ورود به سامانه اعلام نتایج تیزهوشان ثبت نام هفتم و دهم 99-1400
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

        ورود به سامانه اعلام نتایج تیزهوشان ثبت نام هفتم و دهم 99-1400

داوطلبینی که در مدارس تیزهوشان ثبت نام نمودند و در آزمون ورودی نیز شرکت کردند میتوانند با ورود به سامانه تیزهوشان نتایج ثبت نام را مشاهده نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که در صورت قبولی اقدام به ثبت نام حضوری نمایید.

نحوه دریافت کارنامه آزمون سنجش هوش تیزهوشان 

  1. وارد شدن به پایگاه اطلاع رسانی دبیرستان های استعداد درخشان به نشانیhoosh.medu.ir
  2. درج کدملی و رمز عبور همگام در صفحه ظاهر شده برای ورود به سایت
  3. پس از ورود به سایت ، نقش (دانش آموز) و عنوان سازمانی (محل تحصیل کنونی) خود را انتخاب کنید.
  4. پس از ورود به صفحه اختصاصی خود ، کارنامه برای شما ظاهر خواهد شد که شامل دو حالت زیر می باشد :

پذیرفته شده : چنانچه در آزمون تیزهوشان نمره قبولی را کسب کرده باشید ، نام مدرسه قبولی در کادر “محل پذیرش” برای شما نشان داده خواهد شد.

پذیرفته نشدهداوطلبانی که دارای نمره و حدنصاب لازم نباشند ، در کادر “وضعیت قبولی” کارنامه خود عبارت “پذیرفته نشده” را مشاهده خواهند کرد.

 

کلیه دانش آموزان و اولیای گرامی جهت اطلاع از نحوه ورود به سامانه hoosh.medu.ir ، مشاهده کارنامه و اسامی پذیرفته شدگان می توانند از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایند

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از سراسر کشور پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

  1. نحوه مشاهده نتایج تیزهوشان نهم به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.medu.ir می باشد ، بنابراین ابتدا وارد سایت مذکور شوید
  2. سپس کدملی و رمز عبور همگام خود را که از مدرسه دریافت نموده اید ، در کادر ظاهر شده درج نمایید.
  3. در مرحله بعد نقش خود را دانش آموز و عنوان سازمانی را مدرسه محل تحصیل فعلی خود انتخاب کنید.
  4. حال پس از ورود به صفحه اصلی خود در سامانه ، کارنامه برای شما نمایش داده خواهد شد و چنانچه پذیرفته شده باشید ، نام مدرسه محل قبولی در آن قابل مشاهده خواهد بود.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 99 - 1400

داوطلبانی که مراحل ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان خود را با موفقیت طی نمودن و در زمان برگزاری آزمون سمپاد 99 - 1400 سر جلسه حضور داشته اند می توانند نتایج آزمون تیزهوشان را که هر ساله توسط مرکز ملی استعداد های درخشان حدودا 4 الی 6 هفته پس از برگزاری آزمون در سایت رسمی این مرکز اعلام می شود مشاهده نمایند .

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس سمپاد برای ورود به هر یک از پایه های هفتم و دهم متفاوت بوده در زیر زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم شرح داده شده است :

  •   زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سال گذشته در تاریخ 13 مرداد ماه اعلام شده است که از این رو پیش بینی می شود ، زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشام ششم به هفتم 99 - 1400 نیز حدودا در همین بازه زمانی باشد . متقاضیان آزمون سنجش هوش تیزهوشان می توانند از طریق سایت hoosh.medu.ir ، نتیجه آزمون ورودی خود را مشاهده نمایند .

  • زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400

سال گذشته نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم در تاریخ 22 مرداد ماه اعلام شد ، که از این رو احتمالا زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 نیر حدودا در این بازه زمانی خواهد بود . داوطلبان جهت مشاهده نتیجه آزمون مدارس سمپاد می توانند به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کنند .

در حال حاضر تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99 - 1400 مشخص نشده است ولی هر ساله مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان ، زمانبندی رویداد های مختلف این آزمون را در دفترچه ثبت نام آزمون مدارس سمپاد سال جاری مشخص و به اطلاع متقاضیان می رساند

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه مشاهده نتایج تیزهوشان آشنا کنیم  و راهنمایی های لازم را در ارتباط با زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان اعلام نتایج را از دست ندهید چرا که به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند .

 منبع : سامانه اعلام نتایج تیزهوشان هفتم و دهم  





:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: