سامانه مشاوره آنلاین هدایت تحصیلی
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه مشاوره آنلاین هدایت تحصیلی

 تمامی دانش آموزان پایه نهم اغلب به نوعی با سردرگمی در انتخاب رشته تجصیلی خود مواجه هستند. این افراد نمی دانند بهترین راه جهت ورود به مناسب ترین و برترین رشته و دانشگاه کدام است. در این زمان مشاوره آنلاین هدایت تحصیلی می تواند برایشان بسیار کمک کننده باشد و آن ها را به بهترین شکل به سوی بهترین ها در زندگی سوق دهد.

 

تست آنلاین هدایت تحصیلی هالند می تواند به عنوان یک تست علاقمندی به رشته تحصیلی مشهور و کارآمد در این زمان مورد استفاده دانش آموزان قرار بگیرد. تستی که توسط جان هالند به عنوان تست استعدادیابی برای انتخاب رشته و همچنین شغل طراحی شد و جای خود را در میان مدارس و دانش آموزان به خوبی باز کرد.

جهت دریافت مشاوره آنلاین هدایت تحصیلی و آشنایی با آن از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

مشاوره آنلاین هدایت تحصیلی هالند در چه سایتی انجام می شود؟

مشاوره آنلاین هدایت تحصیلی هالند در سایت همگام وزارت آموزش و پرورش انجام می شود. به این ترتیب که هر فرد دانش آموزان با ورود به آدرس این سامانه به نشانی hamgam.medu.ir می تواند اقدامات لازم را جهت شرکت در تست آنلاین هدایت تحصیلی هالند انجام دهد.

هر دانش آموز برای ورود به این سامانه و شرکت در تست علاقمندی به رشته تحصیلی رمز عبور و نام کاربری دارد که به وسیله مدرسه در اختیار وی قرار داده شده است.

 

 مشاوره آنلاین هدایت تحصیلی هالند بر چه اساسی انجام می شود؟

مشاوره آنلاین هدایت تحصیلی هالند براساس یک سری ویژگی های شخصیتی از قبل تعیین شده انجام می شود و فرد بر طبق آن ها می تواند به شناخت خوبی از توانمندی ها و تمایلات شخصی خود دست پیدا کند.

نتیجه شناخت هر چه بیشتر و بهتر این تمایلات و توانمندی ها چیزی نیست به جز انتخاب رشته ای مناسب و در نهایت شغلی که فرد در آن مؤفق است.

 

در مورد انواع تیپ های شخصیتی آزمون هدایت تحصیلی هالند چه می دانید؟

در این قسمت از نوشته حاضر ویژگی های منحصربه فرد هر کدام از تیپ های شخصیتی در تست استعدادیابی برای انتخاب رشته را خدمتتان عرض می کنیم.

 

 

خصوصیات تیپ شخصیتی هنرمند

براساس مشاوره آنلاین هدایت تحصیلی هالند افراد قرار گرفته در این طبقه در ذکر خصوصیات روحی و شناسایی آن ها ماهر هستند. از طرف دیگر، روابط خوبی با دیگران دارند و نظم و ترتیب در زندگی آن ها جایی ندارد.

گرایش افراد دارای این تیپ شخصیتی به صفات و ویژگی های زنانه بیشتر از صفات مردانه است.

 

 

خصوصیات تیپ شخصیتی واقع بین

شماری از افراد با انجام مشاوره آنلاین هدایت تحصیلی ممکن است متوجه وجود تیپ شخصیتی واقع بین در خود شوند. این قبیل از افراد علاقه زایدی به هماهنگی در امور دارند و از قدرت جسمانی و تفکر علمی نیز برخوردار هستند.

یک فرد واقع بین در صورت مواجه با مشکلات به دنبال راه حل های عملی برای حل آن هاست.

 

 

خصوصیات تیپ شخصیتی اجتماعی

افراد دارای تیپ شخصیتی اجتماعی معمولاً اشتغال در نقش یک روان درمانگر و یا معلم را ترجیح می دهند. این اشخاص بشردوست هستند و همواره احساس مسئولیت می کنند.

اما در عین حال به انجام فعالیت های سازمان یافته و کارهای بدنی چندان تمایلی نشان نمی دهند.

 

 

خصوصیات تیپ شخصیتی سنتی یا قراردادی

این قبیل از افراد به آسانی دست به کنترل خود می زنند و در حفظ قوانین و مقررات حساسیت زیادی به خرج می دهند. اشخاص دارای تیپ شخصیتی قراردادی یا سنتی، تمایلی به ماندن در موقعیت ها و شرایط پیچیده ندارند و فعالیت های اجتماعی و جسمانیجذابیتی برایشان ندارد.

 

 

خصوصیات تیپ شخصیتی معنوی

از جمله ویژگی ها و خصوصیات بارز این افراد می توان از داشتن قدرت استدلال، سازماندهی و تفکر نام برد. افراد دارای تیپ شخصیتی معنوی از داشتن روابط اجتماعی گریزان هستند و کمتر اتفاق می افتد که رشته دانشگاهی خود را تغییر بدهند.

این شخصیت علاقه زیادی به انجام فعالیت های پیچیده و نیازمند به تفکر دارد.

 

 

خصوصیات تیپ شخصیتی تهوری

برخی از افراد با شرکت در آزمون مشاوره آنلاین هدایت تحصیلی به وجود شخصیت تهوری در خود پی می برند. این افراد ماجراجو و اجتماعی هستند و نقشی غالبی را در فعالیت های خود به عهده دارند.

علاقه این اشخاص به کسب مهارت در زمینه امور و مسائل تجارتی و مالی است و همواره به دنبال بدست آوردن موقعیت و قدرت هستند.

 منبع : مشاوره آنلاین هدایت تحصیلی

 

 

 

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: