سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

دانشجویان عزیزی که به هر دلیلی امکان ادامه تحصیل در دانشگاه محل پذیرش را ندارند، می توانند نسبت به ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اقدام نمایند. ورود به سامانه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد زمانی امکان پذیر است که در زمان تعیین شده مراجعه نمایند. شرایط ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد با توجه به آئین نامه های دانشگاه آزاد تعیین می گردد. متقاضیان ورود به سامانه ثبت درخواست انتقال دانشگاه آزاد جهت ثبت درخواست بهتر است هر چه سریع تر اقدام نمایند. لازم به ذکر است جز در شرایط تعیین شده، انجام ثبت نام انتقالی و میهمانی دانشگاه آزاد برای دانشجویان ترم اول مهر و بهمن امکان پذیر نمی باشد.

شرایط ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 99

 

شرایط مورد نیاز جهت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد در سامانه منادا و در آیین نامه مربوطه به شرح زیر می باشد.

  • دانشجویان ملزم به تحصیل به مدت یک ترم در دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند ( دانشگاه مبدا ) می باشند.
  • دانشجویان نباید از نظر آموزشی ، انضباطی و نظام وظیفه مشکلی برای ثبت نام داشته باشند.
  • نقل و انتقالات دانشگاه آزاد منحصرا برای دانشجویانی امکان پذیر است که از طریق کنکور و انتخاب رشته وارد دانشگاه شده اند.
  • دانشجویانی که در حال تحصیل در واحدهای خودگردان می باشند ، فقط مجاز به انتقالی به واحدهای خودگردان هستند.
  • دانشجویان متقاضی میهمانی و یا انتقالی دانشگاه آزاد ، ملزم هستند درخواست خود را برای دانشگاه هایی ثبت کنند که رشته و گرایش آن ها را داشته باشند.
  • دانشجویان ترم آخر ، مجاز به ثبت درخواست انتقالی در سایت نمی باشند.
  • علاوه برا اخذ مجوز میهمانی و یا انتقالی دانشجویان ، موافقت واحدهای دانشگاهی مبدا و مقصد جهت پذیرش دانشجویان الزامی است.
  • امکان ثبت درخواست انتقالی برای هر مقطع تحصیلی فقط یک بار امکان پذیر است.
  • امکان انتقال دانشجویان واحدهای الکترونیکی به سایر دانشگاه ها وجود نخواهد داشت.
  • انتقال و میهمانی دانشجویان خارج از کشور برای دانشگاه های داخل کشور میسر نمی باشد.
  • دانشجویان دوره های پژوهش محور مجاز به نقل و انتقال و میهمانی نمی باشند.
  • امکان انتقال دانشجویان به واحدهای دانشگاهی که در آن عضو کارکنان یا هیئت علمی می باشند ، وجود نخواهد داشت.
  • درخواست نقل و انتقال دانشجویان اتباع غیرایرانی از طریق واحد دانشگاهی مبدا و اداره کل امور بین الملل و کمیسیون نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد.

لازم است بدانید که انتقال و میهمانی در مقطع دکتری به غیر از موارد زیر ممنوع می باشد:

  • انتقال و میهمانی دانشجویان آزادگان ، اسرا و جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آن ها و دانشجویان شاهد در بدو پذیرش با ارائه مدارک لازم به هریک از واحدهای دانشگاهی امکان پذیر است.
  • میهمانی وزراء ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، معاونین رئیس جمهور ، استانداران و سفرا و همسر و فرزندان آنان در هر نیمسال تا پایان سال تحصیلی که در حال انجام وظیفه هستند ، به محل ماموریت یا نزدیک ترین شهر به محل اشتغال پس از تایید کمیسیون نقل و انتقالات دانشجویی امکان پذیر است.
  • انتقال و میهمانی داوطلبان بر اساس جدول همترازی بر اساس شرایط در نظر گرفته شده امکان پذیر می باشد.

 

جهت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1400 – 99 برای ترم مهر و بهمن و اطلاع از شرایط و مدارک لازم برای میهمانی دانشگاه آزاد و انتقالی ، ثبت درخواست از سراسر کشور شماره های زیر تماس بگیرید

سراسر کشور :

9099072952 (تماس از سراسر کشور(

9092305587 ( استان تهران(

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ترم مهر و بهمن

با توجه به سنوات گذشته می توان گفت زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد دو بار در هر سال تحصیلی انجام می پذیرد ضمنا لازم به ذکر است زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد و زمان ثبت نام مهمانی دانشگاه آزاد در یک بازه زمانی انجام می گیرد که متقاضیان محترم می توانند به صورت مجزا درخواست خود را در سامانه منادا ثبت نمایند.

با توجه به محدودیت زمانی در تاریخ ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد توصیه می نماییم متقاضیان گرامی در اولین ساعات باز شدن سایت ثبت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد نسبت به تکمیل درخواست خود اقدام نمایند شایان ذکر است با توجه به محدودیت های موجود اولویت پذیرش انتقالی یا مهمانی با دانشجویانی خواهد بود که زودتر از دیگر متقاضیان در سامانه ثبت درخواست نموده باشند.

با توجه به آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد جهت نیمسال اول سال تحصیلی 98 – 99 یا همان ترم مهر از چهاردهم خرداد ماه سال جاری شروع شده و تا بیستم تیر ماه ادامه خواهد داشت لذا داوطلبان محترم می توانند از 14 خرداد درخواست های خود را از طریق سامانه مذکور ثبت نمایند لازم به ذکر است نتایج ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد حداکثر ظرف 3 روز از همان سامانه ثبت درخواست قابل پیگیری خواهد بود.

 

هزینه ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1400 – 99

همان طور که دانشجویان انصرافی دانشگاه آزاد می بایست هزینه انصراف به دانشگاه آزاد پرداخت نمایند دانشجویانی که قصد اخذ انتقالی از واحدی به واحد دیگر را دارند نیز می بایست هزینه انتقال پرداخت نمایند که این هزینه با توجه به مقطع دانشجو متغیر خواهد بود با توجه به آخرین تغییرات و اطلاعیه های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی هزینه انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد برای مقاطع کارشناسی اعم از پیوسته و ناپیوسته 1200000 ، مقطع کارشناسی ارشد برابر 1800000 ، مقطع کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته برابر 800000 تومان خواهد بود که تقریبا برابر 1.5 برابر شهریه ثابت ایشان خواهد بود.

لازم به ذکر است با توجه به قوانین و شرایط دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر هزینه ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ، دانشگاه جهت اخذ میهمانی نیز از دانشجویان هزینه دریافت خواهد کرد به صورتی که هر دانشجویی که قصد اخذ میهمانی برای واحد دیگری داشته باشد می بایست مطابق قوانین و شرایط نیمی از شهریه ثابت خود را به عنوان جریمه به دانشگاه پرداخت نماید لذا با توجه به این قانون هزینه مهمانی در مقطع کاردانی تقریبا 350000 ، کارشناسی 500000 و کارشناسی ارشد 1000000 تومان خواهد بود لذا متقاضیان گرامی قبل از ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد می بایست تمامی نکات مربوط به نقل و انتقالات را مطالعه و بررسی کرده سپس برای ثبت درخواست اقدام نمایند.

خلاصه مقاله : در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با شرایط و نحوه ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد مطالبی را به شما عزیزان ارائه نماییم. دانشجویان عزیز با استفاده از لینک ورود به سامانه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد  می توانند مدارک خود را جهت درخواست ثبت نمایند. ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد  برای دو ترم مهر و بهمن تنها مختص به واجدین شرایط خواهد بود. چنانچه در ورود به سامانه ثبت درخواست انتقال دانشگاه  مشکلی دارید و یا اینکه مایل به انجام ثبت نام انتقالی و میهمانی دانشگاه آزاد می باشید، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

منبع : ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد





:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: