زمان و نحوه ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

زمان و نحوه ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 99

ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 99 آغاز شد . پیرو انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور در مورد ثبت نام مجدد کنکور سراسری و اصلاح اطلاعات کنکور مشخص شد.

کلیه داوطلبانی که از ثبت نام کنکور جا مانده اند و یا در وارد کردن اطلاعات اشتباه کرده اند و قصد ویرایش مشخصات فردی خود را دارند، از امروز سیزدهم اسفند ماه 98 لغایت 3 روزه کاری می توانند جهت ویرایش اقدام نمایند.

آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور برای داوطلبان وجود دارد؟ 

 

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری 99 را دارند از روز چهارشنبه 16 بهمن ماه 98 لغایت روز پنج شنبه 24 بهمن ماه 98 فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه ثبت نام سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند. ممکن است برخی از اطلاعاتی که متقاضیان هنگام ثبت نام در سامانه مذکور درج کرده اند نیاز به ویرایش داشته باشد ؛ در این راستا می بایست مطابق با راهنمای زیر برای رفع نقص اطلاعات خود اقدام کنند.

 

مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 99

 

داوطلبان در سه بازه زمانی می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

  1. در بازه زمانی که برای ثبت نام تعیین شده است. (16 لغایت 24 بهمن ماه)
  2. در زمان ثبت نام مجدد کنکور سراسری (معمولا در اسفند ماه)
  3. در زمان دریافت کارت ورود به جلسه

زمان ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

همان طور که گفتیم سازمان سنجش به منظور رفاه حال داوطلبان ، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 99 را در بازه های زمانی مختلف فراهم می کند . 

 

1 - در بازه زمانی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99
در صورتی که داوطلبی قبل از اتمام مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 متوجه اشتباه یا خطایی در فرم اینترنتی شود با مراجعه به سایت سازمان سنجش و انتخاب لینک " ویرایش ثبت نام " می تواند اطلاعات خود را تصحیح نماید . 
توجه : در صورت تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹ امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی در این زمان هم وجود خواهد داشت . 

 

2 - هم زمان با مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99
داوطلبانی که پس از پایان زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 قصد ویرایش اطلاعات خود را داشته باشند می بایست اطلاعیه های بعدی سازمان سنجش را دنبال نموده و به محض اعلام مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد 99 نسبت به ویرایش اطلاعات خود در این بازه زمانی اقدام نمایند

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 99

 آخرین مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 99  »  داوطلبان برای ویرایش ثبت نام خود می توانند وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org بشوند . و در قسمت سراسری ، ثبت نام کنکور سراسری را انتخاب نمایند و از منوی سمت راست با انتخاب گزینه قبلا ثبت نام نموده ام با وارد کردن شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام وارد فرم ثبت نام خود شوند و ویرایش خود را انجام دهند . و در نظر داشته باشید که بعد از هر بار ویرایش ثبت نام ، نسبت به دریافت مجدد پرینت ثبت نامی خود اقدام نمایید . بعد از آغاز زمان ویرایش ثبت نام کنکور 98 در این بخش راهنمای تصویری آن را قرار خواهیم داد 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم در ارتباط با ویرایش اطلاعات کنکور را ارائه دهیم و پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ویرایش را از دست ندهید چرا که ویرایش به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

منبع : ویرایش اطلاعات کنکور 99





:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: