ثبت نام کنکور ارشد 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام کنکور ارشد 99

هرساله به دلیل افزایش سطح سواد و وجود رقابت بین داوطلبین شاهد رشد ثبت نام کنکور ارشد هستیم. داوطلبین عزیزی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند میتوانند از طریق سامانهاقدام به ثبت نا نمایند. توجه داشته باشید که کنکور ارشد 99 فقط مختص کنکور سراسری نمیباشد و متقاضیان میتوانند در آزمون فراگیر پیام نور ، بدون کنکور دانشگاه آزاد وهمچنین رشته های با ازمون ارشد دانشگا آزاد و علمی کاربردی ثبت نام نمیند. داوطلبین عزیز ثبت نام کنکور ارشد 99 مانند سنوات گذشته از طریق سامانه انجام میگیرد و شما میتوانید در زمان مشخص شده اقدام به تکمیل فرم ثبت نامی کنید.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 99

 

با توجه به ادغام برگزاری کنکورهای کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 و ثبت نام کنکور ارشد آزاد 99 نیز به صورت هم زمان و از روز شنبه 16 آذرماه لغایت روز دوشنبه 25 آذرماه 99 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود. متقاضیان در این بازه زمانی ، معمولا حدود 10 روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.

سازمان سنجش آموزش کشور معمولا جهت ثبت نام  افرادی که به هر دلیلی از ثبت نام این آزمون جا مانده اند ، بازه زمانی مشخصی در نظر گرفته شده تا ثبت نام آزمون را تمدید کند  به طوری که در ثبت نام سال 99 ، پس از اتمام بازه زمانی اولیه در نظر گرفته شده برای ثبت نام ، در اواخر بهمن ماه ، مهلت 3 روزه ای برای نام نویسی داوطلبان و هم چنین ویرایش اطلاعات داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده بودند در نظر گرفته شد.

پیش بینی می شود که در سال 99 نیز ، زمانی به عنوان مهلت مجدد ثبت نام ارشد ، توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شود تا داوطلبان بتوانند ثبت نام مجدد انجام دهند و یا اطلاعات قبلی خود را ویرایش نمایند. اما به هرحال توصیه ما به شما داوطلبان عزیز این است که در همان روزهای اولیه آغاز ثبت نام ، نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایید تا بعدا دچار مشکل نشوید

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

یکی از مهمترین و کلیدی ترین شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد 99 ، داشتن مدرک کارشناسی ( پیوسته یا ناپیوسته ) یا کارشناسی ارشد پیوسته یا دکتری حرفه ای است .

آن دسته از متقاضیان سال آخر کارشناسی که حداکثر تا 31 شهریور 99 فارغ التحصیل می شوند نیز می توانند در کنکور کارشناسی ارشد 99 ثبت نام کنند .

توجه : متقاضیانی که قبلا فارغ التحصیل کارشناسی ارشد یا دکتری در یک رشته هستند ، دیگر حق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 در همان رشته را ندارند و تنها می توانند رشته دیگری را انتخاب نمایند .

چنانچه دانشجوی ارشد یا دکتری در یکی از دانشگاه های ایران هستید نیز باید قبل از ثبت نام ارشد 99 از دانشگاه قبلی انصراف دهید

جهت اطلاع از ثبت نام کنکور ارشد 99 و سامانه ثبت نام آزمون ارشد 99 ، انجام ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 1400-99  از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد

همان‌طور که می دانید مهلت ثبت نام کنکور ارشد 99 در همه ی  دانشگاه ها در زمان مشخصی انجام میگیرد.  پس اگر داوطلبی در این زمان نسبت به ثبت نام اقدام ننماید، جا مانده از ثبت نام محسوب میشود. که در این رابطه نیز جای نگرانی نخواهد بود چرا که سامانه ثبت نام آزمون ارشد 99 ، یک‌بار دیگر برای کلیه داوطلبان باز خواهد بود.

داوطلبین عزیز توجه داشته باشید در زمان ثبت نام مدارک لازم را ارائه دهید. در صورتی که اطلاعات اشتباهی وارد کردید میتوانید در زمان ویرایش اطلاعات کنکور ارشد اقدام به اصلاح فرم اطلاعاتی کنید.

متقاضیانی که مدارک آنان به هنگام ثبت نام کنکور ارشد 99 کامل نمی‌باشد، و یا اشتباهاً برخی از اطلاعات خود را وارد نموده‌اند، می‌توانند در مهلت ویرایش اطلاعات ، نسبت به وارد نمودن اطلاعات خود اقدام نمایند.

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 99 ، شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 ، مهلت ثبت نام کنکور 99  که شما میتوانید با مطالعه این مقاله متوانید به سوالات ذهن خود پاسخ دهید.داوطلبین گرامی توجه داسته  باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سایت ثبت نام حضوری انجام نخواهد گرفت.

منبع : آزمون ارشد 99

 

 





:: برچسب‌ها: ثبت نام کنکور ارشد 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: