مشاوره رایگان کنکور
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

مشاوره رایگان کنکور

مشاوره رایگان کنکورمرکز مشاوره ایران تحصیل با داشتن کارشناسان و مشاوران مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات گوناگون در زمینه مشاوره تحصیلی به دانش آموزان مشاوره انتخاب رشته کنکور و داوطلبان کنکور و دانشجویان در تمامی زمینه هاست.

ما این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم تا از هر شهر و استانی که هستید تنها از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ای ما بهره مند شوید. با خدمات مشاوره تلفنی دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مرکز نیست و از سراسر کشور می توانید از مشورت و همفکری کارشناسان معتبر و مجرب کشوری مرکز مشاوره ایران تحصیل استفاده نمایید.

 

 

جهت دربافت خدمات مشاوره کنکور و آشنایی با بودجه بندی دروس، تکنیک های تست زنی و غیره از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

مشاوره رایگان کنکور مرکز ایران تحصیل

مشاوره رایگان کنکور از جمله خدمات چشم گیر مرکز مشاوره ایران تحصیل به شمار می آید که داوطلبان می توانند با ورود به سایت ایران تحصیل و با گذاشتن کامنت و نظر در زیر پست هایی سایت، می توانید سوالات و اشکالات خود را بپرسید و مشاوران و کارشناسان ما در اسرع وقت جواب نظرات شما را خواهند داد و یا آن را به ایمیل شما ارسال می کنند.

البته ناگفته نماند از جمله خدمات شایسته ای که مرکز مشاوره ایران تحصیل در اختیار مخاطبین کنکوری قرار داده ارائه  تخفیفات ویژه ی مشاوره ای است که تنها مخاطبین کنکوری می توانند با شماره گیری شماره 9092305587 ( استان تهران)  از آن برخوردار باشند.

مشاوره رایگان کنکور گروه های آزمایشی مختلف

بصورت کلی مشاوره و برنامه ریزی  فوایدی بسیاری دارد. از جمله این که، مشاوره رایگان آزمون سراسری گروه های آزمایشی مختلف موجب می شود که به یک سری از استعدادها و ویژگی های خود پی ببرد که شاید قبلاً به آن توجهی نداشته یا اصلاً آن ها را نمی دانسته است.

شخص به اشکالات خود در روش مطالعه درسی یا روش مطالعه کنکور پی برده و می تواند آنها را رفع کند. بعلاوه، مشاوران به شخص مورد نظر راه حل های اصولی مطالعه و تکنیک های تست زنی کنکور را ارائه می دهند.

این موارد کمک بسیاری به شخص می کند تا ویژگی های خود را به راحتی بشناسد و در جهت تحصیل بهتر و مؤفق تر قدم بردارد. 

مرکز مشاوره ایران تحصیل با داشتن تجربه بالا در زمینه مشاوره تحصیلی و فعالیت های آموزشی و نیز داشتن کارشناسان و مشاوران عالی و مجرب، قادر است در زمینه هایی همچون مشاوره تحصیلی آنلاین – مشاوره رایگان کنکور تجربی – مشاوره رایگان کنکور هنر – مشاوره رایگان کنکور ریاضی  – روش های تست زنی کنکور – روش های مطالعه کنکور –  و … انجام وظیفه کند.

بسیاری از دانش آموزان کنکوری گرو های آزمایشی مختلف با مشکلات زیادی از جمله عدم تمرکز ، نداشتن انگیزه کافی برای تحصیل ، و عدم آشنایی کامل با فضای کنکور و غیره روبه رو هستند.

این مشکلات بسیاری از داوطلبین کنکوری را از رقابت در کنکور باز می دارد.

لازم به ذکر است مسئله مهم و قابل توجه که باید به آن پرداخت نحوه جمع بندی کنکور در ماه های آخر مانده به کنکور است. در مورد این موضوع نباید دچار وسواس فکری شد و بیشترین زمان خود را باید صرف تست های کنکور سالهای قبل کرد و مطابق با آن ها جلو رفت. 

به نحوی که اگر در طول سال نکات مهم را یادداشت کرده باشید جمع بندی ساده تر اما اگر این کار را انجام نداده اید جمع بندی کنکور در یک ماه کمی دشوار خواهد شد.

داوطلبان کنکور گروه های آزمایشی مختلف که مایل به بهرمندی از مشاوره رایگان آزمون دانشگاه ها هستند، می توانند در زیر همین مطلب و در قسمت نظرات سؤالات خود را بپرسند و ایمیل خود را نیز وارد نمایند تا از مشاوره رایگان تجربی ، مشاوره رایگان هنر ، مشاوره رایگان ریاضی و غیره توسط کارشناسان مرکز بهره مند شوند.

مشاوره رایگان آزمون سراسری برای تمام داوطلبان کنکور مفید و مؤثر است. زیرا بدون کوچکترین هزینه ای می توانند سؤالات و مشکلات خود را بپرسند و جواب بگیرند.

 

مشاوره حضوری کنکور رایگان

از جمله خدمات مهم آموزشی در مجموعه ایران تحصیل ارائه مشاوره حضوری به صورت رایگان است. باید اشاره کنیم که این خدمت به وسیله هر مؤسسه ای ارائه نمی گردد و استفاده از آن می تواند برای فرد بسیار مفید فایده باشد.

ارتباط دانش آموز و مشاور در مشاوره حضوری از مشاوره تلفنی قوی تر و بهتر است. در نتیجه، توصیه ما این است که در صورت نزدیکی و داشتن وقت از مشاوره حضوری استفاده کنید.

خدمات ارائه شده در رابطه با کنکور سراسری در جلسات مشاوره حضوری شامل موارد زیر می شود:

. ارائه مشاوره انگیزشی فردی به دانش آموز

. ارائه بهترین برنامه ریزی درسی به داوطلب

. آشنایی داوطلب با بودجه بندی دروس

. پرسش و پاسخ بین اولیاء دانش آموز و مشاور

. ارائه انواع تکنیک های تست زنی، تندخوانی و روش های مطالعه

 

با دریافت مشاوره کنکور به صورت رایگان قبولی خود را تضمین کنید

دوستان عزیز چیزی تا مارتون کنکور سال آینده یعنی سال 99 باقی نمانده و شما وقت زیادی ندارید. اگر تاکنون آن طور که باید و شاید مطالعه نکرده اید… اگر فکر می کنید دنیا تمام شده است و در چند ماه باقی مانده هیچ کاری از دستتان برنمی آید…

اگر با خود می گویید من با این همه مطلب نخوانده و تست های نزده چه کنم باید بگوییم تمام این بحث ها را کنار بگذارید. 

الان وقت فکرکردن به این موارد نیست. گذشته هر چه بوده گذشته و تمام شده است. باید به فکر آینده بود.

آینده ای که می تواند با قبولی شما در بهترین رشته و دانشگاه برایتان رقم بخورد. آینده ای که همه با دیدن مؤفقیت شما انگشت به دهان بمانند. 

اما مطمئن باشید اگر قرار به رخ دادن معجزه در زندگی شما باشد مطمئناً در این مدت کوتاه هم می توان شق القمر کرد. 

اگر هنوز هم نمی دانید کجای راه هستید…. اگر هنوز هم نمی دانید برای کدام دروس برای قبولی باید وقت بیشتری بگذارید… اگر نیاز به یادگیری روش های تست زنی و یا روش های مطالعه دارید گوشی تلفن را بردارید و از مشاوران مرکز ما راهنمایی بخواهید. یا اگر امکان مراجعه حضوری دارید در جلسات حضوری مشاوره کنکور شرکت کنید. 

دوستان عزیز مطمئن باشید که ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. هیچ وقت برای رسیدن به مؤفقیت دیر نیست.

اگر دیگران توانسته اند پس حتماً شما هم می توانید. شک نکنید. فقط کافیست آستین ها را بالا بزنید و با عزم و اراده در کنار مشاوری آگاه با قدرت جلو بروید.

مشاوری که تا آخرین لحظه همگام و هم قدم شماست و برنامه مطالعاتی شما را پیگیری می کند. 

فقط یادتان نرود که باید به توصیه های مشاور خود در جلسات مشاوره رایگان توجه کنید و آن ها را مو به مو انجام دهید.

در این صورت، محال است که نتوانید به رؤیای خود یعنی قبولی در یکی از دانشگاه های سطح بالای کشور و در یکی از رشته های شناخته شده همچون رشته های مهندسی و یا پزشکی برسید و نتیجه زحمات چند ماهه خود را نبینید. 

 

منبع : مشاوره رایگان کنکور





:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: