نوشته شده توسط : مشاور ارشد

زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی 99

ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی فرصتی دوباره برای تحصیل در رشته های دانشگاهی مورد علاقه داوطلبان کنکور و متقاضیان ورود به دانشگاه فراهم کرده ، پذیرش بدون آزمون در رشته های با سوابق تحصیلی در دانشگاه های سراسری – آزاد و پیام نور فراهم نموده است.

نحوه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 99

داوطلبان برای اطلاع از نحوه ثبت نام پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری 99 ، می بایست در انتظار اطلاعیه سازمان سنجش باشند . معمولا روند ثبت نام ورودی نیمسال اول و نیمسال دوم دانشگاه های سراسری با هم متفاوت می باشد .

 

 نحوه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مهر 99 :

طبق اطلاعیه سازمان سنجش نحوه پذیرش بدون ازمون دانشگاه های سراسری 99 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود . مراحل ثبت نام به این صورت است که :

 

 وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شوید .

 از منوی رنگی سمت راست صفحه گزینه " سراسری " را انتخاب کنید .

 دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود نمایید .

 قسمت های مختلف دفترچه ثبت نام از جمله شرایط ، مدارک و لیست رشته های ارائه شده را به دقت مطالعه کنید .

 در صورت یافتن رشته محل مورد علاقه خود وارد سامانه ثبت نام شوید .

 با پرداخت هزینه ثبت نام ، کارت اعتباری ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 99 را تهیه کنید .

 تصویر عکس 3 * 4 خود را در سایت آپلود کنید .

 فرم انتخاب رشته خود را حداکثر با 100 کد رشته محل ، تکمیل نمایید .

 شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی ثبت نام را دریافت کرده و تا پایان اعلام نتایج نزد خود نگه دارید .

برای ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی – اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری ، اطلاع از شرایط پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و مشاوره انتخاب رشته ، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

 نحوه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 99

با در نظر داشتن ثبت نام بهمن سال های گذشته ، پیش بینی می شود ثبت نام ورودی بهمن 99 به صورت حضوری و در واحد های دانشگاهی انجام شود . مراحل ثبت نام به این صورت است که :

 

 وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شوید .

 از منوی رنگی سمت راست صفحه گزینه " سراسری " را انتخاب کنید .

 دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود نمایید .

 قسمت های مختلف دفترچه ثبت نام از جمله شرایط ، مدارک و لیست رشته های ارائه شده را به دقت مطالعه کنید .

 با پرداخت هزینه ثبت نام ، کارت اعتباری ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی 99 را تهیه کنید .

 با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ، حضورا به واحد مورد نظر مراجعه کنید .

زمان ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی سال 99

با توجه به اینکه ثبت نام برای هر یک از داوطلبان در هر دانشگاهی در دو ترم مهر و بهمن صورت می پذیرد، لذا برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور ترم مهر می توانید همزمان با سایر رشته های با آزمون اقدام نمایید.

زمان ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی برای داوطلبان ترم بهمن نیز اواخر بهمن ماه می باشد. بنابراین برای رشته های مورد نیاز در هر یک از دانشگاه ها لازم است در اواخر بهمن ماه اقدام نمایید. متقاضیان توجه داشته باشند که مهلت ثبت نام محدود می باشد و به همین دلیل در زمان تعیین شده اقدام نمایید.

امکان ثبت نام برای دانش آموزان پایه دوازدهم نیز وجود خواهد داشت. دانش آموزان پایه دوازدهم در صورتی می توانند در ثبت نام بدون کنکور شرکت نمایند که مدرک دیپلم خود را تا شهریور ماه دریافت نموده باشند.

شرایط پذیرش در دانشگاه بدون سوابق تحصیلی

  • آن دسته از داوطلبانی که دارای دیپلم نظام جدید می باشند در صورتی که مدرک خود را تا پایان شهریور ماه اخذ نمایند، می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند. همچنین دارندگان مدرک دیپلم نظام قدیم نیز می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند.
  • همچنین برای آن دسته از داوطلبانی که دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش دارند نیز در صورتی که دارای مدرک کاردانی باشند، امکان ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی را خواهند داشت.

 خلاصه مقاله : در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه نماییم. با توجه به اینکه هر یک از دانشگاه ها شرایط خاص خود را برای پذیرش دارند، برای مشاوره انتخاب رشته دانشگاه های مختلف می توانید با مشاوران انتخاب رشته ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل آماده پاسخگویی به شما خواهند بود.

منبع : ثبت نام دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی 99-1400

 



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور 99-1400

ثبت‌نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور 99 در خارج از کشور از جمله ثبت نام های پرمتقاضی برای کنکورتجربی می باشد.شرایط فیزیوتراپی بدون کنکور شرایط خاصی را ممکن است دارا باشد. درسایت ایران تحصیل در مورد رشته فیزیوتراپی برای شما مطالب متنوعی را قرار داده‌ایم و مشاورین ما سعی در کمک به شما برای بالا بردن اطلاعات و همچنین کمک در موفقیت این مسیر داشته‌اند. ثبت‌نام رشته های بدون کنکور تجربی در زمان مقرر هرساله انجام می‌شود.

جهت آموزش و مشاوره ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در خارج از کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در خارج از کشور

اگرقصد ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور 99-1400 را دارید، بهتراست به خواندن چند خط در اینترنت و دانستن چند کلمه در مورد این رشته اکتفا نکنید و تلاش خود را درجهت کسب اطلاعات بیشتر در این موردانجام دهید. این اطلاعات را می‌توانید از مشاورین ما کسب نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هرساعت که شما مایل به تماس باشید، آماده خدمت‌رسانی به شما می‌باشند. هرساله شرایط پذیرش کنکور نسبت به سال قبل تغییر می کند و برای کسب اطلاع از این تغییرات بهتراست قبلا از ثبت‌نام  و انتخاب رشته، با چشم‌باز و آگاهی کامل از این تغییرات اقدام به ثبت‌نام نمایید. یک مشاور آگاه می‌تواند به شما اطلاعات زیادی در مورد ثبت‌نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور و شرایط فیزیوتراپی بدون آزمون و رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی ارائه دهد. قطعاً دانشگاه‌های زیادی هستند که شما می‌توانید پذیرفته شوید. اما نکته مهم در اینجا،چگونگی شرایط همچنین دانشگاه و اهدافی که شما قصدرسیدن به آن رادارید می‌باشد.

 

ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در کدام دانشگاه ؟

گرایش داوطلبان کنکور به رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در سال‌های اخیر بسیار افزایش‌یافته است. این افزایش موجب علاقه‌مندی و بالا رفتن داوطلبان در این رشته شده است. ثبت‌نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور برای بسیاری از داوطلبانی که اطلاعی از کنکور و این رشته نداشته باشند،اندکی گیج شوند و یا اینکه دچار استرس شوند که چطور می‌توانند از شرایط فیزیوتراپی بدون آزمون آگاهی یابند؟ قبولبی در رشته فیزیوتراپی در دانشگاه علمی کاربردی و رشته فیزیوتراپی بدون کنکور دانشگاه آزاد امکان پذیر نیست ما تیم بسیار قوی در زمینهٔ مشاوره کنکور برای خدمت‌رسانی به شما داریم. از زمان ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور تا پایان آن با شما همراه خواهیم بود. اگر قصد شرکت در رشته‌های بدون کنکور را دارید ، بهتراست با مشاورین مادر تماس باشید تا به شما درمورد تاثیر معدل، شرایط ثبت‌نام، رشته‌های انتخابی، دانشگاه‌های موردپذیرش، آگاهی و اطلاع کامل بدهیم. دانشگاه علمی کاربردی نیز همانند دانشگاه آزاد اقدام به ثبت‌نام در برخی از رشته‌های خود می‌نماید.

 

رشته‌های پیراپزشکی چه رشته هایی هستند؟

ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور آگاهی در این مورد که رشته‌های پیراپزشکی شامل رشته‌هایی می‌شود که به بیماران کمک می‌کنند تا سلامتی خود را حفظ نمایند و یا اینکه سلامتی خود را بازگردانند. فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف پیراپزشکی می‌توانند در بیمارستان‌های خصوصی،دولتی،کلینیک‌ها، تکنیسین آزمایشگاه ، تکنیسین رادیوگرافی، رادیولوژیست، فیزیوتراپیست، صحبت تراپیست، دیالیز تراپیست، تکنیسن اورژانس و … به کار مشغول شوند.پس بهتر است همین حالا با مشاورین ما برای کمک در جهت ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در خارج  و لیست رشته های تجربی بدون کنکور  تماس حاصل نمایید.

 

شرایط ادامه تحصیل در رشته فیزیوتراپی چگونه است؟

بعد از ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در کشور های خارجی زمانی که شما در رشته فیزیوتراپی پذیرفته می‌شوید،در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل خواهید شد.اما می‌توانید این تحصیلات خود را درمقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ادامه دهید. در دوره کارشناسی مانند پزشکی عمومی این رشته نیز گرایش خاصی ندارد. اما ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در کارشناسی ارشد در رشته‌های فیزیولوژی ، علوم تشریح، آناتومی امکان ادامه تحصیل برای شما وجود خدهد داشت.اگر درموردگرایش های این رشته اطلاعات خاصی ندارید،بهتراست با مشاورین ما در تماس باشد تا به شما کمک کنند به اطلاعات جامع در مورد این رشته‌ها دست‌یابید. انتخاب رشته و آینده شغلی و بازرار کاردر هر رشته‌ای نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب آن خواهد داشت. پس بهتراست اگر می خواهید ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور شرکت کنید، از تمامی دروس و واحدهای رشته فیزیوتراپی آگاهی کامل یابید و سپس دست به انتخاب رشته بزنید.

 

بازار کار رشته فیزیوتراپی چگونه است؟

همان‌طور که خدمتتان عرض کردیم، فارغ‌التحصیلان رشته فیزیوتراپی در مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز بهداشت حلال احمر و …استخدام می‌شوند.خبر خوب درمورد رشته فیزیوتراپی این است که اکثر فارغ‌التحصیلان آن جذب بازار کار و استخدام می‌شوند. اگر می خواهید شما نیز وارد بازار کرا شوید و ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور کنید،بهتر است با مشاورین ما در تماس باشید.

رشته فیزیوتراپی می‌توان گفت بازار کاری خوبی دارد. اما نمی توانید ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور را انجام دهید و پس از آن به فکر شغل و آینده شغلی باشید. اینکه چگونه می‌توان در این رشته پذیرفته شد و دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی کدامند چه‌ کارهایی و دروسی لازم است برای این رشته بیشتر مطالعه شود، از سوالاتی است که مشاورین ما پاسخ آن را به شما خواهند داد.مشاورین ما به صورت کامل به شما در مورد ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور توضیح خواهند داد.

منبع : شهریه فیزیوتراپی دانشگاه ازاد



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رشته ی هوشبری

 

رشته ی هوشبری” از زیرشاخه های رشته های پیراپزشکی است که در چند سال اخیر در مقطع کاردانی ارائه می شد اما در حال حاضر امکان تحصیل در این رشته در مقطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور  برای دانشجویان فراهم است. نحوه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در رشته هوشبری از طریق آزمون سراسری و به صورت متمرکز می باشد.دانشجویان در طول دوره تحصیل در رشته هوشبری واحد های تئوری ، عملی و کارآموزی در محیط های درمانی را می گذرانند.این رشته یک تیم درمانی را تکمیل می کند و عملیات بهبود بیمار در اتاق عمل را تسریع می کند و در واقع هدف از این رشته این است که فارغ التحصیلان این رشته بتوانند به عنوان دستیار در کنار متخصصان بیهوشی در اتاق عمل انجام وظیفه نمایند.همچنین فارغ التحصیلان این رشته توانایی شناسایی دستگاه هایی چون اندازه گیری گاز های موجود در خون افراد و همچنین تنظیم آن ها ،کاربرد دستگاه های بیهوشی و نحوه استفاده از آن و نیز استریل کردن این دستگاه ها را نیز به خوبی آموزش می بینند.

کدام دانشگاه ها در رشته هوشبری دانشجو می پذیرند؟

  • دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله
  • دانشگاه علوم پزشکی خمین
  • دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • دانشگاه علوم پزشکی ساوه
  • دانشگاه علوم پزشکی کاشان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • دانشگاه علوم پزشکی قزوین
  • دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • دانشگاه علوم پزشکی قم
  • دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد
  • دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • دانشگاه علوم پزشکی سیرجان
  • دانشگاه علوم پزشکی تربیت حیدریه
  • دانشگاه علوم پزشکی جهرم
  • دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور
  • دانشگاه علوم پزشکی تبریز
  • دانشگاه علوم پزشکی بندر عباس
  • دانشگاه علوم پزشکی البرز
  • دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
  • دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
  • دانشگاه علوم پزشکی اراک
  • دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  • دانشگاه علوم پزشکی گناباد
  • دانشگاه علوم پزشکی دزفول
  • دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • دانشگاه علوم پزشکی گیلان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
  • دانشگاه علوم پزشکی زابل
  • دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
  • دانشگاه علوم پزشکی شاهرود
  • دانشگاه علوم پزشکی یزد
  • دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
  • دانشگاه علوم پزشکی گراش
  • دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  • دانشگاه علوم پزشکی بابل
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • دانشگاه علوم پزشکی ساوه
  • دانشگاه علوم پزشکی لرستان
  • دانشگاه علوم پزشکی گلستان
  • دانشگاه علوم پزشکی گیلان
  • دانشگاه علوم پزشکی نیشاپور
  • دانشگاه علوم پزشکی مازندران
  • دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

 

_برای آگاهی از شرایط دقیق ثبت نام رشته ی هوشبری بدون کنکور

_ زمان ثبت نام هوشبری بدون کنکور

_ نحوه ی ثبت نام رشته ی هوشبری بدون کنکور

با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

شماره تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره : 9099072952 – 9092305587 ( استان تهران) تماس همه روزه از ۸ صبح تا ۱ شب.

 

 

درس های رشته :

جمعیت شناسی- آناتومی- اصطلاحات هوشبری- اصول پرستاری- اصول مراقبت های ویژه- بیماری شناسی- تربیت بدنی- تنظیم خانواده- رفتار در اتاق عمل- روش احیاء قلبی و ریوی- روش بی هوشی 1و 2 و 3 و 4 – زبان عمومی- فارسی عمومی- فورماکولوژی 1 و 2 -فیزیولوژی 1و 2 – فیزیک – کارآموزی در عرصه – معارف اسلامی 1 – معرفی بیمار – میکروب شناسی

کارشناشان رشته ی هوشبری می توانند :

  1. در مراکز درمانی و کلنیک های احیای قلب و بیماری های کلیوی و ….برای بی حس کردن ناحیه ای که جراحی و یا عمل پزشکی انجام می شود کنار متخصصین هوشبری نقش مهمی را ایفا می کنند
  2. تجهیزات اندازه گیری خون و سایر دستگاه ها که کاربرد آن ها متناسب با عمل جراحی مهم است را تنظیم می کنند و به کار گیرند
  3. می توانند با مطالعه پرونده پزشکی بیمار و تسلط بر روحیات و شخصیت شناسی بیمار از بیمار پرستاری کنند
  4. زیر نظر متخصص بی هوشی می توانند بیهوش کردن بیمار را شروع کنند و از بیمار مراقبت های قلبی و .. به عمل بیاوند

منبع : رشته هوشبری بدون ازمون بر اساس سوابق تحصیلی

 



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور بدون آزمون

یکی از پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در میان داوطلبان رشته های پیراپزشکی بدون کنکور است با توجه به نیاز جامعه به رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و بازار کار نسبتا خوبی که برای این رشته ها فراهم است میتوان گفت داوطلبان پذیرش در رشته های پیراپزشکی و یا پیراپزشکی بدون آزمون انتخاب درستی را با توجه به توانایی های خود داشته اند.

شرایط ثبت نام بدون آزمون رشته های پیراپزشکی

احتمال ارائه شدن رشته های پیراپزشکی بدون کنکور نزدیک به صفر است. اما اگر ارائه شوند ، از طریق دفترچه انتخاب رشته کنکور و یا به صورت جداگانه قابل مشاهده خواهند بود. در سال های گذشته ، پذیرش در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور مشروط بر دارا بودن برخی شرایط بود که عبارتند از:

  • دارا بودن دیپلم 3 ساله متوسطه نظام جدید و دوره پیش دانشگاهی
  • دارا بودن حداقل معدل کتبی دیپلم 15
  • دارا بودن سلامت جسمی و روانی متناسب با رشته مورد نظر
  • دارا بودن حداقل سن 18 و حداکثر 25 سال تمام و در صورت انجام خدمت سربازی 27 سال تمام
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی دانشگاهی ، مجاز به ثبت نام در رشته های بدون آزمون پیراپزشکی نمی باشند.
  • داوطلبان آقا نباید از لحاظ وضعیت نظام وظیفه مشکلی برای ثبت نام داشته باشند.
  • رشته های بدون کنکور پیراپزشکی فقط در مقطع کاردانی ارائه می شوند.
  • دانشجویان ملزم به گذراندن تعهد خدمت 3 برابر طول مدت تحصیل در یکی از مراکز پزشکی معرفی شده توسط دانشگاه ، هستند.
  • ادامه تحصیل دانشجویان رشته های بدون کنکور پیراپزشکی در مقطع کارشناسی و بالاتر ، مشروط به گذراندن دوره تعهد خدمت می باشد.
  • داوطلبان متاهل باید رضایت همسر خود را کسب کنند.
  • تحصیل در این رشته ها رایگان می باشد ولی در سال 97 ، اگر داوطلبی قصد گذراندن دوره تعهد خدمت را نداشت ، باید شهریه ای معادل 2/500/000 تومان برای هر ترم پرداخت می کرد. چنان چه پذیرش این رشته ها ، در سال های آینده نیز بر اساس سوابق تحصیلی صورت گیرد ، شهریه پرداختی با افزایش قیمت همراه خواهد بود.

توجه داشته باشید که رشته های پیراپزشکی فقط در بعضی از دانشگاه های روزانه و بر اساس سوابق تحصیلی ارائه شده بودند و متقاضیان باید حتما در کنکور تجربی شرکت می کردند تا مجاز به انتخاب این رشته ها می شدند. مجددا تاکید می کنیم که تمام رشته های نام برده در مطلب فوق ، متعلق به دوره های گذشته بوده و لزوما برای تمام دوره های آزمون سراسری ، صدق نمی کند

اسامی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور سال های گذشته

رشته های بدون کنکور پیراپزشکی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی درج می گردد که ما در این بخش تصویر آن را قرار داده ایم :

رشته های بدون کنکور پیراپزشکی سال 99

  • کاردانی بهداشت عمومی – بهداشت خانواده
  • کاردانی بهداشت عمومی – مبارزه با بیماری ها
  • کاردانی بهداشت محیط
  • کاردانی علوم آزمایشگاهی
  • کاردانی هوشبری
    •  
    • برای اطلاعات بیشتر در مورد پیراپزشکی بدون آزمون – شرایط ثبت نام و پیش ثبت نام پیراپزشکی بدون آزمون با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.
    • تماس با شماره 9099072952 از کل کشور
    • تماس با شماره 9092305587 از استان تهران
    • پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

به اطلاع داوطلبان ورود بدون آزمون به رشته های پیراپزشکی می رساند زمان اعلام نتایج رشته های پیراپزشکی بدون کنکور طبق سنوات گذشته در اسفند ماه مس باشد ولی با توجه به شرایط کنونی احتمال تغییر این زمان وجود دارد. پس احراز قبولی داوطلبان رشته های کاردانی نیمه متمرکز بر اساس سوابق تحصیلی  از جمله کاردانی مامایی بدون کنکور – هوشبری – اتاق عمل – علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی داوطلبان موظفند برای ادامه روند ثبت نام خود به دانشگاه های قبولی خود مراجعه کنند.

منبع :  رشته های پیراپزشکی بر اساس سوابق تحصیلی



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام مامايي بدون كنكور 99

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون در دانشگاه آزاد تا حدودی متفاوت با لیست رشته های دانشگاه سراسری و طبیعتا نحوه ثبت نام و انتخاب رشته نیز اندکی فرق دارد. برای انتخاب لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد متقاضیان باید از بین تمامی رشته ها تنها 100 مورد را انتخاب نموده و در لیست مربوط به خود وارد نمایند. لازم به ذکر است که در این موارد داوطلبین گرامی باید از روی میزان علاقه مندی و توانایی های خود برای این کار اقدام نمایند.

شرایط تحصیل بدون کنکور رشته مامایی دانشگاه سراسری

داوطلبانی که قصد دارند کد رشته های مربوط به “رشته های بدون کنکور پیراپزشکی” را هنگام انتخاب رشته کنکور تجربی ثبت نمایند ، بایستی از شرایط مربوطه اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس اقدامات لازم را به انجام برسانند.

  • حداکثر سن در نظر گرفته شده برای داوطلبان تحصیل در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور ، حداکثر 25 سال می باشد. شرط حداکثر سن برای آقایانی که دوره خدمت وظیفه عمومی خود را گذرانده است ، حداکثر 27 سال می باشد.
  • تنها دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید و قدیم و همچنین مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم در رشته تجربی ، می توانند نسبت به انتخاب رشته های بدون کنکور پیراپزشکی اقدام کنند.
  • در صورت اعمال شرط معدل ، داوطلبان می بایست دارای حداقل معدل 15 باشند.
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان کلیه مقاطع تحصیلی تمام دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور ، مجاز به شرکت در این دوره ها نمی باشند.
  • شرط بومی پذیری از جمله شرایطی است که در برخی از دوره ها ملاک عمل قرار می گیرد.
  • تعهد خدمت پذیرفته شدگان رشته های پیراپزشکی بدون کنکور به میزان سه برابر طول مدت تحصیل آن ها می باشد.
  • کلیه داوطلبان واجد شرایط تنها در صورت کسب نمره قبولی در مصاحبه ، می توانند در رشته مورد نظر خود به تحصیل بپردازند.

توجه داشته باشید که تمامی شرایط مذکور در دوره های مختلف دستخوش تغییراتی بوده و برای تمامی دوره ها صدق نمی کند. بنابراین ممکن است در برخی دوره ها اجباری بر تحصیل در رشته تجربی در دوره دوم متوسطه نبوده و یا شرط معدل لحاظ نشود. از هیمن رو ، آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور پیراپزشکی و شرایط اختصاصی هر یک از آن ها پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته تجربی در دوره مورد نظر امکان پذیر است و تا قبل از آن نمی توان اطلاعات دقیقی را درمورد پذیرش این رشته ها و شرایط مربوطه ارائه نمود.

لیست رشته های بدون کنکور پیراپزشکی 99

  1. کاردانی بهداشت عمومی – بهداشت خانواده
  2. کاردانی بهداشت عمومی – مبارزه با بیماری ها
  3. کاردانی بهداشت محیط
  4. کاردانی علوم آزمایشگاهی
  5. کاردانی هوشبری
  6. اتاق عمل
  7. تکنسین سلامت دندان
  8. پرستاری
  9. مامایی

 

برای اطلاع از نحوه پذیرش در مامايي بدون كنكور 99 ، دانشگاه های علوم پزشکی ارائه دهنده این رشته، هزینه ها، شرایط، تراز قبولی مامایی 99، شرایط پذیرش در مامايي بدون كنكور 99 در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و ..

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

 تماس از سراسر کشور با شماره : 9092305587 ) استان تهران) و 9099072952 (تماس از سراسر کشور(

 

ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی به چه صورت می باشد ؟

با وجود آنکه پذیرش در رشته های بدون کنکور پیراپزشکی بر اساس سوابق تحصیلی است ، اما شما باید حتما در کنکور سراسری شرکت نمایید ، به عبارت دیگر بایستی همانند سایر داوطلبان کنکوری ، در نیمه دوم بهمن ماه ثبت نام کنکور سراسری تجربی را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام دهید.

پس از ثبت نام و حضور در جلسه کنکور ، بایستی منتطر اعلام نتایج باشید تا برای انتخاب رشته اقدام نمایید. حال در این بین ممکن است سوالی ذهن داوطلبان را مشغول به خود کند که مگر این رشته ها بدون کنکور نیست ؟ پس چه لزومی دارد در کنکور سراسری شرکت نماییم ؟

در پاسخ باید بگوییم که شما برای انتخاب رشته نیاز به شماره پرونده و شماره داوطلبی دارید و هدف از شرکت در کنکور ، به دست آوردن اطلاعات لازم برای انتخاب رشته است و رتبه اکتسابی شما تاثیر چندانی در پذیرشتان نخواهد داشت.

منبع : مامایی بدون کنکور دانشگاه پیام نور  



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد

 

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون در دانشگاه آزاد تا حدودی متفاوت با لیست رشته های دانشگاه سراسری و طبیعتا نحوه ثبت نام و انتخاب رشته نیز اندکی فرق دارد. برای انتخاب لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد متقاضیان باید از بین تمامی رشته ها تنها 100 مورد را انتخاب نموده و در لیست مربوط به خود وارد نمایند.

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد در 6 گروه آزمایشی دامپزشکی ، فنی مهندسی ، علوم پایه ، علوم انسانی ، هنر ، کشاورزی و منابع طبیعی ارائه می شود که عبارتند از:

گروه علوم انسانی

زبان و ادبیات فارسی

  • زبان وادبیات فارسی
  • زبان وادبیات فارسی – ادبیات تطبیقی
  • زبان وادبیات فارسی – ادبیات کودک و نوجوان
  • زبان وادبیات فارسی – ادبیات پایداری

علوم جغرافیایی

  • جغرافیای سیاسی
  • جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری
  • برنامه ریزی آمایش سرزمین
  • جغرافیا و برنامه ریزی شهری – آمایش شهری
  • جغرافیا و برنامه ریزی شهری – محیط زیست شهری
  • مخاطرات محیطی
  • آب و هوا شناسی – آب و هوا شناسی سینوپتیک
  • طبیعت گردی
  • ژئومورفولوژی و آمایش محیط
  • جغرافیا و برنامه ریزی شهری – کاربری اراضی و ممیزی املاک
  • آب و هوا شناسی – تغییر اقلیم
  • آب و هوا شناسی – آب و هوا شناسی محیطی
  • جغرافیا و برنامه ریزی روستایی – برنامه ریزی کالبدی – فضایی
  • جغرافیا و برنامه ریزی روستایی – توسعه اقتصادی روستایی
  • جغرافیا و برنامه ریزی روستایی – مدیریت توسعه پایدار
  • سنجش از دور و سیستم  اطلاعات جغرافیایی – سیستم اطلاعات جغرافیایی
  • سنجش از دور و سیستم  اطلاعات جغرافیایی – سنجش از دور

زبان عربی

  • زبان و ادبیات عربی
  • مترجمی زبان عربی
  • جهت اطلاع دقیق از لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد و انجام ثبت نام ارشد بدون کنکور بهمن 98 از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره های مرکز مشاوره دانشگاه آزاد تماس بگیرید.
  • 9099072952 – تماس از سراسر کشور (بدون گرفتن کد)
  • 9092305587 – تماس از استان تهران
  • تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

با وجود آنکه رشته های بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود ، اما شرایط پذیرش در آن کمی سخت می باشد و همه ی فارغ التحصیلان کارشناسی مجاز به ثبت نام نمی باشند و فقط آن دسته از داوطلبانی که دارای شرایط استعداد درخشان باشند ، می توانند ثبت نام کنند. منظور از استعداد درخشان داشتن معدل کل بالا در مدرک کارشناسی می باشد که در ادامه به توضیحات بیشتر درباره آن پرداخته ایم :

  • بر اساس مصوبات دانشگاه آزاد اسلامی شرط لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ، دارا بودن حداقل معدل کل 17 در مقطع کارشناسی برای فارغ التحصیلان رشته های علوم انسانی و دارا بودن حداقل معدل کل 16 برای رشته های غیر علوم انسانی (علوم پایه ، فنی و مهندسی و …) می باشد.
  • داوطلبان مجاز به انتخاب رشته همنام و متجانس با رشته مقطع کارشناسی خود هستند.
  • ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد فقط یک بار در سال صورت می پذیرد و داوطلبانی که دارای شرایط لازم باشند ، فقط یک بار و در همان سال می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.
  • دانشجویان متقاضی ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ، باید مدرک کارشناسی پیوسته خود را در 8 نیمسال تحصیلی و مدرک کارشناسی ناپیوسته را در 4 نیمسال تحصیلی دریافت کنند.
  • دانشجویانی که در طول مدت تحصیل خود درگیر مواردی مانند بیماری ، ماموریت والدین یا همسر ، ازدواج ، طلاق و یا زایمان شده اند ، حداکثر تا دو ترم تحصیلی به شرط مدت تحصیل آن ها اضافه می شود. (یعنی اگر بتوانند حداکثر تا 6 ترم از مقطع کارشناسی ناپیوسته و حداکثر تا 10 ترم از مقطع کارشناسی پیوسته فارغ التحصیل شوند ، مجاز به ثبت نام در طرح بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد هستند. در ضمن شرایط این دسته از داوطلبان باید مورد تائید کمیسیون دانشگاه باشد.)
  • فارغ التحصیلان آن دسته از رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته که بر اساس سرفصل های تصویب شده ، طول مدت تحصیلشان حداقل 5 ترم می باشد، می توانند ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را انجام دهند.
  • امکان تغییر رشته یا تغییر گرایش در مقطع کارشناسی ارشد وجود ندارد.
  • آن دسته از دانشجویانی که دارای دروس معادل سازی شده هستند یا دارای ترم های مشروط شده می باشند، مجاز به ثبت نام بدون کنکور ارشد نیستند. ( منظور از دروس معادل سازی شده دروس مشترکی هستند که پس از تغییر رشته در مقطع کارشناسی ، معادل شده اند.)

 

خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی ای لازم در ارتباط با رشته های ثبت نام کارشناسی ارشد و شرایط  ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد اشنا کنیم . متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

 منبع : لیست رشته های ارشد بدون کنکور آزاد



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد

 

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون در دانشگاه آزاد تا حدودی متفاوت با لیست رشته های دانشگاه سراسری و طبیعتا نحوه ثبت نام و انتخاب رشته نیز اندکی فرق دارد. برای انتخاب لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد متقاضیان باید از بین تمامی رشته ها تنها 100 مورد را انتخاب نموده و در لیست مربوط به خود وارد نمایند.

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد در 6 گروه آزمایشی دامپزشکی ، فنی مهندسی ، علوم پایه ، علوم انسانی ، هنر ، کشاورزی و منابع طبیعی ارائه می شود که عبارتند از:

گروه علوم انسانی

زبان و ادبیات فارسی

  • زبان وادبیات فارسی
  • زبان وادبیات فارسی – ادبیات تطبیقی
  • زبان وادبیات فارسی – ادبیات کودک و نوجوان
  • زبان وادبیات فارسی – ادبیات پایداری

علوم جغرافیایی

  • جغرافیای سیاسی
  • جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری
  • برنامه ریزی آمایش سرزمین
  • جغرافیا و برنامه ریزی شهری – آمایش شهری
  • جغرافیا و برنامه ریزی شهری – محیط زیست شهری
  • مخاطرات محیطی
  • آب و هوا شناسی – آب و هوا شناسی سینوپتیک
  • طبیعت گردی
  • ژئومورفولوژی و آمایش محیط
  • جغرافیا و برنامه ریزی شهری – کاربری اراضی و ممیزی املاک
  • آب و هوا شناسی – تغییر اقلیم
  • آب و هوا شناسی – آب و هوا شناسی محیطی
  • جغرافیا و برنامه ریزی روستایی – برنامه ریزی کالبدی – فضایی
  • جغرافیا و برنامه ریزی روستایی – توسعه اقتصادی روستایی
  • جغرافیا و برنامه ریزی روستایی – مدیریت توسعه پایدار
  • سنجش از دور و سیستم  اطلاعات جغرافیایی – سیستم اطلاعات جغرافیایی
  • سنجش از دور و سیستم  اطلاعات جغرافیایی – سنجش از دور

زبان عربی

  • زبان و ادبیات عربی
  • مترجمی زبان عربی
  • جهت اطلاع دقیق از لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد و انجام ثبت نام ارشد بدون کنکور بهمن 98 از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره های مرکز مشاوره دانشگاه آزاد تماس بگیرید.
  • 9099072952 – تماس از سراسر کشور (بدون گرفتن کد)
  • 9092305587 – تماس از استان تهران
  • تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

با وجود آنکه رشته های بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود ، اما شرایط پذیرش در آن کمی سخت می باشد و همه ی فارغ التحصیلان کارشناسی مجاز به ثبت نام نمی باشند و فقط آن دسته از داوطلبانی که دارای شرایط استعداد درخشان باشند ، می توانند ثبت نام کنند. منظور از استعداد درخشان داشتن معدل کل بالا در مدرک کارشناسی می باشد که در ادامه به توضیحات بیشتر درباره آن پرداخته ایم :

  • بر اساس مصوبات دانشگاه آزاد اسلامی شرط لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ، دارا بودن حداقل معدل کل 17 در مقطع کارشناسی برای فارغ التحصیلان رشته های علوم انسانی و دارا بودن حداقل معدل کل 16 برای رشته های غیر علوم انسانی (علوم پایه ، فنی و مهندسی و …) می باشد.
  • داوطلبان مجاز به انتخاب رشته همنام و متجانس با رشته مقطع کارشناسی خود هستند.
  • ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد فقط یک بار در سال صورت می پذیرد و داوطلبانی که دارای شرایط لازم باشند ، فقط یک بار و در همان سال می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.
  • دانشجویان متقاضی ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ، باید مدرک کارشناسی پیوسته خود را در 8 نیمسال تحصیلی و مدرک کارشناسی ناپیوسته را در 4 نیمسال تحصیلی دریافت کنند.
  • دانشجویانی که در طول مدت تحصیل خود درگیر مواردی مانند بیماری ، ماموریت والدین یا همسر ، ازدواج ، طلاق و یا زایمان شده اند ، حداکثر تا دو ترم تحصیلی به شرط مدت تحصیل آن ها اضافه می شود. (یعنی اگر بتوانند حداکثر تا 6 ترم از مقطع کارشناسی ناپیوسته و حداکثر تا 10 ترم از مقطع کارشناسی پیوسته فارغ التحصیل شوند ، مجاز به ثبت نام در طرح بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد هستند. در ضمن شرایط این دسته از داوطلبان باید مورد تائید کمیسیون دانشگاه باشد.)
  • فارغ التحصیلان آن دسته از رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته که بر اساس سرفصل های تصویب شده ، طول مدت تحصیلشان حداقل 5 ترم می باشد، می توانند ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را انجام دهند.
  • امکان تغییر رشته یا تغییر گرایش در مقطع کارشناسی ارشد وجود ندارد.
  • آن دسته از دانشجویانی که دارای دروس معادل سازی شده هستند یا دارای ترم های مشروط شده می باشند، مجاز به ثبت نام بدون کنکور ارشد نیستند. ( منظور از دروس معادل سازی شده دروس مشترکی هستند که پس از تغییر رشته در مقطع کارشناسی ، معادل شده اند.)

 

خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی ای لازم در ارتباط با رشته های ثبت نام کارشناسی ارشد و شرایط  ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد اشنا کنیم . متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

 منبع : لیست رشته های ارشد بدون کنکور آزاد



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

چه کسانی می توانند ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد آزاد را انجام دهند؟

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مختص به داوطلبانی می باشد که دارای سهمیه استعداد درخشان هستند. در رابطه با سهمیه استعداد درخشان ارشد  به طور کامل در دفترچه راهنمای ثبت نام توضیحاتی ارائه شده است ، اما در ادامه مطلب به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • دانش آموختگان رشته های علوم انسانی باید حداقل معدل کل مدرک کارشناسی 17 را دارا باشند تا مجاز به ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد شوند.
  • فارغ التحصیلان رشته های غیر علوم انسانی (علوم پایه ، فنی مهندسی و …) بایستی حداقل معدل کل 16 را در مقطع کارشناسی کسب کرده باشند.
  • داوطلبانی که مدرک کارشناسی خود در طول دوره ای بیش از 8 ترم اخذ کرده اند ، مجاز به ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد نمی باشند.(البته رشته هایی که براساس سر فصل مصوب طول دوره تحصیلی بیش از 8 ترم دارند ، شامل این قانون نمی شود)
  • داوطلبانی که دارای دروس معادل سازی شده می باشند ، مجاز به ثبت نام بدون آزمون ارشد آزاد نیستند.

علاوه بر دانشگاه آزاد ، دانشگاه پیام نور نیز به صورت بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو جذب می کند. پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور از طریق شرکت در آزمون جامعی که توسط خود دانشگاه برگزار می شود ، میسر می باشد .

روش های ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 99

ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد به 2 شیوه مختلف صورت می پذیرد :

1- ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99 ، که در این شیوه متقاضیان در صورت احراز شرایط می بایست ابتدا در کنکور ارشد 99 ثبت نام می کردند و در مرحله بعدی بدون شرکت در آزمون می توانستند از بین 100 رشته مختلف 20 انتخاب به ترتیب اولویت داشته باشند شایان ذکر است انتخاب رشته ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد فقط از بین لیست رشته های ارشد بدون کنکور مندرج در دفترچه امکان پذیر خواهد بود.

2- ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد از طریق اطلاعیه پذیرش هر یک از دانشگاه ها به صورت جداگانه ، در این شیوه پذیرش شرایط خاص هر دانشگاه برای ثبت نام ارشد بدون آزمون 99 متفاوت خواهد بود ضمنا در پذیرش دانشجو در این شیوه زمان معینی ندارد، متقاضیان گرامی می توانند جهت اطلاعات بیشتر در مورد این شیوه پذیرش با شماره های مندرج در جدول ذیل تماس بگیرند.

 

جهت اطلاع از ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 – اطلاع از رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و نحوه پذیرش از سراسر کشور با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 (تماس از سراسر کشور) 9092305587 ( استان تهران)

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

داوطلبان محترم توجه داشته باشند که دانشگاه آزاد تنها در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون، دانشجویان را جذب می‌نماید. در مقطع کارشناسی ارشد جذب دانشجو منحصر به داوطلبینی می‌باشد که از سهمیه ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد برخوردار می‌باشند و در رابطه با سایر دانشجویانی که از این سهمیه برخوردار نیستند، پذیرش به صورت شرکت در آزمون می‌باشد.

داوطلبانی که در کنکور ارشد توانسته‌اند رتبه مورد نظر را کسب نمایند می‌توانند انتخاب رشته نمایند. داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط ذیل می‌توانند در ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت نمایند.

  1. داوطلبانی که در کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی شرکت نموده اند و در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد پذیرفته شده اند، رتبه کنکور آن ها هیچ تاثیری در پذیرفته شدن آن ها در ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد نخواهد داشت.
  2. داوطلبانی می توانند جهت ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند و یا در اصطلاح به آنها دارای سهمیه استعداد درخشان می گویند که معدل آن ها در رشته های علوم انسانی بالای 17 باشد و در سایر رشته ها دارا بودن معدل بالای 16 برای ثبت نام الزامی می باشد. داوطلبان توجه داشته باشند که تنها تبصره ای که در این مورد برای داوطلبان وجودخواهد داشت، در ارتباط با دانشجویانی می باشد که مشمول دروس معادل سازی می باشند. این دسته از داوطلبان حتی در صورت دارا بودن معدل بالای 17 نیز، امکان ثبت نام ارشد بدون آزمون 99 را نخواهند داشت.
  3. دانشجویانی که در دانشگاه آزاد در رشته های مختلف و در مقاطع گوناگون پذیرفته می شوند، در صورتی که در دانشگاه محل پذیرفته شده خود دچار مشکلاتی باشند، می توانند با توجه به آئین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد جهت انتقالی دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد اقدام نمایند.
  4. متقاضیانی که مشمول نظام وظیفه می باشند. در صورت پذیرفته شدن در زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ، لازم است مدارک خود را به همراه داشته باشند.
  5. تعداد کد رشته محل هایی که داوطلبان دارای سهمیه استعداد درخشان امکان انتخاب در آن ها را خواهند داشت. تعداد 100 رشته محل می باشد.

لیست رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد

  • مهندسی برق – الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی
  • مهندسی برق – برنامه ریزی و مدیریت سیستم های انرژی الکتریکی
  • مهندسی برق – سامانه های برقی حمل ونقل
  • مهندسی برق – سیستم های قدرت
  • رفتار حرکتی – آموزش تربیت بدنی
  • رفتار حرکتی – رشد حرکتی
  • روانشناسی
  • مهندسی مکاترونیک – ارتباطات جنبی انسان ، ماشین ، کامپیوتر
  • مهندسی مکاترونیک – طراحی ربات ها و سیستم های مکاترونیکی
  • مهندسی مکانیک – ساخت و تولید
  • مدیریت بازرگانی – بازرگانی بین المللی
  • مدیریت بازرگانی – بازرگانی داخلی
  • مدیریت بازرگانی – تجارت الکترونیکی
  • مدیریت بازرگانی – مدیریت استراتژیک
  • پرستاری
  • روان پرستاری
  • انگل شناسی
  • قارچ شناسی
  • بیوشیمی
  • سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – مطالعات آب و خاک
  • سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – مطالعات شهری و روستایی
  • سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – مدیریت مخاطرات محیطی
  • سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی – هواشناسی ماهواره ای
  • علوم ارتباطات اجتماعی – روابط عمومی

لیست رشته‌ها در گروه‌ها و دانشگاه‌های مختلف متفاوت می‌باشد و با توجه به مندرجات دفترچه ثبت نام بدون کنکور این لیست در سال‌های مختلف بر اساس ظرفیت‌های در نظر گرفته دانشگاه‌های مختلف متغیر می‌باشد. درج تمامی این رشته‌ها در این مقاله امکان پذیر نمی‌باشد. جهت اطلاع از زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد و همچنین راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته، با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما در هر لحظه از شبانه روز حتی ایام تعطیل، آماده خدمت رسانی به شما داوطلبان محترم می‌باشند.

منبع : پذیرش بدون کنکور ارشد ازاد  



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 99

پیرو آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ترم بهمن 99 از ابتدای دی ماه 1400 آغاز شد لذا کلیه متقاضیان ورود به مرحله تحصیلات تکمیلی می توانند پس از اطلاع از رشته محل ها و شرایط پذیرش دانشجو در سال تحصیلی 1400-99 اقدام به ثبت نام نمایند شایان ذکر است کلیه امور پشتیبانی – ثبت نام – پرسش و پاسخ در مورد شهریه و رشته محل ها با پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب از طریق شماره های زیر در اختیار متقاضیان خواهد بود.

محتویات دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

  • شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور و نحوه پذیرش دانشجو
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش برای ثبت نام در این آزمون
  • مقررات وظیفه عمومی داوطلبان آقا
  • جزئیات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران
  •  هزینه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور و نحوه واریز آن
  • رشته های تحصیلی ، نام دروس و منابع امتحانی
  • ظرفیت پذیرش در هر رشته دانشگاهی
  • ضوابط و شرایط ثبت نام داوطلبان غیرایرانی
  • شهریه هر یک از رشته ها
  • و …

ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همزمان با هم انجام می گیرند. یعنی شما پس از تکمیل فرم ثبت نام با اطلاعات تحصیلی و شناسنامه ای خود ، باید کد رشته های انتخابی تان را نیز درج نمایید. هر داوطلب می تواند حداقل 1 و حداکثر 20 کدرشته محل را از یک رشته / گرایش امتحانی انتخاب نماید.

 

جهت اطلاع از کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور و پذیرش بدون کنکور پیام نور ، منابع معتبر در تمامی رشته ها ، انجام ثبت نام ، مشاوره قبولی در آزمون فراگیر دریافت نمونه سوالات، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 (تماس از سراسر کشور) – 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

زمان و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400

سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99-1400 از علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های این دانشگاه ثبت نام بعمل می آورد . ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یک بار در سال انجام شده و امکان تکمیل فرم اینترنتی و اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه داوطلب را در بازه زمانی مشخصی فراهم می کند .

سال گذشته داوطلبان از 29 مهر تا 8 آبان ماه به مدت 10 روز فرصت داشتند اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم ثبت نام وارد نمایند که پیش بینی ما برای زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 نیز تقریبا اواخر مهر ماه خواهد بود . در این بازه زمانی که طی اخبار و اطلاعیه های مختلف اعلام می شود ، داوطلبان می بایست به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 نسبت به درج اطلاعات فردی و تحصیلی خود اقدام نمایند . این دفترچه به بررسی شرایط ، ضوابط ، نحوه ثبت نام و معرفی منابع آزمون پرداخته و راهنمای مناسبی برای متقاضیان رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشد .

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 99

ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور همان‌گونه که ذکر شد ، تنها یک‌بار در سال امکان پذیر می‌باشد. بنابراین داوطلبان می‌توانند در مهر ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. پذیرش بدون کنکور پیام نور منحصر به آن دسته از داوطلبانی می‌باشد که مدرک کارشناسی خود را اخذ نموده‌اند. متقاضیانی که هنوز فارغ التحصیل نشده‌اند و دارای این مدرک نمی‌باشند، نمی‌توانند در فراگیر پیام نور ثبت نام نمایند.

همان‌طور که اشاره شد، ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور به صورت الکترونیک می‌باشد و برای ثبت نام ، نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود. داوطلبان با توجه به فایل اسکن مدارک خود، می‌توانند نسبت به ثبت نام و پر نمودن فرم آن، اقدام نمایند. در هنگام ثبت نام نهایت دقت را در رابطه با وارد نمودن اطلاعات داشته باشید زیرا حتی در صورت پذیرش بدون کنکور پیام نور، چنانچه مغایرتی عمداً و یا سهواً صورت پذیرد، برابر با مقررات با این دسته از داوطلبان برخورد خواهد شد.

اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور 99 دریافت می نمایید را لازم است نزد خود نگهداری کنید. درصورتی‌که در پر کردن فرم ثبت نام دچار اشتباهی شده‌اید، می‌توانید در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام ، در جهت رفع این ایرادات گام بردارید. کلیه متقاضیان ضمن رعایت موارد مختلف، می‌توانند در لیست پذیرفته شدگان آزمون فراگیر قرار گیرند.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

 منبع :  شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

استعلام غیبت سربازی با کد ملی

آن دسته از مشمولینی که خدمت خود را به پایان نرسانده اند، حتما برای استعلام غیبت سربازی با کد ملی اقدام نمایید. در رابطه با اینکه غیبت سربازی چگونه محاسبه می شود؟ باید بگوییم با توجه به سن و همچنین میزان تحصیلات فرد. چگونه بفهمیم غیبت سربازی داریم؟ اگر درخواست خود را برای معافیت موقت ارائه نموده اید، می توانید از استعلام نظام وظیفه با کد ملی استفاده نمایید. با استفاده از استعلام غیبت سربازی با کد سخا کلیه مشمولین می توانند بدون مراجعه حضوری، استعلام بگیرند.

نحوه استعلام غیبت سربازی با کد ملی

سازمان نظام وظیفه عمومی ، برای سهولت انجام کار کلیه مشمولان، و همچنین عدم مراجعه حضوری به مراکز پلیس +10 تلاش نموده است تا انجام کارهای خود را به صورت غیر حضوری به انجام برسانند. استعلام غیبت سربازی با کد ملی با استفاده از فعال سازی پیامک امکان پذیر است. سازمان نظام وظیفه عمومی دو سرویس بدین منظور در نظر گرفته است. متقاضیان توجه داشته باشند که احتمالا استعلام از طریق پیامک، با هزینه همراه خواهد بود.

سرویس اول برای استعلام کدملی : در سرویس اول برای آن دسته از مشمولینی است که ثبت نام خود را به انجام رسانده اند، می توانند با استفاده از این سامانه، جهت اطلاع رسانی، اعلام بررسی اقدامات انجام شده، از این سرویس استفاده نمایند. سرویس ذکر شده برای استعلام مواردی همچون : تاریخ بررسی پرونده، تایید، ارسال به شورا، دعوت به شوراها، درخواست برای استعلام، عودت، صدور کارت، تحویل به پست و … از سرویس مذکور استفاده نمایند.

سرویس دوم : مختص به مشمولینی است که درخواست خود را به ثبت رسانده اند و حال می خواهند از طریق استعلام غیبت سربازی با کد سخا از همین سامانه استفاده نمایید. کافی است علامت ؟ را به شماره 11026010 پیامک را ارسال نمایید. جهت اطلاع از آخرین وضعیت مشمولین عدد : 1 را برای دریافت کد سخا با کد ملی ارسال نمایید. جهت اطلاع از وضعیت رسبدگی به پرونده : عدد 2، کد سخا، کد ملی  و همچنین برای اطلاع از وضعیت رسیدگی برای درخواست تعویض کارت، عدد 3 را وارد نمایید.

 برای استعلام غیبت سربازی با کد ملی – اطلاع از نحوه دریافت بخشودگی غیبت سربازی و همچنین اطلاع از میزان جریمه غیبت سربازی می توانید سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

چگونه بفهمیم غیبت سربازی داریم؟

مطابق با قوانین تعیین شده معافیت موقت تحصیلی، کلیه دانش آموزان، طلاب در صورتی که درخواست خود را به ثبت رسانده باشند. می توانند تا حداکثر یک سال پس از تحصیل، برای معافیت خود اقدام نمایند. پس از پذیرش در دانشگاه های با آزمون و بدون آزمون نیز، بر اساس مقطع تحصیلی لازم است درخواست خود را تمدید نموده و مجددا به ثبت  برسانند. در این شرایط، هر یک از فارغ التحصیلان، بر اساس مقطع تحصیلی خود، می توانند از معافیت موقت بهره مند شوند.

چنانچه مشمول سربازی می باشید، اما برای معافیت از سربازی، درخواست خود را به ثبت نرسانده است و مایل به ادامه تحصیل نمی باشد و یا انصراف از تحصیل داده اند، پس از رسیدن به سن 18 سالگی تمام، تنها تا 6 ماه فرصت خواهد داشت تا خود را معرفی نماید. در صورتی که درخواست خود را به ثبت رسانده اید اما برای اعزام به خدمت آماده نشده اید، غائب محسوب خواهید شد و در صورت اعزام لازم است زمان بیشتری را علاوه بر دوره ضرورت خود سپری نمایید.

آن دسته از مشمولانی که به صورت آزاد تحصیل نموده اند نیز برای استعلام غیبت سربازی با کد ملی تنها تا موعد قانونی زمان خواهند داشت. همچنین مشمولان خدمت از سربازی در صورتی که برای خدمت سربازی خود در زمان تعیین شده اقدام ننموده باشند، غائب محسوب خواهند شد و به همین دلیل لازم است مدارک خود را ارائه نمایند.

 

 

استعلام غیبت سربازی با کد سخا

 

در صورتی که غیبت سربازی داشته باشید، حتما لازم است از میزان غیبت خود اطلاع یابند. در صورت داشتن غیبت نمی توانید از تسهیلات سربازی استفاده نمایند. بنابراین حتما، برای استعلام سربازی اقدام نمایند. فرد مشمول خدمت سربازی اقدام به استعلام نمایند. همانطور که می دانید، استعلام غیبت سربازی از دو طریق امکان پذیر است. استعلام غیبت سربازی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس +10 و همچنین از طریق استعلام غیبت سربازی با کد سخا.

 خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه استعلام غیبت سربازی با کد ملی به شما مشمولین عزیز ارائه نماییم. برای استعلام غیبت سربازی با کد سخا می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. پاسخ به سوالات چگونه بفهمیم غیبت سربازی داریم؟ و غیبت سربازی چگونه محاسبه می شود؟ را به صورت کامل از مشاوران نظام وظیفه ما دریافت نمایید.

منبع : استعلام غیبت سربازی با کد ملی



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رشته های دانشگاه غیرانتفاعی 99

لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی 99 خدمت داوطلبان و متقاضیان ادامه تحصیل در این دانشگاه شناخته شده اعلام شد. رشته های این دانشگاه به دو صورت رشته های باکنکور غیرانتفاعی و همین طور رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی برای داوطلب در مراکز مختلف این موسسه آموزش عالی ارائه می شود. 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه ارائه می شود و زمینه تحصیل را در هر دو نیمسال برای داوطلبان فراهم می سازد :

گروه ریاضی

 

مهندسی نقشه برداری

مهندسی ایمنی صنعتی

علوم و مهندسی باغبانی

مهندسی خط و سازه های ریلی

مهندسی مواد و متالورژی

 

معماری داخلی

مهندسی شیمی

مهندسی ساخت و تولید

مهندسی فضای سبز

علوم و مهندسی خاک

 

مهندسی کامپیوتر

مهندسی برق

مهندسی صنایع

مهندسی معماری

مهندسی عمران

 

علوم کامپیوتر

مهندسی پزشکی

مهندسی مکانیک

مهندسی هوافضا

مهندسی انرژی

 

کاردانی فنی عمران

مدیریت بیمه

کاردانی حسابداری

کاردانی شهرسازی

کاردانی امور زراعی وباغی

 

کاردانی فنی برق

مدیریت بازرگانی

کاردانی مدیریت بازرگانی

کاردانی حقوق قضایی

کاردانی تولید و بهره برداری ازگیاهان دارویی و معطر

 

کاردانی معماری

علوم و مهندسی باغبانی

کاردانی مدیریت صنعتی

کاردانی اقتصاد کار و بهره وری

کاردانی بیمه

 

کاردانی نقشه برداری

شیمی کاربردی

کاردانی مخابرات

کاردانی اشتغال

کاردانی امور زراعی وباغی

 

مدیریت امور گمرکی

شیمی محض

کاردانی آمار

کاردانی بهینه سازی مصرف انرژی

علم اطلاعات و دانش شناسی

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی – گروه آزمایشی علوم تجربی

کارشناسی

علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)

زیست شناسی جانوری

زیست شناسی دریا

زیست شناسی سلولی و مولکولی

زیست فناوری

شیمی کاربردی

شیمی محض

علوم و مهندسی محیط زیست

گیاه پزشکی

میکروبیولوژی

اقتصاد کشاورزی

علوم و مهندسی باغبانی

مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی

مهندسی فضای سبز

علوم و مهندسی آب

مهندسی صنایع مبلمان

علوم و مهندسی جنگل

علوم و مهندسی شیلات

علوم و مهندسی خاک

بهداشت مواد غذایی

                 

 

جهت نحوه پاسخگویی به سؤالات درس ریاضی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه غیرانتفاعی چقدر است؟

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 99   »    بر اساس اطلاعیه وزارت علوم تحقیقات و فناوری میزان، شهریه ثابت و متغیر دانشگاه های غیر دولتی و غیر انتفاعی به شرح زیر است:

میزان شهریه ثابت دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی در دوره‌های مجازی (گروه علوم انسانی) 2 میلیون و 500 هزار ریال می باشد.
میزان شهریه ثابت دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی در دوره‌های مجازی( گروه علوم انسانی) سایر گروه‌‌های آموزشی : 3 میلیون و 500 هزار ریال
میزان شهریه ثابت دانشگاه‌ غیر انتفاعی (گروه فنی و مهندسی) : 4 میلیون و 125 هزار ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی عمومی گروه علوم انسانی : 176،250 ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی پایه (نظری )گروه علوم انسانی 264،375 ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی اصلی و تخصصی (نظری) گروه علوم انسانی: 279،063 ریال
میزان شهریه دروس عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی برای هر ساعت اجرا در هفته (به ریال) گروه علوم انسانی 220،313 ریال
میزان شهریه هر واحد پروژه و کارورزی در صورت وجود در برنامه آموزشی گروه علوم انسانی : 734،375 ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی عمومی سایر گروه‌های آموزشی 250،176 ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی پایه (نظری) سایر گروه‌های آموزشی 264،375 ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی پایه اصلی و تخصصی (نظری) سایر گروه‌های آموزشی 323،125 ریال
میزان شهریه دروس عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی برای هر ساعت اجرا در هفته (به ریال) سایر گروه‌های آموزشی 264،375 ریال
میزان شهریه هر واحد پروژه و کارورزی در صورت وجود در برنامه آموزشی سایر گروه‌های آموزشی :734،375 ریال

منبع : رشته های  بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه نشا معافیت تحصیلی

کلیه دانشجویانی که قصد خروج از کشور را دارند، با استفاده از سامانه نشا معافیت تحصیلی می توانند به صورت الکترونیک کلیه اقدامات لازم را به صورت غیرحضوری انجام دهند. خدمات سامانه نشابه نشانی  nesha.saorg.ir برای آن دسته از متقاضیانی امکان پذیر است که تمامی اطلاعات خود را ثبت نموده اند. سامانه نشا وزارت بهداشت و همچنین سامانه مشارکت دانشجو به منظور تخصیص ارز دانشجویی ایجاد گردید تا تمامی امور مربوط به دانشجویان را بدون نیاز به مراجعه حضوری به انجام برسد.

 

سامانه نشا معافیت تحصیلی چیست؟

همانطور که می دانید، برای ادامه تحصیل در هر یک از کشورهای خارجی، لازم است شما ارز خارجی یا همان ارز کشور مربوطه را برای انجام خرید و … داشته باشید. اما نوسان قیمت مربوط به ارز موجب شده است تا بسیاری از خانواده هایی که توان مالی کمی دارند، دچار مشکل شوند. تسهیلاتی که دولت برای دانشجویان مایل به خروج از کشور در نظر گرفته است، این است که ارزهای دانشجویی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد تا بتوانند با هزینه کمتری، پول کشورهای دیگر را در دست داشته باشند.

برای دریافت ارز دانشجویی و گذراندن مراحل دریافت ارز دانشجویی، دانشجویان و یا خانواده های محترم آنان، لازم است ابتدا در سامانه نشا به نشانی nesha.saorg.ir مراجعه نمایند و پس از انجام ثبت نام ، به مراکز مربوط به علوم و تحقیقات و فناوری، رجوع کنند. پس از انجام ثبت نام ، وزارت علوم شما را به بانکی که ارائه دهنده ارز دانشجویی است معرفی می نماید و از همین طریق می توانید مطابق با تعرفه، ارزهای لازم را دریافت نمایید.

 

 

شرایط ثبت نام در سامانه نشا

 

جهت انجام ثبت نام ، لازم است ابتدا واجد شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده این سامانه باشید و پس از آن، برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. در زیر به شرایط لازم برای انجام ثبت نام در سامانه مشارکت دانشجو  اشاره خواهیم نمود.

  • دارا بودن مدرک کاردانی و یا کارشناسی ارشد دانشگاه های مورد تائید وزارت علوم و تحقیقات فناوری ایران.
  • داوطلبان پسر، در هر مقطع، تنها یکبار امکان استفاده از سامانه نشا معافیت تحصیلی را خواهند داشت. لذا برای دریافت معافیت در مقاطع تحصیلی بالاتر، لازم است آخرین مدرک تحصیلی خود را ارائه نمایند.
  • فبولی در آزمون های مربوط به زبان های خارجه زیر و کسب نمره در هر یک از این آزمون به شرح زیر
    • MSRT(MCHE)=40
    • TOLIMO=440
    • IELTS=5
    • TOEFEL/PBT=440
    • TOEFEL/IBT=45
  • به همراه داشتن اصل مدارک مربوط به پذیرش دانشگاه های مورد نظر، که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد، الزامی خواهد بود. آن دسته از دانشجویانی که مایل به تحصیل در کشور امریکا می باشند، لازم است فرم مروبوط به I_20  را ارائه نمایند.

 

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در سامانه نشا وزارت بهداشت و وزارت علوم

  • ارائه اصل مدرک مربوط به پذیرش دانشجو در کشور مورد نظر
  • ارائه مدرک زبان و همچنین کپی از نمره مورد نظر وی در زبان مربوطه
  • ارائه کپی مربوط به گواهی فارغ التحصیلی دانشجو
  • ارائه تصویر مربوط به اصل شناسنامه و همچنین کارت ملی

 

شرایط مورد نظر برای انجام ثبت نام در خارج از کشور

همانطور که ذکر شد، هدف از راه اندازی سامانه نشا معافیت تحصیلی ، علاوه بر ارائه خدمات غیر حضوری، ارائه تسهیلاتی است که به وسیله آن هر یک از دانشجویان بتوانند به راحتی برای ادامه تحصیل خود اقدام نمایند. بنابراین خدمات ارائه ارز دانشجویی و … در صورتی به دانشجویان ارائه خواهد شد، که پذیرش دانشجویان در دانشگاه های معتبر صورت گرفته باشد. بنابراین یکی از شروط لازم؛ برای ثبت نام در سامانه nesha.saorg.ir ، این است که دانشگاه مورد نظر دارای اعتبار باشد.

برای هر یک از مقاطع تحصیلی ، دانشگاه ها و وزارت علوم و تحقیقات، تعداد سال های مجاز را تعیین نموده است که با توجه به آن می توانید برای ادامه تحصیل اقدام نمایید. یکی از شروط انجام ثبت نام نیز در همین رابطه می باشد. دانشجویان نباید تعداد سال های تحصیل آنان خارج از زمان تعیین شده باشد. در واقع تعداد سال های مجاز برای هر یک از مقاطع  کارشناسی ۶ سال،  کارشناسی ارشد ناپیوسته ۳ سال،کارشناسی ارشد پیوسته ۸ سال و دکترا ۵ سال می باشد.

 

 برای ورد به سامانه نشا معافیت تحصیلی – انجام ثبت نام و همچنین اطلاع از شرایط دریافت ارز دانشجویی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

تسهیلات سامانه نشا معافیت تحصیلی

تسهیلات غیر ارزی مطابق با اخبار موجود که این سامانه ارائه می نماید، در صورتی مورد تائید است که دارای شرایط زیر باشید.

  • تحصیل در دانشگاه های معتبر که به تائید وزرات علوم و تحقیقات فناوری رسیده باشند.
  • ارائه گواهي اشتغال به تحصيل در مقطع تحصیلی فعلی دانشجو و همچنین مورد تائید نمايندگي جمهوري اسلامي ايران در خارج از کشور
  • پرینت کارنامه و ریز نمرات تمامی ترم های گذشته دانشجو در سال های قبلی
  • دانشجویان پسر، باید مدارک مربوط به معافیت تحصیلی موقت و یا دائم خود را داشته باشند.
  • دارا بودن كارت پايان خدمت ، داشتن كارت معافيت دائم ،  داشتن معافيت تحصيلي جهت تحصيل در خارج از كشور‌ و ارائه آن، برای انجام ثبت نام در سامانه نشا معافیت تحصیلی ضروری می باشد.
  • انجام کلیه مراحل ثبت نام در سامانه nesha.saorg.ir به صورت درست. 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه سامانه نشا معافیت تحصیلی به نشانی nesha.saorg.ir اطلاعاتی را ارائه نماییم. در صورتی که مشکلی در رابطه با سامانه نشا عوارض خروج از کشور دارید، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. سامانه نشا وزارت بهداشت و سامانه مشارکت دانشجو پس از انجام ثبت نام می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل با ما ارتباط باشید.

منبع : سامانه نشا معافیت تحصیلی



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

اعلام نتایج میهمانی دانشگاه آزاد

تایج میهمانی دانشگاه آزاد اعلام شد. کلیه داوطلبان می توانند جهت مشاهده نتایج به سامانه اعلام شده مراجعه کنند. اعلام نتایج میهمانی دانشگاه آزاد پس از گذشت مدتی از اتمام دوران مشخص شده برای ثبت نام انجام می گیرد. در این نوشته در پی دادن اطلاعاتی در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتیجه درخواست میهمانی دانشگاه آزاد در اختیارتان قرار می دهیم.

 

زمان اعلام نتایح میهمانی دانشگاه آزاد

در رابطه با زمان اعلام نتایج میهمانی آزاد باید عرض کنیم که نتیجه درخواست میهمانی دانشگاه آزاد نیمسال اول در سال گذشته در شهریور ماه به عرض ثبت نام کنندگان محترم رسید.

اما در رابطه با سال جاری فعلاً نمی توان به طور قطعی اظهار نظر کرد و فعلاً باید منتظر اعلام سایت مربوطه در رابطه با زمان اعلام نتایج میهمانی آزاد ماند.

 

 

اعلام نتایج میهمانی دانشگاه آزاد چگونه انجام می شود؟

در رابطه با نحوه اعلام نتایج میهمانی آزاد باید خدمت شما دوستان عزیز دانشجو عرض کنیم که نتایج میهمانی دانشگاه آزاد در سایت مربوط به ثبت نام و اعلام نتایج میهمانی دانشگاه آزاد اعلام می شود.

در واقع، اعلام نتایج میهمانی آزاد در سایتی تحت عنوان منادا و به نشانی monada.iau.ir انجام می شود.

آیا امکان پیگیری درخواست میهمانی دانشگاه آزاد برای من وجود دارد؟

آیا دانشجویان می توانند به پیگیری درخواست میهمانی دانشگاه آزاد تا زمان اعلام نتایج میهمانی آزاد بپردازند؟ این سؤالی است که برای بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد که درخواست میهمانی داده اند مطرح می شود.

در پاسخ باید عرض کنیم که بله هر فرد می تواند از طریق سامانه اعلام شده یعنی سامانه منادا نتیجه درخواست میهمانی دانشگاه آزاد خود را پیگیری کند.

در رابطه با نحوه پیگیری درخواست میهمانی دانشگاه آزاد می توانید از کمک مشاوری خبره در این حوزه کمک بگیرید.

 

برای دریافت مشاوره گرفتن مهمانی دائم یا موقت آزاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

آیا شرایطی برای افراد مایل به ثبت نام در میهمانی های آزاد در نظر گرفته شده است؟

سؤالی که معمولاً برای دانشجویان دانشگاه آزاد مطرح می شود این است که آیا شرایطی خاص برای شرکت و ثبت نام در میهمانی دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده است؟

در پاسخ باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که بله افرادی که با شرایط خاص امکان شرکت و ثبت نام در طرح مهمانی دانشگاه آزاد را دارند.

در حقیت، باید عرض کنیم که اشخاص دارای معلولیت، بیماری، دانشجویان ورزشکار و یا کسانی که در رده قهرمانان ملی قرار دارند، هر یک از دانشجویان خانواده های شاهد و ایثارگر، افرادی که متأهل شده اند و یا متارکه کرده اند امکان ثبت نام در طرح مهمانی دانشگاه آزاد را دارند.

البته نتایج مهمانی دانشگاه آزاد نیز برای این افراد بعد از مدتی از اتمام زمان ثبت نام از طریق سامانه معرفی شده انجام می گیرد.

آیا می دانید شرایط گرفتن مهمانی دانشگاه آزاد به جز موارد ذکر شده در بالا دیگر شامل حال چه کسانی می شود؟ برای اطلاع از مواردی که می توانند در این طرح شرکت کنند و شرایط آن را دارند می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

منبع : اعلام نتایج میهمانی دانشگاه آزاد



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

شرایط میهمانی دانشگاه آزاد 99

شرایط میهمانی دانشگاه آزاد 99 اعلام و بخشنامه جدید مهمانی دانشگاه آزاد خدمت دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشگاه اعلام شد. هر یک از افراد  دانشجو با توجه به قوانین مهمانی دانشگاه آزاد درج شده در آیین نامه میهمانی دانشگاه آزاد می توانید جهت گرفتن مهمانی در دانشگاهی دیگر اقدام کنند.

شرایط عمومی نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد 99

 

  • نداشتن منع ادامه تحصیل به دلیل شرایط آموزشی ، انضباطی و نظام‌ وظیفه.
  • دانشجویان متقاضی باید حداقل یک نیمسال در واحد مبدأ ثبت‌ نام و تحصیل نموده باشند. (به‌ استثنای واجدین شرایط میهمانی یا انتقال از ابتدای پذیرش)
  • انتقال ، صرفا برای پذیرفته‌ شدگان با آزمون و با توجه به ضوابط نقل و انتقال امکان‌ پذیر است. (دانشجویان بدون آزمون صرفا امکان ثبت درخواست به صورت میهمانی را دارند.)
  • انتقال و میهمانی دانشجویان دوره‌ های خودگردان فقط به واحدهای مجری دوره‌ های خودگردان امکان‌ پذیر است.
  • انتقال ، تنها در صورت وجود مقطع رشته یا گرایش و سال قبولی در واحد مقصد امکان‌ پذیر است.
  • انتقال در نیمسال آخر هر یک از مقاطع تحصیلی ، ممنوع می باشد.
  • در صورت داشتن مجوز میهمانی ، اخذ پایان‌ نامه تنها با موافقت واحدهای مبدا و مقصد امکان‌ پذیر است.
  • انتقال و میهمانی در مقطع دکتری تخصصی ممنوع است مگر در شرایط زیر:
    • امکان انتقال آزادگان ، اسرا ، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسران و فرزاندان آن ها و دانشجویان شاهد در ابتدای پذیرش و با ارائه مدارک لازم به هر یک از واحدهای دانشگاهی وجود دارد.
    • انتقال یا میهمانی آزادگان ، اسرا ، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسران و فرزاندان آن ها و دانشجویان شاهد پس از ثبت نام در دانشگاه مبدا و با ارائه مدارک لازم به هر یک از واحدهای دانشگاهی ، امکان پذیر است.
    • برای وزراء ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، معاونین رئیس جمهور ، استانداران و سفیران و همسران و فرزندان آن ها که در مسئولیت مربوطه انجام وظیفه می کنند ، امکان میهمانی در هر نیمسال تا پایان سال تحصیلی به محل ماموریت و یا نزدیک ترین شهر به محل اشتغال ، پس از تایید کمیسیون نقل و انتقالات دانشجویی فراهم است.
    • امکان انتقال دانشجویان به هر یک از واحدهای گروه همتراز یا پایین تر وجود دارد. مشروط بر پرداخت هزینه و این که دانشگاه های مبدا و مقصد موافقت خود را با درخواست انتقال دانشجو اعلام نمایند.
    • میهمانی دانشجویان به هر یک از واحدهای جدول همترازی در صورت داشتن شرایط عمومی ، امتیاز لازم و اولویت نسبت به سایر متقاضیان میهمانی در دانشگاه مقصد ، با توجه به ظرفیت رشته یا مقطع شهر و امتیاز ، امکان پذیر می باشد.
  • انتقال مجدد در هر مقطع تحصیلی ممنوع می‌باشد. مگر این که دانشجو قصد انتقال به واحدهای همتراز یا پایین تر را داشته باشد و دانشگاه های مبدا و مقصد نیز موافقت خود را اعلام کرده باشند.
  • امکان انتقال و میهمانی از واحد الکترونیکی (با توجه به غیرحضوری بودن تحصیل) به سایر واحدها وجود ندارد.
  • انتقال و میهمانی از واحدهای بین‌الملل تنها به واحدهای بین‌ المللی مجاز است.
  • برای دانشجویان دانشگاه های برون مرزی امکان انتقال و میهمانی به واحدهای دانشگاهی داخل کشور وجود ندارد.
  • انتقال و میهمانی دانشجویان پژوهش محور ممنوع می‌ باشد.
  • انتقال و میهمانی کارکنان و اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاهی به محل خدمت ممنوع می‌باشد.
  • درخواست نقل‌ و انتقال دانشجویان اتباع غیر ایرانی از طریق واحد دانشگاهی مبدا و اداره کل امور بین‌الملل و کمیسیون نقل‌ و انتقال دانشجویی دانشگاه قابل‌ بررسی است.
  •  
  • برای اطلاع از شرایط اخذ مهمانی آزاد از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 
  • 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)
  • تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شرایط اختصاصی گرفتن میهمانی دانشگاه آزاد

شرای اختصاصی اخذ میهمانی دانشگاه آزاد با توجه به مندرجات آیین نامه میهمانی دانشگاه آزاد شامل حال افراد مختلف از جمله خانواده های ایثارگران، ورزشکاران، قهرمانان ملی، فرزندان سفرا، معاونان رئیس جمهور، استانداران، وزراء و غیره می شود.

در ادامه شماری از شرایط میهمانی دانشگاه آزاد در قالب شرایط اختصاصی را برای افراد و گروه های مختلف خدمتتان عرض می کنیم.

شرایط مهمانی آزاد بر طبق متارکه و ازدواج

براساس قوانین مهمانی دانشگاه آزاد با توجه به ترویج و گسترش فرهنگ همسر گزینی و ازدواج در دانشگاه های ایران در صورت ازدواج دائم دانشجو پس از قبولی و پذیرش در دانشگاه امکان گرفتن میهمانی برای وی فراهم می شود.

بعلاوه، هر دانشجوی متأهل زن که بعد از قبولی و انجام فرایند انتخاب رشته در دانشگاه آزاد متارکه کرده و جدا شده اند در صورت ارائه مدارک لازم می تواند برای گرفتن مهمانی اقدام کند.

دانشجویان زن امکان گرفتن مهمانی را تا یک سال اول شیردهی به کودکشان را دارند.

 

 

مدارک لازم جهت گرفتن میهمانی براساس متارکه و ازدواج

. کپی صفحه اول شناسنامه فرزند

. کپی صفحه دوم تا پنجم برگه متارکه یا همان طلاق نامه

. کپی صفحات دوم، چهارم، سوم و پنجم سند ازدواج

. کپی صفحات اول و دوم شناسنامه زوجین

 

 

شرایط و ضوابط مهمانی برای خانواده های ایثارگر و شاهد

باید عرض کنیم که براساس ماده شصت و دوم قانون خدمات رسانی به خانواده های شاهد و ایثارگر و ارج گذاشتن به مقام والای این عزیزان آن ها می توانند جهت گرفتن میهمانی دانشگاه آزاد اقدام کنند.

در ادامه شرایط میهمانی دانشگاه آزاد برای این افراد ذکر می شود.

. کلیه جانبازان با درصد جانبازی 5 درصد و همین طور فرزندان و همسرانشان، برادران و خواهران شهید البته با سابقه حضور 6 ماه در جبهه نبرد حق علیه باطل تا پیش از تاریخ 7\24 سال 67 و همچنین فرزندان و همسر آن ها می توانند برای گرفتن مهمانی اقدام کنند.

البته در همه این موارد ارائه مدارک ضروری به مراکز دانشگاهی الزامی به نظر می رسد.

. جانبازان با درصد جانبازی 25 درصد، اسراء، آزادگان و البته فرزندان و همسران آن ها و همین طور کلیه دانشجویان شاهد بعد از انجام ثبت نام در مرکز دانشگاهی قبول شده (واحد مبداء) با تحویل مدارک لازم می توانند جهت گرفتن میهمانی اقدام کنند.

. جانبازان با درصد جانبازی 25 درصد و البته فرزندان و همسر آن ها، اسیران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس و همین طور دانشجویان شاهد می توانند با ارائه مدارک درخواستی امکان گرفتن مهمانی دانشگاه آزاد را داشته باشند.

 

 

مدارک ضروری جهت دریافت مهمانی خانواده های شاهد و ایثارگر

. مدارک لازم جهت رزمندگان با سابقه خدمت 6 ماه و حتی بیشتر:

ارائه معرفی نامه و کارت از یگان مربوطه

. مدارک لازک برای جانبازان با درصد جانبازی ده درصد و بالاتر

ارائه کارت همراه با معرفی نامه ای از طرف اداره جانبازی و ایثارگری

. مدارک لازم برای آزاده، همسر و یا فرزند فرد آزاده:

ارائه معرفی نامه یا کارت از طرف اداره جانبازی و ایثارگری و همین طور صفحه های دوم و اول شناسنامه فرد دانشجو

. مدارک ضروری برای همسر و فرزندان شهداء

تحویل معرفی نامه یا کارت از طرف بنیاد جانبازان یا شهید، تحویل کپی صفحه های الو و دوم شناسنامه شهید و دانشجو

 

خلاصه مقاله : دراین مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با ثبت نام میهمانی دانشگاه ازاد ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود.

 منبع : شرایط مهمانی دانشگاه ازاد



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

کسری خدمت سربازان متاهل

تاهل را می توان برابر با مسئولیت بیشتر دانست. به همین دلیل افرادی که متاهل می باشند، خدمت سربازی آنان سخت تر از دیگران می گذرد. سازمان نظام وظیفه کسری خدمت سربازان متاهل را برای این دسته از افراد در نظر گرفته است. مطابق با قانون جدید کسری خدمت متاهلین حتی آن دسته از مشمولینی که دارای فرزند نیستند نیز، می توانند از کسری خدمت متاهلین بدون فرزند استفاده نمایند. بنابراین در پاسخ به این سوال که آیا متاهل بودن کسری خدمت دارد ؟ باید بگوییم بله. در صورت دارا بودن شرایط در نظر گرفته شده می توانند از این امتیاز بهره مند شوند.

آیا کسری خدمت سربازان متاهل شامل تمامی مشمولین می شود؟

حقیقت این است که شرایط خدمت سربازی متاهلین از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی به گونه ای است که سربازان خدمت بتوانند به راحتی آن را سپری نمایند. همانطور که می دانید، بسته به مکانی که مشمولین خدمت در آن سکونت دارند، تعداد زمان های در نظر گرفته شده برای کسری خدمت، با توجه به مکان خدمت، متفاوت می باشد. به همین دلیل به طور معمول، آن دسته از مشمولینی که در مرزها خدمت می کنند، شرایط سربازی سخت تری را خواهند داشت. همین مورد برای سربازان متاهل نیز قابل تعمیم می باشد.

سرهنگ اسماعیلی غریب در گفتگویی که در رابطه با کسری خدمت سربازان متاهل داشتند، به این نکته اشاره نمودند که تعداد فرزندان، مکان خدمت در نظر گرفته شده برای هر یک از افراد، و همچنین تعداد فرزندان متفاوت می باشد. بنابراین سربازان متاهلی که تصمیم به اخذ دفترچه خدمت می گیرند، بهتر است این شرایط را در نظر داشته باشند و با اطلاعات کامل، بدون توجه به شایعات به وجود آمده در این رابطه، تنها بر اساس منابع و اخبار معتبر، به قضاوت بپردازند.

مطایق با قانون جدید کسری خدمت متاهلین برای برخی از مشمولینی که ممکن است دارای 5 فرزند باشند، و همچنین خدمت سربازی آنان در مناطق دورافتاده و یا روستاها باشد، حتی در برخی از موارد، تا 15 ماه کسری خدمت برای متقاضیان در نظر گرفته ایم. بنابراین سربازان میهن عزیزمان ایران، در مدت زمان بسیار کوتاهی، می توانند کارت پایان خدمت خود را دریافت نمایند. البته شرط استفاده از کسری و خرید خدمت سربازی نظام وظیفه، نداشتن غیبت سربازی برای کلیه مشمولین است.

 

 

تسهیلات خدمت سربازی متاهلین

سازمان نظام وظیفه عمومی علاوه بر در نظر گرفتن کسری خدمت سربازان متاهل ،شرایطی برای آن دسته از مشمولینی که تحت هیچ شرایطی، امکان خدمت ندارند، در نظر گرفته است که با توجه به آن می توانند برای خرید خدمت سربازی برای متاهلین در سال 99 اقدام نمایند. تسهیلاتی برای خدمت متهالین در نظر گرفته شده است که به شرح زیر می باشد.

  • یک خبر خوب به آن دسته از مشمولین خدمت متاهلی که دارای فرزند می باشند و غیبت سربازی نیز دارند این است که مطابق با قوانین تعیین شده از سوی سازمان نظام وظیفه، در صورت دارا بودن فرزند،( به ازای هر فرزند) سه ماه از دوره ضرورت و خدمت آنان کاسته خواهد شد.
  • متاهلینی که دارای فرزند نمی باشند، متاسفانه در حال حاضر کسری خدمت متاهلین بدون فرزند در قانون جدید در نظر گرفته نشده است.
  • مدت زمان در نظر گرفته شده برای سربازان متاهل به منظور ایجاد بستر و کانون گرم خانواده ، از 22 تا 30 روز متعبر در نظر گرفته شده است.
  • مرخضی در نظر گرفته شده مطابق با قانون نظام وظیفه عمومی، برای سربازان متاهل، پس از اتمام ساعات کاری لازم است حداقل سه روز در هفته به مرخصی بروند.
  • به منظور پاسداری و حفظ کیان خانواده، تمامی سربازان متاهل، باید در همان مکان زندگی همسر به کار گرفته شوند.
  • کلاس های آموزشی که از سوی نیروهای مسلح برگزار می شود، سربازان متاهل را در اولویت این کلاس ها قرار می دهند.

 برای اطلاع از کسری خدمت سربازان متاهل – شرایط ثبت نام و همچنین میزان کسری خدمت سربازی با توجه به شرایط شما از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

اعزام به حرکت سربازان متاهل به چه صورتی است؟

قبل از اینکه به این مورد بپردازیم، لازم است به پاسخ سوال مربوط به اینکه آیا متاهل بودن کسری خدمت دارد ؟ بپردازیم. زمانی پاسخ مثبت است که مشمولین قبل از خدمت سربازی، متاهل شده باشند و پس از دریافت دفترچه خدمت می توانند برای کسری خدمت سربازان متاهل اقدام نمایند. اما به طور کلی سربازان متاهل از تسهیلات زیر برخوردار خواهند شد.

همانطور که ذکر گردید، یکی از خدمات و تمهیدات لازم در این زمینه خدمت سربازان متاهل در محل زندگی همسر می باشد. همچنین مشمولین خدمت، از حقوق بیشتری نسبت به سایر سربازان برخوردارند. در واقع اطلاع از این مورد ضروری است که کسری خدمت در نظر گرفته شده سه ماهه به ازای هر فرزند می باشد و نه به ازای صرف متاهل بودن افراد. خبر خوب برای تمامی سربازان فراری این است که مطابق با قوانین تعیین شده، از میزان مرخصی بیشتری به نسبت سایر افراد برخوردار می باشند. همچنین کسب امریه برای سربازان فراری در اولویت قرار دارد.

آن دسته از مشمولین متاهلی که فرار از خدمت داشته اند و به فرار خود ادامه می دهند، علاوه بر اینکه از کسری خدمت سربازان متاهل بهره مند نمی شوند، در دادگاه باید حضور یابند و در رابطه با علت عدم حضور خود توضیح دهند و همچنین در صورت عدم قانع کردن دادگاه، محکوم به حبس می شوند و یا اینکه باید سال های خدمت اضافه تری را بگذارنند. اطلاع از تمامی موارد، لزوم مشاوره در این رابطه را قبل از معرفی به سازمان نظام وظیفه، برای کلیه مشمولین ضروری می نماید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی در رابطه با کسری خدمت سربازان متاهل به شما مشمولین عزیز ارائه نماییم. با توجه به تغییراتی که در رابطه با قانون جدید کسری خدمت متاهلین ایجاد شده است، کلیه مشمولین خدمت می توانند برای اطلاع از کسری خدمت متاهلین بدون فرزند و همچنین دریافت توضیحات تکمیلی در رابطه با این موضوع که آیا متاهل بودن کسری خدمت دارد یا خیر؟ می توانید با مشاوران نظام وظیفه ما در ارتباط باشند. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

منبع : کسری خدمت سربازان متاهل



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

شرایط آزمون لیسانس به پزشکی

آزمون لیسانس به پزشکی هر ساله به وسیله دانشگاه علوم پزشکی تهران برای متقاضیان اجرا می شود. آزمونی بسیار مهم که هر فرد در صورت داشتن شرایط آزمون لیسانس به پزشکی امکان شرکت در آن را دارد. در واقع، شرایط آزمون لیسانس به پزشکی به اندازه ای اهمیت دارند که فرد در صورت عدم برخورداری از آن ها به هیچ وجه نمی تواند در این آزمون شرکت کند.

شرایط آزمون لیسانس به پزشکی

آیا می دانید شرایط تغییر رشته به پزشکی چه مواردی را شامل می شوند؟ آیا در جریان شرایط شرکت در آزمون پزشکی با لیسانس هستید؟

در صورت عدم اطلاع می توانید در این بخش از نوشته حاضر با شرایط آشنا شوید.

. کلیه دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ناپیوسته یا پیوسته در گروه های آزمایشی ریاضی و یا علوم تجربی حق شرکت در آزمون را دارند.

. افرادی که مدرک تحصیلی آن ها از کارشناسی بالاتر است هم امکان ثبت نام و شرکت در این آزمون را دارند.

. برخورداری از مدرک معتبر زبان انگلیسی

. معدل داوطلبان در مقطع کارشناسی لزوماً باید 16 و یا حتی بیشتر باشد.

. عدم وجود هیچ منعی برای نظام وظیفه آقایان

. فرد داوطلب باید شرایط عمومی ادامه تحصیل رایگان را در کشور داشته باشد.

. معدل دیپلم هر کدام از شرکت کنندگان به هیچ وجه نباید کمتر از 18 باشد.

 

آیا شرایط آزمون لیسانس به پزشکی شرایط سنی را نیز شامل می شود؟

سؤال بسیار مهمی که معمولاً ذهن داوطلبان شرکت کننده در این آزمون را به خود مشغول می کند این است که آیا شرایط شرکت در آزمون پزشکی با لیسانس شامل شرایط سنی هم می شود؟

زیرا در اینصورت هر فردی نمی تواند در این آزمون شرکت کند. در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط تغییر رشته به پزشکی شرایط سنی را نیز دربرمی گیرد باید عرض کنیم که بله.

آیا دانشجویان استعداد درخشان شرایط تغییر رشته به پزشکی را دارند؟

آیا دانشجویان استعداد درخشان به آسانی می تواند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت داشته باشند؟ آیا این افراد شرایط لازم را دارند؟

در پاسخ به این پرسش باید خدمتتان بگوییم که بله. فقط دقت بفرمایید که خوشبختانه شرط معدل مقطع کارشناسی و معدل کل دیپلم شامل حال این قبیل از افرد نمی شود.

اگر می خواهید بدانید چه افرادی و با چه شرایطی در گروه استعدادهای درخشان جای می گیرند می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای شرکت و ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی

ثبت نام و شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی به جز رعایت شرایط به تهیه و گردآوری مدارکی نیز نیاز دارد.

آیا اطلاعی از لیست مدراک مورد نیاز برای شرکت در این آزمون دارید؟ در این بخش، شماری از این مدارک را خدمتتان نام می بریم.

برای اطلاع دقیق از لیست مدارک شرکت در این آزمون می توانید از کمک مشاوری خبره استفاده کنید.

. کپی تمامی صفحات شناسنامه متقاضی شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی

. ارائه مدرک کارشناسی (مدرکی که معدل درخواستی را داشته باشد

. ارائه فرم های تکمیل شده ثبت نام همراه با عکس الصاق شده فرد بر روی آن ها

 

  برای آشنایی با زمان ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی چه زمانی است؟

در رابطه با زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی باید عرض کنیم که برای سال 99 هنوز زمان دقیقی اعلام نشده است. اما در سال گذشته ثبت نام این آزمون از دی ماه آغاز شد و تا بهمن ادامه داشت.

 

 

منابع مورد نیاز آزمون لیسانس به پزشکی

شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی نیز همچون سایر آزمون ها به تهیه منابعی نیاز دارد. آیا می دانید چه کتاب هایی را برای مؤفقیت در این آزمون مورد مطالعه قرار دهید؟

 

منبع : شرایط آزمون لیسانس به پزشکی



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

بسته آموزشی لیسانس به پزشکی

هر ساله و به منظور پذیرش داوطلبان علاقمند به رشته های تحصیلی گروه پزشکی آزمونی تحت عنوان آزمون لیسانس به پزشکی برگزار می گردد. آزمونی که داوطلبان شرکت کننده در آن برای قبولی و پذیرش به دنبال تهیه بسته آموزشی لیسانس به پزشکی هستند.

 

پکیج قبولی لیسانس به پزشکی تضمینی که با ارائه جزوه لیسانس به پزشکی و کتاب های لیسانس به پزشکی خیال فرد را از بابت قبولی آسوده کند. در این نوشته قصد داریم در رابطه با این پکیج آموزشی و ویژگی هایی که یک پکیج خوب در این زمینه باید داشته باشد با شما صحبت کنیم. پس ما را همراهی کنید تا هر آن چه را که لازم دارید در مورد این پکیج و بسته آموزشی بدانید.

 

 

برای دریافت مشاوره پذیرش و قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

یک بسته آموزشی لیسانس به پزشکی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 حتماً این سؤال برای شما دوست عزیز مایل به شرکت در آزمون پیش آمده که در صورت نیاز به تهیه پکیج لیسانس به پزشکی این پکیج چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بینید دوستان پکیج در صورت نیاز به تهیه این پکیج آموزشی باید دقت داشته باشید که این بسته از هر جهت جامع و کامل باشد و بتواند به خوبی کلیه نیازهای آموزشی را برآورده کند.

به این معنا که کتاب های لیسانس به پزشکی و یا جزوه لیسانس به پزشکی موجود در این بسته آموزشی باید طوری طراحی و تألیف شده باشند که شما را از مطالعه هر منبع دیگری برای قبولی بی نیاز کنند و بتوانند کلیه دروس را به طور دقیق و مفهومی به شما آموزش دهند.

 

 

مزیت های خرید و تهیه بسته آموزشی لیسانس به پزشکی چیست؟

شاید از خود بپرسید که خب خرید این پکیج چه مزیت هایی را می تواند برای من به همراه داشته باشد؟

آیا با خرید این پکیج و مطالعه مفهومی آن می توانم یک قدم از بقیه رقبای خود جلوتر باشم و نتیجه بهتری در آزمون بگیرم؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان عزیز داوطلب چنین عرض کنیم که خرید این پکیج می تواند با مزیت هایی از جمله آموزش گام به گام و مفهومی دروس، آشنایی شما با نمونه سؤالات سال های گذشته برگزاری آزمون و همین طور آشنایی با سؤالات و بخش های مختلف هر یک از دروس همراه باشد.

پس دقت کنید که تهیه این پکیج آموزشی خالی از لطف نیست و می تواند شما را به اوج مؤفقیت در این آزمون مهم و سرنوشت ساز جهت ورود به رشته مورد علاقه تان در گروه پزشکی برساند.

 

 پکیج قبولی لیسانس به پزشکی تضمینی را از مؤسسات معتبر تهیه کنید

شادی شما دوستان عزیز هم برای قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی کفش آهنی پوشیده اید و به دنبال تهیه و خرید پکیج قبولی هستید.

فقط توجه داشته باشید که این پکیج را از مؤسسه ای صاحب نام و شناخته شده که بهترین محصول را با کیفیت بالا به شما عرضه می کند خریداری بفرمایید.

بعلاوه، به جز تهیه پکیج برای داشتن برنامه ریزی جامع و کامل در رابطه با نحوه مطالعه دروس مربوط به آزمون می توانید با مشاوری خبره و کاردان مشورت کنید.

منبع : بسته آموزشی لیسانس به پزشکی



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رشته های دکتری غیرانتفاعی 99

لیست رشته های دکتری غیرانتفاعی 99 منتشر شد و به اطلاع داوطلبان و متقاضیان رسید. کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند در زمان تعیین شده از طرف سازمان سنجش آموز کشور اقدامات لازم را جهت انتخاب از بین لیست رشته های مقطع دکتری غیرانتفاعی انجام دهند.

 

لازم به ذکر است که هر فرد داوطلب باید کلیه شرایط لازم جهت انتخاب رشته در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی را داشته باشد. البته در این میان افرادی هم هستند که تمایلی به شرکت در انتخاب رشته دکتری غیرانتفاعی در دوره با آزمون را ندارند و مایل به اطلاع از رشته های دکتری بدون آزمون غیرانتفاعی و ادامه تحصیل در رشته های دکتری بدون کنکور غیرانتفاعی هستند. در این نوشته سعی داریم در رابطه با کلیه این موارد بحث مفصلی را با شما عزیزان داشته باشیم.

زمان ثبت نام در رشته های دکتری غیرانتفاعی

پس از اعلام نتایج آزمون سراسری دکتری به تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته با توجه به مندرجات کارنامه اولیه دکتری فرصت انتخاب رشته دکتری غیرانتفاعی برای مدت چند روز داده می شود.

هر چند هرساله با توحه به تصمیم سازمان سنجش این زمان انتخاب رشته از بین لیست رشته های مقطع دکتری برای مدت چند روز دیگر تمدید می گردد.

در حال حاضر و با توجه به مسائل و مشکلات پیش آمده به علت شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری فرآیند انتخاب رشته های دکتری به تعویق افتاد.

در نتیجه، فعلاً نظری در مورد زمان انتخاب رشته های دکتری برای سال جدید داد و باید منتظر اعلام سازمان مربوطه در این زمینه با توجه به روند بهتر شدن اوضاع بود.

 

شرایط انتخاب رشته های دکتری غیرانتفاعی

هر چند طرح ادغام دو آزمون دکتری آزاد و سراسری انجام شده و تنها یک دفترچه ثبت نام منتشر می شود. اما این موضوع در رابطه با زمان انتخاب رشته های دکتری این دانشگاه به هیچ وجه صدق نمی کند.

به این معنا که، لیست رشته های مقطع دکتری در قالب دفترچه ای جداگانه و در دو سایت مختلف دانشگاه آزاد و سراسری منتشر می شود.

در رابطه با شرایط تعریف شده برای انتخاب رشته های دکتری باید عرض کنیم که کلیه افراد مجاز شده برای انتخاب رشته های این دانشگاه شرایط انتخاب رشته را دارند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

 جهت اطلاع از بهترین منابع قبولی در دکتری از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه انتخاب رشته از میان لیست رشته های مقطع دکتری غیرانتفاعی

کلیه داوطلبان شرکت کننده در کنکور دکتری مایل به انتخاب رشته در رشته های مراکز دانشگاهی غیرانتفاعی جهت انتخاب رشته از میان لیست رشته های مقطع دکتری باید در زمان تعیین شده وارد سایت سنجش شوند.

این داوطلبان بعد از ورود به سایت باید جهت انتخاب رشته های  مقطع دکتری گزینه دکترای تخصصی را از صفحه اول سایت انتخاب کنند.

پس از طی این مرحله، نوبت به ورود به صفحه انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دکترای تخصصی و خواندن کلیه نکته های کفته شده در صفحه باز شده می رسد.

در انتها و پس از مطالعه این بخش نوبت به کلیک بر روی گزینه تأیید و ادامه و گام بعدی می رسد.

در ادامه، 2 روش مختلف جهت وارد شدن به سیستم انتخاب رشته به شما داوطلبان پیشنهاد می شود. یکی از روش ها درج شماره پیگیری ثبت نام و شماره پرونده است که به وسیله وارد کردن آن ها می توانید فرم انتخاب رشته را در سایت ملاحظه بفرمایید.

اما در روش دوم امکان انتخاب رشته های دکتری با درج شماره داوطلبی و همین طور شماره پرونده برای شما دوستان عزیز داوطلب فراهم می شود.

پس از کامل کردن فرم انتخاب رشته و اطمینان از رعایت الویت ها در انتخاب رشته گزینه ثبت را انتخاب کنید.

فقط توجه به این نکته مهم را فراموش نکنید که حتما در پایان کار رسید انتخاب رشته خود را از طریق سایت سنجش دریافت کنید.

رشته های غیرانتفاعی مقطع دکتری

مهندسی عمران- حمل و نقل

فلسفه علوم اجتماعی

علوم شناختی- علوم اعصاب شناختی

مذاهب اسلامی

روانشناسی

گردشگری

فیزیک-نجوم و اختر فیزیک

علوم شناختی- علوم اعصاب شناختی-رایانش و هوش مصنوعی

حسابداری

علوم شناختی- علوم اعصاب شناختی

مهندسی صنایع-سیستم های کلان

مهندسی برق-مخابرات سیستم

مدیریت بازرگانی-مدیریت سیاست گذاری بازرگانی

علوم قرآن و حدیث

 منبع : رشته های دکتری غیر انتفاعی

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی

مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی مصاحبه ای است که جهت پذیرش قطعی فرد مایل به تحصیل در رشته پزشکی از مقطع کارشناسی برگزار می شود. در این مرحله موضوعی که اهمیت بسیاری پیدا می کند اطلاع از سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی و نحوه مصاحبه لیسانس به پزشکی است.

زمان برگزاری مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی

همان گونه که اشاره کردیم جذب دانشجویان از لیسانس به پزشکی به جز برگزاری آزمون از طریق مصاحبه هم انجام می گیرد.

 بدین ترتیب، از کلیه افراد پذیرفته شده در مرحله اول که نمره قبولی را در آزمون کتبی برگزار شده کسب کرده اند جهت شرکت در مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی دعوت به عمل می آید.

دوستان عزیز دقت بفرمایید که دعوت شما به شرکت در مصاحبه لیسانس به پزشکی به هیچ عنوان به معنای قبولی نهایی تان نیست.

در واقع، نتیجه قبولی شما بعد از پایان یافتن مصاحبه لیسانس به پزشکی به عرضتان می رسد.

در رابطه با زمان برگزاری مصاحبه لیسانس به پزشکی هم باید بگوییم که تاریخ برگزاری این مصاحبه به وسیله سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران به آدرس tums.ac.ir به اطلاع داوطلبان می رسد.

البته همراه با زمان برگزاری مصاحبه این سایت آدرس دقیق مکان برگزاری مصاحبه لیسانس به پزشکی را به عرض داوطلبان می رساند.

در حال حاضر، با توجه به این که اطلاعاتی در مورد زمان دقیق برگزاری مصاحبه لیسانس به پزشکی در سال جدید نمی توانیم به شما بدهیم و باید در انتظار اعلام مسئولین مربوطه در این رابطه بمانیم.

 

در مورد نحوه مصاحبه لیسانس به پزشکی چه می دانید؟

در ابتدای شروع این بخش باید عرض کنیم که تعداد زیاد متقاضیان شرکت کننده در آزمون لیسانس به پزشکی و البته ظرفیت پایین جذب و پذیرش داوطلبان موجب افزایش حساسیت های افراد نسبت به مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی شده است.

نکته بسیار مهم دیگر این که، تعداد افرادی که به مصاحبه لیسانس به پزشکی دعوت می شوند و باید به سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی پاسخ بدهند تقریباً 2 برابر ظرفیت پذیرش هستند.

در روز مصاحبه هر فرد باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و درخواستی در محل برگزاری مصاحبه حضور پیدا کند.

در رابطه با نحوه مصاحبه لیسانس به پزشکی باید بگوییم که بخش اعظم مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی به ارزیابی فراشناختی هر یک از داوطلبان اختصاص پیدا می کند.

در حقیقت، عمده تمرکز داوران و کارشناسان در گزینش اشخاصی است که از تمامی لحاظ آماده ورود به رشته پزشکی و ادامه تحصیل در آن باشند.

در نتیجه، در طول زمان برگزاری مصاحبه نهایت سعی و تلاش خود را برای حفظ آرامش و صحبت کردن با اعتماد بنفس به خرج دهید.

همواره سعی کنید تا در زمان پاسخگویی به سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی به هیچ وجه استرس نداشته باشید و تمامی سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی را با جمله های مثبت جواب بدهید.

 

برای دریافت بهترین مشاوره قبولی در مصاحبه لیسانس به پزشکی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی چه مواردی را شامل می شوند؟

آیا تاکنون از خود پرسیده اید که دقیقاً چه سؤالاتی در مصاحبه لیسانس به پزشکی از شما پرسیده می شود؟

در پاسخ به این سؤال باید عرض کنیم که علاوه بر موارد ذکر شده در بالا سوالات مصاحبه لیسانس به پزشکی سوالاتی در رابطه با ترجمه های انجام شده توسط داوطلب، فعالیت های تحقیقاتی، مقاله ها و کارهایی که داوطلب به انجام آن ها علاقه دارد را شامل می شود.

در نتیجه، توجه کنید که هر چه آماده تر و با رزومه پروپیمان تری در سر جلسه مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی حضور پیدا کنید و به سوالات مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی پاسخ بدهید امکان قبولی شما بیشتر می شود.

 

 

برای قبولی در مصاحبه امتحان لیسانس به پزشکی از مشاوره غافل نشوید

قبولی در امتحان لیسانس به پزشکی کار چندان ساده ای نیست و نیاز به مهارت، اطلاعات و رزومه ای عالی دارد.

از این رو، بهتر است با فوت و فن قبولی در این آزمون و همین طور نحوه برگزاری و سوالات آن آشنایی کافی را پیدا کنید تا بتوانید درصد قبولی خود را بالا ببرید.

در اینجا، کمک گرفتن از مشاوری تحصیلی و باتجربه می تواند راهکار بسیار مناسبی برای دوستان شرکت کننده در این مصاحبه به نظر برسد.

 

منبع : مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

استخدام روانشناس در بیمارستان

استخدام روانشناس در بیمارستان با توجه به نیاز بیمارستان های مختلف صورت می پذیرد . برای استخدام روانشناس بالینی در طرح پزشک خانواده سازمان نظام روانشناسی اطلاعبه ای را مبنی بر استخدام ، بر مبنای مدارک تحصیلی آنان اعلام می نماید. نوع دیگری از استخدام فارغ التحصیلان رشته روانشناسی بالینی و عمومی ، استخدام دستیار روانشناس می باشد. استخدام فارغ التحصیلان این رشته در صورتی خواهد بود که بتوانند در آزمون ورودی موفقیت لازم را به دست آورند و همچنین از شرایط عمومی و اختصاصی برخوردار باشند.

شرایط استخدام روانشناس در بیمارستان

برای استخدام روانشناس در بیمارستان، داوطلبان باید واجد شرایط عمومی و اختصاصی باشند. سازمان های تعیین کننده شرایط استخدام در رشته های مختلف، وزرات بهداشت و درمان پزشکی در مراکز مختلف و همچنین بیمارستان ها می باشند. با توجه به اینکه نوع کار هر یک از افرادی که استخدام می شوند، ممکن است متفاوت باشد، به همین دلیل تعداد ساعات کاری، حقوق و مزایای افرادی که استخدامی می شوند می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل شرایط مورد نظر به صورت عمومی و اختصاصی تعیین می شود.

  • متقاضیان شرکت کننده در آزمون اسخدامی بیمارستان ، باید دارای تابعیت ایرانی باشند.
  • برای داوطلبان پسر، نباید ممنوعیتی از نظر نظام وظیفه وجود داشته باشد. متقاضیان باید دوره خدمت خود را به پایان رسانده باشند.
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر (به منظور اطمینان از این مورد، بیمارستان تست های لازم را اخذ می نماید).
  • برخورداری از توانایی و سلامت جسمی و روانی برای کلیه داوطلبان
  • معتقد بودن به دین مبین اسلام و همچنین مقید بودن به تمامی ارکان اسلامی.
  • عدم دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی و معتقد و متلزم بودن به انقلاب اسلامی ایران
  • سن داوطلبان نباید بیشتر از میزان تعیین شده باشد و از شرایط سنی برخوردار باشند.
  • حداقل معدل تعیین شده برای رشته ها و گرایش های مختلف تعیین کتتده پذیرش خواهد بود.

 

مدارک مورد نیاز استخدام روانشناس بالینی در طرح پزشک خانواده

 

برخی از مدارک مورد نیاز برای استخدام برخی از متقاضیان ممکن است به صورت اختصاصی باشد. بدین معنا که به عنوان مثال برای داوطلبانی که دارای رزومه قوی می باشند ، حتما باید در زمان تعیین شده مدارک خود را به مصاحبه کنندگان ارائه نمایند. اما به صورت کلی مدارک مورد نیاز به شرح زیر می باشند.

  • مدرک تحصیلی معتبر دانشگاه و مورد تائید وزارت علوم و تحقیقات که مورد تائید سازمان نظام روانشناسی و سایر سازمان های دیگر نیز رسیده باشد.
  • ارائه مدارک هویتی به صورت کامل همانند کارت ملی و همچنین شناسنامه به صورت کپی و اصل آن.
  • دارا بودن مدرک معافیت دائم و یا موقت برای داوطلبان استخدام روانشناس در بیمارستان پیری که دوره ضرورت خود را به پایان رسانده اند و یا اینکه معافیت از سربازی شده اند.
  • انجام معاینات پزشکی و ارائه گواهی معتبر در رابطه با برخورداری از سلامت جسمانی کامل که مورد تائید سازمان نظام روانشناسی نیز رسیده باشد.

 

 

نحوه استخدام روانشناس در بیمارستان

با توجه به اینکه برخی از بیمارانی که به بیمارستان ها مراجعه می نمایند، دچار مشکلاتی می شوند که روند بیماری آنان را سهولت می بخشد، لذا یک روانشناس در این مواقع کمک می نماید تا به فرد آسیب دیده کمک نموده و همچنین برای درمان روانی او کمک های لازم را ارائه نماید. اما نکته مهم این است که آیا این فرد خود، از شرایط لازم را بری این کار را دارد؟ آیا می تواند در شرایط بحرانی به مراجعین برای تصمیم گیری درست کمک نماید؟ این موارد خارج از علم در نظر گرفته می شود و بر اساس شخصیت افراد در مصاحبه تعیین می گردد.

با توجه به اینکه متقاضیان بسیاری علاقه مند به شرکت در آزمون استخدام روانشناس در بیمارستان می باشند، لذا پذیرش در آزمون در مرحله اولیه، شرط لازم برای قبولی در استخدام خواهد بود. پس از اینکه شما موفق به پذیرش در آزمون شدید، حال باید در مصاحبه شغلی شرکت نمایید. توجه داشته باشید. همانطور که شما به عنوان یک روانشناس می دایند، برای انتخاب هر فردی به عنوان شغل مورد نر او، باید از شرایط روانی لازم برخوردار باشد. بنابراین در مصاحبه، علاوه بر محک زدن اطلاعات شما، از نر روانی نیز شما را مورد سنجش قرار می دهند.

در زمان مصاحبه برای استخدام دستیار روانشناس و یا هر مورد دیگری، با اعتماد به نفس کامل حضور یابید و با اطمنیان به تمامی سوالات پاسخ دهید. زیرا داشتن اعتماد به نفس به اطلاعات شما برای مصاحبه کننده بسیار مهم می باشد. به طور معمول شخصیت هایی که جرات ورزی بالایی دارند، برای این کار مناسب می باشند به همین دلیل از نظر سنجش شخصیت نیز، مصاحبه گیرندگان تلاش خود را برای استخدام این افراد به خرج می دهند.

 

 برای استخدام روانشناس در بیمارستان – انجام ثبت نام و شرایط استخدام و همچنین اطلاع از ظرفیت تعیین شده برای استخدام از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

وظایف روانشناس بالینی در بیمارستان

در رابطه با مراجعینی که شما با آن ها سر و کار خواهید داشت و نحوه انجام وطایف شما، شاید بتوان گفت هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت و افرادی که به استخدام روانشناس در بیمارستان در آیند ، بدین صورت است که شما باید تمامی آزمون های روانی را از مراجعین بگیرید و همچنین نتیجه آن را برای درمان استفاده نمایید بنابراین یکی از مهارت های ضروری برای شما انجام و نفسیر نیمرخ های روانی می باشد. و همچنین بسیار مهم است که شما در رابطه با اینکه کدام آزمون را چه نوع مشکلی به کار ببرید که در این صورت مهارت و تخصص شما بسیار مهم است.

نکته مهمی که در رابطه با تفاوت استخدام در بیمارستان و همچنین استخدام در مراکز مشاوره و … وجود دارد این است که شما در صورت استخدام در مراکز مشاوره، با مراجعینی سر و کار دارید که در حیطه تخصصی خودتان می باشند و همچنین خودشان مراجعه نموده اند. اما در بیمارستان ها گاها این موراد وجود ندارد و شاید در برخی از موارد شما با توجه به تقاضای ارگان، باید سلامت روانی یک فرد را تائید و یا رد نمایید و به همین دلیل نوع مراجعین شما تا حدودی دارای تفاوت هایی با مراکز مشاوره خواهد بود.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه استخدام روانشناس در بیمارستان به شما فارغ التحصیلان عزیز ارائه نماییم. برای اطلاع از استخدام رواننشاس بالینی در طرح پزشک خانواده و همچنین اطلاع از استخدام دستیار روانشناس با توجه به تغییرات ایجاد شده، می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. مشاوران ما علاوه بر ارائه راهنمایی در این زمینه ، سوالات مربوط به هر یک از آزمون های برگذار کننده را نیز در اختیار شما قرار خواهند داد. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود.

 

منبع  : استخدام روانشناس در بیمارستان



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دانشگاه های پیام نور تهران

دانشگاه های پیام نور تهران دارای واحدهای مختلفی می باشد. رشته های دانشگاه پیام نور تهران غرب در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد داوطلبان را به صورت باز آزمون و بدون آزمون پذیرش می نماید. ثبت نام برای دانشگاه پیام نور تهران شمال و شرق در دو ترم مهر و بهمن همانند سایر دانشگاه های دیگر امکان پذیر است. با استفاده از پرتال دانشگاه پیام نور تهران جنوب می توانید پس از پذیرش در انتخاب رشته، برای ثبت نام قطعی اقدام نمایند.

زمان ثبت نام دانشگاه های پیام نور تهران

هر ساله ، زمان ثبت نام پیام نور  برای ترم مهر، از بهمن ماه آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت. با توجه به شیوع بیماری کرونا در سال جاری و باز نبودن دانشگاه ها در سراسر کشور و شروع آموزش های مجازی، دانشگاه پیام نور، برای ثبت نام داوطلبان ترم مهر، از مردادماه کد رشته مجل های خود را در دفترچه نتشر شده توسط سازمان سنجش و آموزش کشور قرار خواهد داد. متقاضیانی که مایل به انجام ثبت نام می باشند، می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور، برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.

در صورتی که شرایط به حالت عادی باز گردد، برای انجام ثبت نام، داوطلبان می توانند برای ترم مهر ، همانند سال های گذشته، از اواخر اسفندماه، تا پایان شهریورماه برای انجام ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام به صورت اینترنتی برای تمامی واحدهای دانشگاه های پیام نور تهران غرب ، شرق ، شمال  و جنوب می باشد. پس از دانلود دفترچه راهنما می توانید برای انتخاب هر یک از رشته های دانشگاه مورد نظر اقدام نمایید. همچنین اطلاعیه ای که از سوی این دانشگاه ها منتشر می شود، نیز امکان ثبت نام را فراهم می نماید.

برای انجام ثبت نام ترم بهمن رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی نیز در صورتی که شرایط به حالت عادی باز گردد، می توانید از دی ماه برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که انجام ثبت نام و پذیرش داوطلبان در صورتی خواهد بود که واجد شرایط تعیین شده باشند. خرید کارت اعتباری آزمون برای تمامی رشته های هر یک از دانشگاه های مذکور الزامی خواهد بود. پس از دریافت شماره سریال مورد نظر، می توانید برای انجام ثبت نام اقدام نمایید.

 

 

برای اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه های پیام نور تهران – اطلاع از شرایط ثبت نام و همچنین مشاوره انتخاب رشته از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

رشته های دانشگاه پیام نور تهران واحذ شمیرانات

 

مقطع كارشناسي:

مهندسي برق(قدرت-كنترل-مخابرات-الكترونيك) ،مهندسي پزشكي(بيومتريال-باليني-بيومكانيك)، مهندسي كامپيوتر (مهندسي رباتيك-نرم افزار-سخت افزار) ،مهندسي فناوري اطلاعات، مهندسي صنايع، مهندسي مديريت اجرايي، مهندسي مكانيك(مكانيك-مهندسي خودرو)، مهندسي هوافضا،مهندسي مواد-متالوژي صنعتي، مهندسي مديريت پروژه، مهندسي عمران (عمران-نقشه برداري)، مهندسي راه آهن(بهره برداري-جريه-خط وسازه هاي ريلي) ،مهندسي شيمي، مهندسي نفت-صنايع نفت، مهندسي نفت (صنايع گاز، طراحي فرايندهاي صنايع نفت) ، مهندس يپليمر(صنايع پليمر-تكنولوژي علوم رنگ)

 

مقطع كارشناسي ارشد:

مهندسي مديريت فناوري اطلاعات، مهندسي صنايع-صنايع، مهندسي صنايع-مهندسي سيستم هاي اقتصادي، مهندسي صنايع-مديريت سيستم وبهره وري، مهندسي عمران-راه وترابري، مهندسي عمران-سازه هاي هيدروليكي، مهندسي شيمي -بيوتكنولوژي

 

رشته های دانشگاه پیام نور تهران شرق

 

 كارشناسي

رياضي (محض )، رياضي (كاربردي ) ،رياضيات و كاربردها ،زيست شناسي (عمومي )، زيست شناسي (علوم گياهي )، فيزيك (هسته اي )، فيزيك (اتمي و مولكولي) ،فيزيك (حالت جامد) ،شيمي (محض ) ،شيمي (كاربردي )، زمين شناسي (محض ) ،زمين شناسي، زمين شناسي (كاربردي ) آمار، آمار و كاربردها، علوم كامپيوتر، مهندسي معماري، صنايع دستي ، مهندسي كشاورزي (ماشينهاي ك #4ومكانيزا)چندبخشي، مهندسي علوم كشاورزي (چندبخشي )، مهندسي مديريت وآباداني روستاها(چندبخشي )، مهندسي آب وخاك (چندبخشي )، مهندسي منابع طبيعي ، محيطزيست (چندبخشي )، مهندسي كشاورزي (علوم دامي )چندبخشي، مهندسي اقتصادكشاورزي (چندبخشي ) ، مهندسي كشاورزي (ترويج و آموزش كشاورزي) ، مهندسي كشاورزي( علوم و صنايع غذايي) ، هنر اسلامي (گرايش نگارگري) ، طراحي پارچه، هنر اسلامي (گرايش هنر و صنايع فلز)، هنر اسلامي (گرايش هنر و صنايع چوب)، هنر اسلامي (گرايش شيشه)، هنر اسلامي ( گرايش نگارگري)، هنرهاي صناعي (گرايش آبگينه)، هنرهاي صناعي (گرايش سفال)، هنرهاي صناعي (گرايش فلز)، هنرهاي صناعي (گرايش كاشي)، هنرهاي صناعي (گرايش منبت و معرق)، هنرهاي صناعي (گرايش نساجي سنتي)، فرش (گرايش طراحي فرش )، فرش ( گرايش بافت و مرمت فرش )، كتابت و نگارگري ( گرايش خوشنويسي )، كتابت و نگارگري ( گرايش طراحي سنتي و تذهيب)، كتابت و نگارگري ( گرايش نگارگري )، كتابت و نگارگري ( گرايش خيالي نگاري )، طراحي پارچه و لباس (گرايش طراحي چاپ پارچه)، صنايع دستي.، نقاشي ( گرايش نقاشي عمومي )، مهندسي شهرسازي، مهندسي معماري.، مرمت بناهاي تاريخي

مقطع كارشناسي ارشد

رياضي كاربردي (آناليزعددي )، رياضي محض (آناليز)، رياضي محض (جبر)، رياضي كاربردي (تحقيق درعمليات )، زيست فناوري(بيوتكنولوژي) گرايش ميكروبي، زيست شناسي (علوم گياهي )، زيست شناسي (علوم جانوري )، زيست شناسي (بيوشيمي )، فيزيك، فيزيك (زمينه حالت جامد)، فيزيك (زمينه گرانش وفيزيك نجومي )، فيزيك (زمينه هسته اي )، فيزيك (زمينه اتمي ومولكولي )، فيتوشيمي، شيمي (شيمي تجزيه )، شيمي (شيمي آلي )، زمين شناسي (چينه شناسي وفسيل شناسي )، زمين شناسي (اقتصادي )، آماررياضي، ژئوفيزيك،شاخه زلزله شناسي، مهندسي كشاورزي،محيط زيست(ارزيابي وآمايش سرزمين)، مهندسي بيوتكنولوژي كشاورزي، مهندسي كشاورزي (اقتصادكشاورزي )، پژوهش هنر، مهندسي معماري

 

 

رشته دانشگاه پیام نور تهران جنوب

 


 

علوم تربیتی (آ.پ پیش دبستانی و دبستانی) ،علوم تربیتی (مدیریت برنامه ریزی آموزشی) ،آموزش و پرورش ابتدایی ،علوم تربیتی (پیش دبستانی و دبستانی) ،علوم تربیتی (مشاوره و راهنمایی) ،آموزش حرفه و فن ،امور تربیتی ،مترجمی زبان انگلیسی ،زبان و ادبیات فارسی ،تربیت بدنی و علوم ورزشی ، روانشناسی عمومی ، ترببت معلم قرآن کریم ،الهیات و معارف اسلامی(تاریخ، فرهنگ و تمدن ملل) ،الهیات و معارف اسلامی( ادیان و عرفان ) ،الهیات و معارف اسلامی (علوم قرآن و حدیث)، الهیات و معارف اسلامی (فلسفه و کلام اسلامی) ، آموزش دینی و عربی ،حقوق ،کتابداری و اطلاع رسانی ،زبان و ادبیات انگلیسی ،حسابداری ،جغرافیای طبیعی ،علوم اجتماعی ،زبان و ادبیات عربی ،تاریخ ،علوم تربیتی(مدیریت برنام ریزی آموزشی)کاردانی ،حقوق (کاردانی)

مقطع کارشناسی ارشد

 

تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش(تعلیم و تربیت) ،علوم تربیتی (برنامه ریزی درسی) ، مدیریت آموزشی ،علوم تربیتی (مشاوره و راهنمایی) ،زبان شناسی همگانی ،زبان و ادبیات فارسی ،آموزش زبان فارسی ،تربیت بدنی و علوم ورزشی ،روانشناسی عمومی ،الهیات (فلسفه و کلام اسلامی) ، الهیات (علوم قرآن و حدیث) ، نهج البلاغه ، اخلاق (اخلاق اسلامی) ،اخلاق (فلسفه اخلاق) ، الهیات (فقه و مبانی حقوق) ،حقوق بین الملل ، اخلاق اسلامی (آموزش الکترونیکی) ،حقوق جزا و جرم شناسی ،حقوق خصوصی ،آموزش زبان انگلیسی ،تاریخ تشیع ،تاریخ ایران دوره اسلامی

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با دانشگاه های پیام نور تهران به شما ارائه نماییم. همچنین شما را با رشته های دانشگاه پیام نور تهران غرب ، شرق ، شمال ، جنوب آشنا نمودیم و اطلاعاتی را به شما ارائه کردیم. هرگونه سوالی در رابطه با نحوه ثبت نام و همچنین شهریه ثبت نام دارید را می توانیم با مشاوران ما مطرح نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

منبع : دانشگاه های پیام نور تهران



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

معافیت تحصیلی دانشجویان

پسران پس از رسیدن به سن 18 سالگی تمام، مشمول خدمت سربازی می شوند. با توجه به اینکه امکان همرمان تحصیل و خدمت سربازی وجود ندارد، لذا مشمولین باید برای معافیت تحصیلی دانشجویان اقدام نمایند. آن دسته از دانشجویانی که معافیت تحصیلی را اخذ نموده اند، می توانند از طریق استعلام معافیت تحصیلی با کد ملی اقدام نمایند. تا کی معافیت تحصیلی دارم؟ یکی از سوالاتی است که بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان دارند.در رابطه با اینکه چگونه بفهمیم تا کی معافیت تحصیلی داریم؟ سوالی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مشمولین  معافیت تحصیلی دانشجویان چه کسانی هستند؟

همانطور که می دانید، معافیت تحصیلی برای دانش آموزان مختلف امکان پذیر است. شرایط در نظر گرفته شده برای هر یک از مقاطع متفاوت می باشد و به تبع آن افراد می توانند برای اعزام به خدمت سربازی معاف شوند. دارا بودن شرایط زیر برای تمامی متقاضیان الزامی می باشد.

  • کلیه دانش آموزان مدارس مختلف و مراکز آموزش عالی که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش می باشند.
  • دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد, دکتری و بالاتر که در هر یک از دانشگاه های دولتی، علمی کاربردی، غیر انتفاعی و آزاد مشغول به تحصیل می باشند و مورد تائید وزارت علوم و تخقیقات رسیده اند .
  • طلاب عزیزی که در حوزه علمیه مشغول به تحصیل می باشند.

مشمولین عزیز توجه داشته باشند که اخذ معافیت تحصیلی دانشجویان در صورتی خواهد بود که با درخواست دانشجویان و دانش آموزان موافقت گردد و در زمان تعیین شده برای اخذ این نوع از معافیت اقدام نموده باشند. چنانچه دانش آموز و یا دانشجویی، برای اخذ معافیت سربازی به موقع اقدام ننموده باشد، مشمول خدمت محسوب خواهد شد و در صورت عدم مراجعه به موقع به مراکز پلیس + 10 غیبت سربازی برای آنان محاسبه می شود و بعضا در صورت خدمت سربازی لازم است که زمان اضافه تری را برای خدمت بگذرانند.

 

 

تا کی معافیت تحصیلی دارم؟

 

مقطع تحصیلی 

حداکثر زمان مجاز برای ادامه تحصیل

کاردانی

2/5 سال

کارشناسی پیوسته

5 سال

کارشناسی ناپیوسته

3 سال

کارشناسی ارشد پیوسته

6 سال

کارشناسی ارشد ناپیوسته

3 سال

دکتری پزشکی پیوسته

8 سال

دکتری تخصصی ناپیوسته

6 سال

 

در رابطه با پاسخ به سوال شما در رابطه با اینکه تا کی معافیت تحصیلی دارم؟ باید به جدول بالا اشاره نماییم. اما در برخی از موارد می توان گفت که شرایط تا حدودی متفاوت خواهد بود.

 

چگونه بفهمیم تا کی معافیت تحصیلی داریم؟

برخی از شرایط معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان به شرح زیر می باشد.

  • در صورتی که دانشجویان مشمول شرایط خاصی باشند، به دوره آنان بر حسب ضرورت یکسال به مدت فوق افزوده خواهد داشت.
  • در صورتی که هر یک از دانشجویان فوق، ترک تحصیل ، اخراج ، انصراف یا فارغ التحصیل ، شده باشند خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی نمایند.
  • تنها زمان معرفی به اعزام به خدمت سربازی برای هر یک از مقاطع فوق چنانجه ترک تحصیل ، اخراج ، انصراف یا فارغ التحصیلی دهند باید برای خدمت سربازی اقدام نمایند.
  • زمان مورد نظر برای معرفی هر یک از دانشجویان جهت اعزام به خدمت برای هر یک از مقاطع تعیین شده حداکثر یکسال پس از فارغ التحصیلی ، انصراف از تحصیل مجاز می باشند.
  • آن دسته از سربازانی که به خدمت اشتغال دارند، در صورت که در مقطع کارشناسی و بالاتر پذیرفته شوند و غیبت سربازی نداشته باشند، ترخیص خدمت برای آنان صادر شده و می توانند زمان باقی مانده از خدمت سربازی را پس از فارغ التحصیلی سپری نمایند.
  • ترخیص از خدمت برای برای آن دسته از دانشجویانی که در مقطع کاردانی مشغول به تحصیل می باشند، امکان پذیر نیست.
  • تمامی دانشجویانی که در رشته های بدون آزمون مشغول به تحصیل می باشند، مشمول معافیت تحصیلی خواهند شد.
  • آن دسته از دانشجویانی که به دلایل قانونی  هماننند، معافیت موقت ، معافیت آنان به تعویق افتاده است تاریع اغزام به خدمت آنان به تعویق خواهد افتاد.
    • مشمولان مذکور در صورتی که پس از یک سال از پایان خدمت خود در دانشگاه پذیرفته شوند، صدور معافیت تحصیلی برای آن ها بلامانع می باشد.

 برای اطلاع از معافیت تحصیلی دانشجویان – شرایط ثبت نام و همچنین دریافت مشاوره از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

قوانین دریافت معافیت تحصیلی طلاب

  • دانش آموزان طلبه ای که مدرک تحصیلی آنان زیر دیپلم می باشد و در صورت مجاز بودن برای ادامه تحصیل در حوزه علمیه در صورتی که قبل از سن مشمولیت باشند، می توانند برای تحصیل در این حوزه ها اقدام نمایند.
  • دانش آموزانی که مدرک دیپلم خود را دریافت نموده اند و غیبت سربازی نداشته اند ، مشمول تحصیل در حوزه علمیه می باشند.
  • تمامی آن دسته از فارغ التحصیلانی که دارای مدرک دیپلم تا دکتری می باشند، چنانچه مشمول خدمت سربازی باشند، و غیبت سربازی نداشته باشند، می توانند از معافیت تحصیلی به صورت تمام وقت در حوزه علمیه به تحصیل بپردازند.
  • مطابق با جدول زیر، در صورتی که دانش آموزان طلبه غیبت سربازی نداشته باشند و از شرایط سنی برخوردار باشند، می توانند برای ادامه تحصیل در حوزه های علمیه ادغام نمایند. دانش آموزان مذکور باید ابتدا از محل وظیفه خدمت خود سکونت ، ترخیص بگیرند و پس از ترخیص از خدمت سربازی می توانند برای ادامه تحصیل ادامه دهند.
  • دانشجویانی که از تحصیل خود انصراف داده اند در صورت نداشتن غیبت ، حداکثر یک سال پس از فارغ التحصیلی و انصراف از تحصیل، مجاز هستند تا در حوزه های علمیه ثبت نام نمایند.

 

مقطع تحصیلی

حداکثر سن

کاردانی

22 سال تمام

کارشناسی

24 سال تمام

کارشناسی ارشد

28 سال تمام

دکتری

30 سال تمام

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی در رابطه با معافیت تحصیلی دانشجویان به شما داوطلبان عزیز ارائه نماییم. برای استعلام معافیت تحصیلی با کد ملی و دریافت پاسخ این سوال که تا کی معافیت تحصیلی دارم؟  و همچنین چگونه بفهمیم تا کی معافیت تحصیلی داریم؟ با مشاوران ما در ارتباط باشید. مشاوران نظام وظیفه ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

منبع : معافیت تحصیلی دانشجویان



:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی 99-1400

اطلاعیه ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی 99-1400

ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی 99-1400 آغاز شد پیرو انتشار دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 99 به اطلاع کلیه دانش آموزان و داوطلبان گرامی می رسانیم ثبت نام در پایه های ابتدایی مدارس شاهد آغاز شد لذا کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام پایه اول ابتدایی این مدارس را دارند می توانند جهت ثبت نام و ارائه مدارک از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir مدارس شاهد اول ابتدایی نسبت به تکمیل امور ثبت نام خود اقدام نمایند.

ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی 1400-99 همانند سنوات گذشته در تمامی مدارس شاهد نیز صورت خواهد پذیرفت و پذیرش دانش آموزان در پایه اول ابتدایی همانند سایر داوطلبان مستلزم داشتن شرایط ثبت نام مدارس شاهد 1400-99 خواهد بود لذا پذیرش دانش آموزان اول ابتدایی نیز مطابق جدول امتیازبندی مدارس شاهد 1400-99 خواهد بود.

جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط پذیرش مدارس شاهد 99-1400 از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 و در صورت شلوغی خطوط چندین بار تماس بگیرید 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

جزییات ثبت نام در پایه اول ابتدایی 1400-99

ثبت نام شاهد اول ابتدایی 1400-99 و دیگر پایه های تحصیلی برای فرزندان شاهد و ایثارگر و جانباز بالای 50 درصد پس از تکمیل فرم پیش ثبت نام شاهد اول ابتدایی از طریق سامانه saja.medu.ir به صورت قطعی خواهد بود.

به استحضار شما والدین محترم می رسانیم که دانش آموزان اول ابتدایی در تاریخ سوم خرداد 97 الی 15 خرداد می توانند اقدام به ثبت نام نمایند همان طور که اشاره نمودیم ثبت نام بصورت اینترنتی از طریق سامانه saja.medu.ir انجام خواهد گرفت .

لازم است به استحضار شما برسانیم که روند ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد بصورت دو مرحله ای است : مرحله موقت و مرحله قطعی

در ابتدا کلیه داوطلبان محترم جهت پذیرش مدارس شاهد می بایست از طریق سامانه ثبت نام شاهد اول ابتدایی 1400-99 اقدام به پیش ثبت نام نمایند در مرحله بعد از بین دانش آموزان واجدالشرایط دانش آموزانی که امتیاز بیشتری از جدول امتیاز بندی کسب نمایند معرفی خواهند شد سپس در مرحله بعد کلیه دانش آموزانی که نامشان در لیست قبولی مدارس شاهد ذکر شده می بایست به همراه یکی از والدین با در دست داشتن مدارک احراز شرایط و هویتی در تاریخ معلوم به مراکز مدارس شاهد مراجعه نمایند ضمنا لازم به ذکر است ثبت نام میان پایه شاهد نیز در سال تحصیلی 99-1400 صورت خواهد گرفت لذا داوطلبان می توانند جهت اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه ثبت نام با شماره 9092305587 ( استان تهران) تماس حاصل نمایند.

به اطلاع می رسانیم کلیه دانش آموزان محترم می بایست جهت ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی در تاریخ مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و در صورت عدم ثبت نام اینترنتی در موعد مقرر ثبت نام وی ملغی بوده و هیچگونه اعتراضی قابل پذیرش نخواهد بود.

زمان اعلام نتایج نهایی مدارس شاهد اول ابتدایی 99-1400 در تاریخ 4 تیرماه 99 است.

 

معرفی مدارس شاهد اول ابتدایی 1400-99

اولویت ثبت نام شاهد در پایه اول ابتدایی و میان پایه ابتدایی با فرزندان شاهد و ایثارگر است و اصولا برای تحصیل فرزندان شاهد و ایثارگر تاسیس شده اند. لازم به ذکر است که فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان نیز مشمول اولویت پذیرش مدارس شاهد اول ابتدایی نیز خواهند بود. در زمان ثبت نام اولویت با فرزندان شاهد و ایثارگر است و در صورتی که ظرفیت مدارس کاملا تکمیل نشود، در صورت داشتن شرایط زیر از دانش آموزان دیگر نیز ثبت نام به عمل می آید :

دانش آموزی که حافظ قرآن باشد – فرزند کارمندان رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و … که اطلاعات دقیق تر را می توانید از مشاوران مرکز ایران تحصیل سوال بفرمایید تا راهنمایی های لازم را خدمت شما عزیزان ارائه دهند.

نکته مهم : ثبت نام فرزندان شاهد در پایه اول ابتدایی بصورت قطعی انجام خواهد گرفت اما فرزندان غیرشاهد می بایست در سه مرحله (ثبت نام موقت – احراز شرایط – ثبت نام قطعی) انجام می گیرد. البته پذیرش دانش آموزان در پایه اول ابتدایی بر اساس جدول امتیاز بندی شاهد صورت خواهد گرفت ضمنا شایان ذکر است در زمان ثبت نام قطعی دانش آموزان در مراکز شاهد اول ابتدایی ، حضور حداقل یکی از والدین دانش آموزان می بایست با در دست داشتن اصل مدارک لازم جهت ثبت نام شاهد الزامی خواهد بود.

 

امکانات مدارس شاهد اول ابتدایی 99-1400

لازم به ذکر است که اکثریت مدارس شاهد اول ابتدایی و دیگر پایه ها کاملا هوشمند و دارای کادر دبیران مجرب می باشد و از امکانات خوب آموزشی برخوردار خواهند بود که همین ها مزیت هایی هستند که اکثر دانش آموزان و اولیا گرامی را مشتاق ثبت نام و تحصیل در این مدارس نموده.

ضمن پیشرفت مدارس شاهد از لحاظ تکنولوژی از دیگر مزایای مدارس شاهد اول ابتدایی تربیت و رشد دانش آموزان از همان دوره اول ابتدایی که در این مدارس ثبت نام می کنند خواهد بود و یکی از مهم ترین موضوعاتی که در مدارس شاهد اجرا می شود تربیت و آموزش دانش آموزان از لحاظ فرهنگی و پرورشی است جزو مزایای مهم این مدارس به حساب می آید.

این مدارس تنها مختص ابتدایی نیست و در تمامی مقاطع اقدام به پذیرش دانش آموزان واجد شرایط می کند. در صورتی که سوالی در زمینه شرایط ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی 99-1400 دارید می توانید با مرکز ثبت نام شاهد ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

مراحل ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی 99-1400

مراحل ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی در سامانه پذیرش شاهد و امور ایثارگران

  1. زمان ثبت نام : زمان ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی هر سال در زمان متفاوتی انجام می گیرد سال گذشته در بازه زمانی 3 خرداد ماه الی 15 خرداد ادامه داشت اما به منظور اطلاع دقیق از زمان پذیرش می توانید با شماره 9099072952 تماس بگیرید.
  2. اعلام نتایج اولیه : نتایج ثبت نام و اعلام اسامی پذیرفته شدگان معمولا پس از یکهفته از زمان ثبت نام انجام می گیرد.
  3. بررسی مدارک و احراز هویت : دانش آموزان پس از پذیرش در بازه زمانی 18 خرداد تا 27 خرداد سال گذشته به صورت حضوری انجام پذیرفت.
  4. اعلام نتایج نهایی پذیرش از جانب مدارس : پس از احراز هویت دانش آموزان مدارس از بین دانش آموزان بنا به صلاح دید مدیر مدرسه و امتیازات هر دانش آموز لیست نهایی پذیرش را در 4 تیر ماه اعلام کردند.

 

میزان شهریه مدارس شاهد 99-1400

 

میزان شهریه مدارس شاهد در سال تحصیلی گذشته برای دانش آموزان عادی در مقطع ابتدایی بین 400 الی 600 هزار تومان بود که مطابق تصمیمات جدید امکان افزایش شهریه در دفترچه جدید دور از انتظار نیست اما اولیا گرامی می توانند جهت اطلاع از میزان دقیق شهریه برای هر پایه مطابق شرایط و امتیازات در دانش آموز از طریق تلفن ثابت با مرکز ثبت نام مدارس شاهد به شماره 9099072952 تماس حاصل نمایند.

 

توجه توجه : دانش آموزان و اولیا عضو خانواده های شاهد – فرزندان جانبازان بالای 50% و همچنین فرزندان ایثاگران و آزادگان عزیز هیچ گونه وجه بابت شهریه به مدارس پرداخت نخواهند کرد.

 

شرایط ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی 99-1400

ثبت نام مدارس شاهد در دوره اول ابتدایی با توجه به اینکه این دانش آموزان جدیدالورود هستند و هیچ سابقه آموزشی ندارند که در پذیرش ایشان لحاظ شود فقط بر اساس امتیاز شاهد – حفظ و قرائت قرآن کریم – شرکت در المیادهای علمی کسب رتبه و… صورت خواهد گرفت ضمنا یکی دیگر از شرایط ثبت نام شاهد اول ابتدایی این است که مدرسه شاهد دوره ابتدایی که دانش آموز قصد ثبت نام در آن را دارد در محدوده محل سکونت دانش آموز قرار داشته باشد.

ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی 99-1400 صرفا از طریق سامانه ثبت نام سجا به نشانی saja.medu.ir به صورت اینترنتی یا الکترونیکی انجام خواهد گرفت دانش آموزان و اولیا گرامی می توانند در موعد تعیین شده که از طریق سامانه ثبت نام سجا اول ابتدایی اعلام شده از طریق سایت saja.medu.ir وارد شوند و مطابق جدول امتیاز بندی شاهد اول ابتدایی که در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی 99-1400 مندرج است امتیازات دانش آموز را وارد نمایند سپس تصویر داوطلب را وارد نموده و با تکمیل مراحل ثبت نام می توانند رسید پیش ثبت نام اول ابتدایی مدارس شاهد را دریافت نمایند.

در مرحله بعدی کلیه داوطلبان محترم که دارای سهمیه اصلی شاهد نباشند می بایست منتظر اعلام نتایج مدارس شاهد 99-1400 در سامانه سجا باشند پس از اعلام نتایج ثبت نام داوطلبان محترمی که نامشان اعلام شده می بایست در موعد مقرر به همراه والدبن با دردست داشتن مدارک هویتی و تحصیلی به صورت حضوری به یکی از مراکز مدارس شاهدی که نامشان در لیست این مدرسه قرار گرفته مراجعه نمایند تا پس از احراز هویت و تشخیص صلاحیت و تعیین حوزه سکونت دانش آموز ، ثبت نام داوطلبان در پایه اول ابتدایی و دیگر مقاطع تکمیل گردد.

منبع : ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 99-1400

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 99-1400

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد جهت ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد یکی از مهم ترین موضوعات در بحث مدارس شاهد می باشد ، مدارس شاهد با توجه به امکانات بسیار عالی – تجهیزات کامل تدریس – سطح علمی بالا دبیران و امنیت اخلاقی فرهنگی مطلوب به یکی از برترین مدارس کشور تبدیل شده که هر ساله دانش آموزان زیادی درخواست ثبت نام و تحصیل در این مدارس را دارند. مدارس شاهد تا چند سال اخیر صرفا مختص دانش آموزان خانواده معظم شهدا – ایثارگران و آزادگان بوده اما طی سال های گذشته با توجه به وجود ظرفیت بالا در این مدارس تصمیم گرفته شد علاوه بر این عزیزان دانش آموزانی که دارای سطح علمی بالایی هستند و امتیازات لازم را از جدول امتیاز بندی مدارس شاهد کسب می کنند نیز می توانند در این مدارس ثبت نام نمایند.

به اطلاع کلیه دانش آموزان می رسانیم پیرو انتشار دفترچه ثبت نام شاهد 99-1400 و مشخص شدن نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد ، مرحله اول ثبت نام آغاز شد لذا دانش آموزان گرامی می توانند جهت تکمیل امور ثبت نام صرفا از طریق سامانه اینترنتی سجا به نشانی saja.medu.ir اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام نمایند ضمنا به اطلاع می رسانیم کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در سامانه سجا را دارند می بایست دارای شرایط ثبت نام مدارس شاهد باشند در غیر این صورت ثبت نام وی ملغی بوده و هیچ ادعایی مورد قبول نخواهد بود.

طبق نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد99-1400 و شرایط ثبت نام مدارس شاهد مندرج در دفترچه امسال به اطلاع می رسانیم ثبت نام آن دسته از دانش آموزانی که از خانواده معظم شهدا – ایثارگران و آزادگان باشند به صورت یک مرحله ای در همان مرحله ثبت نام اولیه با توجه به نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد قطعی خواهد بود و مابقی ظرفیت موجود برای ثبت نام طبق اولویت بندی و امتیاز بندی مدارس شاهد به دانش آموزان غیرشاهد اختصاص خواهد یافت لذا با توجه به محدودیت ظرفیت مدارس شاهد دانش آموزانی که دارای سهمیه آزاد جهت ثبت نام در سایت مدارس شاهد می باشند حتما در موعد مقرر به واحد مراجعه نمایند.

 

جهت اطلاع از نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 99-1400 – پیش ثبت نام مدارس شاهد و اطلاع از هزینه تحصیل در مدارس شاهد و تفاوت مدارس شاهد و مدارس عادیاز سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید :

9099072952 در صورت شلوغی خطوط چندین بار تلاش کنید پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد جهت ثبت نام دانش آموزان

1 – امتیاز دانش آموزان فرزند جانباز 25 الی 49 درصد = 3000 امتیاز

2 – امتیاز دانش آموز فرزند جانباز از 1 تا 25 درصد = 2000 امتیاز

3 – امتیاز دانش آموز خواهد و برادر شهید و جانباز 70% به بالا = 500 امتیاز

4 – امتیاز دانش آموز نوه شهید و نهو جانباز بالای 70 درصد = هر مورد 500 امتیاز

5 – امتیاز دانش آموز فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی به ازای هر ماه جبهه 30 امتیاز

6 – امتیاز دانش آموز فرزند رزمنده نظامی یا پرسنل وظیفه نظام = به ازای هر ماه جبهه 10 امتیاز

7 – امتیاز دانش آموز نوه آزاده و جانباز 50 تا 69 درصد = هر مورد 100 امتیاز

8 – امتیاز دانش آموز نوه جانباز تا 49 یا نتیجه شهید یا خواهر زاده و برادر زاده شهید و جانباز 70 % به بالا = هر مورد 100 امتیاز

9 – امتیاز دانش آموز فرزند همسر شهید – جانباز 50% به بالا و آزاده = 50 امتیاز

10 – امتیاز دانش آموز حافظ قرآن هر جزء 15 امتیاز

11 – امتیاز دانش آموز رتبه اول تا سوم مسابقات قرآن = مسابقه در سطح منطقه 10 امتیاز ، در سطح استان 30 امتیاز و در سطح کشور 50 امتیاز

12 – امتیاز دانش آموز رتبه اول تا سوم مسابقات پژوهشی علمی = مسابقه در سطح منطقه 10 – استان 30 و کشور 50 امتیاز خواهد داشت.

13 – امتیاز دانش آموز فرزند کارمندان رسمی آموزش و پرورش و بنیاد شهید که در طرح شاهد شاغل باشند = عوامل آموزشی طرح به ازای هر 6 ساعت در هفته 20 امتیاز و عوامل اداری به ازای هر 6 ساعت در هفته 15 امتیاز مطابق جدول نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد مندرج در دفترچه

14 – امتیاز دانش آموز فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش شاغل در مدرسه ایثارگران عوامل آموزشی به ازای هر 6 ساعت در هفته 8 امتیاز و عوامل اداری به ازای هر 8 ساعت در هفته 8 امتیاز و سوابق خدمت تمام وقت در این مدارس به ازای هر سال 4 امتیاز.

15 – امتیاز دانش آموز فرزند فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق امنیتی درگیر و غیرگیر مطابق جدول نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 1400-99 برابر با 100 امتیاز.

16 – امتیاز دانش آموز فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش یا بنیادشهید شاغل یا بازنشسته – مامور یا انتقالی به ادارات دیگر مطابق جدول نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 99 به ازای هر سال سابقه 4 امتیاز حداکثر امتیاز مورد قبول برای فرزند زوج کارمند 240 امتیاز خواهد بود.

17 – امتیاز دانش آموز فرزند یا نوه خیر مدرسه ساز حداکثر 100 امتیاز – مطابق جدول نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 98-99 اولویت این مورد با فرزند و یا نوه خیر مدرسه سازی خواهد بود که مدرسه شاهد احداث کرده باشد.

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد در مورد شرایط علمی دانش آموزان

به اطلاع کلیه دانش آموزان می رسانیم که جهت ثبت نام در مدارس شاهد می بایست شرایط علمی ورود به مدارس شاهد را داشته باشید ، شرایط علمی ورود به مدارس شاهد مطابق جدول نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد برای پایه ششم به هفتم کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس یا کسب مقیاس خوب حداکثر در 2 درس و خیلی خوب در دروس دیگر می باشد.

برای دانش آموزان هفتم به هشتم حداقل معدل کل 17 در مستمر و پایانی

برای دانش آموزان هشتم به نهم حداقل معدل 17 نوبت دوم پایه هشتم و حداقل نمره 16 در تمام دروس در امتحانات نوبت دوم

برای دانش آموزان نهم به دهم نیز قبولی خرداد با معدل حداقل 16 و حداقل نمره دروس 14 در امتحانات نوبت دوم

منبع : نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

پیش ثبت نام مدارس شاهد 99-1400 – مدارک لازم جهت ثبت نام مدارس شاهد

پیش ثبت نام مدارس شاهد 99-1400

به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم پیش ثبت نام مدارس شاهد آغاز شد کلیه دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس شاهد را دارند در کلیه مقاطع می توانند از امروز جهت پیش ثبت نام مدارس شاهد اقدام نمایند و ضمن تکمیل فرم پیش ثبت نام شاهد اول ابتدایی و دیگر مقاطع در سامانه saja.medu.ir از شرایط و ضوابط ورود به مدارس شاهد آگاه شوند.

پیش ثبت نام مدارس شاهد 99-1400 از امروز در کلیه مقاطع ششم به هفتم – نهم به دهم و میان پایه به مدت یک ماه انجام خواهد شد دانش آموزان و اولیا گرامی جهت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 9099072952تماس گرفته و امور پیش ثبت نام خود را تکمیل نمایند و یا از ظریق سامانه ثبت نام مدارس شاهد به نشانی saja.medu.ir امور پیش ثبت نام خود را تکمیل نمایند ضمنا به اطلاع می رساند دانش آموزانی که در ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400-99 انجام داده اند و یا در مدارس نمونه دولتی ثبت نام کرده اند می توانند جهت پیش ثبت نام مدارس شاهد اقدام نمایند.

پیش ثبت نام مدارس شاهد 99-1400 جهت تکمیل فرم ثبت نام و احراز هویت و امتیاز داوطلبان ورود به مدارس شاهد می باشد و ثبت نام قطعی پس از احراز شرایط عمومی مدارس شاهد و ثبت نام اینترنتی در سامانه در موعد مقرر به صورت حضوری انجام خواهد پذیرفت لذا دانش آموزان پس از انجام پیش ثبت نام منتظر اطلاعیه های بعدی باشند تا ثبت نام حضوری خود را تکمیل نمایند ضمنا به اطلاع می رسانیم ثبت نام در مدارس شاهد دو مرحله ای خواهد بود ، مرحله اول پیش ثبت نام یا ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir که جهت ثبت مشخصات داوطلب و احراز شرایط و امتیاز بندی می باشد مرحله دوم ثبت نام قطعی در مدارس شاهد که پس از احراز هویت دانش آموزان و مقایسه امتیاز آن ها ، لیست اسامی قبول شدگان مدارس شاهد اعلام می شود و داوطلبانی که پذیرفته شده اند طی یک هفته زمان خواهند داشت به صورت حضوری در مراکز قبولی حضور یابند.

تذکر مهم :ثبت نام دو مرحله مختص دانش آموزان غیر شاهد یا دانش آموزانی که دارای سهمیه آزاد هستند انجام می شود و ثبت نام دانش آموزانی که دارای سهمیه شاهد هستند در همان مرحله اول سامانه saja.medu.ir قطعی تلقی خواهد شد و دانش آموزان محترم می بایست مدارک خود را به واحدی که در آن ثبت نام کرده اند تحویل دهند.

 

سایت پیش ثبت نام در مدارس شاهد 99-1400

با توجه به محدودیت های زمانی در موعد ثبت نام مدارس شاهد و عدم ثبت نام برخی از دانش آموزان در موعد مقرر سیستم پیش ثبت نام جهت ثبت نام در مدارس شاهد آماده خدمت رسانی به دانش آموزان می باشد، سایت پیش ثبت نام مدارس شاهد به نشانی saja.medu.ir می باشد و علاوه بر این دانش آموزان و اولیا محترم جهت پیش ثبت نام در مدارس شاهد می توانند با مرکز ایران تحصیل به شماره 9099072952تماس حاصل نموده و امور پیش ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

ضمنا به اطلاع کلیه دانش آموزان محترم می رسانیم ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد نیز از طریق سامانه saja.medu.ir انجام خواهد شد و اطلاعبه های لازم در این مورد نیز از طریق این سایت قابل دسترسی خواهد بود لذا دانش آموزان محترم دقت لازم را در پیگیری اطلاعیه ها داشته باشند تا در صورت قبولی در موعد مقرر با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام در مدارس شاهد به مدرسه مربوطه مراجعه حضوری داشته باشند.

 جهت انجام پیش ثبت نام مدارس شاهد 99-1400 و اطلاع از مدارک لازم جهت ثبت نام مدارس شاهد مندرج در سامانه saja.medu.ir با شماره ی زیر از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید :

9099072952پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مدارک لازم جهت ثبت نام در مدارس شاهد 99-1400

 

پس از انجام پیش ثبت نام مدارس شاهد 99-1400 و اعلام نتایج قبولی مدارس شاهد دانش آموزان محترم می بایست در موعد مقرر با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام در مدارس شاهد به صورت حضوری به مدرسه قبولی مراجعه نمایند و امور ثبت نام خود را از سامانه saja.medu.ir تکمیل نمایند ضمنا با توجه به محدودیت زمان در پیش ثبت نام مدارس شاهد و ثبت نام حضوری دانش آموزان و اولیا گرامی مدارک لازم جهت ثبت نام در مدارس شاهد را که شامل موارد زیر می باشد آماده در دسترس داشته باشند :

  • شناسنامه دانش آموز به همراه کپی
  • کارت ملی دانش آموز به همراه کپی
  • 12 قطعه عکس 3#4
  • مدارک محل سکونت – قبوض منزل
  • پرونده تحصیلی دانش آموز به همراه مدارک تحصیلی سال تحصیلی قبلی
  • مدارک احراز شرایط شاهد دانش آموزان
  • مدارک دال بر کسب امتیاز جدول امتیاز بندی شاهد

 

زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد 99-1400 – اعلام نتایج و بررسی مدارک

مرحله ثبت نامی / پایه

              پایه اول              

  ششم به هفتم 

  نهم به دهم

زمان نام نویسی اینترنتی

         سوم تا پانزدهم خرداد

         اول تا چهاردهم تیرماه

          هفتم الی بیستم تیر ماه

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت

         شانزدهم خردادماه

                پانزده تیرماه

              بیست و یک تیرماه

احراز شرایط هویتی و بررسی مدارک

هفده تا بیست و شش خرداد

  هفده الی بیست و هفت تیرماه

 بیست و دوم الی بیست و نهم تیر ماه  

تائید مدارک هویتی

      بیست و نه الی 5 تیر ماه

بیست و هفت تبر الی 4 مرداد ماه

    بیست و نه تیر الی پنجم مرداد ماه

اعلام نتایج نهایی و مراجعه حضوری به مدارس

              سوم تیرماه

               پنجم مرداد ماه

                 هفتم مرداد ماه

 

منبع : پیش ثبت نام مدارس شاهد



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نمونه سوالات دانشگاه افسری ارتش 99

برای پذیرش در آزمون ورودی ارتش جمهوری اسلامی، حتما ابتدا نمونه سوالات دانشگاه افسری ارتش 99 را دانلود نموده و به صورت دقیق به مطالعه آن بپردازید. امکان دانلود رایگان نمونه سوالات دانشگاه افسری ارتش برای تمامی داوطلبان وجود دارد. برنامه ریزی درست برای مطالعه کتاب های دانشگاه افسری ارتش یکی از اصول بسیار مهم می باشد. در ادامه برای شما برخی از سوالات ورودی دانشگاه افسری ارتش در تمامی رشته ها را ارائه خواهیم نمود. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند، پذیرش نهایی شما زمانی خواهد بود که به تمامی سوالات گزینش دانشگاه افسری ارتش به درستی پاسخ دهید.

 

دریافت نمونه سوالات دانشگاه افسری ارتش

یکی از مسائل مد نظر تمامی داوطلبان برای دریافت سوالات ورودی دانشگاه افسری ارتش ، هزینه دریافت و دسترسی به این سوالات می باشد. خبر خوب این است که سایت ایران تحصیل امکان دانلود رایگان نمونه سوالات دانشگاه افسری ارتش را برای شما فراهم نموده است تا بتوانید به راحتی تمامی سوالات را دریافت نمایید. فنون تست زنی نیز با توجه به زمان محدود و در نظر گرفته شده برای آزمون ورودی دانشگاه افسری، از جمله موارد بسیار مهم می باشد.

 

 برای دریافت نمونه سوالات دانشگاه افسری ارتش 99 به صورت رایگان ، اطلاع از منابع مورد نیاز برای پذیرش در آزمون و مشاوره برنامه ریزی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

نمونه سوالات دانشگاه افسری ارتش درس ادبیات

 

معنی عبارت کدام گزینه درست است ؟

  1. تصدقت شود تو ولی نعمت ما هستی : فدای تو بشوم. تو که خدای ما هستی .
  2. در ایوان بایستد و موعظه کنند. العباذ بالله : در ایوان بایستدو به خدا قسم نصیحت کنند.
  3. جایی که گوشت نیکو و فربه تر بود بنشسب : جایی که گوشت بهتر و تازه تر بود نشست
  4. چندین نعمت های با لذت بی این همه مشقت ، نصیب می گیرم : نعمت های لذیذ بسیاری را بدون تحمل سختی به دست می آورم.

 

در عبارت زیر املای چند واژه نادرست است؟

به خاطر ملاحت، حُجب، وفار و طمانینه. همگان منابعب وی بر تعلق و تزویر ترجیح داده و خلقت زمامداری بر قامتش برازنده دیدند .بی دغدغه الم حمایتش بر دوش گرفتند و ملجع وی را بر عناب لنیمان دیدند.

1.یک                      2.دو                                      3.سه                                   4.جهارشنبه

 

نام کتاب و نویسنده ی آن در کدام گزینه نادرست است؟

  1. آتش خاموش از جلال آل احمد
  2. سووشون از سیمین دانشور
  3. سالاری ها از بزرگ علوی
  4. مسالک المحسنین از عبدالرحیم طالبوف

 

معنی عبارت در کدام گزینه نادرست است؟

  1. این حرف، در بادی امر بی پایه به نظر می آمد: این حرف در آغاز امر بی اساس به نظر می رسید.
  2. منتظر رسیدن تموز : و پای کوبی دبکه در موقع درو هستیم : منتظر آمدن تیر ماه و جشن در هنگام برداشت محصول هستیم.
  3. بر سبیل تلطف جوابش بارداد و آن شخص مسلم نداشت: با حوصله به او پاسخ داد و آن شخص توجهی نکرد.
  4. .از او آن صفت نمی آید و از من این صورت می آید : اوبر طبق سرشت خود عمل می کند و از من این کار بر می آید.

 

نمونه سوالات دانشگاه افسری ارتش درس عربی

«لا تحسب نحن نسنطیع ان نصل الی المجد بدون صبر و جهد! فلنجنهد للوصول!  »عیّن الافعال المجزومه

  1. تحسب – تجتهد                         2) نستطیع – نصل                        3)نحسب – نصل                         4)نستطیع –نجتهد

 

عیّن الصحیح فی ما اشیر الیه بخطّ «لن تنالواحتی تُنفقوا ممّا تُحبون»

1)مجزوم-منصوب- منصوب                   2)مجزوم-مرفوع-منوب                     3)مرفوع-منصوب- مجزوم               4)منصوب-منصوب-مرفوع

 

عیّن «من »یمکن ان یکون جازمه

  1. من کان الذی دعاک الی اعمال حسنه ؟
  2. شاهدت من ساعد المساکین و الفقراء فی حفل
  3. من اجتهد فیِ انتصار المسلمین ینصره الله!
  4. اِنّ العاقل من یعتمد علی الاَّعمال لا علی الاَّقوال.

 

عیّن الخطاّ فی المضارع المجزوم.

  1. اِن تجتهدن فی اعمالکن ننجحن
  2. انتم لم تجتهد و فی اعمالکم.
  3. الکسلام لم ینجحان فی الحیاه .
  4. لاَّساعد اُخاک فی مشاکله

 

سوالات گزینش دانشگاه افسری ارتش شامل سوالات عقیدتی سیاسی و مذهبی می باشد.

 

نمونه سوالات دانشگاه افسری ارتش درس معارف اسلامی

 

درک و فهم انسان از حقیقت هستی و چایگاه انسان در نظام آفرینش ، بیانگر ………………. او است و علی (ع) در این رابطه می فرماید : «خدا رحمت کند انسانی را که بداند از کجا آمده ، در کجا قرار دارد، و به کجا رهسپار می شود.

1.مقام خلفه الهی                               2. ارزش                      3. حکمت                                 4.رحمت

 

مفهوم ایاب ربر، ناظر بر کدام یک از وعده های الهی در انسان است؟ «دوست نزدیک تر از من به من است و ین محب تر که من از وی دورم «چه کنم با که توان گفت که او در کنار ن و من مهجورم »

1)سرشت خدا آشنا                            2)وجدان اخلاقی            3)گرایش به نیکی و زیبایی          4)قوه تفکر و تعمل

 

کدام یک نادرست است؟ شیطان …………….

)سوگند باد کرده فرزندان آدم را فریب دهد.                                    2)کارش وسوسه کردن و دادن وعده های دروغین است.                            3)کارش زیباو لذت بخش نشان دادن گناه است.                             4)عامل گمراه کننده است و خود را پست تر از آدمیان می داند

 

انسانی که ………………. و خودش را فرا گرفته است. وقتی که مرگ را پایان بداند ……………….

1)سرشت خدا آشنا همین زندگی چند روزه برایش بی ارزش می شود؟             

2)سرشت خدا آشنا قدم در راهی می گذارد که روز به روز از اضطرابش کم می شود؟ 

3)میل به جاودانگی همین زندگی چند روزه برایش بی ارزش می شود.

4)میل به جاودانگی قدم در راه هایی می گذارد که روز به روز از اضطرابش کم می شود

 

شناخت قوانین حاکم بر زندگی انسان ها موجب ……………. می گرددو هموار شدن راه رسیدن به کمال نتیجه ………….. می باشد.

1)بهره مندی از طبیعت تنظیم رابطه ی انسان با جهان خلقت

2)تنظیم رابطه انسان با جهان خلقت بهره مندی از طبیعت

3)بهره مندی از طبیعت بهره مندی از طبیعت

4)تنظیم رابطه انسان با جهان خلقت تنظیم رابطه انسان با جهان خلقت

 

آیه ی شریفه (فاخذناهم بما کانوا یکسبون) بیانگر کدام یک از سنت های الهی است و باکدام عبارت قرآنی تناسب مفهومی دارد؟

1)تفاوت در پاداش و کیفر (و املی لهم ان کبدی متین)

2)تفاوت در پاداش و کیفر (فسیروا فی الارض فانظروا کیف کان عاقیه المکذبین)

3)تاثیر نیکی با بدی در سرنوشت (و املی لهم ان کبدی متین)

4)تاثیر نیکی یا بدی در سرنوشت (فسیروا فی الارض فانظروا کیف کان عاقیه المکذبین)

 

کدام گزینه، زمینه ساز شکوفایی اختیار است و اولین گام برای رسیدن به آن ، در کدام گزینه آمده است؟

1)مسئولیت پذیری و انجام عهد و پیمان های اجتماعی-اعتقاد به خداوندی حکیم، عادل و قادر

2)درک صحیح نظام حاکم بر جهان خلقت- اعتقاد به خداوندی حکیم، عادل و قادر

3)مسئولیت پذیری و انجام عهد و پیمان های اجتماعی- اعتقاد به این قانون مندی و نظم جهان

4)درک نظام صحیح نظام حاکم بر جهان خلقت –اعتقاد به این این قانون مندی و نظم جهان

 

نمونه سوالات دانشگاه افسری ارتش درس زبان انگلیسی

The article is about the different ………… of Turkish spoking in all parts of our country , Iran

varieties                       2)mechanisms                                 3)reflections                    4)occasions

 

some teacher have got a kind of powrful …………….. over their students specially destructive ones .

influence                       2)muscle                                          3)support                                 4)brain

 

The techer ……… on my stying in the lboratory, he wanted a new experiment to be done

thanked                                       2) insisted                                      3)succeeded                                          4)evaluated

 

when thebrain tumour was taken away, professor brown checked on the patient …………. to commenton the operation result

1)efficiently                                      2) firmly                                         3) personally                                          4)mainly

 

some managers believe that a nice work place , positively influence employee productivity, in thisway,employee effectiveness is ……….. .1)enhanced                                   2)emphasized                                 3)evaluated                                           4)expressed

-The little child was overcome with ………….. and suddenly started to cry

expression                                     2)emotion                                    3)extinction                                             4)pollution

 

نمونه سوالات دانشگاه افسری ارتش ریاضی و فیزیک

هفت نقطه روی محیط دایره انتخاب کردیم ,چند مثلث از آنها می توان رسم کرد؟

  1. 35
  2. 42
  3. 56
  4. 210

قطر یک چشمه گسترده نور یا قطر جسم کدری که در مقابل آن قرار دارد یکسان است .اگر جسم کدر را به چشمه نور نزدیک کنیم ابعاد سایه ونیم سایه به ترتیب چه تغییری می کنند؟

کاهش می یابد , کاهش می یابد        2)افزایش می یابد,تغییر نمی کند                  3) افزایش می یابد,افزایش می یابد         4)تغییر نمی کند,افزایش می یابد

شی ء را در چند سانتی متری از یک آینه مقعر که شعاع آن  40سانتی متر است قرار دهیم تا تصویری مستقیم که طولش دو برابر شیء باشد تشکیل شود؟

  1. 5
  2. 10
  3. 15
  4. 20

توان عدسی چشمی یک دوربین نجومی50 دیوپتر وتوان عدسی شیء آن  10 دیوپتر است. اگر دوربین برای بی نهایت دور  تنظیم شده باسد و تصویر نیز در بی نهایت دور تشکیل شود ,در این صورت فاصله بین دو عدسی از یکدیگر چند سانتی متر است؟

  1. 5
  2. 8
  3. 12
  4. 20

راننده کامیونی با حذف مقداری بار ,25درصد جرم کل کامیون را کم کرده و همچنین 20درصد بر سرعت حرکت آن افزوده است .با این عمل انرزی جنبشی کامیون…………………درصد………………. می یابد؟

  1. 5، افزایش
  2. 5، کاهش
  3. 8، افزایش
  4. 8، افزایش

گازی با حجم ثابت در دمای 27 درجه سلسیوس دارای فشار برابر 3 جو است.فشار این گاز در دمای 127درجه سلسیوس چند جو است؟

  1. 3.5
  2. 4
  3. 4.5
  4. 5

پس از شرکت در آزمون حتما از سوالات گزینش دانشگاه افسری ارتش را به صورت دقیق اطلاع یابید.

 

منبع : کتاب های دانشگاه افسری ارتش  



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رشته های تحصیلی کاردانش

باید عرض کنیم که رشته های موجود در هنرستان ها در دو دسته کاردانش و فنی حرفه ای قرار می گیرند. هدف از ایجاد رشته های تحصیلی کاردانش و ترسیم آن در قالب نمودار رشته های کاردانش آموزش و تربیت نیروی انسانی کاردان و ماهر جهت به یادگیری در بازار است.

 

 از آن جایی که بحث انتخاب رشته از جمله مباحث با اهمیت برای دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم تحصیلی محسوب می شود در این نوشته قصد ارائه توصیحاتی در مورد رشته های تحصیلی کاردانش و رشته های جدید کاردانش را برای شما داریم. بعلاوه، بد نیست اگر در کنار معرفی رشته های کاردانش پردرآمدترین رشته های کاردانش را نیز برایتان مشخص کنیم.

 

 

جهت مشاوره انتخاب رشته از میان رشته های گروه کاردانش از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه ادامه تحصیل در رشته های تحصیلی کاردانش

کلیه دانش آموزان علاقمند به تحصیل در رشته های تحصیلی کاردانش بعد از گذراندن پایه نهم تحصیلی و در صورت داشتن شرایط ضروری می توانند اقدامات لازم را جهت ادامه تحصیل در رشته های کاردانش انجام دهند.

این افراد پس از گذراندن دوره دو ساله تحصیل در این دوره مؤفق به کسب مدرک دیپلم می شوند.

 

 

مزایای تحصیل در رشته های تحصیلی کاردانش چیست؟

تحصیل در انواع رشته های کاردانش با مزایای زیادی برای فرد متقاضی همراه است. از آن جایی که فرد در طول دوران دبیرستان و تحصیل در این قبیل از رشته ها می تواند تجربه آشنایی با مهارتی خاص را داشته باشد و البته مدرکی متناسب با این مهارت را نیز دریافت می کند می تواند از آن در هر جایی استفاده کند.

بعلاوه، فرد گواهی نامه کارورزی و گواهی مهارت شغلی را نیز با تحصیل در زیر شاخه های رشته کاردانش با چه مزایا و نقاط مثبتی برای داشن آموز همراه است.

 

 

چه تفاوتی بین کاردانش و فنی حرفه ای وجود دارد؟

شاید در مسیر انتخاب رشته این سؤال برای شما به عنوان دانش آموز مطرح شود که آیا تفاوتی بین رشته های تحصیلی کاردانش با رشته های فنی حرفه ای وجود دارد؟

در این بخش، باید عرض کنیم که بله. تفاوت هایی بین رشته های این دو گروه دیده می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

 نخستین تفاوت زیر شاخه های رشته کاردانش با رشته های فنی حرفه ای در رابطه با بازار کار آن است.

واقعیتش را بخواهید دانش آموختگان رشته های تحصیلی کاردانش در مقایسه با فارغ التحصیلان رشته های فنی حرفه ای زودتر وارد بازار کار می شوند.

این موضوع از آنروست که دانش آموزان گروه کاردانش مهارتی را به شکل عملی فرا می گیرند و بعد از دریافت مدرک دیپلم امکان اشتغال را دارند.

اما دانش آموزان گروه فنی حرفه ای با اخذ دیپلم و در پایان مقطع کاردانی در این رشته ها امکان ورود به بازار کار به عنوان تکنسین را دارند.

دومین تفاوت به تعداد دروس عملی مربوط می شود که در شاخه کاردانش بیشتر است.

 تفاوت دیگر و در واقع آخرین تفاوت بین رشته های تحصیلی کاردانش با رشته های فنی حرفه ای در مشکل تر بودن دروس فنی حرفه ای در قیاس با دروس زیر شاخه های رشته کاردانش است.

دروس شاخه کاردانش اکثراً درس های عملی هستند.

آیا زیرشاخه های رشته کاردانش را می شناسید؟

هدف اصلی از ایجاد و راه اندازی رشته کاردانش یاد دادن مهارت ها و فنونی به دانش آموزان علاقمند است که جهت تقویت پرورش و هدایت استعدادهای آنان انجام می شود.

زیر شاخه های رشته کاردانش در سه گروه هنر، خدمات و کشاورزی و صنعت قرار می گیرند. هر یک از زیر شاخه های رشته کاردانش خود چندین رشته تحصیلی را شامل می شوند.

در ادامه شماری از رشته های تحصیلی کاردانش گنجانده شده در هر کدام از این زیر شاخه ها را خدمت شما معرفی می کنیم.

 

 

رشته های موجود در شاخه کشاورزی و خدمات

فرآوری آبزیان و تولید کنسرو

دریانوردی صیادی

تولید فرآورده های گوشتی

بورس و اوراق بهادار

پرورش میوه های هسته دار

راهنمای گردشگری

مرغداری صنعتی

پرورش زنبور عسل و کرم ابریشم

حسابداری مالی

کشت و کار مکانیزه

پرورش پرندگان زینتی

هتلداری

هوانوردی

پرورش میگو

 

 

رشته های موجود در شاخه صنعت

الکترونیک صنعتی

تعمیر لوازم خانگی برقی

نساجی عمومی

جوشکاری گاز محافظ

نقشه کشی ساختمان

کابینت سازی چوبی

ماشین های الکتریکی

مبل سازی مدرن

آبکاری فلزات

مکانیک صنایع

اتوماسیون صنعتی

پلاستیک کار

 

 

رشته های تحصیلی کاردانش (زیر شاخه هنر)

طراحی و نقاشی فرش

نوازندگی ساز ایرانی

خاتم سازی

خیاطی لباس زنانه

معرفی کاشی

تولید محتوا و انیمیشن

گرافیک رایانه ای

عکاسی

دستیاری طراحی لباس

سفالگری

هنر آیینه کاری

منبت کاری

طراحی طلا و جواهر

ساز سازی ( سه تار و ساز ضربی)

 

 

پردرآمدترین رشته های کاردانش را می شناسید؟

از جمله سوالاتی که دانش آموزان و متقاضیان مایل به ادامه تحصیل در رشته های تحصیلی کاردانش به دنبال یافتن پاسخی مناسب برای آن هستند.

اطلاع از پردرآمدترین رشته های کاردانش دارید یا خیر؟ در صورت عدم اطلاع باید به صورت حدودی عرض کنیم که رشته هایی از جمله خیاطی، پرورش زنبور عسل، آموزش کابینت چوب، طراحی طلا و جواهر، گلیم بافی و غیره از جمله پردرآمدترین رشته های کاردانش محسوب می شوند.

منبع : زیر شاخه های رشته کاردانش



:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

خرید خدمت سربازی در سال 99

جریان نظام وظیفه و سربازی از جمله مواردی است که همواره ذهن پسران را در سن 18 سالگی به بعد به خود مشغول می کند. در واقع، کلیه آقایان جهت تحصیل در دانشگاه نیاز به تعیین وضعیت نظام وظیفه خود دارند. در این میان، برخی از افراد بنا به دلایلی به دنبال خرید خدمت سربازی خود هستند. اما در این میان سوالاتی نیز ممکن است به ذهن مشمولین نظام وظیفه خطور کند.

 

از جمله این سوالات می توان به این موضوع اشاره کرد که آیا امکان خرید خدمت سربازی در حال حاضر برای مشمولین وجود دارد یا این که فراخوانی در این مورد داده نشده است؟ در صورت امکان خرید خدمت سربازی قیمت خرید خدمت سربازی چقدر است؟ آیا امکان خرید و قسط بندی خدمت سربازان فراری نیز وجود دارد؟ مهلت خرید خدمت سربازی تا چه زمانی است؟

 

 

جهت مشاوره جهت خرید خدمت نظام وظیفه و اجرا یا عدم اجرای این طرح در سال پیش رو از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

آیا چیزی در مورد لغو خرید خدمت سربازی  شنیده اید؟

باید عرض کنیم که خرید سربازی در سال جاری یعنی سال 98 برای مشمولین و داوطلبان امکان پذیر نیست. در واقع، کلیه مشمولین تنها تا تاریخ سی ام فروردین 98 می توانستند جهت خرید سربازی اقدامات لازم را انجام دهند.

در نتیجه، در حال حاضر جریان خرید خدمت سربازان فراری و دیگر سربازان مشمول منتفی است. برای سال آینده یعنی سال 99 هم باید در انتظار تصمیم مسئولین مربوطه در این رابطه بود.

در رابطه با علت حذف خرید خدمت نظام وظیفه باید عرض کنیم که از نظر مسئولین امر خرید خدمت توسط بعضی از افراد نوعی بی عدالتی محسوب می شود و در واقع نوعی شانه خالی کردن از حضور در خدمت زیر پرچم به شمار می آید.

شرایط در نظر گرفته شده برای خرید خدمت سربازی چیست؟

همان طور که در بالا ذکر کردیم در حال حاضر امکان خرید سربازی برای هیچ مشمولی فراهم نیست.

 اما از آن جایی که امکان یا عدم امکان خرید سربازی در سال 99 هنوز مشخص نیست در این بخش اشاره ای به شرایط خدمت سربازی با توجه به شرایط تعیین شده در سال گذشته برای شما عزیزان داریم.

در سال گذشته، قیمت خرید خدمت سربازی برای مشمولین دارای مدارک مختلف تحصیلی از جمله افراد دارای مدرک دیپلم، کارشناسی، دکتری تخصصی و فوق لیسانس افزایش پیدا کرد. این افزایش هزینه 3 برابر نرخ قبلی بود.

مورد دیگر این که، افراد تحت پوشش کمیته امداد و همین طور سازمان بهزیستی جهت خرید خدمت از تخفیف 50 درصدی برخوردار بودند.

چگونه می توان برای خرید خدمت اقدام کرد؟

خرید سربازی طی مراحلی برای فرد مشمول انجام می گیرد. در ادامه به ذکر مراحل مختلف خرید سربازی برای مشمولان مختلف از جمله خرید خدمت سربازان فراری برای شما اشاره می کنیم.

. اولین گام برای خرید خدمت مراجعه فرد مشمول به دفاتر پلیس+10 یا همان دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی است. فرد در این زمان باید مدارک ضروری را نیز با خود همراه داشته باشد.

. دومین گام مطابقت مدارک تحویل داده شده به وسیله سازمان وظیفه عمومی شهرستان ها و فرستادن آن ها به معاونت وظیفه عمومی استان هاست.

سومین گام فرستادن پیامکی برای مشمولان خرید خدمت در رابطه با واریز هزینه جریمه است.

در چهارمین گام افراد دریافت کننده پیامک واریز وجه جریمه تا 5 روز برای مراجعه به دفتر پلیس+10 جهت واریز مبلغ جریمه زمان دارند.

در گام پنجم فرد باید فیش واریزی را تا 10 روز همراه با تعهدنامه محضری تحویل پلیس+10 دهد.

در گام ششم، بعد از تأیید و بررسی کلیه مدارک کارت هوشمند معافیت به نشانی متقاضی فرستاده می شود.

 

 

قیمت خرید خدمت سربازی و قسط بندی هزینه

با توجه به عدم امکان خرید سربازی در سال 98 نمی توان در مورد قیمت خرید خدمت سربازی در سال آینده نظری داد و همچنان باید منتظر بود.

از این رو تنها راه ممکن منتظر ماندن تا سال بعد و اعلام نظر قطعی مسئولین مربوطه است.

 

 

منبع : شرایط خرید خدمت سربازی



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ساده ترین راه معافیت سربازی در سال 99

با توجه به سختی های رفتن به خدمت نظام وظیفه اکثر قریب به اتفاق مشمولین در فکر یافتن ساده ترین راه معافیت سربازی  هستند. روشی مطمئن که به وسیله آن از شر خدمت سربازی راحت شوند و معافیت خدمت از خدمت سربازی خود را بگیرند. باید عرض کنیم که به طور صدرصدی و دقیق نمی توان رأی به یکی از شگردهای معافیت سربازی به عنوان ساده ترین راه معافیت سربازی در سال پیش رو داد.

 

در واقع با قرار گرفتن فرد در لیست مشمولین نظام وظیفه وی براساس مقررات و قوانین مشخص شده در دفترچه نظام وظیفه می تواند با استفاده از یکی از راه های معافیت از سربازی دوره دو ساله خدمت نظام وظیفه را نرود. دقت داشته باشید که پذیرش در هر کدام از راه های معافیت از سربازی شرایط خاص خود و همین طور آسانی و سختی مختص خود را دارد.

 

 

جهت مشاوره ساده ترین و بهترین راه برای گرفتن معافیت سربازی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

ساده ترین راه معافیت سربازی چیست؟ 

با توجه به شرایط هر فرد راه هایی را می توان به عنوان ساده ترین راه معافیت معرفی کرد. اما در مجموع می توان ساده ترین راه های معافیت از سربازی را در روش های زیر خلاصه کرد.

. معافیت کفالت سربازی

. معافیت موارد خاص سربازی

. معافیت تحصیلی سربازی

. معافیت پزشکی سربازی

 

 

ابهاماتی در رابطه با ساده ترین راه معافیت سربازی 

در رابطه با ساده ترین راه معافیت با توجه به شرایط فرد مشمول همواره ابهاماتی وجود دارد. در میان این ابهامات موجود می توان از نحوه انجام این کار، شرایط، مراحل و مدارک لازم برای گرفتن معافیت اشاره کرد. 

 

 

معافیت پزشکی نظام وظیفه

از معافیت پزشکی سربازی می توان به عنوان ساده ترین راه معاف شدن یاد کرد. هر فرد برای استفاده از این روش که شاید به عنوان ساده ترین راه معافیت سربازی در سال آینده نیز شناخته شود باید از شرایط خاصی برخوردار باشد.

افراد مبتلا به بیماری های عفونی، بیماری های غدد متوشحه و داخلی، مشکلات فک، دهان و دندان و بیماری مربوط به حوزه اعصاب و روان امکان دریافت معافیت پزشکی را دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با معافیت پزشکی خدمت نظام وظیفه که احتمالاً می تواند ساده ترین راه معافیت در نظر گرفته شود می توانید از کمک مشاوری خهبره در حوزه نظام وظیفه بهره بگیرید.

 

 

معافیت تحصیلی خدمت نظام وظیفه

از دیگر راه های معافیت از سربازی که شاید ساده ترین راه معافیت از سربازی نیز باشد معافیت تحصیلی است. معافیت تحصیلی خدمت نظام وظیفه تحت قوانینی به فرد تعلق می گیرد.

 اما این قوانین برای دانش آموزان، دانشجویان، طلاب حوزه علمیه و مشمولان خارج از کشور متفاوت است.

اگر به دنبال اطلاع و شناخت این قوانین و شرایط دریافت معافیت پزشکی هستید و یا نیاز به شناخت مدارک لازم برای گرفتن این معافیت دارید می توانید از مشاوری آگاه و خبره در این زمینه استفاده کنید.

معافیت موارد خاص خدمت نظام وظیفه

معافیت موارد خاص خدمت نظام وظیفه از دیگر شگردهای معافیت سربازی است که شاید با توجه به شرایط و وضعیت شماری از داوطلبان به عنوان ساده ترین راه معافیت در سال جاری شناخته شود.

افرادی می توانند از معافیت موارد خاص به عنوان یک روش معافیت از خدمت استفاده کنند که شرایط ویژه ای در خانواده خود داشته باشند و از ملاک ها و شرایط معافیت برخوردار باشند.

از میان موارد معافیت موارد خاص می توان به بخشیدگی سنی اشاره کرد که این قبیل از افراد با توجه به مدرک تحصیلی خود ( دامپزشکی و دکتری پزشکی، دکتری غیرپزشکی، کارشناسی ارشد، کارشناسی، فوق دیپلم، دیپلم و پایین تر از دیپلم در 5 دسته قرار می گیرند.

اما آیا از دیگر موارد معافیت موارد خاص به عنوان یکی از شگردهای معافیت سربازی اطلاع دارید؟ آیا با روند رسیدگی و دریافت این معافیت آشنایی دارید؟

 

 

 

معافیت کفالت از خدمت نظام وظیفه

معافیت کفالت را شاید بتوان ساده ترین راه معافیت سربازی در سال آینده در نظر گرفت. باید عرض کنیم که، معافیت کفالت خدمت موارد مختلفی را شامل می شود.

اخذ این نوع معافیت کفالت خدمت موارد مختلفی را شامل می شود. این موارد شامل معافیت کفالت جد، برادر، خواهر، مادر و پدر می شوند.

اخذ این نوع معافیت به تهیه مدارکی نیز نیازمند است که در زیر اشاره ای مختصر به آن ها می کنیم.

 

 

مدارک دریافت معافیت کفالت مادر

از جمله راه های معافیت از سربازی از طریق کفالت معافیت کفالت مادر است. گرفتن این معافیت با تهیه مدارکی از جانب فرد متقاضی همراه است.

از میان این مدارک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

. کپی شناسنامه کلیه خواهران و برادران فرد مشمول

. کپی شناسنانه پدر فرد مشمول دریافت معافیت ( البته در صورت مطلقه شدن مادر)

 

منبع : شگرد های معافیت سربازی



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نحوه جمع بندی دروس

با نزدیک شدن به ماه های آخر مانده به کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها اطلاع از نحوه جمع بندی دروس اهیمت بیشتری در مقایسه با قبل پیدا می کند. در واقع، داشتن برنامه جمع بندی دروس عمومی کنکور و دروس اختصاصی برای تمامی داوطلبان کنکوری کاملاً الزامی به نظر می رسد و نباید نسبت به آن بی تفاوت بود.

 

به بیان دیگر، در نظر گرفتن زمانی جهت جمع بندی و اطلاع از روش جمع بندی دروس دهم، یازدهم و دوازدهم کنکور دانشگاه ها امکان یادگیری مطالب بیشتر در زمان کم و بازدهی بالا را برای فرد فراهم می کند. پس ملاحظه می کنید که افرادی که از این فرصت استفاده می کنند می توانند نتیجه ای فوق العاده عالی را در کنکور کسب کنند.

 

 

جهت مشاوره شیوه جمع بندی دروس کنکور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

آیا از نحوه جمع بندی دروس مطلع هستید؟

نحوه جمع بندی دروس مختلف کنکور دو مرحله مختلف را شامل می شودو در زیر توضیحاتی راجع به نحوه جمع بندی دروس آن هم روشی مؤثر و کارا را به شما می دهیم.

. سنجش اطلاعات به کمک آزمون دادن

در این شیوه به عنوان یکی از روش های جمع بندی با شما دوستان داوطلب باید تایم خود را در قالب دوره هایی 2 یا حتی 3 رزوه تقسیم بندی کنید.

مراحل کار به این صورت است که شما در صبح اولین روز اقدام به دادن آزمون می کنید. فقط توجه داشته باشید که این آزمون باید آزمونی جامع باشدی و تمامی دروس را شامل شود.

توصیه می کنیم که سوالات آزمون های سراسری سال های گذشته را جهت آزمون دادن انتخاب کنید و حتی محیط و شرایط کنکور را تا حد امکان شبیه سازی بفرمایید.

 

 

ارزیابی و تحلیل آزمون های داده شده

بعد از شرکت در هر آزمون در فاصله زمانی 2 الی 3 روزه و داشتن استراحتی کوتاه به سراغ دفترچه سؤالات بروید و هر کدام از سوالات را تجزیه و تحلیل کرده و از زیر نگاه موشکافانه خود بگذرانید.

در این مرحله نحوه جمع بندی دروس بعد از بررسی دقیق سؤال به سؤال آزمون در دفترچه ای تمام مباحثی که مؤفق به پاسخگویی به آن ها نشده اید و یا پاسختان به سؤالات درست نبوده است را یادداشت بفرمایید.

حال اقدام به ریختن برنامه ریزی دقیق مطالعه تا آزمون بعدی کنید. به این صورت که برای هر کدام از دروس اقدام به تعیین الویتی مهم کنید و زمان کافی را برای جمع بندی دروس اختصاصی و عمومی اختصاص دهید.

دقت داشته باشید که برنامه ریزی جمع بندی تان کاملاً درست و دقیق باشد.

 

مزایای استفاده از روش جمع بندی دروس چیست؟

استفاده از روش جمع بندی دروس آن هم روشی صحیح و بی عیب و نقص که به قول معروف مو لای درزش نرود با مزایای بسیار خوبی برای داوطلب همراه است.

در ادامه به مزایای استفاده از روش جمع بندی دروس اشاره می کنیم.

 

 

مهارت آزمون دادن را تمرین می کنید

مطمئن باشید که تا زمان شرکت در آزمون های مشابه کنکور آن هم با همان شرایط و جو متوجه این موضوع که در پاسخ دادن به سؤال ها فقط اطلاعات و دانش تان کافی نیست و باید آشنایی کافی را با مهارت های آزمون دادن و استفاده از آن ها را داشته باشید.

حال چگونه می توان به این توانمندی ها دست پیدا کرد؟ تنها راه تجربه کردن و تمرین است. در روش هر سه روز یک بار به عنوان نحوه جمع بندی دروس شما این مهارت ها را یاد می گیرید.

 

 

عدم اتلاف وقت و رفع اشکالات مهم

در روش هر سه روز یک بار به عنوان نحوه جمع بندی دروس بخشی از اشکالات شما در دروس مختلف در هر بار آزمون دادن رفع می گردد.

دیگر این که، در هر بار شرکت در آزمون های جامع می توانید آمادگی خود را نیز بالاتر ببرید. بعلاوه، از آن جایی که، مباحثی که بلد هستید پاسخ درست می دهید دیگر نیازی به صرف وقت جهت مطالعه مجدد آن ها ندارید.

در نتیجه، در وقتتان صرفه جویی می شود.

 

 

مرور کلیه مباحث درسی

حتماً در جریان هستید که در یک آزمون استاندارد حداقل یکی سؤال از کلیه مباحث مطرح می شود. حتی اگر این طور هم نباشد شما در آزمون هایی که می دهید حداقل پاسخگوی یک سؤال از تمامی مباحث هستید.

بدین ترتیب، می توانید اطلاعات خود را در مباحث عمومی و اختصاصی تا حد زیادی مورد سنجش و ارزیابی قرار دهید.

 

 

روش جمع بندی دروس دهم و یازدهم چگونه است؟

آیا به نظر شما روش جمع بندی دروس دهم و یازدهم با سایر دروس متفاوت است؟ آیا شما با روش جمع بندی دروس دهم و یازدهم کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها آشنایی کافی را دارید؟

 

 

برنامه جمع بندی دروس عمومی کنکور

دروس عمومی کنکور به دلیل داشتن ضریب بالا از اهمیت فوق العاده ای در آزمون سراسری برخوردار هستند.

در نتیجه، اطلاع از نحوه جمع بندی دروس عمومی همچون دین و زندگی و ادبیات فارسی و داشتن برنامه جمع بندی دروس عمومی کنکور برای هر داوطلب در هر گروه آزمایشی ضروری به نظر  می رسد.

اگر از برنامه جمع بندی دروس عمومی کنکور اطلاعی ندارید و به دنبال آشنایی با آن هستید نگران نباشید.

نحوه جمع بندی دروس عمومی و برنامه ریزی برای آن ها را به مشاوران خبره تحصیلی بسپارید تا راهنمای خوبی برای شما جهت پیشرفت و رسیدن به رؤیاهایتان باشند.

 

 

چگونه دروس پایه را جمع بندی کنیم؟

دروس پایه همچون دروس عمومی و یا اختصاصی اهمیت بسیار زیادی در آزمون سراسری دارند. از این رو داشتن برنامه ای برای مرور آن ها و اطلاع از نحوه جمع بندی دروس پایه الزامی است.

حتماً می پرسید چگونه دروس پایه را جمع بندی کنیم. یافتن پاسخ این سؤال بسیار ساده است. کافی است گوشی تلفن را بردارید و با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

منبع : روش جمع بندی دروس یازدهم و دهم



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

مباحث آسان ریاضی در کنکور

درس ریاضی از جمله دروس استرس آور و مشکل برای بچه های پشت کنکوری محسوب می شود. درسی که شاید گاهی از ترس آن مؤفق به کسب درصدهای خوبی در آزمون های آزمایشی یا کنکور سراسری شده اید. اما آیا می دانید تنها با اطلاع از مباحث آسان ریاضی در کنکور می توانید به درصد نسبتاً خوبی در این درس مهم برسید؟

 

بله درست است. در صورت شناخت ساده ترین مباحث ریاضی کنکور ریاضی، مباحث ساده ریاضی کنکور تجربی و یا مباحث آسان ریاضی کنکور انسانی و تنها با خواندن چند فصل از کتاب های ریاضی می توانید درصد معقولی را کسب کنید. باید عرض کنیم که حتی در صورت زدن نیمی از سوالات تستی ریاضی و گرفتن درصدی همچون 40 یا  50 می توانید به آرزوی خود یعنی قبولی در دانشگاهی عالی در انواع رشته ها امیدوار باشید.

 

 

جهت نحوه پاسخگویی به سؤالات درس ریاضی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

پس ملاحظه می کنید که آشنایی با مباحث آسان ریاضی کنکور ریاضی و یا تجربی تا چه اندازه می تواند به شما کمک کند. البته بهتر است به ترتیب خواندن مباحث ریاضی کنکور هم توجه کنید و در صورت یادگیری کامل یک مبحث به سراغ مبحث بعدی بروید.

 

 

مباحث آسان ریاضی در کنکور کدامند؟

همان طور که می دانیم درس ریاضی به عنوان درسی تخصصی در هر سه گروه آزمایشی تجربی، انسانی و ریاضی گنجانده شده است. درسی که همواره جزء دروس با اهمیت و رتبه آور شناخته می شود.

 

در واقع، به علت عدم توانایی شمار زیادی از داوطلبان کنکور به گرفتن درصد بالایی در درس ریاضی در صورت گرفتن درصد بالایی در آن می توانید از تعداد زیادی از آن ها جلو بزنید.

اگر شما هم به دنبال کسب درصدی معقول و مناسب در درس ریاضی هستید در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد مباحث آسان ریاضی در کنکور با شما صحبتی داشته باشیم.

آیا می دانید مباحث آسان ریاضی در کنکور علوم تجربی کدام ها هستند؟

آشنایی با مباحث آسان ریاضی در کنکور علوم تجربی و پاسخگویی به 40 یا 50 درصد از سؤالات می تواند موجب پشت سر گذاشتن رقبای زیاد و در نتیجه کسب رتبه بهتری در کنکور شود.

در ادامه شما را با مباحث ساده ریاضی در کنکور تجربی آشنا می کنیم.

 

 

. مبحث دنباله و تصاعد

مبحث دنباله و تصاعد را می توان از جمله مباحث آسان ریاضی در کنکور تجربی دانست. از آن جایی که، این مبحث رابطه و پیوستگی با دیگر مباحث این درس ندارد امکان مطالعه آن به صورت مستقل برایتان وجود دارد.

دقت داشته باشید که از مباحث مجموع جمله های دنباله هندسی و حسابی و مطالب مربوط به جمله عمومی تست های زیادی را کار کنید.

 

 

. بخش آمار ریاضی آزمون سراسری

از دیگر مباحث آسان ریاضی در کنکور علوم تجربی مبحث آمار است. به طور معمول از این بخش دو سؤال در آزمون سراسری تجربی دیده می شو.د. البته یکی از سؤالات از دیگری آسان تر است.

به علت ارتباط نه چندان زیاد آمار با دیگر فصول ریاضی امکان مطالعه مستقل آن را دارید. یادتان باشد که بر روی دو مبحث زاویه ها و نمودار دایره ای تسلط داشته باشید و آن ها را خوب یاد بگیرید.

از آن جایی که اکثر اوقات تست ترکیبی از مباحث فراوانی مطلق، نسبی و نمودار دایره ای طرح می شود با یادگیری کامل آن ها می توانید به راحتی از عهده پاسخگویی به این مباحث ساده ریاضی کنکور تجربی بربیایید.

 

 

. مبحث لگاریتم ریاضی تجربی

مبحث لگاریتم را می توان یکی دیگر از مباحث آسان ریاضی در کنکور گروه تجربی دانست. در واقع، تعداد تست های مطرح شده از این مبحث در طول سال های اخیر کم بوده و با کمی تست زنی و تمرین می توان از عهده پاسخگویی به سؤالات مبحث لگاریتم برآمد.

 

 

مبحث ماتریس در کنکور تجربی

مبحث ماتریس یکی دیگر از مباحث راحت ریاضی در کنکور به شمار می آید. مبحثی که تقریباً هر ساله از آن سؤال طرح می شود.

مبحث ماتریس به عنوان یکی از مباجث ساده ریاضی کنکور تجربی حتی در مقایسه با سایر مباحث ساده تر هم هست و ارتباطی هم بین آن و دیگر فصول و مباحث وجود ندارد. در نتیجه امکان مستقل خواندن آن را دارید.

 

مباحث آسان ریاضی کنکور ریاضی

در بالا شماری از مباحث آسان ریاضی در کنکور علوم تجربی را خدمت شما عزیزان برشمردیم و در مورد آن ها توضیحاتی را ارائه دادیم. 

 

آیا مباحث آسان ریاضی کنکور انسانی را می شناسید؟

درس ریاضی برای داوطلبان انسانی نیز اهمیت زیادی دارد و داوطلبان هر ساله در زدن درصد خوبی در این درس با سایر داوطلبان گروه آزمایشی انسانی رقابت می کنند.

شما دوست عزیز جهت اخذ درصدی منطقی و معقول در این درس مهم تخصصی می توانید به میزان زیادی به کاهش رتبه خود کمک کنید.

حال این امر چگونه میسر است؟ ساده است با شناخت و مطالعه دقیق و کامل مباحث آسان ریاضی کنکور انسانی می توانید به این مهم دست پیدا کنید.

 

 

منابع مورد استفاده برای یادگیری مباحث ریاضی، تجربی و انسانی

در صورتی که به دنبال یادگیری مباحث آسان ریاضی در کنکور هستید و متأسفانه پایه چندان خوبی هم در این درس ندارید مطالعه درس نامه ها، کتب کمک آموزشی و استفاده از DVD های آموزشی می تواند در این زمینه کمک بزرگی به شما عزیزان کند. پس از تهیه موارد مذکور غافل نشوید.

 

منبع : مباحث آسان ریاضی در کنکور



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رشته آموزش ابتدایی چگونه است؟

رشته آموزش ابتدایی به عنوان یکی از رشته های محبوب در بین رشته های گروه آزمایشی علوم انسانی شناخته می شود. اما سوالی که ممکن است برای افراد مایل به تحصیل در این رشته دانشگاهی مطرح شود این است که رشته آموزش ابتدایی چگونه است؟ اصلاً آیا رشته آموزش ابتدایی خوبه؟

 

حتی برخی از داوطلبان در جستجوی اطلاع از بازار کار رشته آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد و سراسری نیز هستند. در هر صورت آینده شغلی و درآمد رشته آموزش ابتدایی برای متقاضیان انتخاب این رشته بسیار مهم است و باید در مورد شرایط و نحوه استخدام با مدرک آموزش ابتدایی نیز اطلاعاتی را بدست آورند.

 

در این نوشته از سایت ایران تحصیل با ارائه توضیحاتی در مورد این رشته تحصیلی و پاسخ به این سؤال یعنی رشته آموزش ابتدایی چگونه است در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

 

جهت مشاوره انتخاب رشته آموزش ابتدایی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

تعریف رشته آموزش ابتدایی چگونه است؟

هدف اساسی از ایجاد رشته تحصیلی آموزش ابتدایی تربیت و آموزش معلمان و مربیانی در حوزه تدریس است. معلمانی باتجربه که با داشتن آگاهی کامل از روش های تدریس و آموزش در مدارس و دیگر مراکز آموزشی به کار گرفته می شوند.

حرفه تدریس از جهت سروکار داشتن معلم با دانش آموزانی با توان یادگیری متفاوت، استعداد، رفتار و فرهنگ مختلف همواره به عنوان یکی از مشکل ترین مشاغل در جامعه مطرح می شود.

 

 

درآمد و بازار کار رشته آموزش ابتدایی چگونه است؟

در مورد بازار کار رشته آموزش ابتدایی در دانشگاه آزاد و سراسری باید عرض کنیم که کلیه دانش آموختگان رشته آموزش ابتدایی امکان اشتغال به کار به عنوان آموزگار در انواع مدرسه های غیرانتفاعی و مدارس دولتی را دارند.

بعلاوه، تدریس در انواع مراکز آموزشی و تدریس خصوصی نیز از دیگر فرصت های شغلی است که در اختیار فارغ التحصیلان رشته آموزش ابتدایی گذاشته شده است.

البته علاوه بر شغل تدریس فرد دانش آموخته این رشته در صورت داشتن سابقه کاری و به دست آوردن تجربه امکان استخدام با مدرک آموزش ابتدایی به عنوان مدیر و یا معاون مدارس را نیز دارند.

اگر بخواهید بدانید که درآمد رشته آموزش ابتدایی باید عرض کنیم که معلمان مشغول به تدریس در مدارس غیرانتفاعی و دولتی حقوق متفاوتی را دریافت می کنند.

شماری از معلمانی که در کنار کادر مدرسه برنامه تدریس خصوصی را نیز دارند درآمد متفاوتی با توجه به سطح تخصصی و دانش خود را دارند.

البته اگر بپرسید که درآمد رشته آموزش ابتدایی حاصل از برگزاری کلاس های خصوصی در رشته آموزش ابتدایی چگونه است؟ باید عرض کنیم که این درآمد با توجه به شمار شاگردان و هر ساعت تدریس متفاوت است.

اما در مجموع اگر به دنبال یافتن پاسخی برای پرسش درآمد و بازار کار رشته آموزش ابتدایی چگونه است هستید باید عرض کنیم که درآمد دانش آموختگان این رشته تحصیلی با توجه به عواملی همچون نوع شرکت، تخصص و تجربه اشخاص، سابقه کاری و محل اقامت وی متفاوت است.

 

 

 

رشته آموزش ابتدایی خوبه؟

در پاسخ به این سؤال یعنی رشته آموزش ابتدایی خوبه؟ باید عرض کنیم که، بله این رشته از جمله بهترین ها بین دانش آموختگان و دانش آموزان رشته علوم انسانی است.

اما موضوع مهم در اینجا این است که یک معلم باید کارهایی از جمله ایجاد و حفظ آرامش در کلاس درس، تدریس و به وجود آوردن ارتباطی دوستانه و نزدیک با هر کدام از دانش آموزان را انجام دهد بدین ترتیب مجبور به تحمل استرس زیادی است.

از این رو، یک فرد مایل به تحصیل و اشتغال در حوزه رشته آموزش ابتدایی باید توانمندی های لازم را در این زمینه ها داشته باشند.

 

 

در مورد ادامه تحصیل در رشته آموزش ابتدایی چه می دانید؟

اگر بخواهید بدانید که شرایط و وضعیت ادامه تحصیل در رشته آموزش ابتدایی چگونه است؟ باید خدمتتان عرض کنیم که متقاضیان ادامه تحصیل در رشته آموزش ابتدایی امکان تحصیل در این رشته تا مقطع دکتری را در مراکز مختلف دانشگاهی دارند.

 

 

توانمندی های دانش آموخته رشته آموزش ابتدایی

اگر بخواهید بدانید که توانمندی های دانش آموخته رشته آموزش ابتدایی چگونه است؟ باید عرض کنیم که، فرد مایل به تحصیل و اشتغال در این رشته دانشگاهی لزوماً باید از فن بیان خوبی برخوردار باشد تا بدین وسیله مطالب را به بهترین شکل ممکن به دانش آموزان یاد دهد.

بعلاوه، شخص باید توانایی بالایی در پردازش اطلاعات درک و گوش کردن را داشته باشد. به جز موارد گفته شده داشتن سرعت مناسب و تن صدای خوب نیز از دیگر توانایی های لازم برای تحصیل در این رشته دانشگاهی به حساب می آید.

 

 

آیا از لیست دانشگاه های پذیرنده رشته آموزش ابتدایی اطلاع دارید؟

باید عرض کنیم که رشته آموزش ابتدایی در انواع دانشگاه های آزاد و سراسری خدمت علاقمندان ارائه می شود. در این بخش، با ذکر شماری از دانشگاه های سراسری و آزاد ارائه دهنده رشته آموزش ابتدایی در خدمت شما هستیم.

 

 

دانشگاه های سراسری پذیرنده رشته آموزش ابتدایی

در این قسمت، لیست شماری از دانشگاه های فرهنگیان پذیرنده رشته آموزش ابتدایی خدمتتان ذکر می شود.

 

 

دانشگاه های پذیرنده رشته آموزش ابتدایی (فرهنگیان)

پردیس علامه امینی تبریز

پردیس شهید رجایی ارومیه ( محل تحصیل مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) سلماس

پردیس فاطمه الزهرا (س)- تبریز

پردیس علامه طباطبایی ارومیه

پردیس بنت الهدی صدر اردبیل

پردیس علامه طباطبایی اردبیل

 

 

دانشگاه های آزاد پذیرنده رشته آموزش ابتدایی

در اینجا با ذکر شماری از دانشگاه های آزاد پذیرنده رشته آموزش ابتدایی در مقطع کاردانی در خدمت شما هستیم. جهت اطلاع از لیست کامل دانشگاه های آزاد ارائه دهنده این رشته با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

دانشگاه های پذیرنده آزاد رشته آموزش ابتدایی

استان اردبیل- واحد اردبیل

استان آذربایجان غربی- مرکز قره ضیاالدین

استان آذربایجان غربی- واحد خوی

استان آذربایجان غربی- واحد بوکان

استان آذربایجان شرقی- واحد مرند

استان آذربایجان شرقی- واحد سراب

استان آذربایجان شرقی- واحد شبستر

استان آذربایجان شرقی-مرکز خسروشهر

استان آذربایجان شرقی-واحد تبریز

استان آذربایجان شرقی-واحد بناب

منبع : درآمد رشته آموزش ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رشته های دانشگاه غیرانتفاعی 99

لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی 99 خدمت داوطلبان و متقاضیان ادامه تحصیل در این دانشگاه شناخته شده اعلام شد. رشته های این دانشگاه به دو صورت رشته های باکنکور غیرانتفاعی و همین طور رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی برای داوطلب در مراکز مختلف این موسسه آموزش عالی ارائه می شود. 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 99

رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه ارائه می شود و زمینه تحصیل را در هر دو نیمسال برای داوطلبان فراهم می سازد :

گروه ریاضی

 

مهندسی نقشه برداری

مهندسی ایمنی صنعتی

علوم و مهندسی باغبانی

مهندسی خط و سازه های ریلی

مهندسی مواد و متالورژی

 

معماری داخلی

مهندسی شیمی

مهندسی ساخت و تولید

مهندسی فضای سبز

علوم و مهندسی خاک

 

مهندسی کامپیوتر

مهندسی برق

مهندسی صنایع

مهندسی معماری

مهندسی عمران

 

علوم کامپیوتر

مهندسی پزشکی

مهندسی مکانیک

مهندسی هوافضا

مهندسی انرژی

 

کاردانی فنی عمران

مدیریت بیمه

کاردانی حسابداری

کاردانی شهرسازی

کاردانی امور زراعی وباغی

 

کاردانی فنی برق

مدیریت بازرگانی

کاردانی مدیریت بازرگانی

کاردانی حقوق قضایی

کاردانی تولید و بهره برداری ازگیاهان دارویی و معطر

 

کاردانی معماری

علوم و مهندسی باغبانی

کاردانی مدیریت صنعتی

کاردانی اقتصاد کار و بهره وری

کاردانی بیمه

 

کاردانی نقشه برداری

شیمی کاربردی

کاردانی مخابرات

کاردانی اشتغال

کاردانی امور زراعی وباغی

 

مدیریت امور گمرکی

شیمی محض

کاردانی آمار

کاردانی بهینه سازی مصرف انرژی

علم اطلاعات و دانش شناسی

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی – گروه آزمایشی علوم تجربی

کارشناسی

علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)

زیست شناسی جانوری

زیست شناسی دریا

زیست شناسی سلولی و مولکولی

زیست فناوری

شیمی کاربردی

شیمی محض

علوم و مهندسی محیط زیست

گیاه پزشکی

میکروبیولوژی

اقتصاد کشاورزی

علوم و مهندسی باغبانی

مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی

مهندسی فضای سبز

علوم و مهندسی آب

مهندسی صنایع مبلمان

علوم و مهندسی جنگل

علوم و مهندسی شیلات

علوم و مهندسی خاک

بهداشت مواد غذایی

                 

 

جهت نحوه پاسخگویی به سؤالات درس ریاضی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

شهریه ثابت و متغیر دانشگاه غیرانتفاعی چقدر است؟

ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی 99   »    بر اساس اطلاعیه وزارت علوم تحقیقات و فناوری میزان، شهریه ثابت و متغیر دانشگاه های غیر دولتی و غیر انتفاعی به شرح زیر است:

میزان شهریه ثابت دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی در دوره‌های مجازی (گروه علوم انسانی) 2 میلیون و 500 هزار ریال می باشد.
میزان شهریه ثابت دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی در دوره‌های مجازی( گروه علوم انسانی) سایر گروه‌‌های آموزشی : 3 میلیون و 500 هزار ریال
میزان شهریه ثابت دانشگاه‌ غیر انتفاعی (گروه فنی و مهندسی) : 4 میلیون و 125 هزار ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی عمومی گروه علوم انسانی : 176،250 ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی پایه (نظری )گروه علوم انسانی 264،375 ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی اصلی و تخصصی (نظری) گروه علوم انسانی: 279،063 ریال
میزان شهریه دروس عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی برای هر ساعت اجرا در هفته (به ریال) گروه علوم انسانی 220،313 ریال
میزان شهریه هر واحد پروژه و کارورزی در صورت وجود در برنامه آموزشی گروه علوم انسانی : 734،375 ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی عمومی سایر گروه‌های آموزشی 250،176 ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی پایه (نظری) سایر گروه‌های آموزشی 264،375 ریال
میزان شهریه متغیر برای هر واحد درسی پایه اصلی و تخصصی (نظری) سایر گروه‌های آموزشی 323،125 ریال
میزان شهریه دروس عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی برای هر ساعت اجرا در هفته (به ریال) سایر گروه‌های آموزشی 264،375 ریال
میزان شهریه هر واحد پروژه و کارورزی در صورت وجود در برنامه آموزشی سایر گروه‌های آموزشی :734،375 ریال

منبع : رشته های  بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

امریه سربازی وزارت نیرو 99

وزارت نیرو طی اقدامی به جذب سرباز امریه بر طبق امریه سربازی وزارت نیرو 99 می کند. براساس اطلاعیه پذیرش امریه وزارت نیرو افراد مشمول می توانند در صورت داشتن شرایط امریه سربازی وزارت نیرو اقدامات لازم را جهت پذیرش انجام دهند. توجه داشته باشید که، هر فرد مشمول باید در سایت امریه سربازی وزارت نیرو و به شکل اینترنتی و غیرحضوری ثبت نام خود را جهت پذیرش انجام دهند.

  

 

جهت اطلاع از شرایط در نظر گرفته شده برای امریه وزارت نیرو از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

شرایط اختصاصی دریافت امریه وزارت نیرو

کلیه مشمولان براساس اطلاعیه پذیرش امریه وزارت نیرو باید در صورت داشتن شرایط و ضوابطی خاص اقدام به ثبت نام در سایت امریه سربازی وزارت نیرو کنند.

در ادامه این شرایط اختصاصی جذب نیروی امریه در وزارت نیرو را خدمتتان عرض می کنیم. از جمله شرایط تعیین شده برای دریافت این امریه می توان به داشتن معدل حداقل 15 و حتی بالاتر و برخورداری از امتیاز بالاتر در صورت ساکن بودن در استان پذیرنده نیرو اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات کامل در مورد شرایط اختصاصی ثبت نام برای دریافت امریه وزارت نیرو می توانید از کمک مشاوری خبره و کاردان در این زمینه خاص و حساس استفاده کنید.

 

 

شرایط عمومی دریافت امریه وزارت نیرو

به جز شرایط اختصاصی شماری از شرایط عمومی نیز جهت اخذ این امریه در نظر گرفته شده است. از جمله این شرایط عمومی می توان از معافیت از رزم، متأهل بودن و جزء بستگان و اقوام درجه یک خانواده های آزادگان، جانبازان و شهداء اشاره کرد.

اگر مایل به کسب اطلاعات کاملی در رابطه با شرایط عمومی دریافت این امریه هستید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا از لیست رشته های مورد نیاز برای امریه وزارت نیرو مطلع هستید؟

با توجه به جذب نیرو در امریه سربازی وزارت نیرو با هدف اصلی تأمین نیروهای انسانی کاردان و متخصص پذیرش افراد از بین فارغ التحصیلان انواع رشته های تحصیلی انجام می شود.

آیا از لیست رشته های مورد نیاز حهت جذب در امریه وزارت نیرو مطلع هستید؟ در صورت عدم اطلاع از لیست این رشته ها از کمک مشاور خود در این زمینه بهره بگیرید.

 

 

نحوه ثبت نام در امریه وزارت نیرو چگونه است؟

ثبت نام در امریه وزارت نیرو در سایت امریه سربازی وزرات نیرو انجام می گیرد. اما آیا نام این سایت را می دانید؟ آیا می دانید به چه صورت می توان برای ثبت نام در سامانه اعلام شده اقدام کرد؟

اگر می خواهید با نحوه ثبت نام در امریه این وزارت خانه آشنا شوید تماس با مشاوران ایران تحصیل را فراموش نکنید.

 

 

چه مدارکی جهت ثبت نام در امریه سربازی وزارت نیرو لازم است؟

ثبت نام در امریه سربازی وزارت نیرو مستلزم تهیه مدارکی نیز هست. در ادامه شماری از این مدارک مورد نیاز را خدمت شما عزیزان برمی شماریم.

. ارائه کپی مدرک تحصیلی که در آن معدل شما درج شده باشد.

کپی کلیه صفحه های شناسنامه فرد مشمول

. ارائه تصویری از برگه اعزام به خدمت

. تحویل دو قطعه عکس در اندازه 4×3

تحویل مدارک عائله مندی اشخاص تحت تکفل فرد متقاضی تحویل مدارک عائله مندی اشخاص تحت تکفل فرد متقاضی (منظور کپی صفحه های شناسنامه و کپی کارت ملی است)

 

منبع : اطلاعیه پذیرش امریه وزارت نیرو



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رتبه قبولی رشته پرستاری

 

رشته پرستاری به عنوان یکی از رشته های محبوب گروه آزمایشی علوم تجربی هر ساله افرادی را از گروه علوم تجربی جذب می کند. کلیه داوطلبان و متقاضیان ادامه تحصیل در این رشته جهت گرفتن بهترین نتیجه از کنکور خود در زمان اعلام نتایج از طریق انتشار کارنامه ها باید از رتبه قبولی رشته پرستاری و تراز قبولی در رشته پرستاری اطلاع داشته باشند.

اطلاع از رتبه آخرین نفر قبولی در رشته پرستاری می تواند به این قبیل از افراد و داوطلبان در داشتن برنامه ریزی بی نقص و دقیق در کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی کمک کند. بررسی کارنامه قبولی در رشته پرستاری می تواند فرد را از حداقل رتبه و همین طور درصدهای لازم جهت پذیرش در رشته پرستاری آگاه سازد.

جهت اطلاع از نحوه و شرایط ثبت نام در رشته پرستاری از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 )تماس از استان تهران(

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل چرا بررسی رتبه قبولی رشته پرستاری مهم است؟

سازمان سنجش در هر سال تحصیلی به وسیله انتشار دفترچه ثبت نام گروه تجربی اطلاعاتی را در مورد دروس مورد نیاز برای قبولی در گروه تجربی و همین طور ضرایب آن ها را در اختیار تمامی داوطلبان می گذارد.

در نتیجه، تمامی متقاضیان ورود به دانشگاه می توانند تصمیمی به مراتب آگاهانه و دقیق برای برنامه ریزی مطالعاتی خود در طول دوران یک ساله تا کنکور داشته باشند.

فرد مایل به ادامه تحصیل در رشته پرستاری با اطلاع دقیق از منایع مطالعاتی جهت قبولی و پذیرش و سرفصل های هر یک از دروس اختصاصی و عمومی اقدام به انتخاب منابع و کتب مختلف کمک آموزشی جهت قبولی در رشته پرستاری می کند.

پس از انتخاب منابع نوبت به تهیه برنامه ریزی منطقی و درست جهت قبولی در رشته پرستاری انواع دانشگاه ها می رسد.

کلیه افراد شرکت کننده در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی و بالاخص افراد مایل به قبولی در رشته پرستاری باید به وسیله کارنامه های منتشر شده از داوطلبان سال های قبل از رتبه قبولی رشته پرستاری مطلع شوند.

این کارنامه ها با داشتن محتوایی شامل درصدهای انوداع دروس اختصاصی و البته عمومی، رتبه قبولی رشته پرستاری و مورد دیگر یعنی تراز قبولی در رشته پرستاری داوطلب اطلاعات کاربردی و بسیار مهمی را در اختیار داوطلب قرار می دهند.

 

تحلیل و ارزیابی رتبه قبولی رشته پرستاری

در ادامه این مقاله با ارائه رتبه قبولی رشته پرستاری از طریق تحلیل تراز قبولی در رشته پرستاری در خدمت شما داوطلبان عزیز هستیم.

کارنامه قبولی در رشته پرستاری

در این بخش از متن پیش رو در رابطه با رتبه قبولی رشته پرستاری سعی در جمع آوری و ذکر کارنامه قبولی در رشته پرستاری در خدمتتان هستیم.

با تحلیل کارنامه قبولی در رشته پرستاری و همین طور بررسی رتبه آخرین نفر قبولی در رشته پرستاری می توانید به داشتن انتخاب رشته ای بهتر و منطقی تر امید داشته باشید.

جهت کسب اطلاعاتی دقیق تر در مورد کارنامه قبولی در رشته پرستاری می توانید از راهنمایی های مشاوران ایران تحصیل استفاده کنید.

 

 

کارنامه قبولی در رشته پرستاری

 

رتبه ها

دانشگاه

محل اقامت

شیمی

فیزیک

زیست شناسی

ریاضیات

زمین شناسی

زبان خارجی

دین و زندگی

زبان عربی

ادبیات فارسی

12000

دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر (محل تحصیل مجتمع آموزش عالی سلامت چابهار)

 

 

 

چابهار

69

 

40

 

 

36

`12

2

2

26

37

26

11000

دانشگاه علوم پزشکی زابل

زابل

56

26

48

34

2

37

43

35

41

10300

دانشگاه علوم پزشکی شوشتر

شوشتر

46

25

63

35

8

6

58

38

47

10000

دانشگاه علوم پزشکی اسفراین

اسفراین

42/03

22

64

22

3

48

88

46

35

 

 

کارنامه قبولی در رشته پرستاری (سهمیه منطقه 2)

رتبه  ها

دانشگاه

محل اقامت

شیمی

فیزیک

زیست شناسی

ریاضیات

زمین شناسی

زبان خارجی

دین و زندگی

زبان عربی

ادبیات فارسی

22000

دانشگاه علوم پزشکی بم

چابهار

69

40

36

12

2

2

26

37

26

20000

دانشگاه علوم پزشکی کرمان (محل تحصیل دانشکده پرستاری)

زرند

28

12

68

16

3

14

78

34

59

19700

دانشگاه علوم پزشکی  بندرعباس (محل تحصیل بندرلنگه)

بندرلنگه

38

33

49

17

3

3

87

34

46

 

 

کارنامه قبولی در رشته پرستاری (سهمیه منطقه3 )

رتبه ها

دانشگاه

محل اقامت

شیمی

فیزیک

زیست شناسی

ریاضیات

زمین شناسی

زبان خارجی

دین و زندگی

زبان عربی

ادبیات فارسی

23500

دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس

 

 

بندر عباس

24

12

37

29

3

8

83

20

38

17000

دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر (محل تحصیل مجتمع آموزش عالی سلامت چابهار

چابهار

33

4

47

28

3

36

60

46

33

15500

دانشگاه علوم پزشکی زابل

زابل

20

33

65

4

3

15

92

14

44

 

 

آیا دانشگاه های پذیرنده رشته پرستاری را می شناسید؟

درست است که اطلاع از رتبه قبولی رشته پرستاری و تحلیل کارنامه قبولی در رشته پرستاری می تواند جهت قبولی بسیار ضروری و مفید باشد اما در این میان شناخت دانشگاه های پذیرنده پرستاری و همین طور ظرفیت پذیرش آن ها نیز می تواند برای فرد ضروری به نظر برسد.

زیرا این گونه و با شناخت مراکز آموزش عالی و ظرفیت پذیرش آن ها در کنار اطلاع از رتبه قبولی رشته پرستاری و بالاخص رتبه آخرین نفر قبولی در رشته پرستاری فرد می تواند برنامه ریزی بهتری جهت قبولی در دانشگاهی بهتر در رشته پرستاری داشته باشد.

 

 

مشاور چه کمکی می تواند در اطلاع از رتبه و تراز قبولی پرستاری داشته باشد؟

اگر می خواهید از رتبه قبولی رشته پرستاری مطلع شوید باید عرض کنیم که بهترین کسی که می تواند در این زمینه شما را یاری کند و بهترین و کامل ترین اطلاعات را در اختیارتان قرار دهد همان مشاور شماست.

کسی که تجربه و دانش زیادی در رابطه با مسائل مربوط به کنکور و در مجموع حوزه تحصیلی دارد و مسلماً هرگز اطلاع نادرستی را به شما نمی دهد.

در نتیجه، توصیه شدید ما این است که از کمک مشاوری آگاه برای شناخت و اطلاع از رتبه قبولی رشته پرستاری، تراز داوطلبان در سال های گذشته و مواردی از این دست غافل نشوید.

مطمئن باشید انجام این کار ضرر که ندارد هیچ سراسر فایده برای شما دوست عزیز داوطلب است.

 منبع : تراز قبولی رشته پرستاری

 



:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان و پاسخنامه 1400-99

دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99

 

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 شاید یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزانی باشد که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان را دارند با توجه به محدودیت ظرفیت مدارس تیزهوشان و متفاوت بودن سوالات آزمون تیزهوشان با سوالاتی که دانش آموزان تا امروز با آن سر و کار داشته اند متفاوت بوده است پس لازم است که دانش آموزان حتما قبل از شرکت در آزمون تیزهوشان جهت دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان هفتم و دهم اقدام کنند و آشنایی لازم با سوالات آزمون سمپاد را بدست آورند.

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 هفتم و دهم صرفا جهت آشنایی دانش آموزان با نحوه طراحی سوالات آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم و همچنین بالا بردن تسلط دانش آموزان است لذا دانش آموزان محترم و اولیای گرامی می توانند جهت دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان با مرکز سمپاد ایران تحصیل تماس حاصل نموده و ضمن دریافت سوالات آزمون تیزهوشان از مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان نیز بهره مند گردند.

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان در چند نسخه کامل و جامع گردآوری شده از آزمون های تیزهوشان هفتم و دهم چند دوره گذشته است که دانش آموزان گرامی می توانند جهت دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان – اطلاع از شرایط مدارس تیزهوشان – معرفی بهترین کتاب ها برای قبولی تیزهوشان و دریافت منابع آزمون تیزهوشان با شماره های مذکور تماس بگیرند 

 

دانش آموزان گرامی در صورتی که نسبت به نمونه سوالات آزمون تیزهوشان و نیز کارنامه خود اعتراض دارید و قصد ثبت اعتراض خود را دارید، می توانید این کار را به مشاوران مرکز ایران تحصیل بسپارید. ما اعتراض شما را به راحتی و در زمان کوتاه ثبت خواهیم کرد.

 شماره  9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران)  پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

نحوه طراحی نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99 هفتم و دهم

 

پیرو محتویات دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان سوالات تیزهوشان دو نوع سوال وجود دارد : سوالات استعداد تحلیلی و سوالات استعداد تحصیلی

منابع سوالات استعداد تحصیلی تنها کتاب های درسی می باشد اما منابع سوالات استعداد تحلیلی طبق ذهنیت طراحان سوال است و این به معنای مفهومی بودن این سوالات است و دانش آموزانی که مباحث کتب درسی را به خوبی درک کرده باشند می توانند از پس این سولات برآیند.

جهت دانلود سوالات آزمون تیزهوشان 96-1400 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید تا نمونه سوالات آزمون تیزهوشان را در اختیارتان قرار دهند.

دانش آموزان و والدین گرامی به اطلاع شما می رسانیم که هر داوطلبی که در آزمون تیزهوشان شرکت می کند در صورتی که در جلسه آزمون با مشاهده سوالات آزمون و نیز بعد از انتشار نمونه سوالات آزمون تیزهوشان نسبت به برخی نمونه سوالات آزمون تیزهوشان اعتراضی داشته باشد، می تواند در زمان مشخصی که از سوی سازمان سمپاد تعیین می گردد نسبت به اعتراض به نمونه سوالات آزمون تیزهوشان اقدام نماید و درخواست اعتراض خود را بصورت کتبی در قسمت مربوطه در سایت وارد نماید تا مورد رسیدگی قرار بگیرد.

این نکته را مد نظر داشته باشید که هر اعتراضی به سوالات آزمون تیزهوشان مورد قبول واقع نمی شود. تنها زمانی می توانید به سوالات آزمون تیزهوشان اعتراض کنید که مطمئنا و حتما سوالی از آزمون جزء مفاهیم و مباحث کتاب درسی نباشد. تنها زمانی می توانید به پاسخنامه کلیدی آزمون تیزهوشان اعتراض نمایید که مطمئن شوید که پاسخ یک سوال در پاسخنامه کلیدی، اشتباه باشد.

 

نحوه اعتراض به سوالات آزمون تیزهوشان 1400-99

 

شما دانش آموزان عزیز در صورت اعتراض به کارنامه و سطح سوالات آزمون تیزهوشان ، در موارد زیر می توانید به اعتراض اقدام نمایید.

1- اگر به کارنامه خود دسترسی پیدا کردید و ملاحظه نمودید که تعداد پاسخ های درست – غلط و نزده در کارنامه مطابق با تصویر پاسخ برگ نباشد.

2- اگر ملاحظه کردید که نمره کل شما در آزمون اشتباه محاسبه شده است.

3- اگر سوالی جزء مفاهیم و مباحث کتب درسی نیست.

4- اگر پاسخ یکی از سوالات در پاسخنامه اشتباه باشد.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم را در ارتباط با نحوه طراخی نمونه سوالات تیزهوشان پایه هفتم و دهم و نحوه اعتراض به سوالات تیزهوشان ارائه دهیم و پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز جهت دریافت راهنمایی های بیشتر میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.

منبع : دانلود نمونه سوالات تیزهوشان دهم

 



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رشته های بدون کنکور براساس سوابق تحصیلی سراسری 99

لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه سراسری منتشر شدلذا داوطلبان گرامی که قصد ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه های دولتی را دارند می توانند از امروز 1 دی ماه 99 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه سراسری

 

اگر قصد ادامه تحصیل در رشته های بدون کنکور را دارید ، لازم است از شرایط ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون (براساس سوابق تحصیلی) آگاهی یابید. شرایط ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه سراسری به شرح ذیل می باشد:

  • داشتن مدرک دیپلم برای داوطلبان الزامی می باشد.
  • داوطلبان جهت شرکت در رشته های مذکور باید گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی (در صورت تحصیل در نظام قدیم آموزشی) خود را دریافت نموده باشند.
  • داوطلبان دارای دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش نظام قدیم ، چنانچه مدرک پیش دانشگاهی نداشته باشند ، باید دارای مدرک کاردانی باشند.
  • وضعیت نظام وظیفه آقایان باید مشخص شود.

سازمان سنجش اطلاعیه ای مبنی بر پذیرش 85 درصد از رشته های دانشگاه سراسری براساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور منتشر نموده است که داوطلبان می توانند در صورت داشتن شرایط لازم در دو نوبت بهمن 98 و مهر 99 نسبت به انتخاب ، کد رشته های مورد علاقه خود بدون شرکت در کنکور سراسری اقدام کنند. زمان ثبت نام برای نوبت بهمن 98 از تاریخ 29 دی آغاز و تا 10 بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت. همچنین داوطلبان می بایست بعد از اعلام فراخوان و انتخاب کد رشته های مورد نظر ، مدارک مورد نیاز خود را با رعایت قوانین و مقررات مربوطه (سهمیه ، مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی) به دانشگاه و یا موسسات مورد نظر ارسال نموده و بعد از بررسی های لازم توسط شورای آموزش عالی ، نتایج آن منتشر می گردد. 

 

لیست رشته های بدون کنکور گروه علوم ریاضی و فنی

آمار – ادیان و عرفان – اقتصاد – اقتصاد کشاورزی – اقیانوس شناسی – باستان شناسی – ترویج و آموزش کشاورزی پایدار – جغرافیا – ریاضیات و کاربردها – زبان و ادبیات عربی – زمین شناسی – زیست شناسی جانوری – زیست شناسی دریا – زیست شناسی گیاهی – شیمی کاربردی – شیمی محض – علوم دامی – علوم قرآن و حدیث – علوم کامپیوتر – علوم مهندسی – علوم ورزشی – علوم و مهندسی آب – علوم و مهندسی باغبانی – علوم و مهندسی جنگل – علوم و مهندسی خاک – علوم و مهندسی شیلات – علوم و مهنندسی صنایع غذایی (کشاورزی) – علوم و مهندسی محیط زیست – فیزیک – فیزیک مهندسی – مدیریت صنعتی – مهندسی اپتیک و لیزر – مهندسی انرژی – مهندسی ایمنی و بازرسی فنی – مهندسی برق – مهنسدی تولید و ژنتیک گیاهی – مهندسی شیمی – مهندسی صنایع ه مهندسی صنایع چوب و فراورده های سلولوزی – مهندسی صنایع غذایی – مهندسی صنایع مبلمان – مهندسی طبیعت – مهندسی عمران – مهندسی فضای سبز – مهندسی کامپیوتر – مهندسی ماشین های صنایع غذایی – مهندسی معدن – مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی – مهندسی مکانیک بیوسیستم (کشاورزی) – مهندسی مواد و متالوژی – هتلداری – کاردانی فنی خط و ابنیه – کاردانی ارتباطات و فناوری اطلاعات – کاردانی تکنولوژی تولیدات گیاهی – کاردانی تکنولوژی ماشین های کشاورزی – کاردانی تکنولوژی مرتع و آبخیزداری – کرادانی تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر – کاردانی تولید و فراوری خرما – کاردانی شیمی آزمایشگاهی – کاردانی علوم ورزشی – کاردانی فنی برق – کاردانی فنی جوشکاری – کاردانی فنی صنایع – کاردانی فنی معدن – کرادانی فنی مکانیک – کاردانی معماری – کاردانی نقشه برداری – کاردانی هتلداری

لیست رشته های بدون کنکور گروه علوم تجربی

آمار – ادیان و عرفان – اقتصاد – اقتصاد کشاورزی – اقیانوس شناسی – باستان شناسی – ترویج و آموزش کشاورزی پایدار – جغرافیا – ریاضیات و کاربردها – زبان و ادبیات عربی – زمین شناسی – زیست شناسی جانوری – زیست شناسی دریا – ریست شناسی سلولی و مولکولی – زیست شناسی گیاهی – شیمی کاربردی – شیمی محض – علوم دامی – علوم قرآن و حدیث – علوم کامپیوتر – علوم مهندسی – علوم ورزشی – علوم و مهندسی آب – علوم و مهندسی باغبانی – علوم و مهندسی جنگل – علوم و مهندسی خاک – علوم و مهندسی شیلات – علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی) – علوم و مهندسی محیط زیست – فیزیک – فیزیک مهندسی – گیاه پزشکی – مدیریت صنعتی – مهندسی اپتیک و لیزر – مهندسی انرژی – مهندسی برق – مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولوزی – مهندسی صنایع مبلمان – مهندسی طبیعت – مهندسی عمران – مهندسی فضای سبز – مهندسی کامپیوتر – مهندسی ماشین های صنایع غذایی – مهندسی معدن – مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی – مهندسی مکانیک بیوسیستم (کشاورزی) – مهندسی مواد و متالوژی – هتلداری – کاردانی فنی خط و ابنیه – کاردانی ارتباطات و فناوری اطلاعات – کاردانی بهداشت عمومی – کاردانی بهداشت محیط – کاردانی تکنولوژی تولیدات گیاهی – کاردانی تکنولوژی ماشین های کشاورزی – کاردانی تکنولوژی مرتع و آبخیز داری – کاردانی تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر – کاردانی تولید و فرآوری خرما – کاردانی شیمی آزمایشگاهی – کاردانی علوم آزمایشگاهی – کاردانی علوم ورزشی – کاردانی فنی برق – کاردانی فنی جوشکاری – کاردانی فنی صنایع – کاردانیفنی عمران – کاردانی فنی معدن – کاردانی فنی مکانیک – ‌ کاردانی معماری – کاردانی نقشه برداری – کاردانی هتلداری – کاردانی هوشبری

جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه و اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری 1400-99  از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره های زیر تماس بگیرید

 تماس با شماره 9099072952 از کل کشور 

 تماس با شماره 9092305587 از استان تهران

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

لیست رشته های بدون کنکور گروه علوم انسانی

ادیان و عرفان – اقتصاد – باستان شناسی – جغرافیا – زبان شناسی – زبان و ادبیات عربی – علوم قرآن و حدیث – علوم ورزشی – فقه شافعی – مدیریت صنعتی – هتلداری – کاردانی علوم ورزشی – کاردانی هتلداری

لیست رشته های بدون کنکور گروه هنر

باستان شناسی – صنایع دستی – فرش – مرمت آثار تاریخی – مرمت بناهای تاریخی – هنر اسلامی – هنرهای صناعی

لیست رشته های بدون کنکور زبان های خارجی

آموزش زبان انگلیسی – زبان روسی – زبان و ادبیات اردو – زبان و ادبیت ارمنی – زبان و ادبیات انگلیسی – زبان و ادبیات فرانسه – مترجمی زبان انگلیسی

خلاصه مطلب :

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با رشته های بدون آزمون دانشگاه دولتی 99 ، نحوه محاسبه معدل برای پذیرش در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی و لیست جدید رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری و شرایط پذیرش رشته های بر اساس سوابق تحصیلی مطالب مفیدی را به شما عزیزان ارائه نماییم. برای دریافت راهنمایی و مشاوره با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

منبع : رشته های بدون کنکور 99 سازمان سنجش



:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری

داوطلبانی که مایل به شرکت در کنکور سراسری هستند مسلماً به دریافت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری نیاز دارند. در این مقاله از سایت ایران تحصیل مشاوره تحصیلی کنکور سراسری به شکل های مختلفی همچون مشاوره تحصیلی تلفنی ، مشاوره آنلاین برنامه ریزی درسی ، مشاوره تحصیلی رایگان برای کنکور ، مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور مورد بررسی قرار می گیرد.

نحوه صحیح مطالعه در دوران کنکور

برای قبولی در کنکور حتی از حاشیه ها و پاورقی های کتاب هم نباید غافل شوید. برای مطالعه کنکور از دروس مورد علاقه خود شروع کنید تا با انرژی و انگیزه بیشتر طبق برنامه ریزی خود پیش بروید و همیشه سعی کنید یک درس اختصاصی و عمومی را به صورت یکی در میان بخوانید.

زمان پیشنهادی برای مطالعه‌ی هر درس اختصاصی 2 الی 2 ساعت و نیم و برای درس عمومی 1 الی 1 ساعت و نیم است. توصیه می کنیم درس‌های سخت و مشابه را در یک روز مطالعه نکنید. سعی کنید بعد از هر درس سنگین یک درس آسان را انتخاب کرده و مطالعه کنید تا مطالب را خوب بخاطر بسپارید.

برای هر یک ساعت مطالعه 10 الی 15 دقیقه به خودتان استراحت دهید و برای تسلط بر هر مبحث درس اختصاصی بلافاصله بعد از مطالعه‌ آن و برای هر درس عمومی 24 ساعت بعد از مطالعه ، تست بزنید. ضمن اینکه از یادداشت‌ برداری و نکته‌ برداری هر مطلب و مرور آخر شب نیز غافل نشوید. همیشه 1 روز یا نصفه روز (مثل جمعه) را برای جبران عقب ماندگی و مرور درس ها در نظر بگیرید. اگر این کار را انجام دهید هم در طول هفته استرس بسیار کمتری دارید و هم به خوبی درس های عقب افتاده را جبران می کنید.

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی کنکور سراسری – مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

منابع کمک آموزشی دروس اختصاصی کنکور تجربی 

  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس زیست شناسی : گاج نقره ای – نشر الگو هاشمی – کتاب ژنتیک تخته سیاه – زیست گیاهی تخته سیاه – خیلی سبز
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس فیزیک : نشر الگو – گاج نقره ای – کتاب آبی قلم چی
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس شیمی : گاج نقره ای – مبتکران – خیلی سبز
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس ریاضی : تخته سیاه – آبی قلم چی – مهر و ماه
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس هندسه 1 : نشر الگو – گاج سفید – گاج نقره ای – انتشارات فار
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس هندسه 2 : گاج نقره ای – نشر الگو – تخته سیاه
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس هندسه تحلیلی : هندسه تحلیلی نشر الگو – گاج
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس دیفرانسیل : انتشارات تخته سیاه – گاج سفید
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس ریاضی پایه و حسابان : نشر الگو – گاج سفید – خیلی سبز – ریاضیات انتشارات تخته سیاه تالیف محمد مهربان
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس جبر و احتمال و ریاضیات گسسته : گاج سفید – نشر الگو – انتشارات فار تالیف عطا صادقی – خوشخوان
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس آمار : گاج سفید
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس فیزیک : کتاب تست انتشارات نشر الگو – گاج نقره ای
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس شیمی : مبتکران – خیلی سبز

منابع کمک آموزشی دروس اختصاصی کنکور ریاضی

خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی هایی درباره مشاوره تحصیلی کنکور سراسری  ارائه دادیم . لذا متقاضیان عزیز جهت دریافت راهنمایی های بیشتر میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.

 منبع : برنامه ریزی تلفنی کنکور  



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری

داوطلبانی که مایل به شرکت در کنکور سراسری هستند مسلماً به دریافت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری نیاز دارند. در این مقاله از سایت ایران تحصیل مشاوره تحصیلی کنکور سراسری به شکل های مختلفی همچون مشاوره تحصیلی تلفنی ، مشاوره آنلاین برنامه ریزی درسی ، مشاوره تحصیلی رایگان برای کنکور ، مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور مورد بررسی قرار می گیرد.

نحوه صحیح مطالعه در دوران کنکور

برای قبولی در کنکور حتی از حاشیه ها و پاورقی های کتاب هم نباید غافل شوید. برای مطالعه کنکور از دروس مورد علاقه خود شروع کنید تا با انرژی و انگیزه بیشتر طبق برنامه ریزی خود پیش بروید و همیشه سعی کنید یک درس اختصاصی و عمومی را به صورت یکی در میان بخوانید.

زمان پیشنهادی برای مطالعه‌ی هر درس اختصاصی 2 الی 2 ساعت و نیم و برای درس عمومی 1 الی 1 ساعت و نیم است. توصیه می کنیم درس‌های سخت و مشابه را در یک روز مطالعه نکنید. سعی کنید بعد از هر درس سنگین یک درس آسان را انتخاب کرده و مطالعه کنید تا مطالب را خوب بخاطر بسپارید.

برای هر یک ساعت مطالعه 10 الی 15 دقیقه به خودتان استراحت دهید و برای تسلط بر هر مبحث درس اختصاصی بلافاصله بعد از مطالعه‌ آن و برای هر درس عمومی 24 ساعت بعد از مطالعه ، تست بزنید. ضمن اینکه از یادداشت‌ برداری و نکته‌ برداری هر مطلب و مرور آخر شب نیز غافل نشوید. همیشه 1 روز یا نصفه روز (مثل جمعه) را برای جبران عقب ماندگی و مرور درس ها در نظر بگیرید. اگر این کار را انجام دهید هم در طول هفته استرس بسیار کمتری دارید و هم به خوبی درس های عقب افتاده را جبران می کنید.

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی کنکور سراسری – مشاوره تحصیلی آنلاین کنکور با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

منابع کمک آموزشی دروس اختصاصی کنکور تجربی 

  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس زیست شناسی : گاج نقره ای – نشر الگو هاشمی – کتاب ژنتیک تخته سیاه – زیست گیاهی تخته سیاه – خیلی سبز
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس فیزیک : نشر الگو – گاج نقره ای – کتاب آبی قلم چی
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس شیمی : گاج نقره ای – مبتکران – خیلی سبز
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس ریاضی : تخته سیاه – آبی قلم چی – مهر و ماه
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس هندسه 1 : نشر الگو – گاج سفید – گاج نقره ای – انتشارات فار
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس هندسه 2 : گاج نقره ای – نشر الگو – تخته سیاه
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس هندسه تحلیلی : هندسه تحلیلی نشر الگو – گاج
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس دیفرانسیل : انتشارات تخته سیاه – گاج سفید
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس ریاضی پایه و حسابان : نشر الگو – گاج سفید – خیلی سبز – ریاضیات انتشارات تخته سیاه تالیف محمد مهربان
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس جبر و احتمال و ریاضیات گسسته : گاج سفید – نشر الگو – انتشارات فار تالیف عطا صادقی – خوشخوان
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس آمار : گاج سفید
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس فیزیک : کتاب تست انتشارات نشر الگو – گاج نقره ای
  • منابع کمک آموزشی مناسب برای درس شیمی : مبتکران – خیلی سبز

منابع کمک آموزشی دروس اختصاصی کنکور ریاضی

خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی هایی درباره مشاوره تحصیلی کنکور سراسری  ارائه دادیم . لذا متقاضیان عزیز جهت دریافت راهنمایی های بیشتر میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.

 منبع : برنامه ریزی تلفنی کنکور  



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور 99-1400

ثبت‌نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور 99 در خارج از کشور از جمله ثبت نام های پرمتقاضی برای کنکورتجربی می باشد.شرایط فیزیوتراپی بدون کنکور شرایط خاصی را ممکن است دارا باشد. درسایت ایران تحصیل در مورد رشته فیزیوتراپی برای شما مطالب متنوعی را قرار داده‌ایم و مشاورین ما سعی در کمک به شما برای بالا بردن اطلاعات و همچنین کمک در موفقیت این مسیر داشته‌اند. ثبت‌نام رشته های بدون کنکور تجربی در زمان مقرر هرساله انجام می‌شود.

جهت آموزش و مشاوره ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در خارج از کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در خارج از کشور

اگرقصد ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور 99-1400 را دارید، بهتراست به خواندن چند خط در اینترنت و دانستن چند کلمه در مورد این رشته اکتفا نکنید و تلاش خود را درجهت کسب اطلاعات بیشتر در این موردانجام دهید. این اطلاعات را می‌توانید از مشاورین ما کسب نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هرساعت که شما مایل به تماس باشید، آماده خدمت‌رسانی به شما می‌باشند. هرساله شرایط پذیرش کنکور نسبت به سال قبل تغییر می کند و برای کسب اطلاع از این تغییرات بهتراست قبلا از ثبت‌نام  و انتخاب رشته، با چشم‌باز و آگاهی کامل از این تغییرات اقدام به ثبت‌نام نمایید. یک مشاور آگاه می‌تواند به شما اطلاعات زیادی در مورد ثبت‌نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور و شرایط فیزیوتراپی بدون آزمون و رتبه لازم برای قبولی در رشته فیزیوتراپی ارائه دهد. قطعاً دانشگاه‌های زیادی هستند که شما می‌توانید پذیرفته شوید. اما نکته مهم در اینجا،چگونگی شرایط همچنین دانشگاه و اهدافی که شما قصدرسیدن به آن رادارید می‌باشد.

 

ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در کدام دانشگاه ؟

گرایش داوطلبان کنکور به رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در سال‌های اخیر بسیار افزایش‌یافته است. این افزایش موجب علاقه‌مندی و بالا رفتن داوطلبان در این رشته شده است. ثبت‌نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور برای بسیاری از داوطلبانی که اطلاعی از کنکور و این رشته نداشته باشند،اندکی گیج شوند و یا اینکه دچار استرس شوند که چطور می‌توانند از شرایط فیزیوتراپی بدون آزمون آگاهی یابند؟ قبولبی در رشته فیزیوتراپی در دانشگاه علمی کاربردی و رشته فیزیوتراپی بدون کنکور دانشگاه آزاد امکان پذیر نیست ما تیم بسیار قوی در زمینهٔ مشاوره کنکور برای خدمت‌رسانی به شما داریم. از زمان ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور تا پایان آن با شما همراه خواهیم بود. اگر قصد شرکت در رشته‌های بدون کنکور را دارید ، بهتراست با مشاورین مادر تماس باشید تا به شما درمورد تاثیر معدل، شرایط ثبت‌نام، رشته‌های انتخابی، دانشگاه‌های موردپذیرش، آگاهی و اطلاع کامل بدهیم. دانشگاه علمی کاربردی نیز همانند دانشگاه آزاد اقدام به ثبت‌نام در برخی از رشته‌های خود می‌نماید.

 

رشته‌های پیراپزشکی چه رشته هایی هستند؟

ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور آگاهی در این مورد که رشته‌های پیراپزشکی شامل رشته‌هایی می‌شود که به بیماران کمک می‌کنند تا سلامتی خود را حفظ نمایند و یا اینکه سلامتی خود را بازگردانند. فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف پیراپزشکی می‌توانند در بیمارستان‌های خصوصی،دولتی،کلینیک‌ها، تکنیسین آزمایشگاه ، تکنیسین رادیوگرافی، رادیولوژیست، فیزیوتراپیست، صحبت تراپیست، دیالیز تراپیست، تکنیسن اورژانس و … به کار مشغول شوند.پس بهتر است همین حالا با مشاورین ما برای کمک در جهت ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در خارج  و لیست رشته های تجربی بدون کنکور  تماس حاصل نمایید.

 

شرایط ادامه تحصیل در رشته فیزیوتراپی چگونه است؟

بعد از ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در کشور های خارجی زمانی که شما در رشته فیزیوتراپی پذیرفته می‌شوید،در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل خواهید شد.اما می‌توانید این تحصیلات خود را درمقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ادامه دهید. در دوره کارشناسی مانند پزشکی عمومی این رشته نیز گرایش خاصی ندارد. اما ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور در کارشناسی ارشد در رشته‌های فیزیولوژی ، علوم تشریح، آناتومی امکان ادامه تحصیل برای شما وجود خدهد داشت.اگر درموردگرایش های این رشته اطلاعات خاصی ندارید،بهتراست با مشاورین ما در تماس باشد تا به شما کمک کنند به اطلاعات جامع در مورد این رشته‌ها دست‌یابید. انتخاب رشته و آینده شغلی و بازرار کاردر هر رشته‌ای نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب آن خواهد داشت. پس بهتراست اگر می خواهید ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور شرکت کنید، از تمامی دروس و واحدهای رشته فیزیوتراپی آگاهی کامل یابید و سپس دست به انتخاب رشته بزنید.

 

بازار کار رشته فیزیوتراپی چگونه است؟

همان‌طور که خدمتتان عرض کردیم، فارغ‌التحصیلان رشته فیزیوتراپی در مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز بهداشت حلال احمر و …استخدام می‌شوند.خبر خوب درمورد رشته فیزیوتراپی این است که اکثر فارغ‌التحصیلان آن جذب بازار کار و استخدام می‌شوند. اگر می خواهید شما نیز وارد بازار کرا شوید و ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور کنید،بهتر است با مشاورین ما در تماس باشید.

رشته فیزیوتراپی می‌توان گفت بازار کاری خوبی دارد. اما نمی توانید ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور را انجام دهید و پس از آن به فکر شغل و آینده شغلی باشید. اینکه چگونه می‌توان در این رشته پذیرفته شد و دانشگاه های آزاد دارای رشته فیزیوتراپی کدامند چه‌ کارهایی و دروسی لازم است برای این رشته بیشتر مطالعه شود، از سوالاتی است که مشاورین ما پاسخ آن را به شما خواهند داد.مشاورین ما به صورت کامل به شما در مورد ثبت نام رشته فیزیوتراپی بدون کنکور توضیح خواهند داد.

منبع : آیا فیزیوتراپی بدون کنکور است ؟



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()