شرایط مهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

برخی از دانشجویانی که در دانشگاه آزاد تحصیل می‌ کنند قصد دارند یک یا چند ترم خود را در دانشگاه دیگری بگذرانند و به عبارت دیگر در دانشگاه دیگری مهمان شوند. البته لازم است بدانید همه دانشجویان این دانشگاه نمی‌ توانند برای مهمان شدن اقدام نمایند و تنها دانشجویانی که شرایط مهمانی دانشگاه آزاد را داشته باشند می‌ توانند با توجه به قوانین آیین نامه مهمانی دانشگاه آزاد از طریق سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir درخواست خود را ثبت نمایند.

چگونه از شرایط میهمانی دانشگاه آزاد مطلع شویم؟

شرایط مهمانی دانشگاه آزاد هر ساله به شکل آیین نامه میهمانی دانشگاه آزاد در سایتی به نام منادا به آدرس monada.iau.ir منتشر شده و در اختیار دانشجویانی که درصدد گرفتن مهمانی هستند قرار می گیرد.

آن دسته از دانشجویانی که از شرایط خود راضی نیستند و قصد گرفتن انتقالی یا مهمانی دانشگاه آزاد را دارند، باید در زمان اعلام شده از سوی دانشگاه، با مراجعه به سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد به نشانی monada.iau.ac.ir در خواست انتقالی یا مهمانی خود را ثبت کنند.

آشنایی با شرایط مهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ 

در ابتدا باید خدمت شما عرض کنیم که شرایط مهمانی دانشگاه آزاد در دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی قرار می گیرند. دقت داشته باشید که با توجه به بخشنامه جدید مهمانی دانشگاه آزاد شرایط عمومی با توجه به نام آن شامل حال همه افراد مایل به دریافت مهمانی می شود.

اما در رابطه با شرایط اختصاصی همان گونه که از نام آن برمی آید برای گروه های مختلف متفاوت است. در ادامه شماری از این شرایط براساس آیین نامه مهمانی دانشگاه آزاد را ذکر می کنیم. جهت اطلاع از کلیه شرایط عمومی اعلام شده برای گرفتن مهمانی آزاد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

شرایط عمومی گرفتن مهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

  • اعضاء و کارکنان هیأت علمی هر کدام از مراکز دانشگاهی امکان گرفتن مهمانی به محل خدمت خود را ندارند.
  • هیچ کدام از دانشجویان پژوهش محور امکان گرفتن مهمانی را ندارند.
  • مهمانی دانشجویان از واحدهای برون مرزی به دیگر مراکز دانشگاهی ایران امکان پذیر نیست و ممنوع اعلام شده است.
  • گرفتن مهمانی از مراکز بین الملل فقط به واحدهای دانشگاهی بین الملل امکان پذیر است.
  • با توجه به غیرحضوری بودن ادامه تحصیل در واحدهای الکترونیکی دانشگاه آزاد امکان گرفتن مهمانی برای دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشگاه ها وجود ندارد.
  • با توجه به قوانین مهمانی دانشگاه آزاد هیچ کدام از دانشجویان نمی توانند در آخرین نیمسال تحصیل خود اقدام به گرفتن مهمانی کنند.

شرایط اختصاصی گرفتن میهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

شرایط اختصاصی اخذ مهمانی دانشگاه آزاد با توجه به مندرجات آیین نامه میهمانی دانشگاه آزاد شامل حال افراد مختلف از جمله خانواده های ایثارگران، ورزشکاران، قهرمانان ملی، فرزندان سفرا، معاونان رئیس جمهور، استانداران، وزراء و غیره می شود.

در ادامه شماری از شرایط مهمانی دانشگاه آزاد در قالب شرایط اختصاصی را برای افراد و گروه های مختلف خدمتتان عرض می کنیم.

منبع: شرایط مهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: