ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99 – 1400
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99 – 1400

نحوه ثبت نام در آزمون نمونه دولتی سال 99

ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 99 برای پایه نهم فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت آموزش و پرورش کشور، انجام می گیرد. داوطلبان قبل از شروع ثبت نام خود حتما دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و به دقت مطالعه نمایند و در نهایت برای ثبت نام خود در سایت مربوطه اقدام کنند. مراحل انجام ثبت نام آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان به شرح زیر می باشد:

  • دریافت رمز ورود همگام از مدرسه
  • وارد شدن در سایت azmoon.medu.ir در زمان اعلام شده برای ثبت نام.
  •  درج کد ملی و رمز ورود همگام .
  • تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام آزمون نمونه دولتی
  • بارگذاری تصویر 4*3 دانش آموز که در سال جاری گرفته شده است.
  • پرداخت کردن هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400 – 99 ( هزینه ثبت نام در سال گذشته مبلغ 150,000 ریال (معادل پانزده هزار تومان ) توسط وزارت آموزش و پرورش کشور تعیین شده بود. احتمال دارد این مبلغ برای سال 1400 اندکی افزایش یابد.)
  • در پایان ثبت نام داوطلبان باید شماره پیگیری ثبت نام را از سامانه دریافت کنند. ( چنانچه در پایان ثبت نام کد پیگیری را دریافت نکرده اید، یعنی ثبت نام شما انجام نگرفته است و باید دوباره فرم ثبت نامی را تکمیل نمایید.)

حذف آزمون نمونه دولتی پایه ششم ابتدایی 1400 – 99

تا سال 97 وزارت آموزش و پرورش کشور هر ساله با برگزاری آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم از دانش آموزان دارای استعداد تحصیلی برتر برای شرکت در  ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 99 – 1400 به عمل می آورد ولی با توجه به استرس و رقابت سنگینی که میان دانش آموزان برای ورود به این مدارس وجود داشت ، وزارت آموزش و پرورش کشور شیوه پذیرش دانش آموز در این پایه را تغییر داد. بدین صورت که متقاضیان ورود به مدارس نمونه دولتی از این پس نیازی به شرکت در آزمون ندارند و می توانند بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد این مدارس شوند. بنابراین با توجه به عدم برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی در سال97 ، انتظار می رود که این آزمون در سال 1400 نیز برگزار نشود.

برای ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99 – 1400 و استفاده از سامانه ثبت نام نمونه دولتی ششم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم به چه صورت می باشد ؟

با توجه به حذف آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم ، این سوال برای دانش آموزان و والدین ایجاد می شود که نحوه ثبت نام به چه صورت می باشد ؟ طبق آخرین اطلاعیه ای که توسط وزارت آموزش و پرورش کشور منتشر شده است مدارس نمونه دولتی به مدارس هیات امنایی تبدیل شده و دانش آموزان می توانند بر اساس محل سکونت خود در این مدارس ثبت نام کنند. البته لازم به ذکر است هر مدرسه بر اساس ظرفیت خود از دانش آموزانی که دارای معدل و سوابق تحصیلی بهتر می باشند ثبت نام به عمل می آورد و دانش آموزانی که دارای رتبه ی علمی فرهنگی باشند ، شانس پذیرش بیشتری در ثبت نام مدارس هیئت امنایی 1400 – 99خواهند داشت.

شرایط ثبت نام نموه دولتی ششم به هفتم

 

چنانچه همانند سال های گذشته ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم را داشته باشیم، دانش آموزان لازم است از شرایط لازم برای ثبت نام در این آزمون برخوردار باشند. از جمله این شرایط می توان به داشتن تابعیت ایرانی برای کلیه دانش آموزان اشاره نمود. برای آن دسته از دانش آموزانی که تابعیت ایرانی نداشته باشند ، ثبت نام با توجه به شرایط خاص صورت خواهد پذیرفت.

آن دسته از دانش آموزانی می توانند نسبت به ثبت نام نمونه دولتی هفتم اقدام نمایند که در سال جاری مشغول به تحصیل باشند و حتما از نمرات لازم برای ثبت نام برخوردار باشند. از جمله شرایطی که برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی در نظر گرفته شده است می توان به دارا بودن حداقل نمره برای ثبت نام برخوردار باشید.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با شرایط ثبت نام ارائه دهیم.متقاضیان عزیز توجه داشته باشید زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده  در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

 منبع : سامانه ثبت نام نمونه دولتی هفتم





:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: