تخمین رتبه کنکور سراسری
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

تخمین رتبه کنکور سراسری برای همه داوطلبین مهم است. بعد از کنکور معمولاً داوطلبین با دیدن دفترچه شروع به محاسبه درصدهای خود می‌نمایند تا بتوانند حدس بزنند که چه درصدهایی را داشته‌اند و چه رتبه‌ای را خواهند آورد؟ در سایت ایران تحصیل مشاورین ما در هر مرحله کنکور با شما همراه بوده اند تا کمک کنند بهترین عملکرد را در کنکور سراسری کسب نمایید. و تخمین رتبه کنکور یکی از خدماتی است که مشاورین ما برای انجام آن در ارائه خدمت رسانی به شما آماده اند.  

بهترین روش انجام تخمین رتبه کنکور سراسری چیست؟ 

بهترین روش انجام تخمین رتبه کنکور سراسری این است که از کمک مشاوری آگاه و کاردان کمک بگیرید. 

فردی که اطلاعات زیادی در رابطه با انتخاب رشته کنکور و انجام تخمین رتبه آن هم به بهترین شکل ممکن داشته باشد و بتواند راهنمایی های لازم را برایتان به عمل آورد. 

در واقع، یک مشاور با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور می تواند انتخاب رشته ای هر جه دقیق تر را برایتان انجام دهد تا بتوانید به طور حدودی به این موضوع پی ببرید که در کدام دانشگاه و یا رشته تحصیلی می توانید پذیرفته شوید. 

تخمین رتبه مجازی راهی برای انتخاب بهتر!

از زمان برگزاری آزمون تا زمان اعلام نتایج به طور میانگین یک ماه به طول می‌انجامد و این زمان برای داوطلبین کنکور بسیار دلهره‌آور خواهد بود.

می‌توانم حال شما را بعد از برگزاری کنکور تا زمانی که نتایج اعلام می‌شود درک کنم.

از طرفی خوشحال از اینکه کنکور تمام شد و حالا با خیال راحت می‌توانی استراحت کنی، بخوابی و حتی به مهمانی بروی اما همیشه استرس نتایج اجازه لذت بردن را می‌گرفت.

همیشه با خودم فکر می‌کردم ای‌ کاش می‌شد از سازمان سنجش خواهش می‌کردم تا برگه من را تصحیح نماید و نتیجه را اعلام کند و این‌

همه انتظار و کابوس‌های شبانه را از من سلب کند. اما نمی‌توان از سازمانی به عظمت سازمان سنجش انتظار داشت که بیکار و منتظر دستور ما برای انجام کار بایستد.

این رویای من امروز می‌تواند تحقق یافت. تخمین رتبه کنکور سراسری همان رویایی بود که من همیشه آرزوی آن را داشتم.

مشاورین ما می‌توانند به شما برای سر رسیدن این انتظار و تحقق آرزو ، کمک نمایند. کافی است درصدهای خود را به مشاورین ما اطلاع دهید تا برایتان با توجه به سختی و آسانی کنکور، سهمیه منطقه، رشته و غیره تخمین رتبه کنکور سراسری و انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش  را انجام دهند.

منبع: https://irantahsil.org/estimatin-the-rank-of-the-national-entrance-examination/





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: