نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سوالات کمیسیون معافیت کفالت 99

 

یکی از مواردی که برای مشمولین عزیز شبه و سول زیادی به وجود می آورد، در رابطه با کفالت سربازی یم باشد. در این مقاله از سایت ایران تحجصیل برای رفع شبهات مشمولین عزیز می خواهیم در رابطه با سوالات کمیسیون معافیت کفالت 99 مطالبی را به شما عزیزان ارائه نماییم. با ما همراه باشید تا به ارائه سوالات کمیسیون کفالت نظام وظیفه در ادامه بپردازیم.

 

 

 

جهت اطلاع دقیق از سوالات کمیسیون معافیت کفالت 99 و سوالات کمیسیون کفالت نظام وظیفه و راهنمای اخذ فوری انواع معافیت کفالت – پزشکی و … با مرکز مشاوره نظام وظیفه تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

سوالات کمیسیون معافیت کفالت

ق.وانین و مصوبات تعیین شده اند که بر اساس آن سربازان نظام وظیفه میس توانند از دروه ضرورت معاف شوند و بدون نیاز به گذراندن خدمت سربازی ، نیست به تشکیل پرونده و همچنین انجام امور لازم اقدام نمایند. اولین سوال این است که چه افرادی می توانند از کفالت سربازی استفاده نمایند؟ مشمولینی که تنها فرزند می باشند و یا نگهدارنده پدر که نیازمند مراقبت می باشند و پدر آنان نمی تواند از خود اداره کند.

 

یکی دیگر از سوالات کمیسیون معافیت کفالت 99 پریده می شود، در رابطه افرادی است که همسر فرد می باشند و در صورتی که واحجد شرایط تعیین شده باشند، می توانند از 30 ماه معافیت بهره مند گردند و یا حتی معاف دائم شوند. در صورتی که فرد تنها بردار تنی باشد و همچنین سرپرست خواهر که فاقد پدر می باشند باشد و یا فرزند ذکور محجور باشند.

 

در پاسخ به سوالات کمیسیون معافیت کفالت افرادی که یگانه فرزند ی هستند که سپرست برادر می باشند و سن آنان کمتر از 18 سال می باشد و همچنین پدر ندارند. در صورتی که فرزند مورد نظر تنها نوه یا مراقبت کننده یا نگهدارنده جد باشد و هیچ فرزندی نداشته باشد یا جده همسر نداشته باشد و یا بدون فرزند باشد.

 

نوع دیگر معافیت کفالت سربازی برای آن دسته از مشمولینی است که همسر آنان فوت شده است و فرزندان آنان بیار کوچک می باشند و نیاز به مراقبات از فرزندان خود دارندتا زمانی که ازدواج ننموده باشند می توانند از معافیت استفاده نمایند. همچنین در صورتی که همسر آنان پس از ازدواج معلول شده باشند نیز می توانند از معافیت برخوردار شوند.

 

نوع دیگری از سوالات کمیسیون معافیت کفالت 99 مربوط به افرادی است که پدر و یا پدر بزرگ دارند و نیاز به مراقبت کننده ای دارند. در صورتی که پدر و یا پدر بزرگ شما سن او 65 سال تمام باشد و نیزمند مراقبت باشد، می توانید با مراجعه به ساطزمان وظیفه نیوری انتظامی نسبت به دریافت معافیت اقدام نمایید. هر گونه سوال را می توانی با برقارای ارتباط با 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل به دست آورید.

 

معافیت کفالت زلزله زدگان

 

معافیت کفالت زلزله زدگان

آن دسته از مشمولینی عزیزی که در زمره زلزله زدگان زند، بم، کرمانف اردبیلف بجنورد، بروجرد و دورد می باسشندف می توانند در صورت دارا بودن شرایط معافیت، نسبت به درایفت این نوع معافیت اقدام نمایند. یکی از شرایط در نظر گرفته شده برای این دسته از افراد این است که تمامی اعضای خانواده درجه یک آنان باید در زلزله فوت کرده باشند.

 

در صوتری که سرپرست خانواده فردی که مشمول خدمت سربازی است فوت نموده باشد و یا اینکه به علت معلولیت قادر به اداره امور خود نباشد و یا چاننچه فرزند دیگری نداشته باشد تا بتواند سرپرستی خانواده را بر عهده گیرد و فرد مورد نظر خارج ا زاستان باشدف در این صورت می تواند در ضمن مراجعه از شرایط لازم و کافی نسبت به استفاده از معافیت کفالت سربازی اقدام نمایند.

 

یکی دیگر از سوالات کمیسیون معافیت کفالت 99 مربوط به مشمولین متاهلی می باسشد که به دلیل فوت پدر و همچنین پدر همسر به علت زلزله همسر آناندر شهرستان دیگری که محل سکونت آنان می باشد قرار داد و به همین دلیل بدون سرپرست می باشد به همین دلیل نیازمند مراقبت است و این دسته از افراد می توانند از معافیت کفالت استفاده نمایند.

 

 

سوالات کمسیون معافیت کفالت آسیب دیدگان انفجار قطار نیشابور

از دیگر سوالات کمیسیون معافیت کفالت مربوط به افرادی است که در انفجار قطار آسیب دیده اند . آن دستا ز مشمولینی که تمامی اعضای خانواده درجه یک آنان فوت شده است. و یا چنانچه سرگرست خاناده مشمول فوت نموده است و یا معلولیت دارد و به همین دلیل نمی تواند امور خانه را داره نماید همجنین فرزند دیگری ندارد سرپرستی خانواده را بر عهده بگرید و ر استنان مذکور وجود ندارد.

 

نوع دیگر معافیت مرب.ط به افراد متاهلی می باشد که فرزند خود را در این حادثه از دست داده اند و به همین دلیل نمی توانند امور خود را اداره نمایند. این دسته از مشمولین می توانند از معافیت کفالت سربازی اقدام نمایند. همچنین ان دسته از مشمولینی عزیزی که متاهل بوده اند و بر اثر این حادثه منزل آنان آسب دیده است حداکثر تا یکسال پس از وقوع انفجارف می توانند از معافیت کفالت سربازی بهره مندشوند.پ

 

لازم به ذکر است آن دسته از مشمولین عزیزی که ساکن استان های اذربایجان شرقی بوشهر یم باشند و در رابطه با سوالات کمیسیون معافیت کفالت به دنبال پاسخ می باشند باید بگوییم که بر اساس ضوابط و همچنین قوانین تعیین شده برای این دسته از مشمولین اقداما لازم صورت خواهد پذیرفت.

 

 

 

سوالات کمیسیون معافیت کفالت نظام وظیفه

سوالات کمیسیون کفالت نظام وظیفه

کلیه مشمولین عزیز توجه داشته باشند که سوالات ذکر شده برای پاسخ گویی هر ی از این مشمولین در رابطه با قوانین می باشد و بنابراین این سوالات مطرح شده با سوالات کمیسیون کفالت نظام وظیفه متفاوت خواهد بود.در واقع سوالات کمیسیون همان سوالاتی است که واجدین سرای طکفالت سربازی پس از مراجعه و همچنین تشکلی پرونده در جلسهبررسی از آنان سوال خواهد شد.

 

به طور کلی می توان گفت که عمده سوالات کمیسیون کفالت نظام وظیفه مربوط به سنجش و صحت این است که ایا شما واقعا مشمول طرح های گفته شده یم باشید یا خیر؟ همچنین این موضوع را مرود بررسی قرار می دهند که مدارک شما تا چه حدی مورد تائید می باشند و از چه نوع معافیتی برخوردار خواهید شد؟ زیرا همانطور کیه می دانید ، نوع و ماه های معافیت برای هر یک ازمشمولین تفاوت یم باشد.

 

برای ردیافت سوالات کمیسیون کفالت نظام وظیفه و همچنین اطلاع از کلیه سوالات کمیسیون معافیت کفالت می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین م همه روزه ف حتی ایام تعطیل ف اماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حالص نمایید تا در ارائه خدما به شما عزیزان آماداه باشند.

 

مطالب مرتبط :

مناطق عملیاتی سربازی کجاست؟

شرایط سرباز معلم

استخدام سپاه پاسداران 99

کسری خدمت سربازی

امریه سربازی

شرایط خرید خدمت

تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان

 

منبع : سوالات کمیسیون معافیت کفالت





:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: