سایت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1400-99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سایت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1400-99

مدارس تیزهوشان جهت ثبت نام مدارس تیزهوشان از نیمه دوم بهمن ماه آغاز میشود لذا داوطلبانی که قصد ثبت نام در مدارس تیزهوشان را درند میتوانند در زمان مشخص شده از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. داوطلبین گرامی توجه داشته باشید که قبل از ثبت نام تمامی شرایط و ضوابط  ثبت نام را از طریق دانلود دفترچه مدارس تیزهوشان مطالعه کنید وسپس از طریق سامانه  azmoon.medu.ir  اقدام به ثبت نام نمایید.

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 99 به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان شایسته جهت ادامه تحصیل در مدارس استعداد درخشان دوره دوم متوسطه برگزار می شود . با توجه به تغییرات انجام شده در سال گذشته ثبت نام آزمون تیزهوشان و ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت هماهنگ و از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می شود همچنین آزمون تیزهوشان و آزمون نمونه دولتی نیز به صورت هماهنگ کشوری و در یک روز برگزار می شود . 

زمان و سایت ثبت نام آزمون تیز هوشان نهم به دهم

برگزار کننده آزمون تیز هوشان، سازمان پرورش ملی استعداد درخشان می باشد ودر حال حاضر اطلاع دقیقی از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان در دسترس نمی باشد. ولی معمولا اواخر فروردین ماه، ثبت نام شروع شده و به دانش آموزان حدود یک هفته فرصت داده می شود تا با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir ، مراحل  ثبت نام خود را تکمیل نمایند. همچنین برای تائید نهایی ثبت نام، باید هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی واریز شود.  زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی نیز نیمه دوم مرداد ماه می باشد و کارت ورود به جلسه 3 الی 4 روز قبل از برگزاری آزمون در سایت آزمون قرار داده می شود و به همراه داشتن پرینت آن در روز برگزاری آزمون الزامی می باشد. بنابراین کلیه مراحل ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم به صورت اینترنتی و فقط از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می شود.

 

مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 99

مراحل ثبت نام اینترنتی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 99 به شرح زیر می باشد .

1 - تکمیل تقاضا نامه الکترونیکی ثبت نام : داوطلبان پس از مراجعه به آدرس azmoon.medu.ir تقاضا نامه ثبت نام اینترنتی را تکمیل کنند .

2 - بارگذاری فایل عکس داوطلب : فایل ارسالی مربوط به عکس داوطلب باید مربوط به سال جاری باشد .

3 - پرداخت وجه مربوط به ثبت نام اینترنتی آزمون : هزینه ثبت نام در ازمون بصورت اینترنتی و در حین ثبت نام اخذ میشود و تنها روش پرداخت هزینه ثبت نام می باشد .

4 - دریافت کد پیگیری ثبت نام : پس انجام مراحل ثبت نام فوق کد پیگیری ثبت نام به داوطلب نمایش داده می شود که لازم است تا اعلام نتایج نهایی این کد را در نزد خود نگه دارد . توجه داشته باید  در صورت عدم دریافت شماره پیگیری ثبت نام به طور کامل انجام نشده است .

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان ، شرایط و ضوابط مدارس تیزهوشان ، زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان و تمامی اطلاعات مربوط به مدارس تیزهوشان است که شما میتوانید با مطالعه این مقاله اطلاعات مربوطه را بدست آورید.متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سایت ثبت نام حضوری صورت نخواهد گرفت.

منبع : ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

 





:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: