ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99

ثبت نام مجدد کنکور سراسری فرصتی برای آن دسته از داوطلبانی است که به هر دلیلی در مرحله اول موفق به ثبت نام کنکور نشده‌اند و یا اقدامی در رابطه با ثبت نام انجام نداده‌اند لذا پیرو این اطلاعیه ثبت نام جاماندگان کنکور 99 از امروز انجام خواهد گرفت.

راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 99

 

در ابتدا لازم است به این نکته اشاره کنیم که ثبت نام کنکور سراسری 99 فقط به صورت اینترنتی (غیر حضوری) انجام می گیرد و داوطلبان برای انجام فرآیند ثبت نام خود ، می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. همان طور که می دانید هر یک از داوطلبان سه گروه آزمایشی اصلی از جمله علوم تجربی ، علوم انسانی و ریاضی علاوه بر ثبت نام در گروه آزمایشی خود ، می توانند در گروه های آزمایشی هنر و منحصرا زبان نیز شرکت نمایند.

توجه داشته باشید که برای شرکت در هر یک از گروه های آزمایشی فوق و هم چنین تمایل به انتخاب رشته های دانشگاه غیرانتفاعی و پیام نور ، می بایست کارت اعتباری جداگانه خریداری نمایید. راهنمای نام نویسی از طریق سایت ثبت نام کنکور سراسری به ترتیب زیر می باشد.

  • ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و انتخاب گزینه “سراسری” از منوی سمت راست
  • کلیک روی لینک فعال “ثبت نام کنکور سراسری”
  • انتخاب گزینه “خرید سریال ثبت نام” از منوی اصلی موجود در صفحه
  • انتخاب نوع سریال ثبت نام با توجه به گروه آزمایشی مورد نظر
  • وارد نمودن اطلاعات خواسته شده اعم از نام ، نام خانوادگی ، شماره تلفن ثابت ، شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی در بخش های مربوطه
  • ثبت اطلاعات مربوط به کارت بانکی عضو شبکه شتاب به منظور پرداخت هزینه و دریافت شماره پیگیری پرداخت
  • بازگشت مجدد به صفحه اول سامانه و کلیک روی عبارت “ثبت نام کنکور سراسری”
  • وارد کردن شماره سریال ثبت نام و کد امنیتی مندرج در صفحه
  • انتخاب نوع مدرک دیپلم و نوع مدرک پیش دانشگاهی 
  • درج اطلاعات سوابق تحصیلی داوطلب شامل کد سوابق تحصیلی دیپلم و کد دانش آموزی
  • بارگذاری عکس پرسنلی متقاضی مطابق با مشخصات قید شده در دفترچه راهنمای ثبت نام
  • دریافت فرم ثبت نام و تکمیل آن

پس از ثبت اطلاعات مورد نیاز در فرم نام نویسی ، بر روی عبارت “تایید نهایی” کلیک کنید تا مشخصات شما ذخیره شوند. فراموش نکنید که حتما از فرم ثبت نام اینترنتی خود به همراه شماره پرونده و کد پیگیری دریافتی ، پرینت تهیه کرده و تا پایان مراحل آزمون و اعلام نتایج نهایی ، نزد خود نگه دارید.

 

داوطلبان محترم جهت انجام ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99 – ویرایش اطلاعات اشتباه وارد شده داوطلبان در مرحله اول ، انجام ثبت نام از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

شرایط ثبت نام کنکور سراسری 99

شرایط عمومی

  1. اعتقاد به دین اسلام و یا یکی ازادیان رسمی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  2. عدم عناد و دشمنی نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران
  3. عدم اعتیاد به هیچ گونه مواد مخدر
  4. عدم سوپیشینه کیفری
  5. نداشتن سابقه عضویت در در سازمان های غیر قانونی و علیه جمهوری اسلامی.
  6. عدم احراز فساد اخلاق
  7. دارا بودن مدرک دیپلم نظام قدیم و مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک دیپلم نظام جدید (۳-۳-۶)
  8. داشتن گواهی پایان خدمت سربازی و یا معافیت دائم و موقت برای داوطلبان آقایان
  9. داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم نظام (۱۲ساله) فنی حرفه ای و کاردانش می باشند برای شرکت در آزمون سراسری حتما می بایست دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی باشند.
  10. دانشجویان مقطع کاردانی در صورتی مجاز به شرکت در آزمون سراسری سال ۹۹ خواهند بود که مدرک کاردانی خود را حداکثر تا مورخ ۳۱ شهریور سال ۹۹ و یا ۳۰ بهمن ۹۹ دریافت نمایند.
  11. داوطلبان در زمان ثبت نام نباید دانشجوی دانشگاه های دوره روزانه باشند و در صورت شرکت در این آزمون حداکثرمی بایست تا ۲۵ اسفند ماه ۹۸ انصراف خود را از دانشگاه اعلام نمایند.
  12. آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۸ مجاز به تحصیل در یکی از دانشگاه های روزانه شده باشند مجاز به شرکت در دوره های روزانه سال ۹۹ نمی باشند و می توانند در سایر دوره های نوبت دوم و غیر روزانه شرکت نمایند.
  13. داوطلبانی که مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه های روزانه دریافت نموده باشند می توانند بدون محدودیت مجددا در کنکور سراسری شرکت نموده و در دوره های روزانه تحصیل نمایند.
  14. دانشجویانی که مدرک کاردانی خود را یکی از رشته های گروه علوم پزشکی به پایان رسانده اند در صورتی که خدمات قانونی و دوره تعهد خود را تا مورخ ۳۱ شهریور ۹۹ و یا ۳۰ بهمن ۹۹ به پایان رسانده باشند مجاز به ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ خواهند بود و در زمان ثبت نام ملزم به ارائه دادن گواهی پایان دوره طرح نیرو انسانی خود خواهند بود.
  15. فارغ التحصیلان رشته های تحصیلی بهداشت دهان، تکنسین سلامت دهان، پرستاری دندان پزشکی، پروتز دندان و ساخت پروتز دندان مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان نمی باشند.

شرایط اختصاصی

 

خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی های لازم در ارتباط با ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99  و شرایط ثبت نام در کنکور سراسری ارائه شده است. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی میباشد و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود.

منبع : ثبت نام مجدد کنکور سراسری 99





:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: