دفترچه راهنمای ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور 1402 + راهنما جامع
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دفترچه راهنمای ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور در سال جاری همزمان با آغاز ثبت نام از طریق سامانه سنجش در اختیار داوطلبین قرار داده می شود. دفترچه راهنمای ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور تمامی شرایط، مدارک و لیست کد رشته ها را نوشته و افراد میتوانند با مطالعه آن کد رشته مورد نظر خود را مشاهده کرده و سپس آن را استخراج نماید تا در زمان ثبت نام بتواند به صورت دقیق و بدون اتلاف وقت آن ها را وارد نماید. دفترچه های بدون آزمون هر ساله در دو نوبت مهر و بهمن ماه منتشر می گردد. افراد علاقه مند به رشته های پیراپزشکی بدون کنکور نیز باید توجه نمایند که به صورت بدون آزمون تنها در مقطع کاردانی، ثبت نام می نماید و برای مقاطع بالاتر باید حتما از طریق کنکور  و یا تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور اقدام نمود. برای اطلاع از دفترچه راهنمای ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور در سال جاری در ادامه مقاله همراه ما باشید. 

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۲

همان طور که می دانید، سامانه سنجش مسئول برگزاری آزمون های سراسری و ثبت نام های بدون آزمون می باشد که دفترچه راهنمای ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور  همزمان با ثبت نام و انتخاب رشته بر روی سامانه سنجش به نشانی اینترنتی   sanjesh.org  قرار خواهد گرفت. 

همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور و دیگر دفترچه های بدون آزمون هر سال در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه منتشر می گردد.

افراد در زمان دریافت دفترچه باید آن را با دقت مطالعه نموده و تمامی شرایط ثبت را با دقت مشاهده نماید.  سپس مدارک مورد نیاز را مطالعه کرده و در انتها به استخراج کردن کد محل رشته های مورد نظر خود بپردازد. 

نکته مهم در خصوص اولویت های انتخاب رشته پیراپزشکی این می باشد که در زمان انتخاب رشته سعی کنید بر اساس اولویت های خوشبینانه، منطقی و بدبینانه چیدمان نمایید. برای اطلاع از نحوه چیدمان صحیح با مشاورین ایران تحصیل تماس گرفته و قبولی خود را در رشته های تراز بالای کشور تضمین نمایید.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور 1402

دفترچه راهنمای ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه توسط سامانه سنجش منتشر می گردد. برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام در ادامه مقاله برای هر دو ورودی مهر و بهمن ماه با ما همراه باشید.

تمامی جزئیات مربوط به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری از جمله کد رشته محل های ارائه شده در دوره های مختلف روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، پیام نور و غیرانتفاعی و مجازی در دفترچه ثبت نام بدون کنکور ورودی مهر و بهمن درج می گردد. در ادامه دفترچه بدون کنکور هر نیمسال را به تفکیک برای دانلود قرار داده ایم. 

منبع: دفترچه راهنمای ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور 1402





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: