تمدید مهلت ثبت نام کنکور 1403
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

تمدید ثبت نام کنکور 1403 یکی از مهم ترین دغدغه افرادی است که به هر دلیلی از نام نویسی در آزمون مورد نظر خود خود جا مانده اند. سازمان سنجش آموزش کشور در هر سال بازه زمانی مشخصی را برای ثبت نام کنکور در نظر می گیرد و داوطلبان باید در زمان تعیین شده، برای ثبت نام در این وب سایت اقدام نمایند. برخی از مواقع داوطلبان به دلایل مختلف مانند عدم توجه به زمان مشخص شده توسط سازمان سنجش، تکمیل نبودن مدارک و بسیاری از موارد دیگر نمی توانند ثبت نام را انجام دهند.

تمدید ثبت نام کنکور

تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری 1403

???? با توجه به درخواست بسیاری از دانش آموزان، مهلت ثبت نام کنکور سراسری تمدید شد. این تمدید زمان برای ثبت نام در آزمون کنکور سراسری به مدت یک هفته اعلام‌شده‌ است. بنابراین، دانش آموزانی که تا به حال فرصت ثبت نام در کنکور سراسری را نداشته اند، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و نام خود را در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه‌های علمی کاربردی ثبت کنند.

لطفا توجه داشته باشید که فرآیند ثبت نام باید کاملا آنلاین و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه‌های علمی کاربردی انجام شود. همچنین، هنگام ثبت نام، دیگر امکان تغییر رشته یا انتخاب رشته جدید وجود ندارد و فقط امکان ثبت نام برای آزمون کنکور سراسری فراهم است.

پس از این مهلت، زمان جدید برای ثبت نام در کنکور سراسری 1403 اعلام خواهد شد. با توجه به اینکه این آخرین فرصت برای ثبت نام در کنکور سراسری است، تمام دانش آموزانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، باید در این مدت زمان نام خود را ثبت کنند و از این فرصت استفاده کنند.

این سوال یکی از متداولترین سوالاتی است که توسط بسیاری از افراد مطرح می شود. این نکته را در نظر داشته باشید سازمان سنجش و آموزش کشور، مهلت تمدید ثبت نام کنکور را برای کسانی که به هر دلیلی در بازه زمانی مقرر موفق به ثبت نام نشده اند و قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند، پس از اتمام مهلت مشخص شده در نظر گرفته است تا فرصتی برای جبران و تکمیل فرم اینترنتی باشد.

در سال گذشته، تقریبا یک هفته به مهلت ثبت نام کنکور افزوده شد. امسال نیز در صورت افزایش تقاضای داوطلبان تمدید مهلت ثبت نام کنکور پیش بینی خواهد شد. ثبت نام کنکور نوبت اول 1403برای نوبت اول در بازه زمانی 5 تا 11 آذر ماه 1403و ثبت نام کنکور نوبت دوم در بازه 7 الی 12 فروردین 1403 انجام خواهد گرفت. در حال حضر تمدید ثبت نام کنکور 1403 اعلام نشده است. در صورت انتشار هرگونه مطلبی در خصوص تمدید بازه زمانی ثبت نام کنکور، آخرین اخبار مرتبط به آن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

مهلت ثبت نام کنکور سراسری 1403

???? چنانچه به هر علتی داوطلبان ثبت نام کنکور سراسری در رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان متوجه اشتباه بودن و یا عدم تطبیق اطلاعات وارد شده پس از دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام شوند، می توانند از مهلت تمدید ثبت نام کنکور امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور که تا اتمام زمان مهلت ثبت نام است، استفاده نمایند.

متقاضیان مذکور می توانند توسط اطلاعات ثبت نامی خود وارد سایت ثبت نام شده و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت جهت ثبت نام کنکور سراسری و آزاد می توانند در بازه مجاز مشخص شده، می توانند در آخرین مهلت ثبت نام، وارد سایت سنجش شده و به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام بپردازند.

 ثبت نام کنکور سراسری 1403

کنکور سراسری نوبت اول

ثبت نام

5 تا 11 آذر ماه 1402

تمدید مهلت ثبت نام

هنوز مشخص نشده است.

کنکور سراسری نوبت دوم

ثبت نام

7 تا 12 فرودین ماه 1403

منبع: https://irantahsil.org/%D8%AA%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1/





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: