لیست رشته های تجربی بدون کنکور
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

لیست رشته های تجربی بدون کنکور

علوم تجربی به دلیل تعهد استخدامی که برای پذیرفته شدگان دارد، رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد را ایجاد نموده است. تعهد استخدام تنها در برخی از رشته های بدون کنکور تجربی 99 وجود دارد به همین دلیل در صورتی که استخدام برای شما خیلی ضروروی است بهتر است به انتخاب لیست رشته های تجربی بدون کنکور بپردازید که تعهد استخدام دارند.

رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه های سراسری و آزاد

یکی از سوالاتی که همواره برای علاقه مندان به تحصیل در رشته های بدون کنکور تجربی مطرح می گردد ، لیست رشته هایی است که در دانشگاه های مختلف ارائه می شوند. از همین رو ، قصد داریم عنوان رشته هایی که در دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت بدون کنکور ارائه شده اند را بیان کنیم.

رشته های بدون کنکور گروه آزمایشی تجربی 99

رشته های مقطع کارشناسی

زمین شناسی

علوم دامی

علوم و مهندسی باغبانی

علوم و مهندسی خاک

مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی

مهندسی فضای سبز

علوم و مهندسی جنگل

علوم و مهندسی صنایع غذایی (کشاورزی)

زیست شناسی گیاهی

شیمی محض

ترویج و آموزش کشاورزی پایدار

زیست شناسی جانوری

مهندسی طبیعت

مهندسی صنایع چوب و فرآورده های سلولزی

علوم و مهندسی شیلات

علوم و مهندسی محیط زیست

گیاه پزشکی

بهداشت و بازرسی گوشت

زیست فناوری

زیست شناسی سلولی و مولکولی

شیمی کاربردی

اقتصاد کشاورزی

میکروبیولوژی

مهندسی صنایع مبلمان

زیست شناسی دریا

اقیانوس شناسی

رشته های مقطع کاردانی

کاردانی تکنولوژی تولیدات گیاهی

کاردانی تکنولوژی مواد غذایی

کاردانی شیمی آزمایشگاهی

کاردانی امور اراضی

کاردانی امور زراعی و باغی

کاردانی تولید و فرآوری خرما

کاردانی تکنولوژی تولیدات دامی

کاردانی تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر

کاردانی تکنولوژی مرتع و آبخیزداری

نکته قابل توجه در ثبت نام و انتخاب رشته های بدون کنکور این است که هیچ داوطلبی مجبور به انتخاب رشته های گروه آزمایشی خود نمی باشد. یعنی دارندگان مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی رشته تجربی می توانند نسبت به انتخاب رشته های گروه آزمایشی ریاضی ، علوم انسانی ، هنر و زبان های خارجی نیز اقدام کنند. بنابراین در ادامه ، دفترچه های انتخاب رشته دو نیمسال تحصیلی مهر ماه و بهمن ماه دانشگاه های سراسری و آزاد را قرار داده ایم تا با رشته هایی که به صورت بدون آزمون ارائه می شوند ، آشنا گردید.

لازم به ذکر است که به تازگی دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری برای ورودی مهر ماه سال 99 منتشر شده است و شما می توانید پس از آشنایی با رشته های ارائه شده ، در موعد مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنید

 

برای کسب اطلاع بیشتر از لیست رشته های تجربی بدون کنکور در تمامی رشته ها با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران)  پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

خرین مهلت ثبت‌نام در لیست رشته های تجربی بدون کنکور

لیست رشته های تجربی بدون کنکور فراوان هستند و این رشته ها شامل رشته‌های پزشکی و پیراپیزشکی مانند مامايي بدون كنكور ، ثبت نام  فیزیوتراپی بدون کنکور و…می شوند. داوطلبانی که در کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته نشده اند یا نتوانسته اند رتبه موردنظر برای قبولی را کسب نمایند، گرایش بیشتری برای شرکت در رشته‌های تجربی بدون کنکور دارند. هزینه ثبت‌نام و شهریه دانشگاه‌های بدون کنکور در رشته‌های مختلف متفاوت است و همانند انتخاب رشته در کنکور سراسری می توانید در لیست رشته های تجربی بدون کنکور براساس اولویت خود دست به انتخاب بزنید.

داوطلبنی که موفق به ثبت‌نام در لیست رشته های تجربی بدون کنکور نشده اند، یا در جلسه آزمون غیبت داشته اند، ممکن است نگران ثبت‌نام خود باشند. اما جای نگرانی در این مورد وجود ندارد. اگر شما در کنکور سراسری ثبت‌نام کرده‌اید، نیازی به ثبت‌نام مجدد نخواهید داشت و می‌توانید در زشته های بدون کنکور ثبت‌نام اقدام نمایید.

  در دفترچه راهنما لیست رشته های تجربی بدون کنکور قابل مشاهده می باشد و بهترین رشته‌های بدون آزمون تجربی را انتخاب نمایید. اما بهتر است با مشاورین ما در تماس باشید تا به شما لیست رشته های تجربی بدون کنکور را ارائه دهند و از این طریق بدون اینکه نیازی باشد تا زمان انتخاب رشته صبرکنید، در کوتاه ترین زمان بهترین رشته های بدون کنکور تجربی را انتخاب نمایید.

خلاصه مقاله : در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با رشته های بدون کنکور تجربی دانشگاه آزاد به شما عزیزان مطالبی را ارائه نماییم. برای ثبت نام و انتخاب رشته های تجربی بدون آزمون آزاد می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. همچنین پس از برقراری ارتباط با مشاوران ما می توانید از نحوه پذیرش در رشته های بدون کنکور تجربی 99 اطلاع یابید.

منبع : رشته های تجربی بدون کنکور 99





:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: