ثبت نام مدارس انرژی اتمی 99 – 1400
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام مدارس انرژی اتمی 99 – 1400

ثبت  نام مدارس انرژی اتمی 1400-99 آغاز شد. داوطلبین گرامی که قصد ثبت نام در مدارس انرژی اتمی را دارند میتوانند از بهمن ماه تا اردیبهشت ماه اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام مدارس انرژی اتمی همانند سنوات گذشته از طریق سامانه انجام میگیرد که شما میتواند در زمان مشخص شده وارد سامانه شوید و جهت پر کردن فرم اطلاعاتی اقدام کنید.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون دوره دوم متوسطه دبیرستان انرژی اتمی 

ثبت نام مدارس انرژی اتمی به صورت اینترنتی و از طریق سایت aehighschool.com انجام می شود. عملیات پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی از تاریخ 12 بهمن ماه آغاز و تا 12 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. زمان اصلی ثبت نام مدارس انرژی اتمی بعد از پشت سر گذاشتن فرایند پیش ثبت نام مشخص می شود. برای طی کردن مراحل ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم متوسطه ابتدا داوطلبان باید به سایت مذکور مراجعه نموده و از قوانین و مقررات این مدارس اطلاعات کامل به دست بیاورند ، سپس با پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ 30 هزار تومان ، بارگذاری عکس پرسنلی 4*3 و در نهایت تکمیل فرم مرحله اول پیش ثبت نام ، فرآیند ثبت نام خود را به پایان برسانند. داوطلبان پس از طی کردن فرآیند پیش ثبت نام ، باید نام کاربری و کد گذرواژه خود را دریافت نمایند تا در مراجعه های بعدی به حساب کاربری خود جهت ارائه مدارک ثبت نام از آن ها استفاده کنند.


مدارک مورد نیاز پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 1400 - 99

پس از انجام پیش ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی دوره اول متوسطه 1400-99 در تاریخی که اعلام خواهد شد می بایست مدارک ذکر شده در سایت ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی بارگزاری شود :
1- کارنامه سال چهارم ، پنجم و ششم ابتدایی ( ارائه این مدرک الزامی است )
2 - گزارش پیشرفت تحصیلی تربیتی ( کیفی - توصیفی ) دبستان ( ارائه این مدرک اختیاری است )
3 - ارائه گواهی موفقیت هایی که داوطلب در زمینه های علمی، فرهنگی و ورزشی در مسابقات آموزش و پرورش در سطح منطقه، شهر و کشور کسب کرده است ( ارائه این مدرک اختیاری است )
توجه داشته باشید درخواست دانش آموزانی که کارنامه سه سال ذکر شده را در سایت ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی بارگزاری نکنند مورد بررسی قرار نمی گیرد .

نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی 1400 – 99

مدارس انرژی اتمی در سال 1400 – 99 در پایه های دهم و یازدهم رشته های ریاضی فیزیک، علوم انسانی و علوم تجربی و همچنین رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی مقطع دوازدهم دانش آموز می پذیرد. از اینرو پیش ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز گردیده است.

با توجه به اینکه مدارس انرژی اتمی در دوره اول متوسطه پذیرش دانش آموز دختر و پسر دارد، داوطلبان می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز برای پیش ثبت نام اقدام نمایند. نظر به اینکه طبق بخشنامه اخیر ثبت نام دوره اول متوسطه دبیرستان انرژی اتمی بدون آزمون می باشد، داوطلبان باید مدارک تحصیلی خود را در زمان ثبت نام ارائه دهند.

داوطلبان جهت ثبت نام، ابتدا باید وارد سایت aehighschoo.com شوند و با تکمیل فرم و ارائه مدارک، پیش ثبت نام خود را انجام دهند. دانش آموزانی که آزمون اولیه را با موفقیت طی کنند، باید خود را برای آزمون مرحله دوم نیز آماده سازند. آزمون مرحله دوم برای رشته های ریاضی و تجربی به صورت تشریحی برگزار خواهد شد، اما برای پذیرفته شدگان رشته علوم انسانی به صورت مصاحبه خواهد بود.

جهت انجام ثبت نام مدارس انرژی اتمی 99 – 1400 توسط کارشناسان و متخصصین ایران تحصیل و اتصال به سایت ثبت نام مدارس انرژی اتمی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل زمان ثبت نام مدارس انرژی اتمی 99- 1400 ، نحوه  ثبت نام مدارس انرژی اتمی  ، مدارک مورد نیاز مدارس انرژی اتمی و تمامی اطلاعات مربوط به ثبت نام مدارس انرژی اتمی است که شما میتوانید با مطالعه این مقاله به  سوالات ذهن خود پاسخ دهید. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که  با بسته شدن سامانه ثبت نام حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

منبع : ثبت نام مدارس انرژی اتمی

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: