترونیکی و غیر حضوری وجود ندارد.

بازیابی رمز ورود همگام

اگر دانش آموزی رمز ورود همگام خود را دریافت نموده باشد اما آن را بنا به هر دلیلی گم و یا فراموش کند ، مجددا باید به مدرسه و یا آموزش و پرورش ناحیه (بخش فناوری اطلاعات) مراجعه کند. هنوز هیچ راه غیر حضوری برای دریافت رمز ورود همگام ایجاد نشده است.

زمان و سایت و نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان 99 - 1400

داوطلبان ثبت نام آزمون تیزهوشان در پایه هفتم می توانند با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir اطلاعات دانش آموزی خود را وارد نموده و ضمن پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام به ثبت نام خود نمایند . ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99 - 1400 از روز شنبه 26 بهمن ماه شروع شده و داوطلبان تا 3 اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند  . متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400 جهت ثبت نام باید از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir اقدام نمایند . ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 26 بهمن شروع خواهد شد

 زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 99-1400نیز از روز شنبه 26 بهمن ماه شروع شده و داوطلبان تا 3 اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند .داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مذکور با وارد نمودن کد ملی و رمز عبور همگام اقدام به تکمیل فرم ثبت نام با اطلاعات دانش آموزی خود نمایند .ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 26 بهمن شروع خواهد شد .

 

جهت اطلاع از نحوه دریافت رمز عبور همگام تیزهوشان و دریافت گذرواژه از سایت همگام با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

  • در مرحله اول وارد سایت مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir شده و کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد کنید.
  • در مرحله دوم فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل نمایید.
  • عکس دانش آموز را با فرمت jpg بارگذاری نمایید.
  • سپس مبلغ در نظر گرفته شده را با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب در همان سامانه پرداخت کنید.
  • در نهایت پس از تکمیل ثبت نام کد پیگیری را دریافت نمایید. (توجه داشته باشید، عدم دریافت کد پیگیری به منزله کامل نشدن ثبت نام است).

نکتهدانش آموزان در صورت فراموش کردن یا عدم دسترسی به رمز ورود همگام می توانند به مدرسه خود مراجعه و رمز خود را دریافت نمایند.

شرایط ثبت نام ششم به هفتم

  1. داشتن تابعیت ایرانی
  2. کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم  پایه پنجم ابتدایی در سال تحصیـلی 1400 – 99
  3. کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پایه ششم در سال تحصیلی 1400 – 99

شرایط ثبت نام نهم به دهم

  1. داشتن تابعیت ایرانی
  2. داشتن حداقل معدل کل سالانه 19 پایه هشتم در خرداد سال تحصیلی 1400 – 99

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا نحوه دریافت رمز عبور همگام را به شما ارائه دهیم و شما را با شرایط ثبت نام و زمان و نحوه ثبت نام آشنا کنیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

منبع : نحوه دریافت رمز عبور همگام



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم 99-1400

ثبت نام مدارس نمونه دولتی آغازشد. متقاضیان عزیزی که قصد ثبت نام در مدارس نمونه دولتی را دارند میتوانند با ورود به سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. لذا توجه داشته باشید که ثبت نام در پایه های مختلف از طریق سامانه امکان پذیر میباشد که شما جهت ثبت نام در مدارس نمونه دولتی بایستی وارد سامانه azmoon.medu.ir  شوید و اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید. همچنین ثبت نام در این مدارس دارای شرایط و ضوابطی میباشد که با دانلود دفترچه و مطالعه آن میتوانید از این شرایط مطلع شوید .

اطلاعیه سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 از نیمه دوم بهمن ماه 98 آغاز خواهد شد به اطلاع کلیه دانش آموزان متقاضی ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400-99 می رسانیم که ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی سال تحصیلی 1400-99 آغاز شد ، ثبت نام این دوره مدارس نمونه دولتی طبق سنوات گذشته به صورت هماهنگ برگزار خواهد شد.

ضمنا به اطلاع می رسانیم دانش آموزان گرامی جهت ثبت نام از سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 به نشانی nemoone.medu.ir و یا سامانه ثبت نام اینترنتی نمونه دولتی sanad.medu.ir روند ثبت نام خود را تکمیل نمایند و جهت اطلاعات بیشتر در مورد روند ورود به مدارس نمونه دولتی با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایند ضمنا شایان ذکر است ثبت نام مدارس نمونه دولتی همانند سنوات گذشته فقط به صورت الکترونیکی و از طریق سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی به نشانی nemoone.medu.ir انجام خواهد شد.

هیچگونه پذیرشی به صورت حضوری انجام نخواهد شد لذا داوطلبان گرامی می توانند پس از آگاهی از شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400-99 از طریق مطالعه دفترچه ثبت نام به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی مراجعه کرده و فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند ضمنا دانش آموزان گرامی باید کارت حضور در جلسه آزمون نمونه دولتی را دریافت کرده و در آزمون شرکت کنید لازم به ذکر است نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مطابق سنوات گذشته حدودا پس گذشت 3 هفته از برگزاری آزمون روی سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400-99 قابل مشاهده خواهد بود ضمنا لازم به ذکر است ثبت نام دانش آموزان در مدارس با توجه به آدرس مدارس نمونه دولتی و محل سکونت داوطلب صورت خواهد گرفت.

 

جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400 – 99 – دریافت لیست مدارس نمونه دولتی سراسر کشور ، اطلاع از تراز قبولی در آزمون نمونه دولتی 99 و مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی 1400-99 با شماره زیر تماس بگیرید :

9099072952 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 همه ساله از طریق آزمون ورودی انجام می شود ، آزمون مدارس نمونه دولتی تقریبا کمی راحتر از مدارس سمپاد خواهد بود اما با این حال باز هم تلاش بسیاری را می طلبد که در این آزمون موفق شوید. به اطلاع کلیه داوطلبان می رسانیم که ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی نیز دارای شرایط خاصی می باشد به صورتی که داوطلبان محترم که قصد ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی را دارند باید حتما تابع شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی باشند که چند مورد از قوانین آن را ذکر می کنیم :

  • کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون نمونه دولتی را دارند باید تابعیت رسمی ایران را داشته باشند.
  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 صرفا در محدوده محل سکونت هر دانش آموز (ترجیحا) اجرا خواهد شد.
  • کلیه داوطلبان ثبت نام در مقطع دهم مدارس نمونه دولتی حق انتخاب یک رشته در رشته های موجود را خواهند داشت ( نهم به دهم ) .
  • پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی بر اساس تاثیر معدل (50%) و تاثیر آزمون (50%) خواهد بود.
  • ملاک ثبت نام در آرمون نمونه دولتی 1400-99 طبق سنوات گذشته برای پایه ششم به هفتم کلیه دروس خیلی خوب و یا یک درس خوب و مابقی دروس خیلی خوب و برای پایه نهم به دهم معدل نیمسال اول سال تحصیلی بالای هفده مد نظر خواهد بود.
  • قانون ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان دوقلو به صورتی است که اگر یکی از آن ها در مدارس نمونه دولتی قبول شوند قل دیگر در صورت کسب حداقل 80% امتیاز قبولی آخرین دانش آموز که در آن مقطع قبول شده می تواند جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی پذیرش شود.
  • در صورتی که دانش آموزانی که قبولی وی قطعی شده در موعد مقرر به واحد نمونه دولتی قبولی خود مراجعه ننمایند ثبت نام وی ملغی و یک نفر از لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی 1400-99 جایگزین وی خواهد شد.

 

سهمیه های ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99

پیرو آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 و انتشار دفترچه ثبت نام در سایت ثبت نام نمونه دولتی 1400-99 به اطلاع آن دسته از دانش آموزان که عضو خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند می رسانیم که در این دوره از پذیرش مدارس نمونه دولتی نیز سهمیه 10 % به ترتیب اولویت به شرح زیر به این عزیزان اختصاص داده شد ضمنا کلیه داوطلبانی که قصد استفاده از سهمیه های 10 % جهت پذیرش را دارند می بایست تا موعد ثبت نام اقدام به دریافت کد احراز هویت از بنیاد نمایند تا در موعد ثبت نام با مشکلی مواجه نشوند.

  • اولویت اول جهت استفاده از سهمیه شاهد در ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 : فرزندان شاهد
  • اولویت دوم سهمیه شاهد در ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای فرزندان جانبازان بالای 50% و دانش آموزانی که پدرشان بالای 3 سال اسارت داشته است.
  • اولویت سوم استفاده از این سهمیه در ثبت نام نمونه دولتی با فرزندان جانبازان 25 تا 49% و فرزندان آزادگان بالای 6 ماه اسارت خواهد بود.
  • اولویت چهارم : استفاده از سهمیه شاهد برای قبولی در مدارس نمونه دولتی با فرزند جانباز زیر 25 درصد و آزاده زیر 6 ماه اسارت خواهد بود.

تبصره : ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 در صورتی برای داوطلبان خانواده های شاهد و ایثارگران با اعمال سهمیه خواهد بود که دانش آموز متقاضی حداقل 70% نمره آخرین دانش آموزی که در آزمون شرکت کرده را کسب نماید اعمال سهمیه در ثبت نام مدارس نمونه دولتی انها تاثیر نخواهد داشت ضمنا تمامی سهمیه های مربوط به ثبت نام آزمون نمونه دولتی در صورتی که در کارنامه آزمون نمونه دولتی دانش آموزان درج نگشته باشد هیچ تاثیر مثبتی نخواهد داشت.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با شرایط ثبت نام و سهمیه های ثبت نام ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

منبع : سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم و هفتم  



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400 – 99

دانلود و دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان از طریق سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نیز امکان پذیر می باشد شایان ذکر است سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان نیز به نشانی azmoon.medu.ir می باشد که دانش آموزان محترم می توانند با ورود به سامانه از اطلاعیه های آزمون تیزهوشان 1400-99 مطلع گردند.

شایان ذکر است دانش آموزان و اولیایی که در سامانه تیزهوشان پایه هفتم ، اقدام به ثبت نام نموده اند نیز می توانند جهت دانلود و دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان هفتم هر چه سریع تر با مرکز تماس بگیرند و نمونه سوالات آزمون را دریافت نمایند ضمنا با توجه به اینکه سوالات آزمون تیزهوشان هفتم از کتل درسی دانش آموزان نخواهد بود توصیه اکید برای دانش آموزان ششم به هفتم و اولیا ایشان داریم که حتما قبل از آزمون نمونه سوالات را تهیه نموده و بررسی نمایند.

 

جهت اطلاع دقیق از نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم ، مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان اطلاع از منابع تیزهوشان نهم به دهم با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

اهمیت مطالعه نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400

با توجه به بروز بالا بودن سطح علمی سوالات آزمون ورودی تیزهوشان و عدم آشنایی برخی دانش آموزان با این سوالات مطالعه و بررسی نمونه سوالات آزمون اهمیت بسیار بالایی در مسیر قبولی شما دارد و کمک بسیاری به کسب نتیجه مطلوب شما در این آزمون خواهد داشت.

منابع سوالات آزمون تیزهوشان هفتم پیرو آخرین جلسه شورای انقلاب فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به منظور کاهش استرس و فشار عصبی که به دانش آموزان ششم وارد می شد از کتب درسی خارج شده و فقط روی بحث هوش دانش آموزان تمرکز دارد حالا اگر بخواهیم یک دانش آموز پایه ششم را برای اولین بار با این دسته از سوالات هوش رو به رو کنیم تراز لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان برای وی بسیار سخت خواهد شد.

در همین راستا پکیج نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم با مطرح کردن چندین مدل از این سوالات ذهن شما را برای پاسخگویی به این سوالات آماده می کند ضمنا این مورد هم فراموش نکنیم که سوالات استعداد تحصلیلی فقط با تمرین تکرار برای دانش آموز قابل فهم خواهد بود.

دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون ورودی پایه دهم را دارند نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود معمولا اکثر دانش آموزانی که در این آزمون تراز لازم را کسب نمی کنند به علت عدم آشنایی با نحوه طرح سوالات است که در پایه نهم به دهم این موضوع بسیار ملموس تر است پس حتما قبل از آزمون نمونه سوالات را دقیقا مورد بحث و بررسی قراردهید.

 

دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 99-1400

دانلود نمونه سوالات آزمون امتحانی آزمون مدارس تیزهوشان هم از طریق سامانه نام نویسی مدارس تیزهوشان امکان پذیر است و هم از طریق تماس با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل شایان ذکر است با تماس با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل علاوه بر دریافت نمونه سوالات آزمون می توانید از خدمات مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان – برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی و …. نیز استفاده نمایید.

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 چه کمکی می‌تواند به دانش آموزان برای پذیرش نماید؟ به این نکته توجه داشته باشید که هرچقدر اطلاعات ما در رابطه با نحوه طرح سوالات و یا هر امری دانش بیشتری کسب نماییم، به راحتی می توانیم در آزمون و یا هر مورد دیگری موفقیت را ازان خود نما‌ییم. نمونه سوالات ششم به هفتم و نهم به دهم ، از جمله نمونه سوالاتی است که داوطلبان در تمامی پایه‌ها بدان نیازمند.

دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 موجب می‌شود که داوطلبان در تمامی پایه‌های تحصیلی ، با مباحث مهم و تعداد سوالات طرح شده در هر مبحث آشنا شوند. برنامه‌ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان به مباحث مهم وابسته می‌باشد. با آگاهی از نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم ، می‌توانید به راحتی برنامه‌ریزی نمایید.

با توجه به مفهومی بودن تست آزمون تیزهوشان ، نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 کمک می‌نماید تا به بهترین وجه با نحوه طرح این سوالات آشنا شوید و با توجه به همین سازمان، خود را برای آزمون آماده نمایید. این نمونه سوالات کاملاً منطبق با سوالات آزمون می‌باشند و به همین دلیل می‌تواند مرجع مناسبی برای شما جهت موفقیت محسوب شود.

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای آن دسته از دانش آموزانی که در مقطع ششم ابتدایی مشغول به تحصیل می باشند و مایل به ورود به مدارس تیزهوشان مقطع متوسطه اول هستند مناسب می باشد. خوشبختانه نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 در تمامی مقاطع تحصیلی وجود دارد و هر یک از دانش آموزان بسته به نیاز خود، می توانند از این نمونه سوالات بهره مند گردند.

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 کاملا منطبق با تغییرات درسی می باشند. برخی از سوالاتی که داوطلبان را ممکن است در زمان آزمون گیج نماید و یا اینکه موجب شود دانش آموزان عزیز فرصت کافی برای حل مسائل و یا پاسخگویی به سوالات نداشته باشند، در نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم قابل مشاهده و استنباط خواهد بود.

یکی از مزایای بزرگ داشتن نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 را می توان در رابطه افزایش سرعت داوطلبان به هنگام آزمون دانست. هر یک از دانش آموزان برای مطالعه، برنامه ریزی مخصوص به خود را خواهند داشت و هر چقدر هم شما در مطالعه دروس مختلف تلاش نمایید ، باز هم برای موفقیت کافی نخواهد بود و نیازمند آگاهی از فنون مطالعه و برنامه ریزی درست موجب موفقیت شما می گردد.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با نمونه سوالات آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم ارائه دهیم و پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز جهت دریافت سوالات تیزهوشان میتوانید با مشاورین ما درتماس باشید.

 منبع : سوالات آزمون تیزهوشان 99



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد 99-1400

ثبت نام مدارس تیزهوشان آغاز شد. داوطلبینی که قصد ثبت نام در مدارس تیزهشواشن را دارند میتوانید با ورود به سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. لذا توجه داشته باشید که جهت ثبت نام در هر پایه باید از سامانه همان پایه اقدام نمایید. همچنین قبل از ثبت نام دفترچه پذیرش را مطالعه نمایید تا از تمامی شرایط و ضوابط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نماید.

زمان و سایت و نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان 99 - 1400

داوطلبان ثبت نام آزمون تیزهوشان در پایه هفتم می توانند با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir اطلاعات دانش آموزی خود را وارد نموده و ضمن پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام به ثبت نام خود نمایند . ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99 - 1400 از روز شنبه 26 بهمن ماه شروع شده و داوطلبان تا 3 اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند  . متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400 جهت ثبت نام باید از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir اقدام نمایند . ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 26 بهمن شروع خواهد شد

 زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 99-1400نیز از روز شنبه 26 بهمن ماه شروع شده و داوطلبان تا 3 اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند .داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مذکور با وارد نمودن کد ملی و رمز عبور همگام اقدام به تکمیل فرم ثبت نام با اطلاعات دانش آموزی خود نمایند .ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 26 بهمن شروع خواهد شد .

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان 99-1400 – مشاوره قبولی در مدارس تیزهوشان دریافت رمز عبور همگام و دریافت سوالات تیزهوشان ششم و نهم با شماره زیر تماس بگیرید

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از طریق تلفن ثابت

پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

  • در مرحله اول وارد سایت مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir شده و کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد کنید.
  • در مرحله دوم فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل نمایید.
  • عکس دانش آموز را با فرمت jpg بارگذاری نمایید.
  • سپس مبلغ در نظر گرفته شده را با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب در همان سامانه پرداخت کنید.
  • در نهایت پس از تکمیل ثبت نام کد پیگیری را دریافت نمایید. (توجه داشته باشید، عدم دریافت کد پیگیری به منزله کامل نشدن ثبت نام است).

نکتهدانش آموزان در صورت فراموش کردن یا عدم دسترسی به رمز ورود همگام می توانند به مدرسه خود مراجعه و رمز خود را دریافت نمایند.

شرایط ثبت نام ششم به هفتم

  1. داشتن تابعیت ایرانی
  2. کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم  پایه پنجم ابتدایی در سال تحصیـلی 1400 – 99
  3. کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پایه ششم در سال تحصیلی 1400 – 99

شرایط ثبت نام نهم به دهم

  1. داشتن تابعیت ایرانی
  2. داشتن حداقل معدل کل سالانه 19 پایه هشتم در خرداد سال تحصیلی 1400 – 99

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با شرایط ثبت نام و زمان ثبت نام ارائه دهم. لذا متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا ک هثبت نام به صورت اینترنی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

منبع : سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

شرایط ثبت نام نمونه دولتی 1400-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتی آغاز شد. داوطلبینی که قصد ثبت نام در مدارس نمونه دولتی را دارند توجه داشته باشند که ثبت نام در این مدارس در هر پایه تحصیلی دارای شرایط و ضوابطی جداگانه میباشد که شما میتوانید با دانلود دفترچه ازطریق سامانه مدارس نمونه دولتی از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید.

 

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 همه ساله از طریق آزمون ورودی انجام می شود ، آزمون مدارس نمونه دولتی تقریبا کمی راحتر از مدارس سمپاد خواهد بود اما با این حال باز هم تلاش بسیاری را می طلبد که در این آزمون موفق شوید. به اطلاع کلیه داوطلبان می رسانیم که ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی نیز دارای شرایط خاصی می باشد به صورتی که داوطلبان محترم که قصد ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی را دارند باید حتما تابع شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی باشند که چند مورد از قوانین آن را ذکر می کنیم :

  • کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون نمونه دولتی را دارند باید تابعیت رسمی ایران را داشته باشند.
  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 صرفا در محدوده محل سکونت هر دانش آموز (ترجیحا) اجرا خواهد شد.
  • کلیه داوطلبان ثبت نام در مقطع دهم مدارس نمونه دولتی حق انتخاب یک رشته در رشته های موجود را خواهند داشت ( نهم به دهم ) .
  • پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی بر اساس تاثیر معدل (50%) و تاثیر آزمون (50%) خواهد بود.
  • ملاک ثبت نام در آرمون نمونه دولتی 1400-99 طبق سنوات گذشته برای پایه ششم به هفتم کلیه دروس خیلی خوب و یا یک درس خوب و مابقی دروس خیلی خوب و برای پایه نهم به دهم معدل نیمسال اول سال تحصیلی بالای هفده مد نظر خواهد بود.
  • قانون ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان دوقلو به صورتی است که اگر یکی از آن ها در مدارس نمونه دولتی قبول شوند قل دیگر در صورت کسب حداقل 80% امتیاز قبولی آخرین دانش آموز که در آن مقطع قبول شده می تواند جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی پذیرش شود.
  • در صورتی که دانش آموزانی که قبولی وی قطعی شده در موعد مقرر به واحد نمونه دولتی قبولی خود مراجعه ننمایند ثبت نام وی ملغی و یک نفر از لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی 1400-99 جایگزین وی خواهد شد.

 جهت اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام نمونه دولتی 1400-99 و شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

سهمیه های ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99

پیرو آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 و انتشار دفترچه ثبت نام در سایت ثبت نام نمونه دولتی 1400-99 به اطلاع آن دسته از دانش آموزان که عضو خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند می رسانیم که در این دوره از پذیرش مدارس نمونه دولتی نیز سهمیه 10 % به ترتیب اولویت به شرح زیر به این عزیزان اختصاص داده شد ضمنا کلیه داوطلبانی که قصد استفاده از سهمیه های 10 % جهت پذیرش را دارند می بایست تا موعد ثبت نام اقدام به دریافت کد احراز هویت از بنیاد نمایند تا در موعد ثبت نام با مشکلی مواجه نشوند.

  • اولویت اول جهت استفاده از سهمیه شاهد در ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 : فرزندان شاهد
  • اولویت دوم سهمیه شاهد در ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای فرزندان جانبازان بالای 50% و دانش آموزانی که پدرشان بالای 3 سال اسارت داشته است.
  • اولویت سوم استفاده از این سهمیه در ثبت نام نمونه دولتی با فرزندان جانبازان 25 تا 49% و فرزندان آزادگان بالای 6 ماه اسارت خواهد بود.
  • اولویت چهارم : استفاده از سهمیه شاهد برای قبولی در مدارس نمونه دولتی با فرزند جانباز زیر 25 درصد و آزاده زیر 6 ماه اسارت خواهد بود.

آیا مهلت ثبت نام نمونه دولتی تمدید خواهد شد؟

در مدارس مختلف ثبت نام ها به صورت های متفاوتی صورت خواهد پذیرفت. معمولا زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام به ندرت تمدید می گردد. زیرا زمان بندی که از قبل مشخص شده است و بر همان اساس پیش خواهند رفت. بنابراین توصیه می نماییم که در همین زمان مقرر برای ثبت نام اقدام نمایید زیرا ممکن است مشکلاتی در ارائه اطلاعات شما وجود داشته باشد و همین مسئله موجب عدم ثبت نام شما گردد.

 

ثبت نام برای مدارس هیئت امنایی چه تفاوتی با مدارس مونه دولتی خواهد داشت؟

مدارس نمونه دولتی ثبت نام خود را تنها با استفاده از سامانه های مورد نظر خود انجام می دهند. همچنین تفاوت دیگری که این مدارس با یکدیگر دارند، به موضوع آزمون های ورودی برای مدارس نمونه دولتی باز می گردد. مدارس نمونه دولتی برای پذیرش داوطلبان آزمون ورودی به عمل می آورد . ثبت نام برای مدارس هیئت امنایی به صورت حضوری خواهد بود و به همین دلیل برای ثبت نام باید به مدارس محل سکونت خود مراجعه نمایید تا سایر مراحل را پشت سر بگذارنید. اما پذیرش در مدارس نمونه دولتی ، منوط به کسب تراز لازم خواهد بود.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با سهمیه های این مدارس ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

 منبع : شرایط قبولی در مدارس نمونه دولتی  



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

زمان ثبت نام نمونه دولتی 1400-99

زمان ثبت نام نمونه دولتی 1400 – 99 برای پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم تعیین گردید. کلیه دانش آموزانی که مایل به ورود به مدارس نمونه دولتی می باشند ، لازم است از زمان ثبت نام نمونه دولتی هفتم و دهم به صورت دقیق اطلاع یابند. زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای دو پایه مختلف متفاوت می باشد. لذا دانش آموزان و متقاضیان پایه های ششم به هفتم لازم است در زمان ثبت نام نمونه دولتی هفتم ، و دانش آموزان پایه های نهم به دهم ، در زمان ثبت نام نمونه دولتی دهم اقدام به ثبت نام نمایند.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 همه ساله از طریق آزمون ورودی انجام می شود ، آزمون مدارس نمونه دولتی تقریبا کمی راحتر از مدارس سمپاد خواهد بود اما با این حال باز هم تلاش بسیاری را می طلبد که در این آزمون موفق شوید. به اطلاع کلیه داوطلبان می رسانیم که ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی نیز دارای شرایط خاصی می باشد به صورتی که داوطلبان محترم که قصد ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی را دارند باید حتما تابع شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی باشند که چند مورد از قوانین آن را ذکر می کنیم :

  • کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون نمونه دولتی را دارند باید تابعیت رسمی ایران را داشته باشند.
  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 صرفا در محدوده محل سکونت هر دانش آموز (ترجیحا) اجرا خواهد شد.
  • کلیه داوطلبان ثبت نام در مقطع دهم مدارس نمونه دولتی حق انتخاب یک رشته در رشته های موجود را خواهند داشت ( نهم به دهم ) .
  • پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی بر اساس تاثیر معدل (50%) و تاثیر آزمون (50%) خواهد بود.
  • ملاک ثبت نام در آرمون نمونه دولتی 1400-99 طبق سنوات گذشته برای پایه ششم به هفتم کلیه دروس خیلی خوب و یا یک درس خوب و مابقی دروس خیلی خوب و برای پایه نهم به دهم معدل نیمسال اول سال تحصیلی بالای هفده مد نظر خواهد بود.
  • قانون ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان دوقلو به صورتی است که اگر یکی از آن ها در مدارس نمونه دولتی قبول شوند قل دیگر در صورت کسب حداقل 80% امتیاز قبولی آخرین دانش آموز که در آن مقطع قبول شده می تواند جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی پذیرش شود.
  • در صورتی که دانش آموزانی که قبولی وی قطعی شده در موعد مقرر به واحد نمونه دولتی قبولی خود مراجعه ننمایند ثبت نام وی ملغی و یک نفر از لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی 1400-99 جایگزین وی خواهد شد.

 

سهمیه های ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99

پیرو آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 و انتشار دفترچه ثبت نام در سایت ثبت نام نمونه دولتی 1400-99 به اطلاع آن دسته از دانش آموزان که عضو خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند می رسانیم که در این دوره از پذیرش مدارس نمونه دولتی نیز سهمیه 10 % به ترتیب اولویت به شرح زیر به این عزیزان اختصاص داده شد ضمنا کلیه داوطلبانی که قصد استفاده از سهمیه های 10 % جهت پذیرش را دارند می بایست تا موعد ثبت نام اقدام به دریافت کد احراز هویت از بنیاد نمایند تا در موعد ثبت نام با مشکلی مواجه نشوند.

  • اولویت اول جهت استفاده از سهمیه شاهد در ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 : فرزندان شاهد
  • اولویت دوم سهمیه شاهد در ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای فرزندان جانبازان بالای 50% و دانش آموزانی که پدرشان بالای 3 سال اسارت داشته است.
  • اولویت سوم استفاده از این سهمیه در ثبت نام نمونه دولتی با فرزندان جانبازان 25 تا 49% و فرزندان آزادگان بالای 6 ماه اسارت خواهد بود.
  • اولویت چهارم : استفاده از سهمیه شاهد برای قبولی در مدارس نمونه دولتی با فرزند جانباز زیر 25 درصد و آزاده زیر 6 ماه اسارت خواهد بود.

تبصره : ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 در صورتی برای داوطلبان خانواده های شاهد و ایثارگران با اعمال سهمیه خواهد بود که دانش آموز متقاضی حداقل 70% نمره آخرین دانش آموزی که در آزمون شرکت کرده را کسب نماید اعمال سهمیه در ثبت نام مدارس نمونه دولتی انها تاثیر نخواهد داشت ضمنا تمامی سهمیه های مربوط به ثبت نام آزمون نمونه دولتی در صورتی که در کارنامه آزمون نمونه دولتی دانش آموزان درج نگشته باشد هیچ تاثیر مثبتی نخواهد داشت.

زمان و سایت و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 99 - 1400

در سال های گذشته ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت استانی برگزار می شد اما با توجه به تغییرات اعمال شده در سال 97 - 98 ، ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 - 1400 و ثبت نام آزمون نمونه دولتی99-1400  به صورت هماهنگ و از طریق سایت Azmoon.medu.ir انجام می شود . ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400 احتمالا طبق روال سال گذشته در نیمه دوم فروردین ماه انجام خواهد شد . ضمنا امسال هم مانند سال گذشته برای مدارس دوره اول متوسطه ، ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی 99 - 1400 انجام نخواهد شد و متقابلا آزمون ورودی نیز برای این مدارس برگزار نمی شود.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم در ارتباط با زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

منبع : زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی 99



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

زمان ثبت نام نمونه دولتی 1400-99

زمان ثبت نام نمونه دولتی 1400 – 99 برای پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم تعیین گردید. کلیه دانش آموزانی که مایل به ورود به مدارس نمونه دولتی می باشند ، لازم است از زمان ثبت نام نمونه دولتی هفتم و دهم به صورت دقیق اطلاع یابند. زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای دو پایه مختلف متفاوت می باشد. لذا دانش آموزان و متقاضیان پایه های ششم به هفتم لازم است در زمان ثبت نام نمونه دولتی هفتم ، و دانش آموزان پایه های نهم به دهم ، در زمان ثبت نام نمونه دولتی دهم اقدام به ثبت نام نمایند.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 همه ساله از طریق آزمون ورودی انجام می شود ، آزمون مدارس نمونه دولتی تقریبا کمی راحتر از مدارس سمپاد خواهد بود اما با این حال باز هم تلاش بسیاری را می طلبد که در این آزمون موفق شوید. به اطلاع کلیه داوطلبان می رسانیم که ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی نیز دارای شرایط خاصی می باشد به صورتی که داوطلبان محترم که قصد ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی را دارند باید حتما تابع شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی باشند که چند مورد از قوانین آن را ذکر می کنیم :

  • کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون نمونه دولتی را دارند باید تابعیت رسمی ایران را داشته باشند.
  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 صرفا در محدوده محل سکونت هر دانش آموز (ترجیحا) اجرا خواهد شد.
  • کلیه داوطلبان ثبت نام در مقطع دهم مدارس نمونه دولتی حق انتخاب یک رشته در رشته های موجود را خواهند داشت ( نهم به دهم ) .
  • پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی بر اساس تاثیر معدل (50%) و تاثیر آزمون (50%) خواهد بود.
  • ملاک ثبت نام در آرمون نمونه دولتی 1400-99 طبق سنوات گذشته برای پایه ششم به هفتم کلیه دروس خیلی خوب و یا یک درس خوب و مابقی دروس خیلی خوب و برای پایه نهم به دهم معدل نیمسال اول سال تحصیلی بالای هفده مد نظر خواهد بود.
  • قانون ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان دوقلو به صورتی است که اگر یکی از آن ها در مدارس نمونه دولتی قبول شوند قل دیگر در صورت کسب حداقل 80% امتیاز قبولی آخرین دانش آموز که در آن مقطع قبول شده می تواند جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی پذیرش شود.
  • در صورتی که دانش آموزانی که قبولی وی قطعی شده در موعد مقرر به واحد نمونه دولتی قبولی خود مراجعه ننمایند ثبت نام وی ملغی و یک نفر از لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی 1400-99 جایگزین وی خواهد شد.

 

سهمیه های ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99

پیرو آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 و انتشار دفترچه ثبت نام در سایت ثبت نام نمونه دولتی 1400-99 به اطلاع آن دسته از دانش آموزان که عضو خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند می رسانیم که در این دوره از پذیرش مدارس نمونه دولتی نیز سهمیه 10 % به ترتیب اولویت به شرح زیر به این عزیزان اختصاص داده شد ضمنا کلیه داوطلبانی که قصد استفاده از سهمیه های 10 % جهت پذیرش را دارند می بایست تا موعد ثبت نام اقدام به دریافت کد احراز هویت از بنیاد نمایند تا در موعد ثبت نام با مشکلی مواجه نشوند.

  • اولویت اول جهت استفاده از سهمیه شاهد در ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 : فرزندان شاهد
  • اولویت دوم سهمیه شاهد در ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای فرزندان جانبازان بالای 50% و دانش آموزانی که پدرشان بالای 3 سال اسارت داشته است.
  • اولویت سوم استفاده از این سهمیه در ثبت نام نمونه دولتی با فرزندان جانبازان 25 تا 49% و فرزندان آزادگان بالای 6 ماه اسارت خواهد بود.
  • اولویت چهارم : استفاده از سهمیه شاهد برای قبولی در مدارس نمونه دولتی با فرزند جانباز زیر 25 درصد و آزاده زیر 6 ماه اسارت خواهد بود.

تبصره : ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 در صورتی برای داوطلبان خانواده های شاهد و ایثارگران با اعمال سهمیه خواهد بود که دانش آموز متقاضی حداقل 70% نمره آخرین دانش آموزی که در آزمون شرکت کرده را کسب نماید اعمال سهمیه در ثبت نام مدارس نمونه دولتی انها تاثیر نخواهد داشت ضمنا تمامی سهمیه های مربوط به ثبت نام آزمون نمونه دولتی در صورتی که در کارنامه آزمون نمونه دولتی دانش آموزان درج نگشته باشد هیچ تاثیر مثبتی نخواهد داشت.

زمان و سایت و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 99 - 1400

در سال های گذشته ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت استانی برگزار می شد اما با توجه به تغییرات اعمال شده در سال 97 - 98 ، ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 - 1400 و ثبت نام آزمون نمونه دولتی99-1400  به صورت هماهنگ و از طریق سایت Azmoon.medu.ir انجام می شود . ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400 احتمالا طبق روال سال گذشته در نیمه دوم فروردین ماه انجام خواهد شد . ضمنا امسال هم مانند سال گذشته برای مدارس دوره اول متوسطه ، ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی 99 - 1400 انجام نخواهد شد و متقابلا آزمون ورودی نیز برای این مدارس برگزار نمی شود.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم در ارتباط با زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند . زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

شرایط ثبت نام نمونه دولتی 1400-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتی آغاز شد. داوطلبینی که قصد ثبت نام در مدارس نمونه دولتی را دارند توجه داشته باشند که ثبت نام در این مدارس در هر پایه تحصیلی دارای شرایط و ضوابطی جداگانه میباشد که شما میتوانید با دانلود دفترچه ازطریق سامانه مدارس نمونه دولتی از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید.

 

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 همه ساله از طریق آزمون ورودی انجام می شود ، آزمون مدارس نمونه دولتی تقریبا کمی راحتر از مدارس سمپاد خواهد بود اما با این حال باز هم تلاش بسیاری را می طلبد که در این آزمون موفق شوید. به اطلاع کلیه داوطلبان می رسانیم که ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی نیز دارای شرایط خاصی می باشد به صورتی که داوطلبان محترم که قصد ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی را دارند باید حتما تابع شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی باشند که چند مورد از قوانین آن را ذکر می کنیم :

  • کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون نمونه دولتی را دارند باید تابعیت رسمی ایران را داشته باشند.
  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 صرفا در محدوده محل سکونت هر دانش آموز (ترجیحا) اجرا خواهد شد.
  • کلیه داوطلبان ثبت نام در مقطع دهم مدارس نمونه دولتی حق انتخاب یک رشته در رشته های موجود را خواهند داشت ( نهم به دهم ) .
  • پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی بر اساس تاثیر معدل (50%) و تاثیر آزمون (50%) خواهد بود.
  • ملاک ثبت نام در آرمون نمونه دولتی 1400-99 طبق سنوات گذشته برای پایه ششم به هفتم کلیه دروس خیلی خوب و یا یک درس خوب و مابقی دروس خیلی خوب و برای پایه نهم به دهم معدل نیمسال اول سال تحصیلی بالای هفده مد نظر خواهد بود.
  • قانون ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان دوقلو به صورتی است که اگر یکی از آن ها در مدارس نمونه دولتی قبول شوند قل دیگر در صورت کسب حداقل 80% امتیاز قبولی آخرین دانش آموز که در آن مقطع قبول شده می تواند جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی پذیرش شود.
  • در صورتی که دانش آموزانی که قبولی وی قطعی شده در موعد مقرر به واحد نمونه دولتی قبولی خود مراجعه ننمایند ثبت نام وی ملغی و یک نفر از لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی 1400-99 جایگزین وی خواهد شد.

 جهت اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام نمونه دولتی 1400-99 و شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

سهمیه های ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99

پیرو آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 و انتشار دفترچه ثبت نام در سایت ثبت نام نمونه دولتی 1400-99 به اطلاع آن دسته از دانش آموزان که عضو خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند می رسانیم که در این دوره از پذیرش مدارس نمونه دولتی نیز سهمیه 10 % به ترتیب اولویت به شرح زیر به این عزیزان اختصاص داده شد ضمنا کلیه داوطلبانی که قصد استفاده از سهمیه های 10 % جهت پذیرش را دارند می بایست تا موعد ثبت نام اقدام به دریافت کد احراز هویت از بنیاد نمایند تا در موعد ثبت نام با مشکلی مواجه نشوند.

  • اولویت اول جهت استفاده از سهمیه شاهد در ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 : فرزندان شاهد
  • اولویت دوم سهمیه شاهد در ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای فرزندان جانبازان بالای 50% و دانش آموزانی که پدرشان بالای 3 سال اسارت داشته است.
  • اولویت سوم استفاده از این سهمیه در ثبت نام نمونه دولتی با فرزندان جانبازان 25 تا 49% و فرزندان آزادگان بالای 6 ماه اسارت خواهد بود.
  • اولویت چهارم : استفاده از سهمیه شاهد برای قبولی در مدارس نمونه دولتی با فرزند جانباز زیر 25 درصد و آزاده زیر 6 ماه اسارت خواهد بود.

آیا مهلت ثبت نام نمونه دولتی تمدید خواهد شد؟

در مدارس مختلف ثبت نام ها به صورت های متفاوتی صورت خواهد پذیرفت. معمولا زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام به ندرت تمدید می گردد. زیرا زمان بندی که از قبل مشخص شده است و بر همان اساس پیش خواهند رفت. بنابراین توصیه می نماییم که در همین زمان مقرر برای ثبت نام اقدام نمایید زیرا ممکن است مشکلاتی در ارائه اطلاعات شما وجود داشته باشد و همین مسئله موجب عدم ثبت نام شما گردد.

 

ثبت نام برای مدارس هیئت امنایی چه تفاوتی با مدارس مونه دولتی خواهد داشت؟

مدارس نمونه دولتی ثبت نام خود را تنها با استفاده از سامانه های مورد نظر خود انجام می دهند. همچنین تفاوت دیگری که این مدارس با یکدیگر دارند، به موضوع آزمون های ورودی برای مدارس نمونه دولتی باز می گردد. مدارس نمونه دولتی برای پذیرش داوطلبان آزمون ورودی به عمل می آورد . ثبت نام برای مدارس هیئت امنایی به صورت حضوری خواهد بود و به همین دلیل برای ثبت نام باید به مدارس محل سکونت خود مراجعه نمایید تا سایر مراحل را پشت سر بگذارنید. اما پذیرش در مدارس نمونه دولتی ، منوط به کسب تراز لازم خواهد بود.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با سهمیه های این مدارس ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

 منبع : شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی  



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد 99-1400

ثبت نام مدارس تیزهوشان آغاز شد. داوطلبینی که قصد ثبت نام در مدارس تیزهشواشن را دارند میتوانید با ورود به سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. لذا توجه داشته باشید که جهت ثبت نام در هر پایه باید از سامانه همان پایه اقدام نمایید. همچنین قبل از ثبت نام دفترچه پذیرش را مطالعه نمایید تا از تمامی شرایط و ضوابط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نماید.

زمان و سایت و نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان 99 - 1400

داوطلبان ثبت نام آزمون تیزهوشان در پایه هفتم می توانند با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir اطلاعات دانش آموزی خود را وارد نموده و ضمن پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام به ثبت نام خود نمایند . ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99 - 1400 از روز شنبه 26 بهمن ماه شروع شده و داوطلبان تا 3 اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند  . متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400 جهت ثبت نام باید از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir اقدام نمایند . ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 26 بهمن شروع خواهد شد

 زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 99-1400نیز از روز شنبه 26 بهمن ماه شروع شده و داوطلبان تا 3 اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند .داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مذکور با وارد نمودن کد ملی و رمز عبور همگام اقدام به تکمیل فرم ثبت نام با اطلاعات دانش آموزی خود نمایند .ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 26 بهمن شروع خواهد شد .

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان 99-1400 – مشاوره قبولی در مدارس تیزهوشان دریافت رمز عبور همگام و دریافت سوالات تیزهوشان ششم و نهم با شماره زیر تماس بگیرید

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از طریق تلفن ثابت

پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

  • در مرحله اول وارد سایت مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir شده و کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد کنید.
  • در مرحله دوم فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل نمایید.
  • عکس دانش آموز را با فرمت jpg بارگذاری نمایید.
  • سپس مبلغ در نظر گرفته شده را با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب در همان سامانه پرداخت کنید.
  • در نهایت پس از تکمیل ثبت نام کد پیگیری را دریافت نمایید. (توجه داشته باشید، عدم دریافت کد پیگیری به منزله کامل نشدن ثبت نام است).

نکتهدانش آموزان در صورت فراموش کردن یا عدم دسترسی به رمز ورود همگام می توانند به مدرسه خود مراجعه و رمز خود را دریافت نمایند.

شرایط ثبت نام ششم به هفتم

  1. داشتن تابعیت ایرانی
  2. کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم  پایه پنجم ابتدایی در سال تحصیـلی 1400 – 99
  3. کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پایه ششم در سال تحصیلی 1400 – 99

شرایط ثبت نام نهم به دهم

  1. داشتن تابعیت ایرانی
  2. داشتن حداقل معدل کل سالانه 19 پایه هشتم در خرداد سال تحصیلی 1400 – 99

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با شرایط ثبت نام و زمان ثبت نام ارائه دهم. لذا متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا ک هثبت نام به صورت اینترنی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

منبع : ثبت نام مداس تیزهوشان



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400 – 99

دانلود و دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان از طریق سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نیز امکان پذیر می باشد شایان ذکر است سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان نیز به نشانی azmoon.medu.ir می باشد که دانش آموزان محترم می توانند با ورود به سامانه از اطلاعیه های آزمون تیزهوشان 1400-99 مطلع گردند.

شایان ذکر است دانش آموزان و اولیایی که در سامانه تیزهوشان پایه هفتم ، اقدام به ثبت نام نموده اند نیز می توانند جهت دانلود و دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان هفتم هر چه سریع تر با مرکز تماس بگیرند و نمونه سوالات آزمون را دریافت نمایند ضمنا با توجه به اینکه سوالات آزمون تیزهوشان هفتم از کتل درسی دانش آموزان نخواهد بود توصیه اکید برای دانش آموزان ششم به هفتم و اولیا ایشان داریم که حتما قبل از آزمون نمونه سوالات را تهیه نموده و بررسی نمایند.

 

جهت اطلاع دقیق از نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم ، مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان اطلاع از منابع تیزهوشان نهم به دهم با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

اهمیت مطالعه نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400

با توجه به بروز بالا بودن سطح علمی سوالات آزمون ورودی تیزهوشان و عدم آشنایی برخی دانش آموزان با این سوالات مطالعه و بررسی نمونه سوالات آزمون اهمیت بسیار بالایی در مسیر قبولی شما دارد و کمک بسیاری به کسب نتیجه مطلوب شما در این آزمون خواهد داشت.

منابع سوالات آزمون تیزهوشان هفتم پیرو آخرین جلسه شورای انقلاب فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به منظور کاهش استرس و فشار عصبی که به دانش آموزان ششم وارد می شد از کتب درسی خارج شده و فقط روی بحث هوش دانش آموزان تمرکز دارد حالا اگر بخواهیم یک دانش آموز پایه ششم را برای اولین بار با این دسته از سوالات هوش رو به رو کنیم تراز لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان برای وی بسیار سخت خواهد شد.

در همین راستا پکیج نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم با مطرح کردن چندین مدل از این سوالات ذهن شما را برای پاسخگویی به این سوالات آماده می کند ضمنا این مورد هم فراموش نکنیم که سوالات استعداد تحصلیلی فقط با تمرین تکرار برای دانش آموز قابل فهم خواهد بود.

دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون ورودی پایه دهم را دارند نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود معمولا اکثر دانش آموزانی که در این آزمون تراز لازم را کسب نمی کنند به علت عدم آشنایی با نحوه طرح سوالات است که در پایه نهم به دهم این موضوع بسیار ملموس تر است پس حتما قبل از آزمون نمونه سوالات را دقیقا مورد بحث و بررسی قراردهید.

 

دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 99-1400

دانلود نمونه سوالات آزمون امتحانی آزمون مدارس تیزهوشان هم از طریق سامانه نام نویسی مدارس تیزهوشان امکان پذیر است و هم از طریق تماس با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل شایان ذکر است با تماس با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل علاوه بر دریافت نمونه سوالات آزمون می توانید از خدمات مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان – برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی و …. نیز استفاده نمایید.

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 چه کمکی می‌تواند به دانش آموزان برای پذیرش نماید؟ به این نکته توجه داشته باشید که هرچقدر اطلاعات ما در رابطه با نحوه طرح سوالات و یا هر امری دانش بیشتری کسب نماییم، به راحتی می توانیم در آزمون و یا هر مورد دیگری موفقیت را ازان خود نما‌ییم. نمونه سوالات ششم به هفتم و نهم به دهم ، از جمله نمونه سوالاتی است که داوطلبان در تمامی پایه‌ها بدان نیازمند.

دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 موجب می‌شود که داوطلبان در تمامی پایه‌های تحصیلی ، با مباحث مهم و تعداد سوالات طرح شده در هر مبحث آشنا شوند. برنامه‌ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان به مباحث مهم وابسته می‌باشد. با آگاهی از نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم ، می‌توانید به راحتی برنامه‌ریزی نمایید.

با توجه به مفهومی بودن تست آزمون تیزهوشان ، نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 کمک می‌نماید تا به بهترین وجه با نحوه طرح این سوالات آشنا شوید و با توجه به همین سازمان، خود را برای آزمون آماده نمایید. این نمونه سوالات کاملاً منطبق با سوالات آزمون می‌باشند و به همین دلیل می‌تواند مرجع مناسبی برای شما جهت موفقیت محسوب شود.

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای آن دسته از دانش آموزانی که در مقطع ششم ابتدایی مشغول به تحصیل می باشند و مایل به ورود به مدارس تیزهوشان مقطع متوسطه اول هستند مناسب می باشد. خوشبختانه نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 در تمامی مقاطع تحصیلی وجود دارد و هر یک از دانش آموزان بسته به نیاز خود، می توانند از این نمونه سوالات بهره مند گردند.

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 کاملا منطبق با تغییرات درسی می باشند. برخی از سوالاتی که داوطلبان را ممکن است در زمان آزمون گیج نماید و یا اینکه موجب شود دانش آموزان عزیز فرصت کافی برای حل مسائل و یا پاسخگویی به سوالات نداشته باشند، در نمونه سوالات تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم قابل مشاهده و استنباط خواهد بود.

یکی از مزایای بزرگ داشتن نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 را می توان در رابطه افزایش سرعت داوطلبان به هنگام آزمون دانست. هر یک از دانش آموزان برای مطالعه، برنامه ریزی مخصوص به خود را خواهند داشت و هر چقدر هم شما در مطالعه دروس مختلف تلاش نمایید ، باز هم برای موفقیت کافی نخواهد بود و نیازمند آگاهی از فنون مطالعه و برنامه ریزی درست موجب موفقیت شما می گردد.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با نمونه سوالات آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم ارائه دهیم و پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز جهت دریافت سوالات تیزهوشان میتوانید با مشاورین ما درتماس باشید.

 منبع : نمونه سوالات آزمون تیزهوشان



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()