ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم 99

ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم آغاز شد. داوطلبینی که قصد تحصیل در دبیرستان های ماندگار البرز را دارند توجه داشته باشند که ثبت نام از طریق سامانه انجام میگیرد و شما میتوانید در زمان مشخص شده از طریق سامانه دبیرستان البرز پایه دهم اقدام به ثبت نام نمایید.داوطلبین عزیز توصیه میشود قبل از ثبت نام حتما دفترچه دبیرستان البرز را مطالعه کنید تا از تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام و پذیرش در دبیرستان مطلع شوید.

 

منابع شرکت در آزمون دبیرستان ماندگار البرز 99 - 1400

منابع شرکت در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 99 - 1400 به همراه مواد درسی ، تعداد و ضریب سوالات این آزمون را در جداول زیر ارائه می دهم :


( اطلاعات ذکر شده مربوط به منابع ، موارد درسی ، تعداد و ضریب سوالات آزمون ورودی پایه دهم دوره دوم متوسطه ماندگار البرز سال تحصیلی 1400 - 99 می باشد ، به محض کسب اطلاعات جدید این قسمت بروز رسانی می شود . )

ماده درسی رشته ریاضی و تجربی

تعداد سوال

ضریب

زمان پاسخگویی

منابع آزمون

پیام های آسمانی

15

2

120 دقیقه

100 درصد سوالات از کتاب های درسی پایه نهم 96 - 97 می باشد

فارسی

15

2

عربی

10

1

زبان انگلیسی

10

2

ریاضی

25

4

علوم

25

3

مطالعات اجتماعی

10

1

جمع کل

110

 

 

ماده درسی رشته انسانی

تعداد سوال

ضریب

زمان پاسخگویی

منابع آزمون

پیام های آسمانی

15

2

120 دقیقه

100 درصد سوالات از کتاب های درسی پایه نهم 96 - 97 می باشد

فارسی

20

4

عربی

20

4

زبان انگلیسی

15

2

ریاضی

20

3

مطالعات اجتماعی

20

3

جمع کل

110

 

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان البرز 99-1400

 

زمان ثبت نام برای آزمون ورودی دبیرستان البرز ثبت نام پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز مطابق بخشنامه آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان دوره دوم ماندگار البرز مطابق شیوه نامه اجرایی ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز 1400 – 99 در خصوص زمان ثبت نام ، شرایط ، زمان برگزاری آزمون و سایر جزئیات این آزمون به تمامی مناطق شهر تهران ارسال شد.

 

جهت ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم 99  ، راهنمای سامانه ثبت نام دبیرستان البرز و ثبت نام مدارس البرز پایه هفتم از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

شرایط عمومی ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1400 – 99

 

مانند تمام آزمون‌های سراسری٬ داوطلبان  آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز هم باید شرایط خاصی را دارا باشند:

  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • اشتغال به تحصیل در پایه نهم برای ورودی پایه دهم و اشتغال به تحصیل در پایه ششم برای ورودی پایه هفتم در سال تحصیلی 99 – 1400
  • حداقل معدل ۱۸ در امتحانات نوبت اول پایه نهم
  •  

زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

 

دبیرستان ماندگار البرز از مدارس معتبر کشور است که در سطح بالای علمی و آموزشی قرار دارد و دانش آموزان برای ورود به آن باید از طریق شرکت در آزمون علمی به رقابت بپردازند. افرادی که شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز را دارا می باشند ، در صورتی که در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در این مدرسه اقدام کرده باشند ، می بایست در آزمون ورودی این مدرسه شرکت کنند. داوطلبان در صورت قبولی می توانند در سال تحصیلی جدید تحصیل خود را در پایه دهم و در همان رشته تحصیلی که هنگام نام نویسی در آزمون انتخاب کرده بودند آغاز کنند.

آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز برای پایه نهم به دهم (آزمون ورود به دوره دوم متوسطه) در روز پنج شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه راس ساعت 9 صبح برگزار می گردد.

توجه داشته باشید برای حضور و شرکت در آزمون ورودی این مدرسه به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون الزامی می باشد. بنابراین حتما در بازه زمانی مقرر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود از طریق سایت azmoon.tehranedu.ir اقدام نمایید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه ، طبق دفترچه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز تا دو الی 3 روز قبل از برگزاری آزمون می باشد ، اما معمولا سایت دریافت کارت ورود به جلسه تا شب قبل از آزمون فعال خواهد بود و دانش آموزان می توانند از طریق سایت مذکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند. البته بهتر است کارت خود را در روز های اول انتشار دریافت و پرینت نمایید تا به مشکل برنخورید.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله که در مورد تمامی مباحث مربوط به ثبت نام مدارس دبیرستان ماندگار البرز 99 صحبت شده قصد داشتیم تا تمامی اطلاعات مربوط به دبیرستان ماندگار را ارائه دهیم تا شما پاسخگوی سوالت ذهن شما عزیزان باشیم. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن  سامانه ثبت نام حضوری صورت نخواهد گرفت.

 

منبع : ثبت نام دبیرستان البرزپایه دهم

 





:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: