کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

بسیاری از افراد علاقمند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند و برای تحصیل در این مدارس در آزمون ورودی آن ها شرکت می‌ کنند. اما نکته‌ ای که باید به آن اشاره کرد همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی است زیرا اگر فردی این کارت را همراه خود نداشته باشد از ورود او به جلسه آزمون جلوگیری می‌ شود. 
توجه داشته باشید اخذ کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی به طور معمول پنج روز پیش از زمان آزمون از طریق سایت my.medu.ir امکان‌ پذیر می‌ باشد.

شایان ذکر است از آنجا که پذیرش در مدارس نمونه دولتی از پایه ششم به هفتم بر اساس سوابق تحصیلی دانش آموزان انجام می‌ شود؛ نیازی به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیز نمی‌ باشد و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی تنها به دانش آموزان شرکت کننده در آزمون ورودی پایه نهم به دهم این مدارس اختصاص دارد.

لزوم همراه داشتن کارت آزمون مدرسه نمونه دولتی

همانطور که گفتیم داشتن کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی شرط اصلی برای شرکت در آزمون به حساب می‌ آید و چنانچه دانش آموزی کارت خود را همراه نداشته باشد نمی‌ تواند به جلسه آزمون وارد شود.

علاوه بر این تنها پس از دریافت این کارت می‌ توان از زمان و مکان برگزاری آزمون و همچنین حوزه امتحانی مطلع شد و اگر برای دریافت این کارت در زمان اعلام شده اقدامات لازم انجام نشود نمی‌ توان در خصوص زمان و مکان آزمون نیز اطلاعی کسب کرد.

برای دریافت این کارت، باید به صورت اینترنتی اطلاعات ثبت نام و هویت خود را در سایت my.medu.ir وارد نمایید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی

بر اساس اخبار منتشر شده، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی سال ۱۴۰۲ در روز جمعه نهم تیر ماه برگزار می‌ شود و همانطور که گفتیم ۵ روز قبل از شروع آزمون یعنی در روز یکشنبه چهارم تیر ماه می‌ توان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، به پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کرد. 

خوب است بدانید تا روز آزمون و حتی قبل از آن نیز امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی را خواهید داشت اما اگر کارت جلسه آزمون شما مهر مدرسه تان را نداشته باشد فاقد اعتبار است.

بنابراین توصیه می کنیم حتما پس از انتشار این کارت آن را پرینت نمایید و برای تأیید و مهر به مدرسه محل تحصیل فرزندتان ببرید و دریافت کارت را به روزهای پایانی موکول نکنید.

آشنایی با مراحل اخذ کارت آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

از سال جاری می بایست برای دریافت کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی به پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای دریافت این کارت انجام داد بنابراین دیگر نیازی نیست به سایت‌ های استانی مراجعه کنید.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت زیر هستند:

ورود به پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش

وارد کردن اطلاعات خواسته شده جهت ورود به گزینه نمونه دولتی

دریافت کارت و پرینت گرفتن آن

 

منبع: https://irantahsil.org/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d8%ac%d9%84%d8%b3%d9%87-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%b3-%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%af%d9%88%d9%84/





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: