نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

مفاد دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش شامل تمامی اطلاعاتی است که کلیه داوطلبان و متقاضیان ثبت نام  لازم است در رابطه با آن اطلاعات لازم را کسب نمایند. به همین دلیل چنانچه به دنبال منبع مهمی در این زمینه می باشید و یا مایل به کسب اطلاعات کافی در این رابطه می باشید. می توانید با دانلود دفترچه استخدام آموزش و پرورش از آخرین تغییرات ایجاد شده آگاه شوید.

پس از دانلود دفترچه استخدام آموزش و پرورش به مفاد موجود در ان که شامل : بخش اول : تعاریف ، بخش دوم : شرایط عمومی داوطلبان ، بخش سوم : مواد آزمون ، بخش چهارم : امتیازات و سهمیه های قانونی ، بخش پنجم : مراحل ثبت نام ، بخش ششم : مراحل و نحوه اعلام نتیجه ، بخش هفتم : تذكرات مهم ، تذكرات و شرایط استخدام آموزش و پرورش 99 در هر یك از دستگاه هایی اجرایی ، جدول شماره 1 كد و عناوین شغلی و مواد آزمون هر یك از آنها ، جدول شماره 2 كد و نام استان، نام و كد شهرستان ، جدول مربوط به فهرست شغل محل های دستگاه های اجرایی ، پیش نویس تقاضانامه ثبت نام را شامل می شود.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش شامل چه اطلاعاتی است؟

لازم است مجددا این نکته را ذکر کنیم که ثبت نام آزمون دستگاه های متمرکز اجرایی و آموزش و پرورش به صورت همزمان برگزار می شود، بنابراین همان طور که گفته شد برای ثبت نام کلیه موسسات دولتی و وزارت خانه ها، یک دفترچه ثبت نام مشترک منتشر خواهد شد. داوطلبان می توانند برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام، مواد آزمونی، امتیازات و سهمیه های قانونی، شرایط احراز شغل محل ها، مراحل و مدارک ثبت نام و … دفترچه راهنما را با دقت مطالعه نمایند. همچنین پیشنهاد می شود برای کاهش خطا و اشتباه در زمان تکمیل فرم ثبت نام، پیش نویس تقاضانامه ثبت نام را که در انتهای دفترچه قرار دارد بررسی نمایید تا از اطلاعات لازم برای ثبت نام آگاه شوید.

 

توضیحات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸ ، 13 قسمت متشکل از مقدمه ( اعلام اهداف برگزاری آزمون ) ، بخش های هفت گانه ( شامل تعریف اصطلاحات دفترچه ، شرایط عمومی ، مواد آزمون دروس عمومی ، سهمیه ها ، مراحل ثبت نام ، توضیحات اعلام نتایج ، تذکرات کلی و تذکرات شرایط اختصاصی ) ، جداول شماره 1 ، 2 و 3 به ترتیب شامل ( کد و عناوین شغلی و مواد اختصاصی آزمون ، کد و نام استان ، نام و کد شهرستان ، فهرست شغل محل های دستگاه های اجرایی ) ، نکات و فرم پیش نویس ثبت نام است .

 

دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99

دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 را انجام داده و دفترچه ثبت نام آموزش و پرورش را به دقت مطالعه کنید. پیرو اطلانیه رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش انتشار دفترچه ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش وپرورش با توجه به جذب 17300 نفر نیرو در آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، انجام شد.

جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی

  • شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام
  • مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام
  • مواد امتحانی و نحوه برگزاری آزمون
  • نحوه پذیرش در هر یک از دستگاه های اجرایی
  • جزئیات برگزاری مصاحبه
  • فهرست شغل محل های دستگاه های اجرایی
  • مواد آزمونی هر یک از مشاغل
  • فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: دفترچه استخدام آموزش و پرورش



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

آیا اخذ کد سخا از طریق سامانه خدمات الکترونیک سخا حقیقت دارد؟

همان گونه که بالاتر خدمت شما عزیزان مشمول خدمت نظام وظیفه عرض کردیم اخذ کد سخا جهت کلیه افراد سرباز برای اطلاع از وضعیت امریه، مشخص شدن درخواست معافیت و همین طور بررسی وضعیت درخواست استفاده از انواع کسری خدمت کاملاً‌ الزامی و مهم به نظر می رسد.

یعنی این گونه نیست که شما نیازی به این کد نداشته باشید.

در واقع، اگر حتی مایل به استعلام سربازی با کد ملی خود هم باشید باید کد سخا را در اختیار داشته باشید و اطلاع از آن جهت استعلام سربازی با کد ملی واقعاً‌ ضروری است.

اما در این جا با این پرسش مهم روبرو هستیم که آیا می توان از طریق مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک سخا برای دریافت این کد مهم اقدام کرد و یا این که نه استعلام کد سخا از طریق پیامک و یا به صورت حضوری هم امکان پذیر است؟

کد سخا

 یک شناسه است مختص برای هر فرد که به همراه شماره ملی برای ورود به سایت نظام وظیفه استفاده می شود و شرایط اعزام، امریه، تعویض کارت و ... را نشان می دهد.

کد سخا برای هر سرباز محل اعزام را به او اعلام می کنند اما به علت برخی از مسایل تا روز قبل از اعزام جای آن کد را نمی گویند.

سامانه الکترونیکی سازمان نظام وظیفه چه کاربردهایی دارد؟

ممکن است از خود بپرسید سامانه سازمان نظام وظیفه به چه کار می آید؟ در پاسخ باید بگوییم که هر فرد مشمولی باید برای اطلاع از وضعیت خود ، به این سامانه مراجعه کند. به عنوان مثال فردی که می خواهد بداند دوره سربازی اش چه زمانی به پایان می رسد یا فرد دیگری که می خواهد از وضعیت  و جذب آن مطلع شود ، می تواند از این سامانه پیگیری نماید.

 

مراحل پیش از ورود به سامانه سخا:

** مشمولان در گام اول به یکی از دفاتر پلیس +10 مرجعه نمایند و مشخصات خود را ثبت نمایند.

** دانشجویان برگه فراغت از تحصیل خود را برای مشخص کردن وضعیت تحصیلی و ثبت سیستمی به همراه داشته باشند.

** تهیه دفترچه خدمت سربازی از دفاتر پلیس

** دریافت برگه سبز خدمت (در این برگه تاریخ اعزام مشخص شده است).

** دریافت  5رقمی برای استعلام آخرین وضعیت نظام وظیفه و خدمت سربازی

 

پیگیری وضعیت نظام وظیفه

همانطور که ذکر شد در اولین اقدام پس از ثبت اطلاعات شما ، تاریخ اعزامی برایتان تعیین می شود که شما می توانید نسبت به تمدید یا تعجیل آن تاریخ اقدام کنید. این موضوع از طریق پلیس+10 و یا سامانه سخا نظام وظیفه قابل انجام شد. به این صورت که شما دلیل تمدید یا تعجیل خدمت خود را به همراه تاریخ اعزام درخواستی تا مشخص می کنید. در چند روز آینده نیز پاسخ درخواست خود را می توانید پیگیری کنید. لازم به ذکر است که اعزام سربازان فوق دیپلم به بالا در یکم ماه های زوج و سایر سربازان نوزدهم هر ماه است.

نحوه پیگیری وضعیت نظام وظیفه


شما در ابتدا باید جهت پیگیری وضعیت نظام وظیفه خود به پلیس + 10 مراجعه کنید. در پلیس + 10  وضعیت شما مشخص میشود. برای پیگیری وضعیت نظام وظیفه خود همچنین میتوانید کد سخا دریافت کنید.

پس از دریافت کد سخا جهت اطلاع از وضعیت نظام وظیفه خود به سایت https://services.epolice.ir مراجعه کنید. در این سایت در هرزمانی که بخواهید میتوانید از وضعیت نظام وظیفه خود مطلع شوید.
درصورتی‌که تاکنون درگیر تحصیل در دانشگاه بوده‌اید و معافیت تحصیلی داشته‌اید برای تعیین وضعیت خود و جلوگیری از غیبت باید با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و فراغت از تحصیل خود را ثبت و دفترچه اعزام به خدمت را خریداری نمایید بعد باید به مراکز مخصوص مراجعه و نسبت به تزریق واکسن  اقدام نمایید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: سامانه سخا سربازی



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

نحوه استخدام آموزش و پرورش 

ثبت نام استخدام آموزش و پرورش به صورت الکترونیک همانند سایر ثبت نام ها امکان پذیر است. به همین دلیل داوطلبان می توانند در زمان مقرر با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 به همراه ظرفیت پذیرش و رشته محل های مورد پذیرش ، همزمان با ثبت نام در سامانه قرار خواهد گرفت.

انجام ثبت نام استخدام آموزش و پرورش همراه با پرداخت هزینه صورت خواهد پذیرفت. لذا کلیه داوطلبان می توانند با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب و به صورت الکترونیکی برای خرید و دریافت این شماره سریال اقدام نمایند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که پرداخت وجه واریزی به مبلغ 35 هزار تومان می باشد و به هیچ عنوان پس از پرداخت این هزینه قابل استرداد نخواهد بود.

پس از پرداخت مبلغ مورد نظر ، شماره سریالی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت که با استفاده از آن ، امکان ورود به سامانه مورد نظر را خواهند داشت. فرم ثبت نام در قسمت انتهایی دفترچه قابل مشاهده می باشد. همچنین کلیه قوانین و ضوابط لازم برای انجام ثبت نام و همچنین مقررات مورد نظر برای پذیرفته شدن در این دفترچه قابل مشاهده خواهد بود.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99

معمولا هرساله ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از جمله آموزش و پرورش در بازه زمانی مهر ماه آغاز می شود . مطابق رویه سال گذشته پیش بینی می شود ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ نیز در بازه زمانی مهر ماه انجام شود 

 

سوالات مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش معمولا شامل سوالاتی نظیر معرفی شخص داوطلب، معرفی خانواده، توضیحاتی در خصوص رشته و مدرک فارغ التحصیلی، هدف از شرکت در آزمون استخدامی و … می باشد. هم چنین در زمینه های اعتقادی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی نیز سوالاتی مطرح می شوند.

احکام نماز و روزه، احکام غسل، چگونگی تعیین ولی فقیه و وظایف ما در مقابل آن ها، آخرین راهپیمایی که شرکت کرده اید، آخرین نماز جمعه ای که رفته اید، آخرین کتابی که خوانده اید، نام چند تن از مراجع تقلید، نقاط ضعف و قوتی که دارید و … از موضوعاتی هستند که در  می توانند مطرح شوند.

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز مانند سایر آزمون های استخدامی دارای شرایط و ضوابط ویژه ای می باشد.

متقاضیان شرکت در این آزمون باید این شرایط عمومی و اختصاصی که در دفترچه ثبت نام نیز به آن ها اشاه شده است را دارا باشند و بعد از آن اقدام به ثبت نام نمایند.

 
 شیوه استخدام در وزارت آموزش و پرورش

لینک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99  ؛ وزارت آموزش و پرورش، همه ساله از طریق آزمون سراسری و ماده بیست و هشت یا همان استخدام آزاد، اقدام به جذب نیرو می کند و آزمون استخدامی با تکمیل ظرفیت نیز، امکان دیگر برای جذب سرمایه انسانی مورد نیاز این مجموعه است. داوطلبانی که دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی را در آزمون سراسری سال ۹۸ انتخاب کنند و پذیرفته شوند، ۴ سال در این دانشگاه ها تحصیل کرده و هم زمان، جذب این وزارت خانه می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: استخدام آموزش و پرورش



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

 

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر شد. یکی از مهم ترین و حساس ترین مراحل کنکور سراسری مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری است و داوطلبان عزیز می بایست برای انجام انتخاب رشته، دفترچه انتخاب رشته کنکور را به دقت مطالعه نمایند. بعد از برگزاری کنکور سراسری، داوطلبان منتظر نتایج کنکور سراسری می مانند.

 

داوطلبانی که حد نصاب نمره کل را اخذ کنند مجاز به انتخاب رشته کنکور بوده و باید با مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور، اقدام به انتخاب رشته نمایند. در سایت سازمان سنجش برای کلیه گروه های آزمایشی تنها یک دفترچه انتخاب رشته کنکور  منتشر می شود.

نحوه دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99

همان طور که پیش تر اشاره شد ، دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود. داوطلبان می بایست جهت دریافت دفترچه مربوط به گروه آزمایشی خود ، با مراجعه به سایت مذکور نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری 99

برای این که خیالتان از بابت انتخاب رشته کنکور سراسری 99 راحت شود و در اولویت بندی ها اشتباه نکنید باید دو نکته را در نظر داشته باشید:

1- باید بدانید که آخرین رتبه قبولی رشته های مختلف چند است.البته باید در نظر داشته باشید که باید از آخرین رتبه قبولی نسبت به دانشگاه باخبر باشید. مثلا اخرین رتبه قبولی رشته مورد نظرتون در دانشگاه دانشگاه تهران و ...

2- برای اولویت بندی بهتر سعی کنید با توجه به رتبه خود بدین ترتیب عمل کنید. ابتدا رویایی ترین و بهترین انتخابهای خود را در فرم انتخاب رشته سنجش وارد کنید. می توان گفت که بهتر است از 150 انتخاب، حداقل 30 انتخاب، انتخابهای رویایی باشد که شما حتی شانس قبولی و شانس قبولی شما در آنها کم احتمال است و شامل رشته هایی با کیفیت و در دانشگاههایی خوب می باشند. سعی کنید 50 انتخاب بعدی خود را انتخابهای خوشبینانه بچینید. انتخاب هایی که اگر خوش شانس باشید در آنها قبول می شوید و 50 انتخاب بعدی خود را انتخابهایی با احتمال بالا و قوی قرار دهید. 20 انتخاب آخر مخصوص انتخابهایی است که صد در صد در آنها قبول هستید که می تواند شامل انتخاب رشته های صرفا با سوابق تحصیلی نیز می باشد.

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

 

 

سازمان سنجش به منظور اطلاع داوطلبان از لیست رشته محل های دانشگاه های سراسری دفترچه راهنمایی تحت عنوان دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 منتشر کرده و بر روی سایت خود به آدرس sanjesh.org قرار می دهد . این دفترچه به بررسی شرایط و ضوابط انتخاب رشته ، جداول کد رشته محل ها و شرایط دانشگاه های مختلف پرداخته و راهنمای مناسبی برای اولویت بندی انتخاب های داوطلب می باشد . 

نحوه دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

برای دریافت دفترچه ابتدا داوطلبان می بایست به سایت سازمان سنجش به نشانی الکترونیکی  sanjesh.orgمراجعه کنند

دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری 99 لینک دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور در این صفحه در اختیار داوطلبان قرار داده شده است. این دفترچه برای تمامی رشته هاي مختلف گروه هاي آزمايشي پنجگانه می باشد. قبل از انتخاب رشته، با مطالعه این دفترچه و بعد از اطلاع از شرايط و ضوابط دانشـگاه هـا و مؤسسـات آموزش عالي دولتي و غيردولتي و کسب اطلاع از نحوه خـدمات رسـاني آن ها به دانشجويان، نسبت به انتخاب رشته اقدام فرمایید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: دفترچه انتخاب رشته کنکور



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

شرایط استخدام با دیپلم در سپاه بانوان

 

شرایط استخدام با دیپلم در سپاه بانوان با مردان تا حدودی متفاوت می باشد. برای استخدام زنان در هر یک از مشاغل سپاه بر اساس شرایط همسران و خدمت آنان تعیین خواهد گردید. شرایط عمومی که برای استخدام سپاه جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده است برای خانم ها و آقایان یکسان می باشد.

کلیه بانوانی که مدرک آن ها دیپلم و یا بالاتر از دیپلم می باشد، چنانچه واجد شرایط سنی همانند دارا بودن حداقل سن 18 سال  تمام و همچنین حداکثر سن 23 سال باشند ، می توانند با استفاده از نیروهای مورد نیاز و التزام به قوانین جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ، نسبت به استخدام سپاه پاسداران اقدام نمایند. حداقل معدل دیپلم برای خانم ها 14 می باشد که در صورت دار بودن این معدل خواهند توانست استخدام شود.

با توجه به برخی از تغییرات و یا افزوده شدن برخی از سنوات در ارتباط با استخدام سپاه پاسداران برای بانوان ، برخی از نمونه هایی که برای این استخدام وجود خواهد داشت ، شامل موارد متعددی می باشد. متقاضیان به لحاظ شرایط جسمانی لازم است دارای حداقل قد 160 سانتی متر باشند. همچنین با توجه به تحقیقات محلی در رابطه با متقاضیان شرکت کننده برخورداری از شرایط مورد نظر سپاه در این زمینه نیز ، از جمله الزامات خواهد بود.

 

شرایط عمومی استخدام خواهران در سپاه 99 – 1400

شرایط استخدام سپاه برای بانوان شامل شرایط عمومی و اختصاصی می باشد. شرایط عمومی به شرح زیر می باشد:

  • داشتن حداقل 16 سال سن تمام و حداکثر 40 سال سن.
  • دارای حجاب کامل ، شامل چادر و مقنعه و…
  • دارا بودن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با استخدام بانوان
  • برای مشاغل کارمندی بانوان در شرایط مساوی استخدام، ایثارگران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و افراد خانواده درجه یک آنان در اولویت استخدام سپاه خواهند بود.
  • بانوان معتقد به اسلام و دارای التزام عملی به ولایت فقیه.
  • التزام عملی به احکام دین مبین اسلام و قوانین محترم جمهوری اسلامی و رعایت موازین اخلاق اسلامی.
  • نداشتن سابقه سوء کیفری
  • هسته‌های گزینش در ستاد کل سپاه، توسط هیأت مرکزی گزینش سپاه، برای گزینش پرسنل تشکیل می شوند.
  • بکارگیری پرسنل در مشاغل غیر مرتبط با رسته آنان ممنوع است. (رسته همان رشته های افسری می باشند)
  • عدم عضویت و هواداری از گروه ها و احزاب و سازمان های سیاسی.
  • دارا بودن شرایط تحصیلی و یا تخصصی مورد نیاز.
  • استخدام پرسنل کادر ثابت، مشروط به دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

 

جذب پرسنل خانم در استخدام سپاه

  • قوانین و مسائل مربوط به خرید خدمت افراد، در صورت ضرورت و برای مدت محدود با صلاح دید نیروها و سازمان های استخدام‌ کننده و مطابق با آیین ‌نامه موضوع ‌ماده ۳۷ قانون ارتش انجام خواهد گرفت. همچنین، اصلاحات مورد نیاز آن، توسط ستاد کل سپاه و با هماهنگی وزارت آماده و ارائه خواهد شد و در نهایت به تصویب هیأت وزیران می رسد.
  • طبق مقررات استخدام سپاه، هر گونه استخدام اعضاء هیأت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سپاه و همچنین پرداخت مزایا و حق‌التدریس به اساتید مربوطه و مربیان دانشگاهی مطابق با ‌مقررات استخدامی هیأت علمی دانشگاه ها انجام خواهد گرفت.

استخدام بانوان در سپاه پاسداران به چه صورت است؟

سپاه برای مشاغلی که مستلزم بکارگیری زنان باشد آنان را استخدام می‌نماید تغییر محل خدمت زنان باید حتی‌الامکان تابع شرایط‌خدمتی همسران آنان باشد.

شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بر اساس شرایط استخدام در سپاه، در صورت نیاز به پرسنل از میان افراد واجد شرایط که در قبل اعلام شد، اقدام به جذب نیروی خانم می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: استخدام با دیپلم در سپاه بانوان



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

azmoon.medu.ir – شرایط شرکت در آزمون تیز هوشان سامانه سمپاد

ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد همه ساله به منظور شناخت دانش آموزان مستعد برگزار می شود . ثبت نام آزمون تیزهوشان سمپاد ملزم به دارا بودن شرایط شرکت در آزمون ورودی سمپاد می باشد. دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را دارند می بایست ابتدا شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان را داشته باشند تا بتوانند در آزمون شرکت کنند.

به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم کلیه امور ثبت نام ، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان از طریق سامانه رسمی سمپاد به نشانی azmoon.medu.ir ، انجام می گیرد.

شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای دانش آموزان ششم کسب نمره ی خیلی خوب در کلیه دروس و یا یک درس نمره ی خوب و بقیه دروس خیلی خوب در امتحانات نوبت دوم پایه پنجم. azmoon.medu.ir سایت رسمی سمپاد ثبت نام و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان کل کشور.

نحوه ورود به سامانه آزمون مدارس تیزهوشان azmoon.medu.ir

دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند باید با در دست داشتن کد ملی و رمز ورود همگام خود در سایت استعدادهای درخشان به آدرس azmoon.medu.ir ، وارد پنل شخصی خود شده و فرم ثبت نام خود را تکمیل کنند . هم چنین در زمان اعلام نتایج نیز باید از طریق همین سایت برای دریافت نتیجه آزمون و یا ثبت اعتراض به نتایج اقدام نمایند .

 


سایت ثبت نام تیزهوشان ۹۹ - ۱۴۰۰

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به صورت اینترنتی تو سایت Azmoon.medu.ir انجام میشه دانش آموزای پایه ششم به هفتم و نهم به دهم که شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان رو دارن باید تو زمان ثبت نام تیزهوشان وارد این سایت بشن و ثبت نام خودشون رو انجام بدن .

 

از جمله کاربردهای اساسی سایت تیزهوشان می توان به موارد پیش رو اشاره نمود.

  1. ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی
  2. پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی
  3. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون
  4. دریافت نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی
  5. اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی
  6. دریافت اطلاعیه های مرتبط با آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

azmoon.medu.ir زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99 – 1400

دفترچه راهنمای ثبت نام  و شرکت در آزمون ورودی، از طریق سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان  به نشانی azmoon.medu.ir دراختیار داوطلبان (داخل و خارج از کشور) قرار گرفته است.  مشخصات و ظرفیت پذیرش مدارس  استعدادهای درخشان سراسر کشور، هنگام ثبت نام  قابل مشاهده خواهد بود.

اسامی قبول شدگان آزمون مدارس نمونه دولتی 99 – 1400 دو هفته بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی می باشد. کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی که توسط آموزش و پرورش اعلام شده است از طریق همین سایت قابل ملاحظه می باشد. اعلام نتایج به صورت اینترنتی می باشد و زمان تصحیح اوراق آزمون و بارگذاری نتایج در سایت هر استان متفاوت است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: azmoon.medu.ir



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

در زمان دریافت فیش حقوق فرهنگیان شاغل و بازنشسته باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در این قسمت از نوشته پیش رو با ذکر تعدادی نکته مهم در رابطه با دریافت فیش حقوقی فرهنگیان در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه هستیم.

. اگر از صحت اطلاعات درج شده اطمینان کامل دارید ولی باز هم پیام عدم ثبت اطلاعات فرهنگی برای شما نشان داده می شود حتماً برای رفع این مشکل به نزد کارشناس هوشمندسازی اداره فناوری اطلاعات ناحیه یا منطقه بروید.

. اگر هنوز هم به شغل معلمی اشتغال دارید و هنوز به مرحله بازنشستگی نرسیده اید می توانید رمز عبور سامانه دریافت فیش حقوقی آموزش و پرورش خود را از مدیر مدرسه تان دریافت کنید.

حتی اگر این رمز را فراموش هم کردید می توانید با مراجعه به نزد مدیر مدرسه از این رمز مهم و کاربردی مطلع شوید.

 

نکات مهم قبل از گرفتن فیش حقوقی

  • استفاده از هرگونه نرم افزار و یا سایت های غیر رسمی جهت دریافت فیش حقوقی غیر مجاز بوده و مسئولیت تبعات ناشی از آن برعهده کاربر می باشد.
  • تنها مرجع رسمی و قانونی دریافت فیش حقوقی سایت fish.medu.ir می باشد.
  • کاربرانی که از سایت ها یا نرم افزارهای دیگر برای دریافت فیش حقوقی خود استفاده نموده اند هرچه سریعتر نسبت به تغییر رمز خود اقدام نمایند.

 

نحوه دريافت فيش حقوقي از سایت اینترنتی سازمان چگونه است ؟

فيش حقوقي و همچنین صورت ریز فیش حقوقی دو ماه اخیر ، فقط براي بازنشستگاني که بطور مستقيم از سازمان بازنشستگي حقوق دريافت مي نمايند از طريق منوي ( دريافت فيش حقوقي ) و با وارد کردن شماره دفتر کل و شماره ملي و شماره حساب ذينفع قابل مشاهده ، چاپ و یا ذخیره می باشد .

 

نحوه دریافت فیش حقوقی معلمان از طریق سامانه فیش حقوقی

فرهنگیان محترم آموزش و پرورش برای دریافت فيش حقوقی آموزش و پرورش خود می توانند پس از مراجعه به سامانه فیش حقوقی پس از وارد کردن کد ملی، شماره پرسنلی و گذرواژه خود  نسبت به دانلود فیش حقوقی خود اقدام کنند. 

fish.medu.ir فیش حقوقی فرهنگیان

وزارت آموزش و پرورش فیش حقوقی فرهنگیان شاغل و بازنشستگان آموزش و پرورش

 فیش حقوقی فرهنگیان آموزش و پرورش fish.medu.ir

فيش حقوقی – صندوق بازنشستگی کشوری

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته

دریافت فیش حقوقی کارکنان و بازنشستگان آموزش و پرورش

 

کارکنان و بازنشستگان آموزش و پرورش می توانند برای دریافت فیش حقوقی خود از طریق سامانه زیر اقدام فرمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: سامانه دریافت فیش حقوقی آموزش و پرورش



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

کاربرد های سامانه ناد فنی حرفه ای reg.tvu.ac.ir

برای انجام انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، هر یک از داوطلبان لازم است پس از مراجعه به سامانه سنجش بر روی دفترچه کنکور فنی و حرفه ای کلیک کنند. لیست تمام رشته های بدون آزمون در این دفترچه قابل مشاهده می باشد. دانش آموزان و داوطلبان می توانند بر اساس علایق خود دست به انتخاب بزنند.

در مرحله اولیه ثبت نام کلیه داوطلبان به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه  reg.tvu.ac.ir امکان پذیر می باشد. پس از ارائه مدارک به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه مورد نظر، مطابق با اطلاعیه ای که در سامانه دانشگاه فنی حرفه ای وجود دارد می توانند از زمان ارائه مدارک به صورت حضوری اطلاع یابند.

در ادامه در رابطه با نحوه ورود به سیستم ناد reg.tvu.ac.ir و همچنین شرایط پذیرش و ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای شما عزیزان مطالبی را ارائه خواهیم نمود. در صورتی که مطالب ارائه شده در ادامه برای شما کافی نبود و یا اینکه سوالی در این رابطه داشتید می توانید با مشاوران ما به شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل تماس حاصل نمایید.

* نرم افزار جامع آموزش سامانه ناد دانشگاه فنی و حرفه ای

در سامانه ناد دانشگاه فنی و حرفه ای می توانید به موارد زیر دسترسی داشته باشید :

  • برنامه های زمانبندی شده انتخاب واحد
  • کد استاندارد سه رقمی مراکز
  • فایل راهنمای اساتید
  • فایل راهنمای دانشجویان
  • فایل راهنمای کارکنان
  • فایل راهنمای نحوه پذیرش دانشجو
  • فایل راهنمای تعریف کلاس های درس
  • راهنمای ثبت فیش دانشجو و مدیریت مالی شهریه دانشگاه

 

دانشگاه فنی و حرفه ای 

به عنوان تنها دانشگاه متولی آموزش عالی فنی و حرفه ای در کشور، از سال ۱۳۹۰ با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کار خود را آغاز نموده است. دانشکده و آموزشکده های فنی و حرفه ای به عنوان واحدهای زیرمجموعه این دانشگاه، سابقه ی بیش از چهل سال فعالیت آموزشی داشته و از اولین مراکز آموزش عالی کشور هستند که در تداوم مسیر تحصیلی دوره متوسطه فنی و حرفه ای (هنرستان های فنی، کشاورزی، حرفه ای، تربیت بدنی) فعالیت داشته اند اما تأسیس این دانشگاه و تفکیک آن از وزارت آموزش و پرورش به سال ۹۰ بر می گردد.

 

معرفی سایت ناد

هر دانشجو پس از ورود به سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای می تواند از صحت اطلاعات دانشجویی خود در قسمت ویرایش مشخصات دانشجویی اطلاع یابد و در صورت نیاز اطلاعات شخصی خود را تغییر دهد . پس از کسب اطمینان از صحت اطلاعات دانشجویان با بررسی قسمت برنامه ریزی آموزشی نیمسال تحصیلی می توانند از دروس ارائه شده هر نیمسال تحصیلی آگاه شوند و پس از پرداخت شهریه دروس انتخابی خود را از قسمت انتخاب واحد انتخاب نمایند .

 

معرفی سامانه ناد دانشگاه فنی و حرفه ای

سامانه ناد به نشانی tvu.ac.ir تنها مختص دانشگاه فنی و حرفه ای می باشد و به همین دلیل فقط دانشجویان این دانشگاه که بیش از 176 واحد در سطح کشور هستند ، می توانند از این سایت استفاده کنند. علی رغم سابقه طولانی دانشگاه های فنی و حرفه ای ، به نوعی این سامانه جدیدترین سامانه آموزشی در میان دیگر دانشگاه ها محسوب می شود.

هر یک از دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای دارای یک حساب کاربری در سامانه ناد می باشند. آن ها می توانند پس از ورود به سایت و مراجعه به بخش “ورود اعضا” ، کلمه کاربری و رمز عبور را جهت دسترسی به پروفایل خود وارد نمایند و به انجام برخی از امور دانشجویی خود بپردازند. از جمله خدماتی که سامانه ناد در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد عبارت اند از:

  • انتخاب واحد
  • حذف و اضافه
  • دریافت کارت ورود به جلسه
  • اطلاع از زمان انتخاب واحد
  • دیدن کارنامه و نمرات امتحانی
  • اعتراض به نمرات
  • ویرایش مشخصات دانشجویی
  • راهنمای ثبت فیش دانشجو و مدیریت مالی ثبت فیش دانشگاه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source:  ورود به سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد چگونه است؟

در رابطه با نحوه و چگونگی انتخاب رشته آزاد باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که هر داوطلب جهت انتخاب رشته آزاد پس از مشاهده کارنامه و اطلاع از رتبه و تراز خود باید از طریق ورود به سایت انتخاب رشته آزاد کلیه اقدامات لازم جهت انتخاب رشته مورد نظر خود از بین رشته های موجود را انجام دهد.

 سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org در زمان انتخاب رشته فعال می شود و امکان ورود به آن برای هر فرد داوطلب وجود دارد.

پس از ورود به سایت انتخاب رشته آزاد نوبت به کلیک کردن روی لینکی تحت عنوان لینک ثبت نام و انتخاب رشته می رسد.

پس از باز شدن صفحه باید شناسه دانشگاه آزاد و کد ملی یا کد رهگیری مخصوص اتباع خارجی را در بخش های تعیین شده درج کنید.

بعد از انجام این کار امکان ورود به پنل شخصی برایتان وجود دارد. دقت کنید که کد یا شناسه دانشگاه آزاد را می توانید در انتهای کارنامه خود بیابید.

فقط توجه داشته باشید که قبل از انتخاب رشته آزاد پرداخت هزینه تعیین شده الزامی است.

زمان انتخاب رشته دانشگاه ازاد 99

سال گذشته انتخاب رشته دانشگاه آزاد از 25 مرداد آغاز شد و تا تاریخ 5 شهریور ماه ادامه داشت . پیش بینی می شود امسال نیز زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ طبق سال گذشته در دهه سوم مرداد ماه آغاز شود .

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99

تعداد انتخاب های مجاز داوطلبان حداکثر 100 کدرشته محل می باشد و باید این 100 کد رشته را فقط از گروه آزمایشی که در کنکور آن شرکت کرده اند ، انتخاب نمایند. نحوه بررسی فرم انتخاب رشته بدین صورت است که از ابتدا رشته های انتخابی شما را بررسی می کنند و اگر تراز شما مناسب با یکی از رشته ها باشد ، در همان رشته پذیرفته خواهید شد.

 

نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

  • در گام اول باید وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه نموده و بر روی لینک فعال شده انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ، کلیک کنید.
  • در مرحله دوم باید کد ملی (یا کد رهگیری اتباع غیر ایرانی) و شناسه دانشگاه آزاد (کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، در انتهای کارنامه اولیه درج شده است) را وارد کنید.
  • برای ادامه فرآیند ثبت نام ، کارت اعتباری را خریداری
  • پس از ورود به سایت باید از منوی سمت راست سایت گزینه ثبت رشته را انتخاب کنید.
  • در نهایت کد رشته های مورد نظر خود را ثبت و گزینه “تایید” را انتخاب کنید.
  • دریافت کد پیگیری لازم و ضروری می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: انتخاب رشته دانشگاه آزاد



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

 

امور قابل انجام در سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا

کلیه امور دانشجویی دانشجویان مراکز علمی کاربردی اعم از امور تکمیل ثبت نام – پیگیری پذیرش دانشگاه علمی کاربردی – پرداخت شهریه – دریافت کارت دانشجویی – امور انتخاب واحد و… در سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا  انجام می گیرد.

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی هم آوا هر سال در دو نیمسال اول و دوم تحصیلی مهر و بهمن انجام می گیرد شایان ذکر است ثبت نام تکمیلی دانشجویان فقط از سامانه edu.uast.ac.ir تکمیل خواهد شد.

کلیه دانشجویان برای مشاهده نتایج پذیرش دانشگاه علمی کاربردی  کارنامه – درخواست انصراف و نقل و انتقالات دانشجویی می بایست به سامانه هم آوا مشاهده نمرات مراجعه نمایند.

متقاضیان محترم دقت داشته باشند سهمیه متقاضیان شاغل تاثیر مثبت در پذیرش دانشجویان خواهد داشت اما فقط متقاضیانی درخواست استفاده از این سهمیه را بدهند که مطابق دفترچه دانشگاه علمی کاربردی سامانه هم آوا واجد الشرایط شاغل بودن باشند.

 
معرفی سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

دانشجوهای دانشگاه علمی کاربردی تو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته باید همه امور آموزشی خودشون رو از ثبت نام گرفته تا امور مربوط به فارغ التحصیلی و دریافت دانشنامه تحصیلیشون رو از طریق سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی به آدرس edu.uast.ac.ir انجام بدن .

علاوه بر دانشجوهای در حال تحصیل تو دانشگاه علمی کاربردی ، داوطلبایی که متقاضی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بودن و بعد از اعلام نتایح نهایی این دانشگاه پذیرش شدن ، قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه برای انجام ثبت نام اولیه خودشون باید وارد سامانه هم آوا بشن و پیش ثبت نام اینترنتی خودشون رو انجام بدن .

 

نحوه ورود به سامانه هم آوا

اطلاع از چگونگی ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی جهت انجام امور مهمی همچون ثبت نام ، پرداخت بخشی از شهریه ، دریافت کارت ورود به جلسه و ... ضروری است.

نحوه ورود به سایت هم اوا به این صورت است که هر داوطلبی با داشتن کلمه عبور و نام کاربری، که هنگام ارائه مدارک و ثبت نام حضوری در دانشگاه دریافت می کند ، می تواند وارد پرتال خود در سامانه هم آوا شود.

 

معرفی سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

هر یک از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی ، دارای حساب کاربری مختص خود در سامانه هم آوا به آدرس edu.uast.ac.ir می باشند. این سایت جایگزین سامانه سجاد بوده و امکاناتی از قبیل ثبت نام ، انتخاب واحد ، حذف و اضافه ، پرداخت شهریه و… از طریق این سامانه برای دانشجویان مهیا گردیده است. اساتید دانشگاه نیز می توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه هم آوا ، از خدمات در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

 

سوالات متداول

۱- سایت هم آوا چیست ؟

 

سایت دانشگاه علمی کاربردی .

۲- نام کاربری و رمز عبور سامانه هم آوا چیست ؟

 

از طرف واحد دانشگاهی مربوطه به دانشجو داده می شود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: سامانه هم آوا



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

نحوه استفاده از نرم افزار سنجش جهت تخمین رشته قبولی با رتبه

امکان تخمین رشته سازمان سنجش از جمله خدماتی است که به وسیله سایت این سازمان در اختیار داوطلبان آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها قرار می گیرد.

تخمین رشته قبولی با رتبه به وسیله نرم افزار سنجش می تواند بهترین و دقیق ترین چینش رشته ها را به شما براساس رتبه تان در کنکور به شما بدهد.

فقط با خرید سریال اعتباری به سامانه تخمین رشته با رتبه سازمان سنجش وارد می شوید و با درج اطلاعات ثبت نامی خود همچون کد پیگیری، شماره داوطلبی و شماره پرونده امکان استفاده از نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه را دارید.

جهت کسب اطلاعات دقیق تری در مورد تخمین رشته سازمان سنجش با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه

 

نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه با توجه به رتبه داوطلب در کنکور سراسری ، رشته محل قبولی را بر اساس کارنامه داوطلبان سال گذشته تخمین می زند . در این نرم افزار به داوطلبان کنکور سراسری در هر گروه آزمایشی و هر سهمیه ای می گوییم با چه رتبه ای در چه رشته ای و چه دانشگاهی شانس قبولی دارند .

 

تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه

 

نرم افزار تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه با توجه به رتبه داوطلب تو کنکور 99 ، رشته محلی قبولی رو بر اساس کارنامه داوطلبای سال قبل تخمین می زنه . تو نرم افزار تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه به سوال اکثر داوطلبای کنکور سراسری یعنی " با رتبه ام کجا قبول میشم ؟ " جواب دادیم و تو هر گروه آزمایشی و هر سهمیه ای میگیم که با چه رتبه ای چه رشته و چه دانشگاهی شانس قبولی دارن .

 

نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه کنکور 99

اساس کار نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه کنکور 99، مقایسه کارنامه یک داوطلب با یک بانک اطلاعاتی از مجموعه کارنامه های کنکور سال گذشته است. به این صورت که داوطلب رتبه کارنامه خود را در نرم افزار واردمی کند، سپس این نرم افزار به مقایسه رتبه وارد شده با اطلاعات کارنامه داوطلبان سال گذشته و تخمین رشته قبولی احتمالی می کند. البته این تخمین به صورت حدودی است و با توجه به عواملی نظیر موارد زیر، رتبه لازم برای قبولی در هر رشته و دانشگاه ، در هرسال متفاوت خواهد بود.

 

تخمین رشته قبولی با رتبه

داوطلبان بسیاری به دنبال تخمین رشته قبولی با رتبه و بر اساس رتبه هستند بدین ترتیب که با در نظر گرفتن رتبه های قبولی های سال گذشته در رشته و دانشگاه های مختلف بتوان تخمین رشته با رتبه را با خطای بسیار پایینی انجام داد.
یکی از راه های تخمین رشته بهره گیری از نرم افزار انتخاب رشته تجربی ، ریاضی ، انسانی و … است.
این نرم افزار با استفاده از بانک اطلاعاتی گسترده ای طراحی شده است و می تواند به داوطلبان کلیه گروه های آموزشی کمک کند تا دقیق تر و واقع گرایانه تر انتخاب کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: تخمین رشته قبولی با رتبه



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

تخمین رتبه کنکور سراسری چقدر اعتبار دارد؟

چند سالی است که نرم‌افزارهایی تحت عنوان نرم‌افزار تخمین رتبه کنکور سراسری به بازار عرضه‌شده است و یا در سایت های مختلف تخمین رتبه مجازی کنکور قرار داده شده است. متأسفانه و یا خوشبختانه ما به سمتی پیش می‌رویم که روزبه‌روز راحت‌طلب‌تر می‌شویم و ترجیح می‌دهیم با حداقل زحمت، نتیجه مطلوبمان را کسب نماییم. یک واقعیت در مورد این‌گونه نرم‌افزارها وجود دارد. اولا به دلیل ایده جالب و تفکر سازنده‌های این نرم‌افزارها باید دست مریضاد و خسته نباشید گفت؛ و نمی‌توان زحمات آن‌ها را در این امر نادیده گرفت اما حقیقت این است که هیچ ماشین و ابزار و سیستم و کامپیوتری نمی تواند قدرت تصمیم‌گیری انسان را داشته باشد.

نرم‌افزارهای تخمین رتبه به دلیل اینکه قدرت پیش‌بینی سختی و آسانی سؤالات کنکور سراسری را ندارند نمی‌توانند تخمین دقیق و درستی از رتبه شما داشته باشند. تخمین رتبه کنکور سراسری کار تخصصی است و نیازمند سنجیدن عواملی است و سنجیدن این عوامل از  عهده نرم‌افزار خارج است.بنابراین اگر می‌خواهید نتیجه دقیقی به دست آورید بهتر است این کار را از متخصص آن بخواهید.

تخمین رتبه و ارتقارتبه


کافیست درصدهایتان در دروس مختلف را وارد نمایید و حدود رتبه خود در آزمون سراسری 1399 را دریافت کنید. به عبارت دیگر نرم افزار تخمین رتبه کنکور به شما می گوید که چنانچه همین درصد ها را در آزمون سراسری اخیر بدست می آوردید، چه رتبه ای بدست می آوردید و با آن رتبه چه رشته هایی قبول می شدید. همچنین بر اساس عملکرد و توانمندی‌تان در دروس مختلف، بهترین و ساده ترین روش ارتقای رتبه (در آزمون سراسری) به شما پیشنهاد داده می‌شود.

 

نرم افزار تخمین رتبه سراسری

 سازمان سنجش حاوی کارنامه های کنکور می باشد و در واقع نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش که دارای کارنامه های کنکور سراسری سال های اخیر می باشد که به صورت مدون برای تخمین رتبه کنکور جمع آوری شده و به صورت نرم افزار  در اختیار داوطلبان کنکور قرار گرفته است.

 

چطور صحت یک برنامه تخمین رتبه کنکور را بسنجیم؟

برای این که صحت یک نرم‌افزار را بسنجیم باید درصدهای یک داوطلب سال قبل را در آن وارد کنیم تا ببینیم رتبه‌ای را که تخمین می‌زند تا چه اندازه با رتبه واقعی داوطلب همخوانی دارد. این بهترین روش برای سنجش صحت نرم‌افزار است و اگر این آزمایش را برای رتبه‌های مختلف و چندین بار امتحان کنیم بهتر است.

 

تخمین رتبه کنکور سراسری 99 با سهمیه 5 درصد ، در مصوبه دی ماه ۹۵ تصویب شد که همسران و فرزندان کلیه جانبازان زیر ۲۵ درصد و یا همسران و فرزندان رزمندگانی که حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه های حق علیه باطل داشته اند همانطور که در مقاله سهمیه های موثر در کنکور سراسری اشاره کردیم در سال های گذشته سهمیه ایثارگران تنها مربوط به همسران و فرزندان جانبازان بالای ۲۵% بود اما در سال ۹۶ برای اولین بار در تاریخ کنکور سراسری سهمیه ای برای خانواده های جانبازان زیر ۲۵% در نظر گرفته شده است که این سهمیه مشترک با خانواده های رزمندگانی است که حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: تخمین رتبه مجازی کنکور



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

نحوه تخمین رتبه کنکور زبان

با توجه به اینکه کنکور زبان یکی از کنکور های آزمایشی شناور می باشد، بسیاری از داوطلبان ممکن است اینگونه تصور نمایند که پذیرش در آن به راحتی صورت خواهد پذیرفت. اما تخمین رتبه کنکور تا حدودی نشان می دهد که برای پذیرش در این رشته در هر یک از دانشگاه های معتبر ، نیازمند رتبه های بسیار پایین خواهید بود که علاوه بر آن ظرفیت هر یک از رشته ها تعیین کننده بسیار مهمی در این رابطه خواهند بود.

نحوه تخمین رتبه کنکور زبان به دو صورت می باشد. در یکی از انواع آن می تواند به صورت الکترونیک و با استفاده از تخمین رتبه کنکور سراسری باشد که با استفاده از این مورد ، به صورت الکترونیک و بدون دخالت انسان ، شما می توانید به راحتی تنها با وارد نمودن درصدهای مورد نظر خود، از رتبه احتمالی با توجه به منطقه و سهمیه آگاه شوید.

نوع دوم تخمین رتبه کنکور زبان با استفاده از نرم افزارهایی اندروید و ios صورت می پذیرد. بدین معنا که شما با نصب این نرم افزار در تلفن همراه و یا تبلت خود، به راحتی با وارد نمودن هر یک از درصدها همانند وب سایت ها از حدود رتبه خود اطلاع دقیق یابید. این نوع از تخمین رتبه بسیار مورد استقبال داوطلبان قرار دارد زیرا می توانند همیشکی به آن دسترسی داشته باشند و در هر زمان بتوانند به انجام تخمین رتبه بپردازند.

 

نرم افزار تخمین رتبه

می تواند رتبه حدودی شما در کنکور 99 را تخمین بزند و به شما کمک کند پیش از اعلام نتایج کنکور سراسری 99 و در مهلت یک ماهه بین کنکور و اعلام نتایج ، با اطلاع از رتبه حدودی خود در کنکور سراسری با آمادگی بیشتری در انتخاب رشته شرکت کنید .

تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان 99

تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان 99 به داوطلبان کمک می کند تا از حدود رتبه لازم برای قبولی مطلع شوند. با دانستن رتبه لازم برای قبولی زبان، می توانید برای مطالعه کنکوری برنامه ریزی کرده و انتخاب رشته صحیحی داشته باشید. مطمئن ترین روش های تخمین رتبه استفاده از منبع اطلاعاتی جامع و کامل از نتایج کنکور زبان سال های قبل می باشد. امروزه استفاده از نرم افزارهای تخمین رتبه کنکور در میان داوطلبان شناخته شده و پرکاربرد می باشد.

 

 

تخمین رتبه کنکور زبان 99

تخمین رتبه کنکور زبان 99 با نرم افزار تخمین رتبه یکی از روش های تخمین رتبه کنکور است که بسیار مورد استقبال داوطلبان کنکور قرار گرفته است. نرم افزار تخمین رتبه به صورت رایگان در اختیار عموم داوطلبان قرار داده شد است

 

رتبه هاي زيرگروه در هر گروه آزمايشي بسته به تفاوت ضرايب دروس امتحاني چند زير گروه تعريف شده است كه هركدام از داوطلبان در آنها رتبه هاي متفاوتي گرفته اند. مثلا داوطلبان شركت كننده در رشته تجربي نسبت به پاسخگويي به درس زمين شناسي در دو زير گروه 1 و 2 ،دو رتبه متفاوت ميبينند.اگر به سوالات زمين شناسي جواب داده باشند رتبه زير گروه 2 كمتر از رتبه زير گروه 1 ميشود.در زير گروه 1 اهميت درس زمين شناسي صفر درنظر گرفته شده است.

تخمین رتبه ارشد مجموعه زبان انگلیسی

ت

نرم افزار تخمین رتبه کنکور ارشد مجموعه زبان انگلیسی امکان تخمین رتبه در هر سه گرایش: آموزش زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی فراهم می کند. نرم افزار تخمین رتبه ارشد زبان 99 از کارنامه های کنکور ارشد زبان از سال 92 تا 98 در سهمیه آزاد، سهمیه پنج درصد ایثارگران و سهمیه بیست و پنج درصد ایثارگران برای تخمین رتبه استفاده می کند. تخمین رتبه رایگان ارشد زبان در این نرم افزار امکان پذیر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: تخمین رتبه کنکور زبان



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

 

نرم افزار سازمان سنجش را برای تخمین رتبه براساس درصد فراموش نکنید

نرم افزار سازمان سنجش می تواند کی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار ها جهت تخمین رتبه شما دوستان داوطلب کنکور باشد.

در نتیجه، استفاده از آن را فراموش نکنید. فقط توجه داشته که نحوه استفاده از این نرم افزار بسیار مهم است. بعلاوه، شما نمی توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای اقدام به استفاده از نرم افزار سایت سنجش برای انتخاب رشته کنید و باید مبلغی را پرداخت کنید. 

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید به بهترین شکل از نرم افزار انتخاب رشته سنجش استفاده کنید می توانید با مشاوران زبده ایران تحصیل تماس حاصل کنید.

 

تخمین رتبه و ارتقارتبه


کافیست درصدهایتان در دروس مختلف را وارد نمایید و حدود رتبه خود در آزمون سراسری 1399 را دریافت کنید. به عبارت دیگر نرم افزار تخمین رتبه کنکور به شما می گوید که چنانچه همین درصد ها را در آزمون سراسری اخیر بدست می آوردید، چه رتبه ای بدست می آوردید و با آن رتبه چه رشته هایی قبول می شدید. همچنین بر اساس عملکرد و توانمندی‌تان در دروس مختلف، بهترین و ساده ترین روش ارتقای رتبه (در آزمون سراسری) به شما پیشنهاد داده می‌شود.

 

تخمین رتبه کنکور سراسری

تخمین رتبه رایگان ، بسیاری از داوطلبان بعد از کنکور سراسری  و اعلام پاسخ ها در سایت سنجش تمایل دارند بتوانند قبل از اعلام نتایج رتبه خود را محاسبه نمایند. تا از این طریق هم بر استرس و نگرانی خود غلبه کنند و هم بتوانند تا قبل از اعلام نتایج و شروع انتخاب رشته، با اطلاع از حدود رتبه خود و رشته هایی که داوطلبان در کنکور سراسری سال گذشته پذیرفته شده اند، با آمادگی کامل به سراغ انتخاب رشته بروند.

تخمین رتبه کشوری کنکور 99 

تخمین هر لحظه وضعیت یک کنکوری به خصوص در ایام نزدیک به کنکور برای دانش آموزان، مشاوران و مدارس از اهمیت خاصی برخوردار است. معمولا تخمین رتبه کنکور سراسری با استفاده از نتایجی انجام می گیرد که داوطلبان در آزمون های آزمایشی بدست آورده اند

سوالات متداول

1- چگونه رتبه خود در کنکور را تخمین بزنیم؟

داوطلبان با وارد کردن درصدهای دروس مختلف خود در این نرم افزار می توانند رتبه در سهمیه و رتبه کشوری خود را به طور تقریبی مشاهده نمایند.

2- با رتبه ای که در کنکور کسب کرده ام ، شانس قبولی در چه رشته ها و دانشگاه هایی را دارم؟

با استفاده از این نرم افزار می توانید رتبه لازم برای قبولی در رشته ها و دانشگاه های مختلف را مشاهده نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: تخمین رتبه بر اساس درصد



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

چگونه در سایت همگام آزمون دهیم؟

در رابطه با نحوه ورود به سامانه hamgam.medu.ir برای  شرکت در آزمون های آنلاین مربوطه ، تفاوتی با سایر موارد در نحوه ورود وجود نخواهد داشت. با توجه به تاثیر نتیجه این آزمون در رابطه با انتخاب رشته دانش آموزان ، مدیران مدارس بهتر است مجوز شرکت جداگانه دانش آموزان را در صورتی صادر نمایند که والدین آنان را در جریان این امر قرار داده باشند. توصیه می نماییم که رمز و شناسنه عبور خود را به هیچ عنوان در اختیار سایر افراد قرار ندهید.

نحوه شرکت در آزمون های مشاوره ای سایت همگام

یکی از استفاده هایی که اخیرا از سایت همگام مدارس می شود ، شرکت در آزمون های مشاوره ای می باشد که بازه زمانی برگزاری این آزمون ها توسط مدیر مدرسه به دانش آموزان اعلام می شود .

 

هدف ایجاد سایت همگام

هدف از پورتال طراحی سیستمی جهت دسترسی سریع به اطلاعات برای کلیه کاربران در کلیه سطوح است بطوریکه نیاز به تخصص خاصی نداشته و هر شخصی با هر درجه از توانایی میتواند از آن استفاده کند.

 


امکانات سایت همگام

سامانه همگام یه پورتاله که دانش آموزا ، معلما ، مشاورا و معاونای اجرایی مدارس و همچنین کارمندای شاغل تو آموزش و پرورش ، با توجه به نیاز و میزان دسترسی می تونن وارد پورتال شخصیشون بشن و از امکانات سایت همگام استفاده کنن . 

این افراد می تونن همچنین از طریق صفحه اول سایت همگام تموم اخبار مربوط به مدارس کشور رو پیگیری کنن و در جریان اطلاعیه های منتشر شده از سمت آموزش و پرورش قرار بگیرن . سامانه همگام از قست های مختلفی مثل تالار های عمومی ، تالار گفتمان ، سرویس های همگام ( مدارس فعال ، سوالات متداول ، جستجوگر همگام ، نرم افزار های مفید ، جستجوی مدارس و محتوای آموزشی ) ، اخبار همگام ، آخرین اخبار ، آخرین اطلاعیه ها ، لینک به همگام آموزش و پرورش استان ها ، لینک های مفید و سامانه های مرتبط ، انتقادات و پیشنهادات و نظر سنجی تشکیل شده که هر کاربر با توجه به نقش و نیازش می تونه از این قسمت ها استفاده کنه .

 

‫شرح خدمات فنی

ثبت و نمایش اطلاعات

مدیریت انجمن ها و شوراها
نمودار پیشرفت تحصیلی
تقویم پرورشی
…. و

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: پورتال همگام



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir

جهت مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم 99 – 1400 دانش آموزان عزیز و اولیای محترم می توانند به سامانه 99 hoosh.medu.ir مراجعه نموده و پس از وارد نمودن کد ملی و رمز عبور خود نتیجه مورد نظر را دریافت نمایند و یا نسبت به دریافت رمز عبور همگام تیزهوشان اقدام نمایید.

آن دسته از دانش آموزانی که نسبت به کارنامه موجود در سامانه hoosh.medu.ir اعتراض دارند می توانند اعتراض خود را با استفاده از سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ارائه نمایند. نتایج اعتراض ثبت شده شما در تاریخ 15 خرداد ماه در سامانه مذکور قابل مشاهده می باشد.

توجه : آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیلی به رمز عبور همگام دسترسی ندارند و یا اینکه مایل به تغییر رمز عبور همگام تیزهوشان می باشند می توانند با شماره های پشتبانی و مشاوران آزمون تیزهوشان که در جداول مندرج می باشد تماس حاصل نمایند.

سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان 99 - 1400

داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم  99 - 1400 باید در سایت  hoosh.medu.ir ، ثبت نام خود را انجام دهند . سایت مدارس تیزهوشان ششم به هفتم شامل مطالب مفیدی برای داوطلبان می باشد که این مطالب که در قالب اطلاعیه در سایت بارگزاری شده اند .

 

راهنمای پرداخت وجه آزمون تیزهوشان هفتم:

  • 1- ابتدا از آدرس hoosh.medu.ir و با استفاده از کدملی و رمز همگام خود وارد سامانه شوید.
  • 2- پس از ورود به صفحه مشخصات خود عبارت سبزرنگ پرداخت را انتخاب نمایید.
  • 3- لطفا پس از پرداخت هزینه ، کد پیگیری خود را یاداشت نمایید.
  • 4- خواهشمند است زمان پرداخت خود را به روزهای آخر اختصاص ندهید.

 

hoosh.medu.ir –

سایت استعدادهای درخشان ، سامانه ای هوشمند جهت ثبت نام و اعلام نتایج و… پایه ششم به هفتم مدارس تیزهوشان، می باشد. همانطور که می دانید ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم صرفا به صورت اینترنتی انجام می شود. آدرس سامانه مذکور hoosh.medu.ir است؛ دانش آموزان عزیز و والدین گرامی می توانند، با مراجعه به این آدرس اقدامات مربوط به مدارس تیزهوشان را انجام داده

 

سایت اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400

دانش آموزانی که در آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم شرکت کرده اند ، معمولا علاقه دارند تا هر چه زودتر از نتیجه آزمون خود مطلع شوند. نتایج این آزمون معمولا در اواسط مرداد ماه منتشر می شود و داوطلبان جهت مشاهده نتیجه آزمون خود می بایست به همان سامانه ثبت نام آزمون به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه کنند.

 


لینک ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه ششم ۹۹ - ۱۴۰۰

دانش آموزای پایه ششم ابتدایی واسه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400  می تونن از طریق سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعداد های درخشان دوره اول به آدرس hoosh.medu.ir اقدام کنن و ثبت نامشون رو انجام بدن .

البته متقاضیا باید دفترچه ثبت نام مدارس سمپاد ششم به هفتم 99 - 1400 رو از سایت دانلود و اگه شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم  ۹۹ - ۱۴۰۰ رو داشتن واسه ثبت نام اقدام کنن . همچنین مراحل دیگه آزمون مثل اطلاع رسانی زمان ثبت نام ، تمدید مهلت ثبت نام ، ویرایش ثبت نام و همین طور اعلام نتایج تیزهوشان پایه ششم ابتدایی ۹۹ - ۱۴۰۰ هم از طریق hoosh.medu.ir انجام میشه .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: hoosh.medu.ir



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

هدف از استفاده از سامانه شاد و احراز هویت در سامانه shad.medu.ir چیست؟

این روزها دیگر مردم ایران روال عادی زندگی گذشته خود را ندارند. دیگر دانش آموزان صبح زود برای رفتن به مدرسه برای شرکت در کلاس های درسی و یا امتحانات از خواب بیدار نمی شوند.

همه علت این موضوع را می دانیم. علت این همه آشفتگی و بهم ریختگی اوضاع چیزی به جز شیوع ویروس کرونا در جامعه نیست. بیماری که گویا قصد رخت بربستن و رفتن ندارد و همچنان باید با آن دست و پنجه نرم کرد.

با توجه به عدم امکان حضور دانش آموزان در سر کلاس های درس عضویت در سامانه دانش آموزی شاد برای تمامی محصلان عزیز الزامی شد.

در واقع، سامانه شاد آموزش و پرورش راهی شد برای فراهم شدن امکان تدریس آنلاین برای معلم ها و یادگیری دروس برای تمامی دانش آموزانی که نمی خواهند با تعطیلی مدارس از درس و مدرسه عقب بیفتند.

سامانه ای که در ابتدا باید از طریق سامانه shad.medu.ir برای نصب آن اقدامات لازم را انجام داد و در نهایت برای احراز عضویت جهت ورود به سامانه شاد از طریق سامانه shad.medu.ir اقدام کرد.

فقط توجه داشته باشید که امکان عضویت در سامانه دانش آموزی شاد تنها از طریق گوشی های اندروید برای افراد فراهم است.

راهنمای ورود به شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد)

پیش از این که معلمان و دانش آموزان وارد سامانه شاد شوند و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند ، مدیر مدرسه باید از طریق سامانه سناد اطلاعات مربوط به آن ها را ثبت و در صورت وجود ، بررسی و تایید نماید.

به طور کلی فرآیند ورود به سامانه شاد ، طی سه مرحله از سوی مدیر مدرسه ، معلم ها و دانش آموزان انجام می شود. ورود به سامانه شاد ، نیاز به نصب  و یا ثبت نام در نسخه تحت وب این سامانه دارد.مراحل زیر ، بیانگر نحوه ثبت نام و ورود به سامانه شاد می باشند.

 

نحوه عضویت گروه درسی معرفی شده سامانه شاد

همانطوری که اشاره شد دانش آموزان برای اطلاع از پیام رسان انتخابی توسط مدیر مدرسه و همچنین گروه های درسی باید در سایت سامانه شاد به نشانی Shad.medu.ir به احراز هویت خود بپردازند . بعد از اینکه احراز هویت تمام شد ، سایت شاد پیام رسان و گروه های آن را به دانش آموزان معرفی می کند . دانش آموزان برای استفاده از این گروه ها باید مراحلی که در ادامه توضیح داده شده است را به ترتیب انجام دهند : 

1- نصب آخرین نسخه پیام رسان 

2- عضویت در پیام رسان با شماره همراه درج شده در سایت شاد 

3- انتخاب گزینه‌ی بات شاد

4- انتخاب نقش خود به عنوان دانش آموز 

5- انتخاب نام دانش آموز از بین لیست موجود 

6- مشاهده برنامه کلاسی روزانه

سایت ثبت نام شبکه اجتماعی شاد

والدین دانش آموز یا شخص دانش آموز پس از اطلاع از پیام رسان منتخب مدرسه از طریق مدیر یا معلم باید نسخه‌ی جدید پیام ‌رسان را نصب کند و از طریق گزینه‌ بات شاد با انتخاب نقش «دانش آموز» به لینک shad.medu.ir متصل شده و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده مطابق به کلاس خود در مدرسه وصل شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: عضویت در سامانه دانش آموزی شاد



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

آیا نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد سخت است؟

شاید این سؤال برای شما هم با توجه به این موضوع که برخی از افراد در زمان نصب این نرم افزار برای شما هم مطرح شده باشد که آیا نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد سخت و مشکل است؟

یا نه به راحتی می توان برای نصب آن اقدام کرد. اول این که دوستان عزیز شما حتماً‌ باید این نرم افزار را رروی گوشی هایی با سیستم عامل اندروید و نه هیچ سیستم عامل دیگری مثل IOS نصب کنید.

البته باید به ورژن سیستم عامل گوشی اندروید خود نیز توجه کنید. زیرا اگر ورژن آن پایین باشد به هیچ وجه نمی توانید کار نصب نرم افزار را بر روی گوشی خود انجام دهید.

پس اگر گوشی اندروید ندارید الزاماً باید برای تهیه آن اقدام کنید. مسئله دیگر این که، بله درست است افراد زیادی در زمان نصب اپلیکیشن شاد با مشکلاتی در زمان احراز هویت مواجه شده اند.

اما اگر این مشکلات برای شما هم ایجاد شده است به هیچ وجه استرس به خود راه ندهید. این مشکل به سادگی قابل حل است.

 

گام اول: راه اندازی توسط مدیر مدرسه

 

انتخاب پیام رسان از سامانه سناد

نصب پیام رسان در گوشی همراه یا رایانه

ورود به بات (شاد) و ثبت کد ملی

تایید اطلاعات کلاس‌ها و معلمان

 

گام دوم: راه اندازی توسط معلمان

 

نصب پیام رسان انتخابی مدیر مدرسه

انتخاب گزینه معلم (مشاهده کد ملی و گروه‌های کلاس)

تایید صحت اطلاعات

 

گام سوم: راه اندازی توسط دانش آموزان

 

نصب پیام رسان انتخابی مدیر مدرسه

ورود به بات (شاد) و انتخاب گزینه دانش آموز

کلیک بر روی لینک (shad.medu.ir) در پیام رسان و ورود به صفحه اصلی شاد

ثبت اطلاعات درخواستی و با تایید آن ورود به لینک کلاس

 

سوالات متداول درباره شبکه آموزشی دانش آموزی شاد

پس از راه‌اندازی شبکه دانش آموزی دانش‌آموزی، سوالاتی از سوی معلمان، اولیا و دانش آموزان در مورد نحوه کار این شبکه ارسال ‌شده است که اولین نسخه پاسخ به این پرسش‌ها که در طبقه‌بندی‌های (سؤالات عمومی، مدیران، معلمان، دانش آموزان، والدین و فعالیت‌های داخل کلاسی) آماده ‌شده است، ارائه می‌شود:

سؤالات عمومی

1 . آیا بعد از نصب پیام‌رسان توسط مدیر، معلم، دانش‌آموز یا اولیا نیاز به تعریف کلاس یا گروه‌های درسی است؟

جواب: به‌محض ورود و احراز هویت مدیر مدرسه، کلاس‌های مدرسه به‌صورت خودکار تعریف می‌شوند و نیازی به ساخت گروه‌های کلاسی نیست.

2 . مزیت استفاده از اپلیکیشن داخلی و اختصاصی در این طرح چیست؟

جواب: فراهم آوردن محیطی جذاب، پویا، امن و متناسب با نیازهای آموزشی و اجتماعی دانش‌آموزان ایرانی از مهم‌ترین دلایل راه‌اندازی اپلیکیشن داخلی شاد است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

علت اهمیت دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه چیست؟

ببینید دوستان عزیز دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه از این رو اهمیت دارد که با توجه به امکان ایجاد تغییراتی در برنامه و بهبود کیفیت آن هر فرد نیاز به دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه دارد.

یعنی اگر برنامه شاد را بر روی گوشی اندروید خود نصب کرده اید می توانید برای دانلود اپلیکیشن شاد برای اندروید و در صورت نصب آن بر روی تبلت باید برای دانلود برنامه شاد برای تبلت اقدام بفرمایید.

 

دانلود اپلیکیشن شبکه آموزشی دانش آموزی

نرم افزار سامانه شاد از سایت shaddl.medu.ir قابل دریافت می باشد 

اپلیکیشن فیلم دورس مدرسه

با دانلود اپلیکیشن فیلم مدارس آموزش و پرورش در مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم می توانید به سادگی ، فیلمهای آموزشی تمام دروس در تمام مقاطع را مشاهده کنید.

 

 

امکانات برنامه Shad شاد:

  • ورود دانش آموزان
  • امکان ورود به صورت معلم مدرسه
  • امکان ورود به صورت مدیر مدرسه
  • و سایر موارد دیگر

 

اپلیکیشن شاد چیست؟

از آنجایی که شیوع ویروس کرونا باعث شد تا همه دانش آموزان در خانه بمانند و مدارس تعطیل شود، وزارت آموزش و پرورش در یک اقدام نوین سعی کرده است با ایجاد یک رابط کاربری نرم افزاری به نام بات ارتباط بین سامانه سناد که پایگاه داده اطلاعات مدارس، دانش آموزان، کلاس‌ها و معلمان است با پیام رسان‌های داخلی را فراهم سازد وآموزش‌ها در فضای مجازی را ساماندهی کند.

در همین راستا معاونت آموزش ابتدایی راهنمای عمل شبکه اجتماعی دانش‌آموزان برای آموزش(شاد) ویژه دانش‌آموزان، معلمان، اولیا و مدیران (در دوره پیش‌دبستان و دوره اول و دوم ابتدایی) را ابلاغ  کرد.

شاد

 Shad نام اپلیکیشن آموزشی رسمی و جدید از سوی آموزش و پرورش می باشد که به تازگی رونمایی شده است. با توجه به دوران قرنطینه و وجود بیماری کرونا، شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) آماده بهره‌ برداری شد و از این پس شاگردان میتوانند بدون نیاز به حضور در کلاس های حضوری از خدمات آموزشی بهره مند شوند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

تحصیل در رشته های مجازی ویژه شاغلین کارشناسی ارشد چگونه است؟

در رابطه با تحصیل در رشته های مجازی ویژه شاغلین ارشد باید عرض کنیم که این کار به صورت مجازی انجام می شود. به عبارت دیگر، با تحصیل و آموزش از راه دور در یکی از رشته های موجود در لیست رشته های ارشد مجازی بدون کنکور دوران تحصیل خود را سپری می کند.

اما نکته مهم این که فضا و ماهیت کلاس ها با کلاس های فیزیکی و سنتی کاملاً متفاوت است.

در واقع، آموزش و تدریس به وسیله اینترنت و از طریق نرم افزارهایی انجام می گید که فرصت برقراری ارتباط بین اساتید و دانشجویان را به وجود می آورند.

با این اوصاف، هر فرد دانشجوی ارشد بدون کنکور می تواند فایل های دروس خود را به وسیله اینترنت از استاد خود دریافت کند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه های مجازی و دانشگاه های ارائه دهنده

  • در آموزش مجازی ، در واقع نیازی به حضور دانشجو در کلاس درس نمی باشد و دانشجو می تواند با استفاده از سیستم های الکترونیکی مانند کامپیوتر ، اینترنت ، نشریه های الکترونیکی و … در رشته مورد تقاضا ، تحصیل نماید که خصوصا طی چند سال اخیر ، این نوع سیستم آموزشی کمک شایانی به یادگیری آسان تر دانشجویان نموده است. اخذ مدرک تحصیلی در روش بدون کنکور در آموزش مجازی ، صرفا منوط به یک سری از رشته های مشخص شده می باشد 

 

لیست رشته‌های دانشگاه مجازی 99 – 1400:

اکنون 10 رشته در دوره کارشناسی تدریس می‌شود که شامل رشته‌های حقوق، زبان و ادبیات انگلیسی در دانشگاه شیراز و علوم حدیث در دانشگاه غیرانتفاعی علوم حدیث است. دوره کارشناسی رشته‌های مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر نیز در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر تدریس می‌شود. 

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی موسسه غیرانتفاعی مجازی ایرانیان

موسسه غیرانتفاعی مجازی ایرانیان برای ورودی مهر ۹۸ لیست رشته های بدون کنکور خود را در مقطع کارشناسی و در گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی ارائه داده است . 

رشته‌های مجازی کارشناسی ارشد

دانشگاه پیام نور در اکثر رشته‌های کارشناسی ارشد تدریس مجازی دارند. دانشگاه‌های دولتی، آزاد و غیرانتفاعی نیز در برخی رشته‌ها به داوطلبان دوره‌های مجازی ارائه می‌دهند.

 

 

 

 

 

 

 

Source: لیست رشته های ارشد مجازی بدون کنکور



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون مجازی چیست؟

در ابتدای مقاله لازم است توضیحاتی را در رابطه با این که دوره مجازی کارشناسی ارشد چیست؟ را خدمتتان عرض کنیم. ببینید دوستان دوره کارشناسی ارشد بدون کنکور مجازی در واقع همان ورود به دانشگاه الکترونیک است که تدریس در مقطع ارشد را به صورت بدون آزمون و البته مجازی را برای فرد فراهم می کند.

در واقع، با این نوع آموزش هر فرد می تواند بدون نیاز به حضور فیزیکی در سر کلاس درس آموزش را به صورت اینترنتی و از راه دور دریافت کند.

در نتیجه، شما به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد مجازی ویژه شاغلین می توانید فایل های درسی خود را به صورت اینترنتی دریافت کنید. 

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی واحد مجازی ایرانیان

در صورتی واحد مجازی ایرانیان به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org انجام شود ، داوطلبان جهت تکمیل فرم ثبت نام نیازمند اطلاعات و مدارکی هستند که شامل موارد زیر می باشد :

  1. یک قطعه عکس 4*3 مربوط به سال جاری داوطلب و با فرمت jpg
  2. کدرهگیری 13 رقمی مربوط به تبعه غیرایرانی
  3. کد پیگیری 12 رقمی مخصوص داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگری
  4. معدل کل آخرین مدرک فارغ التحصیلی

 

شرایط و ضوابط تحصیل در دانشگاه مجازی 99 – 1400 چیست؟

  1. تحصیل هم‌زمان دو رشته مجازی و یا یک‌رشته حضوری با یک‌رشته الکترونیکی امکان‌پذیر نیست.
  2. برای دانشجویان دوره‌های الکترونیکی امکان تغیر رشته و انتقالی وجود ندارد.
  3. بعضی از دانشگاه‌ها امتحانات میان‌ترم را به‌صورت مجازی و امتحانات پایان‌ترم را به‌صورت حضوری برگزار می‌کنند.
  4. مدارک پایان تحصیلی کاملاً مورد تأیید وزارت علوم می‌باشد.
  5. کلاس‌های مجازی بسته به رشته‌های تحصیلی 12-16 جلسه در هر ترم برگزار می‌شود.
  6. در بعضی از دانشگاه‌ها کلاس‌ها به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود. حضور دانشجو در ساعت مشخص و آنلاین واجب می‌باشد.
  7. غیبت در کلاس‌های آنلاین بیشتر از 3 بار موجب حذف دانشجو از کلاس درسی موردنظر می‌شود.
  8. دانشجویان در طول تحصیل می‌توانند یک‌ترم تحصیل به مدت 6 ماه را از مرخصی استفاده کنند. (برای خانم‌های شاغل و باردار، این قانون متفاوت می‌باشد.)

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور ( بدون آزمون ) موسسه غیرانتفاعی مجازی ایرانیان

شرکت داوطلبان در مجازی ایرانیان در مقطع کارشناسی منوط به رعایت شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ذکر شده و مندرج در است . از مهم ترین موسسه غیرانتفاعی مجازی ایرانیان می توان به ارائه یکی از مدارک دیپلم چهارساله نظام قدیم ، دیپلم + پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی به جای مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم نظام جدید 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: کارشناسی ارشد بدون آزمون مجازی



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

اطلاعیه ثبت نام رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون 99

به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد می رساند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته یا ثبت نام استعداد درخشان ارشد بدون کنکور امکان پذیر شد ضمنا به اطلاع می رساند کلیه داوطلبانی که قصد ثبت نام را دارند می توانند جهت اطلاع از لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از درگاه ثبت نام و اطلاع رسانی azmoon.org اقدام به ثبت نام نمایند ضمنا کلیه داوطلبانی که درخواست ثبت نام در رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد را دارند ملزم به رعایت شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد خواهند بود که یکی از شروط ثبت نام داشتن معدل بالای 17 در رشته های علوم انسانی و بالای 16 در رشته های غیر علوم انسانی است داوطلبان ثبت نام می توانند جهت اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد با مرکز 9099072952 تماس حاصل نموده و امور ثبت نامی خود را تکمیل نمایند.

اهمیت بررسی لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

همان طور که گفتیم متقاضیان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشته امتحانی خود را مندرج در دفترچه ثبت نام استخراج می نمایند . از آن جا که برخی از این رشته ها مختص داوطلبان  دانشگاه های سراسری بوده و دانشگاه آزاد در هیچ یک از واحدهای خود برای این رشته ها پذیرش ندارد متقاضیان می بایست لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ را با دقت بررسی کنند . هر داوطلب در این مرحله مجاز به انتخاب دو رشته امتحانی اصلی و شناور بوده و در صورت شرکت در آزمون و مجاز شدن ، امکان انتخاب 100 رشته محل برای وی فراهم می شود . رشته های شناور که به عنوان رشته امتحانی دوم در نظر گرفته می شوند ، در جدول بالا با علامت ستاره ( * ) مشخص شده اند .

 

معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

رشته هایی که داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند نسبت به تحصیل در آن ها اعلام علاقه مندی نمایند ، در و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می گردد. لیست رشته های ارائه شده تمامی واحدهای دانشگاهی آزاد و در کلیه مقاطع از جمله کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته از طریق دفترچه های مختص به خود در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

 


نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹

 

داوطلبایی که شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد 99 رو دارن ، باید تو بازه زمانی که اعلام می شه ، به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی Azmoon.org برن و فرم مربوطه رو تکمیل کنن . تو این مرحله ، متقاضیا مجازن 100 رشته محل مورد علاقه خودشون رو تو فرم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹ وارد کنن . 

علاقه مندا به رشته محلای بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 باید  هزینه ای معادل هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 پرداخت کنن . این دسته از داوطلبا با پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کارت اعتباری می تونن ، فرم ثبت نام رو تکمیل کنن . 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

امروزه رشته های بدون کنکوردانشگاه آزاد ، توانسته اند تا حدودی دغدغه داوطلبان ورود به دانشگاه را کاهش دهند . دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه بیش از 95 درصد رشته محل های  بدون کنکور ، توانسته است متقاضیان زیادی را برای ادامه تحصیلات جذب نماید .در حال حاضر تحصیل دردانشگاه آزاد در کلیه مقاطع تحصیلی امکان پذیرمی باشد .در این مقاله سعی نموده ایم با وجود گستردگی رشته های بدون کنکور ، مهم ترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را برای شما عزیزان معرفی نماییم و راهنمای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را برای شما عزیزان علاقمند به تحصیل ،ارائه دهیم . داوطلبین عزیز توجه بفرمایند که امکان تحصیل در هیچ کدام از رشته های گروه پزشکی دانشگاه آزاد فراهم نمی باشد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد 99



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 

اطلاعیه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد در رشته‌های مختلف و در دانشگاه‌های متفاوت بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می‌پذیرد.

پذیرش داوطلبان متقاضی ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آن‌هاست و این نوع ثبت نام مختص به داوطلبانی است که از سهمیه استعداد درخشان برخوردار باشند.

چگونگی ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد و زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد با زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد سراسری متفاوت است و داوطلبان دارای سهمیه استعداد درخشان، بر اساس قوانین و ضوابط می‌توانند در سایت دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است که ثبت نام منحصراً از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی صورت خواهد پذیرفت و به مراجعات حضوری مگر در رابطه با قوانین تعیین شده برای ثبت نام، پاسخی داده نمی شود.

داوطلبان جهت ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد و اطلاع از شهریه ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد  با شماره های 9099072952 و یا در صورت خطوطی شلوغ با شماره 9099072952 ( استان تهران) تماس حاصل نمایید.

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 99

همان طور که گفتیم دانشگاه های مختلف ، فراخوان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد 99 را در سایت خود منتشر کرده و امکان تکمیل فرم درخواست را برای دانشجویان ممتاز و استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی فراهم می کنند . از این رو متقاضیان می بایست ضمن مطالعه فراخوان مربوطه ، لیست رشته های دارای پذیرش بدون  مورد بررسی قرار داده و در صورت تمایل نسبت به پرداخت هزینه و ثبت درخواست خود اقدام نمایند . گفتنی است برخی فراخوان ها تنها مختص دانشجویان برتر دانشگاه های سطح یک می باشد که فهرست اسامی این دانشگاه ها در فراخوان مربوطه درج می شود . ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ۹۹ به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام شده که داوطلبان ضمن اطلاع از نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد 99 باید نسبت به ارسال یا بارگزاری مدارک خود اقدام نمایند .  

 

نکات مهم 

  • داوطلب باید در رشته ای هم نام و متجانس با مدرک فارغ التحصیلی خود ثبت نام نماید.
  • اولویت پذیرش داوطلبان ، در دانشگاهی می باشد که از آن فارغ التحصیل شده اند. در صورت تکمیل ظرفیت دانشگاه مذکور ، اولویت های بعدی هر داوطلب بررسی می شوند.
  • داوطلبانی که در هر دو دوره با آزمون و بدون آزمون پذیرفته شوند ، برای انصراف از دوره بدون آزمون نیازی به پرداخت هزینه انصراف ندارند.
  • 25 درصد از ظرفیت هر کد رشته غیرپزشکی به دارندگان سهمیه ایثارگران 25 درصدی تعلق دارد. (جانبازان 25 درصد بالاتر و همسر و فرزندان آن ها ، همسر و فرزندان شهدا ، آزادگان و همسر و فرزندان آن ها)
  • 5 درصد از ظرفیت هر کد رشته غیرپزشکی به دارندگان سهمیه 5 درصدی اختصاص دارد. (جانبازان زیر 25 درصد همسر و فرزندان آن ها ، همسر و فرزندان رزمندگان)

 

زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

 در اواخر تیرماه آغاز می گردد و همزمان با اولین روز ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر می شود. نام نویسی در دوره بدون کنکور کارشناسی ارشد ،از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می گیرد و کلیه داوطلبان باید جهت دریافت دفترچه ، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان که به نشانی azmoon.org ، مراجعه نمایند. به همه ی داوطلبان توصیه می شود که دفترچه را حتما از طریق این سایت دریافت نمایید زیرا فقط لیست رشته های ارائه شده در این سایت معتبر می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

شرایط ادامه تحصیل در رشته های ارشد بدون کنکور پیام نور در دوره فراگیر چیست؟

ادامه تحصیل در رشته های ارشد بدون کنکور پیام نور در دوره فراگیر تحت شرایطی برای هر فرد متقاضی ثبت نام انجام می گیرد.

آیا اطلاعی از شرایط ادامه تحصیل و ثبت نام در رشته های ارشد بدون کنکور پیام نور در دوره فراگیر دارید؟

 اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط پذیرش بدون آزمون ارشد پیام نور در دوره فراگیر این دانشگاه هستید می توانید در این رابطه با مشاوران خبره و کاردان در این حوزه تماس حاصل فرمایید و از کمک آن ها جهت شناخت و اطلاع از شرایط پذیرش بدون آزمون ارشد پیام نور در دوره فراگیر نهایت استفاده را ببرید.

 

لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

رشته هایی که در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تحت عنوان فراگیر ارائه می شود ، شامل گروه های آموزشی علوم انسانی ، فنی مهندسی ، علوم پایه و … می باشد 

لیست رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400

بر اساس مندرجات دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، برای متقاضیان این آزمون شرط تجانس رشته وجود نداشته و داوطلبان می توانند بدون توجه به عنوان مدرک کارشناسی خود یکی از رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ( به جز رشته طراحی شهری و مهندسی معماری ) را انتخاب نمایند 

 

 

لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور 99

لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور 98 اعلام شد و تمامی متقاضیان در این بازه ی زمانی می توانند بعد از ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نوز ، نسبت به انتخاب رشته های مورد نظر خود از لیست رشته های مندرج در دفترچه اقدام نمایند .

لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور 98 ، توجه داشته باشید که لیست رشته های بدون کنکور ارشد پیام نوز ، همزمان و در هنگام ثبت نام قابل مشاهده و دریافت است و واجدین شرایط می توانند از بین لیست مورد نظر ، دست به انتخاب بزنند .

لیست رشته های ارشد فراگیر پیام نور 98 ، دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی به دو روش اقدام به جذب دانشجو می نماید. در روش اول داوطلبان می بایست در کنکور کارشناسی ارشد سراسری ثبت نام و شرکت نمایند. چنانچه داوطلب مجاز به انتخاب رشته شود، می بایست در زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سراسری، کد رشته محل های دانشگاه پیام نور را انتخاب نماید. در روش دوم داوطلب در آزمون فراگیر پیام نور ثبت نام و شرکت می کند.

 


زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ - ۱۴۰۰

دانشگاه پیام نور هرسال علاوه بر پذیرش کنکور ارشد یه پذیرش دیگه از طریق بدون آزمون یا همون فراگیر پیام نور ارشد داره که داوطلبا از طریق سایت سازمان سنجش به ادرس sanjesh.org ثبت نام خودشون رو برای پذیرش ورودی بهمن ماه انجام میدن .

سال گذشته زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور اواخر مهر ماه بود ، اما هنوز اطلاعیه دقیقی در مورد زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ - ۱۴۰۰ داده نشده برای همین متقاضیا این آزمون باید اطلاعیه های سایت سنجش رو دنبال کنن تا از زمان دقیق ثبت نام این آزمون مطلع بشن

رشته های ارشد

 

 

 فراگیر پیام نور سال 99

 

  • آسيب شناسي ورزشي و حركات اصلاحي حركات اصلاحي
  • حقوق جزا و جرم شناسي
  • آموزش زبان فارسي به غير فارسي زبانان
  • روان شناسي اسلامي گرايش روان شناسي مثب تگرا
  • زبان شناسي همگاني
  • الهيات و معارف اسلامي فقه و مباني حقوق اسلامي
  • زبان و ادبيات فارسي گرايش ادبيات عامه
  • تاريخ گرايش تاريخ اسلام
  • علم سنجي
  • جغرافيا و برنامه ريزي شهري گرايش برنامه ريزي مسكن
  • جغرافيا و برنامه ريزي شهري گرايش بهسازي و نوسازي شهري
  • گرايش رفتار سازماني و منابع انساني (MBA) مديريت كسب و كار
  • مديريت دولتي گرايش مديريت تحول
  • رياضي محض گرايش هندسه
  • زيست شناسي علوم گياهي گرايش زيست شناسي تكويني
  • زمين شناسي زلزله شناسي
  • فيزيك گرايش اتمي مولكولي
  • زيست شناسي بيوفيزيك
  • زيست شناسي ژنتيك
  • مهندسي شيمي گرايش مد لسازي، شبيه سازي و كنترل
  • مهندسي مكانيك تبديل انرژي
  • مهندسي صنايع مهندسي سيستم هاي سلامت
  • مهندسي مكانيزاسيون كشاورزي گرايش انرژي
  • مهندسي كشاورزي بيوتكنولوژي كشاورزي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: رشته های ارشد بدون کنکور پیام نور 99



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

آیا می توانم به تحصیل در رشته های ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی بپردازم یا خیر؟

ببینید دوستان عزیز فعلاً و در حال حاضر ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی و تحصیل در لیست رشته های ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی فقط شایعه ای است که در بین متقاضیان دهان به دهان می چرخد.

در حقیقت، این مسئله هنوز به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور نرسیده و مجوزی برای آن صادر نشده است.

پس دقت کنید که تنها از یک راه امکان تحصیل در رشته های ارائه شده در دانشگاه غیرانتفاعی آن هم به صورت بدون کنکور وجود دارد.

خب حتماً می پرسید آن روش چه می تواند باشد؟ باید خدمت شما عرض کنیم که تحصیل در رشته های ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی فقط در صورت استعداد درخشان بودن برای شما امکان پذیر است که این موضوع هم در صورت برخورداری از شرایطی بسیار خاص برای شما دوست عزیز امکان پذیر است.

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه غیر انتفاعی 99

مقطع کارشناسی نیز مانند کاردانی به دو مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته تقسیم می شود . هر دو مقطع به صورت بدون آزمون در دانشگاه های غیر انتفاعی ارائه می شود و برای هر مقطع دفترچه جداگانه منتشر می شود .

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

تمامی رشته های بدون کنکور ارائه شده در دانشگاه های غیرانتفاعی ، از دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون سراسری قابل مشاهده است

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری کاردانی و کارشناسی  دانشگاه غیرانتفاعی

  • دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  • مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی برای ثبت نام کارشناسی پیوسته
  • مدرک دیپلم برای ثبت نام مقطع کاردانی
  • مدرک کاردانی برای ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته یا کارشناسی پیوسته
  • مدرک نظام وظیفه برای آقایان مشمول (برادرانی که وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص نکنند ثبت نام آنها لغو می شود)
  • فارغ التحصیلان رشته های نظری که فقط مدرک دیپلم دارند، یا فارغ التحصیلان رشته های فنی حرفه ای، فقط مجاز به انتخاب رشته های مقطع کاردانی می باشند و پس از دریافت مدرک کاردانی می توانند برای ثبت نام مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته اقدام کنند.

نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

دانشگاه غیرانتفاعی جز دانشگاه های غیردولتی و جز پر طرفدارین دانشگاه ها برای ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی دانست که دلیل آن را می توان متنوع بودن رشته‌ها در همه مقاطع تحصیلی کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ،کیفیت بالا کلاس های آموزشی و استادان را می توان نام برد .متقاضیان دز زمان مقرر می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

 

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی تهران

بسیاری از دانشجویانی که تمایل به تحصیل در مقطع ارشد دارند ولی امید به قبولی در دوره های روزانه را ندارند می توانند مراحل تحصیل خود را در دانشگاه غیرانتفاعی ادامه دهند. برای اینکه بتوان قبولی خود را تضمین کرد می بایست از مشاوره تحصیلی برخوردار بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: رشته های ارشد بدون کنکور غیر انتفاعی 99



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

داوطلبان عزیزی که متقاضی کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی است می توانند با استفاده از سامانه ایران تحصیل نسبت به ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی  اقدام نمایند.

ثبت نام در کلیه رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی با استفاده از سامانه هر دانشگاه امکان پذیر است.

همچنین، اطلاع از کلیه قوانین و شرایط شرکت در این رشته ها نیز با استفاده از همین سامانه قابل دریافت خواهد بود.

متخصصین ایران تحصیل با توجه به علم و تجربه خود، می توانند به کلیه داوطلبان و دانشجویان عزیز کمک نمایند تا به بهترین وجه در رابطه با موارد مختلف اطلاعات مناسبی را کسب نمایند.

انتخاب رشته از جمله تخصص هایی است که مشاورین ما خواهند داشت و همچنین آگاهی از حساسیت ها و فرمول های مربوط به آن ، از مهارت های کلیه مشاورین ما محسوب می گردد.

جهت کسب اطلاع دقیقی در رابطه با کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی و همچنین شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ، شهریه دانشگاه غیر انتفاعی  می توانید با متخصصین و مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده خواهند بود.

 

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی

بسیاری از رشته های گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه و  فنی مهندسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی ارائه می شود که علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه باید در نیمه اول بهمن ماه در کنکور کارشناسی ارشد سراسری ثبت نام خود را انجام دهند و هنگام  باید گزینه علاقمندی به دانشگاه غیر انتفاعی در فرم ثبت نام فعال شود. برای ثبت نام ابتدا از سایت sanjesh.org دریافت نموده و پس از مطالعه و اطلاع از تمام شرایط و ضوابط آن ، نسبت ثبت نام اینترنتی اقدام کنید. معمولا زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد هفته اول اردیبهشت ماه می باشد. 

پس در نیمه اول خرداد ماه می باشد و داوطلبان می توانند با وارد کردن مشخصات خود در سایت sanjesh.org از وضعیت مجاز بودن خود مطلع شوند داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند   را از همین سایت دریافت کنند و انتخاب رشته خود را انجام دهند. لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی نیز در دفترچه مذکور قید شده است و علاقمندان می توانند در صورت مجاز به انتخاب رشته بودن ، کد رشته های این دانشگاه را نیز قراد دهند و منتظر اعلام نتایج نهایی باشند و در صورتی که در این دانشگاه پذیرفته شده باشند، باید با مراجعه به سایت دانشگاه پذیرفته شده از زمان ثبت نام حضوری آگاهی یابند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 99

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش مشخص می شود . طبق اطلاعیه پذیرش مهر 99 این سازمان ، قرار بر این بود که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر ۹۹ از تاریخ 20 اسفند 98 آغاز شود اما به تعویق افتاده است . طبق اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی مهر 99 همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری 99 انجام خواهد شد . زمان دقیق ثبت نام این دانشگاه ها مرداد ماه اعلام می شود .

 

  • نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مهرماه :

علاقه مندای به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 ورودی مهر ماه باید به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org برن و بعد از پرداخت هزینه آزمون فرم اینترنتی ثبت نام رو پر کنن .

 

 

 به طور خلاصه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99 :

 ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
 دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور سراسری
 خرید کارت اعتباری ثبت نام 
 پر کردن فرم اینترنتی ثبت نام و وارد کردن کد رشته محلا

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99-1400

طبق آمارها متقاضیان ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی در سال های گذشته رو به افزایش است و یکی از دلایل اصلی افزایش متقاضیان ورود به دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها بصورت بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی است .

توجه داشته باشید که حتی اگر در کنکور سراسری ثبت نام نکرده نباشید و یا در جلسه کنکور حضور نداشته باشید نیز براساس سوابق تحصیلی می توانید وارد دانشگاه شوید .
این شیوه پذیرش برای خیلی از داوطلبان که زمان و یا حوصله کافی برای مطالعه دورس امتحانی و ثبت نام کنکور سراسری را ندارند بسیار مناسب خواهد بود .
بهتر است بدانید که در مدرک فارغ التحصیلی شما این مسئله درج نخواهد شد که داوطلب مدرک خود را به صورت بدون کنکور دریافت نموده است . از دیگر مزایای خیلی خوب دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه بصورت بدون کنکور است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی 99



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور در چه زمانی انجام می شود؟

به طور معمول، کسانی که متأسفانه نتوانسته اند در کنکور کارشناسی ارشد قبول شوند و به مؤفقیت برسند امکان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را در زمان ثبت نام فراگیر پیام نور دارند.

اما در رابطه با زمان ثبت نام فراگیر پیام نور باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که تاریخ ثبت نام فراگیر پیام نور معمولاً در مهر ماه است.

به عبارت دیگر، در طول سال های گذشته شاهد ثبت نام ارشد فراگیر در سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور بدون کنکور در مهر ماه بودیم.

البته در رابطه با زمان ثبت نام فراگیر پیام نور در سال جاری فعلاً‌ نمی توانیم به طور قطع بگوییم که این تاریخ ثبت نام فراگیر پیام نور در مهر ماه است.

این موضوع از آنروست که در طی چند ماه اخیر تمامی ثبت نام های آزمون های مختلف ورودی دانشگاه ها و حتی کنکورهای مختلف به علت شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است.

در رابطه با ثبت نام ارشد فراگیر هم با توجه به احتمال برگشت دوباره ویروس کرونا و تشدید بیماری در فصل پاییز فعلاً نمی توان نظری در رابطه با تاریخ ثبت نام فراگیر پیام نور داد و همچنان باید منتظر تصمیم سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور بدون کنکور در این رابطه بمانیم.

زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99-1400 از علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های این دانشگاه ثبت نام بعمل می آورد . ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یک بار در سال انجام شده و امکان تکمیل فرم اینترنتی و اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه داوطلب را در بازه زمانی مشخصی فراهم می کند .

سال گذشته داوطلبان از 29 مهر تا 8 آبان ماه به مدت 10 روز فرصت داشتند اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم ثبت نام وارد نمایند که پیش بینی ما برای زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 نیز تقریبا اواخر مهر ماه خواهد بود . در این بازه زمانی که طی اخبار و اطلاعیه های مختلف اعلام می شود ، داوطلبان می بایست به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 نسبت به درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود اقدام نمایند

 

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

دوره های فراگیر پیام نور ، به منظور و یا ثبت نام داوطلبان ، دارای سایت مستقلی نمی باشد. به عبارت دیگر علاقه مندان به تحصیل در دوره های فراگیر باید در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و نسبت به ثبت انتخاب خود اقدام نمایند.

معمولا در مهر ماه ، دفترچه مذکور بر روی سایت سنجش قرار گرفته که هم زمان با ثبت نام صورت می گیرد ، در آن مشخص خواهد بود.

 


زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ - ۱۴۰۰

دانشگاه پیام نور هرسال علاوه بر پذیرش کنکور ارشد یه پذیرش دیگه از طریق بدون آزمون یا همون فراگیر پیام نور ارشد داره که داوطلبا از طریق سایت سازمان سنجش به ادرس sanjesh.org ثبت نام خودشون رو برای پذیرش ورودی بهمن ماه انجام میدن .

سال گذشته زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور اواخر مهر ماه بود ، اما هنوز اطلاعیه دقیقی در مورد زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ - ۱۴۰۰ داده نشده برای همین متقاضیا این آزمون باید اطلاعیه های سایت سنجش رو دنبال کنن تا از زمان دقیق ثبت نام این آزمون مطلع بشن . 

 

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99

همانند سال های اخیر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 برای مقطع کارشناسی هر ساله در دو نوبت مهر و بهمن برگزار می شود که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 همانند سال های گشته برای ورودی مهر در نیمه دوم مرداد ماه و برای ورودی بهمن در اواخر آبان انجام می شود .

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور پیام نور 99 جهت ورودی مهر باید همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری 99 از بین لیست رشته محل هایی که پذیرش براساس سوابق تحصیلی دارند و توسط سازمان سنجش معرفی می شوند ، تا 150 کدرشته محل را به ترتیب اولویت انتخاب نمایید. بعد از بررسی سوابق تحصیلی شما توسط سازمان سنجش ، نتایج نهایی اعلام می شود .

 

 

 

 

 

 

 

Source: ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور 99



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

 

کلیه دانشجویان برای اطلاع از زمان تشکیل کلاس ها می توانند از سامانه سهبا دانشگاه پیام نور استفاده نمایند. برخی از دانشجویان برای ورود به سایت سهبا به نشانی sahba.pnu.ac.ir دچار مشکل می باشند و به همین دلیل برای اطلاع و دریافت راهنمایی به صورت تصویری نیازمند کسب اطلاعات جهت ورود به سیستم برنامه کلاسی دانشگاه پیام نور می باشند که ما این امکان را برای تمامی دانشجویان فراهم نموده ایم

نحوه ورود به سامانه سهبا دانشگاه پیام نور

دانشجویان می توانند برنامه آموزشی خود را اعم از تاریخ و ساعت برگزاری هر درس را از طریق سامانه سهبا دانشگاه پیام نور دریافت کنند . دانشجویان به منظور ورود به این سامانه می توانند وارد سایت سهبا پیام نور به آدرس sahba.pnu.ac.ir شوند . در ادامه نحوه ورود به سامانه سهبا دانشگاه پیام نور ارائه شده است .

 

 ورود به سامانه سهبا دانشگاه پیام نور به نشانی sahba.pnu.ac.ir

​ انتخاب گزینه " مشاهده برنامه کلاسی "

​ ورود به سامانه مشاهده برنامه کلاسی و تکمیل بند های خواسته شده شامل :

           مرکز ( محل تحصیل )

           عنوان رشته تحصیلی

           نام درس ( واحد )

           نام استاد

​ جست و جوی موارد بر اساس اطلاعات وارد شده

​ انتخاب درس مورد نظر از بین موارد نمایش داده شده

​ انتخاب گزینه مشاهده برای نمایش روز و ساعت برگزاری کلاس ها

 

معرفی سامانه سهبای دانشگاه پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور برای اطلاع از برنامه کلاسی خود می توانند علاوه بر مراجعه به سیستم جامع گلستان، از سایت اختصاصی دانشگاه محل تحصیل خود نیز برای این منظور استفاده نمایند. اما روش دیگری نیز برای مشاهده برنامه کلاسی دانشجویان این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

سامانه هوشمند برنامه ریزی کلاس و درس سهبا با هدف استفاده بهینه از منابع موجود، بهبود وضعیت برنامه ریزی مراکز دانشگاه پیام نور و هم چنین اطلاع رسانی آنلاین به دانشجویان به صورت جامع، راه اندازی شده است.

 

 

سیستم سهبا پیام نور

در پورتال سهبا – سامانه هوشمند برنامه ریزی آموزشی دانشگاه پیام نور می توانید به موارد زیر دسترسی پیدا کنید.

  • مشاهده‌ی برنامه کلاسی
  • برد الکترونیکی برنامه کلاسی

 

برنامه کلاسی دانشگاه پیام نور

سه راه برای فهم تاریخ برگزاری کلاسها در دانشگاه پیام نور وجود دارد.

1- در هنگام انتخاب واحد، در همان  تاریخ برگزاری کلاسها درج می شود.( 2- برنامه کلاسی سهبا

3- سایت خود دانشگاه پیام نور شهری که تحصیل می کنیم و یا سایت های جانبی که خود دانشگاه ایجاد کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: سامانه سهبا



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

در مورد دوره فراگیر کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور چه می دانید؟

دوره فراگیر از جمله راه های ورود بدون آزمون به مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های پیام نور است.

تا همین چند سال قبل هر فرد می توانست از طریق فراگیر برای ورود و ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون پیام نور هم اقدام کند.

اما در حال حاضر این امر تنها برای دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه امکان پذیر است و هرگز نمی توان اقدام به تحصیل در دوره کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور به صورت بدون آزمون اقدام کرد.

جهت کسب اطلاعاتی دقیق تر و بهتر در رابطه با این موضوع و این که در حال حاضر چگونه می توان برای ادامه تحصیل در دوره بدون کنکور دانشگاه پیام نور اقدامات لازم را انجام داد با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99-1400 از علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های این دانشگاه ثبت نام بعمل می آورد . ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یک بار در سال انجام شده و امکان تکمیل فرم اینترنتی و اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه داوطلب را در بازه زمانی مشخصی فراهم می کند .

سال گذشته داوطلبان از 29 مهر تا 8 آبان ماه به مدت 10 روز فرصت داشتند اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم ثبت نام وارد نمایند که پیش بینی ما برای زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 نیز تقریبا اواخر مهر ماه خواهد بود . در این بازه زمانی که طی اخبار و اطلاعیه های مختلف اعلام می شود ، داوطلبان می بایست به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 نسبت به درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود اقدام نمایند .

 

نحوه گزینش کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

شیوه پذیرش دانشجو در رشته های فراگیر دانشگاه پیام نور بدین صورت است که 80 درصد نمره آزمون و 20 درصد معدل کل دوره کارشناسی داوطلب ، تاثیر گذار خواهد بود و چنانچه داوطلب فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته باشد ، میانگین معدل کل دوره کاردانی و کارشناسی ملاک پذیرش قرار می گیرد. علاوه بر آن داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی می باشند ، باید میانگین نمرات تعداد واحد های گذرانده شده خود در فرم ثبت نام وارد نمایند.

 


زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ - ۱۴۰۰

دانشگاه پیام نور هرسال علاوه بر پذیرش کنکور ارشد یه پذیرش دیگه از طریق بدون آزمون یا همون فراگیر پیام نور ارشد داره که داوطلبا از طریق سایت سازمان سنجش به ادرس sanjesh.org ثبت نام خودشون رو برای پذیرش ورودی بهمن ماه انجام میدن .

سال گذشته زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور اواخر مهر ماه بود ، اما هنوز اطلاعیه دقیقی در مورد زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ - ۱۴۰۰ داده نشده برای همین متقاضیا این آزمون باید اطلاعیه های سایت سنجش رو دنبال کنن تا از زمان دقیق ثبت نام این آزمون مطلع بشن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 99



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

 

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی امکان دارد یا خیر؟ 

در اینجا باید نکته مهمی را خدمت شما دوستان عزیز داوطلب عرض کنیم که ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور غیرانتفاعی چیزی به جز یک رؤیا نیست و به هیچ وجه تا همین لحظه این امکان برای شما دوست عزیز داوطلب وجود ندارد. 

البته در یک صورت که آن هم به همین راختی ها نیست و تحت شرایط و ضوابطی بسیار سخت گیرانه انجام می شود این امکان برای متقاضیان فراهم است. حتماً مشتاق هستید بدانید که خب این روش چیست؟ 

ببینید دوستان عزیز شما در صورتی که جزء افراد استعداد درخشان و برتر دانشگاه محل تحصیل خود در دوره کارشناسی باشید و به عبارت دیگر در کارنامه دوران تحصیل خود افتخارات علمی زیادی داشته باشید می توانید شانس خود را برای قبولی در رمان ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی امتحان کنید. 

در غیراینصورت قید تحصیل و ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی در شهرهای مختلفی از جمله شیراز، اصفهان و تهران را به کل بزیند و به فکر راه دیگری برای تحصیل در ارشد بدون کنکور باشید. 

 ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی

بسیاری از رشته های گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه و  فنی مهندسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی ارائه می شود که علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه باید در نیمه اول بهمن ماه در کنکور کارشناسی ارشد سراسری ثبت نام خود را انجام دهند و هنگام  باید گزینه علاقمندی به دانشگاه غیر انتفاعی در فرم ثبت نام فعال شود. برای ثبت نام ابتدا از سایت sanjesh.org دریافت نموده و پس از مطالعه و اطلاع از تمام شرایط و ضوابط آن ، نسبت ثبت نام اینترنتی اقدام کنید. معمولا زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد هفته اول اردیبهشت ماه می باشد. 

پس در نیمه اول خرداد ماه می باشد و داوطلبان می توانند با وارد کردن مشخصات خود در سایت sanjesh.org از وضعیت مجاز بودن خود مطلع شوند داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند   را از همین سایت دریافت کنند و انتخاب رشته خود را انجام دهند. لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی نیز در دفترچه مذکور قید شده است و علاقمندان می توانند در صورت مجاز به انتخاب رشته بودن ، کد رشته های این دانشگاه را نیز قراد دهند و منتظر اعلام نتایج نهایی باشند و در صورتی که در این دانشگاه پذیرفته شده باشند، باید با مراجعه به سایت دانشگاه پذیرفته شده از زمان ثبت نام حضوری آگاهی یابند.

محدوده شهریه کارشناسی ارشد غیرانتفاعی  99

مطابق جدول مذکور شهریه کارشناسی ارشد غیرانتفاعی  ۹۹ از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده که با توجه به تعداد واحدهای انتخابی داوطلب در هر ترم تعیین می شود . اگر بخواهیم میزان این شهریه را برای داوطلبی با احتساب 8 واحد نظری محاسبه کنیم می بایست از فرمول زیر استفاده کنیم :

شهریه یک ترم با احتساب 8 واحد نظری = شهریه ثابت + ( شهریه متغیر نظری * 8 )

 

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد غیر انتفاعی نیز مانند سایر زمان ثبت نام های کارشناسی ارشد همزمان با هم و در زمان ثبت نام کنکور ارشد سراسری صورت می گیرد. در واقع ثبت نام ارشد دانشگاه غیر انتفاعی به این صورت است که در هنگام ثبت نام ارشد سراسری با انتخاب گزینه علاقه مندی به دانشگاه غیر انتفاعی شانس خود را برای قبولی در این دانشگاه ها به وجود می آورید. زمان ثبت نام کارشناسی ارشد در 16 الی 25 آذر و همچنین مهلت مجدد ثبت نام از 14 الی 16 بهمن ماه صورت گرفت. در مهلت مذکور داوطلبان به ثبت نام و اعلام علاقه مندی به شرکت در پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه غیر انتفاعی اقدام نموده و تا زمان کنکور سراسری و پس از آن اعلام نتایج و تکمیل ظرفیت صبر می کنند. رشته های گروه های آزمایشی علوم انسانی، فنی مهندسی و علوم پایه در دانشگاه غیر انتفاعی و در مقطع ارشد ارائه می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: ثبت نام کارشناسی ارشد غیرانتفاعی 99



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

بهترین رشته های بدون آزمون تجربی شامل چه رشته‌هایی می‌شود؟

لیست رشته های تجربی بدون کنکور به دلیل تنوع فراوان آن و شاید نام بردن از تمامی این رشته ها کار سختی باشد و همچنین در سایت نمی‌توان تمامی این رشته ها را درج نمود. ما تعدادی از این رشته ها را برای شما ذکر می‌نماییم و اگر می خواهید از لیست رشته های بدون کنکور تجربی به صورت کامل آگاه شوید، با مشاورین ما تماس حاصل نمایید تا اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند.

  • زیست شناسی
  • مهندسی طبیعت
  • مهندسی علوم دامی
  • شیمی محض
  • ترویج و اموزش کشاورزی پایدار
  • علوم مهندسی باغبانی
  • مهندسی تولیدات ژنتیک گیاهی
  • مهندسی فضای سبز

لیست رشته های بدون کنکور تجربی 99

یکی از بزرگترین چالش های داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه انتخاب رشته تحصیلی است ، چرا که این انتخاب تاثیر بسزایی بر آینده داوطلب خواهد داشت . داوطلبانی که می خواهند بدون کنکور وارد رشته های تجربی دانشگاه ها شوند نیز می بایست با آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور تجربی 99 ، بهترین رشته متناسب با شرایط مورد نظرشان را انتخاب کنند و وارد مرحله ثبت نام شوند .

 

دفترچه راهنمای ثبت‌نام

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کد رشته محل‌های مربوط به این پذیرش از 8 بهمن 99 بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفته است. کلیه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در این بازه زمانی ۶ ماهه (اسفند 98 تا شهریور ۹۸) به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر ۱۰۰ کد رشته) به روش اینترنتی اقدام کنند.


شرایط و نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور گروه تجربی سال 99

ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی هر سال دوبار در مقطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود و علاقه مندان باید برای ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ با توجه به تاریخ مدنظر در زمانی که اعلام می‌ شود نام نویسی خود را انجام دهند .
امسال هم طبق روال هر سال انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد همزمان با شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ می باشد و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ در مقاطع مختلف تحصیلی کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته و همچنین کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در گروه‌ های آزمایشی مختلف ارائه می شود . با توجه به اینکه در بین گروه‌ های آزمایشی مختلف ، گروه علوم تجربی بیشترین علاقه مند و داوطلب را در بین سایر گر وه های دیگر دارد و رقابت در کنکور برای این رشته ها بسیار تنگاتنگ است ، بسیاری از این افراد برای دور ماندن از استرس های ناشی از کنکور ترجیح می دهند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ را انجام دهند و در این شرایط سوابق تحصیلی افراد بررسی خواهد شد که بهتر است قبل از ثبت نام لیست رشته ها بررسی شده و وقتی که رشته محل های مورد نظر خود را انتخاب نمودید ، با خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ نام نویسی را آغاز کرده و انتخاب رشته خود را تکمیل نمایید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: رشته های تجربی بدون کنکور 99



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل تهران

پذیرش در دانشگاه های بزرگی همچون دانشگاه تهران به راحتی نخواهد بود. لذا هر یک از داوطلبانی که مایل به قبولی در این رشته می‌باشند، باید از رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین‌الملل تهران آگاه شوند. عموماً این رتبه‌ها به نسبت سایر دانشگاه های دیگر ، رتبه پایین‌تری را شامل می‌گردد. به همین دلیل تلاش و قبولی در این دانشگاه کار راحتی نخواهد بود.

با توجه به اینکه دانشگاه های پردیس بین‌الملل تنها در دانشگاه های بزرگ و مطرح کشور می‌باشند، لذا پذیرش در آن ، مستلزم کسب رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین‌الملل مخصوص به همان دانشگاه خواهد بود. بعضاً ممکن است آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس تهران ف رتبه وسط یکی از دانشگاه های شهرستان باشد.

رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان  » 

 رشته دندانپزشکی در مقطع دکترای عمومی دارای دو دوره ۲ و ۴ ساله است که در دوره ۲ ساله اول دانشجویان واحدهای علوم پایه شامل بیوشیمی، آناتومی، بافت شناسی، فیزیولوژی، میکروب شناسی و ایمنی شناسی را می‌گذرانند و پس از اتمام این دوره وارد دوره ۴ ساله تخصصی میشوند و واحدهای اختصاصی همچون ارتودنسی، اندودنتیکس، پروتز های ثابت و متحرک فک و صورت، پریودنتولوژی، جراحی فک و صورت، دندانپزشکی کودکان و رادیولوژی دهان و فک را می‌گذرانند. بینش هنری و دستهایی ماهر از ویژگی هاییست که یک دندانپزشک عمومی باید داشته باشد چرا که برای تراشیدن یا ردیف ساختن دندان و اعمالی این چنین نیاز به نگاهی هنری و کارشناسانه است، همچنین برای کارهای ظریف دندانپزشکی همچون بازسازی دندان دستهایی توانمند لازم است تا بتوان به خوبی از پس آن بر آمد.

مزایای تحصیل در پردیس های خودگردان:

۱-یکی از مزایای تحصیل در پردیس های خودگردان دانشگاه های وابسته به وزارت علوم این هست که بعد از فارغ التحصیلی تعهد خدمت ندارن و اگه بخوان از کشور خارج بشن یا جایی کار کنن نیازی به خرید تعهد و مدرکشون ندارن چون از قبل شهریه رو پرداخت کردن و تحصیل رایگان نداشتن. دوره های نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی، نیمه حضوری و ظرفیت مازاد دانشگاه های وابسته به وزارت علوم هم مثل پردیس خودگردان تعهد خدمت ندارن. تعهد خدمت این دانشگاه ها فقط ویژه دوره روزانه است.

۲-یک مزیت دیگه که پردیس خودگردان داره اما دوره روزانه نداره اینه که اگه کسی دانشجوی دوره روزانه باشه و بخواد کنکور سال آینده شرکت کنه باید تا اواخر بهمن ماه حتما از دانشگاه انصراف بده تا بتونه در کنکور شرکت کنه و حتی اگه دانشجوی سال اول روزانه باشه علاوه بر انصراف اجباری حق انتخاب رشته های دوره روزانه رو هم در کنکور سال بعد نداره. اما پردیس خودگردان و همچنین سایر دوره های غیرروزانه این محدودیت رو ندارن و دانشجو بدون انصراف میتونه در کنکور شرکت کنه و تنها در صورتی که قبول شد از دانشگاه پردیس انصراف بده. البته انصراف از پردیس جریمه های نقدی نسبتا سنگینی داره و باید شهریه ثابت ترم های باقی مانده رو پرداخت کنید.

 

دانشگاه های پذیرنده رشته دندانپزشکی در کنکور سراسری

برای علاقه مندان به قبولی در رشته دندانپزشکی در دانشگاه های دولتی روزانه اسامی دانشگاه های پذیرنده این رشته در کنکور ، قابل توجه می باشد . دانشگاه های سراسری در دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان برای رشته پزشکی پذیرش دانشجو خواهد داشت که نام برخی از معروف ترین دانشگاه ها به شرح زیر است : 

دانشگاه های علوم پزشكی اصفهان ، علوم پزشكی اردبیل ، علوم پزشكی ارومیه ، علوم پزشكی بندرعباس ، علوم پزشكی تبریز ، علوم پزشكی زنجان ، علوم پزشكی شهید بهشتی – تهران ، علوم پزشكی کرمان و ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

 

میزان شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

همانطور که می دانید شرایط ورود به رشته های بدون کنکور در دانشگاه های مختلف متفاوت است.

دانشگاه عیر انتفاعی در رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی و همچنین مقاطع مختلف اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

به همین دلیل، هر یک از داوطلبان می توانند با توجه به علاقه مندی خود در هر یک از رشته ها اقدام به انتخاب رشته کنند.

توجه به شهریه دانشگاه غیر انتفاعی یکی از موارد بسیار مهمی است که در انتخاب رشته باید به  آن توجه کنید.

داوطلبان عزیز توجه داشته باشد که جهت ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی و پیام نور لازم است حتما دارای گواهی دیپلم باشند.

در غیر این صورت نمی توانید برای ثبت نام اقدام کنید. شرایط ورود به رشته های پیراپزشکی دانشگاه غیر انتفاعی نیز با سایر رشته ها متفاوت است.

بدیهی است که شهریه دانشگاه غیر انتفاعی در رشته های پیراپزشکی همانند سایر دانشگاه های دیگر میزان بالاتری را به خود اختصاص می دهد.

 

مشاوره شهریه دانشگاه غیر انتفاعی 99

لازم به ذکر است که سایر دانشگاه های سراسری در دوره های روزانه ، نوبت دوم ، پردیس خودگردان ، پیام نور در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشجو جذب می کنند .

علاوه بر دانشگاه های مذکور دانشگاه آزاد در هر 4 مقطع یاد شده و دانشگاه علمی کاربردی نیز در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد ، بنابراین به غیر از دوره روزانه ، سایر دوره های تحصیلی و دانشگاه های نام برده شده ، شهریه پرداز هستند و در صورتی که علاقه مند به ادامه تحصیل در این دانشگاه ها هستید می توانید پیش از ثبت نام از شهریه قابل پرداخت در رشته خود مطلع شوید .

 

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیرانتفاعی

کلیه پذیرفته شدگان دانشگاه غیرانتفاعی موظف هستند در زمان انجام ثبت نام حضوری ، بخشی از کل شهریه خود را پرداخت نمایند و برای مابقی شهریه ، تا پایان نیمسال اول تحصیلی فرصت خواهند داشت که از طریق سامانه الکترونیکی دانشگاه خود پرداخت کنند. در زمان انتخاب واحد ترم دوم به بعد ، باید شهریه ثابت خود را واریز نمایند تا مجاز به اخذ واحد درسی شوند و شهریه متغیر را باید تا زمان امتحانات پایان ترم با واحد دانشگاهی تسویه کنند.

 

دانشگاه غیر انتفاعی

 یکی از مراکز غیر دولتی و زیر مجموعه وزارت علومه که هر سال واسه همه ی مقاطع اما به صورت محدود دانشجو می گیره . متقاضیای تحصیل تو این دانشگاه ، چه رشته های با کنکور و ، واسه تحصیل تو این دانشگاه باید شهریه پرداخت کنن . معمولا شهریه دانشگاه غیر انتفاعی  کمتره ، به همین خاطر خیلی از متقاضیا ترجیح میدن که تو دانشگاه غیر انتفاعی ادامه تحصیل بدن . شهریه دانشگاه غیرانتفاعی تو مقاطع مختلف متفاوته و شامل شهریه ثابت و شهریه متغیره که مثل بقیه دانشگاه ها ، شهریه ثابت تو طول تحصیل دانشجو ثابته ولی شهریه متغیر با توجه به واحد های هر ترم دانشجو تغییر می کنه

 

 

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی سال 99 – 1400

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی سال 99 – 1400 موضوع مورد بحث این مقاله است تا پایان با ما همراه شوید … دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی با اخذ مجوز از وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و با هدف فعال شدن بخش خصوصی در زمینه آموزش عالی و برداشتن بار سنگین ظرفیت کم پذیرش از روی آموزش عالی افتتاح شدند.  نحوه پذیرش در دانشگاه غیر انتفاعی به دور روش امکان پذیر است، داوطلبان می توانند هم از طریق کنکور سراسری و هم بدون کنکور وارد دانشگاه های غیر انتفاعی شوند. اما موضوع شهریه دانشگاه غیرانتفاعی ربطی به نحوه ورود ندارد و بستگی به مقطع تحصیلی و رشته تحصیلی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: شهریه دانشگاه غیرانتفاعی 99



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

زمان ثبت نام در دانشگاه های غیرانتفاعی بدون آزمون

در مورد زمان ثبت نام در دانشگاه های غیرانتفاعی بدون آزمون برای ورودی های مهر ماه باید خدمت شما نکته ای را عرض کنیم.

آن هم این که ثبت نام در دانشگاه های غیرانتفاعی بدون آزمون برای سال جاری یعنی سال 99 قرار بود که از اسفند ماه سال قبل آغاز شود و تا چند ماه بعد هم ادامه داشته باشد.

اما متأسفانه ویروس کرونا و شیوع بی اندازه آن در میان افراد جامعه برنامه ریزی های انجام شده را به طور کلی با تغییرات عمده ای مواجه کرد.

به طوری که ثبت نام در زمان مقرر شده آغاز نشد. در حال حاضر، و براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش انجام ثبت نام و انتخاب رشته های ارائه شده در دانشگاه های غیرانتفاعی بدون آزمون دقیقاً با انتخاب رشته در رشته های با آزمون در یک روز انجام می گیرد.

 قابل مشاهده و دانلود است.

 

دانشگاه غیرانتفاعی 

هرسال علاوه بر پذیرش با آزمون یا همون کنکور سراسری از طریق بدون کنکور و یا همون صرفا بر اساس سوابق تحصلی هم پذیرش دانشجو رو انجام میده . چون این دانشگاه از کیفیت آموزشی خوبی هم برخورداره ، داوطلبای زیادی جذب ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی می شن .

داوطلبا می تونن تو دو مقطع کاردانی و کارشناسی به صورت بدون کنکور ثبت نامشون رو انجام بدن ولی قبل از ثبت نام باید لیست رشته محلای ارائه شده این دانشگاه رو بررسی کنن و انتخاباشونو مرتب کنن 

 

دانشگاه های برتر غیرانتفاعی در سال 99 – 1400

از جمله دانشگاه های برتر غیرانتفاعی شامل دانشگاه سوره، دماوند، پارس، اصفهان، شیراز، جهاد کرمانشاه و … که می توانیم برای شما دوستان عزیز ذکر نماییم.

مدارک و شرایط عمومی ثبت نام دکتری بدون آزمون غیرانتفاعی

مطابق با آخرین بخشنامه  منتشر شده از سوی سازمان سنجش شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشانبه شرح زیر است:
1. دارای مدرک کارشناسی با میانگین کل معدل حداقل 16
2. دارای مدرک کارشناسی ارشد با میانگین معدل حداقل 17 بدون احتساب نمره پایان نامه
3.حداکثر دو سال از فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد داوطلب گذشته باشد.
4. مطابق با جداول ارزشیابی ، اولویت پذیرش با داوطلبانی است که امتیاز بالاتری کسب نموده باشند، کسب حداقل 70 امتیاز از مجموع امتیازات جداول فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و مصاحبه لازم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: دانشگاه های غیرانتفاعی بدون آزمون 99



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

معرفی رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی 99

اگر بخواهیم به معرفی رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی 99 بپردازیم، باید بگوییم که شما در هر یک از گروه‌های آزمایشی که مشغول به تحصیل می‌باشید می‌توانید با استفاده از لیست رشته های بدون آزمون مهر و بهمن 99 ، دست به انتخاب بزنید. خوشبختانه ثبت نام در انتخاب رشته و  همچنین گزینش داوطلبان صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌پذیرد.

برخلاف برخی از دانشگاه‌هایی دیگر که پذیرش دانشجو در رشته های محبوب با استفاده از رشته های با آزمون صورت می پذیرد، ، رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی 99 شامل رشته های محبوب و پرطرفدار در تمامی گروه‌های آزمایشی می‌باشد. ثبت نام در لیست رشته های بدون آزمون مهر  بهمن ، در دو نوبت ترم مهر که پس از اعلام نتایج آزمون سراسری می‌باشد و همچنین در ترم بهمن می‌باشد.

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 99 ترم مهر برای آن دسته از داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده‌اند و علاقه‌مندی خود را برای شرکت در این دانشگاه اعلام نموده‌اند، امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین آن دسته از متقاضیانی که پس از اعلام نتایج کنکور مایل به انتخاب در بین این رشته های می‌باشند، می‌توانند با پرداخت هزینه به حساب سازمان سنجش ، در این دانشگاه ثبت نام نمایند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

تمامی رشته های بدون کنکور ارائه شده در دانشگاه های غیرانتفاعی ، از دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون سراسری قابل مشاهده است ؛ اما از آن جا که در این دفترچه ، رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی ، دانشگاه های سراسری و پیام نور در کنار یکدیگر قرار می گیرند 

 

 

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی 99 :

این مقطع که مختص فارغ التحصیلان پیش دانشگاهی ، دیپلم نظام جدید 3-3-6 و دیپلم نظام قدیم بوده ، در 5 زیر گروه ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد . لیست رشته های بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی مهر ۹۹ در تاریخ 8 بهمن منتشر شده است .

 


لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹

رشته های مهم بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه غیرانتفاعی شامل کاردانی حسابداری ، کاردانی امور بانکی ، کاردانی مدیریت بازرگانی ، کاردانی مدیریت صنعتی ، کاردانی تکنولوژی محیط زیست و ... می شه . البته همون طور که گفتیم دانشگاه غیرانتفاعی به صورت بدون کنکور تو مقطع کاردانی پیوسته هم پذیرش دانشجو داره ، که برای اطلاع از لیست کامل رشته های کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی 99 توصیه می کنیم دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی ۹۹ رو بخونین .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: رشته های دانشگاه های غیرانتفاعی 99



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی کارشناسی

شما ممکن است فارغ التحصیل رشته های جدید بدون کنکور نظام جدید ترم مهر و بهمن باشید یا فارغ التحصیل رشته های کاردانی دانشگاه های غیر انتفاعی باشید.

به همین دلیل، می توانید برای یکی از ترم مهر و بهمن در سایت سنجش ثبت نام و انتخاب رشته کنید و فقط براساس شرایط لازم از جمله معدل دیپلم خود در این دانشگاه پذیرفته شوید و به ادامه تحصیل بپردازید.

برای ثبت نام بدون کنکور به هیچ عنوان نیازی نیست که به صورت حضوری مراجعه کنید. در هر رشته ای که می خواهید ثبت نام کنید. فقط کافیست که به سامانه ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی مراجعه کنید. 

 
 نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه غیر انتفاعی مهر 99 :

 

1 - ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

2 - دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ۹۹

3 - مطالعه شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه

4 - بررسی لیست رشته محل های ارائه شده 

5 - پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری

6 - تکمیل فرم ثبت نام 

7 - تکمیل فرم انتخاب رشته

8 - تایید نهایی و دریافت کد رهگیری

 

ثبت نام کاردانی و کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

میزان تنوع در رشته های دانشگاه غیرانتفاعی مقاطع کاردانی و کارشناسی بسیار بیشتر از مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشد و همچنین بسیاری از رشته ها در این دو مقطع به صورت بدون کنکور نیز ارائه می شود، که این فرصت بسیار مناسبی است برای کسانی است که قصد شرکت در کنکور سراسری ندارند و یا پس از انتخاب رشته در هیچ یک از کد رشته های خود پذیرفته نشوند. اما داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده اند نیز می توانند در زمان انتخاب رشته ، کد رشته محل های دانشگاه غیرانتفاعی مورد نظر خود را در انتخاب ها اعمال کنند. در واقع این دسته از داوطلبان به صورت با کنکور و در مهر ماه وارد دانشگاه خواهند شد. 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99 – 1400

همانطور که در ابتدای این مطلب آماده است دانشگاه های غیرانتفاعی در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرند . که برای ثبت نام ترم مهرماه باید همزمان با انتخاب رشته سراسری از میان لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی موجود در دفترچه انتخاب رشته سراسری کد رشته محل های مورد نظر را انتخاب نمایید که حداکثر تا 150 انتخاب می توانید داشته باشید .


 به طور خلاصه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99 :

 ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
 دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور سراسری
 خرید کارت اعتباری ثبت نام 
 پر کردن فرم اینترنتی ثبت نام و وارد کردن کد رشته محلا

 

 

 

 

 

 

Source: ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی 99



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

نحوه ثبت نام میهمانی دانشگاه آزاد

برای ثبت نام ابتدا باید وارد سایت ثبت درخواست میهمانی دانشگاه آزاد (سامانه منادا) به نشانی monada.iau.ir مراجعه نمایید. در سامانه مورد نظر موافقت نامه ای تعیین شده است که پس از مطالعه ، دانشجویان لازم است موافقت خود را با شرایط تعیین شده اعلام نمایید. سپس علامت مربوط به گزینه “ تمام مطالب فوق را مطالعه و تأیید می نمایم” را تائید نمایید.

پس از تائید  موافقت نامه وارد صفحه ای همانند تصویر زیر خواهید شد. آنچه لازم است در این سامانه برای ثبت نام میهمانی دانشگاه آزاد ارائه نمایید شامل اطلاعاتی همچون کد ملی و شماره دانشجویی است. شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز از دیگر موارد مورد نیاز  در سامانه درخواست میهمانی دانشگاه آزاد خواهد بود.

در صورتی نمی توانید وارد سامانه ثبت نام شوید و یا اینکه با خطای “عدم وجود دانشجو با این مشخصات” روبه رو می باشید، می توانید با پشتیبانی دانشگاه آزاد به شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور ، 9099072952 ( استان تهران)  تماس حاصل نمایید.

 

هزینه ثبت نام نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد 99

دانشجویان متقاضی نقل و انتقال و میهمانی بایستی هزینه ای جهت رسیدگی به درخواست خود را در سایت منادا واریز نمایند که هزینه پرداختی برای مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است و تمامی دانشجویان موظف به پرداخت آن می باشند. هزینه انتقالی در زمان تسویه حساب با واحد دانشگاهی مبدا اخذ می گردد و به همراه شهریه ثابت توسط واحد دانشگاهی مبدا دریافت شده و به حساب دانشگاه مقصد واریز می شود. 

 

زمان نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد

 سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در طول سال باز و در دسترس است ولی زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات 2 بار در سال است . نقل و انتقالات نیمسال اول تحصیلی دانشگاه آزاد در بازه زمانی خرداد ماه و برای نیمسال دوم تحصیلی در بازه زمانی آذر ماه آغاز می شود .

 


زمان و نحوه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۹۹ - ۱۴۰۰

ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد کاملا به صورت اینترنتی تو سامانه منادا به آدرس monada.iau.ac.ir انجام میشه و اصلا نیازی به مراجعه حضوری دانشجو به واحدای مبدا و مقصد نیست . فقط کافیه تو زمان اعلام شده وارد سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد بشین . اطلاعات خواسته شده رو وارد و مدارک لازم رو بارگذاری کنین و در آخر هزینه بررسی درخواستتون رو واریز کنین .

بعد از اینکه درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد  ۹۹ - ۱۴۰۰ رو ثبت کردین ، درخواست شما توسط معاونت مرکزی دانشگاه آزاد بررسی میشه و در صورتی که شرایط نقل و انتقالات داشته باشین این درخواست به واحدای مبدا و مقصد ارسال میشه . چون موافقت واحدای مبدا و مقصد برای نقل و انتقالات الزامیه .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: ثبت نام میهمانی دانشگاه آزاد 99



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

نحوه انتخاب رشته های بر اساس سوابق تحصیلی آزاد

از نظر حساسیت، انتخاب رشته های بدون کنکور همانند انتخاب سایر رشته های دیگر است. شاید می توان گفت با توجه به اینکه تعداد انتخاب ها محدود می باشند، این مسئله حساسیت را بیشتر خواهد نمود. اولین نکته ای که در انتخاب رشته های صرفا با اعمال سوابق تحصیلی باید مد نظر قرار دهید این است که دانشگاه مورد نظر شما چه شامل چه رشته هایی می باشد؟

برای انتخاب رشته های بر اساس سوابق تحصیلی آزاد تجربی ابتدا اولویت بندی کنید . دقت داشته باشید که ملاک پذیرش شما در بسیاری از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، بر اساس سوابق تحصیلی می باشد. بنابراین حتما در رابطه با فرمول محاسبه نمرات با رشته های مورد نظر اطلاعات لازم را از کارشناسان ما اخذ نمایید.

انتخاب رشته های تحصیلی صرفا با اعمال سوابق تحصیلی شما زمانی به اتمام رسیده است که کد پیگیری را دریافت نموده باشید. در صورتی که در انتخاب رشته خود دچار مشکلی شده اید و یا اشتباها این موارد را وارد نموده اید، می توانید در زمان ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد کد رشته های مربوطه را ویرایش نمایید. بدیهی است که امکان ویرایش انتخاب رشته تنها یک بار برای دانشجویان وجود خواهد داشت.

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 99

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد به دو مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته تقسیم می شوند که هر کدام در دفترچه های مجزایی در اختیار داوطلبان قرار می گیرند .

معیار جذب دانشجو در رشته های بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد سوابق تحصیلی داوطلب ( معدل مقطع قبلی ) است 

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد

 

از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ، دارا بودن مدرک دیپلم و از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد داشتن مدرک پیش دانشگاهی می باشد. متقاضیانی که قصد ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارند ، می توانند بدون در نظر گرفتن رشته خود در مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی ، انتخاب رشته دانشگاه آزاد را انجام دهند.

 

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 99

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 99، یک تفاوت عمده با سال های قبل خواهد داشت. این تفاوت از این جهت است که تا سال های قبل سال 99، انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد به این صورت بود که کسی که زودتر وارد سایت ثبت نام می شد می توانست رشته های بهتر و پرطرفدارتر را انتخاب کند و ظرفیت رشته های پر طرفدار بر اساس سوابق تحصیلی آزاد در همان ساعات اولیه تکمیل می شد. اما به گفته رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد سال 99، بر اساس اولویت معدل و علاقه داوطلبان رشته های بدون کنکور خواهد بود. برای این امر سامانه بررسی سوابق تحصیلی داوطلبان را آماده کرده اند که انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد هم کاملا منطقی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: رشته های بر اساس سوابق تحصیلی آزاد



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

monada.iau.ac.ir سامانه نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

با توجه به درخواست مکرر دانشجویان دانشگاه آزاد جهت انتقال یا میهمانی به واحد های دیگر دانشگاه آزاد سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی سایت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویی معروف به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ac.ir را معرفی نمود لذا به اطلاع کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد که متقاضی تحصیل در واحد های دیگر دانشگاه آزاد به صورت مهمان یا انتقالی می باشند می رسانیم ازین پس می توانند با مراجعه به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ac.ir درخواست خود را مبنی بر نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اعلام نمایند.

 

 مراحل ورود و ثبت درخواست انتقالی در سامانه منادا :

1 - ورود به سایت منادا به نشانی monada.iau.ir

2 - مطالعه شیوه نامه نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد

3 - تایید اطلاع کامل از مندرجات شیوه نامه و تذکرات ارائه شده

4 - ورود به سامانه با استفاده از کد ملی و شماره دانشجویی / شناسه انتخاب رشته

5 - تایید اطلاعات دانشجویی مندرج در سامانه ( و یا تکمیل بند ها )

6 - انتخاب بند مورد نظر از میان تبصره های موجود

7 - انتخاب نوع درخواست ( میهمانی دائم یا موقت و انتقالی )

8 - انتخاب واحد مقصد و بارگذاری مدارک خواسته شده

9 - پرداخت هزینه تعیین شده برای بررسی مدارک ( با توجه به مقطع و نوع درخواست )

10 - تایید و ثبت نهایی اطلاعات و دریافت شماره پرونده 

 

شرایط ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

شرایط مورد نیاز جهت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد در سامانه منادا و در آیین نامه مربوطه به شرح زیر می باشد.

  • دانشجویان ملزم به تحصیل به مدت یک ترم در دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند (دانشگاه مبدا) می باشند.
  • دانشجویان نباید از نظر آموزشی، انضباطی و نظام وظیفه مشکلی برای ثبت نام داشته باشند.
  • نقل و انتقالات دانشگاه آزاد منحصرا برای دانشجویانی امکان پذیر است که از طریق کنکور و انتخاب رشته وارد دانشگاه شده اند.
  • دانشجویانی که در حال تحصیل در واحدهای پردیس خودگردان می باشند، فقط مجاز به انتقالی به واحدهای مذکور هستند.
  • دانشجویان متقاضی میهمانی و یا انتقالی دانشگاه آزاد، ملزم هستند درخواست خود را برای دانشگاه هایی ثبت کنند که رشته و گرایش آن ها را داشته باشند.

 

سامانه منادا monada.iau.ir-دانشگاه آزاد

 

این صفحه راهنمای ورود به سامانه منادا monada.iau.ir دانشگاه آزاد است. سایت منادا نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد است

 

اطلاعیه ثبت درخواست نقل و انتقالات در سامانه منادا

قابل توجه دانشجویان متقاضی انتقال و میهمان در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399

جهت ثبت درخواست از تاریخ 99/03/25لغایت 99/04/31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: سامانه منادا



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

 

سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی – سامانه منادا

ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برای هر نیمسال ترم مهر و بهمن به صورت جداگانه و در زمان مجزا برگزار می گردد به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد و یا اخذ مهمانی دانشگاه آزاد در واحد های دیگر می رسانیم ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد صرفا به صورت اینترنتی (الکترونیکی) بوده و فقط از طریق سایت سامانه منادا دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی monada.iau.ac.ir صورت خواهد پذیرفت لذا دانشجویان گرامی که قصد اخذ انتقالی یا مهمانی در واحد های دیگر را دارند می توانند از طریق سامانه منادا نسبت به تکمیل درخواست دانشجویی خود اقدام نمایند.

 نحوه ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 99

به منظور ثبت درخواست خود مبنی بر انتقال به سایر واحدهای دانشگاه آزاد، می بایست ابتدا به سامانه monada.iau.ir مراجعه کرده ، به تکمیل مراحل لازم بپردازید.

  • پس از ورود به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir، در صفحه اول شرایط عمومی و تعهدات مرتبط با درخواست نقل و انتقال قابل مشاهده است

 

 

  •  
  • مراحل ثبت درخواست نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد :
  •  
  • 1 - ورود به سایت منادا دانشگاه آزاد به نشانی Monada.iau.ir
  • 2 - مطالعه راهنمای شرایط نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد
  • 3 - ورود به سامانه با استفاده از کد ملی و شماره دانشجویی ( شناسه انتخاب رشته برای دانشجویان جدیدالورود )
  • 4 - مشاهده و تکمیل یا تایید اطلاعات دانشجو
  • 5 - انتخاب ماده آیین نامه مورد درخواست برای ثبت درخواست انتقالی یا میهمانی
  • 6 - انتخاب نوع درخواست میهمانی ( ترمی ، دائم ) / انتقالی
  • 7 - انتخاب دانشگاه مقصد و بارگزاری مدارک
  • 8 - پرداخت هزینه بررسی مدارک دانشجو
  • 9 - ثبت نهایی درخواست و دریافت شماره پرونده

 

 


زمان و نحوه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۹۹ - ۱۴۰۰

ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد کاملا به صورت اینترنتی تو سامانه منادا به آدرس monada.iau.ac.ir انجام میشه و اصلا نیازی به مراجعه حضوری دانشجو به واحدای مبدا و مقصد نیست . فقط کافیه تو زمان اعلام شده وارد سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد بشین . اطلاعات خواسته شده رو وارد و مدارک لازم رو بارگذاری کنین و در آخر هزینه بررسی درخواستتون رو واریز کنین .

بعد از اینکه درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد  ۹۹ - ۱۴۰۰ رو ثبت کردین ، درخواست شما توسط معاونت مرکزی دانشگاه آزاد بررسی میشه و در صورتی که شرایط نقل و انتقالات داشته باشین این درخواست به واحدای مبدا و مقصد ارسال میشه . چون موافقت واحدای مبدا و مقصد برای نقل و انتقالات الزامیه .

 

ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد  »

 تمامی مراحل و فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی خودداری کنند. 

 

 

 

 

 

Source: ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()