آیا رشته پزشکی بدون کنکور پذیرش دارد؟
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

آیا رشته پزشکی بدون کنکور پذیرش دارد؟

ثبت نام رشته پزشکی بدون آزمون با شرایط خاص برای متقاضیان واجد الشرایط از سال 99 صورت خواهد پذیرفت شایان ذکر است پذیرش بدون کنکور رشته پزشکی سال 99 مختص متقاضیان واجدالشرایط خواهد بود شایان ذکر است طبق قوانین وزارت بهداشت تبعا هزینه تحصیل در رشته پزشکی به علت ورود بدون کنکور از متقاضیان محترم در طول دوره تحصیل اخذ خواهد شد ، متقاضیان گرامی می توانند از امروز جهت اطلاعات بیشتر و تکمیل روند ثبت نام از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره های مرکز مشاوره و ثبت نام تماس بگیرند.

جهت اطلاع از شرایط و نحوه پذیرش پزشکی بدون کنکور در ایران و خارج از کشور با شماره های مرکز تماس بگیرید تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 12 شب

9099072952 – تماس از سراسر کشور

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

پزشکی بدون کنکور از رویا تا واقعیت!

پذیرش رشته های پیرا پزشکی بدون کنکور برای داوطلبینی که موفق به کسب رتبه مجاز در کنکور سراسری نشده اند، خبر بسیار خوب و خرسند کننده ای است اما ناگفته نماند شرکت در دوره های پیرا پزشکی بدون کنکور و اخذ مدرک پزشکی از این طریق ملزم به گذراندن دوره های تعهد به خدمت در نقاط دور افتاده کشور نیز خواهد بود.

رشته پزشکی بدون کنکور با افزایش تقاضا روز افزون مواجه شده که این مورد به دلیل بالاتر رفتن سطح کنکور به صورت روز افزون می باشد که بسیاری از متقاضیانی که جهت ثبت نام کنکور 99 نیز اقدام کرده اند با نگرانی عدم موفقیت در این آزمون بزرگ تلاش خود را برای این تورنومنت بزرگ آغاز کرده اند اما حالا که داوطلبان محترم تلاش خود را جهت موفقیت آغاز کرده اند برای افزایش تمرکز و آگاهی متقاضیان جهت موفقیت در آزمون تصمیم داریم امروز به این سوال که رشته پزشکی بدون کنکور داریم؟ یا خیر پاسخ دهیم با ما همراه باشید.

 

تحصیل در رشته‌ پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته پزشکی بدون کنکور متقاضیان فراوانی را هر ساله دارا می باشد. دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه هایی است که در رشته‌های مختلف کنکور تجربی جذب دانشجویان را به صورت پذیرش بدون کنکور دارد. لیست رشته های تجربی بدون کنکور ، شامل طیف وسیعی از رشته های مختلف می باشد.

مانند سایر رشته ها و گروه های آزمایشی، برای پذیرش در این رشته نیز، لازم است داوطلبان از شرایط پزشکی و دندانپزشکی بدون آزمون برخوردار باشند. داوطلبانی که واجد این شرایط باشند، می توانند در رشته پزشکی بدون کنکور ثبت نام و پذیرفته شوند. در واقع می توان مبنای گزینش داوطلبان را شرایط پزشکی و دندانپزشکی بدون آزمون دانست.

 

شهریه رشته پزشکی بدون کنکور 99

شهریه های رشته پزشکی بدون کنکور درسال های مختلف متفاوت است و نمی‌توان یک شهریه ثابت را برای تمامی سال ها تعیین نمود. همچنین این میزان شهریه بستگی به دانشگاه مورد پذیرش شما دارد. اینکه شما در کدام دانشگاه در رشته پزشکی بدون کنکور پذیرفته شوید، می‌تواند شهریه متفاوتی رابرای شما رقم بزند.

مثلا میزان شهریه در پردیس های خودگردان هزینه بسیار بالاتری نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی از دانشجویان خود اخذ می نماید. و این مورد همچنین می تواند در رابطه با نوع رشته انتخابی شما نیز متغیر باشد.

 

شرایط پزشکی و داندانپزشکی بدون آزمون 99

دانشگاه های مختلف ممکن است شرایط متفاوتی برای پذیرش داشته باشند. این شرایط با احتساب معدل و… می باشد. مدارکی که برای پذیرفته شدن نیازمند آن هستید و همه این عوامل می تواند در پذیرش شما تاثیر گذار باشد.

رشته پزشکی بدون کنکور به دلیل تقاضای بالا در سال های اخیر برای عده ای از موسسات سودجو موجب منبع درآمد گردیده است. این موسسات با تبلیغات گسترده و همچنین جذب داوطلبین موجب انحراف فکری داوطلبان گردیده است. اگر می خواهید شما در دام این‌چنین افرادی قرار نگیرید و دچار این‌چنین مشکلاتی نشوید، با مشاورین ما در تماس باشید تا به شما کمک نمایند. سایت ایران تحصیل یک وب‌سایت دولتی می باشد که مشاورین مجرب و کارآزموده آن برای خدمت به داوطلبین آماده می باشند.

 

دانشگاه های پذیرش پزشکی بدون کنکور 99

در سطح کشور دانشگاه های مختلفی اقدام به پذیرش دانشجو بدون آزمون می‌کنند. دانشگاه های آزاد و علمی کاربردی و همچنین دانشگاه های پردیس بین الملل نیز، دانشجویان خودرا به صورت بدون آزمون در دو نوبت ترم مهر و ترم بهمن جذب می نمایند. اما هر دانشگاه شرایط ویژه خود را برای جذب داوطلبان دارد.

منبع : رشته پزشکی بدون کنکور 99





:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: