زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان 99

زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400-99

دبیرستان های تیزهوشان و نمونه دولتی، به منظور استعداد یابی و جذب دانش آموزان مورد نظر خود برای ورود به این مدارس ، اقدام به برگزاری آزمون های ورودی می نماید. با توجه به برخی از تغییرات ایجاد شده در آموزش و پرورش ، زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم دچار تغییراتی در سال های اخیر گشته است و همین مسئله موجب می گردد دانش آموزان نتوانند از زمان دقیق این آزمون برای هر دو پایه آگاه شوند.

با توجه به زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان به احتمال قوی ثبت نام برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در خرداد ماه می باشد. تاثیر معدل و نیازمند بودن کارنامه و مشخص شدن معدل و نمره داوطلبان ، احتمالا زمان این ثبت نام، بعد از اعلام نتایج و انتشار کارنامه این مقطع خواهد بود. ثبت نام برای پایه شش با استفاده از سامانه ثبت نام ازمون تیزهوشان و به صورت الکترونیک صورت خواهد پذیرفت.

در سال گذشته با توجه به برخی از تغییرات ایجاد شده در زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان پایه های نهم این ثبت نام با تاخیر همراه بود و به همین دلیل ثبت نام در فروردین ماه صورت پذیرفت. احتمال برگزاری و زمان بندی ثبت نام برای متقاضیان پایه های نهم بهمن ماه خواهد بود. داوطلبان قبل از ثبت نام لازم است نسبت به دریافت رمز عبور همگام تیزهوشان اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه ثبت نام تیزهوشان صورت خواهد پذیرفت. دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به صورت جداگانه و مجزا با پایه نهم منتشر خواهد گردید. دریافت رمز عبور همگام برای کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام الزامی می باشد. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ددر این سامانه ، عکس 3*4 و همچنین وارد نمودن اطلاعات هویتی و مدارک دانش آموزان است.

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز با توجه به زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان می توانند با مراجعه به سامانه azmoon.medu.ir و وارد نمودن کد همگام و همچنین شماره ملی خود ، به سامانه مورد نظر وارد شوند. پس از آن نسبت به خرید کارت اعتباری آزمون اقدام نمایند. کارت اعتباری آزمون به صورت اینترنتی و در صورت دارا بودن رمز دوم امکان پذیر می باشد.

 جهت اطلاع دقیق از زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان و زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان همانند زمابنندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم در سال های گذشته و برای امسال متفاوت خواهد بود. برای برگزاری این آزمون ششم به هفتم در تیر ماه خواهد بود. اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم چند هفته پس از برگزاری آزمون خواهد بود. بنابراین برای دریافت نتایج می توانید به سامانه مورد نظر برای مشاهده نتایج مراجعه نمایید.

با توجه به تغییرات ایجاد شده برای آزمون نهم به دهم ، احتمال برگزاری آزمون تیزهوشان دهم، اردبیهشت ماه امسال خواهد بود. دانش آموزانی که مایل به پذیرش می باشند ، بهتر است از همان ابتدای ثبت نام ، به برنامه ریزی قبولی در مدارس نمونه دولتی نهم بپردازند بهتر است تمرکز شما بر روی اجرای برنامه و همچنین عقب نماندن از برنامه ریزی طرح شده خود باشد زیرا در غیر این صورت حتی اطلاع از زمان برگزاری این آزمون نیز کمکی به شما نخواهد کرد.

 

 

سوالات آزمون تیزهوشان

مطالعه دقیق سوالات آزمون تیزهوشان به شما دانش آموزان عزیز کمک می نماید تا بتوانید به خوبی خود را برای این آزمون آماده نمایید. مطالعه نمونه سوالات آزمون تیزهوشان کمک می نمایند تا با توجه به  زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان و همچنین برنامه درسی خود ، از نحوه مطالعه به خوبی مطلع شوید. و بتوانید درصدهای بالایی را در این آزمون جهت قبولی داشته باشید.

سوالات آزمون تیزهوشان با توجه به منابع آزمون تیزهوشان تعیین و مشخص می گردند. یکی از سوالات دانش آموزان عزیز و نگرانی های آنان در رابطه با پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان و زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم به ایجاد آمادگی برای این آزمون مربوط می شود که با توجه به مطالعه سوالات می توانند از مباحث مهم در هر درس اطلاع دقیق یابند تا بتوانند پذیرش خود را نهایی نمایند.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با سوالات تیزهوشان و نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان اشنا کنیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود.

 منبع : زمان ثبت نام تیزهوشان 99





:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: