نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

 

 

تعیین رشته کنکور سراسری یا همان انتخاب رشته سال 99 آغاز شد. داوطلبان محترم می توانند جهت تعیین رشته مورد علاقه خود وارد سامانه سنجش شده و فرم مربوط به انتخاب رشته را تکمیل نمایند . توجه فرمایید که تعیین رشته کنکور سراسری همانند سال های گذشته به صورت الکترونیکی انجام می شود. داوطلبان می توانند با توجه به اصول و تکنیک انتخاب رشته موثری داشته باشند وبا توجه به رتبه و تراز خود در بهترین دانشگاه ها پذیرفته می شوند.

 

 

 نرم افزار تخمین رتبه براساس درصد دروس کنکور سال 99 چیست؟

 تخمین رتبه براساس درصد دروس کنکور 99 با استفاده از اپ تخمین رتبه کنکور سراسری 99 امکانپذیر است. داوطلبان کنکور سراسری شما می توانید به سادگی با وارد کردن درصد دروس کنکور ، تخمین رتبه در سهمیه و رتبه کشوری را انجام دهید. داوطلبان کنکور می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار تخمین رتبه ، قبل از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ، برای تعیین رشته برنامه ریزی کنند.

 

 

 

تخمین رتبه بر اساس درصد چه طور انجام می‌گردد؟

در دفترچه سوال های آزمون سراسری، از هر درس تعداد مشخصی سوال وجود دارد که داوطلبان می بایست به آن‌ها پاسخ دهند. هر درس ضریبی دارد و این ضرایب نقش و تاثیر مهمی در تعیین رتبه شما در کنکور دارااست. هنگامی که آزمون کنکور به پایان میرسد، داوطلبان اندیشه و ذهنشان درگیر رتبه کنکور و درصدهایی می باشد که در هر درس کسب کرده اند. این نگرانی باعث میشود که کنجکاو باشند که چه رتبه ای قرار است در کنکور کسب کنند. در اینجا تخمین رتبه بر پایه ی درصد اثر گذار واقع میشود.


امروزه، به کارگیری از اپ تخمین رتبه کنکور سراسری فراگیر شده است. این نرم افزارهای تخمین رتبه براساس درصد، طراحی و برنامه نویسی شده اند تا داوطلبان بتوانند با به کار گیری از این نرم‌افزار تخمین رتبه مبنی بر درصد، درصدهایی که در کنکور زده اند را در‌این برنامه وارد نمایند تا بصورت نسبی بفهمند که چه حدود مرتبه ای در کنکور کسب می کنند.

 

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

 داوطلبان در مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری  امکان انتخاب 150 کد رشته محل را دارا‌هستند. در وهله اول از عوامل مهم و اثر گذار در تعیین رشته کنکور مانند در نظر گرفتن معیار علاقه به رشته محل ها و همچنین آینده شغلی آن غافل نشوید (سعی کنید در مرحله انتخاب رشته همه موارد تاثیرگذار در انتخاب رشته را گزینه بررسی قرار دهید). بعداز مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور و آگاهی از همگی موارد مربوط به انتخاب رشته و نحوه قبولی در رشته ها ، ظرفیت ها کد رشته ها و … بدون در نظر گرفتن تراز و رتبه ، رشته های مورد علاقه خود را مستقل کنید و در دفترچه ای یادداشت نمایید.

 

 

 

انتخاب رشته کنکور سراسری از طریق جه سایتی انجام میگیرد؟

تعیین رشته کنکور سراسری  با وجود اینکه آزمون سراسری و دانشگاه آزاد ترکیب شده ، انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد برخلاف مرحله ثبت نام به صورت مستقل توسط سایت سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org و سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.arg صورت می گیرد .

 

 

 

مراحل تعیین رشته کنکور سراسری

مهم ترین مرحله در تعیین رشته کنکور سراسری  محاسبه وضعیت علمی داوطلبان بر پایه ی کارنامه کنکور سراسری 99 است . به این منظور داوطلبان بایستی در طی اعلام نتایج نخستین کنکور سراسری 99 به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و کارنامه خود را که حاوی درصد دروس ، رتبه ، تراز و شرایط مجاز بودن آن‌ها در طی های روزانه و غیر روزانه می باشد دریافت نمایند . داوطلبانی که مبنی بر این کارنامه مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند خود را برای این مرحله سرنوشت ساز آماده نمایند . سازمان سنجش پس از انتشار کارنامه نخستین داوطلبان دوران انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ را اعلام کرده و قابلیت تکمیل فرم اینترنتی را مهیا می کند .

 

 

 


تاثیر سهمیه در انتخاب رشته کنکور سراسری چه طور است؟

 می بایست خدمت شما عرض کنم اعمال سهمیه در آزمون دانشگاه ها نقش مهمی را ایفا می کند. هدف اساسی از اعمال سهمیه های مختلف برای داوطلبان بهره مندی خانواده شهدا ایثارگران و جانبازان از فرصتی بیشتر برای قبولی و پذیرش و قبولی در دانشگاه و همین طور افرادی است که امکانات آموزشی مناسبی در اختیار ندارند.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

 

 

ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور کاردانی – کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی صورت می پذیرد. زمان ثبت نام دانشگاه مجازی از سوی سازمان سنجش تعیین می شود و داوطلبان می توانند در دو مهر وبهمن جهت ثبت نام اقدام نمایند. هریک از داوطلبان می توانند در زمان انتخاب رشته در این دانشگاه اقدام به انتخاب رشته های دانشگاه مجازی بدون کنکور و با کنکور کنند.البته هر فرد قبل ار انجام انتخاب رشته های مجازی باید از نحوه ثبت نام در رشته های دانشگاه مجازی و دیگر مقاطع تحصیلی این داشتگاه اطلاعاتی بدست آورند که در این جا برخی ار این اطلاعات را قرار داده ایم.

 

 

 

چه مدرکی برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه مجازی نیاز است ؟

 مدرک دیپلم آموزشی نطام جدید مقطع دوم متوسطهمدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم • مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم • مدرک کاردانی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری متقاضیان می بایست یک کدام از مدارک فوق را جهت ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی ارائه دهند و پذیرش داوطلبان با معدل بالاتر ، در اولویت می باشد. • فارغ التحصیلان هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش تنها در صورت دارا بودن یکی‌از مدارک ذکر شده ، مجاز به ثبت نام خواهند بود. • دانشجو ها دانشگاه های روزانه که علاقه مند به ثبت نام دانشکده غیرانتفاعی می‌باشند ، بایستی قبل از ثبت نام از رشته و دانشگاه محل تحصیل خود انصراف دهند. • دانشجو ها دانشگاه های غیرروزانه (آزاد ، پیام نور و …) می توانند بدون انصراف از دانشکده خود ، ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی را انجام دهند ولی بعداز پذیرش نهایی ، باید انصراف خود را از دانشگاه اول اعلام نمایند.

 

 

 

 

شرایط و امکانات ثبتنام دوره  مجازی 99 – 1400: 1.

داشتن لپ‌تاپ 2. اینترنت با سرعت حداقل 256 3. قابلیت و امکان دانلود 4 گیگابایت در ماه برای دانلود کلاس‌های درس.

 

 

 

 

 چه اطلاعاتی از لیست کامل رشته های کارشناسی دارید؟

موقتا 10 رشته دانشگاه مجازی  در طول کارشناسی تدریس می‌شود که دربرگیرنده رشته‌های حقوق، زبان و ادبیات انگلیسی در دانشگاه شیراز و علوم حدیث در دانشکده غیرانتفاعی علوم حدیث است. دوران کارشناسی رشته‌های مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر نیز در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر تدریس میشود.

 

دانشگاه های مجازی شامل جه دانش گاه هایی در کشور‌ایران میشوند؟

در ایران دانشگاه های مجازی وجود دارد ازجمله دانشگاه شیراز، بنا به ادعای خودش، به عنوان او‌لین دانش کده کشور موفق به آغاز رسمی این نوع دوران آموزشی دانشگاهی شده است. در این نوع فراگیری، اکثر فعالیت های آموزشی از قبیل ثبت نام، انتخاب واحد دریافت مطالب درسی، مصاحبه با استاد از طریق شبکه رایانه ای اجرا و در بعضی موارد کلاس های رفع اشکال و برخی کلاس های آزمایشگاهی به صورت حضوری البته با زمان بندی مناسب اجرا میشود. همچنین فعلا دانشگاههای دیگری چون دانشگاه خواجه نصیر، دانشگاه علم و صنعت، امیرکبیر، علوم و حدیث، و دانشگاه الکترونیک دانشگاه آزاد، در رشته های گوناگون، پذیرای دانشجو به صورت مجازی هستند.

 

 

 

 

 


چرا دانشگاه مجازی؟

امروزه کلیه دانشجو یان و دانش آموزان در مدرسه ها و هر پایگاه آموزشی که باشند به رایانه ها و امکانات اینترنتی به آسانی دسترسی دارا هستند در حالتی که شما هم جز آن دسته از افراد باشید که اول وارد بازار کار شده اید و دوست دارید که درحین فعالیت به تحصیل هم مشغول شوید مسلما یک دانشگاه مجازی را برای تحصیل خود انتخاب میکنید که میتواند بهترین تصمیم برای ابتدا شیوه تحصیل شما باشد.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

 

برای ورود به سامانه استعلام مدرک تحصیلی  دانشگاهی کافی است تمامی اطلاعات تحصیلی و همچنین هویتی خود را ارایه نمایید.آدرس سایت گرفتن تاییدیه تحصیلی هریک از دانشگاه ها متفاوت است.دریافت تاییدیه تحصیلی دانشگاه پیام نور از سایت سجاد نیز امکان پذیر است. همچنین باد خدمتتان عرض کنم ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور و دانشگاه فرهنگیان آغاز شده است که در این مقاله توضیات بیشتری ارایه خواهیم داد.

 

 

 

چه‌گونه می توان تاییدیه تحصیلی دانشگاه پیام نور را دریافت کرد؟

تمامی دانشجوها پیام نور، جهت دریافت تاییدیه تحصیلی دانشگاه پیام نور لازم است مدارک ذیل را به همراه داشته باشند. همچنین به روش ذیل فعالیت نمایند. دانشجو ها مقطع کارشناسی لازم می باشد جهت دریافت تائیده خود، با در دست داشتن اصل مدارک پیش دانشگاهی و دیپلم، به دفترها پستی مراجعه نمایند. جهت صدور تائیدیه در دوره کاردانی ، دانشجو باید درخواست خود را از کارشناس مربوط به این مورد اخذ نماید بعد با مراجعه به دانش گاه محل تحصیل گذشته نسبت به اخذ تائیده تحصیلی خود اقدام نماید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که مدارک مورد نیاز برای ارائه این مدارک باید اصل باشد و همچنین به صورت خوانا و با تصویر و بدون هیچ گونه خط خوردگی و همچنین نقصی برای ارسال پرونده دانش آموختگان ارائه گردد در غیر این صورت به هیچ وجه پرونده مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

 

 

 

روش ثبت نام وام دانشجویی

 ثبت نام از طریق صندوق رفاه دانشجویان

 گفتیم به صورت کلی ، تمامی دانشجو ها می توانند از طریق سامانه صندوق رفاه دانشجو یان ، نسبت به ثبت نام وام مورد نظرشان اقدام نمایند. منظور ازمجموع دانشجو یان ، شاغلان به تحصیل در دانشگاه های سراسری ، پیام نور و روشنایی ، غیرانتفاعی ، پردیس ، مجازی و آزاد می باشند.

 

 

 

 

چه شرایط کلی جهت دریافت وام دانشجویی موردنیاز است؟

 

شرایط عمومی: -

ارائه تسهيلات تنها براي دانشجويان فعال و در طی هردوره يا زمان تحصيلي فقط در يك رشته و صرفا يك بار امكانپذير می باشد. - دانشجوي متقاضي بایستی در دو نيمسال گذشته مشروط نشده باشد. - گواهي اشتغال به تحصيل جهت ارائه به بانك عامل الزامي است. - دانشجویانی که بعد از دریافت تسهیلات میهمان می شوند و میهمانی ایشان تداوم می‌یابد و یا دانشجویانی که بر اساس مقررات و ضوابط به واحد دیگری انتقال می‌یابند؛ میزان بستانکاری ایشان در زمینه‌ی این تسهیلات توسط واحدهای مبداء به حساب واحدهای مقصد واریز شود. - امکان معرفي و تشكيل پرونده دانشجو یان در هر مکان کشور جهت دریافت تسهیلات و بازپرداخت اقساط نیز میسر می‌باشد. - داشتن معدل 14 در زمان ارائه درخواست وام برای دانشجو یان ضروري می باشد. - اشتغال به تحصيل دانشجوها در سنوات تحصيلي مجاز داشته باشد. - عدم تامين شهريه يا بورسيه بوسیله سازمان ها و نهادهاي دولتي و غيردولتي برای دانشجویان شاغل.

 

 

 

 

سامانه سهبا یکی‌از سامانه های الکترونیکی دانشگاه پیام نور

 یکی از ازسامانه های الکترونیکی دانشگاه پیام نور  سامانه هوشمند برنامه ریزی آموزشی سهبا می باشد این سامانه با هدف جستجو و نمایش اپ های آموزشی ترمی و روزانه دانشجویان دانشگاه پیام نور فعال سازی شده است. دانشجو ها دانشگاه پیام نوربدون نیاز به مراجعه به حضوری به واحد دانشگاهی می توانند لیست اپلیکیشن های آموزشی خود را از طریق سامانه  سهبا دریافت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

 

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور سال 99 برای تمامی داوطلبان و متقاضیان در این دانشگاه جامع آغاز شد. تمامی داوطلبان و متقاضیان می توانند بعد از اطلاع از رشته های ارشد بدون کنکور پیام نور برای ثبت نام در ارشد بدون آزمون پیام نور در این مرکز دانشگاهی اقدامات لازم را انجام دهند. در این نوشته با ذکر نحوه زمان و همینطور شرایط ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور در خدمت شما هستیم.

 

 

 

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور .

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یک بار در سال انجام یافته و قابلیت تکمیل فرم اینترنتی و اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه داوطلب را در زمان مشخصی فراهم می کند . سال گذشته داوطلبان از 29 مهر تا 8 آبان ماه به بازه 10 روز فرصت داشتند اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم ثبت نام وارد نمایند که پیش بینی ما برای برهه زمانی ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 نیز نسبتاً اواخر مهر ماه خواهد بود . در این مدت که طی خبرها و اطلاعیه های مختلف اعلام می شود ، داوطلبان می بایست به وبسایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال 99 نسبت به درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود اقدام نمایند

 

 

 

نحوه گزینش کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

شیوه پذیرش دانشجو در رشته های فراگیر دانشگاه پیام نور بدین صورت است که 80 درصد نمره آزمون و 20 درصد معدل کل مدت کارشناسی داوطلب ، تاثیر گذار خواهد بود و در صورتیکه داوطلب فارغ التحصیل دوران کارشناسی ناپیوسته باشد ، میانگین معدل کل دوره کاردانی و کارشناسی ملاک پذیرش قرار می گیرد.

 

 

 

شرایط مورد نیاز برای ثبت نام فراگیر ارشد پیام نور سال 99

وضعیت ثبت نام بدون کنکور  ارشد فراگیر پیام نور 99 برای متقاضیانی که یک کدام از وضعیت ذیل را دارا باشند انجام خواهد پذیرفت. 1-مدرک فوق دیپلم ( کاردانی ) 2-دیپلم 4ساله نظام قدیم 3-مدرک پیش دانشگاهی

 بایستی متذکر شویم فقط داوطلبانی که شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سال 99 را ندارند آخرین مدرک تحصیلی ایشان دیپلم فنی و حرفه ای است و این داوطلبان فقط قادر خواهند بود در مقطع کاردانی شروع به تحصیل نمایند.

 

 


درباره ی ثبت نام دانشگاه مجازی پیام نور در دوره ارشد چه می‌دانید؟

در آغاز فرد داوطلب برای ثبت نام دانش گاه مجازی پیام نور اقداماتی انجام می دهد و بعد از پذیرش می تواند به عنوان یک دانشجو آموزش ها را بصورت آنلاین دریافت نماید .بعد از ثبت نام مجازی پیام نورو قبولی هر فرد دراین برهه زمانی نوبت به ثبت نام قطعی و در ادامه نوبت به  کلاس هایی می رسد که به صورت الکترونیکی وبا نصب چند اپ برای فرد دانشجو صورت می گیرد. مورد بسیار اصلی این می باشد که با دقت به بحث پذیرش غیر حضوری دانشگاه پیام نور شرکت و حضور فرد دانشجو در این کلاس های درس هم همچون دیگر دوره های تحصیلی پیام نور اجباری نیست.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

 

انتخاب رشته یکی ازپر سرو صداترین و حساس ترین مراحل شرکت در کنکور دانشگاه آزاد می باشد که یک انتخاب نادرست ممکن است تمامی زحمات شما برای پذیرش در یک رشته و دانشگاه پر متقاضی از دست برود بنابراین در انتخاب رشته خود نهایت دقت را داشته باشید وحتی الامکان از مشاوره با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. نکته مهه دیگرکه نگرانی داوطلبان را در مورد انتخاب رشته ازبین میبرد این است که ممکن است برخی از داوطلبان متوجه شوند کد رشته های نادرستی را ثبت نموده اند باید بگوییم بنا به درخواست های بسیار زیاد داوطلبان امکان ویرایش کد رشته ها فراهم شده است در این مقاله بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

 

 

 

ویژگی های بهترین مشاوره تعیین رشته دانشگاه آزاد چه می‌باشد؟

شاید از خود بپرسید که ویژگی های بهترین مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه می باشد؟ در واقع، این سؤالی است که داوطلبان زیادی در حین انتخاب رشته دانشگاه آزاد از خود می پرسند. بایستی خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که بهترین و جامع ترین مشاوره تعیین رشته دانشگاه آزاد را می توان مشاوره ای دانست که با در نظر گرفتن استعدادها و توانمندی های داوطلب و متقاضی و البته شناخت دقیق فرد از رشته یا رشته های مورد علاقه وی انجام بگیرد. این نکته مهم را نیز مدنظر داشته باشید که مشاوره انتخاب رشته کارآمد و دقیق که بتواند رویه مناسب را به فرد نشان دهد باید شرایط فردی و موقعیت اجتماعی داوطلب را نیز در نظر بگیرد. اما در‌این بین داشتن توجه کافی به موقعیت بازار کار رشته تحصیلی مورد نظر و گزینه علاقه داوطلب نیز اهمیت کمی ندارد.

 

 

 

ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه هنگامی انجام میشود؟

سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد چندین روز پس از آغازمراحل انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 ، امکان جابجایی حق اولویت در انتخاب ها ، حذف یا اضافه نمودن یک رشته محل را به داوطلبان خواهد داد . با توجه به‌این که فعلا زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ معین نیست

 

 

 

ویرایش انتخاب رشته آزاد بر اساس سوابق تحصیلی شامل چه مواردی میباشد؟

یکی‌از تفاوت هایی که برای ویرایش انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون وجود دارد، در روش تصحیح و امکاناتی است که برای این دسته از داوطلبان قرار داده شده است. در صفحه مورد نظر می توانید علاوه بر ویرایش انتخاب رشته آزاد ، درصورتی که که مایل به اضافه نمودن گروه آزمایشی دیگری باشید، گروه های آزمایشی مورد نظر خود را وارد نمائید. از دیگر امکاناتی که برای داوطلبان در سامانه دانشگاه آزاد قرار داده شده است، تغییر گروه آزمایشی می باشد. شما می‌توانید اگر که اشتباها گروه آزمایشی خود را وارد نموده اید، این آیتم را اصلاح فرمائید.

 

 

انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی انجام می گیرد؟

انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت جدا از هم از انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش به نشانی azmoon.org انجام میگردد . داوطلبان برای داشتن انتخاب رشته ای دقیق و بی نقص بایستی از راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد کمک بگیرند تا در طریق چیدمان انتخاب های خود با مشکلات رایج در انتخاب رشته مواجه نشوند .

 

 

 


طریق انتخاب رشته وثبت نام بدون کنکور آزاد

در او‌لین مرحله جهت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه ۀ آزاد به نشانی azmoon.org بروید. در گام بعدی دفترچه راهنمای انتخاب رشته را از  سایت دانشگاه آزاد دریافت نمایید . مرحله بعدی وجه خود را در سایت مربوطه واریز نمائید. مرحله پایان بعد از واریز وجه کد رشته های مورد نظر را از سایت مذکور دریافت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

 

انتخاب رشته دانشگاه آزاد ترم مهر سال 1399 برای کلیه متقاضیان محترم آغاز شد. هر داوطلب جهت انتخاب رشته آزاد پس از مشاهده کارنامه و اطلاع از رتبه و تراز خود باید از طریق ورود به سایت انتخاب رشته آزاد کلیه اقدامات لازم جهت انتخاب رشته مورد نظر خود را از بین رشته های موجود را انجام دهدواستفاده ار مشاور انتخاب رشته دانشگاه  آزاد می تواند داوطلبان را در روند ثبت نام وانتخاب رشته یاری کند.

 

 

روش انتخاب رشته دانشگاه آزاد چگونه است؟

سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org در زمان انتخاب رشته فعال میگردد و قابلیت ورود به آن برای هر فرد داوطلب وجود دارااست. پس از ورود به سایت انتخاب رشته آزاد نوبت به کلیک کردن روی لینکی تحت عنوان پیوند ثبت نام و انتخاب رشته می رسد. پس از باز شدن صفحه باید شناسه دانشگاه آزاد و کد ملی یا کد رهگیری مخصوص اتباع خارجی را در بخش های تعیین شده درج کنید. بعداز انجام این کار امکان ورود به پنل شخصی برایتان وجود دارااست. توجه کنید که کد یا شناسه دانش گاه آزاد را می توانید در انتهای کارنامه خود بیابید. صرفا توجه داشته باشید که قبل از انتخاب رشته آزاد پرداخت هزینه تعیین شده الزامی است.

 

 

ثبت نام دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی انجام می گیرد؟

 دانشگاه آزاد دو بار در سال برای وردی مهر ماه و بهمن ماه فعال می‌شود. اعلام نتایج دانشگاه آزاد بعد از انتخاب رشته نیز در همین سایت انجام می گردد. بیش از 95درصد رشته های دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور و با شرط معدل انجام میشود. یعنی پذیرش براساس سوابق تحصیلی با تمرکز به معدل کتبی دیپلم انجام می‌شود. متقاضیان حتما پیش از انجام ثبت نام بدون کنکور در وب سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org ، دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را مطالعه نمایند.

 

تاثیر تراز و رتبه در انتخاب رشته دانشگاه آزاد چگونه است؟

برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد تراز یا رتبه کشوری مد نظر قرار می‌گیرد و رتبه در سهمیه داوطلبان در انتخاب رشته این دانشگاه بی تاثیر است. در معنا تراز و رتبه کشوری سهمیه داوطلبان لحاظ نمیشود تمامی داوطلبان در یک ظرف سنجیده می شوند. به این ترتیب برای انتخاب رشته دانشگاه ازاد با دقت به تراز موءثر، که تراز شما در زیر گروهی که رشته مورد تقاضایتان در آن قرار دارد، حق اولویت های خود مرتب نمایید. تراز در کارنامه کنکور سراسری با اصطلاح رتبه تمام آزمون درج شده است که توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب رشته دانشگاه آزاد، توضیحات کارنامه کنکور سراسری را نیز مطالعه نمایید تا از معنی و مفهوم تعابیر به کار رفته در کارنامه کنکور آگاهی یابید.

 

 

 

مشاوره انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه را از چه کسی دریافت کنیم؟

فرد مشاور باید اطلاعات جدیدی را در رابطه با لیست دروس ارایه شده در انواع گروه آزمایشی و همین طور ظرفیت پذیرش در هرمورد از این رشته های تحصیلی دانشگاهی بر طبق آخرین دفترچه باکنکور و بدون کنکور آزاد آزاد داشته باشد. از طرف دیگر در طول دریافت مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد و ثبت نام دانشگاه آزاد در مرکز مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد ویا مرکز مشاوره حضوری هر فرد مشاور الزاما باید از تغییرات بوجود آمده در رشته های ارایه شده در دانشگاه ها و همین طور شرایط پذیرش در آنان مطلع باشد.



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

 

داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در رشته های گروه تجربی هستند باید بدانند که علاوه بر کنکور سراسری از طریق پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیز می توانند برای این رشته ها ثبت نام کرده ودر صورت پذیرش نهایی وارد دانشگاه شوند.به دلیل محبوبیت رشته پرستاری تحت عنوان یکی از رشته های گنجانده شده در گروه پزشکی دانشگاه آزاد و سراسری هر ساله شاهد درخواست های مکرر داوطلبان برای ورود به این رشته دانشگاهی هستیم.

 

 

 

رشته های بدون کنکور تجربی

همان گونه که می دانید هر ساله برخی از رشته های گروه علوم تجربی نیز به صورت بدون کنکور ارائه می گردند ولی تحصیل در رشته های تجربی بدون کنکور مانند پزشکی ، برخی از رشته های پیراپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی و … صرفا با شرکت در کنکور و کسب رتبه و تراز بسیار خوب امکان پذیر خواهد بود. با تمرکز به تغییر در ترازو ظرفیت پذیرش هر دوره و روش نو گزینش حرفه های بدون کنکور سال های اخیر ، داوطلبان می بایست در آغاز از کد رشته های ارائه شده بوسیله دانش کده ها و هم چنین طرز پذیرش آن ها آگاهی کامل پیدا کنند تا با دید کامل تری ، مسیر رسیدن به هدف خود را مشخص نمایند.

 

 

 

 

اهمیت بررسی و تحلیل کارنامه قبولی پرستاری

رشته پرستاری از جمله رشته های تیم پزشکی می باشد که علی رغم سختی های پیش رو در زمان اشتغال هنوز هم جزء محبوب ترین حرفه های دانشگاهی گروه تجربی به شمار می رود. چه بسیار داوطلبانی که هر ساله در کنکور دانشگاه آزاد و سراسری رقابت سنگینی بر سر ورود به این رشته دانشگاهی می کنند. از این جهت داشتن آگاهی و اطلاعاتی درباره کارنامه پرستاری می تواند نتیجه ای عالی یعنی داشتن برنامه ریزی مطالعاتی منطقی تر و حساب شده تر برای آن ها همراهباشد. هر ساله و بعد از اعلام نتیجه ها کنکور سراسری طی اقدامی از طرف سازمان سنجش آموزش تمامی کارنامه های داوطلبان حاوی درصد، مرتبه و تراز در وب سایت این سازمان نشر می‌یابد و در دسترس شرکت کنندگان قرار می گیرند. به‌این صورت و با در دسترس بودن کارنامه قبولی پرستاری دانش گاه آزاد و کارنامه پرستاری سراسری فرد برای داوطلب می تواند به نتیجه مورد نظرخود در آزمون گروه تجربی دست پیدا کند.

 

 

 

 

اهمیت بهره گیری از مشاوره تعیین حرفه تجربی چیست؟

به دلیل افت بازار فعالیت در اکثر رشته ها جز تجربی انتخاب رشته تجربی در بین دانشوجویان هر ساله افزایش مییابد.انتخاب رشته تجربی قادر است مسیر موفقیت باشد صرفا باید دانایی خود را نسبت به رشته های ارایه شده در دانشگاه های مد نظر بالا ببرید . شما میتوانید برای انتخاب رشته صحیح و درست با در نظر گرفتن علاقه و استعداد فردی با مشاورانتخاب رشته تجربی تماس گرفته تا شما را در انتخاب راه زتدگی راهنمایی کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

 

نرم افزار تخمین رتبه سراسری می تواند رتبه حدودی شما را در کنکور  تخمین بزند وبه شما کمک کند پیش از اعلام نتایج کنکور سراسری و در مهلت یک ماهه بین کنکور و اعلام نتایج با اطلاع ار رتبه حدودی را در کنکور سراسری با آمادگی بیشتری در انتخاب رشته شرکت کنید. و همچنین متقاضیان شرکت در آزمون زبانهای خارجه می توانند با استفاده  ازتخمین  رتبه کنکور زبان از رتبه احتمالی خود آگاه شوند.

 

 

برنامه تخمبن رتبه سراسری چه کمکی به انتخاب رشته دقیق می کند؟

نرم افزار تخمین رتبه سراسری سازمان سنجش حاوی کارنامه های کنکور می باشد و در واقع نرم‌افزار تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش که دارای کارنامه های کنکور سراسری سال های اخیر میباشد که به صورت مدون برای تخمین رتبه کنکور جمع آوری شده وبه صورت نرم‌افزار در اختیار داوطلبان کنکور قرار گرفته است.

 

 

 

تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان چگونه انجام می شود؟

 تخمین رتبه کنکور منحصرا زبان به داوطلبان کمک می کند تا از حدود رتبه لازم برای قبولی آگاه شوند. با دانستن رتبه موردنیاز برای قبولی زبان، می‌توانید برای مطالعه کنکوری برنامه ریزی کرده و انتخاب رشته صحیحی داشته باشید. مطمئن ترین راه‌های تخمین رتبه به کارگیری از منبع اطلاعاتی جامع و کامل از نتایج کنکور زبان سال های گذشته می‌باشد. امروزه استفاده از نرم افزارهای تخمین رتبه کنکور زبان در میان داوطلبان شناخته شده و پرکاربرد می‌باشد.

 

 

 

انتخاب رشته کنکور زبان در دانشگاه سراسری چگونه است؟

ابتدااجازه دهید عرض کنیم که داوطلبان گروه منحصراً زبان امکان ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه سراسری از جمله غیرانتفاعی، پیام نور و یا شبانه را در رشته های متعدد این مجموعه دارند. مورد اصلی دیگر این که، انتخاب رشته کنکور زبان برای همگی این دانشگاه ها فقط در یک فرم و به صورت هم‌زمان امکان پذیر است. با دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته زبان میتوانید لیست رشته های گروه زبان را مشاهده و مطالعه بفرمایید. توجه داشته باشید که امکان درج یکصد و پنجاه رشته محل از گروه منحصراً زبان را در فرم انتخاب رشته سراسری دارید.

 

 

نکته مهم در انتخاب رشته کنکور زبان

 همواره به یاد داشته باشید که قبل از انجام تعیین رشته زبان با کارنامه کنکور و همین طور تمامی مورد ها درج شده در آن آشنایی کافی پیدا کنید و اطلاعاتی را در زمینه‌ی رتبه در زیر مجموعهرتبه در حوزه‌ و جايگاه کشوری و مواردی از آن بدست آورید.تلاش نمایید از آخرین رتبه قبولی در رشته های مختلف مجموعه زبان مطلع شوید

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

 

ثبت نام بدون دانشگاه علمی کاربردی  در دو نوبت ورودی مهر و بهمن آغاز می شود و داوطلبان واجد شرایط پس از مطالعه دفترچه ولیست رشته های ارایه شده می توانند نسبت به ثبت نام خود افدام نمایند. رشته های این دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته ارایه می شود. هر داوطلب برای ثبت نام لازم است اطلاعاتی از جمله مشخصات فردی و شناسنامه ای اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی و اطلاعات مربوط محل سکونت خود را از پیش آماده نمابد.

 

 

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 نیمسال تحصیلی مهر ماه ثبت نام مقطع کاردانی فنی و حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی برای نیمسال اولیه تحصیلی سال جاری، از 4 شهریور ماه شروع می شود و تا 11 شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت. داوطلبان تحصیل در طی کارشناسی ناپیوسته نیز می توانند برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی داوطلبان ابتدا باید هزینه لغایت 17 شهریور ماه با ورود به سامانه sanjesh.org ثبت نام خود را انجام دهند و بعداز دریافت شماره سریال 12 رقمی، می توانند فرم نام نویسی خود را تکمیل کنند.. خرید کارت 

 

 

 

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

 لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی همانطور که گفته شد لیست مهمی است که می بایست پیش از ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی حتما آن را مطالعه کنیم تا رشته ای را پیدا کنیم که بیشترین تناسب را با ما داشته باشد . در یک مقدمه کوتاه ، در مجموعه صنعت لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی نسبتاً می توان همه حرفه های مهندسی و فنی را روءیت کرد و افراد علاقمند به رشته‌های مهندسی به راحتی می‌توانند با تعیین یکی از رشته های تیم صنعت با حداقل شرایط در دانشگاه جامع علمی کاربردی سرگرم به تحصیل شوند از این حرفه ها میتوان به رشته مهندسی برق ، مهندسی متالوژی و مهندسی کامپیوتر اشاره کرد .

 

 

اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی

از طریق سایت سنجش به آدرس www.sanjesh.org صورت میگیرد . و تقاضاکنندگان با مراجعه به این سایت و با کمک از نوار ابزار سمت راست که مربوط به دانشگاه علمی کاربردی(نوارابزار سبزرنگ) نسبت به مشاهده نتیجه خوداقدام نمایند . زمان اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی برای نیم سال اول طبق سنوات قبلی در نیمه دوم شهریور ماه و برای نیم سال دوم اواخر بهمن ماه است.

 

 

درگاه مشاهده و اعلام نتایج علمی کاربردی مهر 99

نتایج دانشگاه علمی کاربردی ترم مهر از امروز روی سامانه اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی قرار گرفت لذا متقاضیانی که در سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام اینترنتی انجام داده اند از امروز قادر به مشاهده اعلام نتایج خود خواهند بود . داوطلبان توجه داشته باشند اطلاعات ثبت نامی خود را برای ثبت نام مهیا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

 

 

 

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور آغاز شد. کلیه داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت  ثبت نام فراگیر پیام نور بدون کنکور اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند . تاریخ ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور معمولا از طرف سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور بدون کنکور خدمت داوطلبان اعلام شود . در صورت داشتن شرایط و ضوابط ضروری  امکان ثبت نام در مهلت تعیین شده برای هر فرد میسر است.

 

زمان و روش ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400

 

 99 - 1400 سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99-1400 از علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های این دانش گاه ثبت نام بعمل می‌آورد . ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یک بار در سال صورت گرفته

و امکان تکمیل فرم اینترنتی و حق اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه داوطلب را در زمان مشخصی فراهم می کند . سال قبل داوطلبان از 29 مهر تا 8 آبان ماه به مقطع 10 روز زمان داشتند اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم ثبت نام وارد نمایند که پیش بینی ما برای مدت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 نیز نسبتاً اواخر مهر ماه خواهد بود .

 

 

 

 

 

 


شیوه انتخاب  رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

 روش پذیرش دانشجو در رشته های فراگیر دانشگاه پیام نور این چنین است که 80 درصد نمره آزمون و 20 درصد معدل کل مقطع کارشناسی داوطلب ، تاثیر گذار خواهد بود و در صورتیکه داوطلب فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ناپیوسته باشد ، میانگین معدل کل زمان کاردانی و کارشناسی ملاک پذیرش قرار می گیرد. علاوه بر آن داوطلبانی که دانشجوی سال پایان عصر کارشناسی هستند

 

 

 


طریق ثبت نام دانش کده پیام نور

 روش ثبت نام در آزمون های پیام‌نور ( فراگیر) مانند آزمون های سراسری و آزاد بوده و شما می بایست بعد از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام به وارد کردن اطلاعات بصورت اینترنتی در وبسایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نمایید.

 

 

 


موقعیت پذیرش غیر حضوری دانشکده پیام نور

 هر فرد داوطلب برای ثبت نام جهت پذیرش غیرحضوری دانشکده پیام نور در دو عصر با آزمون و بدون آزمون الزامآً بایستی از شرایطی برخوردار باشد که در دو دسته عمومی و منحصر به فرد قرار میگیرند. شرایطی که داشتن آن ها برای ثبت نام و انتخاب رشته جهت پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور کاملاً الزامی و اساسی به نظر می رسد.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

 

 

امکان ثبت نام  مجازی بدون کنکور برای تمامی رشته ها وجود دارد . ثبت نام دانشگاه مجازی بدون کنکور کاردانی – کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی صورت می گیرد.پذیرش دانشگاه مجازی به صورت با آزمون و بدون آزمون صورت می گیرد. داوطلبان در دو ترم مهر و بهمن جهت ثبت نام اقدام نمایند.قبل از انجام ثبت نام می بایستی از زمان وشرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه مجازی مطلع شوند.

 

 

چه مدرکی برای نام نویسی سوای کنکور کالج مجازی نیاز میباشد ؟

 

·         دیپلم آموزشی نطام تازه زمان دوم دبیرستان ·   

      پیش دانشگاهی نظام قدیم ·    

     دیپلم 4 ساله نظام قدیم ·        

 کاردانی  تائید وزارت علم ها پژوهش ها و فناوری

 

 

لیست رشته‌های دانشکده مجازی 99 – 1400


 : فعلا 10 رشته های دانشگاه مجازیدر طول کارشناسی تدریس می شود که مشتمل بر رشته‌های حقوق، زبان و ادبیات انگلیسی در دانش کده شیراز و علوم حدیث در دانشگاه غیرانتفاعی علوم حدیث می باشد. دوران کارشناسی رشته‌های مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر نیز در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر تدریس میگردد

 

 

دانشگاه های مجازی ایران

 بسیاری از دانشگاه های مجازی یا دانشگاه های الکترونیک کشور ، در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش دانشجو می کنند . به عنوان مثال دانش گاه ها و رشته های مجازی می توان به رشته های مهندسی در دانش کده دانشگاه صنعتی اميرکبير ، دانشگاه بين¬ المللی ايران ، دانشگاه صنعتی خواجه نصيرالدين طوسی و... اشاره کرد

 

 

چه‌طور وارد دانش کده مجازی شویم؟

باید بگوییم که ورود به دانشکده های دولتی همانند دانشکده تهران و علم و صنعت متعدد می باشد. در واقع این دانشگاه ها با نشر اطلاعیه ای بر طبق پذیرش دانشجو در بعضی از رشته های خاص، ثبت نام خود راآغاز می نمایند. شرایط ادامه تحصیل در‌این دانش گاه های مجازی در واقع هیچ گونه تفاوتی با سایر دانشگاه های دیگر ندارد و تنها تفاوت مربوط به نحوه تحصیل در‌این دانش کده ها است که به صورت فیلم و مجازی میباشد..



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

داوطلبان کنکور سراسری 99 می توانند دروس امتحانی خود را در آزمون های آزمایشی و یا در آزمون سراسری را به صورت تقریبی محاسبه کرده. امروزه استفاده از نرم افراز تخمین رتبه کنکور سراسری فراگیر شده است. این نرم افزارهای تخمین رتبه بر اساس درصد طراحی و برنامه نویسی نوشته شده اند تا داوطلبان بتوانند با استفاده از این نرم افزار تخمین رتبه بر اساس درصد .درصدهایی که در کنکور زده اند را در این نرم افزار وارد نمایند.

 

 


تخمین رتبه براساس درصد دروس کنکور

تخمین رتبه براساس درصد دروس کنکور 99 با به کارگیری از نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری امکانپذیر است. داوطلبان کنکور سراسری شما میتوانید به سادگی با وارد کردن درصد دروس کنکور ، تخمین رتبه در سهمیه و رتبه کشوری را انجام دهید. داوطلبان کنکور میتوانند با استفاده از برنامه تخمین رتبه براساس درصد ، قبل از اعلام نتایج اول کنکور سراسری ، برای انتخاب رشته برنامه ریزی کنند

 

 


دانلود نرم‌افزار تخمین رتبه سازمان سنجش

 این نرم‌افزار حاوی اطلاعات مهمی است و در واقع نرم‌افزار تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش دارای کارنامه های کنکورهای سراسری سال های اخیر هست که به صورت مدون جمع آوری شده است. داوطلبان می توانند با تعیین سهمیه منطقه ای، رشته ی شرکت کنندگان، سال کنکور و محدوده ی رتبه تعداد بیشماری کارنامه ی واقعی از کنکور سال های گذشته را مشاهده خواهید کرد

 

 

 


تخمین رتبه با قبولی رشته چه‌گونه انجام میشود؟

همزمان با تعیین رشته دانش کده آزاد اسلامی در رشته های با آزمون و انتخاب رشته دانشگاه های سراسری هر داوطلب قادر است اقدامات موردنیاز را برای تخمین رشته قبولی با رتبه با تمرکز به قبولی های سال های گذشته انجام دهد. به این صورت که، تنها کافیست که با درج رتبه خود در سامانه لیست شهرها، استان ها و همین طور رشته های انتخابی در انتخاب رشته مجازی را در نرم‌افزار انتخاب رشته همچون نرم‌افزار انتخاب رشته سازمان سنجش دریافت کنید

 

 

تخمین رتبه کنکور سراسری چقدر اعتبار دارد؟

برنامه تخمین رشته کنکور سراسری چند سالی می باشد که به بازار عرضه شده است ویا در سایت های گوناگون قرار داده شده است. یک واقعیت درباره ی اینگونه این نرم افزارها وجود دارااست. اولا می بایست به این تفکر تولیدکننده خسته نباشید گفت اما حقیقت این است که هیچ ماشین و ابزار سیستم کامپیوتری نمی تواند قدرت تصمیم گیری انسان را داشته باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

 

 

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 برای کلیه داوطلبان آغاز شد. هر داوطلب در صورت برخورداری از شرایط منتدرج در دفترچه با کنکور آزاد اسلامی  باید در مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد هرگونه اقدام لازم برای انتخاب رشته  در دوره های مختلف آزاد را انجام دهند. انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت ار انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش   انجام می شود.

 

 

زمان انتخاب رشته دانشگاه ازاد 99

سال قبل انتخاب رشته دانشگاه آزاد از 25 مرداد  درآغاز شد و تا تاریخ 5 شهریور ماه ادامه داشت . پیش بینی میگردد امسال نیز زمان انتخاب رشته دانشکده آزاد ۹۹ طبق سال قبلی در دهه سوم مرداد ماه آغاز شود

 

 

نکاتی در رابطه با انتخاب رشته دانشگاه آزاد

. 1.متقاضیانی که علاقه مند به تحصیل در دانشکده آزاد هستند ، در حین تعیین رشته باید کارت اعتباری مربوط به این دانشکده را خریداری کنن

2.داوطلبان وقتی می توانند نسبت به انتخاب رشته دانشگاه های آزاد اقدام کنند که عبارت “مجاز” در فیلد تعیین رشته این دانشگاه ذکر شده باشد

3.  انتخاب رشته دانشگاه آزاد، بعد از انتخاب رشته دانش گاه های سراسری انجام میگردد و داوطلبان می بایست در طول مقرر از      azmoon.org سایت انتخاب رشته دانش گاه آزاد ، نسبت به انتخاب کد رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند...

تعداد انتخاب های مجاز برای هر داوطلب 100 کدرشته محل می باشد.4.

 

 

 

راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون

کلیه داوطلبانی که اسلامی را دارند لزوماً بایستی در حین رقم خورده راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد یعنی مهر و بهمن ماه همه اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند. باید عرض کنیم که دانش گاه آزاد اسلامی در تمامی مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی داوطلبان و متقاضیان را به صورت بدون آزمون و طی دو  گوناگون جذب می کند. از این رو، با فراهم آمدن امکان تحصیل بدون کنکور در این دانش گاه جامع به آسانی می توانید به آرزوی خود یعنی تحصیل در دانش کده برسید و به منظور خود در‌این رابطه جامه عمل بپوشانید

 


شرایط عمومی ثبت نام دانش کده آزاد:

 

1.معتقد بودن به دین اسلام 2.عدم سو پیشینه اخلاقی 3.عدم دشمنی با نظام ایران 4.برخورداری از سلامت جسمی و روانی متناسب با رشته تحصیلی.

 



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

 

ثبت نام برای داوطلبان آغاز شد. هدف از ورود به سامانه سجاداین است که دانشجویان بتوانند درخواست های خود را به صورت الکترونیکی در سامانه ثبت کنند. هر فرد می تواند از طریق  ثبت نام سامانه سجاد جهت انجام و پیگیری امور مربوط به خود اقداماتی انجام دهند.البته قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام سجاد  دریافت ثبت نام در سامانه سجاد برای افراد مایل به ثبت نام در سایت الزامی بنظر میرسد.

 

 

 

ثبت نام در سامانه سجاد امور دانشجویان

 وزارت علوم سامانه ای با نام سامانه سجاد با هدف احتساب درخواست داوطلبان به صورت الکترونیکی طراحی کرده و همه اطلاع رسانی های مورد نیاز را پیرامون بورس و اعزام دانشجو یان ، دانش آموختگان ، دانشجو یان داخل و خارج ، دانشجویان شاهد و ... در آن قرار می دهد . متقاضیان به منظور استفاده از سامانه جامع سجا امور دانشجویان میتوانند در آن ثبت نام کرده و درخواست استفاده از خدمات را ثبت نمایند

 

 

 

 

سامانه سجاد portal.saorg.ir ثبت نام ارز دانشجویی

 تکلیف ارز دانشجویی بعداز ماه ها توقف، بالاخره مشخص شده و دانشجو یان شاغل به تحصیل در دانشگاههای خارج از کشور از این پس میتوانند مبنی بر دستورالعمل بانک مرکزی و تایید وزارت علوم، نسبت به دریافت سهمیه ارز دانشجویی که ۲ بار در سال به آنان تعلق خواهد گرفت، اقدام کنند

 

 

 

 

لزوم تعبیه بخش پشتیبانی سامانه سجاد

 در سایت سجاد دوستان عزیز توجه داشته باشید که بخش پشتیبانی سامانه سجاد به منظور امداد به شما دوستان عزیز مخاطب و مراجعه کنندگان به وب سایت سجاد طراحی شده است. در واقع، هر فرد در صورتی که در طی ثبت نام، صدور و دریافت فعالیت و یا هر مدت دیگری با مشکلی در طول فعالیت با سامانه سجاد مواجه شد قادر است برای ثبت درخواست خود از طریق پشتیبانی سامانه سجاد اقدامات لازم را انجام دهد. بعداز ثبت درخواست در بخش پشتیبانی سامانه سجاد به درخواست فرد رسیدگی می‌گردد و سپس به مراتب فایده به وی اعلام میگردد

 

 

سامانه سجاد به چه کاری می آید؟

 در پاسخ باید عرض کنیم که سامانه سجاد سامانه ای است که به وسیله وزارت علوم طراحی و در دسترس تعداد زیادی کاربر قرار گرفته می باشد. در واقع، مهم ترین و مطرح ترین هدف از طراحی سامانه سجاد دسترسی افراد به سامانه ای جهت ثبت الکترونیکی انواع درخواست هاست.

 

..



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

                                    

 

 

 

 

ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی فرصتی دوباره برای تحصیل در رشته های دانشگاهی مورد علاقه داوطلبان کنکور و متقاضیان ورود به دانشگاه فراهم کرده است. پذیرش بدون آزمون در رشته های با سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری (دانشگاه تهران) – آزاد و پیام نور فراهم نموده است.همجنین دانشگاه تهران بدون آزمون شامل چند نوع دانشگاه می شود که با توجه به نوع دانشگاه شرایط ورود بدون آزمون به دانشگاه تهران نیز متفاوت است.

 

 

زمان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

 

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی سراسری 99 در دو نوبت ورودی مهر و ورودی بهمن برگزار می شود . علاقه مندان پذبرش بدون آزمون این دانش کده ها باید در زمان تعیین شده برای نیم سال ورودی مورد نظر خود ، اقدام به ثبت نام کنند .

 

معرفی رشته های بدون کنکور دانش گاه آزاد

رشته هایی که داوطلبان بدون کنکور دانش گاه آزاد می توانند نسبت به تحصیل در آن ها اعلام علاقه مندی نمایند ، در قالب دفترچه ثبت نام و  رشته بر اساس سوابق تحصیلی99 و از طریق وبسایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می گردد. لیست رشته های ارائه شده تمامی واحدهای دانشگاهی آزاد و در تمام سطوح مثلا کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته از طریق دفترچه های مختص به خود در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

 

تفاوت زمان ثبت نام دانش کده پیام نور با سایر دانشگاه ها :

دانش گاه پیام نور نیز همانند سایر دانش گاه های بدون کنکور دیگر، در دو ترم مهر و بهمن اقدام به جذب داوطلبان می نماید و از نطر برهه زمانی ثبت نام هیچ تفاوتی با سایر دانش کده های دیگر نخواهد داشت. داوطلبان با مراجعه به سازمان سنجش و آموزش کشور می توانند برای تکمیل اطلاعات و همچنین دریافت فرم مربوط به ثبت نام اقدام نمایند.

 

مشاوره پذیرش مبنی بر سوابق تحصیلی:

علاقه مندان به ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانش کده های دولتی بعد از مطالعه شرایط طریق ولیست رشته های ارایه شده در ئفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری با فراهم کردن مدارک لازم نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. هر ساله دانشگاه های سراسری اقدام به جذب دانشجو هم از طریق کنکور سراسری و هم بصورت بدون آزمون می نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

                     

 

دریافت مشاوره برای هریک از گروه های تحصیلی برای هر فرد متقاضی و داوطلب ضروری است. در واقع هر داوطلب یا دانش آموز برای انتخاب رشته کنکور به دریافت مشاوره و راهنمای جامع نیازمند است. بدین ترتیب هر فرد می تواند بهترین انتخاب رشته را در گروه آزمایشی خود داشته باشدو آینده خوب و درخشانی را برای خود رقم بزند.

 

انتخاب رشته دانشکده آزاد کنکور انسانی

ملاک قبولی برای ادامه تحصیل برای بسیاری از داوطلبان متفاوت خواهد بود . برای عده ای حرفه ای که در آن تحصیل می کنند از اهمیت فوق العاده ای برایشان برخوردار است و کسانی دیگر شهر و دانش گاه برایشان حق اولویت دارااست . در سالهای اخیر با ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ، این امکان برای داوطلبان مهیا شد تا با شرکت در یک آزمون بتوانند هم در دانش گاه سراسری و هم در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته نمایند . از ویژگی های انتخاب رشته کنکور انسانی می توان به عدم تاثیر بومی گرینی اشاره کرد.

 

 

انتخاب رشته دانش گاه سراسری کنکور تجربی

 منظور از دانشگاه های سراسری عبارتند از دانش کده های روزانه ، نوبت دوم ، غیرانتفاعی ، پیام نور و پردیس خودگردان. انتخاب رشته کلیه ی این دانشگاه ها به صورت همزمان و درقالب یک فرم انتخاب رشته انجام میشود و رشته هایی که کلاً واحد های دانشگاهی فوق ارائه می شود ، در دفترچه ای تحت عنوان دفترچهانتخاب رشته کنکور تجربی گردآوری شده است. داوطلبان می توانند بعد از دانلود دفترچه ، حداکثر 150 کدرشته محل تعیین نمایند. • رشته های مجموعه علوم پزشکی در دانش گاه های پیام نور و غیرانتفاعی ارائه نمی شود و بیشتر رشته های این دانشگاه دربرگیرنده مجموعه علوم پایه (زیست شناسی ، شیمی کاربردی ، شیمی محض و…) ، علوم انسانی (حسابداری ، مدیریت ، حقوق ، روانشناسی و …) و فنی مهندسی (مهندسی صنایع ، عمران و …) میباشند. • برای انتخاب رشته دانش گاه های سراسری نیازی به پرداخت هزینه در سایت سنجش نیست.

 

 

انتخاب رشته ریاضی

 انتخاب رشته ریاضی به شرطی می تواند مسیر موفقیت شما باشد که آگاهی خود را نسبت به رشته های ارائه شده در دانشگاه های مد نظر بالا ببرید و بدانید رشته ی مورد علاقه ی شما در کدام یک از دانش گاه های کشور‌ایران رتبه ی بهتری دارد و با گزینش صحیح و آگاهانه بتوانید به اهداف بزرگتر دست یابید. دغدغه مهم کنکوری ها این است که چه طور می‌گردد با مرتبه خود در دانشگاه مد حیث در رشته ی مورد عشق قبول شد. 

 

 

ویژگی انتخاب رشته خوب:

آخری گام دانش آموزان برای ورود به دانشگاه انتخاب رشته کنکور است و از نظر بسیاری از مشاوران تحصیلی مهمترین گام نیز همان گزینش رشته کنکور محسوب می شود به عبارت دیگر یک انتخاب رشته غلط می‌تواند زحمات چندین و جند ساله داوطلب کنکور بر باد دهد.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

انتخاب رشته دو گروه آزمایشی هنر وزبان آغاز شد. تمامی متقاضیان می توانند بعد از انتشار کارنامه کنکور هنر با اطلاع از شرایط انتخاب رشته کنکور هنر برای انتخاب رشته های تحصیلی این گروه آزمایشی اقدام نمایند و همچنین انتخاب رشته کنکور زبان که از مهم ترین انتخاب رشته کنکور است نیز می بایست با کسب اطلاعات دقیق در رابطه با نحوه صحیح انتخاب این رشته انجام شود.

 

کارنامه انتخاب رشته هنر

چنانچه داوطلبی هستند که تنها در کنکور سراسری هنر شرکت کرده اید ، پس از اعلام نتایج کنکور می توانید کارنامه کنکور هنر را از طریق وبسایت سنجش دریافت نمائید . ولی در شرایطی‌که در یکی گروه های آزمایشی اصلی نیز شرکت کرده اید و کنکور هنر را نیز داده اید ، برای هر دو آزمون شما بطور مشترک یک کارنامه صادر گردد که اطلاعات هر دو آزمون شما را در جداگانه ولی مستقل درج کرده اند و از طریق وب سایت سنجش می‌توانید دریافت نمائید وانتخاب رشته کنکور هنر را انجام دهید.

 

انتخاب رشته کنکور زبان

 کسانی که از کودکی زبان خوانده اند و سر کلاسهای زبان رفته اند برای این رشته ها ایده ال می باشند. برای این انتخاب رشته کنکور زبان دسته چندان سخت نیست ولیکن گاهی پیش میاید که داوطلبان سایر گروهها رتبه های خوبی در‌این کنکور میاورند و رتبه نسبتا خوبی نیز در کنکور مهم خود می‌آورند. بهتر می باشد خیلی منطقی تر باشید. بازار کار رشته های زبانهای خارجی خوب است و از طرفی اشخاصی که یک لهجه دیگر را به خوبی بلندند دیگر یک نفر حساب نمی شوند و درحال حاضر دو نفر شده اند. علاوه بر کمک به فهم و شعور یک فرهنگ و سرزمین دیگر و همزبانی با آنها، وجود روابط نزدیک کشورها به همدیگر در دنیای مدرن امروز بازار فعالیت این رشته ها را گسترش داده می باشد.

 

روش تخمین رتبه کنکور زبان

با تمرکز به اینکه کنکور زبان یکی از کنکور های آزمایشی شناور است، بسیاری از داوطلبان ممکن می باشد اینگونه تصور نمایند که پذیرش در آن به راحتی صورت خواهد پذیرفت. تا حدودی نشان میدهد که برای پذیرش در‌این رشته در هریک از دانشگاه های معتبر ، نیازمند رتبه های بسیار پایین خواهید بود که علاوه بر آن ظرفیت هر یک از رشته ها تعیین کننده بسیار مهمی در این رابطه خواهند بود

روش تخمین رتبه کنکور زبان به دو صورت میباشد. در یکی از گونه های آن می تواند به صورت الکترونیک و با به کارگیری از باشد که با به کارگیری از این مورد ، به صورت الکترونیک و بدون دخالت انسان ، شما میتوانید به راحتی تنها با وارد نمودن درصدهای مورد نظر خود، از مرتبه احتمالی با توجه به حوزه‌ و سهمیه با خبر شوید. نوع دوم تخمین رتبه کنکور زبان با به کارگیری از نرم افزارهایی اندروید و ios صورت می پذیرد. بدین مضمون‌ که شما با نصب این نرم افزار در گوشی و یا تبلت خود، به راحتی با وارد نمودن هریک از درصدها همانند وبسایت ها از حدود رتبه خود اطلاع دقیق یابید. این نوع از تخمین رتبه بسیار مورد استقبال داوطلبان قراردارد زیرا می توانند همیشکی به آن دسترسی داشته باشند و در هر زمان بتوانند به انجام تخمین رتبه بپردازند.

 

 

نکات اساسی درمورد انتخاب رشته زبان وهنر

: 1.نکته مهمی که در انتخاب رشته در گروه زبان های خارجی باید مد نظر قرار بگیریم آن است که ماحصل ۴ سال تحصیل در رشته کارشناسی یکی از زبان های خارجی، اخذ مدرک لیسانس رشته مورد نظر بوده که شاید یک تا دو سال تحصیل در آزموشگاه های تخصصی زبان کشور یا بازه تکمیلی شش ماهه خارج از کشور بتواند احاطه شمارا به زبان مورد نظر از هر که در این رشته مدرک کارشناسی دارد، بیشتر کند. به این ترتیب شرط یادگیری کامل یک زبان خارجی غیر انگلیسی و عربی در کشور‌ایران، داشتن لیسانس آن رشته از دانش گاه ها نیست.

2. داوطلبان می بایست بر حسب نیاز جامعه و علایق خود انتخاب رشته کنکور هنر را انجام دهند . بنابراین بایستی توجه کافی در‌این مورد بنمایند تا آگاهانه انتخاب درستی را انجام دهند .قابل ذکر است که از ویژگی های دیگر گزینش رشته کنکورهنر دانش گاه آزاد می توان به عدم تاثیر بومی گزینی در انتخاب رشته دانشگاه آزاد اشاره کرد.بسیاری از داوطلبان به دنبال پذیرش راحت تر در رشته دلخواه خود می‌باشند که دانشگاه آزاد این امکان را برای داوطلبان آماده نموده است .



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

                                   

 

 

 

کلیه دانش آموزان و داوطلبان کنکوری می توانند از مشاوره تحصیلی آنلاین و تلفنی بهره متد شوند. مشاوره تحصیلی آنلاین این امکان را برای کلیه داوطلبان فراهم می کند تا پاسخ آنلاین به سوالات اتنخاب رشته کنکور را دریافت نمایند. با استفاده از مشاوره تلفنی انتخاب رشته رایگان می توانید از کلیه خدمات لازم بدون نیاز به صرف هزینه بهره مند گردید. استقاده از هر مشاوره آنلاین وتلفنی می توانید از مزایای این نوع مشاوره ها بهره مند شوید.

 

مزیت مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری

اتفاقی که همیشه برای بیشتر داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری شکل می دهد عدم رضایت از رتبه و انتظار بیشتر از نتایج می باشد. از‌آنجا‌که وقت بسیار کمی را برای انتخاب رشته دارند و سردرگم میگردند نیاز به مشاوران تحصیلی جهت دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته کنکور بیشتراز پیش احساس می شود. خیلی از داوطلبان به علت های مختلف توان دسترسی به مشاوران حرفه ای در آن برهه زمانی مدت کم را ندارند و بهترین شیوه برای آنها کمک دریافت کردن از مشاوران تلفنی است.

 

 

آیا مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین توسط ربات یا برنامه انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش صورت می پذیرد؟

خیر مشاوره تحصیلی آنلاین با تمرکز به متخصصینی که آنلاین میباشند به داوطلبان کمک می نمایند تا با توجه به علایق و استعداد و همچنین راهنمایی و معرفی رشته های دانشگاهی به شما یاری کنند تا به راحتی دست به انتخاب رشته بزنید.

 

 

مشاوره تلفنی انتخاب رشته

هنگامی که پای کنکور و انتخاب رشته در میان باشد یکی‌از مهم ترین حالت هایی میباشد که فرد نیاز به مشورت یا همان مشاوره برای انتخاب رشته دارااست به دلیل آن که طبیعتا تحصیل در رشته ای که بهترین انتخاب ممکن برای رتبه فرد و متناسب ترین انتخاب با استعداد ها ، علایق ، شخصیت و وضعیت وی باشد می تواند آینده شغلی و در‌پی آن مسیر زندگی شخص را انتخاب کندمشاوره تلفنی اتخاب رشته همان راهنمای موردنیاز ما در این مورد است .

 

 

مزایای مشاوره انتخاب رشته آنلاین و تلفنی:

هزینه بالای مشاوره حضوری انتخاب رشته کنکور: هزینه زیادی می باشد که مشاوره انتخاب رشته حضوری در مقایسه با مشاوره انتخاب رشته تلفنی و آنلاین دارد (معمولا از ۵۰۰ هزارتومان به بالا). در این شرایط اقتصادی امکان تامین این هزینه برای بخش اعظمی از خانواده ها ناممکن می باشد داشتن یک یا یک سری سوال کوتاه درباره با انتخاب رشته کنکوز: گاهی ممکن می باشد شما انتخاب رشته خود را تقریبا انجام داده باشید البته درباره با یک قانون خاص، یک رشته خاص و یا جابجایی تعدادی حق اولویت که شک وتردید دارید سوالاتی داشته باشید. همچنین ممکن است حین انجام روند انتخاب رشته در وبسایت سازمان سنجش با سوال و یا مشکلی مواجه شوید که بایستی سریع بپرسید و یا برطرف نمائید. در چنین مواردی مشاوره تلفنی و آنلاین انتخاب رشته گزینه بسیار مناسبی با یک هزینه نادر و از همگی مهمتر اتلاف زمان کمتر است.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

 

انتخاب رشته کنکور سراسری و قبولی در هررشته شرایط خاص خودش را دارد. بنابراین برخی داوطلبان به دلیل نا آگاهی که دارند ممکن است نتوانند در رشته مورد علاقه شان پذیزفته شوند. روش هایی برای انتخاب رشته کنکور سراسری وجود دلرد که می توانید باتوجه به تراز و رتبه خود در بهترین دانشگاه پذیرفته شوید .داوطلبان می توانند با ارتقا آگاهی خودت نسبت به این فنون بهترین انتخاب رشته را داشته باشند.

 

 

فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری 99

مهم ترین مرحله در انتخاب رشته کنکور سراسری 99 آنالیز وضعیت علمی داوطلبان بر اساس کارنامه کنکور سراسری 99 می باشد . به‌این منظور داوطلبان می بایست در حین اعلام نتیجه ها نخستین کنکور سراسری 99 به وبسایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و کارنامه خود را که حاوی درصد دروس ، رتبه ، تراز و موقعیت مجاز بودن آن‌ها در عصر های روزانه و غیر روزانه هست دریافت نمایند . داوطلبانی که بر طبق این کارنامه مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند خود را برای این مرحله عاقبت ساز آماده نمایند . سازمان سنجش بعداز نشر کارنامه اولیه داوطلبان دوران انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ را اعلام کرده و قابلیت تکمیل فرم اینترنتی را فراهم می کند .

 

تعیین رشته کنکور سراسری چه زمانی انجام میشود؟

 در رابطه با زمان در لحاظ گرفته شده برای تعیین رشته کنکور سراسری بایستی خدمت شما عرض کنیم که مبنی بر سال های قبل برگزاری آزمون ورودی دانشکده ها به طور تقریبً یک هفته سپس در سایت سازمان سنجش این مراحل اصلی آغاز می شود. برای کنکور سال قبلی یعنی سال 99 این تاریخ از بیستم مرداد ماه آغاز شد و تا 26 مرداد نیز زمان داشت. برهه زمانی معلوم و دقیقی را نمی توان برای گزینش رشته کنکور سال بعد از آن اعلام کرد و بایستی تا موعد آن منتظر ماند.

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

 داوطلبان در مرحله انتخاب حرفه کنکور سراسری 99 قابلیت تعیین 150 کد رشته محل را دارا هستند. در وهله نخستین از عوامل اساسی و اثر گذار در انتخاب حرفه کنکور مانند در نظر گرفتن معیار علاقه به رشته محل ها و همچنین آینده شغلی آن غافل نشوید (تلاش نمائید در مرحله انتخاب رشته تمامی مورد ها تاثیرگذار در گزینش رشته را مورد بررسی قرار دهید). پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور 99 و آگاهی از همه موارد مربوط به تعیین رشته و روش قبولی در رشته ها ، ظرفیت ها کد رشته ها و … بدون در نظر دریافت کردن تراز و درجه ، رشته های مورد علاقه خود را جدا نمائید و در دفترچه ای یادداشت فرمائید.

 

 

زمان مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 99

سال گذشته کارنامه آخرین کنکور سراسری در روز پنج‌شنبه مورخ 98/06/28 بر روی وبسایت sanjesh.org منتشر شود . پیش بینی می شود امسال هم کارنامه سبز کنکور سراسری 99 در دهه سوم شهریور ماه بر روی وب سایت سازمان سنجش قرار بگیرد .

 

نحوهانتخاب رشته صحیح کنکور:

رای حق اولویت بندی بهتر با تمرکز به رتبه خود اینگونه عمل فرمایید. ابتدا رویایی ترین وبهترین انتخاب خود را در فرم گزینش رشته سنجش مخصوص رشته خود را وارد نمائید . بهتر است از 150 انتخاب حداقل 30 انتخاب انتخابهای رویایی باشد که شما حتی شانس قبولی وشانس قبولی شما در آنان کم احتمال می باشد وشامل رشته هایی کیفیت خوب در دانش گاه های خوب میباشند.سعی فرمائید 50 تعیین بعدی خود را در گزینش خوش بینانه بچینید و 50 انتخاب بعدی خود را با احتمال بالا و توانمند قرار دهید و 20 انتخاب آخر منحصر انتخابهایی است که صد درصد در آن قبول هستید.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

 

 

به اطلاع می رساند انتخاب رشته دانشگاه آزاد آغاز شده است . هر داوطلب با توجه به شرایط مندرج در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی می تواند اقدام به انتخاب رشته کند. علی رغم تصمیم مسؤولین مبنی بر اقدام ثبت نام هردو دانشگاه سراسری و آزاد و بوجود آمدن تغییراتی در نحوه برگزاری آزمون ولی هنوز ناظر بر برگزاری انتخاب رشته دانشگاه سراسری و آزاد بصورت مجزا هستیم .

 

 

زمان انتخاب رشته دانشگاه ازاد 99

سال پیشین انتخاب رشته دانش کده آزاد از 25 مرداد آغازشد و تا تاریخ 5 شهریور ماه ادامه داشت . پیش بینی می‌گردد سال جاری نیز زمان تعیین رشته دانش کده آزاد ۹۹ طبق سال پیشین در دهه سوم مرداد ماه اغازشود

 

 

روش انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه گونه می باشد؟

در رابطه با شیوه و چگونگی انتخاب رشته آزاد باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که هر داوطلب جهت گزینش رشته آزاد بعداز مشاهده کارنامه و اطلاع از جايگاه و تراز خود باید از طریق ورود به سایت انتخاب رشته آزاد تمامی اقدامات موردنیاز جهت تعیین حرفه مورد نظر خود از میان رشته هارا انجام دهد. وبسایت گزینش حرفه دانش گاه آزاد به نشانی azmoon.org در طی انتخاب حرفه فعال می‌شود و قابلیت ورود به آن برای هر فرد داوطلب وجود داراست. بعداز ورود به سایت انتخاب رشته آزاد نوبت به کلیک کردن روی لینکی تحت عنوان لینک ثبت نام و انتخاب رشته میرسد. بعداز باز شدن صفحه می بایست شناسه کالج آزاد و کد ملی یا کد رهگیری مخصوص اتباع خارجی را در بخش های تعیین شده درج فرمائید. پس از انجام این کار قابلیت و امکان ورود به پنل شخصی برایتان وجود دارد. اعتنا نمائید که کد یا شناسه دانشکده آزاد را می‌توانید در انتهای کارنامه خود بیابید. تنها توجه داشته باشید که قبل از گزینش رشتهآزاد پرداخت هزینه تعیین شده الزامی است.

 

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد:

در زمینه راهنمای انتخاب رشته آزاد بهتر است توجه داشته باشید تعداد انتخاب های مجاز داوطلبان حداکثر 100 کدرشته محل است و باید این 100 کد حرفه را صرفا از مجموعه آزمایشی که در کنکور آن شرکت کرده اند ، انتخاب نمایند. شیوه تحلیل فرم گزینش حرفه این چنین می‌باشد که از در آغاز رشته های انتخابی شمارا ارزیابی می کنند و در‌صورتی‌که تراز شما مناسب با یکی‌از رشتهها باشد ، در همان رشته پذیرفته خواهید شد

 

 

راهنمای انتخاب رشته در سامانه azmoon.iau.ac.ir

مشاوره گزینش رشته دانشکده آزاد بدون کنکور از مباحث مهمی میباشد که سرنوشت شغلی آینده را گزینش می کند وحتما باید با مشاوری حاذق که نسبت به بازار شغلی فعلی رشته شما دوراندیشی بدون نقص دارااست و می تواند مطابق با استعداد شغلی شما دانش آموزان بهترین رشتهرا بیابد و به سامانه azmoon.iau.ac.ir هدایتتان می کند.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

به اطلاع میرسانم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر اغلز شده است. داوطلبان گرامی جهت پذیرش در مقطع کاردانی و کارشناسی واحدهای دانشگاهی علمی کابردی سراسر کشور با ورود به سامانه ثبت نامی دانشگاه علمی کاربردی و مطالعه دفترچه علمی کاربردی و اطلاع از رشته های موجود در واحدهای دانشگاهی  جهت ثبت نام اقدام نمایند .

 

 

جزئییات دفترچه ثبت نام اینترنتی علمی کاربردی نیمسال اول

رشته های هنر و زبان های خارجی نمونه ای از رشته های بدون آزمون پر تقاضاکننده دانشگاه علمی کاربردی می‌باشند. در دانشگاه جامع علمی کاربردی تنوع حرفه ها بسیار می باشد و داوطلبان ثبت می توانند در مجموعه زبان‌های خارجی، انگلیسی، فرانسوی و در تیم هنر، هنر های ذهنی، طراحی و دوخت لباس، صنایع دستی، سینما و رشته موسیقی را تعیین کنند و همچنین مجموعه صنعت جامع علمی کاربردی نیز دارای فن های خوبی است که شامل تمام رشته های فنی و مهندسی مهم نیز می‌شود ، ثبت نام دانش کده علمی کاربردی ورودی نیمسال نخستین نیز دربرگیرنده این رشته ها هم خواهد بود.

 

 

وضعیت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سال

پذیرش افراد در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 فقط بر اساس سوابق تحصیلی افراد است و فرقی نمی‌کند که چه کسی زودتر ثبت نامش را انجام دهد و پذیرش صرفا مبتنی بر معدل و سوابق تحصیلی افراد خواهد بود. پس از بابت دیرتر اقدام کردن نسبت به برخی از داوطلبان نگرانی نداشته باشید زیرا چیزی که در نهایت تحلیل می‌گردد معدل و نمرات شما خواهد بود. کسانی که تمایل دارند در زمانه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 99 ادامه تحصیل دهند باید مدرک دیپلم داشته باشند و کسانی که میخواهند در زمانه کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل داشته باشند بایستی مطلقا مدرک کاردانی را داشته باشند

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شامل 4 تیم آموزشی صنعت ، کشاورزی ، مدیر و خدمات اجتماعی و فرهنگ وتمدن و هنر میشود که دو بار در سال برای مقاطع کاردانی و کارشناسی منتشر می شود . طرفداران به تحصیل در فن های دانشگاه علمی کاربردی لازم است پیش از ثبت نام ، لیست فن های ارائه شده در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را به دقت چک نمایند .

 

زمان اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی

 هر مورد از داوطلبین که بعد از اعلام نتیجه ها علمی کاربردی ترم مهر در حرفه انتخابی خود پذیرفته شده اند بایستی نکات زیر را رعایت نمایند. • برطبق مقررات مربوط به گزينش متمركز هر يك از حرفه‌هاي تحصيلي تیم ‌هاي آموزشي از بين داوطلبیني كه حد نصاب  مورد نیازرا احراز كرده‌اند. پذيرفته ‌شدگان لازم می باشد در يكي از روزهاي که متعاقبا اعلام میگردد با در دست داشتن مدارك درج شده که در ادامه می آید با توجه به كد رشته محل قبولي خود به نشاني تعيين شده در جدول شماره 4 دفترچه راهنماي پذيرش مراجعه کنند.

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشکده علمی کاربردی در سال پیشین برای دوران کاردانی 7 شهریور و برهه زمانی کارشناسی 14 شهریور اعلام شد. بدین ترتیب این سال می توان احتمال داد نسبتاً دو هفته پس ار اعلام مهلت ثبت نام نسبتاً اواخر شهریور تا اوایل مهر ماه  نتایج علمی کاربردی اعلام خواهد شد.

 

 

 

 

شهریه دانش کده علمی کاربردی در سال 99


همگی داوطلبان کالج علمی کاربردی موظفند  شرایط نام نویسی علمی کاربردی که در دفترچه دانشکده علمی کاربردی روایت شده را دارا باشند تا نام نویسی ایشان آخرین در دانش کده علمی کاربردی آخری خواهد شد از سایر حالت پذیرش می شود به مورد ها ذیل اشاره نمود که داوطلبان پیش از نام نویسی اینترنتی دقت کافی را به‌این مورد ها داشته باشند : شهریه اثبات برای نام نویسی فارغ از امتحان کالج علمی کاربردی در زمان کاردانی دانشکده علمی کاربردی ورودی نیمسال نخستین در زمان کاردانی در میان 450 تا 550 هزار تومان و شهریه متغیر میان 450 تا 650 هزار تومان می‌باشد. همینطور در بازه زمانی کارشناسی، شهریه اثبات در بین 500 تا 675 هزار تومان و شهریه متغیر فی مابین 500 تا 700 هزار تومان میباشد. این ارقام نسبت به سال قبل با رو به بالا نزدیک به 10 الی 20 درصد هم پا بوده میباشد، همینطور لازم به ذکر میباشد که شهریه دانش گاه علمی کاربردی از دانش گاه های غیرانتفاعی و آزاد کمتر و در بعضا موردها بیشتر و یا این که برابر با شهریه دانش کده پیام روشنایی است.

 



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

نظام وظیفه وسربازی ازجمله وظایفی است که ذهن پسران را از 18 به خود مشغول کرده است . همه آقایان جهت تحصیل در دانشگاه نیاز به تعیین وضعیت نظام وظیفه خود دارند . در این میان برخی از آقایان در پی خرید سربازی خود هستند . باید بگوییم در حال حاضر جریان خرید خدمت سربازان فراری و دیگر سربازان مشمول منتفی است. در رابطه با علت این امر حذف خرید سربازی باید بگوییم به گفته مسؤولین یک نوع بی عدالتی محسوب می شود .

 

موقعیت در لحاظ گرفته شده برای خرید خدمت سربازی چه میباشد؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم اینک امکان خرید سربازی برای هیچ مشمولی مهیا نیست. ولی از آن جایی که قابلیت یا عدم قابلیت خرید سربازی در سال 99 هنوز مشخص نیست درین قسمت اشاره ای به شرایط خدمت سربازی با توجه به موقعیت تعیین شده در سال گذشته برای شما عزیزان داریم. در سال قبلی، قیمت خرید خدمت سربازی برای مشمولین دارای مدارک متعدد تحصیلی مثلا افراد دارای سند دیپلم، کارشناسی، دکتری تخصصی و فوق لیسانس ارتقاء پیدا کرد. این افزایش هزینه 3 برابر نرخ قبل بود. گزینه دیگر این که، افراد تحت پوشش کمیته امداد و همین طور سازمان بهزیستی جهت خرید خدمت از تخفیف 50 درصدی برخوردار بودند.

آخرین خبر ها از روش خرید خدمت سربازی

 با توجه به لغو قانون خرید سربازی در سال ۱۳۹۹، هیچ گونه خبری بر پایه ی فروش خدمت سربازی منتشر نشده و فقطً برای آن دسته از مشمولانی که در سال ۹۷ اقدام به خرید سربازی کرده و در سال ۹۸ یک قسط از مبلغ خرید خود را پرداخته‌اند فرصتی ایجاد شده است که تا آخر سال ۱۳۹۹ اقدام به پرداخت جریمه خود کرده و کارت پایان خدمت را دریافت نمایند. روشن می باشد که تمام افرادی که در این طرح ثبت نام کرده اما نسبت به پرداخت اقساط اقدامی نکرده‌اند مشمول خدمت نظام وظیفه بوده و می‌بایست در اسرع وقت نسبت به تعیین‌تکلیف وضعیت خود اقدام نمایند.

کسری خدمت سربازی چگونه اعمال می‌شود؟

 بنا به گفته رپیس اداره نیروی انسانی نظام وظیفه عمومی ناجا و طبق قانون وظیفه عمومی دوران روزگار خدمت سربازی در سال 99 برای همه مشمولین 24 ماه می باشد؛ البته مقطع مدت سربازی برای افراد ذکور در کشورما 30 سال می باشد که دو سال از آن ضرورت میباشد و الباقی آن بازه زمانی احتیاط و در مواقع نبرد به حساب خواهد آمد. کسری خدمت سربازی که برای مدت ضرورت کاربرد دارااست و برای آن می‌خواهیم صحبت کنیم بدین صورت میباشد که موشمولینی که در نیروهای مسلح و یگان‌های حفاظتی خدمت می ‌کنند دارای سه ماه کسری سربازی می باشند و از مزایای ۳ ماه کسری خدمت بهره مند خواهند شد. در صورتی آن دسته از عده ای که دارای امریه خدمت سربازی هستند از این امتیاز فایده مند نخواهند بود. برای مشمولینی که برای نیروهای مسلح خدمت می کنند  ضرورت آنان به 21 ماه تقلیل می‌ یابد و الباقی ۲۴ ماه می بایست خدمت کنند. بازه زمانی بازه خدمت در مناطق محروم دارای ۵ ماه کسری خدمت سربازی می باشد و از 24 ماه خدمت آن‌ها کسر می‌گردد و اشخاصی که در مناطق عملیاتی خدمت می کنند هم دارای شش ماه کسری خدمت سربازی می باشند و آنان نیز از ۲۴ ماه دوران خدمتشان این تعداد ماه ذکر شده کسر گردد.

اشکال کسری خدمت بر اساس قانون خدمت وظیفه عمومی ، اشکال کسری خدمت به شرح تحت میباشد

• کسرخدمت ایثارگران

• کسر خدمت بخش ها امنیتی و مناطق محروم و بد آب و هوا

 کسر خدمت فرزند

• کسر خدمت نخبگان

• کسر خدمت مشمولان و سربازان جانباز

چه تعریفی می توان از کسری خدمت بسیج رائه کرد؟

فعلا هر جوان ذکوری که به سن هجده سالگی می رسد لزوماً موظف به حضور در خدمت نظام وظیفه است. ولی درین در بین شاهد وجود طرح های تشویقی جهت هر چه کم تر کردن خدمت مقدس سربازی هم هستیم. از بین این طرح های گزینه به کارگیری متقاضی ها و مشمولان می توان به طرح کسر خدمت بسیج اشاره کرد. طرحی که هر فرد در صورت داشتن وضعیت لازم و سابقه عضویت در بسیج قادر است برای کم کردن زمان خدمت سربازی خود از آن استعمال کند. البته قبل از هر گونه اقدامی جهت دریافت کسر خدمت بسیج اطلاع از طریق محاسبه کسری خدمت بسیج هم ضروت تام و تمام دارد.

آیا کسری خدمت دانشجویی متفاوت است؟

در پاسخ به این سؤال می توان گفت کسری خدمت بسیج به فعال بودن فرد در این ارگان بستگی دارد .اگر به دنبال دریافت این نوع کسر از خدمت دانشجویی هستید تلاش خود را برتی فعال بودن در این ارگان قرار دهید.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

 

شرط پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد دارا بودن مدرک دیپلم برای داوطلبان نظام جدید 6-3-3 الزامی خواهد بود همچنین آن دسته از داوطلبانی که در حال حاضر شاغل به تحصیل می باشند درصورتیکه قبل از پذیزش ار دانشگاه مدرک خود را دریافت نمیایند خواهند توانست در ثبت نام شرکت کنند. فارغ التحصیلان مایل به ثبت نام در کنکور می بایستی مدرک کاردانی را دارا باشند . داوطلبان باید به شرایط معدلی نیز دقت کافی داشته باشند.

 

بازه و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد سال 99

زمان کارشناسی در دانش گاه آزاد به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می‌شود . ثبت نام بدونکنکور دانشگاه آزاد دوران کارشناسی دانشکده آزاد برای داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند نیز امکان پذیر می باشد. دارا بودن گواهی فوق دیپلم از شرایط ثبت نام آزاد کارشناسی ناپیوسته بوده و همچنین دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی هم از شرایط ثبت نام بدون کنکور در طی کارشناسی پیوسته کالج آزاد است. ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در 2 نوبت مهر ماه و بهمن ماه انجام میگردد و ورودی های مهر ماه می بایست از اواخر اسفند ماه تا اوایل شهریور ماه و ورودی های بهمن ماه ، از اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.ثبت نام به صورت اینترنتی خواهد بود و شما داوطلبان جهت ثبت نام می بایست به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و بعداز تکمیل فرم ثبت نام ، نسبت به تهیه و تنظیم پرینت آن اقدام نمائید و در حین تعیین شده از سوی دانش گاه مربوطه با همراه داشتن مدارک ثبت نام به صورت حضوری به دانش گاه مربوطه مراجعه‌نمایید.

لیست رشته های بدون کنکوردانش کده آزاد کاردانی

پذیرش در برخی از واحدهای دانشگاه آزاد با واحد سنجش تاثیر میانگین صفر شکل می پذیرد. بدین مضمون‌ که داوطلبان بدون نیاز به تثبیت کد سابقه تحصیلی پیش دانشگاهی می‌توانند در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر و بهمن پذیرفته شوند.

 

مشاوره انتخاب رشته و نام نویسی بدون کنکور دانشکده آزاد 99

 داوطلبان توجه داشته باشند که کلیه رشته های دانشکده آزاد در واحد های متعدد بدون کنکور پذیرش دانشجو داشته و فقط در حرفه های گروه پزشکی مقاطع کاردانی ، کارشناسی و دکتری پیوسته فقط از روش کنکور دانشجو می پذیرند . با دقت به تعداد بالای واحد های دانشگاه آزاد به شرکت کنندگان پذیرش این دانش گاه سفارش می‌کنیم که لیست دانش کده های ارائه دهنده رشته های بدون کنکور 99 دانشکده آزاد را با تمرکز بررسی و بعد از مطالعه حالت و ضوابط اعلام گردیده ، در حق اولویت های مورد نظر خویش نام نویسی نمایند .

راهنمای ورود درست به سامانه

 نام نویسی از روش مرورگر سیستم خویش وارد سامانه azmoon.org گردید ضمنا اعتنا داشته باشید در شرایطی‌که به طور درست وارد سامانه گردید در نشانی سایت باید عبارت azmoon.org مندرج باشد در صورتی‌که که به طور درست وارد سامانه گردید به طور خودکار به صفحه azmoon.iau.ac.ir هدایت خواهید شد

 

راهنمای نام نویسی بدون کنکور مقطع کاردانی دانشگاه آزاد

نام نویسی بدون کنکور کاردانی دانش گاه آزاد به دو دسته نام نویسی کاردانی پیوسته و نام نویسی کاردانی ناپیوسته تقسیم می‌ گردد . داوطلبانی که دارنده مدرک دیپلم میباشند می توانند در دوران کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد شرکت کنند . نام نویسی درین برهه زمانی دارنده محدودیت هایی برای تعیین رشته تحصیلی در دانش کده میباشد که به داوطلبان پیشنهاد می‌نماییم که با مطالعه وضعیت و مقررات نام نویسی بدون کنکور دانشکده آزاد که در دفترچه نام نویسی بدون کنکور دانش گاه آزاد بدان اشاره شده‌است با درایت بدون نقص نام نویسی خویش را انجام دهند . همینطور داوطلبانی که دارنده گواهی پیش دانشگاهی و یا این که مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم و یا این که همینطور مدرک دیپلم نظامجدید می باشند می‌توانند در زمان کاردانی ناپیوسته دانش گاه آزاد نام نویسی کنند . همینطور در صورتی‌که داوطلبی دارنده مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) باشد قادر است با رعایت مقررات مرتبط با نظام وظیفه در بازه زمانی کاردانی ناپیوسته نام نویسی کند .



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

سامانه ناد یا همان سایت ناد دانشگاه فنی حرفه ای با نشانی : reg.tuv.ac.ir   برای تمامی دانش آموزان و داوطلبانی است که مایل به ثبت نام – انتخاب واحد – واریز شهریه ودیگر امور دانشجویی می باشند. لذا دانشجویان عزیز می توانند با ورود به سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای کلیه امور مربوط به ثبت نام و همچنین دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های فنی حرفه ای امکان پذیر می باشد. تمامی اطلاعات در رابطه با شهریه و همچنین دروس ورشته های ارايه شده این دانشگاه

 

 

شیوه ورود به سیستم ناد کالج فنی حرفه ای:

داوطلبانی که جزو پذیرفته شدگان دانش کده فنی حرفه ای هستند باید جهت ثبت نام آخرین در کالج محل قبولی ، بعداز مراجعه به سایت دانشکده پس از دریافت نام کاربری و کلمه و واژه عبور ، برای ارائه مدارک به وبسایت reg.tuv.ac.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند

 

 

 

معرفی سامانه ناد دانش کده

فنی و حرفه ای هریک از دانشجویان دانشکده های فنی و حرفه ای دارای یک حساب کاربری در سامانه ناد می باشند. آن ها می توانند بعد از ورود به سایت و مراجعه به بخش ، کلمه کاربری و رمز عبور را جهت دسترسی به پروفایل خود وارد نمایند و به انجام بعضی از امور دانشجویی خود بپردازند.

 

 

  • در سامانه ناد دانش گاه فنی و حرفه ای می‌توانید به نکات زیر دسترسی داشته باشید
  • اپلیکیشن های زمانبندی شده گزینش واحد
  • •         کد استاندارد سه رقمی مرکز ها
  • فولدر راهنمای اساتید
  • پوشه راهنمای دانشجو یان
  • فایل راهنمای پرسنل
  • فولدر راهنمای شیوه پذیرش دانشجو
  • فایل راهنمای تعریف کلاس های درس
  • راهنمای ثبت فیش دانشجو و رئیس مالی شهریه دانشگاه

 

 

شاخه‌های تحصیلی فنی حرفه ای در سال نهم

 

 به‌صراحت می توان گفت تعیین دانش‌آموزان سال نهم، به عبارتی انتخاب مسیر شغلی و زندگی آن‌ها در سال‌های آینده خواهد بود و این دستور اهمیت این تعیین را برای ما آشکار می‌سازد. پس هر چقدر این گزینش با دانایی بی نقص انجام گیرد، میتواند اثرات مثبتی روی زندگی شخصی و شغل فرد داشته باشد. در سال نهم دانش‌آموزان بایستی از در بین شاخه‌های تحصیلی که در دست آن‌ها قرار می گیرد، یکی را برای ادامه‌ی تحصیلات خود برگزینند.

 

 

مدارک و اطلاعات مایحتاج برای ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای :

 

داوطلبانی که متقاضی ثبت نام می باشند می توانند
در زمان های کاردانی دانش گاه های فنی حرفه ای میهن ثبت نام کنند، بایستی در طی اعلام شده با در دست داشتن
مدارک موردنیاز به وبسایت رسمی سازمان سنجش فراگیری میهن مراجعه و برای ثبت نام و تعیین فن خود اقدام کنند. مدارک موردنیاز برای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای به صورت ذیل است :

 

یک قطعه عکس با مختصات ذیل

: مربوط به این سال باشد. سایز آن 4*3 یا 4*6 باشد. عکس داوطلب بایستی مشخص و معلوم و روشن باشد و اثر مهر یا منگنه یا هر گونه لکه بر روی آن نباشد. عکس رنگی و دارای آیتم سفید باشد. عکس بایستی با فرمت jpg بار گذاری گردد. حداکثر اندازه عکس 400*300 و دست کم 300*200 باشد. حجم عکس نباید بیشتر از 70 کیلوبایت باشد.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

سامانه ناد یا همان سایت ناد دانشگاه فنی حرفه ای با نشانی : reg.tvu.ac.ir برای تمامی دانش آموزان و داوطلبانی است که مایل به ثبت نام – انتخاب واحد – واریز شهریه و دیگر امور دانشجویی دانشگاه می باشد ، لذا دانشجویان عزیز می توانند با ورود به سیستم ناد دانشگاه فنی حرفه ای کلیه امور مربوط به ثبت نام و همچنین دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های فنی حرفه ای امکان پذیر می باشد.

 

کاربرد های سامانه ناد فنی حرفه ای reg.tvu.ac.ir

 

برای انجام انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، هر یک از داوطلبان لازم است پس از مراجعه به سامانه سنجش بر روی دفترچه کنکور فنی و حرفه ای کلیک کنند. لیست تمام رشته های بدون آزمون در این دفترچه قابل مشاهده می باشد. دانش آموزان و داوطلبان می توانند بر اساس علایق خود دست به انتخاب بزنند.

در مرحله اولیه ثبت نام کلیه داوطلبان به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه  reg.tvu.ac.ir امکان پذیر می باشد. پس از ارائه مدارک به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه مورد نظر، مطابق با اطلاعیه ای که در سامانه دانشگاه فنی حرفه ای وجود دارد می توانند از زمان ارائه مدارک به صورت حضوری اطلاع یابند.

در ادامه در رابطه با نحوه ورود به سیستم ناد reg.tvu.ac.ir و همچنین شرایط پذیرش و ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای شما عزیزان مطالبی را ارائه خواهیم نمود. در صورتی که مطالب ارائه شده در ادامه برای شما کافی نبود و یا اینکه سوالی در این رابطه داشتید می توانید با مشاوران ما به شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل تماس حاصل نمایید.

زمان بندی ثبت نام و ورود به سیستم ناد

دانشجویان محترم دقت فرمایند جهت پذیرش دانشجویان جدید در محل قبولی به تفکیک مقاطع ورودی زمان بندی هایی انجام گرفته که دانشجویان محترم می بایست طبق این زمان بندی ها به محل قبولی پس از ورود به سیستم ناد reg.tvu.ac.ir مراجعه نمایند :

دانشجویان کاردانی به کارشناسی از تاریخ بیست و پنجم شهریور نود و هشت روز دوشنبه تا پایان روز سه شنبه بیست و ششم شهریور ماه مهلت مراجعه خواهند داشت.

دانشجویان کاردانی هم می توانند از سی ام شهریور ماه الی پایان وقت اداری یکشنبه سی و یکم مراجعه نمایند.

دانشجویانی که جدیدا قبول شده اند توجه داشته باشند علاوه بر ثبت نام در سامانه ناد reg.tvu.ac.ir باید با در دست داشتن مدارک به مرکز قبولی مراجعه کنند

شروع کلاس دانشجویانی که جدیدا قبول شده اند در مقطع کاردانی به کارشناسی از روز شنبه سی ام شهریور ماه نود و هشت و دانشجویانی که در دوره ی کاردانی قبول شده اند ، روز دوشنبه اول مهر ماه نود و هشت می باشد.

 

نکاتی برای دانشجویان میهمان در سیستم ناد فنی حرفه ای

 

1) امکانات رفاهی (خوابگاه و غذا) در دوره تابستان ارائه نمی گردد.

2) کلیه دانشجویانی که قصد اخذ مهمانی در واحد های دیگر سامانه ناد را دارند می توانند جهت ثبت درخواست خود به صورت الکترونیکی از طریق سامانه ناد samad.tvu.ac.ir اقدام به ارسال درخواست نمایند.

3) پذیرش نهایی دانشجویانی که قصد اخذ مهمانی در دانشکده های دیگر را دارند از ابتدای تیرماه الی یازدهم تیر با تاییدیه واحد های آموزشی مبدا و مقصد سامانه ناد دانشگاه فنی حرفه ای انجام می پذیرد.

4) پرداخت علی الحساب مبلغ یک میلیون ریال معادل صد هزار تومان از طریق شماره شبا دانشگاه فنی و حرفه ای که در سامانه ناد reg.tvu.ac.ir ذکر گردیده است.

IR220100004001020103006713 با شناسه واریز 317100061127760000000000013213 نزد بانک ملی ایران و یا توسط دستگاه کارتخوان (POS) دانشکده برای دانشجویان متقاضی الزامی می باشد. ثبت شناسه واریز الزامی است و پرداختهای بدون شناسه واریز فاقد اعتبار می باشد.

مدارک پذیرش دانشجویان مهمان در سیستم ناد فنی حرفه ای

کپی شناسنامه و کارت ملی

ارائه فیش مبلغ واریزی علی الحساب

برگه پرینت قبولی در سایت سازمان سنجش کشور

12 قطعه عکس 4*3 که عکس می بایست جدید و تمام رخ باشد

نامه عدم بدهی به صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه از دانشگاه محل تحصیل قبلی و آپلود در سامانه ناد .

کلیه متقاضیانی که هنگام ورود به سیستم ناد فنی حرفه ای reg.tvu.ac.ir و ثبت نام درخواست استفاده از سهمیه های ویژه را داشته اند هنگام مراجعه حضوری ملزم به ارائه مدارک خواهند بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: سایت ناد دانشگاه فنی حرفه ای

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش مطالعه زیست سارا همتی - روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی - پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم - سایت همگام هدایت تحصیلی نهم - برترین مشاوران کنکور - بهترین جزوه دین و زندگی کنکور - تاثیر نمره کل در انتخاب رشته نهم - ورود به سایت همگام انتخاب رشته نهم - تکمیل فرم اولویت بندی انتخاب رشته نهم - نکات مهم انتخاب رشته نهم دبیرستان - جزوات دست نویس آزمون وکالت  - مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم - جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی - بهترین تست هوش جهت انتخاب رشته نهم - محاسبه سهمیه بسیج در آزمون وکالت - اعلام نتایج آزمون sat ترکیه - بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی آزمون sat - بهترین پکیج آموزشی آزمون sat - سرفصل های مهم آزمون وکالت - ضرایب دروس آزمون وکالت قوه قضاییه - آزمون مجازی اینترنتی تعیین سطح وکالت آنلاین - زمان برگزاری آزمون sat در ترکیه - معرفی pdf بهترین کتب و منابع آزمون SAT - شرایط و ضوابط شرکت در امتحان sat - اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های مجازی آزاد - نمونه سوالات آزمون SAT ترکیه - کلاس های آمادگی آزمون sat ترکیه - مشاوره آزمون sat - دوره آمادگی آزمون وکالت - مشاوره و برنامه ریزی آزمون وکالت - بهترین بسته آموزشی آزمون وکالت - دانلود نمونه سوالات آزمون وکالت - تیپ شخصیتی و انتخاب رشته - ورود به سامانه ثبت نام آزمون sat - ثبت اعتراض به آزمون وکالت - سامانه ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان - تست علاقمندی به رشته تحصیلی - دفترچه انتخاب رشته پیام نور - تست های علاقمندی به رشته های دانشگاهی - درصد های لازم برای آزمون وکالت - چگونه رشته تحصیلی مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ - ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه آزاد - مرکز مشاوره دانشگاه آزاد - لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد - رشته های ارشد غیر حضوری آزاد - شهریه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد - ارشد بدون کنکور پیام نور - ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور - شرایط شرکت در آزمون وکالت - دانشگاه مجازی چیست ؟ - ثبت نام ارشد مجازی - نحوه ثبت نام در مجازی آزاد اسلامی - ثبت نام ارشد الکترونیکی دانشگاه آزاد - انتخاب رشته کنکور سراسری - زیر شاخه های رشته گرافیک - شرایط استخدام نیروی انتظامی ناجا - نکات برنامه ریزی درسی - فراگیر ارشد پیام نور - کارنامه های قبولی در رشته هوشبری - مشاوره انتخاب رشته زیر گروه انسانی - سامانه ثبت نام وام دانشگاه آزاد - ورود به سامانه ثبت نام سامانه سجاد - سامانه رهگیری مدرک تحصیلی - ثبت نام وام دانشجویی - ورود به سامانه ساهم - ورود به سامانه سجاد امور دانشجویان - دریافت کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد - ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد - استعلام اینترنتی مدرک دانشگاه علمی کاربردی - چه کسانی میتوانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند - نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان - ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد - imsmap.iauec.ac.ir - رشته مدیریت بازرگانی فراگیر ارشد پیام نور - فراگیر پیام نور واحد سمنان - انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی - جزوات مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد فراگیر - آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی - دانلود سوالات فراگیر ارشد مدیریت بازرگانی - اضافه خدمت سربازان فراری - همه چیز درباره دانشگاه پیام نور - ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان - راهنمای ثبت نام سامانه شاد - سامانه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی - برنامه ریزی آزمون تیزهوشان - لیست دانشگاه های مجازی ایران - دانلود نمونه سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان - جزوه تیزهوشان - دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی تیزهوشان - انواع سهمیه در آزمون مشاوران حقوقیراهنمای گام به گام ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاددانلود برنامه شاد برای تبلت - راهنمای ثبت نام و احراز هویت شاد - shad.medu.ir - دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان - ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پردیس - سامانه استخدام ارتش - سایت استخدام ناجا - سامانه ثبت نام آزمون استخدامی - لیست بهترین منابع آزمون مشاوران حقوقی - شرایط خروج از کشور دانشجویان بدون سربازی - سایت استخدام سپاه پاسداران - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون مشاوران حقوقی - شرایط انتقالی سربازی ارتش - شرایط اخذ معافیت کفالت سربازی - سامانه مشاوره آنلاین نظام وظیفه - سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور - اعتبار مدرک پیام نور در خارج از کشور - ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد - مشاوره اخذ معافیت ظام وظیفه - دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور - شرایط انصراف از دانشگاه دولتی - سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره - دانشگاه مجازی بدون آزمون - بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری - لیست رشته های بدون آزمون تهران جنوب - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قشم - کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - مشاوره کودکان دبستانی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99‌ برای کلیه متقاضیان محترم آغاز شد. هر داوطلب در صورت برخورداری از شرایط مندرج در دفترچه با کنکور آزاد اسلامی باید در مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد هر گونه اقدام لازم برای انتخاب رشته در دوره های مختلف آزاد و در رشته های علوم پزشکی و غیر پزشکی را انجام دهد.

 

علی رغم تصمیم مسئولین بر ادغام شدن ثبت نام هر دو کنکور دانشگاه آزاد و سراسری و به وجود آمدن تغییراتی چند در نحوه اجرا و برگزاری این آزمون ولی هنوز هم شاهد برگزاری انتخاب رشته آزاد به صورت کاملاً مجزا از دانشگاه سراسری هستیم. به این معنی که بعد از شرکت هر داوطلب در آزمون آزاد و قرار گرفتن کارنامه انتخاب رشته در سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به وسیله داوطلب در زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد انجام می شود

 

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه زمانی است؟

 

با توجه به اطلاعات داده شده در بالا نتایج کنکور آزاد و سراسری به شکل کارنامه ای شامل درصدها، تراز و رتبه داوطلب در سایت منتشر می شود.

همزمان با انتشار کارنامه شاهد انتشار دفترچه انتخاب رشته آزاد توسط مسئولین امر نیز هستیم.

پس از دریافت دفترچه مذکور نوبت به الویت بندی کد رشته های مورد علاقه توسط داوطلب می رسد. در رابطه با زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سال جاری باید نکته بسیار مهمی را خدمت شما عرض کنیم.

ببینید دوستان عزیز در طول سال های قبل بدون هیچ وقفه و مشکلی شاهد برگزاری کنکور دانشگاه آزاد در تیر ماه و به دنبال آن انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مرداد بودیم.

اما در اسفند 98 و در پی ورود ویروس کرونا به کشور و ایجاد اختلال در برگزاری کلاس های درس مدارس و دانشگاه ها و بسته شدن آن ها در جدول زمان بندی کنکور نیز تغییراتی به وجود آمد.

همان طور که شاهد بودیم براساس تصمیمات گرفته شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور زمان برگزاری آزمون های ارشد و دکتری سراسری به تعویق افتاد که این موضوع مسلماً عقب افتادن زمان انتخاب رشته برای این دو مقطع تحصیلی را نیز به همراه دارد.

اما در مورد مقطع کارشناسی و کاردانی آزاد چه؟ آیا این زمان به تعویق می افتد و کنکور با توجه به عدم امکان تجمع تعداد زیادی از دانش‌ آموزان و داوطلبان در جلسه آزمون و حفظ سلامت آن ها در زمان دیگری برگزار می شود؟

مسلماً این سؤالی است که ذهن بسیاری از شما داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری و آزاد را به خود درگیر کرده است.

جهت اطلاع از این که بالاخره تکلیف زمان برگزاری آزمون و با توجه به موضوع این مقاله زمان انتخاب رشته آزاد چه می شود با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

 

نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد چگونه است؟

در رابطه با نحوه و چگونگی انتخاب رشته آزاد باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که هر داوطلب جهت انتخاب رشته آزاد پس از مشاهده کارنامه و اطلاع از رتبه و تراز خود باید از طریق ورود به سایت انتخاب رشته آزاد کلیه اقدامات لازم جهت انتخاب رشته مورد نظر خود از بین رشته های موجود را انجام دهد.

 سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org در زمان انتخاب رشته فعال می شود و امکان ورود به آن برای هر فرد داوطلب وجود دارد.

پس از ورود به سایت انتخاب رشته آزاد نوبت به کلیک کردن روی لینکی تحت عنوان لینک ثبت نام و انتخاب رشته می رسد.

پس از باز شدن صفحه باید شناسه دانشگاه آزاد و کد ملی یا کد رهگیری مخصوص اتباع خارجی را در بخش های تعیین شده درج کنید.

بعد از انجام این کار امکان ورود به پنل شخصی برایتان وجود دارد. دقت کنید که کد یا شناسه دانشگاه آزاد را می توانید در انتهای کارنامه خود بیابید.

فقط توجه داشته باشید که قبل از انتخاب رشته آزاد پرداخت هزینه تعیین شده الزامی است.

 

 

آیا از شرایط انتخاب رشته آزاد اطلاعی دارید؟

انتخاب رشته آزاد معمولاً تحت ضوابط و شرایطی برای هر فرد داوطلب انجام می گیرد. آیا می دانید چه شرایطی برای این انتخاب رشته در نظر گرفته شده است؟

جهت اطلاع از شرایط انتخاب رشته آزاد در مقاطع تحصیلی این مرکز آموزش عالی می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش مطالعه زیست سارا همتی - روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی - پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم - سایت همگام هدایت تحصیلی نهم - برترین مشاوران کنکور - بهترین جزوه دین و زندگی کنکور - تاثیر نمره کل در انتخاب رشته نهم - ورود به سایت همگام انتخاب رشته نهم - تکمیل فرم اولویت بندی انتخاب رشته نهم - نکات مهم انتخاب رشته نهم دبیرستان - جزوات دست نویس آزمون وکالت  - مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم - جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی - بهترین تست هوش جهت انتخاب رشته نهم - محاسبه سهمیه بسیج در آزمون وکالت - اعلام نتایج آزمون sat ترکیه - بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی آزمون sat - بهترین پکیج آموزشی آزمون sat - سرفصل های مهم آزمون وکالت - ضرایب دروس آزمون وکالت قوه قضاییه - آزمون مجازی اینترنتی تعیین سطح وکالت آنلاین - زمان برگزاری آزمون sat در ترکیه - معرفی pdf بهترین کتب و منابع آزمون SAT - شرایط و ضوابط شرکت در امتحان sat - اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های مجازی آزاد - نمونه سوالات آزمون SAT ترکیه - کلاس های آمادگی آزمون sat ترکیه - مشاوره آزمون sat - دوره آمادگی آزمون وکالت - مشاوره و برنامه ریزی آزمون وکالت - بهترین بسته آموزشی آزمون وکالت - دانلود نمونه سوالات آزمون وکالت - تیپ شخصیتی و انتخاب رشته - ورود به سامانه ثبت نام آزمون sat - ثبت اعتراض به آزمون وکالت - سامانه ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان - تست علاقمندی به رشته تحصیلی - دفترچه انتخاب رشته پیام نور - تست های علاقمندی به رشته های دانشگاهی - درصد های لازم برای آزمون وکالت - چگونه رشته تحصیلی مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ - ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه آزاد - مرکز مشاوره دانشگاه آزاد - لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد - رشته های ارشد غیر حضوری آزاد - شهریه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد - ارشد بدون کنکور پیام نور - ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور - شرایط شرکت در آزمون وکالت - دانشگاه مجازی چیست ؟ - ثبت نام ارشد مجازی - نحوه ثبت نام در مجازی آزاد اسلامی - ثبت نام ارشد الکترونیکی دانشگاه آزاد - انتخاب رشته کنکور سراسری - زیر شاخه های رشته گرافیک - شرایط استخدام نیروی انتظامی ناجا - نکات برنامه ریزی درسی - فراگیر ارشد پیام نور - کارنامه های قبولی در رشته هوشبری - مشاوره انتخاب رشته زیر گروه انسانی - سامانه ثبت نام وام دانشگاه آزاد - ورود به سامانه ثبت نام سامانه سجاد - سامانه رهگیری مدرک تحصیلی - ثبت نام وام دانشجویی - ورود به سامانه ساهم - ورود به سامانه سجاد امور دانشجویان - دریافت کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد - ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد - استعلام اینترنتی مدرک دانشگاه علمی کاربردی - چه کسانی میتوانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند - نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان - ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد - imsmap.iauec.ac.ir - رشته مدیریت بازرگانی فراگیر ارشد پیام نور - فراگیر پیام نور واحد سمنان - انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی - جزوات مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد فراگیر - آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی - دانلود سوالات فراگیر ارشد مدیریت بازرگانی - اضافه خدمت سربازان فراری - همه چیز درباره دانشگاه پیام نور - ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان - راهنمای ثبت نام سامانه شاد - سامانه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی - برنامه ریزی آزمون تیزهوشان - لیست دانشگاه های مجازی ایران - دانلود نمونه سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان - جزوه تیزهوشان - دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی تیزهوشان - انواع سهمیه در آزمون مشاوران حقوقیراهنمای گام به گام ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاددانلود برنامه شاد برای تبلت - راهنمای ثبت نام و احراز هویت شاد - shad.medu.ir - دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان - ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پردیس - سامانه استخدام ارتش - سایت استخدام ناجا - سامانه ثبت نام آزمون استخدامی - لیست بهترین منابع آزمون مشاوران حقوقی - شرایط خروج از کشور دانشجویان بدون سربازی - سایت استخدام سپاه پاسداران - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون مشاوران حقوقی - شرایط انتقالی سربازی ارتش - شرایط اخذ معافیت کفالت سربازی - سامانه مشاوره آنلاین نظام وظیفه - سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور - اعتبار مدرک پیام نور در خارج از کشور - ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد - مشاوره اخذ معافیت ظام وظیفه - دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور - شرایط انصراف از دانشگاه دولتی - سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره - دانشگاه مجازی بدون آزمون - بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری - لیست رشته های بدون آزمون تهران جنوب - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قشم - کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - مشاوره کودکان دبستانی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

اطلاعیه های سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی – edu.uast.ac.ir

 

سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی از سامانه سجاد قدیم به نشانی edu.uast.ac.ir بروزرسانی شد لذا کلیه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی برای انجام هر گونه عملیات دانشجویی فقط و فقط از طریق آدرس اینترنتی edu.uast.ac.ir وارد سامانه شده و امور خود را پیگیری نمایند.

چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ ورود دانشجویان به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با ورود اطلاعات هویتی و شناسنامه ای وی امکان پذیر خواهد بود ضمنا دانشجویان محترم که سوال داشتند چگونه وارد سامانه هم آوا شویم دقت داشته باشند حتما بعد از تکمیل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و دریافت رمز و شماره دانشجویی امکان ورود به سامانه هم آوا علمی کاربردی میسر خواهد بود.

در صورتی که رمز ورود و نام کاربری خود را جهت ورود به سامانه هم آوا فراموش کرده اید می توانید با ورود به سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا از طریق لینکی که جهت بازیابی رمز ورود و نام کاربری دانشجویان قرارداده شده عملیات بازیابی رمز ورود خود را انجام دهید. سامانه هم آوا فقط پس از تکمیل پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی متقاضیان از سامانه سنجش و قبولی متقاضی قابل استفاده خواهد بود.

  

امور قابل انجام در سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا

کلیه امور دانشجویی دانشجویان مراکز علمی کاربردی اعم از امور تکمیل ثبت نام – پیگیری پذیرش دانشگاه علمی کاربردی – پرداخت شهریه – دریافت کارت دانشجویی – امور انتخاب واحد و… در سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا  انجام می گیرد.

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی هم آوا هر سال در دو نیمسال اول و دوم تحصیلی مهر و بهمن انجام می گیرد شایان ذکر است ثبت نام تکمیلی دانشجویان فقط از سامانه edu.uast.ac.ir تکمیل خواهد شد.

کلیه دانشجویان برای مشاهده نتایج پذیرش دانشگاه علمی کاربردی  کارنامه – درخواست انصراف و نقل و انتقالات دانشجویی می بایست به سامانه هم آوا مشاهده نمرات مراجعه نمایند.

متقاضیان محترم دقت داشته باشند سهمیه متقاضیان شاغل تاثیر مثبت در پذیرش دانشجویان خواهد داشت اما فقط متقاضیانی درخواست استفاده از این سهمیه را بدهند که مطابق دفترچه دانشگاه علمی کاربردی سامانه هم آوا واجد الشرایط شاغل بودن باشند.

 

 

کاربرد های سامانه هم آوا – edu.uast.ac.ir

این سامانه جدید ترین سامانه موجود برای کلیه واحد های آموزشی دانشگاه های علمی کاربردی که دانشجویان محترم امور زیر را از این درگاه پیگیری می کنند :

1- تکمیل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید

2- پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی 98

3- دریافت کارنامه امتحانات در سامانه هم آوا مشاهده نمرات در سامانه هم آوا مشاهده نمرات

4- انتخاب واحد دانشجویان

5- مشاهده برنامه زمانی کلاس ها – اساتید – امتحانات

6- درخواست مهمانی در مراکز مختلف دانشگاه های علمی کاربردی

7- درخواست انتقالی به هر یک از واحد های علمی کاربردی

8- پیغام های مهم دانشجویان در داشبورد هر دانشجو قرار می گیرد

9- اطلاع رسانی های عمومی  دانشجویی از بخش امور دانشجویی سامانه هم آوا علمی کاربردی

10- اعلام نتایج نهایی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در قسمت پیگیری ثبت نام سامانه edu.uast.ac.ir

 

شرایط پذیرش در سامانه هم آوا علمی کاربردی – edu.uast.ac.ir

 

 

  • متقاضیان جدید الورود استفاده از سهمیه شاغل بودن فقط با داشتن حداقل یک سال سابقه کاری با بیمه رسمی با شرایط مندرج در سامانه هم آوا علمی کاربردی می توانند پذیرش شوند.
  • پذیرش در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد که همه متقاضیان می بایست مدرک پایه حداقل برای ورود به این مقاطع را داشته باشند.
  • دانشجویان جدیدالورود که مدرک خود را از شهریور سال 86 به بعد دریافت کرده اند فقط در صورتی مجاز به انتخاب واحد از سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی خواهند بود که معدل کل بالای 12 داشته باشند.
  • اگر متقاضی ثبت نام از کارمندان رسمی دولت باشد فقط در صورتی تحصیل وی بلامانع است که وزارت خانه یا سازمان بالا دست موافقت خود را مبنی بر تحصیل وی به صورت کتبی اعلام نمایند.
  • ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی فقط در صورت احراز شرایط مطابق شرایط مندرج در سامانه هم آوا علمی کاربردی .
  • متقاضیان محترم دقت داشته باشند در صورت قبولی در دانشگاه علمی کاربردی لازم است توجه کنند در ترم اول مجاز به درخواست میهمانی – انتقالی – تغییر رشته و همچنین درخواست مرخصی نمی باشند.
  • امتحان پایانی برخی واحد ها به صورت سراسری از در کلیه مراکز علمی کاربردی به صورت همزمان با سوالات مشترک برگزار می گردد.
  • پاسخگویی به کلیه سوالات ابهامات و مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته سامانه به صورت 24 ساعته از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072952 امکان پذیر می باشد.
  • دانشجویان محترم فقط مجاز به تحصیل در یک رشته تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی هستند و در صورت ثبت نام در بیش از یک رشته پذیرش وی به طور کلی در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی لغو می شود.
  • متقاضیان محترم توجه داشته باشند حتما کلیه اخبار – بخشنامه های جدید و اطلاعیه ها را در سامانه Edu.uast.ac.ir دنبال کنند.
  • هر گونه منع نظام وظیفه ای برای متقاضیان پذیرش علمی کاربردی تخلف محسوب شده و فرد خاطی به مراجع قانونی معرفی می گردد.
  • متقاضیان سرباز نظام وظیفه در صورت قبولی در گزینش سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی اگر غیبت اولیه نداشته باشند می توانند ترخیص شوند و جهت ادامه تحصیل اقدام نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: سایت هم آوا علمی کاربردی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش مطالعه زیست سارا همتی - روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی - پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم - سایت همگام هدایت تحصیلی نهم - برترین مشاوران کنکور - بهترین جزوه دین و زندگی کنکور - تاثیر نمره کل در انتخاب رشته نهم - ورود به سایت همگام انتخاب رشته نهم - تکمیل فرم اولویت بندی انتخاب رشته نهم - نکات مهم انتخاب رشته نهم دبیرستان - جزوات دست نویس آزمون وکالت  - مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم - جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی - بهترین تست هوش جهت انتخاب رشته نهم - محاسبه سهمیه بسیج در آزمون وکالت - اعلام نتایج آزمون sat ترکیه - بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی آزمون sat - بهترین پکیج آموزشی آزمون sat - سرفصل های مهم آزمون وکالت - ضرایب دروس آزمون وکالت قوه قضاییه - آزمون مجازی اینترنتی تعیین سطح وکالت آنلاین - زمان برگزاری آزمون sat در ترکیه - معرفی pdf بهترین کتب و منابع آزمون SAT - شرایط و ضوابط شرکت در امتحان sat - اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های مجازی آزاد - نمونه سوالات آزمون SAT ترکیه - کلاس های آمادگی آزمون sat ترکیه - مشاوره آزمون sat - دوره آمادگی آزمون وکالت - مشاوره و برنامه ریزی آزمون وکالت - بهترین بسته آموزشی آزمون وکالت - دانلود نمونه سوالات آزمون وکالت - تیپ شخصیتی و انتخاب رشته - ورود به سامانه ثبت نام آزمون sat - ثبت اعتراض به آزمون وکالت - سامانه ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان - تست علاقمندی به رشته تحصیلی - دفترچه انتخاب رشته پیام نور - تست های علاقمندی به رشته های دانشگاهی - درصد های لازم برای آزمون وکالت - چگونه رشته تحصیلی مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ - ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه آزاد - مرکز مشاوره دانشگاه آزاد - لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد - رشته های ارشد غیر حضوری آزاد - شهریه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد - ارشد بدون کنکور پیام نور - ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور - شرایط شرکت در آزمون وکالت - دانشگاه مجازی چیست ؟ - ثبت نام ارشد مجازی - نحوه ثبت نام در مجازی آزاد اسلامی - ثبت نام ارشد الکترونیکی دانشگاه آزاد - انتخاب رشته کنکور سراسری - زیر شاخه های رشته گرافیک - شرایط استخدام نیروی انتظامی ناجا - نکات برنامه ریزی درسی - فراگیر ارشد پیام نور - کارنامه های قبولی در رشته هوشبری - مشاوره انتخاب رشته زیر گروه انسانی - سامانه ثبت نام وام دانشگاه آزاد - ورود به سامانه ثبت نام سامانه سجاد - سامانه رهگیری مدرک تحصیلی - ثبت نام وام دانشجویی - ورود به سامانه ساهم - ورود به سامانه سجاد امور دانشجویان - دریافت کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد - ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد - استعلام اینترنتی مدرک دانشگاه علمی کاربردی - چه کسانی میتوانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند - نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان - ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد - imsmap.iauec.ac.ir - رشته مدیریت بازرگانی فراگیر ارشد پیام نور - فراگیر پیام نور واحد سمنان - انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی - جزوات مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد فراگیر - آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی - دانلود سوالات فراگیر ارشد مدیریت بازرگانی - اضافه خدمت سربازان فراری - همه چیز درباره دانشگاه پیام نور - ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان - راهنمای ثبت نام سامانه شاد - سامانه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی - برنامه ریزی آزمون تیزهوشان - لیست دانشگاه های مجازی ایران - دانلود نمونه سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان - جزوه تیزهوشان - دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی تیزهوشان - انواع سهمیه در آزمون مشاوران حقوقیراهنمای گام به گام ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاددانلود برنامه شاد برای تبلت - راهنمای ثبت نام و احراز هویت شاد - shad.medu.ir - دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان - ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پردیس - سامانه استخدام ارتش - سایت استخدام ناجا - سامانه ثبت نام آزمون استخدامی - لیست بهترین منابع آزمون مشاوران حقوقی - شرایط خروج از کشور دانشجویان بدون سربازی - سایت استخدام سپاه پاسداران - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون مشاوران حقوقی - شرایط انتقالی سربازی ارتش - شرایط اخذ معافیت کفالت سربازی - سامانه مشاوره آنلاین نظام وظیفه - سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور - اعتبار مدرک پیام نور در خارج از کشور - ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد - مشاوره اخذ معافیت ظام وظیفه - دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور - شرایط انصراف از دانشگاه دولتی - سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره - دانشگاه مجازی بدون آزمون - بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری - لیست رشته های بدون آزمون تهران جنوب - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قشم - کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - مشاوره کودکان دبستانی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

تخمین رشته قبولی با رتبه چگونه انجام می شود؟

همزمان با انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های با آزمون و انتخاب رشته دانشگاه های سراسری هر داوطلب می تواند اقدامات لازم را برای تخمین رشته قبولی با رتبه با توجه به قبولی های سال های گذشته انجام دهد.

به این صورت که، فقط کافیست که با درج رتبه خود در سامانه لیست شهرها، استان ها و همین طور رشته های انتخابی در انتخاب رشته مجازی را در نرم افزار انتخاب رشته همچون نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش دریافت کنید.

در ادامه با توضیحات بیشتری در رابطه با نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه سازمان سنجش در خدمت شما هستیم.

  

نحوه استفاده از نرم افزار سنجش جهت تخمین رشته قبولی با رتبه

امکان تخمین رشته سازمان سنجش از جمله خدماتی است که به وسیله سایت این سازمان در اختیار داوطلبان آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها قرار می گیرد.

تخمین رشته قبولی با رتبه به وسیله نرم افزار سنجش می تواند بهترین و دقیق ترین چینش رشته ها را به شما براساس رتبه تان در کنکور به شما بدهد.

فقط با خرید سریال اعتباری به سامانه تخمین رشته با رتبه سازمان سنجش وارد می شوید و با درج اطلاعات ثبت نامی خود همچون کد پیگیری، شماره داوطلبی و شماره پرونده امکان استفاده از نرم افزار تخمین رشته قبولی با رتبه را دارید.

جهت کسب اطلاعات دقیق تری در مورد تخمین رشته سازمان سنجش با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

آیا تنها باید به تخمین رشته سازمان سنجش برای کنکور اکتفا کنیم؟

باید خدمت شما دوستان عزیز کنکوری اعلام کنیم که در زمان انتخاب رشته فقط خود را به نتیجه بدست آمده از طریق تخمین رشته قبولی با رتبه محدود نکنید.

هرگز نباید انتخاب رشته خود را تنها براساس رشته های معرفی شده در نرم افزار انتخاب رشته سنجش انجام داد. بلکه باید در زمینه انتخاب رشته اقدام به گنجاندن رشته های مورد علاقه دیگری هم کرد.

این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که امکان تغییر شرایط کنکور سراسری در هر سال تحصیلی با سایر کنکورهای قبل از آن وجود دارد.

پس همواره توجه لازم را به این موضوع مهم مبذول دارید.

 

 

نحوه چینش رشته ها در نرم افزار انتخاب رشته

زمانی که رتبه خود را جهت دریافت انتخاب رشته مجازی وارد می کنید لیستی از رشته ها به شما نمایش داده می شود که می توانید با استناد به آن ها انتخاب رشته اصلی خود را انجام دهید.

اما می دانید  این رشته ها بر چه اساسی چیده شده اند؟ باید عرض کنیم که این امر هرگز به صورت تصادفی انجام نمی شود و براساس اصول است.

به این صورت که در ابتدا رشته های خوش بینانه، سپس رشته های مورد علاقه و محبوب و در انتها رشته هایی قرار می گیرند که احتمال قبولی شما در آن ها پایین است و امکان دارد در زمان انتخاب رشته در آن ها پذیرفته نشوید.

 

 

دریافت مشاوره انتخاب رشته را فراموش نکنید

درست است که استفاده از نرم افزار انتخاب رشته می تواند کمکی بسیار مؤثر برای شما دوست عزیز داوطلب جهت تخمین رشته قبولی با رتبه باشد اما در این میان نمی توان از نقش مشاوری کاردان و باتجربه در این زمینه غافل شد.

یک مشاور خوب با داشتن اطلاعات کافی در حوزه انتخاب رشته می تواند بهترین و بی نقص ترین انتخاب رشته را برای شما انجام دهد.

البته این انتخاب رشته با توجه به ملاک ها و معیارهای مختلفی از جمله شهر محل سکونت، تمایل شما به تحصیل در شهر خود و یا شهر دیگر، شرایط فردی و خانوادگی، هزینه تحصیل و زندگی در شهر دیگر، بازار کار و درآمد رشته مورد نظر شما، مبلغ شهریه پرداختی برای تحصیل در دانشگاه های غیر روزانه برای شما انجام می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: تخمین رشته قبولی با رتبه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش مطالعه زیست سارا همتی - روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی - پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم - سایت همگام هدایت تحصیلی نهم - برترین مشاوران کنکور - بهترین جزوه دین و زندگی کنکور - تاثیر نمره کل در انتخاب رشته نهم - ورود به سایت همگام انتخاب رشته نهم - تکمیل فرم اولویت بندی انتخاب رشته نهم - نکات مهم انتخاب رشته نهم دبیرستان - جزوات دست نویس آزمون وکالت  - مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم - جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی - بهترین تست هوش جهت انتخاب رشته نهم - محاسبه سهمیه بسیج در آزمون وکالت - اعلام نتایج آزمون sat ترکیه - بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی آزمون sat - بهترین پکیج آموزشی آزمون sat - سرفصل های مهم آزمون وکالت - ضرایب دروس آزمون وکالت قوه قضاییه - آزمون مجازی اینترنتی تعیین سطح وکالت آنلاین - زمان برگزاری آزمون sat در ترکیه - معرفی pdf بهترین کتب و منابع آزمون SAT - شرایط و ضوابط شرکت در امتحان sat - اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های مجازی آزاد - نمونه سوالات آزمون SAT ترکیه - کلاس های آمادگی آزمون sat ترکیه - مشاوره آزمون sat - دوره آمادگی آزمون وکالت - مشاوره و برنامه ریزی آزمون وکالت - بهترین بسته آموزشی آزمون وکالت - دانلود نمونه سوالات آزمون وکالت - تیپ شخصیتی و انتخاب رشته - ورود به سامانه ثبت نام آزمون sat - ثبت اعتراض به آزمون وکالت - سامانه ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان - تست علاقمندی به رشته تحصیلی - دفترچه انتخاب رشته پیام نور - تست های علاقمندی به رشته های دانشگاهی - درصد های لازم برای آزمون وکالت - چگونه رشته تحصیلی مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ - ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه آزاد - مرکز مشاوره دانشگاه آزاد - لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد - رشته های ارشد غیر حضوری آزاد - شهریه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد - ارشد بدون کنکور پیام نور - ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور - شرایط شرکت در آزمون وکالت - دانشگاه مجازی چیست ؟ - ثبت نام ارشد مجازی - نحوه ثبت نام در مجازی آزاد اسلامی - ثبت نام ارشد الکترونیکی دانشگاه آزاد - انتخاب رشته کنکور سراسری - زیر شاخه های رشته گرافیک - شرایط استخدام نیروی انتظامی ناجا - نکات برنامه ریزی درسی - فراگیر ارشد پیام نور - کارنامه های قبولی در رشته هوشبری - مشاوره انتخاب رشته زیر گروه انسانی - سامانه ثبت نام وام دانشگاه آزاد - ورود به سامانه ثبت نام سامانه سجاد - سامانه رهگیری مدرک تحصیلی - ثبت نام وام دانشجویی - ورود به سامانه ساهم - ورود به سامانه سجاد امور دانشجویان - دریافت کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد - ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد - استعلام اینترنتی مدرک دانشگاه علمی کاربردی - چه کسانی میتوانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند - نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان - ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد - imsmap.iauec.ac.ir - رشته مدیریت بازرگانی فراگیر ارشد پیام نور - فراگیر پیام نور واحد سمنان - انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی - جزوات مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد فراگیر - آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی - دانلود سوالات فراگیر ارشد مدیریت بازرگانی - اضافه خدمت سربازان فراری - همه چیز درباره دانشگاه پیام نور - ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان - راهنمای ثبت نام سامانه شاد - سامانه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی - برنامه ریزی آزمون تیزهوشان - لیست دانشگاه های مجازی ایران - دانلود نمونه سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان - جزوه تیزهوشان - دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی تیزهوشان - انواع سهمیه در آزمون مشاوران حقوقیراهنمای گام به گام ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاددانلود برنامه شاد برای تبلت - راهنمای ثبت نام و احراز هویت شاد - shad.medu.ir - دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان - ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پردیس - سامانه استخدام ارتش - سایت استخدام ناجا - سامانه ثبت نام آزمون استخدامی - لیست بهترین منابع آزمون مشاوران حقوقی - شرایط خروج از کشور دانشجویان بدون سربازی - سایت استخدام سپاه پاسداران - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون مشاوران حقوقی - شرایط انتقالی سربازی ارتش - شرایط اخذ معافیت کفالت سربازی - سامانه مشاوره آنلاین نظام وظیفه - سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور - اعتبار مدرک پیام نور در خارج از کشور - ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد - مشاوره اخذ معافیت ظام وظیفه - دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور - شرایط انصراف از دانشگاه دولتی - سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره - دانشگاه مجازی بدون آزمون - بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری - لیست رشته های بدون آزمون تهران جنوب - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قشم - کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - مشاوره کودکان دبستانی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

تخمین رتبه کنکور سراسری برای همه داوطلبین مهم است. بعد از کنکور معمولاً داوطلبین با دیدن دفترچه شروع به محاسبه درصدهای خود می‌نمایند تا بتوانند حدس بزنند که چه درصدهایی را داشته‌اند و چه رتبه‌ای را خواهند آورد؟ در سایت ایران تحصیل مشاورین ما در هر مرحله کنکور با شما همراه بوده اند تا کمک کنند بهترین عملکرد را در کنکور سراسری کسب نمایید. و تخمین رتبه کنکور یکی از خدماتی است که مشاورین ما برای انجام آن در ارائه خدمت رسانی به شما آماده اند.

 

تخمین رتبه مجازی راهی برای انتخاب بهتر!

 

از زمان برگزاری آزمون تا زمان اعلام نتایج به طور میانگین یک ماه به طول می‌انجامد و این زمان برای داوطلبین کنکور بسیار دلهره‌آور خواهد بود. می‌توانم حال شما را بعد از برگزاری کنکور تا زمانی که نتایج اعلام می‌شود درک کنم. از طرفی خوشحال از اینکه کنکور تمام شد و حالا با خیال راحت می‌توانی استراحت کنی، بخوابی، مهمانی بروی و…اما همیشه استرس نتایج ، اجازه لذت بردن را می‌گرفت.

همیشه با خودم فکر می‌کردم ای‌ کاش می‌شد از سازمان سنجش خواهش می‌کردم تا برگه من را تصحیح نماید و نتیجه را اعلام کند و این‌همه انتظار و کابوس‌های شبانه را از من سلب کند. اما نمی‌توان از سازمانی به عظمت سازمان سنجش انتظار داشت که بیکار و منتظر دستور ما برای انجام کار بایستد. این رویای من امروز می‌تواند تحقق یافت. تخمین رتبه کنکور سراسری همان رویایی بود که من همیشه آرزوی آن را داشتم.

مشاورین ما می‌توانند به شما برای سر رسیدن این انتظار و تحقق آرزو ، کمک نمایند. کافی است درصدهای خود را به مشاورین ما اطلاع دهید تا برایتان با توجه به سختی و آسانی کنکور، سهمیه منطقه، رشته و… تخمین رتبه کنکور سراسری و انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش 98 را انجام دهند.

 

تخمین رتبه کنکور سراسری چقدر اعتبار دارد؟

چند سالی است که نرم‌افزارهایی تحت عنوان نرم‌افزار تخمین رتبه کنکور سراسری به بازار عرضه‌شده است و یا در سایت های مختلف تخمین رتبه مجازی کنکور قرار داده شده است. متأسفانه و یا خوشبختانه ما به سمتی پیش می‌رویم که روزبه‌روز راحت‌طلب‌تر می‌شویم و ترجیح می‌دهیم با حداقل زحمت، نتیجه مطلوبمان را کسب نماییم. یک واقعیت در مورد این‌گونه نرم‌افزارها وجود دارد. اولا به دلیل ایده جالب و تفکر سازنده‌های این نرم‌افزارها باید دست مریضاد و خسته نباشید گفت؛ و نمی‌توان زحمات آن‌ها را در این امر نادیده گرفت اما حقیقت این است که هیچ ماشین و ابزار و سیستم و کامپیوتری نمی تواند قدرت تصمیم‌گیری انسان را داشته باشد.

نرم‌افزارهای تخمین رتبه به دلیل اینکه قدرت پیش‌بینی سختی و آسانی سؤالات کنکور سراسری را ندارند نمی‌توانند تخمین دقیق و درستی از رتبه شما داشته باشند. تخمین رتبه کنکور سراسری کار تخصصی است و نیازمند سنجیدن عواملی است و سنجیدن این عوامل از  عهده نرم‌افزار خارج است.بنابراین اگر می‌خواهید نتیجه دقیقی به دست آورید بهتر است این کار را از متخصص آن بخواهید.

 

تخمین رتبه چه کمکی به انتخاب رشته دقیق می کند؟

اولین فایده‌ای که تخمین رتبه کنکور سراسری دارد راحت شدن خیال شماست. در مورد اکثر داوطلبین این سخن را شنیده‌ام که هر شب کابوس زمان اعلام نتایج با آن‌ها همراه است و این موجب می‌شود هنوز ذهن آن‌ها آماده استراحت نشود و خستگی کنکور را ادامه دهد و حتی در صورت قبولی و پذیرش در رشته مورد علاقتان بازهم ذهن شما این آمادگی را نداشته باشد و خستگی یکسال مطالعه برای کنکور و استرس چند ماهه تا زمان اعلام نتایج ذهن شما را آماده مباحث درسی جدید و دانشگاه نمی کند.

برخی از داوطلبینی که حتی در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شده بودند نیز این موضوع را عنوان می کردند که هنوز هم برخی شب ها خواب اعلام نتایج را می بینند و شاید به لحاظ روان شناسی این موضوع ناتمام است که هنوز در حال ادامه دادن است و در ضمیر ناخودآگاه آن ها وجود دارد.

دومین فایده تخمین رتبه کنکور سراسری این است که مسیر برایتان آماده می‌شود و تا حدودی می‌توانید در مورد آینده شغلی‌تان اطمینان یابید و یا اینکه به تحقیق و بررسی در مورد رشته های کنکور که قصد شرکت در آن رادارید بتوانید موفقیت خود را تضمین نمایید. به همین دلیل ما توصیه می نماییم با ارتباط برقرار نمودن مشاوره ایران تحصیل، تخمین رتبه کنکور سراسری را انجام دهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: تخمین رتبه مجازی کنکور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش مطالعه زیست سارا همتی - روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی - پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم - سایت همگام هدایت تحصیلی نهم - برترین مشاوران کنکور - بهترین جزوه دین و زندگی کنکور - تاثیر نمره کل در انتخاب رشته نهم - ورود به سایت همگام انتخاب رشته نهم - تکمیل فرم اولویت بندی انتخاب رشته نهم - نکات مهم انتخاب رشته نهم دبیرستان - جزوات دست نویس آزمون وکالت  - مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم - جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی - بهترین تست هوش جهت انتخاب رشته نهم - محاسبه سهمیه بسیج در آزمون وکالت - اعلام نتایج آزمون sat ترکیه - بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی آزمون sat - بهترین پکیج آموزشی آزمون sat - سرفصل های مهم آزمون وکالت - ضرایب دروس آزمون وکالت قوه قضاییه - آزمون مجازی اینترنتی تعیین سطح وکالت آنلاین - زمان برگزاری آزمون sat در ترکیه - معرفی pdf بهترین کتب و منابع آزمون SAT - شرایط و ضوابط شرکت در امتحان sat - اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های مجازی آزاد - نمونه سوالات آزمون SAT ترکیه - کلاس های آمادگی آزمون sat ترکیه - مشاوره آزمون sat - دوره آمادگی آزمون وکالت - مشاوره و برنامه ریزی آزمون وکالت - بهترین بسته آموزشی آزمون وکالت - دانلود نمونه سوالات آزمون وکالت - تیپ شخصیتی و انتخاب رشته - ورود به سامانه ثبت نام آزمون sat - ثبت اعتراض به آزمون وکالت - سامانه ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان - تست علاقمندی به رشته تحصیلی - دفترچه انتخاب رشته پیام نور - تست های علاقمندی به رشته های دانشگاهی - درصد های لازم برای آزمون وکالت - چگونه رشته تحصیلی مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ - ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه آزاد - مرکز مشاوره دانشگاه آزاد - لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد - رشته های ارشد غیر حضوری آزاد - شهریه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد - ارشد بدون کنکور پیام نور - ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور - شرایط شرکت در آزمون وکالت - دانشگاه مجازی چیست ؟ - ثبت نام ارشد مجازی - نحوه ثبت نام در مجازی آزاد اسلامی - ثبت نام ارشد الکترونیکی دانشگاه آزاد - انتخاب رشته کنکور سراسری - زیر شاخه های رشته گرافیک - شرایط استخدام نیروی انتظامی ناجا - نکات برنامه ریزی درسی - فراگیر ارشد پیام نور - کارنامه های قبولی در رشته هوشبری - مشاوره انتخاب رشته زیر گروه انسانی - سامانه ثبت نام وام دانشگاه آزاد - ورود به سامانه ثبت نام سامانه سجاد - سامانه رهگیری مدرک تحصیلی - ثبت نام وام دانشجویی - ورود به سامانه ساهم - ورود به سامانه سجاد امور دانشجویان - دریافت کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد - ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد - استعلام اینترنتی مدرک دانشگاه علمی کاربردی - چه کسانی میتوانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند - نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان - ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد - imsmap.iauec.ac.ir - رشته مدیریت بازرگانی فراگیر ارشد پیام نور - فراگیر پیام نور واحد سمنان - انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی - جزوات مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد فراگیر - آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی - دانلود سوالات فراگیر ارشد مدیریت بازرگانی - اضافه خدمت سربازان فراری - همه چیز درباره دانشگاه پیام نور - ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان - راهنمای ثبت نام سامانه شاد - سامانه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی - برنامه ریزی آزمون تیزهوشان - لیست دانشگاه های مجازی ایران - دانلود نمونه سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان - جزوه تیزهوشان - دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی تیزهوشان - انواع سهمیه در آزمون مشاوران حقوقیراهنمای گام به گام ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاددانلود برنامه شاد برای تبلت - راهنمای ثبت نام و احراز هویت شاد - shad.medu.ir - دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان - ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پردیس - سامانه استخدام ارتش - سایت استخدام ناجا - سامانه ثبت نام آزمون استخدامی - لیست بهترین منابع آزمون مشاوران حقوقی - شرایط خروج از کشور دانشجویان بدون سربازی - سایت استخدام سپاه پاسداران - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون مشاوران حقوقی - شرایط انتقالی سربازی ارتش - شرایط اخذ معافیت کفالت سربازی - سامانه مشاوره آنلاین نظام وظیفه - سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور - اعتبار مدرک پیام نور در خارج از کشور - ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد - مشاوره اخذ معافیت ظام وظیفه - دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور - شرایط انصراف از دانشگاه دولتی - سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره - دانشگاه مجازی بدون آزمون - بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری - لیست رشته های بدون آزمون تهران جنوب - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قشم - کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - مشاوره کودکان دبستانی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

رتبه هر یک از داوطلبان پیش بینی کننده قوی برای قبولی محسوب می شود. تفاوتی ندارد در کدام یک از گروه های آزمایشی شرکت نموده باشید، مهم این است که برای قبولی نیازمند کسب رتبه لازم می باشید. تخمین رتبه کنکور زبان و مشاوره کنکور زبان  در دو مرحله برای داوطلبان حائز اهمیت می باشد. در مرحله اول برای آن دسته از داوطلبانی که مایلند از وضعیت خود قبل از آزمون آگاه شوند و در مرحله دوم پس از آزمون سراسری می باشد که متقاضیان می توانند با استفاده از تخمین رتبه کنکور زبان از رتبه احتمالی خود آگاه شوند. این مقاله از سایت ایران تحصیل را علاوه بر تخمین رتبه ، به رتبه های قبولی در کنکور زبان نیز خواهیم پرداخت.

 

نحوه تخمین رتبه کنکور زبان

 

با توجه به اینکه کنکور زبان یکی از کنکور های آزمایشی شناور می باشد، بسیاری از داوطلبان ممکن است اینگونه تصور نمایند که پذیرش در آن به راحتی صورت خواهد پذیرفت. اما تخمین رتبه کنکور تا حدودی نشان می دهد که برای پذیرش در این رشته در هر یک از دانشگاه های معتبر ، نیازمند رتبه های بسیار پایین خواهید بود که علاوه بر آن ظرفیت هر یک از رشته ها تعیین کننده بسیار مهمی در این رابطه خواهند بود.

نحوه تخمین رتبه کنکور زبان به دو صورت می باشد. در یکی از انواع آن می تواند به صورت الکترونیک و با استفاده از تخمین رتبه کنکور سراسری باشد که با استفاده از این مورد ، به صورت الکترونیک و بدون دخالت انسان ، شما می توانید به راحتی تنها با وارد نمودن درصدهای مورد نظر خود، از رتبه احتمالی با توجه به منطقه و سهمیه آگاه شوید.

نوع دوم تخمین رتبه کنکور زبان با استفاده از نرم افزارهایی اندروید و ios صورت می پذیرد. بدین معنا که شما با نصب این نرم افزار در تلفن همراه و یا تبلت خود، به راحتی با وارد نمودن هر یک از درصدها همانند وب سایت ها از حدود رتبه خود اطلاع دقیق یابید. این نوع از تخمین رتبه بسیار مورد استقبال داوطلبان قرار دارد زیرا می توانند همیشکی به آن دسترسی داشته باشند و در هر زمان بتوانند به انجام تخمین رتبه بپردازند.

 

رتبه های قبولی در کنکور زبان

 

رتبه های قبولی در کنکور زبان در هر سال و به نسبت هر یک از دانشگاه ها می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال چنانچه شما مایل به تحصیل در هر یک از دنشگاه های تهران باشید، لازم است از رتبه های بسیار پایین برخوردار باشید. اما چنانچه هدف شما تنها قبولی در این رشته باشد، شاید بتوان گفت تا رتبه های 1500 امکان قبولی و پذیرش شما وجود خواهد داشت.

از جمله عوامل بسیار مهم بر رتبه های قبولی در کنکور زبان بسیار تاثیر گذار خواهد بود، در رابطه با درصدهای زده شده در دروس عمومی و اختصاصی می باشد. یه همین دلیل در سال گذشته ممکن است شما با میانگین درصدهای 50 درصد می توانستید در دانشگاه های معتبر مشغول به تحصیل شوید. اما در سال بعد با میانگین 30 درصد بتوانید رتبه مورد نظر را کسب نمایید.

از عوامل تاثیر گذار بعدی که می تواند رتبه های قبولی در کنکور زبان را تحت تاثیر خود قرار دهد، در رابطه با ظرفیت پذیرش در هر یک از رشته ها می باشد. به عنوان مثال می توان گفت هر چه میزان ظرفیت پذیرش در هر یک از دانشگاه ها پایین تر باشد، شما شانس کمتری را برای پذیرش در آن سال خواهید داشت. همچنین از دیگر عوامل نحوه پذیرش جنسیتی است که شانس شما را برای قبولی می تواند تحت شعاع خود قرار دهد.

برای دریافت کارنامه رتبه های قبولی در کنکور زبان و همچنین تخمین رتبه کنکور زبان می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل در ارتباط باشید، مشاورین ماه همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. متخصصین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

 

چگونه می توانم به تراز کشوری و منطقه ای خود دست یابم؟

فرمول تراز نمره با استفاده از درصدهای هر داوطلب تعیین می شود. به همین دلیل هر یک از متقاضیان با وارد نمودن درصد و همچنین سهمیه خود، از تراز احتمالی آگاه شوند. میزان درصدهای هر سال با توجه به طرح سوالات برای پذیرش و همچنین کسب رتبه لازم می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل در نرم افزارهای مورد نظر این شرایط لحاظ خواهد شد و با توجه به همین امر از رتبه های لازم ارائه می گردد.

آیا می توان با استفاده از تخمین رتبه کنکور زبان و رتبه تخمین شده شده، نسبت به انتخاب رشته آنلاین استفاده نموده ؟

تخمین رتبه موجب می شود تا افراد با استفاده از آن بتوانند و از دانشگاه های احتمالی و همچنین رشته های احتمالی خود آگاه شوند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند . دانلود نرم افزار به داوطلبان کمک می نماید تا در هر زمان و در هر جایی که مایل به اطلاع از رتبه خود و یا حتی دیگران باشند، می توانند با استفاده از این نرم افزار از رتبه احتمالی خود اگاه شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: تخمین رتبه کنکور زبان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش مطالعه زیست سارا همتی - روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی - پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم - سایت همگام هدایت تحصیلی نهم - برترین مشاوران کنکور - بهترین جزوه دین و زندگی کنکور - تاثیر نمره کل در انتخاب رشته نهم - ورود به سایت همگام انتخاب رشته نهم - تکمیل فرم اولویت بندی انتخاب رشته نهم - نکات مهم انتخاب رشته نهم دبیرستان - جزوات دست نویس آزمون وکالت  - مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم - جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی - بهترین تست هوش جهت انتخاب رشته نهم - محاسبه سهمیه بسیج در آزمون وکالت - اعلام نتایج آزمون sat ترکیه - بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی آزمون sat - بهترین پکیج آموزشی آزمون sat - سرفصل های مهم آزمون وکالت - ضرایب دروس آزمون وکالت قوه قضاییه - آزمون مجازی اینترنتی تعیین سطح وکالت آنلاین - زمان برگزاری آزمون sat در ترکیه - معرفی pdf بهترین کتب و منابع آزمون SAT - شرایط و ضوابط شرکت در امتحان sat - اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های مجازی آزاد - نمونه سوالات آزمون SAT ترکیه - کلاس های آمادگی آزمون sat ترکیه - مشاوره آزمون sat - دوره آمادگی آزمون وکالت - مشاوره و برنامه ریزی آزمون وکالت - بهترین بسته آموزشی آزمون وکالت - دانلود نمونه سوالات آزمون وکالت - تیپ شخصیتی و انتخاب رشته - ورود به سامانه ثبت نام آزمون sat - ثبت اعتراض به آزمون وکالت - سامانه ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان - تست علاقمندی به رشته تحصیلی - دفترچه انتخاب رشته پیام نور - تست های علاقمندی به رشته های دانشگاهی - درصد های لازم برای آزمون وکالت - چگونه رشته تحصیلی مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ - ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه آزاد - مرکز مشاوره دانشگاه آزاد - لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد - رشته های ارشد غیر حضوری آزاد - شهریه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد - ارشد بدون کنکور پیام نور - ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور - شرایط شرکت در آزمون وکالت - دانشگاه مجازی چیست ؟ - ثبت نام ارشد مجازی - نحوه ثبت نام در مجازی آزاد اسلامی - ثبت نام ارشد الکترونیکی دانشگاه آزاد - انتخاب رشته کنکور سراسری - زیر شاخه های رشته گرافیک - شرایط استخدام نیروی انتظامی ناجا - نکات برنامه ریزی درسی - فراگیر ارشد پیام نور - کارنامه های قبولی در رشته هوشبری - مشاوره انتخاب رشته زیر گروه انسانی - سامانه ثبت نام وام دانشگاه آزاد - ورود به سامانه ثبت نام سامانه سجاد - سامانه رهگیری مدرک تحصیلی - ثبت نام وام دانشجویی - ورود به سامانه ساهم - ورود به سامانه سجاد امور دانشجویان - دریافت کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد - ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد - استعلام اینترنتی مدرک دانشگاه علمی کاربردی - چه کسانی میتوانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند - نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان - ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد - imsmap.iauec.ac.ir - رشته مدیریت بازرگانی فراگیر ارشد پیام نور - فراگیر پیام نور واحد سمنان - انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی - جزوات مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد فراگیر - آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی - دانلود سوالات فراگیر ارشد مدیریت بازرگانی - اضافه خدمت سربازان فراری - همه چیز درباره دانشگاه پیام نور - ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان - راهنمای ثبت نام سامانه شاد - سامانه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی - برنامه ریزی آزمون تیزهوشان - لیست دانشگاه های مجازی ایران - دانلود نمونه سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان - جزوه تیزهوشان - دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی تیزهوشان - انواع سهمیه در آزمون مشاوران حقوقیراهنمای گام به گام ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاددانلود برنامه شاد برای تبلت - راهنمای ثبت نام و احراز هویت شاد - shad.medu.ir - دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان - ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پردیس - سامانه استخدام ارتش - سایت استخدام ناجا - سامانه ثبت نام آزمون استخدامی - لیست بهترین منابع آزمون مشاوران حقوقی - شرایط خروج از کشور دانشجویان بدون سربازی - سایت استخدام سپاه پاسداران - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون مشاوران حقوقی - شرایط انتقالی سربازی ارتش - شرایط اخذ معافیت کفالت سربازی - سامانه مشاوره آنلاین نظام وظیفه - سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور - اعتبار مدرک پیام نور در خارج از کشور - ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد - مشاوره اخذ معافیت ظام وظیفه - دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور - شرایط انصراف از دانشگاه دولتی - سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره - دانشگاه مجازی بدون آزمون - بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری - لیست رشته های بدون آزمون تهران جنوب - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قشم - کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - مشاوره کودکان دبستانی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

تخمین رتبه بر اساس درصد با توجه به کارنامه داوطلبان کنکور سراسری سال های گذشته انجام می گیرد. درصد خطا این روش از تخمین رتبه بسیار پایین است و کاملا قابل استناد است. چون با توجه به داده های آماری و کارنامه های داوطلبان در چندین سال پیاپی صورت می پذیرد.

کلیه داوطلبان گرامی می توانند جهت تخمین رتبه بر اساس درصد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره مرکز مشاوره و برنامه ریزی کنکور ایران تحصیل ( 9099072952 ) تماس حاصل نمایند و ضمن تخمین رتبه از تجربیات رتبه های تک رقمی و برنامه ریزی آن ها بهره مند گردند

 

تخمین رتبه بر اساس درصد چگونه انجام می شود؟ 

در دفترچه سوالات آزمون سراسری، از هر درس تعداد مشخصی سوال وجود دارد که داوطلبان باید به آنان پاسخ دهند. هر درس ضریبی دارد و این ضرایب نقش و تاثیر مهمی در تعیین رتبه شما در کنکور دارد. زمانی که آزمون کنکور به پایان می رسد، داوطلبان فکر و ذهنشان درگیر رتبه کنکور و درصدهایی است که در هر درس کسب کرده اند.

 این نگرانی باعث می شود که کنجکاو باشند که چه رتبه ای قرار است در کنکور کسب کنند. در اینجا تخمین رتبه بر طبق درصد مفید واقع می شود.

 

رم افزار سازمان سنجش را برای تخمین رتبه براساس درصد فراموش نکنید

نرم افزار سازمان سنجش می تواند کی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار ها جهت تخمین رتبه شما دوستان داوطلب کنکور باشد.

در نتیجه، استفاده از آن را فراموش نکنید. فقط توجه داشته که نحوه استفاده از این نرم افزار بسیار مهم است. بعلاوه، شما نمی توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای اقدام به استفاده از نرم افزار سایت سنجش برای انتخاب رشته کنید و باید مبلغی را پرداخت کنید. 

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید به بهترین شکل از نرم افزار انتخاب رشته سنجش استفاده کنید می توانید با مشاوران زبده ایران تحصیل تماس حاصل کنید.

 

تخمین رتبه بر اساس درصد چه کمکی در انتخاب رشته می کند؟

آیا می دانید در انتخاب رشته دانشگاه چه چیزی اهمیت ویژه دارد؟ با نگاهی به کارنامه اولیه می توانید انواع رتبه هایی که کسب نموده اید همجون رتبه در سهمیه، رتبه کشوری، رتبه کل در سهمیه، آخرین رتبه مجاز و رتبه کل کشوری را ببنید. 

داوطلبان توجه داشته باشید که رتبه هایی که در انتخاب رشته مورد استفاده قرار می گیرند و اهمیت دارند تنها رتبه در سهمیه و رتبه کشوری (بدون سهمیه) در هر زیر گروه خواهد بود.

سوابق تحصیلی نیز در تعیین رتبه کنکور تاثیر خواهد گذاشت. سوابق تحصیلی همان نمرات امتحانات نهایی است که 25 درصد در نتیجه آزمون سراسری دارد.

 

مزیت تخمین رتبه از طریق نرم افزار

1- یکی از مزایای تخمین رتبه بر اساس درصد این هست که شما داوطلبان می توانید رشته مورد علاقه خود را هدف گذاری نمایید و برنامه ریزی کنکور خود را بر اساس این تخمین رتبه تنظیم نمایید که بدانید از چه درس هایی چه درصدهایی باید بزنید.

 

2- یکی دیگر از مزایای تخمین رتبه بر طبق درصد این است که شما داوطلبان با استفاده از تخمین رتبه بر اساس درصد، به یک احتمال نسبی می رسید که در کنکور حدودا به چه رتبه ای دست پیدا خواهید کرد.

 

3- شما می توانید نمونه سوالات آزمون سراسری سال قبل را تهیه و در شرایط کنکور قرار گرفته و آزمون را بطور کامل پاسخ دهید.

 سپس بر اساس درصدهایی که زده اید با استفاده از نرم افزار اقدام به تخمین رتبه بر طبق درصد اقدام نمایید تا بطور نسبی از رتبه ای که امکان دارد در کنکور بدست آورید مطلع شوید.

در نهایت، با استفاده از این رتبه و درصدهای دروسی که زده اید می توانید برای رشته مورد علاقه خود برنامه ریزی نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: تخمین رتبه بر اساس درصد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش مطالعه زیست سارا همتی - روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی - پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم - سایت همگام هدایت تحصیلی نهم - برترین مشاوران کنکور - بهترین جزوه دین و زندگی کنکور - تاثیر نمره کل در انتخاب رشته نهم - ورود به سایت همگام انتخاب رشته نهم - تکمیل فرم اولویت بندی انتخاب رشته نهم - نکات مهم انتخاب رشته نهم دبیرستان - جزوات دست نویس آزمون وکالت  - مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم - جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی - بهترین تست هوش جهت انتخاب رشته نهم - محاسبه سهمیه بسیج در آزمون وکالت - اعلام نتایج آزمون sat ترکیه - بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی آزمون sat - بهترین پکیج آموزشی آزمون sat - سرفصل های مهم آزمون وکالت - ضرایب دروس آزمون وکالت قوه قضاییه - آزمون مجازی اینترنتی تعیین سطح وکالت آنلاین - زمان برگزاری آزمون sat در ترکیه - معرفی pdf بهترین کتب و منابع آزمون SAT - شرایط و ضوابط شرکت در امتحان sat - اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های مجازی آزاد - نمونه سوالات آزمون SAT ترکیه - کلاس های آمادگی آزمون sat ترکیه - مشاوره آزمون sat - دوره آمادگی آزمون وکالت - مشاوره و برنامه ریزی آزمون وکالت - بهترین بسته آموزشی آزمون وکالت - دانلود نمونه سوالات آزمون وکالت - تیپ شخصیتی و انتخاب رشته - ورود به سامانه ثبت نام آزمون sat - ثبت اعتراض به آزمون وکالت - سامانه ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان - تست علاقمندی به رشته تحصیلی - دفترچه انتخاب رشته پیام نور - تست های علاقمندی به رشته های دانشگاهی - درصد های لازم برای آزمون وکالت - چگونه رشته تحصیلی مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ - ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه آزاد - مرکز مشاوره دانشگاه آزاد - لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد - رشته های ارشد غیر حضوری آزاد - شهریه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد - ارشد بدون کنکور پیام نور - ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور - شرایط شرکت در آزمون وکالت - دانشگاه مجازی چیست ؟ - ثبت نام ارشد مجازی - نحوه ثبت نام در مجازی آزاد اسلامی - ثبت نام ارشد الکترونیکی دانشگاه آزاد - انتخاب رشته کنکور سراسری - زیر شاخه های رشته گرافیک - شرایط استخدام نیروی انتظامی ناجا - نکات برنامه ریزی درسی - فراگیر ارشد پیام نور - کارنامه های قبولی در رشته هوشبری - مشاوره انتخاب رشته زیر گروه انسانی - سامانه ثبت نام وام دانشگاه آزاد - ورود به سامانه ثبت نام سامانه سجاد - سامانه رهگیری مدرک تحصیلی - ثبت نام وام دانشجویی - ورود به سامانه ساهم - ورود به سامانه سجاد امور دانشجویان - دریافت کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد - ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد - استعلام اینترنتی مدرک دانشگاه علمی کاربردی - چه کسانی میتوانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند - نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان - ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد - imsmap.iauec.ac.ir - رشته مدیریت بازرگانی فراگیر ارشد پیام نور - فراگیر پیام نور واحد سمنان - انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی - جزوات مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد فراگیر - آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی - دانلود سوالات فراگیر ارشد مدیریت بازرگانی - اضافه خدمت سربازان فراری - همه چیز درباره دانشگاه پیام نور - ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان - راهنمای ثبت نام سامانه شاد - سامانه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی - برنامه ریزی آزمون تیزهوشان - لیست دانشگاه های مجازی ایران - دانلود نمونه سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان - جزوه تیزهوشان - دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی تیزهوشان - انواع سهمیه در آزمون مشاوران حقوقیراهنمای گام به گام ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاددانلود برنامه شاد برای تبلت - راهنمای ثبت نام و احراز هویت شاد - shad.medu.ir - دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان - ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پردیس - سامانه استخدام ارتش - سایت استخدام ناجا - سامانه ثبت نام آزمون استخدامی - لیست بهترین منابع آزمون مشاوران حقوقی - شرایط خروج از کشور دانشجویان بدون سربازی - سایت استخدام سپاه پاسداران - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون مشاوران حقوقی - شرایط انتقالی سربازی ارتش - شرایط اخذ معافیت کفالت سربازی - سامانه مشاوره آنلاین نظام وظیفه - سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور - اعتبار مدرک پیام نور در خارج از کشور - ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد - مشاوره اخذ معافیت ظام وظیفه - دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور - شرایط انصراف از دانشگاه دولتی - سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره - دانشگاه مجازی بدون آزمون - بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری - لیست رشته های بدون آزمون تهران جنوب - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قشم - کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - مشاوره کودکان دبستانی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

 

سامانه همگام hamgam.medu.ir  آخرین اخبار و اطلاعیه های آمورش و پرورش را در اختیار دانش آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم ، معلمین و مدیران مدارس قرار می دهد و همچنین برگزاری آزمون های استعدادیابی تحصیلی و شغلی از سایت همگام انجام خواهد گرفت، جهت ورود به سایت یا پرتال همگام هدایت تحصیلی و شرکت در آزمون استعدادیابی با ما همراه باشید.

 

نحوه ورود به سامانه همگام هدایت تحصیلی یکی از مهم ترین و پرتکرارترین سوالات دانش آموزانی است لذا به اطلاع می رسانیم آدرس سایت همگام هدایت تحصیلی به نشانی www.hamgam.medu.ir می باشد شایان ذکر است در صورت بروز هر گونه مشکل و سوال در مورد ورود به سایت و شرکت در آزمون هدایت تحصیلی با شماره های مرکز تماس بگیرید.

 

ثبت نام دانش آموزان در پورتال سایت همگام دانش آموزی از طریق مدیران مدارس به صورت خودکار انجام می گیرد و مشخصات ورود به سیستم دانش آموز در اختیار وی قرار خواهد گرفت ، پس از آن بر اساس این اطلاعات دریافتی برای پورتال همگام ، ورود شما به   hamgam.medu.ir به راحتی صورت خواهد پذیرفت. در انتهای این مقاله به پاسخ سوالات پر تکرار سامانه همگام همچون چگونه در سایت همگام آزمون دهیم؟ خواهیم پرداخت

.

کاربرد سایت همگام آموزش و پرورش hamgam.medu.ir

یکی از موارد مهمی که در سامانه همگام به انجام می رسد، هدایت تحصیلی دانش آموزان می باشد. قبل از هدایت تحصیلی شما باید در آزمون آنلاین رغبت تحصیلی و استعداد شرکت نموده باشید.

 

چگونه در سایت همگام آزمون دهیم؟

در رابطه با نحوه ورود به سامانه hamgam.medu.ir برای  شرکت در آزمون های آنلاین مربوطه ، تفاوتی با سایر موارد در نحوه ورود وجود نخواهد داشت. با توجه به تاثیر نتیجه این آزمون در رابطه با انتخاب رشته دانش آموزان ، مدیران مدارس بهتر است مجوز شرکت جداگانه دانش آموزان را در صورتی صادر نمایند که والدین آنان را در جریان این امر قرار داده باشند. توصیه می نماییم که رمز و شناسنه عبور خود را به هیچ عنوان در اختیار سایر افراد قرار ندهید.

 

 

 اشتباهات رایج در پاسخگویی به سوالات هدایت تحصیلی در پورتال همگام

 

با توجه به تعداد زیاد سوالات یکی از اشتباهاتی که برخی از دانش آموزان در پاسخگویی به  این آزمون دارند این است که بی حوصلگی به خرج می دهند و پاسخ برخی از سوالات را بدون فکر و به صورت شانسی علامت می زنند. غافل از اینکه نتایج به دست آمده در سامانه hamgam.medu.ir در نظر مشاور شما برای هدایت به رشته خاص بسیار تعیین کننده خواهد بود.

 

 

اشتباه دوم دانش آموزان عزیز این است که پس از ورود به سامانه همگام هدایت تحصیلی مشوت با دیگران برای پاسخدهی به سوالات می باشد. این آزمون تنها برای سنحش علایق و اسعداد های شماست و هیچ فردی جز خود شما نمی تواند از ویژگی های شما اطلاع داشته باشد. بنابراین صداقت در پاسخگویی را به طور ویژه مد نظر قرار دهید.

 

 

خلاصه ای در مورد ورود به سایت همگام هدایت تحصیلی

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با نحوه ورود به سامانه همگام هدایت تحصیلی hamgam.medu.ir ، نحوه ثبت نام در سایت همگام ، پاسخ به سوال چگونه در سایت همگام آزمون دهیم؟ و ارائه برخی از سوالات پورتال همگام هدایت تحصیلی را برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سامانه همگام ارائه نماییم. با توجه به جامع بودن پورتال همگام و همچنین اطلاعیه های قرار داده شده فراوان آن می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حال نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: hamgam.medu.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش مطالعه زیست سارا همتی - روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی - پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم - سایت همگام هدایت تحصیلی نهم - برترین مشاوران کنکور - بهترین جزوه دین و زندگی کنکور - تاثیر نمره کل در انتخاب رشته نهم - ورود به سایت همگام انتخاب رشته نهم - تکمیل فرم اولویت بندی انتخاب رشته نهم - نکات مهم انتخاب رشته نهم دبیرستان - جزوات دست نویس آزمون وکالت  - مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم - جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی - بهترین تست هوش جهت انتخاب رشته نهم - محاسبه سهمیه بسیج در آزمون وکالت - اعلام نتایج آزمون sat ترکیه - بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی آزمون sat - بهترین پکیج آموزشی آزمون sat - سرفصل های مهم آزمون وکالت - ضرایب دروس آزمون وکالت قوه قضاییه - آزمون مجازی اینترنتی تعیین سطح وکالت آنلاین - زمان برگزاری آزمون sat در ترکیه - معرفی pdf بهترین کتب و منابع آزمون SAT - شرایط و ضوابط شرکت در امتحان sat - اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های مجازی آزاد - نمونه سوالات آزمون SAT ترکیه - کلاس های آمادگی آزمون sat ترکیه - مشاوره آزمون sat - دوره آمادگی آزمون وکالت - مشاوره و برنامه ریزی آزمون وکالت - بهترین بسته آموزشی آزمون وکالت - دانلود نمونه سوالات آزمون وکالت - تیپ شخصیتی و انتخاب رشته - ورود به سامانه ثبت نام آزمون sat - ثبت اعتراض به آزمون وکالت - سامانه ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان - تست علاقمندی به رشته تحصیلی - دفترچه انتخاب رشته پیام نور - تست های علاقمندی به رشته های دانشگاهی - درصد های لازم برای آزمون وکالت - چگونه رشته تحصیلی مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ - ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه آزاد - مرکز مشاوره دانشگاه آزاد - لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد - رشته های ارشد غیر حضوری آزاد - شهریه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد - ارشد بدون کنکور پیام نور - ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور - شرایط شرکت در آزمون وکالت - دانشگاه مجازی چیست ؟ - ثبت نام ارشد مجازی - نحوه ثبت نام در مجازی آزاد اسلامی - ثبت نام ارشد الکترونیکی دانشگاه آزاد - انتخاب رشته کنکور سراسری - زیر شاخه های رشته گرافیک - شرایط استخدام نیروی انتظامی ناجا - نکات برنامه ریزی درسی - فراگیر ارشد پیام نور - کارنامه های قبولی در رشته هوشبری - مشاوره انتخاب رشته زیر گروه انسانی - سامانه ثبت نام وام دانشگاه آزاد - ورود به سامانه ثبت نام سامانه سجاد - سامانه رهگیری مدرک تحصیلی - ثبت نام وام دانشجویی - ورود به سامانه ساهم - ورود به سامانه سجاد امور دانشجویان - دریافت کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد - ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد - استعلام اینترنتی مدرک دانشگاه علمی کاربردی - چه کسانی میتوانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند - نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان - ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد - imsmap.iauec.ac.ir - رشته مدیریت بازرگانی فراگیر ارشد پیام نور - فراگیر پیام نور واحد سمنان - انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی - جزوات مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد فراگیر - آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی - دانلود سوالات فراگیر ارشد مدیریت بازرگانی - اضافه خدمت سربازان فراری - همه چیز درباره دانشگاه پیام نور - ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان - راهنمای ثبت نام سامانه شاد - سامانه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی - برنامه ریزی آزمون تیزهوشان - لیست دانشگاه های مجازی ایران - دانلود نمونه سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان - جزوه تیزهوشان - دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی تیزهوشان - انواع سهمیه در آزمون مشاوران حقوقیراهنمای گام به گام ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاددانلود برنامه شاد برای تبلت - راهنمای ثبت نام و احراز هویت شاد - shad.medu.ir - دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان - ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پردیس - سامانه استخدام ارتش - سایت استخدام ناجا - سامانه ثبت نام آزمون استخدامی - لیست بهترین منابع آزمون مشاوران حقوقی - شرایط خروج از کشور دانشجویان بدون سربازی - سایت استخدام سپاه پاسداران - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون مشاوران حقوقی - شرایط انتقالی سربازی ارتش - شرایط اخذ معافیت کفالت سربازی - سامانه مشاوره آنلاین نظام وظیفه - سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور - اعتبار مدرک پیام نور در خارج از کشور - ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد - مشاوره اخذ معافیت ظام وظیفه - دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور - شرایط انصراف از دانشگاه دولتی - سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره - دانشگاه مجازی بدون آزمون - بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری - لیست رشته های بدون آزمون تهران جنوب - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قشم - کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - مشاوره کودکان دبستانی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

برای دریافت مشاوره قبل از ازدواج به چه کسی مراجعه کنیم؟

ببینید دوستان عزیز ازدواج چیزی نیست که بتوان آن را شوخی و سرسری گرفت. دقت در انتخاب همسر و شریک آینده زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است.

از این رو، اگر به دنبال دریافت مشاوره برای شروع زندگی مشترک هستید حتماً این مشاوره را از فردی دریافت کنید که ملاک ها و معیارهای یک مشاور خوب و حرفه ای را داشته باشد.

مشاوری که بتواند شما را به بهترین شکل ممکن یاری کند و کاربردی ترین راه حل ها را پیش پای شما بگذارد.

اما به نظر شما یک مشاور خانواده خوب و حرفه ای چه خصوصیاتی باید داشته باشد تا بتوان وی را بهترین نامید؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که بهترین مشاور خانواده کسی است که اطلاعات بالایی در زمینه خانواده و زندگی زناشویی دارد.

فردی که در این زمینه تحصیلات دانشگاهی دارد و توانسته با مطالعه زیاد اطلاعات خوبی را در حوزه خانواده بدست آورد.

از طرف دیگر، یک مشاور خانواده باید فن بیان بسیار خوب و محترمانه ای داشته باشد و بتواند با لحنی مناسب و عالی با شما و شریک احتمالی زندگیتان صحبت کند.

البته به جرأت می توان گفت که داشتن هوش و ذکاوت زیاد نیز می تواند یکی از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های یک مشاور خانواده باشد.

پس در صورتی که می توانید این خصوصیات و ویژگی ها را در یک فرد مشاور پیدا کنید به مراتب امکان مراجعه به وی را دارید.

در غیراینصورت به دنبال فرد دیگری باشید و حتی فکر مراجعه به آن فرد را از سرتان بیرون کنید.

مشاوران حاضر در مجموعه آسا مشاور با داشتن تجربه ای بالا در حوزه مشاور خانواده می توانند شما را در روزهای حساس زندگی تان به بهترین  شکل ممکن راهنمایی کنند و بهترین مشاوره ها را خدمتتان ارائه دهند.

کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید و بهترین مشاوره ها را قبل از تشکیل زندگی مشترک از آن ها بخواهید. 

مشاوره ازدواج به چه صورت برگزار می شود؟

شاید این سؤال در ذهن شما دوست عزیز نیز مطرح شده باشد که جلسات مشاوره برای تشکیل زندگی مشترک به چه صورت برگزار می شود؟

در جواب به این پرسش مهم باید خدمت شما عرض کنیم که این جلسات به صورت انفرادی و یا با حضور هر دو زوج برگزار می شود.

حتی در این میان، برخی از مشاوران اقدام به گرفتن تست مشاوره ازدواج هم از زوجین می کنند.

این تست مشاوره ازدواج می تواند احتمال مؤفقیت آمیز بودن یا نبودن ازدواج بین دو نفر را تأیید یا تکذیب کند.

در حقیقت، این تست مشاوره ازدواج می تواند به منظور شناخت و کسب اطلاعاتی در رابطه زیرساخت های شخصیتی افراد به کار رود.

به عنوان نمونه فرض می کنیم که زوجی تست مشاوره ازدواج را داده اند و با اعلام نتیجه آن مشخص شده که یکی از آن ها درون گرا و دیگری تمایل به برون گرایی دارد.

به این معنا که زوج برون گرا مایل به حضور در جمع دوستان و خانواده دارد و می خواهند بیشتر وقت خود را با دیگران بگذراند.

 اما در مقابل زوج درون گرا انزواطلب است و تمایل به گذراندن اوقات خود در تنهایی دارد.

این دو نفر به دلیل تفاوت های اساسی در شخصیت امکان زندگی با یکدیگر را ندارند و ممکن است در آینده مشکلاتی هم برایشان ایجاد شود که حتی به طلاق و جدایی منجر گردد.

در جلسات مشاوره فرد مشاور می تواند زوجین را از این مسائل و تفاوت های بین آن ها مطلع کند و آن ها را به شناخت از یکدیگر برساند.

از دیگر مواردی که در جلسات مشاوره قبل از تشکیل زندگی مشترک مطرح می شود در رابطه با توقعات، آرزوها و همین طور تمایلات طرفین است.

دوستان عزیز دقت داشته باشید که در این جلسه ها به زوجین گفته نمی شود که لزوماً کاری که من می گویم را انجام بدهید.

بلکه نکات لازم به آن ها گفته می شود و راهنمایی های لازم نیز به عمل می آید.

هزینه مشاوره ازدواج چقدر است؟

بحث هزینه پرداختی برای شرکت در جلسات مشاوره از جمله مواردی است که ذهن زوجین را به خود مشغول کرده است.

حتی برخی از افراد به دلیل بالا بودن هزینه مشاوره ازدواج از رفتن به مشاوره برای تشکیل زندگی مشترک سرباز می زنند.

علی الخصوص با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر که مردم نان شب هم ندارند چه برسد به داشتن پول برای پرداخت هزینه مشاوره خانواده که واقعاً سرسام آور است.

اما تا زمانی که تیم متخصص آسا مشاور را در کنار خود دارید به هیچ وجه نگرانی به دل خود راه ندهید.

زیرا هزینه مشاوره ازدواج دریافتی از شما با دریافت مشاوره از تیم مشاوره ما بسیار منطقی و مناسب است.

به طوری که شما می توانید با پرداخت کمترین هزینه مشاوره ازدواج بهترین مشاوره را از تیم آسا مشاور دریافت کنید.

تو مشاوره ازدواج چه سوالاتی میپرسن ؟

شاید شما هم با این سؤال مهم روبرو شده باشید که تو مشاوره ازدواج چه سوالاتی میپرسن ؟

به هر حال این حق شماست که به عنوان یک فرد متقاضی دریافت مشاوره قبل از تشکیل زندگی مشترک بدانید تو مشاوره ازدواج چه سوالاتی میپرسن ؟

اگر می خواهید بدانید که تو مشاوره ازدواج چه سوالاتی میپرسن ؟ با ما در ادامه این نوشته همراه باشید تا با سؤالات رایج در جلسات مشاوره قبل از ازدواج آشنایی لازم را پیدا کنید.

در ادامه با ذکر شماری از این سؤالات با شما همراه باشید تا بدین ترتیب به پاسخ سؤال تو مشاوره ازدواج چه سوالاتی میپرسن ؟ دست پیدا کنید.

. آیا صحبتی در رابطه با رسم و رسوم خانوادگی تان با یکدیگر داشته اید؟

. هدف شما از مراجعه به مشاور خانواده چه بوده است؟

. به نظرتان چه تفاوت ها و شباهت هایی بین شما و طرف مقابلتان وجود دارد؟

. چه ویژگی در شریک زندگیتان شما را به تحسین وا می دارد؟

. چگونه کارهای منزل را بین خود و فرد مقابل تقسیم می کنید؟

استفاده از فروم مشاوره ازدواج چه فوایدی دارد؟

شاید این پرسش مهم برای شما دوست عزیز نیز مطرح شده باشد که استفاده از فروم مشاوره ازدواج یا همان تالارهای گفتگوی اینترنتی چه فوایدی را می تواند برای من به همراه داشته باشد؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که استفاده از فروم مشاوره ازدواج می تواند کمک زیادی به شما در شناخت راه و چاه درست در رابطه با ازدواج داشته باشد.

در واقع به وسیله این تالارهای گفتگو یا همان فروم مشاوره ازدواج می توانید از نظرات افراد دیگر در رابطه با ازدواج مطلع شوید و در نتیجه تصمیمی منطقی در رابطه با ازدواج بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: مشاوره آنلاین ازدواج

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش مطالعه زیست سارا همتی - روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی - پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم - سایت همگام هدایت تحصیلی نهم - برترین مشاوران کنکور - بهترین جزوه دین و زندگی کنکور - تاثیر نمره کل در انتخاب رشته نهم - ورود به سایت همگام انتخاب رشته نهم - تکمیل فرم اولویت بندی انتخاب رشته نهم - نکات مهم انتخاب رشته نهم دبیرستان - جزوات دست نویس آزمون وکالت  - مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم - جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی - بهترین تست هوش جهت انتخاب رشته نهم - محاسبه سهمیه بسیج در آزمون وکالت - اعلام نتایج آزمون sat ترکیه - بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی آزمون sat - بهترین پکیج آموزشی آزمون sat - سرفصل های مهم آزمون وکالت - ضرایب دروس آزمون وکالت قوه قضاییه - آزمون مجازی اینترنتی تعیین سطح وکالت آنلاین - زمان برگزاری آزمون sat در ترکیه - معرفی pdf بهترین کتب و منابع آزمون SAT - شرایط و ضوابط شرکت در امتحان sat - اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های مجازی آزاد - نمونه سوالات آزمون SAT ترکیه - کلاس های آمادگی آزمون sat ترکیه - مشاوره آزمون sat - دوره آمادگی آزمون وکالت - مشاوره و برنامه ریزی آزمون وکالت - بهترین بسته آموزشی آزمون وکالت - دانلود نمونه سوالات آزمون وکالت - تیپ شخصیتی و انتخاب رشته - ورود به سامانه ثبت نام آزمون sat - ثبت اعتراض به آزمون وکالت - سامانه ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان - تست علاقمندی به رشته تحصیلی - دفترچه انتخاب رشته پیام نور - تست های علاقمندی به رشته های دانشگاهی - درصد های لازم برای آزمون وکالت - چگونه رشته تحصیلی مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ - ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه آزاد - مرکز مشاوره دانشگاه آزاد - لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد - رشته های ارشد غیر حضوری آزاد - شهریه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد - ارشد بدون کنکور پیام نور - ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور - شرایط شرکت در آزمون وکالت - دانشگاه مجازی چیست ؟ - ثبت نام ارشد مجازی - نحوه ثبت نام در مجازی آزاد اسلامی - ثبت نام ارشد الکترونیکی دانشگاه آزاد - انتخاب رشته کنکور سراسری - زیر شاخه های رشته گرافیک - شرایط استخدام نیروی انتظامی ناجا - نکات برنامه ریزی درسی - فراگیر ارشد پیام نور - کارنامه های قبولی در رشته هوشبری - مشاوره انتخاب رشته زیر گروه انسانی - سامانه ثبت نام وام دانشگاه آزاد - ورود به سامانه ثبت نام سامانه سجاد - سامانه رهگیری مدرک تحصیلی - ثبت نام وام دانشجویی - ورود به سامانه ساهم - ورود به سامانه سجاد امور دانشجویان - دریافت کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد - ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد - استعلام اینترنتی مدرک دانشگاه علمی کاربردی - چه کسانی میتوانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند - نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان - ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد - imsmap.iauec.ac.ir - رشته مدیریت بازرگانی فراگیر ارشد پیام نور - فراگیر پیام نور واحد سمنان - انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی - جزوات مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد فراگیر - آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی - دانلود سوالات فراگیر ارشد مدیریت بازرگانی - اضافه خدمت سربازان فراری - همه چیز درباره دانشگاه پیام نور - ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان - راهنمای ثبت نام سامانه شاد - سامانه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی - برنامه ریزی آزمون تیزهوشان - لیست دانشگاه های مجازی ایران - دانلود نمونه سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان - جزوه تیزهوشان - دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی تیزهوشان - انواع سهمیه در آزمون مشاوران حقوقیراهنمای گام به گام ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاددانلود برنامه شاد برای تبلت - راهنمای ثبت نام و احراز هویت شاد - shad.medu.ir - دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان - ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پردیس - سامانه استخدام ارتش - سایت استخدام ناجا - سامانه ثبت نام آزمون استخدامی - لیست بهترین منابع آزمون مشاوران حقوقی - شرایط خروج از کشور دانشجویان بدون سربازی - سایت استخدام سپاه پاسداران - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون مشاوران حقوقی - شرایط انتقالی سربازی ارتش - شرایط اخذ معافیت کفالت سربازی - سامانه مشاوره آنلاین نظام وظیفه - سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور - اعتبار مدرک پیام نور در خارج از کشور - ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد - مشاوره اخذ معافیت ظام وظیفه - دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور - شرایط انصراف از دانشگاه دولتی - سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره - دانشگاه مجازی بدون آزمون - بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری - لیست رشته های بدون آزمون تهران جنوب - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قشم - کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - مشاوره کودکان دبستانی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

نحوه برخورد صحیح با خودارضایی کودکان

با توضیحات داده شده در بالا حتماً این سؤال در ذهن شما دوستان و عزیزان مطرح شده است که خب با وجود این مشکل در کودکان نحوه برخورد صحیح با خودارضایی کودکان چیست؟

در رابطه با نحوه برخورد صحیح با خودارضایی کودکان راهکارهای مختلفی ارائه شده که در ادامه با ذکر آن ها در خدمت هستیم.

اطمینان داشته باشید که با اطلاع از نحوه برخورد صحیح با خودارضایی کودکان می توانید این مشکل را در آن ها به طرز صحیحی حل کنید و کودک خود را از این مشکل رها کنید.

. اولین و شاید مهم ترین راهکار این است که از یک مشاور کودک در این زمینه کمک بگیرید و از وی بخواهید روش های مختلفی را برای رفع مشکل خودارضایی در کودکان به شما آموزش دهد تا بدین ترتیب بتوانید با به کارگیری آن ها مشکل کودک خود را حل کنید.

. به هیچ وجه به علت انجام خودارضایی سر کودک داد نزنید و وی را تنبیه بدنی نکنید.

. در صورت دیدن کودک در شرایط خودارضایی سریع و بی درنگ موقعیت فیزیک وی را عوض کنید.

به فرض مثال اگر کودکتان را در حال ساییدن بدن خود به کمد و یا لبه میز دیدید سریع از وی بخواهید که در خانه بدود و بازی کند و خلاصه به نحوی شرایط و موقعیت فیزیکی وی را تغییر دهید.

. هرگز در حین انجام خودارضایی برای گرفتن مچ کودک و تهدید وی اقدام کنید. این گونه کودک تصور می کند که باید این کار را در خفا و دور از چشم شما انجام دهد. 

از این رو، در مواقعی که شما سرگرم کاری هستید و یا منزل تشریف ندارید به خودارضایی کودکان روی می آورد.

. برای این که ذهن کودک به سمت خودارضایی نرود سعی در سرگرم کردن وی داشته باشید و وی را با دیدن انواع کارتون و یا خوراکی سرگرم کنید.

. با اطلاع از خودارضایی کودکان به هیچ وجه وحشت زده و نگران نشوید. این مشکلی است که می توانید با تدبیر و به کارگیری بهترین شیوه ها از آن رهایی پیدا کنید و آن را رفع بفرمایید.

والدین زیادی هستند که با مشکل خودارضایی در کودکان روبرو بوده و هستند اما با استفاده از بهترین تدابیر و شیوه ها توانسته اند آن را به طور کامل در کودک از بین ببرند و از بروز مشکلات بزرگتر در وی جلوگیری کنند.

 

علت دست زدن کودک دختر به آلتش چیست؟

شاید شما هم به عنوان یک پدر یا مادر با مشکل دست زدن کودک دخترتان به آلتش روبرو باشید اما ندانید علت دست زدن کودک دختر به آلتش چیست.

در اینجا با ذکر علت دست زدن کودک دختر به آلتش در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم و می خواهیم به این موضوع پی ببریم که علت دست زدن کودک دختر به آلتش چه می تواند باشد.

ببینید دوستان عزیز به جرأت می توان گفت که هر پدر و مادر دخترداری ممکن است روزی با مشکل دست زدن کودک دختر به آلتش روبرو شود اما این که بداند علت آن چیست و چگونه می تواند این مشکل را حل کند بسیار مهم است.

علت دست زدن کودک دختر به آلتش می تواند دلایل مختلفی از جمله وجود کرمگ در روده وی باشد.

این مشکل موجب ایجاد خارش و سوزش در ناحیه تناسلی کودک شده و می تواند به عنوان یک علت دست زدن کودک دختر به آلتش باشد.

از دیگر علت های بروز این مورد می توان به محکم بودن بیش از حد پوشک کودک اشاره کرد که می توان موجب دست زدن کودک دختر به آلتش شود.

در این مواقع، والدین باید بسیار هوشمندانه عمل کنند و با به کارگیری بهترین روش ها و راهکارها این مشکل را در کودک حل کنند.

 

 

گناه بودن خودارضایی در دین اسلام

خودارضایی در دین اسلام به عنوان یکی از گناهان بزرگ شناخته می شود. به طوری که از طرف همه ائمه و بزرگان دین به شدت نفی شده است.

از این رو، در صورت بروز آن در سنین پایین تر و در کودکی باید راه حلی برای رفع آن پیدا کرد تا خدایی ناکرده در آینده برای فرد مشکل ساز و خظرآفرین نشود.

بر طبق حدیثی از امام صادق علیه السلام برای فردی که اقدام به خودارضایی می کند عذاب بزرگ و دردناکی در روز قیامت در نظر گرفته شده است.

اگر به دنبال راهکاری مناسب برای رفع خودارضایی در کودکتان هستید و می خواهید این مشکل را به بهترین شکل ممکن رفع کنید با مشاوران حاضر در مجموعه آسا مشاور تماس بگیرید. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: برخورد صحیح با خودارضایی کودکان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش مطالعه زیست سارا همتی - روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی - پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم - سایت همگام هدایت تحصیلی نهم - برترین مشاوران کنکور - بهترین جزوه دین و زندگی کنکور - تاثیر نمره کل در انتخاب رشته نهم - ورود به سایت همگام انتخاب رشته نهم - تکمیل فرم اولویت بندی انتخاب رشته نهم - نکات مهم انتخاب رشته نهم دبیرستان - جزوات دست نویس آزمون وکالت  - مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم - جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی - بهترین تست هوش جهت انتخاب رشته نهم - محاسبه سهمیه بسیج در آزمون وکالت - اعلام نتایج آزمون sat ترکیه - بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی آزمون sat - بهترین پکیج آموزشی آزمون sat - سرفصل های مهم آزمون وکالت - ضرایب دروس آزمون وکالت قوه قضاییه - آزمون مجازی اینترنتی تعیین سطح وکالت آنلاین - زمان برگزاری آزمون sat در ترکیه - معرفی pdf بهترین کتب و منابع آزمون SAT - شرایط و ضوابط شرکت در امتحان sat - اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های مجازی آزاد - نمونه سوالات آزمون SAT ترکیه - کلاس های آمادگی آزمون sat ترکیه - مشاوره آزمون sat - دوره آمادگی آزمون وکالت - مشاوره و برنامه ریزی آزمون وکالت - بهترین بسته آموزشی آزمون وکالت - دانلود نمونه سوالات آزمون وکالت - تیپ شخصیتی و انتخاب رشته - ورود به سامانه ثبت نام آزمون sat - ثبت اعتراض به آزمون وکالت - سامانه ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان - تست علاقمندی به رشته تحصیلی - دفترچه انتخاب رشته پیام نور - تست های علاقمندی به رشته های دانشگاهی - درصد های لازم برای آزمون وکالت - چگونه رشته تحصیلی مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ - ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه آزاد - مرکز مشاوره دانشگاه آزاد - لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد - رشته های ارشد غیر حضوری آزاد - شهریه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد - ارشد بدون کنکور پیام نور - ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور - شرایط شرکت در آزمون وکالت - دانشگاه مجازی چیست ؟ - ثبت نام ارشد مجازی - نحوه ثبت نام در مجازی آزاد اسلامی - ثبت نام ارشد الکترونیکی دانشگاه آزاد - انتخاب رشته کنکور سراسری - زیر شاخه های رشته گرافیک - شرایط استخدام نیروی انتظامی ناجا - نکات برنامه ریزی درسی - فراگیر ارشد پیام نور - کارنامه های قبولی در رشته هوشبری - مشاوره انتخاب رشته زیر گروه انسانی - سامانه ثبت نام وام دانشگاه آزاد - ورود به سامانه ثبت نام سامانه سجاد - سامانه رهگیری مدرک تحصیلی - ثبت نام وام دانشجویی - ورود به سامانه ساهم - ورود به سامانه سجاد امور دانشجویان - دریافت کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد - ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد - استعلام اینترنتی مدرک دانشگاه علمی کاربردی - چه کسانی میتوانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند - نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان - ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد - imsmap.iauec.ac.ir - رشته مدیریت بازرگانی فراگیر ارشد پیام نور - فراگیر پیام نور واحد سمنان - انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی - جزوات مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد فراگیر - آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی - دانلود سوالات فراگیر ارشد مدیریت بازرگانی - اضافه خدمت سربازان فراری - همه چیز درباره دانشگاه پیام نور - ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان - راهنمای ثبت نام سامانه شاد - سامانه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی - برنامه ریزی آزمون تیزهوشان - لیست دانشگاه های مجازی ایران - دانلود نمونه سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان - جزوه تیزهوشان - دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی تیزهوشان - انواع سهمیه در آزمون مشاوران حقوقیراهنمای گام به گام ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاددانلود برنامه شاد برای تبلت - راهنمای ثبت نام و احراز هویت شاد - shad.medu.ir - دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان - ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پردیس - سامانه استخدام ارتش - سایت استخدام ناجا - سامانه ثبت نام آزمون استخدامی - لیست بهترین منابع آزمون مشاوران حقوقی - شرایط خروج از کشور دانشجویان بدون سربازی - سایت استخدام سپاه پاسداران - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون مشاوران حقوقی - شرایط انتقالی سربازی ارتش - شرایط اخذ معافیت کفالت سربازی - سامانه مشاوره آنلاین نظام وظیفه - سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور - اعتبار مدرک پیام نور در خارج از کشور - ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد - مشاوره اخذ معافیت ظام وظیفه - دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور - شرایط انصراف از دانشگاه دولتی - سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره - دانشگاه مجازی بدون آزمون - بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری - لیست رشته های بدون آزمون تهران جنوب - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قشم - کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - مشاوره کودکان دبستانی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

اهمیت دریافت مشاوره شغلی تلفنی چیست؟

شاید این سؤال مهم به ذهن شما نیز خطور کرده باشد که اهمیت مشاوره شغلی به صورت تلفنی در چیست؟

اصلاً چرا باید برای دریافت بهترین مشاوره شغلی تلفنی از بهترین و قابل ترین مشاوران اقدام کنم.

ما اینجاییم تا پاسخگوی این سؤال مهم یعنی اهمیت مشاوره شغلی تلفنی چیست برای شما دوست عزیز باشیم.

 

وظیفه یک مشاور شغلی در زمان ارائه مشاوره انتخاب شغل چیست؟

شاید این سؤال در ذهن شما به عنوان یک فرد جویای کار نیز شکل گرفته باشد که وظیفه یک مشاور شغلی در زمان ارائه مشاوره انتخاب شغل به من چه می تواند باشد؟

در پاسخ به شما دوستان عزیز همیشه همراه باید عرض کنیم که در مجموع می توان وظایف یک مشاور را در زمان ارائه مشاوره انتخاب شغل در موارد ذکر شده در زیر خلاصه کرد.

 

اولین مورد

تشخیص و شناسایی علایق، باورها و توانایی های فرد 

دومین مورد

دادن اطلاعاتی مفید و کاربردی به فرد در زمینه اوضاع درآمد و حقوق دریافتی در هر یک از مشاغل مورد علاقه وی، ویژگی های شغلی و حرفه ای هر یک از مشاغل و همین طور جایگاه اجتماعی مشاغل مورد نظر فرد

 سومین مورد

داشتن بحث و گفتگویی مفصل با فرد و سعی در شناخت درست و دقیق وی از طریق گرفتن انواع تست های شخصیت شناسی و روانشناسی از فرد جویای کار

 چهارمین مورد

بدست آوردن اطلاعاتی موثق از فرد در رابطه با شرایط و وضعیت محل کار فعلی ( در صورت اشتغال به کار) و همین طور شرایط و وضعیت زندگی وی

 پنجمین مورد

ارائه کمک و راهنمایی به فرد در جهت انتخاب بهترین شغل و حرفه 

یک مشاور برای ارائه خدمات مشاوره شغلی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

دوستان عزیز افرادی که قصد ارائه انواع خدمات مشاوره شغلی را به افراد و مراجعه کنندگان دارند الزاماً باید از ویژگی های خاص و منحصر به فردی برخوردار باشند.

اولین ویژگی این که هر فرد الزاماً باید اطلاعاتی کامل و دقیق از آینده کاری در ایران و همین طور شرایط اشتغال داشته باشد.

همین ویژگی می تواند اطلاعات کارآمد و مؤثری را در اختیار افراد قرار دهد.

دومین ویژگی این است که مشاور باید اطلاعات عالی و کاملی در رابطه با انواع رشته ها و همین طور مشاغل مرتبط با آن ها داشته باشد. 

مهم ترین پارامترهای یک مشاور در زمان ارائه خدمات مشاوره شغلی به شما چیست؟

ببینید دوستان عزیز یک مشاور در زمان ارائه خدمات مشاوره انتخاب شغل به شما به عناصر و پارامترهای مختلفی توجه می کند و مشاوره خود براساس آن ها انجام می دهد.

از میان این پارامترها می توان از مواردی بسیار مهمی همچون مدرک تحصیلی شما، مهارت ها و توانایی ها، شرایط و وضعیت زندگی، تخصص های کسب شده در طول زندگی و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

براساس پارامترهای ذکر شده در بالاست که مشاور می تواند بهترین حرفه و شغل را به فرد مورد مشاوره پیشنهاد بدهد.

 بنابراین، فرد به کمک شرکت در این جلسات مشاوره انتخاب شغل می تواند حرفه ای را انتخاب کند که از نظر وی بسیار عالی است و می تواند نیاز های وی را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.

بعلاوه، اگر فرد به صورت اصولی و با در نظر گرفتن راهنمایی ها و مشاوره های دریافتی از مشاور خود دست به انتخاب بزند به مراتب شغلی را برمی گزیند که در آینده افسردگی، خستگی و فرسودگی را برایش به بار نیاورد.

به عبارت دیگر، اشتغال در آن شغل برای فرد سرتاسر لذت و هیجان باشد و شخص با علاقه برای رفتن به سرکار خود صبح از خواب بیدار شود.

از طرف دیگر، فرد دیگر به قول معروف از این شاخه به این شاخه نمی پرد و تکلیفش با خودش مشخص می شود.

 بهترین مشاوره آنلاین شغلی را از ما بخواهید

به جز مشاوره شغلی تلفنی این روزها دریافت مشاوره آنلاین شغلی هم می تواند بهترین راه حل ممکن برای رهایی و نجات از سردرگمی برای انتخاب شغل باشد.

شاید شما دوست عزیز امکان شرکت در جلسات مشاوره حضوری و یا مشاوره تلفنی را نداشته باشید.

در این زمان مشاوره آنلاین شغلی می تواند به کمک شما بیاید و نجات گر شما باشد.

مشاوره آنلاین شغلی مشاوره ای است که شما می توانید از طریق نرم افزارهای اجتماعی از جمله تلگرام برای دریافت آن اقدام بفرمایید.

این گونه دیگر نیازی به برقراری ارتباط تلفنی و یا دریافت مشاوره به صورت حضوری نیست.

در مشاوره آنلاین شغلی می توانید به صورت صوتی، چت و یا تصویری با مشاور خود صحبت کنید و از خدمات مشاوره آن ها بهره مند شوید.

تیم مشاوره آسا مشاور با افتخار در این زمینه در خدمت شماست و بهترین خدمات را به شکل تلفنی و یا آنلاین به شما ارائه می دهد.

این مشاوران با داشتن اطلاعاتی بسیار بالا در رابطه با انواع مشاغل، بازار کار انواع رشته های تحصیلی و غیره سعی در ارائه بهترین مشاوره را به شما دوستان و یاران همیشه همراه دارند و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

به کمک تیم مشاوره ما می توانید بهترین تصمیم را در زمینه انتخاب شغل بگیرید و به بهترین شکل ممکن عمل کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: مشاوره آنلاین شغلی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش مطالعه زیست سارا همتی - روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی - پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم - سایت همگام هدایت تحصیلی نهم - برترین مشاوران کنکور - بهترین جزوه دین و زندگی کنکور - تاثیر نمره کل در انتخاب رشته نهم - ورود به سایت همگام انتخاب رشته نهم - تکمیل فرم اولویت بندی انتخاب رشته نهم - نکات مهم انتخاب رشته نهم دبیرستان - جزوات دست نویس آزمون وکالت  - مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم - جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی - بهترین تست هوش جهت انتخاب رشته نهم - محاسبه سهمیه بسیج در آزمون وکالت - اعلام نتایج آزمون sat ترکیه - بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی آزمون sat - بهترین پکیج آموزشی آزمون sat - سرفصل های مهم آزمون وکالت - ضرایب دروس آزمون وکالت قوه قضاییه - آزمون مجازی اینترنتی تعیین سطح وکالت آنلاین - زمان برگزاری آزمون sat در ترکیه - معرفی pdf بهترین کتب و منابع آزمون SAT - شرایط و ضوابط شرکت در امتحان sat - اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های مجازی آزاد - نمونه سوالات آزمون SAT ترکیه - کلاس های آمادگی آزمون sat ترکیه - مشاوره آزمون sat - دوره آمادگی آزمون وکالت - مشاوره و برنامه ریزی آزمون وکالت - بهترین بسته آموزشی آزمون وکالت - دانلود نمونه سوالات آزمون وکالت - تیپ شخصیتی و انتخاب رشته - ورود به سامانه ثبت نام آزمون sat - ثبت اعتراض به آزمون وکالت - سامانه ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان - تست علاقمندی به رشته تحصیلی - دفترچه انتخاب رشته پیام نور - تست های علاقمندی به رشته های دانشگاهی - درصد های لازم برای آزمون وکالت - چگونه رشته تحصیلی مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ - ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه آزاد - مرکز مشاوره دانشگاه آزاد - لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد - رشته های ارشد غیر حضوری آزاد - شهریه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد - ارشد بدون کنکور پیام نور - ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور - شرایط شرکت در آزمون وکالت - دانشگاه مجازی چیست ؟ - ثبت نام ارشد مجازی - نحوه ثبت نام در مجازی آزاد اسلامی - ثبت نام ارشد الکترونیکی دانشگاه آزاد - انتخاب رشته کنکور سراسری - زیر شاخه های رشته گرافیک - شرایط استخدام نیروی انتظامی ناجا - نکات برنامه ریزی درسی - فراگیر ارشد پیام نور - کارنامه های قبولی در رشته هوشبری - مشاوره انتخاب رشته زیر گروه انسانی - سامانه ثبت نام وام دانشگاه آزاد - ورود به سامانه ثبت نام سامانه سجاد - سامانه رهگیری مدرک تحصیلی - ثبت نام وام دانشجویی - ورود به سامانه ساهم - ورود به سامانه سجاد امور دانشجویان - دریافت کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد - ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد - استعلام اینترنتی مدرک دانشگاه علمی کاربردی - چه کسانی میتوانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند - نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان - ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد - imsmap.iauec.ac.ir - رشته مدیریت بازرگانی فراگیر ارشد پیام نور - فراگیر پیام نور واحد سمنان - انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی - جزوات مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد فراگیر - آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی - دانلود سوالات فراگیر ارشد مدیریت بازرگانی - اضافه خدمت سربازان فراری - همه چیز درباره دانشگاه پیام نور - ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان - راهنمای ثبت نام سامانه شاد - سامانه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی - برنامه ریزی آزمون تیزهوشان - لیست دانشگاه های مجازی ایران - دانلود نمونه سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان - جزوه تیزهوشان - دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی تیزهوشان - انواع سهمیه در آزمون مشاوران حقوقیراهنمای گام به گام ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاددانلود برنامه شاد برای تبلت - راهنمای ثبت نام و احراز هویت شاد - shad.medu.ir - دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان - ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پردیس - سامانه استخدام ارتش - سایت استخدام ناجا - سامانه ثبت نام آزمون استخدامی - لیست بهترین منابع آزمون مشاوران حقوقی - شرایط خروج از کشور دانشجویان بدون سربازی - سایت استخدام سپاه پاسداران - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون مشاوران حقوقی - شرایط انتقالی سربازی ارتش - شرایط اخذ معافیت کفالت سربازی - سامانه مشاوره آنلاین نظام وظیفه - سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور - اعتبار مدرک پیام نور در خارج از کشور - ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد - مشاوره اخذ معافیت ظام وظیفه - دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور - شرایط انصراف از دانشگاه دولتی - سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره - دانشگاه مجازی بدون آزمون - بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری - لیست رشته های بدون آزمون تهران جنوب - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قشم - کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - مشاوره کودکان دبستانی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

در رابطه با قانون جذب چیست عباس منش چه می دانید؟

استاد عباس منش از جمله اساتید و محققان بزرگ در زمینه قانون جذب هستند که اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در این رابطه برای مردم و طرفدارن خود کرده اند.

دوره هایی که افراد با شرکت در آن مؤفق به یافتن پاسخی مناسب برای سؤال قانون جذب چیست ؟ شده اند و با این مفهوم به درستی آشنایی پیدا کرده اند.

در رابطه با ارائه پاسخی دقیق برای سؤال قانون جذب چیست عباس منش باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که براساس تعریف  قانون جذب از نظر استاد عباس منش دنیا براساس قانون جذب به وجود آمده و شکل گرفته است.

از طرف دیگر، افراد خواسته یا ناخواسته تمام تجربه های زندگی خود را براساس قانون جذب رقم می زنند و آن را شکل می دهند.

در واقع، از نظر استاد عباس منش کار دنیا این است که باورها و اعتقاداتمان را به ما اثبات کند.

به فرض مثال، اگر ما بر این باور باشیم فردی قوی و یا ضعیف هستیم در شرایط و موقعیتی قرار می گیریم که این موضوع برایمان محرز شده و به ما ثابت می شود.

اگر به دنبال کسب اطلاعات دقیق تر و بهتری در رابطه با قانون جذب چیست عباس منش و کاربرد آن در زندگی روزمره هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه آسا مشاوره تماس حاصل فرمایید.

 

قانون جذب عشق چیست ؟

آیا تاکنون از خود پرسیده اید که قانون جذب عشق چیست ؟ در این بخش، قصد داریم به شما علاقمندان و خوانندگان عزیز این مقاله بگوییم که قانون جذب عشق چیست ؟

با اطلاع از پاسخ درست و دقیقی برای این سؤال یعنی قانون جذب عشق چیست ؟ می توانید به مؤفقیت بزرگی در جذب فردی که به آن علاقه دارید کسب کنید.

در جواب به این سؤال یعنی قانون جذب عشق چیست ؟ باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که قانون جذب عشق به قانونی طبیعی اطلاق می شود که در صورت استفاده صحیح از آن می تواند در جذب همسر و یا شخص مورد علاقه شما نقش پررنگی داشته باشد

 

چگونه می توان از قانون جذب استفاده کرد؟

در این بخش از نوشته و بعد از ارائه توضیحاتی در رابطه با سؤال مهم قانون جذب چیست ؟ می خواهیم در ادامه نحوه استفاده از قانون جذب را خدمت شما دوستان و همراهان عزیز ذکر کنیم.

. سعی در آرام کردن ذهن خود داشته باشید

الزاماً در طول روز بین پنج الی ده دقیقه تمرکز و مراقبه داشته باشید. با انجام این کار ذهن خود را تقویت می کنید و قدرت مغز خود را افزایش می دهید.

آرزوهای خود را در دفتری یادداشت کنید

لیست آرزوهای خود را در دفترچه ای یادداشت بفرمایید. البته نوشتن آن ها را با جمله من در حال حاضر کاملاً راضی و شاد هستم آغاز کنید.

در انتها هم نوشتن آرزوها را با ارائه توضیحاتی در رابطه با این که از دنیا چه می خواهید و خواسته های شما از روزگار چیست به پایان ببرید.

تمام آرزوها را به زبان حال یادداشت کنید. به این صورت که انگار در حال حاضر به همه آن ها دست پیدا کرده اید و به این آرزوها رسیده اید.

در هر روز تا زمانی که به آرزوهایتان برسید تمام آن ها را مانند فیلم سینمایی در مقابل چشم های خود تصور کنید.

برای رسیدن به آرزوهایتان قدم بردارید و عمل کنید

برای رسیدن به آرزوهای قشنگتان دست روی دست نگذارید و یک جا ننشینید. بلکه تلاش کنید و فکر کردن تنها به آن ها را کنار بگذارید.

درست است که فکر کردن به آرزوها به ما قدرت و انرژی انجام هر کاری را می دهد و ما را به آرزوهایمان نزدیک تر می کند اما فکر کردن کافی نیست و باید برای رسیدن به آرزوها یک یا علی بگویید و تا سر حد توان تلاش کنید.

مطمئن باشید که تا زمانی که تلاش نکنید رسیدن به این آرزوها هم محال است. 

مراتب قدرشناسی و سپاس خود را به دنیا نشان دهید

هر آن چه که دنیا به شما عنایت کرده را در جایی یادداشت بفرمایید و بابت آن ها از جهان سپاسگزاری کنید.

اگر از جهان بابت همه چیزهایی خوبی که دارید تشکر کنید این گونه دنیا تشویق به دادن نعمت های بیشتری به شما می شود.

اگر قدردانی خود را از دنیا و روزگار نشان دهید این گونه انرژی زیادی به جهان می دهید تا هر چه سریع تر به خواسته ها و آرزوهای شما جامه عمل بپوشاند.

 

آموزش کامل قانون جذب عشق و نحوه استفاده از آن

اکثر قریب به اتفاق کسانی که قصد استفاده از قانون جذب عشق برای جذب فرد مورد علاقه خود را دارند در ابتدای کار دفتر و قلمی بر می دارند و خصوصیات و ویژگی های کسی که مایل به انتخاب وی به عنوان همسر آینده هستند را در دفتر یادداشت می کنند.

هر چند این روش نمی تواند اشتباه باشد. اما همواره راه آسان تر دیگری هم وجود دارد که می تواند زودتر شما را به هدفتان نزدیک کند.

وظیفه شما این است که از دو جهت مختلف به ازدواج نگاه کنید.

از یک جهت به این موضوع پی ببرید که فردی که برای زندگی مشترک انتخاب کرده اید به مراتب باید چه ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشد و از جهت دیگر شما باید چه ویژگی هایی داشته باشید تا طرف مقابل شما را برای ادامه زندگی انتخاب کند.

این گونه می توانید خود را به آن فردی که در نظر طرف مقابلتان است نزدیک و نزدیک تر کنید تا بدین وسیله وی را به سمت خود جذب کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: قانون جذب چیست عباس منش

                                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش مطالعه زیست سارا همتی - روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی - پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم - سایت همگام هدایت تحصیلی نهم - برترین مشاوران کنکور - بهترین جزوه دین و زندگی کنکور - تاثیر نمره کل در انتخاب رشته نهم - ورود به سایت همگام انتخاب رشته نهم - تکمیل فرم اولویت بندی انتخاب رشته نهم - نکات مهم انتخاب رشته نهم دبیرستان - جزوات دست نویس آزمون وکالت  - مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم - جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی - بهترین تست هوش جهت انتخاب رشته نهم - محاسبه سهمیه بسیج در آزمون وکالت - اعلام نتایج آزمون sat ترکیه - بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی آزمون sat - بهترین پکیج آموزشی آزمون sat - سرفصل های مهم آزمون وکالت - ضرایب دروس آزمون وکالت قوه قضاییه - آزمون مجازی اینترنتی تعیین سطح وکالت آنلاین - زمان برگزاری آزمون sat در ترکیه - معرفی pdf بهترین کتب و منابع آزمون SAT - شرایط و ضوابط شرکت در امتحان sat - اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های مجازی آزاد - نمونه سوالات آزمون SAT ترکیه - کلاس های آمادگی آزمون sat ترکیه - مشاوره آزمون sat - دوره آمادگی آزمون وکالت - مشاوره و برنامه ریزی آزمون وکالت - بهترین بسته آموزشی آزمون وکالت - دانلود نمونه سوالات آزمون وکالت - تیپ شخصیتی و انتخاب رشته - ورود به سامانه ثبت نام آزمون sat - ثبت اعتراض به آزمون وکالت - سامانه ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان - تست علاقمندی به رشته تحصیلی - دفترچه انتخاب رشته پیام نور - تست های علاقمندی به رشته های دانشگاهی - درصد های لازم برای آزمون وکالت - چگونه رشته تحصیلی مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ - ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه آزاد - مرکز مشاوره دانشگاه آزاد - لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد - رشته های ارشد غیر حضوری آزاد - شهریه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد - ارشد بدون کنکور پیام نور - ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور - شرایط شرکت در آزمون وکالت - دانشگاه مجازی چیست ؟ - ثبت نام ارشد مجازی - نحوه ثبت نام در مجازی آزاد اسلامی - ثبت نام ارشد الکترونیکی دانشگاه آزاد - انتخاب رشته کنکور سراسری - زیر شاخه های رشته گرافیک - شرایط استخدام نیروی انتظامی ناجا - نکات برنامه ریزی درسی - فراگیر ارشد پیام نور - کارنامه های قبولی در رشته هوشبری - مشاوره انتخاب رشته زیر گروه انسانی - سامانه ثبت نام وام دانشگاه آزاد - ورود به سامانه ثبت نام سامانه سجاد - سامانه رهگیری مدرک تحصیلی - ثبت نام وام دانشجویی - ورود به سامانه ساهم - ورود به سامانه سجاد امور دانشجویان - دریافت کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد - ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد - استعلام اینترنتی مدرک دانشگاه علمی کاربردی - چه کسانی میتوانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند - نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان - ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد - imsmap.iauec.ac.ir - رشته مدیریت بازرگانی فراگیر ارشد پیام نور - فراگیر پیام نور واحد سمنان - انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی - جزوات مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد فراگیر - آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی - دانلود سوالات فراگیر ارشد مدیریت بازرگانی - اضافه خدمت سربازان فراری - همه چیز درباره دانشگاه پیام نور - ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان - راهنمای ثبت نام سامانه شاد - سامانه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی - برنامه ریزی آزمون تیزهوشان - لیست دانشگاه های مجازی ایران - دانلود نمونه سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان - جزوه تیزهوشان - دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی تیزهوشان - انواع سهمیه در آزمون مشاوران حقوقیراهنمای گام به گام ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاددانلود برنامه شاد برای تبلت - راهنمای ثبت نام و احراز هویت شاد - shad.medu.ir - دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان - ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پردیس - سامانه استخدام ارتش - سایت استخدام ناجا - سامانه ثبت نام آزمون استخدامی - لیست بهترین منابع آزمون مشاوران حقوقی - شرایط خروج از کشور دانشجویان بدون سربازی - سایت استخدام سپاه پاسداران - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون مشاوران حقوقی - شرایط انتقالی سربازی ارتش - شرایط اخذ معافیت کفالت سربازی - سامانه مشاوره آنلاین نظام وظیفه - سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور - اعتبار مدرک پیام نور در خارج از کشور - ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد - مشاوره اخذ معافیت ظام وظیفه - دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور - شرایط انصراف از دانشگاه دولتی - سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره - دانشگاه مجازی بدون آزمون - بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری - لیست رشته های بدون آزمون تهران جنوب - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قشم - کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - مشاوره کودکان دبستانی

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

شرکت هر یک از زوجین در پرسش و پاسخ زناشویی آنلاین می تواند کمک بزرگی به آن ها در حل مسائل مختلف در زندگی زناشویی داشته باشد. اصلاً شاید به کمک شرکت در پرسش و پاسخ روابط زناشویی آنلاین بتوان زندگی تعداد زیادی از زوجین را نجات داد و مشکلات بین آن ها را به درستی و با ارائه راه حل هایی مناسب و منطقی حل کرد. از میان مباحث مطرح شده در جلسات پرسش و پاسخ زناشویی آنلاین می توان از پرسش و پاسخ شب عروسی و یا پرسش و پاسخ زنانه یا مردانه یاد کرد.

به طور معمول چه سؤال هایی در جلسات پرسش و پاسخ زناشویی آنلاین مطرح می شوند؟

شاید این پرسش مهم به ذهن شما هم رسیده باشد که در جلسات پرسش و پاسخ زناشویی آنلاین در رابطه با چه مسائلی بحث می شود؟

یا به عبارت دیگر، با شرکت در جلسات پرسش و پاسخ زناشویی آنلاین به پاسخ چه سؤالاتی می توان دست پیدا کنم؟

در جواب به این سؤال باید خدمت شما دوست عزیز عرض کنیم که با شرکت در جلسات پرسش و پاسخ زناشویی آنلاین می توانید به پاسخ سؤال هایی در رابطه با زندگی زن و شوهری از جمله روابط جنسی، طرز برخورد زن با مرد و بالعکس، نحوه شناخت خصوصیات و ویژگی های منفی و همین طور مثبت همسر در طول زندگی مشترک و مواردی از این قبیل دست یابید.

در حقیقت می توان این گونه گفت که در طول جلسات پرسش و پاسخ زناشویی آنلاین می توانید هر سؤالی در رابطه با زندگی زناشویی و شیوه درست زندگی کردن داشتید از کارشناسان و متخصصان حاضر در این جلسات پرسش و پاسخ زناشویی آنلاین بپرسید. 

 

اهمیت شرکت و حضور در جلسات پرسش و پاسخ زناشویی آنلاین چیست؟

دوران زندگی مشترک بین زن و شوهر علی رغم این که با شیرینی ها و لذت هایی نیز همراه است. اما همراه خود سختی ها و مشکلاتی را نیز به همراه دارد.

به هر حال بروز مشکلات و مشاجره در طول دوران زندگی مشترک و زمانی که زن و شوهر برای زندگی به زیر یک سقف رفته اند کاملاً طبیعی است و موضوع دور از ذهنی نیست.

اما این که بتوان آن ها را به بهترین شکل ممکن حل کرد و مانع دامن زدن به آن و بروز مشکلات بزرگتر نشد بسیار مهم است.

زمانی که مشاجره یا برخوردی بین زن و شوهر به وجود می آید و این دو به هیچ وجه نمی توانند از عهده رفع آن بربیایند بهترین راه حل شرکت در جلسات پرسش و پاسخ زناشویی آنلاین است.

جلسات پرسش و پاسخی که در آن انواع پرسش و پاسخ روابط زناشویی از جمله پرسش و پاسخ شب عروسی مطرح می شود.

در این زمان و با شرکت در جلسات پرسش و پاسخ زناشویی آنلاین است که زوجین می توانند در کنار کارشناسان و متخصصانی خبره مشکلات زندگی زناشویی خود را حل کنند و از جدایی و طلاق جلوگیری کنند.

چه بسیار زندگی های قشنگ و رؤیایی که تنها با یک اختلاف کوچک و با شرکت نکردن در جلسات پرسش و پاسخ زناشویی آنلاین بهم نریخته و نابود نشده است.

اینجاست که شرکت در جلسات پرسش و پاسخ زناشویی آنلاین اهمیت زیادی پیدا می کند و می تواند کمک زیادی به زوجین کند.

این گونه و با شرکت در جلسات پرسش و پاسخ زنانه و پرسش و پاسخ شب عروسی می توان از بروز بسیاری از جدایی ها جلوگیری کرد.

 

 

در جلسات پرسش و پاسخ زنانه چه سؤالاتی مطرح می شود؟

در پاسخ به این سؤال مهم که در جلسات پرسش و پاسخ زنانه چه سؤالاتی مطرح می شود باید خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه عرض کنیم که در این جلسات پرسش و پاسخ زنانه در رابطه با مسائل مختلف مرتبط با بانوان صحبت به میان می آید.

در واقع، به طور معمول راجع به مشکلات و بیماری های زنان، بارداری، تربیت فرزند، نحوه برخورد با همسر و راه های کنار آمدن با تنش ها و هنجارهای زندگی در این جلسات بحث می شود.

البته بد نیست اشاره کنیم که در این جلسات پرسش و پاسخ در رابطه با نحوه کنار آمدن و برخورد با خانواده همسر نیز بحث می شود و اگر فردی مشکلی در این رابطه داشت راهکارهایی برای رفع آن ارائه می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: پرسش و پاسخ رابطه دهانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش مطالعه زیست سارا همتی - روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی - پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم - سایت همگام هدایت تحصیلی نهم - برترین مشاوران کنکور - بهترین جزوه دین و زندگی کنکور - تاثیر نمره کل در انتخاب رشته نهم - ورود به سایت همگام انتخاب رشته نهم - تکمیل فرم اولویت بندی انتخاب رشته نهم - نکات مهم انتخاب رشته نهم دبیرستان - جزوات دست نویس آزمون وکالت  - مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم - جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی - بهترین تست هوش جهت انتخاب رشته نهم - محاسبه سهمیه بسیج در آزمون وکالت - اعلام نتایج آزمون sat ترکیه - بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی آزمون sat - بهترین پکیج آموزشی آزمون sat - سرفصل های مهم آزمون وکالت - ضرایب دروس آزمون وکالت قوه قضاییه - آزمون مجازی اینترنتی تعیین سطح وکالت آنلاین - زمان برگزاری آزمون sat در ترکیه - معرفی pdf بهترین کتب و منابع آزمون SAT - شرایط و ضوابط شرکت در امتحان sat - اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های مجازی آزاد - نمونه سوالات آزمون SAT ترکیه - کلاس های آمادگی آزمون sat ترکیه - مشاوره آزمون sat - دوره آمادگی آزمون وکالت - مشاوره و برنامه ریزی آزمون وکالت - بهترین بسته آموزشی آزمون وکالت - دانلود نمونه سوالات آزمون وکالت - تیپ شخصیتی و انتخاب رشته - ورود به سامانه ثبت نام آزمون sat - ثبت اعتراض به آزمون وکالت - سامانه ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان - تست علاقمندی به رشته تحصیلی - دفترچه انتخاب رشته پیام نور - تست های علاقمندی به رشته های دانشگاهی - درصد های لازم برای آزمون وکالت - چگونه رشته تحصیلی مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ - ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه آزاد - مرکز مشاوره دانشگاه آزاد - لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد - رشته های ارشد غیر حضوری آزاد - شهریه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد - ارشد بدون کنکور پیام نور - ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور - شرایط شرکت در آزمون وکالت - دانشگاه مجازی چیست ؟ - ثبت نام ارشد مجازی - نحوه ثبت نام در مجازی آزاد اسلامی - ثبت نام ارشد الکترونیکی دانشگاه آزاد - انتخاب رشته کنکور سراسری - زیر شاخه های رشته گرافیک - شرایط استخدام نیروی انتظامی ناجا - نکات برنامه ریزی درسی - فراگیر ارشد پیام نور - کارنامه های قبولی در رشته هوشبری - مشاوره انتخاب رشته زیر گروه انسانی - سامانه ثبت نام وام دانشگاه آزاد - ورود به سامانه ثبت نام سامانه سجاد - سامانه رهگیری مدرک تحصیلی - ثبت نام وام دانشجویی - ورود به سامانه ساهم - ورود به سامانه سجاد امور دانشجویان - دریافت کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد - ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد - استعلام اینترنتی مدرک دانشگاه علمی کاربردی - چه کسانی میتوانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند - نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان - ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد - imsmap.iauec.ac.ir - رشته مدیریت بازرگانی فراگیر ارشد پیام نور - فراگیر پیام نور واحد سمنان - انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی - جزوات مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد فراگیر - آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی - دانلود سوالات فراگیر ارشد مدیریت بازرگانی - اضافه خدمت سربازان فراری - همه چیز درباره دانشگاه پیام نور - ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان - راهنمای ثبت نام سامانه شاد - سامانه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی - برنامه ریزی آزمون تیزهوشان - لیست دانشگاه های مجازی ایران - دانلود نمونه سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان - جزوه تیزهوشان - دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی تیزهوشان - انواع سهمیه در آزمون مشاوران حقوقیراهنمای گام به گام ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاددانلود برنامه شاد برای تبلت - راهنمای ثبت نام و احراز هویت شاد - shad.medu.ir - دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان - ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پردیس - سامانه استخدام ارتش - سایت استخدام ناجا - سامانه ثبت نام آزمون استخدامی - لیست بهترین منابع آزمون مشاوران حقوقی - شرایط خروج از کشور دانشجویان بدون سربازی - سایت استخدام سپاه پاسداران - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون مشاوران حقوقی - شرایط انتقالی سربازی ارتش - شرایط اخذ معافیت کفالت سربازی - سامانه مشاوره آنلاین نظام وظیفه - سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور - اعتبار مدرک پیام نور در خارج از کشور - ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد - مشاوره اخذ معافیت ظام وظیفه - دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور - شرایط انصراف از دانشگاه دولتی - سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره - دانشگاه مجازی بدون آزمون - بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری - لیست رشته های بدون آزمون تهران جنوب - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قشم - کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - مشاوره کودکان دبستانی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

در چه زمینه هایی می توان از مشاوره جنسی برای هر فرد استفاده کرد؟

باید خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه عزیز عرض کنیم که هر مسئله ای در رابطه با مسائل جنسی که باعث ایجاد ناآرامی و پریشانی در هر فرد شود بدون شک توسط یک مشاور خبره و کاردان حل می شود.

در این بخش، با ذکر مواردی که در صورت بروز آن ها الزاماً باید از یک مشاور جنسی کمک گرفت در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

. در صورتی که فرد دچار ناتوانی جنسی باشد.

. در صورتی که فرد در شرف ازدواج و یا کسی که وارد زندگی مشترک شده باشد اطلاعاتی در رابطه با مسائل جنسی بین زن و شوهر نداشته باشد .

. سرد مزاجی هر کدام از زوجین در زمان برقراری رابطه جنسی

. در صورتی که هر کدام از زوجین رضایتی از برقراری رابطه جنسی با طرف مقابل نداشته باشد.

در تمامی موارد ذکر شده در بالا استفاده از مشاوره تلفنی یا حضوری و یا حتی چت مشاوره روابط جنسی می تواند کمک زیادی به فرد کند.

در صورت عدم توجه به این مشکلات و مسائل می توان زمینه تشدید آن را فراهم کرد و در آینده با مشکلات بدتری مواجه شد.

از این رو باید قبل از این که کار به جاهای باریک بکشد و رفع مشکلات جنسی سخت تر شود دریافت مشاوره جنسی تلفنی و یا حضوری و حتی چت مشاوره روابط جنسی ضرورت پیدا می کند.

 

نقش مشاور در حل مشکلات و بهبود روابط جنسی چیست؟

در صورتی که نیازهای هر فرد در زمان برقراری روابط جنسی با همسر خود به خوبی برآورده نشود این موضوع می تواند شروعی برای مشکلات به مراتب بزرگ تر و بدتری در طول دوران زندگی مشترک باشد.

در این زمان داشتن مشاوره جنسی با مشاور خانم یا آقا می تواند موجب حل تمامی این مسائل و مشکلات شود.

در این میان شاید از خود سؤال کنید که خب وظیفه یک مشاور یا روان درمانگر شامل چه مواردی می شود؟

یک فرد درمانگر روابط جنسی وظایف مختلفی دارد که باید به خوبی از عهده انجام آن ها بربیاید.

 این فرد می تواند اعتماد بنفس شما را در زمان داشتن رابطه جنسی با همسرتان به میزان زیادی بالا ببرد.

از طرف دیگر، وی می تواند میزان استرس و اضطراب شما را در زمان رابطه جنسی با همسرتان تا حد زیادی کم کند.

 

 چگونه می توان برای دریافت مشاوره جنسی اقدام کرد؟

دقت داشته باشید که روش های مختلفی برای دریافت مشاوره سکسولوژی به افراد پیشنهاد می شود که هر فرد بنا به شرایط خود می تواند یکی از آن ها را انتخاب کند.

یکی از انواع این مشاوره ها مشاوره سکسولوژی تلفنی است. مشاوره ای که هر فرد در صورت نیاز و عدم تمایل به دریافت مشاوره جنسی با مشاور خانم و یا آقا به صورت حضوری می تواند از آن استفاده کند.

در این نوع مشاوره هر فرد می تواند بدون احساس شرمساری و یا خجالت مشکل خود را درباره رابطه جنسی با مشاوری خبره مطرح می کند و از نظرات و پیشنهادات وی استفاده می کند.

در واقع، شما دوستان عزیز همیشه همراه می توانید با دریافت مشاوره جنسی با مشاور خانم یا آقا تا حد زیادی در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید.

روش دیگر چت مشاوره روابط جنسی است که افراد بسیاری به آن روی می آورند.

 در این روش، هر فرد می تواند با مشاور خود از طریق نرم افزارهای اجتماعی مانند تلگرام و یا واتس آپ چت مشاوره روابط جنسی داشته باشد و به این ترتیب مشکل خود را در رابطه با مسائل و مشکلات جنسی به صورت چت و گفتگوی آنلاین برطرف می کند.

دقت داشته باشید که مشاوره جنسی آنلاین به جز چت کردن می تواند به صورت تصویری هم باشد.

 افراد زیادی با داشتن مشاوره جنسی آنلاین به صورت تصویری احساس راحتی می کنند و دریافت مشاوره جنسی آنلاین به صورت تصویری به مراتب برای آن ها آسان تر از مشاوره جنسی آنلاین به صورت چت کردن و ارسال پیام است.

از این رو، این قبیل از افراد استفاده از مشاوره جنسی آنلاین به صورت تصویری را بر بقیه روش های دریافت این نوع مشاوره ترجیح می دهند.

 

 

بهترین مشاوره جنسی آنلاین، حضوری و یا تلفنی را از تیم مشاوره ما بخواهید

همان طور که بالاتر خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه عرض کردیم دریافت مشاوره برای همه افرادی که دچار مشکلات جنسی شده اند از نان شب هم واجب تر است.

اما این که شما این مشاوره ها را از چه کسی دریافت کنید بسیار مهم است. مشاوران آسا مشاور می توانند با بهترین خدمات مشاوره جنسی آنلاین، حضوری و یا تلفنی در خدمت شما دوستان عزیز باشند.

مشاورانی که می توانند تمام مشکلات جنسی شما را به بهترین نحو ممکن برطرف کنند و از عهده حل آن ها به خوبی بربیایند.

فقط کافیست با مشاوران حاضر در مجموعه آسا مشاور تماس بگیرید تا بدین ترتیب تمامی خدمات مشاوره را در زمینه جنسی از این افراد دریافت کنید.

نکته مهم این که همه این خدمات ارزنده با بهترین و پایین ترین قیمت ممکن خدمت شما دوستان عزیز ارائه می شود. در نتیجه دیگر جای نگرانی از بابت هزینه های بالای مشاوره برای رفع و حل مشکلات جنسی وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: مشاوره جنسی تلفنی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش مطالعه زیست سارا همتی - روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی - پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم - سایت همگام هدایت تحصیلی نهم - برترین مشاوران کنکور - بهترین جزوه دین و زندگی کنکور - تاثیر نمره کل در انتخاب رشته نهم - ورود به سایت همگام انتخاب رشته نهم - تکمیل فرم اولویت بندی انتخاب رشته نهم - نکات مهم انتخاب رشته نهم دبیرستان - جزوات دست نویس آزمون وکالت  - مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم - جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی - بهترین تست هوش جهت انتخاب رشته نهم - محاسبه سهمیه بسیج در آزمون وکالت - اعلام نتایج آزمون sat ترکیه - بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی آزمون sat - بهترین پکیج آموزشی آزمون sat - سرفصل های مهم آزمون وکالت - ضرایب دروس آزمون وکالت قوه قضاییه - آزمون مجازی اینترنتی تعیین سطح وکالت آنلاین - زمان برگزاری آزمون sat در ترکیه - معرفی pdf بهترین کتب و منابع آزمون SAT - شرایط و ضوابط شرکت در امتحان sat - اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های مجازی آزاد - نمونه سوالات آزمون SAT ترکیه - کلاس های آمادگی آزمون sat ترکیه - مشاوره آزمون sat - دوره آمادگی آزمون وکالت - مشاوره و برنامه ریزی آزمون وکالت - بهترین بسته آموزشی آزمون وکالت - دانلود نمونه سوالات آزمون وکالت - تیپ شخصیتی و انتخاب رشته - ورود به سامانه ثبت نام آزمون sat - ثبت اعتراض به آزمون وکالت - سامانه ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان - تست علاقمندی به رشته تحصیلی - دفترچه انتخاب رشته پیام نور - تست های علاقمندی به رشته های دانشگاهی - درصد های لازم برای آزمون وکالت - چگونه رشته تحصیلی مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ - ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه آزاد - مرکز مشاوره دانشگاه آزاد - لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد - رشته های ارشد غیر حضوری آزاد - شهریه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد - ارشد بدون کنکور پیام نور - ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور - شرایط شرکت در آزمون وکالت - دانشگاه مجازی چیست ؟ - ثبت نام ارشد مجازی - نحوه ثبت نام در مجازی آزاد اسلامی - ثبت نام ارشد الکترونیکی دانشگاه آزاد - انتخاب رشته کنکور سراسری - زیر شاخه های رشته گرافیک - شرایط استخدام نیروی انتظامی ناجا - نکات برنامه ریزی درسی - فراگیر ارشد پیام نور - کارنامه های قبولی در رشته هوشبری - مشاوره انتخاب رشته زیر گروه انسانی - سامانه ثبت نام وام دانشگاه آزاد - ورود به سامانه ثبت نام سامانه سجاد - سامانه رهگیری مدرک تحصیلی - ثبت نام وام دانشجویی - ورود به سامانه ساهم - ورود به سامانه سجاد امور دانشجویان - دریافت کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد - ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد - استعلام اینترنتی مدرک دانشگاه علمی کاربردی - چه کسانی میتوانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند - نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان - ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد - imsmap.iauec.ac.ir - رشته مدیریت بازرگانی فراگیر ارشد پیام نور - فراگیر پیام نور واحد سمنان - انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی - جزوات مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد فراگیر - آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی - دانلود سوالات فراگیر ارشد مدیریت بازرگانی - اضافه خدمت سربازان فراری - همه چیز درباره دانشگاه پیام نور - ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان - راهنمای ثبت نام سامانه شاد - سامانه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی - برنامه ریزی آزمون تیزهوشان - لیست دانشگاه های مجازی ایران - دانلود نمونه سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان - جزوه تیزهوشان - دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی تیزهوشان - انواع سهمیه در آزمون مشاوران حقوقیراهنمای گام به گام ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاددانلود برنامه شاد برای تبلت - راهنمای ثبت نام و احراز هویت شاد - shad.medu.ir - دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان - ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پردیس - سامانه استخدام ارتش - سایت استخدام ناجا - سامانه ثبت نام آزمون استخدامی - لیست بهترین منابع آزمون مشاوران حقوقی - شرایط خروج از کشور دانشجویان بدون سربازی - سایت استخدام سپاه پاسداران - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون مشاوران حقوقی - شرایط انتقالی سربازی ارتش - شرایط اخذ معافیت کفالت سربازی - سامانه مشاوره آنلاین نظام وظیفه - سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور - اعتبار مدرک پیام نور در خارج از کشور - ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد - مشاوره اخذ معافیت ظام وظیفه - دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور - شرایط انصراف از دانشگاه دولتی - سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره - دانشگاه مجازی بدون آزمون - بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری - لیست رشته های بدون آزمون تهران جنوب - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قشم - کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - مشاوره کودکان دبستانی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

 

زمان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه سوره 

همانطور که ذکر گریدد، امکان ثبت نام در دو ترم مهر و بهمن وجود دارد. هر یک از داوطلبان برای انجام ثبت نام ترم مهر می توانند از از نیمه سوم اسفند ماه برای انجام ثبت نام اقدام نمایند. دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین انتخاب رشته این دانشگاه، در سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و هر یک از داوطلبان پس از مراجعه به سایت مذکور، لازم است دفترچه مورد نظر را دانلود نمایند. متقاضیان ورود به این دانشگاه تا اوایل شهریورماه مهلت خواهند داشت تا برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.

برای انجام ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه سوره نیمه دوم سال نیز، می توانند از اواخر دی ماه اقدام نمایند. به طور عمده رشته های دانشگاهی برای ترم مهر با تنوع کمتری ارائه خواهند شد. شروع ثبت نام برای متقاضیان ترم بهمن نیز، با مراجعه به سایت سازمان سنجش امکان پذیر است. زمان ثبت نام ترم بهمن نیز از اواخر دی ماه آغاز می گردد. در صورت پذیرش در هر یک از رشته های مورد نظر، داوطلبان لازم است به صورت حضوری به دانشگاه مورد نظر مراجعه نمایند.

 

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره

دانشکده هنر

    • نقاشی
    • سینما
    • ارتباط تصویری(گرافیک)
    • کارگردانی تئاتر
    • صنایع دستی
    • هنر اسلامی
    • تصویر متحرک(انیمیشن)
    • تصویرسازی
    • ادبیات نمایشی
    • عکاسی
    • پژوهش هنر
  • دانشکده معماری و شهرسازی
    • مهندسی معماری
    • معماری اسلامی
    • معماری داخلی
  • دانشکده فرهنگ و ارتباطات
    • مدیریت رسانه
    • ادبیات پایداری
    • ارتباطات اجتماعی(گرایش تبلیغات فرهنگی)
  • دانشکده هنر
    • نقاشی
    • سینما
    • ارتباط تصویری(گرافیک)
    • کارگردانی تئاتر
    • صنایع دستی
    • هنر اسلامی
    • کتابت و نگارگری
    • طراحی صحنه
    • ادبیات نمایشی
  • دانشکده معماری و شهرسازی
    • مهندسی معماری
    • شهرسازی
    • معماری داخلی
  • دانشکده فرهنگ و ارتباطات
    • مدیریت فرهنگی و هنری
    • روابط عمومی
    • روزنامه نگاری

مدارک لازم برای انجام ثبت نام دانشگاه سوره

 

با توجه به اینکه انجام ثبت نام در دانشگاه سوره به صورت الکترونیک به انجام می رسد، کلیه مدارک مورد نیاز نیز باید به صورت الکترونیک باشند و همچنین جهت تکمیل فرم اقدام نمایند.

  • فرم مربوط به ثبت نام، در پایان دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ارائه شده است. توصیه ما به تمامی داوطلبان عزیز این است که حتما قبل از انجام ثبت نام در سایت مذکور، ابتدا در پایان دفترچه، تمامی موارد را وارد نمایید و پس از آن، در سایت و قسمت تعیین شده اطلاعات را تکمیل نمایید.
  • آپلود یک قطعه عکس 4*3 که مربوط به سال چاری داوطلب بوده و همچنین با فرمت jpg باشد. (تصویر مورد نظر نباید مخدوش و دچار مشکلی باشد).
  • متقاضیانی که اتباع خارجی می باشند نیز، لازم است به هنگام ثبت نام، کد 12 رقمی مربوطه را وارد نمایند.
  • آن دسته از داوطلبانی که دارای سهمیه رزمندگان و ایثارگران می باشند نیز، لازم است کد پیگیری 12 رقمی را وارد نمایند.
  • با توجه به تاثیر معدل بر پذیرش داوطلبان در رشته های بدون کنکور دانشگاه سوره ، وارد نمودن معدل دقیق برای داوطلبان الزامی خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش مطالعه زیست سارا همتی - روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی - پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم - سایت همگام هدایت تحصیلی نهم - برترین مشاوران کنکور - بهترین جزوه دین و زندگی کنکور - تاثیر نمره کل در انتخاب رشته نهم - ورود به سایت همگام انتخاب رشته نهم - تکمیل فرم اولویت بندی انتخاب رشته نهم - نکات مهم انتخاب رشته نهم دبیرستان - جزوات دست نویس آزمون وکالت  - مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم - جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی - بهترین تست هوش جهت انتخاب رشته نهم - محاسبه سهمیه بسیج در آزمون وکالت - اعلام نتایج آزمون sat ترکیه - بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی آزمون sat - بهترین پکیج آموزشی آزمون sat - سرفصل های مهم آزمون وکالت - ضرایب دروس آزمون وکالت قوه قضاییه - آزمون مجازی اینترنتی تعیین سطح وکالت آنلاین - زمان برگزاری آزمون sat در ترکیه - معرفی pdf بهترین کتب و منابع آزمون SAT - شرایط و ضوابط شرکت در امتحان sat - اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های مجازی آزاد - نمونه سوالات آزمون SAT ترکیه - کلاس های آمادگی آزمون sat ترکیه - مشاوره آزمون sat - دوره آمادگی آزمون وکالت - مشاوره و برنامه ریزی آزمون وکالت - بهترین بسته آموزشی آزمون وکالت - دانلود نمونه سوالات آزمون وکالت - تیپ شخصیتی و انتخاب رشته - ورود به سامانه ثبت نام آزمون sat - ثبت اعتراض به آزمون وکالت - سامانه ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان - تست علاقمندی به رشته تحصیلی - دفترچه انتخاب رشته پیام نور - تست های علاقمندی به رشته های دانشگاهی - درصد های لازم برای آزمون وکالت - چگونه رشته تحصیلی مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ - ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه آزاد - مرکز مشاوره دانشگاه آزاد - لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد - رشته های ارشد غیر حضوری آزاد - شهریه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد - ارشد بدون کنکور پیام نور - ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور - شرایط شرکت در آزمون وکالت - دانشگاه مجازی چیست ؟ - ثبت نام ارشد مجازی - نحوه ثبت نام در مجازی آزاد اسلامی - ثبت نام ارشد الکترونیکی دانشگاه آزاد - انتخاب رشته کنکور سراسری - زیر شاخه های رشته گرافیک - شرایط استخدام نیروی انتظامی ناجا - نکات برنامه ریزی درسی - فراگیر ارشد پیام نور - کارنامه های قبولی در رشته هوشبری - مشاوره انتخاب رشته زیر گروه انسانی - سامانه ثبت نام وام دانشگاه آزاد - ورود به سامانه ثبت نام سامانه سجاد - سامانه رهگیری مدرک تحصیلی - ثبت نام وام دانشجویی - ورود به سامانه ساهم - ورود به سامانه سجاد امور دانشجویان - دریافت کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد - ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد - استعلام اینترنتی مدرک دانشگاه علمی کاربردی - چه کسانی میتوانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند - نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان - ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد - imsmap.iauec.ac.ir - رشته مدیریت بازرگانی فراگیر ارشد پیام نور - فراگیر پیام نور واحد سمنان - انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی - جزوات مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد فراگیر - آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی - دانلود سوالات فراگیر ارشد مدیریت بازرگانی - اضافه خدمت سربازان فراری - همه چیز درباره دانشگاه پیام نور - ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان - راهنمای ثبت نام سامانه شاد - سامانه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی - برنامه ریزی آزمون تیزهوشان - لیست دانشگاه های مجازی ایران - دانلود نمونه سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان - جزوه تیزهوشان - دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی تیزهوشان - انواع سهمیه در آزمون مشاوران حقوقیراهنمای گام به گام ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاددانلود برنامه شاد برای تبلت - راهنمای ثبت نام و احراز هویت شاد - shad.medu.ir - دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان - ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پردیس - سامانه استخدام ارتش - سایت استخدام ناجا - سامانه ثبت نام آزمون استخدامی - لیست بهترین منابع آزمون مشاوران حقوقی - شرایط خروج از کشور دانشجویان بدون سربازی - سایت استخدام سپاه پاسداران - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون مشاوران حقوقی - شرایط انتقالی سربازی ارتش - شرایط اخذ معافیت کفالت سربازی - سامانه مشاوره آنلاین نظام وظیفه - سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور - اعتبار مدرک پیام نور در خارج از کشور - ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد - مشاوره اخذ معافیت ظام وظیفه - دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور - شرایط انصراف از دانشگاه دولتی - سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره - دانشگاه مجازی بدون آزمون - بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری - لیست رشته های بدون آزمون تهران جنوب - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قشم - کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - مشاوره کودکان دبستانی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد
 

چگونه می توان برای گرفتن کارت بسیج فعال اقدام کرد؟

همان طور که در بالا خدمت شما دوستان عزیز عرض کردیم کسر خدمت بسیج تنها به افرادی تعلق می گیرد که عضو فعال بسیج باشند و کارت بسیج فعال را نیز داشته باشند.

اما آیا می دانید که چگونه می توان برای دریافت کارت بسیج فعال اقدام کرد؟ گرفتن کارت بسیج فعال در چه شرایطی برای فرد امکان پذیر است؟

آیا اطلاعی از این موضوع دارید؟ برای کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه و شرایط دریافت کارت بسیج فعال از کمک مشاوری خبره در زمینه خدمت سربازی مشورت بفرمایید.

 

مدت کسری خدمت بسیج چقدر است؟

آیا می دانید که در صورت استفاده از کسری خدمت بسیج تا چه اندازه می توانید از طول مدت نظام وظیفه خود کم کنید؟

 آيا این مدت زمان زیاد و قابل توجهی است یا نه چندان نمی توان روی آن حساب باز کرد؟

در پاسخ به این پرسش مهم باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که با عنایت به ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و همین طور قانون تصویب شده در مجلس شورای اسلامی مدت کسر خدمت بسیج برای افراد متقاضی چند ماه است.

البته توجه داشته باشید که این زمان اعلام شده حداکثر مدتی است که برای افراد فعال در بسیج در نظر گرفته شده است.

به عبارت دیگر، با توجه به این که تا چه مدت در بسیج عضو بوده اید این زمان می تواند برایتان متفاوت باشد.

برای کسب اطلاعاتی دقیق در رابطه با مدت کسری خدمت سربازی با توجه به مدت حضور خود در بسیج می توانید با مشاوران خبره ایران تحصیل در حوزه نظام وظیفه مشورت کنید.

فقط کافیست با مشاوران حاضر در مجموعه ما تماس حاصل فرمایید تا با توجه به اطلاعات گسترده خود در رابطه با کسر خدمت بسیج شما را به طور دقیق از این موضوع مطلع کنند.

 

 

نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج به چه صورت است؟

آیا اطلاعی از نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج دارید؟ آیا می دانید در نحوه محاسبه کسری خدمت بسیج چه ملاک ها و معیارهایی در نظر گرفته شده است؟

 در این بخش، با ذکر نحوه محاسبه کسر خدمت بسیج در خدمت شما دوستان و عزیزان مشمول خدمت نظام وظیفه هستیم.

پس ما را همراهی بفرمایید تا اطلاعات و آگاهی لازم را در رابطه با نحوه محاسبه کسر خدمت بسیج بدست آورید.

. در صورتی که در رده های مقاومت بسیج دارای سابقه بسیج فعال هستید و در کلیه فعالیت ها، برنامه ها و همین طور مأموریت های محوله حضور مستمر و قابل توجهی داشته اید می توانید برای یک سال فعالیت خود مدت 45  روز از خدمت نظام وظیفه خود کسر بفرمایید.

. در صورت داشتن سابقه عضویت در شورای واحد مقاومت می توانید به ازای هر یک سال فعالیت و حضور خود در این شورا دو ماه تمام از مدت خدمت خود در نظام وظیفه کم کنید.

. اگر شما دوست عزیز در گذشته سابقه به عنوان فرمانده واحد مقاومت بسیج فعالیت داشتید و یا عضو شورای حوزه بوده اید و حتی این که در پست فرمانده حوزه مشغول به خدمت بوده اید می توانید برای گرفتن کسر خدمت بسیج تا حداکثر سه ماه کامل اقدام بفرمایید.  

جهت کسب اطلاعاتی دقیق تر و به روز در رابطه با نحوه محاسبه کسر خدمت بسیج با مشاوران ما در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا هر آن چه را که نیاز دارید را در اختیار شما دوستان و عزیزان قرار دهند.

 

 

 شرایط لازم برای دریافت کسری خدمت نظام وظیفه بسیج چیست؟

دوستان عزیز توجه داشته باشید که برای دریافت کسر خدمت بسیج باید شرایطی را نیز دارا باشید تا در نتیجه بتوانید به آسانی برای گرفتن این کسر خدمت اقدام کنید.

. دقت کنید که در صورت داشتن غیبت در سربازی به هیچ وجه امکان استفاده از کسر خدمت بسیج را ندارید.

اگر سابق بر این غیبت داشته اید لزوماً‌ باید تمامی مدارک لازم را برای توجیه غیبت خود در نظام وظیفه را ارائه بفرمایید و تحویل مسئول مربوطه دهید.

. در صورتی که همزمان و در حین خدمت سربازی عضو بسیج هم باشید این مدت برای شما به عنوان سابقه بسیج منظور نمی شود و در نتیجه نمی توانید برای دریافت کسر خدمت بسیج روی آن حساب کنید.

. دقت بفرمایید که تنها کسری خدمت بسیج فعال برای افراد مشمول منظور می شود. به عبارت دیگر، اگر عضو فعال بسیج نبوده اید و حداقل در هر روز شش ساعت کامل در حوزه های بسیج حضور نداشته اید امکان دریافت کسری خدمت را ندارید.

پس ملاحظه می فرمایید که تنها شاهد اختصاص کسری خدمت بسیج فعال برای متقاضیان هستیم و به جز کسر خدمت بسیج فعال امکان دریافت این کسر خدمت برای متقاضیان و مشمولان وجود ندارد.

پس زمانی که قصد دریافت کسر خدمت بسیج را دارید به این موضوع توجه لازم را مبذول دارید که تنها می توانید برای دریافت کسر خدمت بسیج فعال اقدام بفرمایید و راهی برای گرفتن کسری خدمت بسیج عادی برای افراد مشمول وجود ندارد.

 

چگونه می توان برای دریافت کسر خدمت عضویت در بسیج اقدام کرد؟

آيا می دانید اولین قدم برای دریافت کسری خدمت بسیج فعال چیست و در کل چه مراحل و فرآیندهایی را باید برای اخذ آن طی کرد؟

ما اینجاییم تا نحوه اقدام برای دریافت کسر خدمت بسیج فعال را خدمت شما دوستان عزیز بیان کنیم.

. در ابتدا و اولین قدم باید به پایگاه بسیجی که در آن سابقه عضویت دارید مراجعه بفرمایید و اقدام به مهر کردن فرم خود کنید.

. پس از مراجعه به پایگاه مقاومت بسیج باید برای تأیید و بررسی سابقه فعالیت خود به حوزه مقاومت نیروی انسانی مراجعه بفرمایید.

. پس از طی مراحل بالا پر کردن فرم سابقه بسیج جهت کسری خدمت سربازی الزامی به نظر می رسد.

. فرم تکمیل شده باید به تأیید حوزه مقاومت بسیج برسد و سپس به ناحیه مقاومت بسیج ارسال شود.

. پس از طی کلیه مراحل ذکر شده در بالا امکان دریافت کسر خدمت بسیج برای شما عزیزان مشمول وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Source: کسری خدمت بسیج فعال

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش مطالعه زیست سارا همتی - روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی - پرسش و پاسخ انتخاب رشته نهم - سایت همگام هدایت تحصیلی نهم - برترین مشاوران کنکور - بهترین جزوه دین و زندگی کنکور - تاثیر نمره کل در انتخاب رشته نهم - ورود به سایت همگام انتخاب رشته نهم - تکمیل فرم اولویت بندی انتخاب رشته نهم - نکات مهم انتخاب رشته نهم دبیرستان - جزوات دست نویس آزمون وکالت  - مشاوره آنلاین انتخاب رشته نهم - جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی - بهترین تست هوش جهت انتخاب رشته نهم - محاسبه سهمیه بسیج در آزمون وکالت - اعلام نتایج آزمون sat ترکیه - بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی آزمون sat - بهترین پکیج آموزشی آزمون sat - سرفصل های مهم آزمون وکالت - ضرایب دروس آزمون وکالت قوه قضاییه - آزمون مجازی اینترنتی تعیین سطح وکالت آنلاین - زمان برگزاری آزمون sat در ترکیه - معرفی pdf بهترین کتب و منابع آزمون SAT - شرایط و ضوابط شرکت در امتحان sat - اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه های مجازی آزاد - نمونه سوالات آزمون SAT ترکیه - کلاس های آمادگی آزمون sat ترکیه - مشاوره آزمون sat - دوره آمادگی آزمون وکالت - مشاوره و برنامه ریزی آزمون وکالت - بهترین بسته آموزشی آزمون وکالت - دانلود نمونه سوالات آزمون وکالت - تیپ شخصیتی و انتخاب رشته - ورود به سامانه ثبت نام آزمون sat - ثبت اعتراض به آزمون وکالت - سامانه ثبت نام سامانه سلامت دانش آموزان - تست علاقمندی به رشته تحصیلی - دفترچه انتخاب رشته پیام نور - تست های علاقمندی به رشته های دانشگاهی - درصد های لازم برای آزمون وکالت - چگونه رشته تحصیلی مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ - ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه آزاد - مرکز مشاوره دانشگاه آزاد - لیست رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد - رشته های ارشد غیر حضوری آزاد - شهریه واحد الکترونیک دانشگاه آزاد - ارشد بدون کنکور پیام نور - ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور - شرایط شرکت در آزمون وکالت - دانشگاه مجازی چیست ؟ - ثبت نام ارشد مجازی - نحوه ثبت نام در مجازی آزاد اسلامی - ثبت نام ارشد الکترونیکی دانشگاه آزاد - انتخاب رشته کنکور سراسری - زیر شاخه های رشته گرافیک - شرایط استخدام نیروی انتظامی ناجا - نکات برنامه ریزی درسی - فراگیر ارشد پیام نور - کارنامه های قبولی در رشته هوشبری - مشاوره انتخاب رشته زیر گروه انسانی - سامانه ثبت نام وام دانشگاه آزاد - ورود به سامانه ثبت نام سامانه سجاد - سامانه رهگیری مدرک تحصیلی - ثبت نام وام دانشجویی - ورود به سامانه ساهم - ورود به سامانه سجاد امور دانشجویان - دریافت کد شناسه تدریس دانشگاه آزاد - ویرایش اطلاعات در سامانه سجاد - استعلام اینترنتی مدرک دانشگاه علمی کاربردی - چه کسانی میتوانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند - نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان - ورود به سامانه مجازی دانشگاه آزاد - imsmap.iauec.ac.ir - رشته مدیریت بازرگانی فراگیر ارشد پیام نور - فراگیر پیام نور واحد سمنان - انتخاب واحد دانشگاه آزاد اسلامی - جزوات مدیریت بازرگانی کارشناسی ارشد فراگیر - آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مدیریت بازرگانی - دانلود سوالات فراگیر ارشد مدیریت بازرگانی - اضافه خدمت سربازان فراری - همه چیز درباره دانشگاه پیام نور - ورود به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان - راهنمای ثبت نام سامانه شاد - سامانه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی - برنامه ریزی آزمون تیزهوشان - لیست دانشگاه های مجازی ایران - دانلود نمونه سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان - جزوه تیزهوشان - دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی تیزهوشان - انواع سهمیه در آزمون مشاوران حقوقیراهنمای گام به گام ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاددانلود برنامه شاد برای تبلت - راهنمای ثبت نام و احراز هویت شاد - shad.medu.ir - دانلود دفترچه انتخاب رشته پردیس خودگردان - ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد - مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پردیس - سامانه استخدام ارتش - سایت استخدام ناجا - سامانه ثبت نام آزمون استخدامی - لیست بهترین منابع آزمون مشاوران حقوقی - شرایط خروج از کشور دانشجویان بدون سربازی - سایت استخدام سپاه پاسداران - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون مشاوران حقوقی - شرایط انتقالی سربازی ارتش - شرایط اخذ معافیت کفالت سربازی - سامانه مشاوره آنلاین نظام وظیفه - سامانه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان - سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور - اعتبار مدرک پیام نور در خارج از کشور - ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد - مشاوره اخذ معافیت ظام وظیفه - دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور - شرایط انصراف از دانشگاه دولتی - سوالات مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی امین - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره - دانشگاه مجازی بدون آزمون - بهترین منابع آزمون ورودی دانشگاه افسری - لیست رشته های بدون آزمون تهران جنوب - لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قشم - کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - مشاوره کودکان دبستانی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()