نوشته شده توسط : مشاور ارشد

فراموشی رمز عبور پادا، یکی از مشکلاتی است که اکثر دانش آموزان با آن مواجه می شوند. ورود به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان (پادا) از طریق نام کاربری و کلمه عبور امکان پذیر است. پادا که مخفف عبارت سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان می باشد، جهت مشاهده و دریافت کارنامه دانش آموزان راه اندازی شده است. دانش آموزان و والدین برای ورود به پادا باید به آدرس اینترنتی pada.medu.ir مراجعه نمایند.

آن دسته از دانش آموزانی که به دلیل فراموشی رمز عبور نمی توانند از امکانات سامانه پادا استفاده کنند، باید طی مراحلی برای بازیابی رمز عبور از طریق سایت مذکور اقدام کنند.

سامانه پادا دانش آموزی توسط سازمان آموزش و پرورش با هدف الکترونیک شدن فعالیت مدارس و کاهش مراجعات حضوری ایجاد شده است. در سایت پادا برای معلمان، مدیران و دانش آموزان امکان دسترسی وجود دارد و و ورود به این سامانه از طریق نام کاربری و کلمه عبوری که به هر فرد تخصیص داده شده، امکان پذیر خواهد بود.

دانش آموزان چنانچه رمز عبور خود را فراموش کنند، امکان دسترسی به این سامانه را نخواهند داشت و جهت ثبت نام در مدرسه یا دریافت کارنامه با مشکل مواجه خواهند شد. از این رو باید هرچه سریع تر اطلاعات خود را بازیابی کنند. چنانچه رمز خود را فراموش کرده اید، شرایط بازیابی رمز از سوی سازمان آموزش و پرورش فراهم شده است. در ادامه بیشتر به نحوه بازیابی مستقیم کد امنیتی سامانه پادا خواهیم پرداخت.

به دلیل تغییر و تحولات در سامانه های وزارت و گسترش دولت الکترونیک، سامانه پادا به عنوان سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان راه اندازی شده است که دانش آموزان با نام کاربری و رمز خود وارد این سامانه خواهند شد. نام کاربری پادا برای ورود به سامانه همان کدملی دانش آموزان می باشد. محیط کاربری و نام کاربری سامانه پادا همانند سیدا می باشد. دانش آموزان پایه اول با کد ملی و سایر دانش آموزان با گذرواژه‌ ای که از مدرسه محل تحصیل می‌ گیرند، می‌توانند برای دریافت کارنامه به پادا مراجعه نمایند.

در ادامه به نحوه دریافت رمز عبور سامانه پادا اشاره شده است. برای ثبت نام داخل سامانه پادا می بایست حتما با کد ملی دانش آموز و یک کد ۸ رقمی که به عنوان رمز عبور به واسطه مدیر مدرسه مبدا به دانش آموز داده می شود، انجام پذیرد.
به همین خاطر لازم است تا همکاران محترم جهت تحویل رمز تخصیص داده شده به دانش آموزان از منوی:
▪︎ مدیریت کاربران
▪︎ انتصاب و دسترسی
▪︎ کلمه عبور دانش آموزان
استفاده نمایید. کلاس مربوطه را انتخاب کنید و اسامی دانش آموزان و رمز آن ها قابل مشاهده خواهد بود.

دانش آموزان برای دریافت رمز عبور سایت پرونده الکترونیکی (پادا) برای مشاهده کارنامه، باید به مدیر مدرسه مراجعه نمایند. مدیران مدرسه برای تخصیص کلمه عبور سامانه پادا به دانش آموزان، لازم است مراحل زیر را طی نمایند:

• مراجعه به بخش مدیریت کاربران
• کلیک بر روی گزینه انتصاب و دسترسی
• کلمه عبور دانش آموزان
• انتخاب کلاس مربوطه
• مشاهده اسامی دانش آموزان و رمزعبور آن ها

منبع: https://b2n.ir/a51537

 



:: برچسب‌ها: رمز پادا ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

کلیه داوطلبان و متقاضیان می توانند بعد از اطلاع از کد رشته های دانشگاه افسری امام علی برای ثبت نام اقدام کنند. البته توجه داشته باشید که ممکن است شرایط تحصیل در شماری از رشته های تحصیلی دانشگاه افسری امام علی با شرایط ورود به دیگر رشته های این دانشگاه در مواردی متفاوت باشد. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاع از این جزئیات با یکی از مشاوران تحصیلی خبره در ایران تحصیل 9099075307 به مشورت بپردازید تا بهترین نتیجه را در هنگام تصمیم گیری داشته باشید.

در این نوشته، قصد معرفی رشته های این دانشگاه را برای شما دوستان عزیز داوطلب تحصیل در رشته های این دانشگاه شناخته شده داریم. امیدواریم با اطلاعاتی که در این رابطه در اختیار شما دوستان عزیز قرشار می دهیم بتوانید بهترین و دقیق ترین انتخاب رشته را انجام دهید.

مد نظر داشته باشید دانشگاه امام علی در حال حاضر آزمون ورودی دانشجویان سال 1401-1402 را برگزار کرده و هم اکنون در حال گذراندن مراحل گزینش متقاضیان است

 منبع: رشته های تحصیلی دانشگاه افسری امام علی



:: برچسب‌ها: دانشگاه امام علی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

با توجه به مقررات قانون جدید صدور چک، هنگامی که یک فرد اقدام به صدور چک و انتقال آن به دیگری می نماید، موظف است تا پیش از هر اقدامی، اطلاعات چک صادره را در سامانه صیاد ثبت نماید. برای ثبت چک در سامانه صیاد، صادر کننده باید اطلاعات مربوط به چک و بانک صادر کننده را در سامانه صیاد وارد نموده و پس از انجام مراحل ثبت چک در سامانه صیاد و تأیید نهایی، برای انتقال چک به دیگری اقدام نماید. با این وجود، گاهی دیده می شود که فردی که برای ثبت چک صیادی اقدام می نماید، اطلاعات چک یا بخشی از آن را به اشتباه وارد سامانه نموده و تنها پس از زدن دکمه ثبت نهایی متوجه می شود که اطلاعات چک را به اشتباه وارد سامانه صیاد نموده است. در این صورت این سوال برای چنین شخصی مطرح می گردد که چگونه چک صیادی را ویرایش کنیم؟

به همین دلیل در این مقاله، ابتدا به این سوال پاسخ خواهیم داد که آیا امکان ویرایش چک در سامانه صیاد وجود دارد؟ سپس، نحوه ویرایش چک صیاد ثبت شده را بررسی نموده و در پایان، نکات مربوط به ویرایش چک صیاد ثبت شده را توضیح خواهیم داد. برای مطالعه چگونه چک صیادی را ویرایش کنیم؟ همراه ما باشید.

 منبع: ویرایش چک صیادی



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

به دلیل اینکه امروزه مردم مشغله‌های فراوانی دارند دیگر کمتر زمان مراجعه به مراکز مشاوره را دارند که در این صورت استفاده از مشاوره تلفنی بهترین راه برای حل مشکلات روزانه مردم بخصوص دانش آموزان در امور تحصیلی است. امروزه برای دریافت مشاوره نیازی به مراجعه حضوری و یا تماس با تلفن ثابت نیست. متقاضیان دریافت مشاوره می‌توانند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل ایران تحصیل بهره‌مند شوند. جهت اطلاع از شماره مشاوره تحصیلی با موبایل با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی با موبایل در تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دکتری در سامانه ایران تحصیل امکان پذیر می‌باشد. از جمله خدمات ارائه شده در این سامانه مشاوره و برنامه‌ریزی درسی برای کنکور، مشاوره انتخاب رشته در تمامی مقاطع با استعدادیابی تحصیلی و شغلی، مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه، ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و غیره می‌باشد.

منبع: https://b2n.ir/a14616



:: برچسب‌ها: مشاوره تحصیلی با موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دانشگاه پیام نور مانند تمام دانشگاه‌های سراسری و آزاد کشور به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی رشته‌های خود را ارائه می‌دهد. داوطلبانی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند باید از رشته‌های بدون کنکور پیام نور اطلاع داشته باشند و رشته مورد نظر خود را جهت ادامه تحصیل انتخاب کنند. البته دقت داشته باشید که کسب اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت جدیدترین رشته‌های بدون آزمون پیام نور برای تمامی داوطلبان و متقاضیان ثبت نام در این دانشگاه جامع نیمه دولتی الزامی است. مورد دیگر اینکه با توجه به در نظر گرفتن شرایطی برای ثبت نام در رشته‌های جدید پیام نور بدون کنکور، اطلاع از این شرایط مهم نیز الزامی به نظر می‌رسد.

 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه pada.medu.ir جهت سهولت دسترسی دانش آموزان به اطلاعات راه اندازی شده که با استفاده از این سامانه می توان ثبت نام مدارس شاهد، دریافت کارنامه، دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی و غیره را انجام داد. ورود به سامانه پادا از طریق اطلاعاتی که برای دانش آموزان در سامانه سیدا ثبت شده امکان پذیر است. زیرا، رمز عبور و نام کاربری که دانش آموزان برای ورد به سایت پادا استفاده می کنند از طریق سامانه سیدا برای دانش آموز قابل صدور است.

در حال حاضر امکان دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان با استفاده از این آدرس فراهم شده است. دانش آموزانی که با نحوه کار این سامانه آشنا نیستند، می توانند  با مشاورین ایران تحصیل به شماره 9099075307 در تماس بوده و تمامی راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

ثبت نام دانش آموزان جدید الورود اتباع، ثبت نام پایه اول مدارس شاهد، مشاهده کارنامه آنلاین، دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی، بازیابی کلمه عبور و … از خدمات این سامانه می باشند.

 

منبع: https://irantahsil.org/pada-medu-ir/



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

با نگاهی به روند تحصیلی رتبه‌های برتر کنکور سال‌های پیشین می توان به فرمولی ثابت برای موفقیت این افراد در این آزمون دست یافت، اما صرفا مطالعه دروس به صورت صحیح نمی‌تواند منجر به موفقیت شما شود و این یک برنامه ریزی کنکور اصولی و هوشمندانه است که می تواند برگ برنده شما نسبت به دیگر دانش آموزان باشد.

برنامه‌ریزی ضمن بالابردن بازده شما در بازه‌های زمانی مشخص می تواند منجر به شناخت و ارتقا نقاط ضعف شما گردد؛ اما همواره به این نکته توجه داشته باشید که عدم بهره‌مندی از برنامه‌ای صحیح و کاربردی هم از سوی دیگر سدی برای موفقیت شما خواهد بود و این دلیلی مشخص برای بالا بودن اهمیت انتخاب برنامه‌ریزی درست می‌باشد سامانه مشاوره‌ای ایران تحصیل به کمک رتبه‌های برتر سال‌های دور و نزدیک کنکور سراسری در رشته‌های مختلف امکانی مبنی بر دریافت برنامه‌ریزی کنکور آنلاین را برای شما عزیزان ایجاد کرده است.

 منبع: yun.ir/xykde3



:: برچسب‌ها: بهترین نکات برنامه ریزی کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1401 | نظرات ()