ثبت نام مدارس سما
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

مدارس سما تنها مدارسی هستند که در کل کشور به صورت زنجیره‌ای می‌باشند و در سراسری کشور امکان ثبت نام مدارس سما وجود خواهد داشت. به همین دلیل برای ورود به سامانه ثبت نام لازم است به آدرس samaschools.ir مراجعه نمایید. خوشبختانه از مقطع پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی امکان ثبت نام مدارس سما قرار داده شده است. به همین دلیل با مراجعه به سامانه مذکور می‌توانید به راحتی به انجام ثبت نام بپردازید.

مدارس غیرانتفاعی در طی دوره‌های مختلف دچار تغییراتی شده‌اند که به همین دلیل ادامه تحصیل در این مدارس را با مشکلاتی مواجه نموده است. به همین دلیل یکی از محاسنی که برای ثبت نام مدارس سما وجود دارد، عدم تغییر کیفیت آموزشی این مدارس می‌باشد. به همین دلیل بسیاری از دانش آموزان و همچنین اولیای عزیز در سامانه samaschools.ir اقدام به ثبت نام می‌نمایند.

پرتال جامع ثبت نام مدارس سما samaschools.ir

پرتال جامع مدارس سما وب سایتی است که به صورت جامع تمامی امکانات را در اختیار داوطلبان و متقاضیان وود به این مدارس قرار می‌دهد. به عنوان مثال با استفاده از این پرتال شما می‌توانید به تمامی نقاط تحت پوشش این مدارس که در حال فعالیت می‌باشند دست یابد و در رابطه با اینکه در کدام شهرستان‌های استان محل سکونت شما این مدارس وجود دارند، اطلاعات لازم و کافی را کسب نمایید.

همانطور که در پرتال جامع مدارس سما ملاحظه می‌نمایید، نقاط تعیین شده به معنای دارا بودن این مدارس می‌باشد. بنابراین پس از کلیک بر روی هر یک از این مقاطع شما خواهد توانست نسبت به انجام ثبت نام مدارس سما اقدام نمایید. خوشبختانه با کلیک بر روی هر یک از این مقاطع شما به صفحه و وب سایت مدارس مورد نظر وارد خواهید شد.

آنچه ذکر آن در رابطه با انجام ثبت نام مدارس سما و همچنین ورود به سامانه samaschools.ir لازم و ضروری به نظر می‌رسد این است که این مدارس به ازای امکان ادامه تحصیل در آنان شهریه را دریافت می‌نمایند. به همین دلیل قبل از انجام ثبت نام حتماً در رابطه با میزان شهریه در پایه مورد نظر خود اطمینان لازم را به دست آورید تا پس از پذیرش دچار مشکل نشوید.

ثبت نام مدارس سما برای کلیه پایه‌ها از مقطع پیش دبستان تا دبیرستان برای واجدین شرایط امکان پذیر می‌باشد.

نحوه ثبت نام مدارس سما samaschools.ir

ثبت نام مدارس سما برای کلیه پایه‌های تحصیلی به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه samaschools.ir صورت خواهد پذیرفت. پس از ورود به سامانه مذکور شما می‌توانید بر روی مدرسه مورد نظر خود کلیک نموده و نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایید. برای ثبت نام مدارس سما محدودیت‌هایی وجود دارد که به همین دلیل اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام یکی از امور مورد نیاز داوطلبان می‌باشد.

نحوه ثبت نام مدارس سما و همچنین پذیرش داوطلبان در هر یک از مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت می‌باشد. به عنوان مثال برای پایه‌های تحصیلی پنجم و ششم ارائه کارنامه سال گذشته برای متقاضیان به هنگام ثبت نام، یکی از شرایط در نظر گرفته شده می‌باشد. همچنین قبولی در آزمون ووردی این مدارس نیز، از اهمیت ویژه‌ای در این زمینه برخوردار می‌باشد. دانش آموزان برای اطلاع از سامانه سجا می‌توانند کلیک کنند.

با توجه به ظرفیت محدودی که برای ثبت نام مدارس سما در مقطع پیش دبستانی وجود دارد، اولویت پذیرش در وهله اول با دانش آموزان و متقاضیانی خواهد بود که برای ثبت نام زودتر اقدام نموده باشند. همچنین در آزمون‌های مربوط به هوش و استعداد بتوانند نمره لازم را دریافت نمایند . این آزمون هوش در فرم پیش ثبت نام وجود خواهد داشت و لازم است آن را تکمیل نمایند.

 منبع: https://irantahsil.org/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B3%D9%85%D8%A7/





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: