لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران

 

لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران

 

برای قبولی در دانشگاه راه های مختلفی وجود دارد. از جمله راه های مختلفی که وجود دارد، می توان به دانشگاه غیر انتفاعی اشاره نمود. که لازم است از لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران اطلاع دقیقی داشته باشید تا در هنگام انتخاب رشته بتوانید عملکرد و انتخاب بهتری داشته باشید. شرایط و زمان پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی برای رشته های بدون کنکور تعیین می نماید که شما در رشته های انتخابی خود پذیرفته خواهید شد یا خیر؟

 

لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران در هر یک از گروه های آزمایشی م تواند متفاوت می باشد. به همین دلیل با توجه به رشته خود می توانید از تمامی رشته های مورد نظر اطلاع یابید. در ادامه این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا در رابطه با شرایط و زمان پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی برای شما عزیزان اطلاعات مفیدی را ارائه نماییم.

 

جهت اطلاع دقیق از لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران  و شرایط و زمان پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی با مرکز مشاوره و ثبت نام دانشگاه های غیرانتفاعی ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام ، تعطیل

 

 

 

آدرس لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران

همانزور که می دانید با توجه به اینکه شهر و استان تهران ف بزرگترین شهر و استان کشور می باشد به همین دلیل دانشگاه های مختلفی در این شهر وجود دارد که هر یک از داوطلبان بدر سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی اقدام به انتخاب هر یک از دانشگاه های مذکور نمایند. در ادامه برای آشنایی داوطلبان عزیز به آدرس ، شماره تافن و ب سایت هر یک از این دانشگاه ها اشاره خواهیم نمود.

 

دانشکده

آدرس

شماره تلفن

آئرس وب سایت

دانشكده غيرانتفاعي اصولالدين

شعبه دزفول

شعبه ساوه

شعبه قم

تهران: خيابان وليعصر(عج)، بالاتر از ميدان وليعصر(عج)، خيابان شهيد حميد فخاري، پلاك 21 .

خيابان امام خميني(ره) جنوبي، روبروي مصلاي دزفول، جنب ورزشگاه شهيد ناحي.

ميدان آزادي، خيابان اميركبير، اميركبير 3

فلكه جهاد، بزرگراه عمارياسر، خيابان شهيد قدوسي، بعد از مجتمع مسكوني مديران

021

 

88934036-

42321663

424

37773525-622183

www.osool.ac.ir

دانشگاه غيرانتفاعي خاتم

نشاني: تهران، ميدان ونك، خيابان ملاصدرا، خيابان شيراز شمالي، خيابان حكيم اعظم، پلاك

89174004

www.khatam.ac.ir

دانشگاه غيرانتفاعي سوره

تهران، خيابان آزادي، بين خوش و آذربايجان، نبش كوچه كامياران، پلاك 25

 

88989757

www.soore.ac.ir

دانشگاه غيرانتفاعي علم و فرهنگ

تهران ، بلوار شهيد اشرفي اصفهاني، نرسيده به بزرگراه شهيد همت، خيابان شهيد غموشي (پارك سابق)، خيابان بهار

021-44238171- 13145

www.usc.ac.ir

مؤسسه غيرانتفاعي مجازي ايرانيان

تهران، خيابان توحيد، نرسيده به خيابان آزادي، روبروي متروي توحيد، كوچه فرهاديه، پلاك 7

66124000

www.iranian.ac.ir

 

همانطور که ذکر گردید، لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران محدود به این جدول نخواهد بود و دانشگاه های تهران شامل تعداد بیشتری می باشد. همچنین هر یک از این دانشگاه ها شرایط و زمان پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی برای رشته های مختلف در نظر می گیرند که در ادامه در رابطه با برخی از آنان اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه خواهیم نمود.

 

 

 

شرایط ادامه تحصیل دانشگاه غیر انتفاعی

 

شرایط ادامه تحصیل دانشگاه غیر انتفاعی

همانطور کخ در دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ترم بهمن و مهر ذکر شده است، جهت ثبت نام ابتدا لازم است به صورت دقیق به مطالعه دفترچه ثبت نام بپردازید. با توجه به اینکه تمامی اطلاعات مورد نیاز در دفترچه ثبت نام ذکر شده است . به همین دلیل در صورت هر گونه خظا از سوی داوظلبان می تواند تخلف محسوب شود و در صورت قبولی دا.طلبان امکان ادامه تحصیل را نخواهند داشت.

 

با توجه به اینکه دانشگاه غیر ا  برای اجاره امکان ادامه تحصیل در این دانشگاه اقدام به اخذ شهریه غیر انتفاعی می نماید. مطابق با اطلاعیه دانشگاه غیر انتفاعی هیچ گونه تعهدی از سوی این دانشگاه برای دانشجویان از نظر تسهیلات و همچنین وام های دانشجویی اراده نخواهد گردید. همچنین این دانشگاه در قابل تسهیلات دانشجویی همانند خواباه ،ایاب و ذهاب و .. معذور می باشیم.

 

برای آن دسته از داوطلبانی که نیازمند خوابگاه های دانشجویی می باشند. در صورتی می توانند در لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران که از خوابگاه های غیر دولتی استفاده نمایند. زیرا تعدا خوابگاه های دولتی برای این دستهاز داوطلبان محدود می باشد و به همین دلیل امکان ارائه این خوابگاه برای تمامی داوطلبان وجود نخواهد داشتو لذا برای ادامه تحصیل داوطلبان لازم است هزینه ها مربوط به خوابگاه های غیر دولتی را پرداخت نمایند.

 

 

 

فرآیند انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی

جنانجه مایل به انتخاب رشته از بین لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران می باشید،لازم است از تمامی فرآیند های انتخاب رشته به خوبی آگاهی یابید. ابتدا دفرتچه راهنمای انتخاب رشته در هر یک از ترم های مهر و بهمن ، به صورت اینترنتی در سامانه سنجش و آموزش کشور منتشر می شود و داوطلبان لازمایت به دانلود این دفترچه بپردازند.

 

فرمی در انتهای دفترچه انتخاب رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی قرار داده شده ات که داوطلبان با توجه به همین کد رشته ها می تواند برای ثبت نام اقدام نمایند. در انتهای این دفترچه فرمی قرار داده شده است که توصیه یم نماییم ابتدا به تکمیل فرم های مربوطه که به صورت پیش نویس می باشند،اقدام نمایید. تا در هنگام وارد نمودن این مد ها دچار اشتباه نشوید.

 

پس از اینکه در رسته مل های خود را انتخاب نمودید، حال لازم است به شامانه سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که کد رشته محل های لازم باید به ترتیب علاقه باشد و از فرمول های انتخاب رشته استفاده نمایید. پس از این مراحله و مشورت کردن در این مرحله با مراجعه به سامانه سنجش بر روی انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی کلیک نمایید و پس از وارد نمودن اطلاعات خود با دقت کد ها را وارد نمایید.

 

پس از وارد نمودن کد رشته محل ها به صورت دقیق کد رشته محل را دوباره پک کنید که مشکلی در وارد نمودن آنها به وجود نیامده باشد. همچنین چنانچه با خظایی مواجه می شوید ، در جهت رفع این خظا بکوشید و تلاش نمایید تا خظای ایجاد شده را رفع نمایید. زیرا در غیر این صورت امکان ورود به مراحل بعد را نخواهید داشت و. در مرحله انتهایی پس از دریافت کد رهگیری می توانید از تکمیل فرم انتخلب رشته خود اطمینان یابید.

 

 

شرایط و زمان پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی

شرایط و زمان پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی

دانشگاه غیر انتفاعی همانند سایر دانشگاه های دیگر که اقدام به پذیرش داوطلبان در رشت های بدون کنکرو می نمایند، از جمله شرایط و زمان پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی خود را در دو ترم مهر و بهمن قرار می دهد به هیمن دلیل برای انجام ثبت نام می توانید در هر یک از ترم های مربوطه اقدام به ثبت نام نمایید تا بتوانید برای انتخاب رشته اقدام نمایید. لازم به ذکر است که لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران و انتخاب رشته به صورت همزان صورت می پذیرد.

 

در برخی از رشته های دانشگاه غیر انتفاعی ، با توجه به شرایط و زمان پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی امکان انتخاب رشته به صورت بدون کنکور وجود نخواهد داشت. به همین دلیل انتخاب رشته هر یک از داوطلبان پس از اعلام نتایج صورت خواهد پذیرفت. بنابراین یرای انتخاب لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران می توانید بر اساس کارنامه خود اقدام نمایید.

 

برای اطلاع دقیق تز از لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی تهران و همچنین کلیه شرایط و زمان پذیرش دانشگاه غیر انتفاعی  با شماره مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید مشاوران ایرانتحصل همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده اراده خدمات به شما عزیزان می باشند. کایف است با شکاره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید. تا مشاوران ما در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده باشند.

 

مطالب مرتبط:

رشته های پیراپزشکی دانشگاه غیر انتفاعی

اعتبار مدرک دانشگاه غیر انتفاعی

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی کارشناسی ارشد

شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی

شرایط انصراف از دانشگاه غیر انتفاعی

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا لیست رشته های  بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی تهران را ارائه دهیم و راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. داوطلبینی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : لیست دانشگاه های بدون کنکور غیر انتفاعی





:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: