سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم 1400-99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم 1400-99

نتایج مدارس نمونه دولتی مانند  سنوات گذشته از طریق سامانه اعلام میشود. داوطلبینی که در مدارس نمونه دولتی شرکت کردید توجه داشته باشید که 10 روز الی 2 هفته پس از ثبت نام نتایج مدارس نمونه دولتی اعلام میوشد که شما میتوانید با ورود به سامانه مشاهده نمایید. توجه داشته باشید سامانه اعلام نتایج مداری نمونه دولتی هر استان با هم متفاوت است که  باید در زمان مشخص شده به سامانه استان مربوطه مراجعه نمایید.

زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 - 99

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 99 به صورت هماهنگ کشوری و همزمان با آزمون تیزهوشان در 31 خرداد ماه برگزار خواهد شد . نتایج آزمون نمونه دولتی معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می شود . پذیرفته شدگان پس از مشاهده نتایج می بایست در زمان تعیین شده با مدارک لازم به مدرسه ای که در آن پذیرفته شده اند مراجعه کرده و به صورت حضوری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .

 

داوطلبان عزیز جهت دریافت کارنامه قبولی مدارس نمونه دولتی خود و اطلاع از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 98-99

با شماره 9092305587 ( استان تهران) تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور تنها از طریق تلفن ثابت..پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نکات مهم در زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1400 – 99 :

1) نتایج آزمون نمونه دولتی سال گذشته همزمان با نتایج تیزهوشان اعلام گردید .
2) بطور کلی نتایج آزمون نمونه دولتی بین سه تا چهار هفته بعد از برگزاری آزمون ، نتایج آزمون نمونه دولتی 1400 – 99 در تمام کشور اعلام می شود.

مشاهده نتایج مدارس نمونه دولتی 1400 :   برای اطلاع از نتایج آزمون نمونه دولتی 1400 – 99 بعد از مراجعه به سایت و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می توانید صفحه شخصی خود را مشاهده کنید و بر روی قسمت اعلام نتایج کلیک کرده و نتیجه آزمون خود را مشاهده کنید .

شرایط انصراف از تحصیل پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 

همانطور که گفته شد پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1400 – 99 دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی قبول شده اند باید نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و عدم مراجعه حضوری به مدرسه ، به منظور انصراف از تحصیل وی در مدارس نمونه دولتی تلقی خواهد شد. ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی مشروط به انجام فعالیت های مثبت پرورشی و آموزشی دانش آموزان خواهد بود.

خلاصه مقاله : در این مقاله که شامل سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم ، زمان اعلام تنایج مدارس نمونه دولتی ، نحوه مشاهده اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی و تمامی اطلاعات مربوط به اعلام نتایج است که شما میتوانید بامطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود در مورد مدارس نمونه دولتی پاسخ دهید.

منبع : نتایج نمونه دولتی 99-1400

 

 





:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: