ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99-1400
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99-1400

ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99-1400 چه زمانی آغاز می گردد؟ به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا محترم می رسانیم آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم که تا سال گذشته از طریق سامانه azmoon.medu.ir سمپاد به صورت هماهنگ با آزمون سمپاد ثبت نام می گردید به احتمال 90% امسال برگزار نگردد لذا به تمامی دانش آموزان محترم که قصد ورود مدارس نمونه را دارند توصیه می کنیم :

1- حتما جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم شرکت کنند و شانس خود را در این مدارس نیز امتحان کنند.

2- با شماره های مرکز مشاوره و ثبت نام مدارس نمونه ایران تحصیل که در جدول ذیل موجود است تماس بگیرند و جهت ثبت نام دیگر مدارس نمونه اقدام نمایند.

3- تا آخر تیر ماه منتظر اطلاعیه ثبت نام مدارس نمونه دولتی بمانید.

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 - 1400

متقاضیان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 باید در بازه زمانی مشخص به سایت مرکز سنجش و پذیرش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان به نشانی Azmoon.medu.ir مراجعه نموده و اقدام به تکمیل فرم مربوطه نمایند .
آزمون مدارس نمونه دولتی ششم ابتدایی حذف شد و نحوه مدیریت مدارس نمونه‌ دولتی 99-1400 دوره اول متوسطه به مدارس هیئت امنایی تغییر یافته . بنابراین توصیه می شود داوطلبانی که متقاضی تحصیل در پایه هفتم مدارس نمونه دولتی می باشند به نزدیک ترین مدرسه نمونه دولتی در محل سکونت خود مراجعه نمایند و در صورت هیئت امنایی بودن مدرسه اقدام به ثبت نام کنند .

حذف آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 - 99

در سال تحصیلی 99-1400 نحوه برگزاری آزمون نمونه دولتی دچار تغییرات گسترده ای شد و وزارت آموزش و پرورش طبق اطلاعیه ای اعلام کرد که زین پس آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شده و دیگر هیچ آزمونی برای ورود به مدارس نمونه دولتی پایه هفتم برگزار نخواهد شد و نحوه مدیریت مدارس نمونه‌ دولتی دوره اول متوسطه به هیئت امنایی تغییر یافته و کلیه مدارس نمونه دولتی متوسطه اول ، خودشان اقدام به جذب دانش آموز ( بدون برگزاری آزمون ورودی ) کردند . در نتیجه در سال تحصیلی 1400 - 99 هم مانند سال گذشته انتظار داریم آزمون ورودی برای مدارس نمونه دولتی پایه هفتم برگزار نشود .

برای ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99-1400 – ثبت نام دیگر مدارس نمونه شهرتان و پذیرش در مدارس سمپاد از سراسر کشور با مرکز مشاوره و ثبت نام ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

داوطلبی که قصد ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارد، می بایست مشغول تحصیل در پایه ششم و دارای تابعیت ایرانی باشد. البته داوطلبان اتباع (غیر ایرانی) نیز با شرایط خاص می توانند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400 ثبت نام و شرکت نمایند. یکی دیگر از الزامات ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم این است که دانش آموز موفق به کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی شده باشد. ضمنا اگر داوطلبی فقط در یک درس مقیاس خوب و در سایر دروس پایه پنجم و ششم مقیاس خیلی خوب کسب کرده باشد نیز می تواند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت نماید.

خلاصه مقاله : در این مقاله که شامل تمامی اطلاعات مربوط به ثت نام مدارس نمونه دولتی است قصد داریم تا راهنمایی های لازم را ارائه دهیم تا بتوانید پاسخگوی سوالات ذهن خود باشیدو داوطلبین عزیز با توجه به اینکه مدارس نمونه دولتی متقاضیان زیادی دارد در زمان مشخص شده سریعتر اقدام به ثبت نام نمیایید.

منبع : زمان ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم





:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: