نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا + آموزش تصویری مراحل

 
 
ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا
 
 
 

ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا بسیار آسان است. به همین دلیل آن دسته از دانش‌آموزانی که برای اولین بار قصد دارند در سامانه سیدا ثبت‌نام کنند، نگران نباشند. آن‌ها در صورت لزوم علاوه بر یادگیری تصویری می‌توانند فیلم آموزشی ثبت‌نام در سامانه سیدا را دنبال کنند. معمولا ثبت‌نام میان پایه در سیدا بسیار آسان و به صورت اتوماتیک است. اما نحوه ثبت‌نام پیش دبستانی در سیدا و پایه‌های دهم و هفتم کمی زمان‌بر است. بنابراین دانش آموزان و معلمان محترم مدارس با دنبال کردن مقاله آموزشی مراحل ثبت‌نام دانش آموزان در سیدا به صورت تصویری آن را یاد بگیرند.

 

جهت دریافت مشاوره در مورد ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا، نحوه ثبت‌نام در سیدا، فیلم آموزشی ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه سیدا، ثبت‌نام میان پایه در sida.medu.ir، نحوه ثبت‌نام پیش دبستانی در سیدا، ثبت‌نام پایه هفتم در سیدا، مراحل ثبت‌نام دانش‌آموزان در سیدا، آموزش ثبت نام دانش آموزان در sida.medu.ir، چگونگی ثبت نام دانش آموزان در سیدا، تایید ثبت نام دانش آموزان در sida.medu.ir، ثبت نام دانش آموزان ابتدایی، ثبت نام دانش آموزان انتقالی، ثبت نام دانش آموزان اتباع، مراحل ثبت نام دانش آموزان پایه اول در سیدا، ثبت نام دانش آموزان جهشی، ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود در sida.medu.ir و روش ثبت نام دانش آموزان در سیدا با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9099072952 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

سامانه سیدا و کاربردهای آن

سامانه دانش‌آموزی سیدا (سامانه یکپارچه‌سازی دانش‌آموزان)، یکی از سامانه‌های جدیدی است که در سال‌های اخیر ایجاد شده است. آدرس این سامانه sida.medu.ir است که از بخش‌های زیادی جهت انجام امور تحصیلی دانش آموزان، مدیران و مسئولان مدارس ایجاد شده است. سامانه سیدا را وزارت آموزش و پرورش کشور برای یکسان سازی آموزش دانش‌آموزان و فرآیند کاری معلمان و مدیران راه‌اندازی کرده است. آن‌ها می‌توانند تمام امور خود را به صورت اینترنتی و بدون مراجعه به مدرسه انجام دهند. سامانه سیدا برای دریافت اطلاعات دانش‌آموزان از سامانه سناد استفاده می‌کند تا بتواند کارنامه، نمرات و ارزشیابی‌های نوبت اول دانش‌آموزان مدارس عادی، بزرگسالان و استثنایی را صادر کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

گرایش های رشته مدیریت 1400 +بهترین اولویت پولساز

 
گرایش های رشته مدیریت 1400 +بهترین اولویت پولساز
 
 

گرایش های رشته مدیریت، رشته مدیریت از سه گروه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی دانشجو می‌پذیرد و می توانید از طریق این رشته ها، وارد گرایش های رشته مدیریت شده و شروع به تحصیل کنید. این رشته شامل برنامه ریزی و رهبری و هدایت وهمچنین نظارت بر تلاش ها و فعالیت های افراد یک سازمان است. رشته مدیریت از رشته های شناور محسوب می شود.

جهت اطلاع از گرایش های رشته مدیریت 1400 +بهترین اولویت پولساز با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 اولویت بندی گرایش های مدیریت

گرایش های مالی، استراتژی و بازاریابی بسیار پرطرفدار هستند و نمی توان اولویت­ بندی دقیقی بین این سه بیان کرد اما تا حدودی می توان به اولویت بندی زیر اشاره کرد.

● مالی
● بازاریابی
● استراتژی
● منابع انسانی
● عملیات
● تکنولوژی
● اقتصاد مدیریت
● کارآفرینی
● سیستم­ های اطلاعاتی

اولویت گرایش ها از نظر بازار کار:

● بازرگانی
● صنعتی
● مالی
● فناوری اطلاعات
● دولتی
● کارآفرینی
● منابع انسانی
● تکنولوژی
● بحران
 
اولویت گرایش برای ادامه تحصیل:

● بازرگانی
● مالی
● فناوری اطلاعات
● صنعتی
● دولتی
●‌ کارآفرینی
● منابع انسانی
● تکنولوژی
● بحران

 

 

اولویت بندی گرایش های مدیریت از نظر بازار کار

توجه داشته باشید که تفاوت خاصی در بازار کار این گرایش ها وجود ندارد و برای همگی آن ها به طور یکسان استقبال وجود دارد اما در این میان 3 گرایش بازاریابی و استراتژی و مالی شناخته شده تر هستند. اولویت بندی می تواند به صورت زیر باشد:

1و2و3)  بازاریابی، استراتژی، مالی
۴) منابع انسانی
۵) عملیات
۶) تکنولوژی
۷) کارآفرینی
۸) مدیریت سیستم های اطلاعاتی
۹)  اقتصاد مدیریت

اولویت بندی گرایش های مدیریت از نظر ادامه تحصیل در خارج از کشور

سه گرایش مالی، بازاریابی و استراتژی همان گونه که در بالا اشاره شد، طرفداران بسیاری دارند. بنابراین بهتر است گرایش ها را از لحاظ سهولت فرآیند Apply برای خارج از کشور اولویت­ بندی کنیم.

۱) بازاریابی
۲) مالی
۳) استراتژی
۴) سایر گرایش­ ها به یک اندازه و راحت تر از سه گرایش بالا پذیرش دارند.

گرایش های رشته مدیریت

گرایش های رشته مدیریت در مقطع کارشناسی

رشته مدیریت در مقطع کارشناسی دارای چندین گرایش می باشد:
■ رشته مدیریت بازرگانی
■ رشته مدیریت مالی
■ رشته مدیریت صنعتی
■ رشته مدیریت دولتی
■ رشته مدیریت بیمه
■ رشته مدیریت کار آفرینی
■ رشته مدیریت منابع انسانی
■ رشته مدیریت امور گمرکی
■ رشته مدیریت جهانگردی
■ رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران 1401 + شرایط و رشته ها

 
ثبت نام ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران
 
 

داوطلبانی که قصد ثبت نام ارشد پردیس ارس دانشگاه تهران 1401 را دارند، می توانند از دو طریق شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و یا شیوه نامه مراحل نام نویسی کنند. گفتنی است که برخورداری از شرایط لازم برای قبولی در رشته های ارشد پردیس ارس الزامی است و از پذیرش متقاضیان فاقد شرایط ذکر شده در این مقاله ممانعت به عمل خواهد آمد. در ادامه خواهیم دید که چه زمانی و به چه نحوی می توان در کارشناسی ارشد دانشگاه بین المللی ارس تحصیل نمود.

داوطلبان گرامی همچنین می توانند برای کسب آگاهی از شرایط اختصاصی قبولی هر کدام از رشته های این دانشگاه، میزان شهریه، نحوه انتخاب رشته، موقعیت دانشگاه و … با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل نمایند.

 

 

اگر می خواهید با در مورد زمان و شرایط ثبت نام ارشد پردیس ارس در داخل یا خارج کشور، می توانید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

ثبت نام ارشد پردیس ارس به چه شیوه ایی امکانپذیر است؟

 

 

شرایط و رشته های ارشد پردیس ارس

 

پردیس بین المللی ارس که کار خود را از 1389 آغاز نمود، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد. این دانشگاه تا کنون توانسته است بیش از هزار دانشجو  در دوره کارشناسی و 180 دانشجو در دوره دکتری را نام ثبت نام کند.

در مورد روش ورود به کارشناسی ارشد دانشگاه بین المللی ارس باید بگوییم که این دانشگاه به دو طریق با آزمون و بدون آزمون دانشجو جذب می کند. در روش اول، متقاضیان می توانند همانند سایر داوطلبان در کنکور سراسری مقطع کارشناسی ارشد سازمان سنجش شرکت کرده و پس از اعلام نتایج، در صورت داشتن شرایط ارشد پردیس ارس ، از میان رشته ها و گرایش های مربوطه دست به انتخاب بزنند.

اما در روش دوم که به شیوه بدون کنکور می شود، این دانشگاه در زمان های خاصی فراخوانی را مبنی بر جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی می کند. در این اطلاعیه ها زمان، رشته های ارشد پردیس ارس و شرایط عمومی و اختصاصی ذکر می شود. در این روش، سوابق علمی و پژوهشی متقاضی مورد بررسی قرار گرفته و گذر از مصاحبه علمی نیز جهت تائید صلاحیت الزامی خواهد بود.

 

 

 

 

نحوه ثبت نام ارشد پردیس ارس تهران

ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه بین المللی ارس به صورت اینترنتی بوده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت این دانشگاه برای تکمیل فرایند نام نویسی اقدام کنند. برای این منظور لازم است مراحل زیر طی شود.

 

  • وارد کردن آدرس اینترنتی aras.ut.ac.ir

 

  • در صفحه اصلی، گزینه ” درخواست پذیرش دانشگاه تهران ” انتخاب نمایید.

 

  • بر روی لینک فعال ” پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه بین المللی ارس ( سال مورد نظر)- آزمون اختصاصی پردیس بین المللی ارس” کلیک کنید.

 

  • در صفحه بعد اطلاعات نمایش داده شده اعم از شناسه کاربری، گذرواژه را وارد کرده و سپس لینک ” ثبت موقت مشخصات داوطلب” را لمس نمایید.

 

  • چنانچه اطلاعات به درستی وارد شده باشند، با کلیک بر روی گزینه ثبت موقت مشخصات داوطلب، شماره پرونده/داوطلب در بالای صفحه نشان داده خواهد شد. دقت داشته باشید که برای ادامه مراحل بعدی، داشتن شناسه کاربری، گذرواژه و شماره داوطلبی ضروری است. از این رو حتما آن ها را به یاد داشته یا در جایی نگهداری کنید.

 

  • با دریافت شماره داوطلبی می توانید منوی ” اینجا” ذکرشده در پایین صفحه را انتخاب و سپس در صفحه بعدی شناسه کاربری و گذرواژه را ثبت نموده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

 

  • از این پس بایستی مراحل پذیرش را یک به یک انجام دهید. توجه داشته باشید که اگر مرحله ایی ناقص باشد نمی توانید به دیگری بروید. مدارک خواسته شده را با دقت بارگذاری کرده و از خوانا بودن آن ها مطمئن شوید. اگر مدرکی خوانا نباشد، امتیاز تعلق نخواهد گرفت. اگر حجم فایل زیاد بود، می توانید آن را به صورت فایل زیپ بارگذاری کنید.

 

  • در مرحله بعد می بایست رشته و گرایش مربوطه را انتخاب کنید. زمانی که این گام نیز به پایان رسید می توانید دکمه ” اعمال تغییرات ” را لمس و اطلاعات را به ثبت برسانید.

 

  • در مرحله دیگر مبلغ مشخص شده را از طریق درگاه الکترونیک پرداخت نمایید.

 

 

 

 

نکات مهم در هنگام ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه بین المللی ارس

برای آنکه در زمان ورود به سایت و انتخاب رشته های ارشد پردیس ارس دچار مشکل نشوید، توصیه می شود که نکات زیر را در نظر داشته باشید.

 

  • ثبت نام ثبت نام ارشد پردیس ارس از طریق موبایل امکانپذیر نیست و حتما بایستی از طریق سیستم عامل ویندوز اقدام نمود.
  • برای نام نویسی توصیه می شود از مرورگر اکسپلورر ورژن 9 به بالا استفاده شود، چرا که مرورگرهای گوگل کروم و فایرفاکس به احتمال زیاد با مشکل روبرو خواهد داشت.
  • اگر در هنگام ثبت نام پیغام “این داطلب قبلا با کد داوطلبی …… ثبت نام نموده است” نمایش داده شد، حتما با پشتیبانی و کارشناسان سامانه تماس بگیرید.
  • مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه بین المللی ارس از نظر اعتبار هیچ مشکلی ندارد و مدرک رسمی دانشگاه تهران محسوب می شود.
  • در جدول زمانبندی می توانید زمان ثبت نام، بررسی مدارک، مصاحبه، اعلام نتایج و شروع کلاس ها را مشاهده نمایید. تغییرات احتمالی نیز از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

رشته باستان شناسی | بازارکار در ایران + دانشگاه ها، دروس و رتبه قبولی

 
 
رشته باستان شناسی
 
 

اگر در رابطه با رشته باستان شناسی، دروس و درآمد رشته باستان شناسی اطلاعاتی ندارید، در ادامه همراه ما باشید تا از این موارد اطلاعاتی خوبی رابدست آورید. علاوه بر این موضوع ما در ادامه قصد داریم، رتبه قبولی رشته باستان شناسی و بازار کار رشته باستان شناسی در ایران را نیز بررسی نماییم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص بهترین دانشگاه ایران در رشته باستان شناسی و یا دانشگاه های دارای رشته باستان شناسی داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دروس و دانشگاه های این رشته از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

آشنایی با رشته باستان شناسی

همانطور که می دانید باستان شناس فردی است که در مکان های دارای آثار تاریخی کاوش می کند. باستان شناسان می توانند ارزش مادی و معنوی آثار کفش را تخمین زده و حتی آن ها را به فروش برسانند.

اگر شما قصد انتخاب و ادامه تحصیل در این حوزه را دارید در ادامه همراه ما باشید تا از بازار کار رشته باستان شناسی و دروس رشته باستان شناسی اطلاعات مناسبی را بدست آورید.

شاید در گذشته این حوزه نام های دیگری همچون عتیقه شناس و یا عتیقه جمع کن داشت؛ اما امروزه افرادی که آن را انتخاب می کنند، به عنوان محقق شناخته خواهند شد. این افراد می توانند نوع تمدن و قدمت تمدن مناطق را با توجه به اشیاء کشف شده تخمین زده و در نتیجه زندگی در زمان های گذشته را برای دیگران در مناطق مختلف بازسازی نمایند و از آنجایی که دسترسی به گذشته به هیچ عنوان ممکن نیست، لازم است در این مورد از باستان شناسان تشکر ویژه ای شود.

 

 

بازاکار رشته باستان شناسی

 

 

توانایی‌های‌ لازم  برای ورود به بازار کار رشته باستان شناسی

برای ورود به بازار کار تمامی رشته ها نیاز است تا از توانایی های مورد نیاز اطلاعات کافی را کسب نمایید. ما در ادامه قصد داریم توانایی‌های‌ لازم  برای ورود به بازاکار رشته باستان شناسی را بیشتر بررسی کنیم.

در ابتدا لازم است بدانید که برای داشتن سطح عالی درآمد رشته باستان شناسی

داشتن علاقه به کاوش در  طبیعت الزامی است. یعنی اگر عاشق گشت و گذار در طبیعت و کاوش هستید، این رشته را به شما پیشنهاد می دهیم. به علاوه باید اطلاعات تاریخی و جغرافیایی خود را نیز برای موفقیت در این رشته بالا ببرید. از دیگر توانایی های مورد نیاز در این رشته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توجه دقیق به جزئیات
  • مهارت ارتباطی کتبی
  • مهارت های دقیق ضبط و گزارش دهی،
  • کنجکاوی
  • استخراج و تجزیه و تحلیل داده ها
  • مهارت ارائه
  • مهارت خوب IT
  • گواهینامه رانندگی
  • مدیریت زمان
  • انعطاف پذیری از نظر مکان
  • کار گروهی

 

 

موقعیت‌ شغلی‌ در ایران

بازاکار رشته باستان شناسی و درآمد رشته باستان شناسی در ایران را می توانید در این قسمت مطالعه کنید.

همانطور که می دانید تمدن کشور ما بسیار غنی و قدیمی است. در حال حاضر بسیاری از آثار باستانی وحتی تمدن های گذشته شناسایی نشده اند و این موضوع در حالی است که تعداد بسیار زیادی باستان شناس بیکار داریم. تاریخ و گذشته کشور ما به گونه ای است که می تواند در خاورمیانه حرف اول را بزند اما متاسفانه به دلیل عدم استفاده ناصحیح از باستان شناسان، ما در این حوزه بسیار عقب هستیم. به همین دلیل هم هست که گفته می شود فارغ التحصیلان این رشته شاید درآمد  و بازار کار خوبی در ایران نداشته باشند.

 

 

 

 

دروس رشته باستان شناسی

اگر برای انتخاب این رشته تصمیم نهایی خود را گرفته اید، لازم است از دروس این رشته نیز اطلاعات کافی را بدست آورید. به دلیل اهمیت اطلاع از دروس رشته باستان شناسی در ادامه این موارد را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

 

 

دروس رشته باستان شناسی
تاریخچه‌ علم‌ باستان‌شناسی‌ بررسی‌ تمدن‌های‌ باستانی‌ از نظر قرآن‌ کریم‌
جغرافیای‌ تاریخی‌ اصول‌ و مبانی‌ انسان‌شناسی‌
اسطوره‌شناسی تاریخ‌ هنر از باستان‌ تا آغاز اسلام‌
حفظ‌ آثار باستانی‌ اصول‌ و مبانی‌ باستان‌شناسی‌
استخوان‌شناسی باستان‌شناسی‌ و هنر ایلام‌
باستان‌شناسی‌ پیش‌ از تاریخ‌ ایران‌ ایران‌ در آغاز شهرنشینی‌
باستان‌شناسی‌ ایران‌ در هزاره‌ اول‌ قبل‌ از میلاد باستان‌ شناسی‌ وهنر اسلامی‌
باستان‌شناسی‌ پیش‌ از تاریخ‌ بین‌النهرین‌ باستان‌شناسی‌ اشکانی‌
باستان‌شناسی‌ ساسانی‌ فلزکاری‌ دوره‌ اسلامی‌
هنر و معماری‌ بین‌النهرین‌ در دوران‌ تاریخی‌ باستان‌شناسی‌ و هنر ماد و هخامنشی‌
باستان‌شناسی‌ و هنر آسیای‌ صغیر باستان‌شناسی‌ مصر باستان‌
شناخت‌ مهر و تابلت‌ سکه‌شناسی‌
هنر یونان‌ و روم‌ باستان‌ تاریخ‌ هنر نقاشی‌ در ایران‌
باستان‌شناسی‌ و هنر سرزمین‌های‌ اسلامی‌ حفاظت‌ اشیاء باستانی‌
سیر تحول‌ خطوط‌ و خواندن‌ کتیبه‌های‌ اسلامی‌ کتاب‌ آرایی‌
هنر خاور دور هنر هند باستان‌
خواندن‌ خطوط‌ باستانی‌ تکنیک‌ و هنر سفالگری‌
طراحی‌ و ترسیم‌ مدارک‌ باستانی‌ روش‌ کاوش‌
موزه‌داری کاوش‌ در محل‌
طبقه‌بندی‌ سفال‌ بررسی‌ آثار باستانی‌
خواندن‌ متون‌ باستان‌شناسی‌ باستان‌شناسی‌ و هنر قلمرو غربی‌ اسلامی‌

 

 

معرفی گرایش ها در مقطع کارشناسی و ارشد و دکتری

پس از آشنایی با دروس رشته باستان شناسی در این قسمت قصد داریم به بررسی گرایش های این رشته بپردازیم. مدت زمان تحصیل در این رشته مقطع کارشناسی، مانند تمامی رشته های دیگر 4 سال است. در مقطع کارشناسی نیز گرایش خاصی ندارد. گرایش های این رشته در مقطع ارشد شامل، تمدن فرهنگ اسلامی ایران و سرزمین های دیگر، دوران تاریخی ایران، پیش از تاریخ ایران می شود. در مقطع دکتری نیز گرایش ها شامل همین موارد می شود.



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی 1401 + راهنما جامع ثبت‌نام

ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی
 
 

ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی، یکی از راهبردهای وزارت آموزش و پرورش برای تحصیل دانش آموزان در دوره شیوع ویروس کرونا است. زیرا با شیوع ویروس کرونا افراد زیادی از ثبت‌نام در پیش‌دبستانی و آمادگی خودداری کردند. بنابراین وزارت آموزش و پرورش با راه‌اندازی این سامانه شرایط شرکت به صورت غیرحضوری را برای نوآموزان فراهم کرده است تا بتوانند از تمام امکانات آموزش مجازی بهره‌مند شوند. معمولاً دوره پیش‌دبستانی دوره‌ای است که در آن نوآموزان برای ورود به مدرسه آماده می‌شوند. لذا آن‌ها باید این دوره را نیز مانند سایر مقاطع بگذرانند. آمادگی قبل از ثبت‌نام در کلاس اول ابتدایی بسیار مهم است تا نوآموزان با شرایط جدید مدرسه و درس مطابقت داده شوند.

والدینی که به دلیل شیوع ویروس کرونا مانع ثبت‌نام فرزندان خود در مراکز پیش‌دبستانی شده‌اند می‌توانند از این پس به صورت مجازی و کاملاً رایگان نوآموزان خود را ثبت‌نام کنند. این طرح برای اولین بار در سال‌های گذشته اجرا شد و انتظار می‌رود در سال جاری نیز دوره ثبت‌نام آمادگی مجازی نیز اجرا شود تا از تعطیلی مراکز پیش‌دبستانی جلوگیری کنند. لذا اگر شما کودک پیش‌دبستانی دارید می‌توانید برای ثبت‌نام مجازی آن‌ها اقدام کنید.

 

 

جهت دریافت مشاوره در مورد ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی، راهنما جامع ثبت‌نام آمادگی مجازی، ثبت‌نام آمادگی مجازی، ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی شاد، ثبت‌نام دوره آمادگی مجازی رایگان، برای ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی به کجا مراجعه کنیم، ثبت‌نام دوره آمادگی مجازی پادا، پایگاه ثبت‌نام دوره آمادگی مجازی، چگونگی ثبت‌نام دوره آمادگی مجازی، چگونه پیش‌دبستانی مجازی ثبت‌نام کنیم و مراحل ثبت‌نام در دوره آمادگی با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9099072952 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

ثبت‌نام آمادگی مجازی

ثبت‌نام آمادگی مجازی

 

تاریخ ثبت‌نام آمادگی مجازی 1401

معمولاً دوره پیش‌دبستانی و آمادگی از حساسیت بالایی برخوردار است و نوآموزان آموزش‌های مفیدی را برای شروع مقاطع ابتدایی در آن می‌بینند. زمان شروع ثبت‌نام حضوری دوره پیش‌دبستانی برای سال تحصیلی 1401 از یک خرداد شروع می‌شود. ولی زمان ثبت‌نام پیش‌دبستانی مجازی در سال‌های گذشته از اواسط مهر ماه آغاز می‌شد. به همین دلیل انتظار می‌رود در سال 1401 نیز دوره ثبت‌نام آمادگی مجازی در همین محدوده زمانی شروع شود. ولی شما برای دریافت تاریخ دقیق ثبت‌نام آمادگی مجازی 1401 می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل کمک‌ بگیرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

چگونه تکنسین داروخانه شویم؟ + مراحل، شرایط و هزینه

 
چگونه تکنسین داروخانه شویم؟ + مراحل، شرایط و هزینه
 
 

چگونه تکنسین داروخانه شویم؟، ثبت نام دوره تکنسین داروخانه که یکی از دوره های پرطرفدار و جذاب علوم پزشکی در جهاد دانشگاهی است در دو بخش مقدماتی-پیشرفته و تکمیلی صورت می گیرد و و پس از اتمام دوره، مدرک تکنسین داروخانه اعطا می شود.

 

تکنسین داروخانه یا نسخه خوان

تکنسین داروخانه شخصی است که به داروساز کمک می نماید تا داروهایی را که بیمار سفارش می دهد را آماده نماید. تکنسین داروخانه وظیفه دارد تا داروها را با هم مخلوط نماید و نسخه ها را از بیمار دریافت نماید. در واقع در داروخانه‌های بزرگ که همه روپوش سفید می‌پوشند، تمایز تکنسین داروخانه یا نسخه خوان از دکتر داروساز کمی سخت است. در ظاهر شبیه به هم هستند و وظایفی مشابه به هم انجام می‌دهند. اما علی رغم این تشابه ظاهری تفاوت‌های زیادی میان وظایف تکنسین داروخانه و داروساز وجود دارد، تکنسین یا دستیار داروخانه که در عرف با عنوان نسخه‌خوان هم شناخته می‌شود به نسبت دکتر داروساز وظایف متعدد و عمومی‌تری بر عهده دارد. با این وجود تکنسین نقش مهم و غیرقابل‌ انکاری در پیشبرد کار داروخانه و خدمت به بیمار بر عهده دارد.

 

برای اطلاع از اینکه چگونه تکنسین داروخانه شویم؟ + مراحل، شرایط و هزینه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

این دوره آموزشی در تعداد زیادی از کشور های پیشرفته همچون آمریکا و بریتانیا دوره های آموزشی برای این حرفه یکی از ملزومات شروع به کار در این حرفه است. امروزه داروخانه ها بدون داشتن مدرک و انجام دوره های کارآموزی در داروخانه اجازه استخدام به افراد را نمی دهند. برای همین آموزشگاه های معتبر سراسر کشور شروع به برگزاری این دوره های آموزشی کرده اند. در نتیجه علاقه مندان به حرفه تکنسین داروخانه می توانند با ثبت نام در دوره آموزش تکنسین داروخانه و دریافت مدرک در سطح ملی و بین المللی در این حرفه شروع به کار کنند.

هزینه دوره تکنسین داروخانه

برای ثبت نام دوره تکنسین داروخانه می توانید به مراکز زیر مراجعه کرده و در دوره مورد نظر، ثبت نام نمایید:

● جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران
● جهاد دانشگاهی تهران
● جهاد دانشگاهی شهید بهشتی
● مجتمع فنی
● سازمان نظام پرستاری

هزینه شرکت در هر کدام از مراکز متفاوت است. به طور معمول هزینه شرکت در دوره از ۵۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان بسته به مرکز انتخابی متفاوت است.

 

مدارک ثبت نام در دوره تکنسین داروخانه

برای ثبت نام در دوره تکنسین داروخانه مدارک زیر نیاز است:
■ آخرین مدرک تحصیلی
■ کپی شناسنامه
■ کپی کارت ملی
■ واریز هزینه
■ عکس پرسنلی

همان گونه که در بالا اشاره شد، دوره تکنسین داروخانه شامل دو بخش مقدماتی-پیشرفته و تکمیلی می شود.
▪︎ دوره مقدماتی-پیشرفته ۹۰ ساعت
▪︎ مدت زمان دوره تکمیلی ۷۵ ساعت

داوطلب بعد از شرکت در این دوره ها مدرک تکنسین داروخانه را دریافت می کند و می تواند در داروخانه ها مشغول به کار شود.

تکنسین داروخانه چیست؟ و چگونه تکنسین داروخانه شویم؟

تکنسین داروخانه (Pharmacy Technician) یا دستیار داروخانه فردی آموزش‌دیده است که معمولا وظیفه نسخه‌خوانی و تحویل دارو به مراجعه‌کننده را بر عهده دارد و به دکتر داروساز در ساخت دارو کمک می‌کند. تکنسین داروخانه هم با مراجعه‌ کنندگان و هم با پزشک و پرسنل داروخانه در ارتباط و تعامل است، به همین خاطر در کنار آشنایی با علم تخصصی داروسازی، به مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی نیز نیاز دارد.

 

وظایف تکنسین داروخانه

تکنسین داروخانه تحت نظر دکتر داروساز عمده فعالیت‌های زیر را انجام می‌دهد:
◇ تحویل گرفتن نسخه
◇ خواندن نسخه
◇ جمع‌آوری دارو
◇ تحویل دارو به بیمار
◇ بسته‌بندی و لیبل زدن به داروها بر اساس نسخه
◇ تحویل اطلاعات به بیمار در مورد دارو، تداخل دارویی، نحوه مصرف و عوارض احتمالی
◇ مدیریت و سازماندهی انبار داروها، بررسی کمبود داروها، تاریخ انقضا، نحوه نگهداری (یخچالی و غیربخچالی) و …
◇ سفارش دارو و چیدن داروها در قفسه
◇ کمک به داروساز در ساخت دارو
◇ دریافت وجه از بیمار
◇ ثبت اطلاعات بیمار، اطلاعات دارویی بیمار و انجام کارهای مرتبط با بیمه
◇ دادن مشاوره در مورد بیماری‌های عمومی، وسایل آرایشی و بهداشتی، داروهای گیاهی، مکمل‌ها و …
◇ رسیدگی و پاسخ‌گویی به شکایات
◇ تنظیم ملاقات بین بیمار و دکتر داروساز‌ در موارد که بیمار نیاز به مشاوره تخصصی دارد.
◇ همکاری با متخصصین بهداشت و مراقبت و فرآهم‌آوری اطلاعات برای آن ها

مهارت های لازم برای تکنسین داروخانه

▪︎مهارت خدمت‌دهی:
تکنسین داروخانه وقت زیادی از کارش را صرف تعامل با مشتری می‌کند، در نتیجه رعایت ادب در قبال مشتری و کمک کردن به او به شیوه‌ای مناسب بسیار حائز اهمیت است.
▪︎مهارت جزئی‌نگری:
گرچه دکتر داروساز مسئول اصلی داروخانه است، ولی تکنسین داروخانه نیز می‌بایست حداکثر دقت و جزئی‌نگری را در مورد داروهای بیمار داشته باشد تا اشتباه انسانی به حداقل برسد و سلامتی بیمار به خطر نیافتد.
▪︎مهارت شنیدن:
تکنسین داروخانه باید تعامل مناسبی با دکتر داروساز داشته باشد و دستورات او را به خوبی اجرا کند. همچنین باید به صحبت‌های بیماران و مراجعه‌کنندگان به دقت گوش دهد تا نیازهای آن ها را درک و به درستی راهنمایی‌شان کند.
▪︎مهارت ریاضی:
تکنسین دائما با شمارش قرص‌ها و ترکیب‌های متفاوت داروها سر و کار دارد، باید درک مناسبی از مفاهیم ابتدایی ریاضی داشته باشد.
▪︎مهارت مدیریت و سازمان‌دهی:
تکنسین داروخانه یعنی تعادل برقرار کردن بین مسئولیت‌های متفاوت. تکنسین باید مهارت سازماندهی خوبی داشته باشد تا همزمان که کارهای محوله داروساز را انجام می‌دهد، بتواند به مشتریان و بیماران هم کمک کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان + ورود مستقیم

  • دسته بندی
  • دیدگاه ها ۰
 
 
دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان
 
سوالی دارید ؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل
استان تهران: 909 9072952
سراسر کشور : 909 9072952
 
 
 
 

دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان، در راستای تغییر و تحولات در سامانه ‌های وزارت آموزش و پرورش و گسترش دولت الکترونیک، سامانه پادا که مختصر شده عبارت پرونده الکترونیکی دانش آموزی می باشد، به تازگی جهت دریافت کارنامه و پرونده تحصیلی به صورت آنلاین و غیر حضوری راه اندازی شده است. دانش آموزان به منظور ورود به این سامانه نیاز به رمز عبور و نام کاربری خواهند داشت.
به دلیل شیوع بیماری کرونا و توجه به شرایط حاکم بر جامعه، بیشتر امور مرتبط با آموزش به صورت غیر حضوری انجام می گردد. بنابراین سایت مذکور فرصتی ایجاد کرده است تا در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مدراس دانش آموزان یا والدین آن ها بتوانند نسبت به دریافت کارنامه اقدام کنند. در ادامه قصد داریم به بررسی خدمات این سامانه و نحوه دریافت کارنامه بپردازیم. با ایران تحصیل همراه شوید. والدین و دانش آموزان می توانند جهت دریافت کارنامه یا پرونده تحصیلی خود به سایت اختصاصی این امر به نشانی pada.medu.ir  مراجعه نمایند.

 

برای اتصال به سامانه pada.medu.ir و همچنین دریافت راهنمای کامل ورود به سامانه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

فهرست محتوا [نمایش]

معرفی سامانه پادا

سامانه پادا با محوریت مشاهده کارنامه دانش آموزان به صورت اینترنتی در تمامی پایه های تحصیلی راه اندازی شده است. گرچه در آینده قرار است به مرور با تکمیل اطلاعات، کلیه سوابق تحصیلی هر دانش آموز در این سامانه قابل دسترس باشد. لازم است بدانید که ورود به این سامانه به نشانی الکترونیکی pada.medu.ir از طریق اطلاعات ثبت شده دانش آموزان در سایت سیدا امکان پذیر است. رمز عبور و نام کاربری مورد نیاز برای ورود به سایت پادا باید از طریق سامانه سیدا صادر شود و از سوی مدیران مدارس در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

راهنمای ورود به سامانه پادا

در سایت سیدا اطلاعات تحصیلی دانش آموزان ثبت و ذخیره می گردد و از طریق سایت پادا در اختیار آن ها قرار می گیرد. دانش آموزان می بایست پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور خود از مدیر مدرسه، وارد سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir شده و پس از درج نام کاربری و رمز عبور خود در کادر های مربوطه، کلید “ورود کاربران” را فشار نمایند. در این مرحله نیز می توانید با انتخاب گزینه “کارنامه”، به مشاهده کارنامه خود بپردازید.
توجه داشته باشید در صورتی که مایل به پرینت کارنامه خود هستید، گزینه “پرینت” موجود در سمت چپ کارنامه خود را انتخاب کرده و نسخه چاپی کارنامه خود را دریافت نمایید. لازم به ذکر است که کلیه دانش آموزان هر یک از مقاطع تحصیلی می توانند علاوه بر مراجعه به سایت پادا، با ورود به حساب کاربری خود در سامانه همگام نیز کارنامه خود را دریافت نمایند.

 

برای اتصال به سامانه سناد جدید دانش آموزی کلیک نمایید.

 

پرونده الکترونیکی دانش آموزان

پرونده الکترونیکی دانش آموزان شامل تمامی اطلاعات آموزشی و سابقه درسی دانش آموزان می باشد. از جمله مواردی هستند که در پرونده آموزشی دانش آموزان وجود دارد می توان به نمرات دریافتی دانش آموزان در طول سال های تحصیل در مدرسه و نتایج آزمون ها و پیشرفت های تحصیلی اشاره کرد.
دانش آموزانی که قصد دارند به مقاطع بالاتر بروند و یا مدرسه کنونی خود را تغییر دهند، برای طی کردن مراحل ثبت نام نیاز به ارائه پرونده تحصیلی خود به مدرسه مقصد را دارند.
باتوجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و همچنین جهت حفظ سلامتی دانش آموزان این امکان برای آن ها فراهم شده است که بتوانند به صورت آنلاین اقدام به دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزی خود نمایند.
با توجه به این که ممکن است بسیاری از دانش آموزان و والدین آن ها از جزئیات مربوط به دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان مطلع نبوده باشند، در ادامه این مقاله از ایران تحصیل به بررسی و شرح موارد مربوط به آن می پردازیم.

دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان + ورود مستقیم

دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان + ورود مستقیم

دریافت پرونده الکترونیکی در سایت پادا

از جمله امکاناتی که سامانه پادا به دانش آموزان ارائه می دهد، دریافت پرونده الکترونیکی می باشد. البته با توجه به نقص هایی که در سامانه سیدا و پادا وجود دارد، در حال حاضر استفاده از این روش برای دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان امکان پذیر نبوده و دانش آموزان به محض ورود به این سامانه کارنامه تحصیلی خود را مشاهده می کنند.

نحوه دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان

اطلاعات ثبت شده دانش آموزان در سامانه سیدا توسط معلمان همان مدارک و جزئیاتی است که در پرونده الکترونیکی دانش آموزان ثبت می شود. معلمان مدارس نتیجه امتحانات و نمرات دریافتی دانش آموزان را در سامانه سیدا ثبت می نمایند و دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت پادا پرونده الکترونیکی خود را دریافت نمایند.
ورود به سامانه پادا برای دانش آموزان از طریق درج نام کاربری و رمز عبوری که مدیر مدرسه برای آن ها در سایت سیدا در نظر گرفته است امکان پذیر می باشد. با توجه به تازگی موضوع دریافت پرونده الکترونیکی برای بسیاری از والدین و دانش آموزان پایه های مختلف در این قسمت به ارائه مراحل دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان به طور واضح و مختصر می پردازیم.

مراحل دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان

۱) ابتدا آدرس سایت پادا به نشانی pada.medu.ir را در مرورگر خود وارد کنید.
۲) در صفحه ورودی سامانه نام کاربری و رمز عبور دریافتی خود را ثبت کرده و وارد سامانه شوید.
۳) در نهایت با مراجعه به بخش پرونده الکترونیکی دانش آموزان، پرونده خود را دریافت نمایید.

رمز عبور دانش آموزان در سامانه پادا

جهت تحویل رمز تخصیص داده شده به دانش آموزان در سامانه pada.medu.ir می بایست از منوی:
▪︎ مدیریت کاربران
▪︎ انتصاب و دسترسی
▪︎ کلمه عبور دانش آموزان
استفاده نمایید. کلاس مربوطه را انتخاب کنید و اسامی دانش آموزان و رمز آن ها قابل مشاهده خواهد بود. این رمزها اختصاصی می باشند و از قرار دادن آن ها در معرض دید کلیه دانش آموزان اعم از کانال یا گروه های مدرسه خودداری نمایید. رمز هر فرد را به خود او تحویل دهید.

دانش آموزان و اولیای محترم، رمز سامانه پادا pada.medu.ir را از مدرسه خود تحویل خواهند گرفت. کاربران برای ورود به سامانه پادا pada.medu.ir نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارند. نام کاربری همان کد ملی دانش آموزان می باشد. دانش آموزان و والدین به منظور دریافت رمز عبور پادا باید به مدرسه مراجعه نموده و رمز عبور خود را از مدیر مدرسه دریافت نمایند.

راهنمای ورود به سامانه پادا به شرح زیر می باشد:

■ مراجعه به سامانه پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir
■ درج نام کاربری و رمز عبور
■ درج کد امنیتی
■ کلیک بر روی گزینه “ورود کاربران”

جهت عملکرد بهتر سامانه، می توانید از مرورگر های زیر استفاده نمایید:
◇ ورژن فایرفاکس ۳۰ به بالا
◇ ورژن کروم ۴۹ به بالا
◇ ورژن اینترنت اکسپلورر ۱۱ به بالا

در نظر داشته باشید که اطلاعات خواسته شده جهت ورود به صفحه ثبت نام شامل موارد زیر می باشد:

● کد ملی ولی / سرپرست دانش آموز
● شماره همراه ولی / سرپرست دانش آموز
● کد ملی دانش آموز

کلیه دانش آموزان هر یک از مقاطع تحصیلی می توانند علاوه بر مراجعه به سایت پادا، با ورود به حساب کاربری خود در سامانه همگام نیز کارنامه خود را دریافت نمایند.

 

برای ورود به سایت همگام کارنامه دانش آموزان کلیک نمایید.

 

در این مقاله سعی بر آن شده است تا جای ممکن نحوه دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان را برای شما عزیزان به صورت مرحله به مرحله شرح دهیم. چنارنچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص دریافت پرونده الکترونیکی دانش آموزان در سامانه پادا و دریافت اینترنتی پرونده دانش آموز برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()