اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام 1402 + مشاهده
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

پتروشیمی بندر امام خمینی، یکی از مراکز بزرگ پتروشیمی در خوزستان است که هر چند سال یک بار آزمونی را برای استخدام نیروهای مورد نیاز خود به صورت سراسری برگزار می کند. بعد از برگزاری آزمون، اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام یکی از مهم ترین سوالاتی است که داوطلبان همواره به دنبال آن هستند تا بتوانند نتایج اولیه آن را مشاهده کنند.

اعلام جواب آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام معمولا طبق اعلامیه ای از طریق سایت autazmoon.ir منتشر می شود. شما برای مشاهده نتایج اولیه آن به سایت مذکور مراجعه کرده و در صورت قبولی برای مصاحبه آماده شوید. جهت شرکت در مصاحبه آزمون پتروشیمی بندر امام خمینی باید کارت ورود به جلسه مصاحبه تخصصی –روانشناختی دریافت کنید. در این مرحله از آزمون استخدامی نیز باید نکاتی را رعایت کنید تا در آن قبول شوید، اما چگونه برای آزمون مصاحبه تخصصی-روانشناختی بندر امام آماده شوید؟ برای قبولی در این مرحله از آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام خمینی باید نمونه سوالاتی را دانلود و مطالعه کنید که برای دانلود این نمونه سوالات می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام مرحله اول 1402

جواب آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام از طریق سایت autazmoon.ir منتشر می شود. داوطلبان در تاریخ مقرر شده برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود به این سامانه مراجعه کرده و با درج اطلاعات خواسته شده شماره پرونده و کد رهگیری، کد ملی و کد داوطلب یا کد ملی و سریال شناسنامه نتایج آن را مشاهده کنند. بعد از آن لازم است برای شرکت در مصاحبه به سایت aut.ac.ir مراجعه کنند. این سایت متعلق به دانشکده ماهشهر دانشگاه صنعتی امیرکبیر است که شما باید اطلاعات لازم جهت حضور در مصاحبه را از این سامانه دریافت کنید.

با توجه به این که در حال حاضر برای سال 1402 هیچ گونه اخباری در رابطه با آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام منتشر نشده است. لذا تاریخ اعلام جواب آزمون آن مشخص نیست. نکته مهمی که در رابطه با اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام وجود دارد این است که معمولا 2.5 برابر ظرفیت از میان داوطلبان جهت مصاحبه دعوت به عمل می آورند. قبول شدگان در مرحله اول باید خود را برای مصاحبه و آزمون عملی آماده کنند. لذا آن ها جهت اطلاع از این موضوع می توانند با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشند.

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام 1402

کلیه داوطلبانی که در آزمون پتروشیمی بندر امام خمینی 1402 شرکت کردند باید برای مشاهده نتایج اولیه و نهایی آن به سایت autazmoon.ir مراجعه کنند. این سایت در حال حاضر مرجع رسمی ثبت نام و مشاهده نتایج آزمون های پتروشیمی بندر امام خمینی است. به همین دلیل شما بعد از شرکت در آزمون می توانید برای مشاهده جواب آن به این آدرس در تاریخ مقرر شده مراجعه کنید و در صورت قبولی برای شرکت در جلسه مصاحبه تخصصی-روانشناختی آماده شوید. برای شرکت در این مصاحبه نیز باید کارت ورود به جلسه داشته باشید که برای دریافت آن نیز باید به این سامانه مراجعه کنید. بعد از آن باید منتظر نتایج نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام خمینی باشید.

اگر به هنگام مشاهده نتایج اولیه آزمون به آن اعتراضی داشته باشید می توانید جهت راهنمایی بیشتر با مشاوران ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

نحوه دریافت کارت مصاحبه تخصصی –روانشاختی پتروشیمی بندر امام خمینی

اگر از میان 2.5 برابر ظرفیت قبولی جزو یکی از قبول شدگان آزمون باشید باید در تاریخ مشخص شده از طرف این سایت برای مصاحبه حضوری مراجعه کنید. معمولا آدرس دقیق مصاحبه حضوری برای قبول شدگان مرحله اول آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام خمینی مشخص می شود که برای سال 1400 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دانشکده ماهشهر به مدت 6 روز بوده است. لذا شما در این مرحله از آزمون باید شرکت کرده و منتظر نتیجه نهایی آن باشید. برای دریافت کارت ورود به جلسه مصاحبه نیز باید به سایت autazmoon.ir مراجعه کنید و در آن جا کارت خود را پرینت بگیرید. با توجه به این که داشتن پرینت کارت ورود به جلسه مصاحبه تخصصی- روانشناختی اجباری است لذا اگر در مورد پرینت گرفتن آن مشکلی داشته باشید می توانید آن را با مشاوران ایران تحصیل در میان بگذارید.

 زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام نهایی 1402

معمولا حدود 2 الی 3 هفته بعد از مصاحبه حضوری نتیجه نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام خمینی منتشر می شود. شما در این زمان می توانید برای مشاهده جواب آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام نهایی دوباره به سایت autazmoon.ir مراجعه کنید و در آن جا طبق مراحل گفته شده در بالا برای مشاهده اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام اقدام کنید. اگر در این مرحله نیز قبول شده باشید خود را برای دوره کارآموزی آماده کنید.

منبع: اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام 1402





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: