ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

استخدام نیروی موردنیاز شورای حل اختلاف کشور برای داوری و میانجی گری قوه قضاییه به دو صورت با آزمون و بدون آزمون صورت می گیرد که هریک دارای شرایط، ضوابط و تاریخ ثبت نام ویژه خود هستند. متقاضیانی که دارای شرایط ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری هستند، باید در تاریخ مقرر شده به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس اینترنتی hrtc.ir مراجعه کرده و با ارائه مدارک موردنیاز، نام نویسی خود را ثبت نهایی کنند. برای راهنمایی هرچه بهتر شما در این مقاله زمان، نحوه، شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری به طور مفصل شرح داده ایم.

ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری

زمان ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری 1402

در طی سال های اخیر میزان اختلافات و دعواهای مختلف حقوقی در بین مردم افزایش یافته است و همین عامل هم سبب کمبود نیروی کافی در مراکز و شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه می شود. به همین دلیل هم این مراکز از متقاضیان واجد شرایط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی گری از طریق آزمون و یا بدون آزمون دعوت به همکاری می کنند. زمان ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری سالانه براساس کمبود نیروی مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه با انتشار دفترچه راهنمایی اعلام می شود.

براساس آخرین دفترچه آزمونی که این مرکز منتشر کرده است، جدول زمان بندی ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری به شرح زیر است:

عنوان زمان بندی

تاریخ اعلامی برای استخدام با آزمون

زمان ثبت نام

23 مهر تا 5 آبان ماه

تمدید مهلت ثبت نام

هنوز اعلام نشده است.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون

23 آبان ماه

زمان برگزاری آزمون

26 آبان ماه

زمان اعلام نتایج اولیه

هنوز اعلام نشده است.

متقاضیان گرامی توجه داشته باشید که پس از تاریخ 5 آبان ماه، ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری متوقف می شود و تا زمان اعلام تمدید مهلت ثبت نام، متقاضیان نمی توانند وارد صفحه ثبت نام شده و جهت نام نویسی اقدام کنند. لازم به ذکر است که به محض اعلام فرصت تمدید مهلت ثبت نام این آزمون و بازه زمانی جدید در این مقاله قرار خواهد گرفت.

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری

متقاضی علاوه بر اینکه باید قبلا از چگونگی ثبت نام آزمون داوری و میانجی گری مطلع باشد باید از لیست مدارکی که در زمان نام نویسی باید در سامانه آپلود کند، آگاه شود تا بدون مشکل در اولین فرصت مدارک خود را بارگذاری کند.

به صورت کلی مدارک خواسته شده از متقاضیان برای ثبت نام در آزمون داوری و میانجی گری سال 1402، شامل اسکن عکس پرسنلی داوطلب و کارت ملی وی است؛ اما این عکس خواسته شده دارای فرمت خاصی است که در این بخش بیان خواهیم کرد:

✅ عکس پرسنلی داوطلب باید در سایز 4*3 بوده و در سال اخیر گرفته شده باشد. (لازم به ذکر است که استفاده از عکس روی کارت های شناسایی و هویتی غیر قابل قبول است.)

✅ فرمت عکس می بایست JPG بوده و حداقل حجم فایل 15 کیلوبایت و حداکثر 70 کیلوبایت باشد.

✅ مناسب ترین اندازه عکس خواسته شده در حداقل 300*200 و حداکثر 400*300 پیکسل می باشد.

✅ لازم به ذکر است که ارسال عکس غیر معتبر، سبب باطل شدن ثبت نام داوطلب شده و وی محروم از حق شرکت در آزمون خواهد شد.

✅ تصویر ارائه شده از سوی داوطلب به هیچ عنوان نباید دارای اثر مهر، منگنه و یا هرگونه لکه ای باشد.

✅ داوطلبان خانم باید عکس با پوشش اسلامی که صورت آن ها به صورت کامل مشخص است، ارائه کنند.

✅ تصویر اسکن کارت ملی مانند عکس پرسنلی می بایست با فرمت JPG بارگذاری شود و حجم این فایل حداقل 30 کیلوبایت و حداکثر 200 کیلوبایت باشد.

 منبع: https://irantahsil.org/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%85%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%ac%db%8c-%da%af%d8%b1%db%8c/





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: