سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد 99-1400
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد 99-1400

ثبت نام مدارس تیزهوشان آغاز شد. داوطلبینی که قصد ثبت نام در مدارس تیزهشواشن را دارند میتوانید با ورود به سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. لذا توجه داشته باشید که جهت ثبت نام در هر پایه باید از سامانه همان پایه اقدام نمایید. همچنین قبل از ثبت نام دفترچه پذیرش را مطالعه نمایید تا از تمامی شرایط و ضوابط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نماید.

زمان و سایت و نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان 99 - 1400

داوطلبان ثبت نام آزمون تیزهوشان در پایه هفتم می توانند با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir اطلاعات دانش آموزی خود را وارد نموده و ضمن پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام به ثبت نام خود نمایند . ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 99 - 1400 از روز شنبه 26 بهمن ماه شروع شده و داوطلبان تا 3 اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند  . متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400 جهت ثبت نام باید از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir اقدام نمایند . ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 26 بهمن شروع خواهد شد

 زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 99-1400نیز از روز شنبه 26 بهمن ماه شروع شده و داوطلبان تا 3 اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند .داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مذکور با وارد نمودن کد ملی و رمز عبور همگام اقدام به تکمیل فرم ثبت نام با اطلاعات دانش آموزی خود نمایند .ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 26 بهمن شروع خواهد شد .

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان 99-1400 – مشاوره قبولی در مدارس تیزهوشان دریافت رمز عبور همگام و دریافت سوالات تیزهوشان ششم و نهم با شماره زیر تماس بگیرید

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از طریق تلفن ثابت

پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

  • در مرحله اول وارد سایت مدارس تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir شده و کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد کنید.
  • در مرحله دوم فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل نمایید.
  • عکس دانش آموز را با فرمت jpg بارگذاری نمایید.
  • سپس مبلغ در نظر گرفته شده را با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب در همان سامانه پرداخت کنید.
  • در نهایت پس از تکمیل ثبت نام کد پیگیری را دریافت نمایید. (توجه داشته باشید، عدم دریافت کد پیگیری به منزله کامل نشدن ثبت نام است).

نکتهدانش آموزان در صورت فراموش کردن یا عدم دسترسی به رمز ورود همگام می توانند به مدرسه خود مراجعه و رمز خود را دریافت نمایند.

شرایط ثبت نام ششم به هفتم

  1. داشتن تابعیت ایرانی
  2. کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم  پایه پنجم ابتدایی در سال تحصیـلی 1400 – 99
  3. کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت دوم پایه ششم در سال تحصیلی 1400 – 99

شرایط ثبت نام نهم به دهم

  1. داشتن تابعیت ایرانی
  2. داشتن حداقل معدل کل سالانه 19 پایه هشتم در خرداد سال تحصیلی 1400 – 99

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در ارتباط با شرایط ثبت نام و زمان ثبت نام ارائه دهم. لذا متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا ک هثبت نام به صورت اینترنی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود .

منبع : ثبت نام مداس تیزهوشان





:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: