ثبت نام مدارس انرژی اتمی99-1400
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام مدارس انرژی اتمی99-1400

ثبت نام مدارس انرژی اتمی 99-1400 بر خلاف مدارس دیگر مهلت  ثبت نام بیشتری دارد و متقاضیانی که قصد ثبت نام در این مدارس را داند میتوانند از بهمن ماه تا اردیبهشت ماه اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام مدارس انرژی اتمی نیز مانند مدارس دیگر از طریق سامانه انجام میگیرد و دارای شرایط و ضوابطی است که شما عزیزان میتوانید با دانلود دفترچه ثبت نام مدارس انرژی اتمی از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پرکردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایید.

 شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1400 – 99

دبیرستان انرژی اتمی در پایه های تحصیلی دهم ، یازدهم و دوازدهم برای رشته های علوم تجربی ، علوم انسانی و ریاضی فیزیک دانش آموز جذب می کند. ولی قبل از اینکه اقدام به نام نویسی در این مدرسه کنید ، باید از شرایط ثبت نام اطلاع کافی داشته باشید. شرایط به شرح زیر می باشد:

شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

پایه تحصیلی

شرایط اختصاصی

نهم به دهم

اشتغال به تحصیل در پایه نهم

دارا بودن معدل 19 و بالاتر در پایه هشتم و نیمسال اول تحصیلی پایه نهم

دارا بودن تابعیت ایرانی

دهم به یازدهم

اشتغال به تحصیل در پایه دهم

دارابودن معدل 19 و بالاتر در پایه نهم و نیمسال اول پایه دهم

دارا بودن تابعیت ایرانی

داوطلبان برای آزمون می بایست کلیه دروس پایه دهم را مطالعه کنند.

یازدهم به دوازدهم

اشتغال به تحصیل در پایه یازدهم

دارا بودن معدل 19 و بالاتر در پایه دهم و نیمسال اول پایه یازدهم

 

زمان و نحوه ثبت نام دوره اول متوسطه دبیرستان انرژی اتمی 

باید به اطلاع تمامی داوطلبان دوره اول متوسطه علاقمند به تحصیل در مدارس انرژی اتمی برسانیم که آزمونی برای پذیرش دانش آموز در این مقطع برگزار نخواهد شد و شرایط پذیرش آن از طریق سایت رسمی این مدارس اعلام می شود. لذا داوطلبان می بایست از تاریخ 12 بهمن ماه لغایت 12 اردیبهشت ماه پیش ثبت نام خود را در سایت aehighschool.com انجام دهند. برای انجام فرایند ثبت نام ابتدا داوطلبان باید به سایت مربوطه مراجعه نموده و برای تسهیل و تسریع در پروسه ثبت نام ، از قوانین و مقررات این مدارس اطلاعات کامل به دست بیاورند. در گام بعدی با پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ 30 هزار تومان ، بارگذاری عکس پرسنلی 4*3 و در نهایت تکمیل فرم مرحله اول پیش ثبت نام ، مراحل ثبت نام خود را به پایان برسانند. داوطلبان پس از طی کردن فرآیند پیش ثبت نام ، باید نام کاربری و کد گذرواژه خود را دریافت نمایند تا در مراجعه های بعدی به حساب کاربری خود جهت ارائه مدارک ثبت نام از آن ها استفاده کنند.

جهت انجام ثبت نام مدارس انرژی اتمی 99 – 1400 توسط کارشناسان و متخصصین ایران تحصیل و اتصال به سایت ثبت نام مدارس انرژی اتمی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

مدارک ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 

 

پس از آنکه داوطلبان موفق به انجام عملیات پیش ثبت و دریافت نام کاربری و گذرواژه خود شدند ، در بازه زمانی دیگری که توسط سایت رسمی مدارس انرژی اتمی اعلام می شود ، می توانند ثبت نام اصلی خود را انجام دهند. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اصلی مدارس انرژی اتمی شامل موارد زیر می باشد :

  • کارنامه تحصیلی سال گذشته دانش آموز
  • گواهینامه موفقیت های فرهنگی ، علمی و ورزشی مسابقات آموزش و پرورش در سطح منطقه ، استان و کشور
  • گزارش پیشرفت تحصیلی

یکی از معتبرترین مدارس استان تهران ، مدارس انرژی اتمی می باشد که هرساله با برگزاری آزمون ورودی و سنجش سطح علمی متقاضیان به تحصیل در این مدارس ، اقدام به جذب دانش آموزان با استعداد می کنند. لازم به ذکر است که امسال هیچ آزمونی برای دوره اول متوسطه برگزار نخواهد شد اما شرایط پذیرش دانش آموز در این مقطع را در ابتدای مقاله ذکر نموده ایم. پیش ثبت نام آزمون ورودی این مدارس از تاریخ 12 بهمن لغایت 12 اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله که شامل ثبت نام در مدارس انرژی اتمی میباشد قصد داشتیم تا شما را نحوه  ثبت نام در این مدارس آشنا کنیم و اطلاعات مربوط به این مدارس را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. از انجایی که ثبت نام به صورت الکترونیک میباشد توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام به صورت حضوری صورت نخواهد گرفت.

منبع : سامانه ثبت نام مدارس انرژی اتمی





:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: