جذب هیات علمی وزارت بهداشت
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دانشگاه های علوم پزشکی با نظارت وزارت بهداشت و درمان هر ساله اقدام به انتشار فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت می نمایند.  ظرفیت و رشته های موجود در این فراخوان، هر ساله بر اساس نیاز واحد های دانشگاهی متفاوت است. دانشگاه های علوم پزشکی به منظور تکمیل کادر هیات علمی خود و به کارگیری افراد متخصص در هر حوزه اقدام به انتشار فراخوان جذب هیات علمی می کنند.

جذب هیات علمی وزارت بهداشت

زمان ثبت نام در رشته های مورد نیاز جذب هیات علمی وزارت بهداشت 1402

???????? از جمله مهم ترین مواردی که در رابطه با ثبت نام در رشته های مورد نیاز هیات علمی وزارت بهداشت باید به آن توجه لازم را مبذول داشت در رابطه با زمان ثبت نام در رشته های مورد نیاز هیات علمی وزارت بهداشت براساس آیین نامه جذب هیات علمی است.

در رابطه با زمان ثبت نام در رشته های مورد نیاز هیات علمی وزارت بهداشت باید خدمت شما عرض کنیم که در حال حاضر زمان ثبت نام فراخوان جذب هیئت علمی وزارت بهداشت 1402 مشخص نشده است. اما با این وجود برخی از دانشگاه ها با توجه به نیاز خود اقدام به جذب هئیت علمی می کنند. به طوری که برخی از این دانشگاه ها اطلاعیه های خود را منتشر کردند و تاکنون فرصت برخی از این دانشگاه ها تمام شده است.

اما شما در صورت لزوم می توانید در فراخوان های اصلی جذب هیئت علمی وزارت بهداشت ثبت نام کنید که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ایران تحصیل صحبت کنید تا آن ها در صورت لزوم به شما اطلاع دهند. در ادامه به تاریخ ثبت نام فراخوان جذب هیئت علمی وزارت بهداشت برخی از دانشگاه هایی که تاکنون اطلاعیه خود را منتشر کردند، اشاره می کنیم.

جذب اعضای هیات علمی

بازه زمانی

اطلاعیه

دانشگاه علوم پزشکی تهران

تا 20 خرداد

مشاهده شرایط 

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

تا 30 خرداد

مشاهده شرایط 

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس

تا 31 خرداد

مشاهده شرایط 

دانشگاه علوم پزشکی اراک

تا 10 تیر

مشاهده شرایط 

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی

???????? فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت هر ساله برای علاقه مندان و واجدین شرایط برگزار می گردد. این فراخوان  در مدت محدودی برگزار می گردد و باید علاقه مندان مدارک خود را در این بازه زمانی ارسال نمایند.

در شرایطی تعدادی از دانشگاه ها در زمان های غیر از زمان های اعلام شده فراخوان ثبت نام می نمایند که علاقه مندان می تواند با مراجعه به وب سایت مرکز امور هیات علمی به نشانی اینترنتی jazb.aac.behdasht.gov.ir  از اطلاعیه های هیات علمی دانشگاه ها اطلاع پیدا نمایند.

سامانه جذب هیات علمی وزارت بهداشت

???????? پس از مشخص شدن تاریخ انجام فرآیند ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی، داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده با مراجعه به  سامانه به آدرس jazb.aac.behdasht.gov.ir  نسبت به تکمیل فرآیند ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

پیش از ورود به سامانه ثبت نام لازم است از داشتن شرایط جهت استخدام، اطمینان حاصل نمایید. بدین منظور توصیه می کنیم حتما قبل از اقدام به ثبت نام، آگهی دوره فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت را از سایت مذکور دریافت و مطالعه نمایید .برای مراحل ثبت نام با ما همراه باشید.

 منبع: https://irantahsil.org/%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D9%87%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A8/





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: