نتایج دبیرستان ایرانشهر
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نتایج دبیرستان ایرانشهر 1402 اعلام شد. ثبت‌نام در دبیرستان دانشگاه ولایت ایرانشهر برای محرومیت‌زدایی و ایجاد امکان ادامه تحصیل برای کلیه دانش‌آموزان محروم ساکن در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد. پس از ثبت‌نام آنچه داوطلبان بسیار به دنبال اطلاع از آن هستند، نتایج دبیرستان ایرانشهر 1402 می‌باشد. برای مشاهده اسامی قبول‌شدگان دبیرستان ایرانشهر می‌توانید به سامانه school.velayat.ac.ir مراجعه کرده و برای بررسی وضعیت قبولی خود اقدام کنید.

سامانه مشاهده نتایج دبیرستان ایرانشهر

آن دسته از دانش آموزانی که مایل به ادامه تحصیل در دبیرستان دانشگاه ولایت ایرانشهر هستند، می‌توانند برای ثبت‌نام دبیرستان دانشگاه ایرانشهر در زمان مقرر اقدام کنند. پس از شرکت در آزمون ورودی این مدارس، دانش‌آموزان می‌توانند به نتایج خود دسترسی داشته باشند. دانشگاه ولایت به منظور سهولت دسترسی داوطلبان به نتایج آزمون سامانه‌ای را برای مشاهده وضعیت قبولی این افراد راه‌انداری کرده است.

دانش‌آموزان می‌توانند برای دریافت نتایج آزمون و لیست اسامی پذیرفته‌شدگان می توانند وارد سامانه school.velayat.ac.ir شده و پیگیر نتایج رائه شده در این سامانه باشند. لازم به ذکر است مراحل اسم‌نویسی و بارگذاری مدارک نیز از طریق این سامانه انجام می‌شود. اما بسیاری از دانش‌آموزان در ارتباط با زمان مشاهده نتایج دبیرستان ایرانشهر سوال دارند که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.  

زمان مشاهده نتایج دبیرستان ایرانشهر

زمان ثبت‌نام در آزمون ورودی دبیرستان ایرانشهر معمولاً هر سال از نیمه آخر فروردین ماه آغاز می‌شود و تا اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان  می‌توانند در این بازه زمانی مراحل اسم‌نویسی خود را تکمیل کنند. آزمون ورودی دبیرستان‌های دانشگاه ولایت یا دبیرستان ایرانشهر هر سال در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. طبق روال هر سال این آزمون امسال در تاریخ 29 اردیبهشت برگزار شد.

داوطلبان پس از شرکت در آزمون بی صبرانه منتظر نتایج آزمون هستند تا پس از مشاهده وضعیت قبولی خود برای ثبت‌نام حضوری اقدام کنند. هر سال نتایج دبیرستان ایرانشهر دو ماه پس از آزمون از طریق آدرس school.velayat.ac.ir منتشر می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند با ورود به این سامانه پیگیر نتایج باشند. در سال 1402 نتایج دبیرستان دانشگاه ولایت از تاریخ 7 تا 17 تیر ماه در دسترس دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت. افرادی که در این آزمون نمره حد نصاب کسب کرده باشند، می‌توانند برای مراحل بعدی پذیرش اقدام کنند. 

نحوه مشاهده نتایج دبیرستان ایرانشهر

برای مشاهده نتایج دبیرستان ایرانشهر یا مدارس دانشگاه دبیرستان ولایت نیازی به مراجعه حضوری به مدارس مورد نظر نخواهید داشت. تنها کافی است که به سامانه این مدارس به آدرس school.velayat.ac.ir مراجعه نمایید تا بتوانند به راحتی از نتایج آزمون ورودی دبیرستان ایرانشهر آگاه شوند. همچنین لازم به ذکر است که واجدین شرایط پس از اینکه گزینش شوند، می‌توانند در این مدارس ادامه تحصیل دهند.

نتایج دبیرستان ایرانشهر برای تمامی دانش‌آموزان و همچنین اولیای محترم آنان به صورت کلی در تمامی پایه‌ها قابل مشاهده خواهد بود و به همین دلیل نیازی به وارد نمودن اطلاعات به صورت تکی نخواهد بود. به طور کلی تمامی اطلاعات وارد شده در سامانه برای همه دانش‌آموزان قابل مشاهده می‌باشد. اما در ادامه لازم است با اسامی قبول شدگان آزمون ورودی دبیرستان ایرانشهر توضیحاتی ازائه کنیم.

اسامی قبول‌شدگان آزمون دبیرستان ایرانشهر

برای مشاهده اسامی قبول شدگان دبیرستان ایرانشهر داوطلبان لازم است به سامانه دانشگاه ولایت به آدرس مراجعه school.velayat.ac.ir نمایند. این سامانه پس از انجام ثبت‌نام در زمان مقرر نسبت به درج اسامی اعلام نتایج دبیرستان ایرانشهر اقدام می‌نمایند. نتایج این دبیرستان به گونه‌ای است که حتی در صورتی که خودتان برای مشاهده آن مراجعه نکنید، می‌توانید به این اسامی دسترسی داشته باشید. بنابراین در این مورد جای هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

برای مشاهده اسامی قبول شدگان دبیرستان ایرانشهر چندین راه وجود دارد. یکی از این راه‌ها این است که می‌توانید با مراجعه به کافی نت‌ها به سامانه موردنظر مراجعه نموده و برای دریافت نتایج دبیرستان ایرانشهر اقدام نمایید. همچنین راه دیگر نیز این است که شما خودتان در منزل با سیستم رایانه و یا لپ‌تاپ خود بتوانید نتایج را مشاهده نمایید.

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید برای دریافت نتایج دبیرستان ایرانشهر داشته باشید، این است که با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود. همچنین چنانچه نام شما در لیست اسامی قبول‌شدگان دبیرستان ایرانشهر قرار گرفته است، حتماً از اقدامای بعدی برای قبولی در این دانشگاه اطلاع دقیق یابید.

منبع: https://b2n.ir/t16939





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: