زمان ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان + بخشنامه 1403
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نقل و انتقالات فرهنگیان، امکانی است که وزارت آموزش و پرورش برای رفاه هرچه بیشتر کارکنان خود در نظر گرفته است. افراد ممکن است هر ساله به علت‌های متعددی نظیر انتقال محل سکونت، قصد داشته باشند تا محل فعالیت خود را تغییر دهند. این دسته از فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان به آدرس my.medu.ir، نسبت به ثبت درخواست انتقال خود اقدامات لازم را انجام دهند.

این فرآیند الکترونیکی است و نیازی به مراجعه حضوری افراد نمی‌باشد. زمان بررسی نقل و انتقالی اضطراری فرهنگیان از 12 لغایت 22 شهریور ماه 1402 است. در این مطلب به معرفی شرایط بخشنامه نقل و انتقالات فرهنگیان ۱۴۰۳، شرایط درون استانی و برون استانی فرهنگیان پرداخته‌ایم.

زمان نقل و انتقالات فرهنگیان 1402-1403

داوطلبان دریافت انتقالی برون استانی و یا درون استانی باید در زمان مقرر به وب سایت نقل و انتقالات فرهنگیان مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند. نقل و انتقالات فرهنگیان به دو صورت برون استانی و درون استانی است که هرکدام به دو شاخه موقت و دائم تقسیم می‌شود.

همچنین طبیعی است که هیچگونه درخواست انتقالی در خارج از این محدوده زمانی مورد بررسی قرار نخواهد گرفت. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم متقاضیان برای ثبت درخواست خود به روزهای انتهایی، موکول نکنند. تاریخ نقل و انتقالات فرهنگیان برون استانی و درون استانی به صورت جداگانه اعلام می‌شود.

زمان نقل و انتقال درون استانی فرهنگیان

قرهنگیان برای نقل و انتقال داخل استان می‌توانند وارد سامانه پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش شوند و برای ثبت درخواست انتقالی، مراحل لازم را انجام دهند. زمان نقل و انتقال درونی فرهنگیان در سال 1402 از 20 خرداد تا 16 تیر ماه بوده است. معمولا تاریخ نقل انتقالات، هرسال اعلام می‌شود.

در حال حاضر آموزش و پرورش برای اینکه فرهنگیان بتوانند در زمان مقرر برای نقل و انتقالی درونی فرهنگیان اقدام کنند، جدول زمان بندی آماده‌ کرده‌اند و در ادامه این جدول را برای اطلاع از تاریخ ثبت درخواست انتقالی، آورده‌ایم:

زمان ثبت درخواست انتقالی درون استانی مجری نوع فعالیت
20 خرداد الی 16 تیر ماه 1402 داوطلبان ثبت نام در سامانه و ارائه مدارک
20 خرداد الی 16 تیر ماه 1402 آموزش و پرورش-مبدا لیست مشمولین بیمار به درمانگاه فرهنگیان
24 خرداد الی 15 تیر ماه 1402 آموزش و پرورش-مبدا بررسی فرم‌های درخواست انتقالی و امتیازبندی
16 الی 30 تیر ماه 1402 اداره کل آموزش و پرورش بررسی درخواست انتقالی با تراز نیروی انسانی
1 مرداد ماه اداره کل آموزش و پرورش اعلام نتایج
1 الی 15 مرداد ماه 1402 اداره آموزش و پرورش بررسی اعتراض‌ها

زمان نقل و انتقال برون استانی فرهنگیان

فرهنگیان برای نقل و انتقال برون استانی باید همانند نقل و انتقالات درون استانی به سامانه پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش که همان مای مدیو است، وارد شوند. زمان نقل و انتقال برون استانی فرهنگیان از 10 خرداد ماه سال 1402 بوده است. از این رو متقاضیان باید برای ثبت نام و ارسال درخواست تمامی مدارک خود را وارد کنند.

در ادامه به جدول زمان بندی که آموزش و پرورش برای نقل و انتقال برون استانی فرهنگیان منتشر کرده است را آورده‌ایم:

زمان ثبت درخواست انتقالی برون استانی مجری نوع فعالیت
از 10 خرداد الی 6 تیر ماه 1402 داوطلبان ثبت نام در سامانه و ارائه مدارک
از 15 الی 21 مرداد ماه 1402 آموزش و پرورش-مبدا بررسی فرم‌های درخواست انتقالی و امتیازبندی
از 21 الی 24 مرداد ماه 1402 آموزش و پرورش-مبدا بررسی درخواست انتقالی و اعلام نتایج در HRM
از 24 الی 31 مرداد ماه 1402 اداره کل آموزش و پرورش استان-مقصد بررسی درخواست انتقالی و اعلام نتایج در HRM
از 1 الی 7 شهریور ماه 1402 اداره کل آموزش و پرورش استان-مقصد انصراف از انتقال

زمان نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان

نقل و انتقال اضطراری فرهنگیان به این معنا است که با درخواست دائم و یا موقت متقاضی موافقت نشده است، اما از طرفی فرد به دلیل داشتن شرایط خاص و اضطراری، باید انتقالی بگیرید. آموزش و پرورش شرایطی را فراهم آورده تا داوطلبان از 12 الی 22 شهریور ماه 1402 برای ثبت درخواست در سامانه مای مدیو اقدام نمایند.

انواع نقل و انتقالات فرهنگیان در سال 1402-1403

یکی از امکاناتی که وزارت آموزش و پرورش برای کارکنان خود در نظر گرفته است، امکان ثبت درخواست نقل و انتقالات فرهنگیان است. این خدمات در گذشته تنها از طریق مراجعه حضوری به اداره آموزش و پرورش استان‌ها انجام می‌گرفت، اما با راه اندازی سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان به آدرس my.medu.ir، امکان ثبت درخواست نقل و انتقالات به صورت تمام الکترونیک و بدون نیاز به حضور فیزیکی متقاضیان، امکان پذیر شد.

داوطلبان می‌توانند درخواست خود را مبنی بر دریافت انتقال موقت و دائم درون استانی و برون استانی ثبت کنند. قابل توجه است که این خدمات تنها به افراد واجد شرایط ارائه خواهد شد. به این ترتیب شما می‌توانید با مطالعه شیوه نامه نقل و انتقالات فرهنگیان، از دارا بودن صلاحیت‌های لازم اطمینان حاصل کنید. در ادامه شرایط ثبت نقل و انتقالات فرهنگیان ذکر شده است.





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: