ورود به سایت سامانه همگام – hamgam.medu.ir
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ورود به سایت سامانه همگام – hamgam.medu.ir

سامانه hamgam.medu.ir  آخرین اخبار و اطلاعیه های آمورش و پرورش را در اختیار دانش آموزان ، معلمین و مدیران مدارس قرار می دهد و همچنین برگزاری آزمون های استعدادیابی تحصیلی و شغلی از سایت همگام انجام خواهد گرفت، جهت ورود به سایت یا پرتال همگام هدایت تحصیلی و شرکت در آزمون استعدادیابی با ما همراه باشید.

مراحل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

 

  1. داوطلبان ابتدا می بایست برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به سامانه azmoon.medu.ir مراجعه نموده و کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد کنند. چنانچه داوطلب به هر دلیلی رمز همگام خود را گم کرده باشد و یا هنگام ثبت با مشکل مواجه شود باید مجددا به مدرسه مراجعه نماید.
  2. پس از ورود به سایت مذکور ، در فیلد نقش ، دانش آموز و در عنوان سازمانی ، نام مدرسه محل تحصیل خود را انتخاب نمایید و سپس بر روی گزینه ” تایید “ کلیک کنید.
  3. با ورود به منوی اصلی ، دانش آموز می بایست تعهد نامه را با دقت مطالعه و در صورت تایید بر روی گزینه ” ذخیره و بعدی “ کلیک نماید.
  4. در این مرحله باید مشخصات عمومی خود را درج کنید.
  5. چنانچه داوطلب خواهر و برادر همزاد ، داشته باشد باید در گزینه 11 ، کد ملی دوقلو یا چند قلو خود را وارد کند.
  6. مشخصاتی مانند (نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، جنسیت ، نام و کد دبیرستان ، منطقه و استان محل تحصیل) به صورت خودکار نمایش داده خواهد شد و توجه داشته باشید که امکان اصلاح مشخصات برای دانش آموز وجود ندارد.
  7. اگر دانش آموز سهمیه شاهد را دارا باشد ، باید در فیلد سهمیه شاهد نوع سهمیه خود را مشخص نماید.
  8. در این مرحله فرد باید هزینه ثبت نام را پرداخت کند.
  9. برای پرداخت هزینه ثبت نام ، می بایست از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب (دارای رمز دوم و CVV2) استفاده نمایید.
  10. در پایان ثبت نام حتما رسید و شماره پیگیری خود را دریافت کنید.

همانطور که می دانید آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم حذف شده و پذیرش آن براساس سوابق تحصیلی خواهد بود اما ثبت نام پایه نهم به دهم از اواسط فروردین ماه آغاز و تا اوایل اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهد داشت ، داوطلبان می توانند در این بازه زمانی نسبت به ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی اقدام نمایند. لازم است گفته شود که ثبت نام از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام خواهد شد. با توجه به این که ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت هماهنگ انجام می شود ، آزمون آن ها نیز ادغام شده به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400 – 99 – دریافت لیست مدارس نمونه دولتی سراسر کشور ، اطلاع از تراز قبولی در آزمون نمونه دولتی 99 و مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی 1400-99 با شماره زیر تماس بگیرید :

9099072952 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 همه ساله از طریق آزمون ورودی انجام می شود ، آزمون مدارس نمونه دولتی تقریبا کمی راحتر از مدارس سمپاد خواهد بود اما با این حال باز هم تلاش بسیاری را می طلبد که در این آزمون موفق شوید. به اطلاع کلیه داوطلبان می رسانیم که ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی نیز دارای شرایط خاصی می باشد به صورتی که داوطلبان محترم که قصد ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی را دارند باید حتما تابع شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی باشند که چند مورد از قوانین آن را ذکر می کنیم :

  • کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون نمونه دولتی را دارند باید تابعیت رسمی ایران را داشته باشند.
  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400-99 صرفا در محدوده محل سکونت هر دانش آموز (ترجیحا) اجرا خواهد شد.
  • کلیه داوطلبان ثبت نام در مقطع دهم مدارس نمونه دولتی حق انتخاب یک رشته در رشته های موجود را خواهند داشت ( نهم به دهم ) .
  • پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی بر اساس تاثیر معدل (50%) و تاثیر آزمون (50%) خواهد بود.
  • ملاک ثبت نام در آرمون نمونه دولتی 1400-99 طبق سنوات گذشته برای پایه ششم به هفتم کلیه دروس خیلی خوب و یا یک درس خوب و مابقی دروس خیلی خوب و برای پایه نهم به دهم معدل نیمسال اول سال تحصیلی بالای هفده مد نظر خواهد بود.
  • قانون ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان دوقلو به صورتی است که اگر یکی از آن ها در مدارس نمونه دولتی قبول شوند قل دیگر در صورت کسب حداقل 80% امتیاز قبولی آخرین دانش آموز که در آن مقطع قبول شده می تواند جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی پذیرش شود.
  • در صورتی که دانش آموزانی که قبولی وی قطعی شده در موعد مقرر به واحد نمونه دولتی قبولی خود مراجعه ننمایند ثبت نام وی ملغی و یک نفر از لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی 1400-99 جایگزین وی خواهد شد.

خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی های لازم در ارتباط با ثبت نام مدارس نمونه دولتی و شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی  ارائه شده است. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود.

 منبع : سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی





:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: