نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

متقاضیان عزیزی که در رشته های دکتری ثبت نام نمودند و در انتخاب رشته خود دچار اشتباه شدند میتوانند در  زمان مشخص شده وارد سامانه شده و اقدام به ویرایش نمایند. ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 از  طریق سامانه بوده و شما میتوانید با ورو د به سامانه دانشگاه ازاد و وارد کردن کد ملی و رمز ورود جهت ویرایش رشته دکتری اقدام نمایید.

 

ویرایش اطلاعات انتخاب رشته دکتری آغاز شد، آن دسته از داوطلبانی که در انتخاب رشته شرکت نموده‌اند و در انتخاب رشته خود دچار اشتباهی شده‌اند، می‌توانند در زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نسبت به تغییر و اصلاح اقدام نمایند.

 

ثبت نام در آزمون دکتری برای آن دسته از داوطلبانی است که مایل به شرکت در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد می‌باشند. با توجه به حساسیت مقطع دکتری برای تمامی داوطلبان عزیز و همچنین ظرفیت محدود پذیرش در تمامی رشته‌های این مقطع و همچنین گرایش‌های مختلف، خوشبختانه امکان ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 برای تمامی داوطلبان عزیز قرار داده شده است.

 

کلیه داوطلبان گرامی که قصد ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری و یا ترتیب انتخاب رشته خود را دارند می توانند از امروز از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره با شماره 9099072952 مرکز مشاوره و ثبت نام آزمون دکتری 99 نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

 

 

ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

هزینه ثبت نام آزمون دکتری برای دانشگاه آزاد یکی از مسائل تاثیر گذار در انتخاب می باشد. دانشگاه سراسری متفاوت می‌باشد. متقاضیانی که مایل به ویرایش اطلاعت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 99 می‌باشند. حتماً باید طبق اطلاعیه و همچنین در زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری 99 اقدام نمایند.

 

متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که فرصت ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 99 تعیین شده تمدید نخواهید گردید و جاماندگان از این زمان نخواهند توانست نسبت به ویرایش انتخاب رشته اقدام نمایند. شایان ذکر است در این فرصت تنها یکبار امکان ویرایش برای داوطلبان عزیز وجود خواهد داشت.

 

 

جهت اطلاع دقیق از ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 ، زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری 99 ، استفاده از سامانه ویرایش انتخاب رشته دکتری با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری 99

 

زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری 99

خوشبختانه با توجه به پیگیری‌هایی که از سوی تمامی دانشجویان مبنی بر قرار دادن فرصت ویرایش انتخاب رشته ، دانشگاه آزاد این امکان را در اختیار تمامی داوطلبان قرار داد. زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری 99 را می‌توان در دو نوبت معرفی نمود. در هر یک از این نوبت‌ها، داوطلبان عزیز می‌توانند نسبت به ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 اقدام نمایند.

 

زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری 99 را می‌توان خردادماه دانست. این فرصت در دو نوبت امکان ویرایش را برای کلیه داوطلبان قرار داده است. هر دو نوبت در نیمه اول خرداد ماه امکان پذیر می باشد. لذا داوطلبان عزیز می‌توانند با در دست داشتن مدارک و اطلاعات خود و با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی ، نسبت به ویرایش کد رشته محل ها اقدام نمایند.

 

در ادامه در رابطه با نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 99 سخن خواهیم گفت. کلیه متقاضیان عزیز می‌توانند در زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری 99 ، نسبت به ویرایش اطلاعات خود با استفاده از سامانه ایران تحصیل با شماره تلفن های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایند و یا هر گونه سؤال و مشکل خود را با استفاده از سامانه مذکور به دست آورند.

 

 

ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 در دو نوبت خردادماه امکان پذیر خواهد بود.

 

 

 

 

شیوه ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد 99

 

ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 مطابق با سنوات گذشته به صورت الکترونیکی صورت خواهد پذیرفت. لذا داوطلبان عزیز می‌توانند با استفاده از سامانه دانشگاه آزاد و یا سامانه ایران تحصیل ، به راحتی به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند. متقاضیان گرامی توجه داشته باشند که تنها در زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری 99 سامانه مذکور باز می‌باشد و پس از آن، امکان دسترسی وجود نخواهد داشت.

 

 

شیوه ویرایش انتخاب رشته دکتری آزاد 99

داوطلبان گرامی لازم است ابتدا به سامانه یکپارچه سازی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد وارد شوند. ورود به سامانه با استفاده از اطلاعات داوطلبی و همچنین اطلاعات هویتی داوطلب امکان پذیر می‌باشد و پس از ورود داوطلب به سامانه مذکور ، تمامی رشته محل‌های انتخابی وی قابل مشاهده خواهد بود و بر اساس همین مورد می‌تواند به ویرایش انتخاب رشته دست بزند.

 

خوشبختانه در زمان ویرایش انتخاب رشته امکان حذف و یا جابه جایی د رشته محل‌های انتخابی برای داوطلبین وجود خواهد داشت. لذا داوطلبانی که در زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری 99 به این سامانه مراجعه می‌نمایند، می‌توانند برحسب علاقه و یا نیاز خود، اقدام به هر یک از امکانات در اختیار قرار داده شده نمایند .

 

نکته مهمی که کلیه داوطلبان گرامی باید در ویرایش اطلاعات خود مد نظر قرار دهند. در رابطه با امکان این ویرایش است. توجه داشته باشید این فرصت در اختیار شما قرار داده شده است تا بتوانید اطلاعات اشتباه و کدهای خود را تصحیح نمایید. لذا چنانچه در این امر دچار اشتباهی گردید، در صورت ثبت نهایی شدن ویرایش انتخاب رشته امکان بازگشت مجدد وجود نخواهد داشت.

 

 

سامانه ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99

سامانه ایران تحصیل در اختیار تمامی داوطلبان است تا با استفاده از این امکان بتوانند در انتخاب رشته شرکت نمایند. برای سهولت کار داوطلبان عزیز، سامانه ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 ایران تحصیل را در اختیار تمامی آنان قرار داده ایم تا از این طریق به راحتی بتوانند نسبت به ویرایش کد رشته محل های خود اقدام نمایند.

 

اطلاع دقیق از زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری 99 برای تمامی داوطلبان بسیار ضروری می باشد. زیرا چنانچه در فرصت قرار داده شده نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام ننمایند سامانه بسته خواهد شد. برخی از متقاضیان عزیز به هنگام ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 99 ممکن است دچار مشکلاتی در رابطه با ورود به این سامانه شوند که راه های پیش بینی شده را ما در اختیار آنان قرار داده ایم.

 

سامانه تلفنی ویرایش اطلاعات آزمون دکتری ایران تحصیل به راحتی و در منزل شما قابل دسترسی خواهد بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا متخصصین و مشاورین ما در ارائه خدمات به شما عزیران آماده باشند. برای اطلاع دقیق از زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری 99 نیز، می توانید با متخصصین ما در ارتباط باشید. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات خواهیم بود.

 

 

بیشتر بدانید

شهریه دکتری دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

نتایج اولیه آمون دکتری

شرایط ثبت نام آزمون دکتری

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزا

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری ، زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ویرایش انتخاب رشته را از  دست ندهید چرا که ویرایش فقط ز طریق سامانه بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد بود.

 منبع : ویرایش انتخاب رشته  دکتری دانشگاه ازاد





:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: