مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین 1402 {ارتباط با رتبه‌ها}
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

با دریافت مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین، کلیه دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوری می‌توانند برای بدست آوردن بهترین نتیجه در انتخاب رشته از شانس بالایی بهره مند شوند. انتخاب رشته کنکور حساسیت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل دقت و اطلاع دقیق از شرایط آن می‌تواند موجب رسیدن داوطلبان به اهداف و رشته مورد نظرشان شود. مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین این امکان را برای کلیه داوطلبان فراهم می‌نماید تا پاسخ آنلاین به سؤالات را در مسیر انتخاب رشته آنلاین کنکور دریافت نمایند. استفاده از این نوع مشاوره با مزایای بسیاری از جمله استفاده بهینه از زمان همراه است و می‌تواند در زمان فرد بسیار صرفه‌جویی شود. 

بی‌شک دسترسی به بهترین مشاوره برای کلیه داوطلبان بخصوص افرادی که در شهرهای کوچک و محروم زندگی می‌کنند، میسر نیست؛ به همین سبب مشاوره انتخاب رشته آنلاین به کمک این افراد آمده است و داوطلبان مناطق محروم هم می‌توانند با استفاده از مشاوره تلفنی در کنکور خود بهترین انتخاب رشته را انجام دهند. مشاوران ما در ایران تحصیل هم به صورت تلفنی و هم به صورت آنلاین به داوطلبان خدمات را ارائه می‌دهند. برای داشتن انتخاب رشته‌ای خوب می‌توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا همکاران ما در مسیر انتخاب رشته اصولی و دقیق شما عزیزان را یاری کنند.

مشاوره آنلاین انتخاب رشته کنکور

به دلیل پیشرفت تکنولوژی و دنیای مجازی، مزایای متنوعی به افراد جامعه تعلق گرفته است، توانسته تا در افزایش کیفیت خدمات و پیشرفت آن تأثیر زیادی داشته باشد. این موضوع دنیای کنکور و آزمون سراسری را هم در خود جای داده است و به نوعی افراد می‌توانند پس از  اعلام نتایج آزمون از سوی سازمان سنجش با راهنمایی‌های مشاوره انتخاب رشته تحصیلی آنلاین آینده کاملاً درخشانی را برای خود رقم بزنند.

مهم‌ترین ویژگی‌های مشاوره انتخاب رشته آنلاین کنکور عبارت است از:

  • صرفه جویی در وقت 
  • گستردگی امکانات 
  • کاهش هزینه‌ها 
  • حذف محدودیت‌ها 
  • حذف حضور فیزیکی و مشکلات آن 

خدمات مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین در سه مرحله صورت می‌پذیرد. در مرحله اول انتخاب رشته پس از انتشار کارنامه کنکور سراسری و اعلام نتایج کنکور برای کلیه داوطلبان انجام می‌شود. در این مرحله ما با دو دسته انتخاب رشته رو به رو خواهیم بود که شامل انتخاب رشته با کنکور و بدون کنکور است. در انتخاب رشته با کنکور با توجه به رتبه کسب شده داوطلب در هر گروه آزمایشی انتخاب رشته صورت می‌گیرد.

آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب رتبه مجاز برای رشته‌های با آزمون دانشگاه‌های سراسری شوند، می‌توانند با استفاده از رتبه کسب شده در هر یک از زیرگروه‌ها و با توجه به میزان ظرفیت رشته‌ها در هر یک از دانشگاه‌ها و همچنین نحوه پذیرش و شرایط و ضوابط آن، اقدام به انتخاب رشته کنند. ارائه اطلاعات در رابطه با دفترچه انتخاب رشته کنکور از وظایف مشاورین ایران تحصیل است.

آیا مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین توسط ربات یا نرم افزار انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش صورت می‌پذیرد؟ خیر! مشاوره تحصیلی آنلاین با توجه به متخصصینی که آنلاین هستند به داوطلبان کمک می‌نمایند تا با توجه به علایق و استعداد و همچنین راهنمایی و معرفی رشته‌های دانشگاهی به شما کمک کنند تا به راحتی دست به انتخاب رشته بزنید.

مزایای داشتن مشاوره آنلاین کنکور

تمامی افرادی که مشاوره تحصیلی آنلاین دارند، از مزایایی برخوردار هستند که این مزایا سبب شده‌اند تا افراد زیادی به سراغ انتخاب مشاوره آنلاین بروند. برخی از مهم‌ترین این مزایا، شامل موارد زیر می‌باشند: 

صرفه جویی در زمان

استفاده از این مشاوره آنلاین می‌تواند از حضور فیزیکی در جلسات و اتلاف وقت در زمان‌های رفت و آمد، به ویژه در شهرهای شلوغ و بزرگ‌تر بکاهد و هزینه‌های اضافی در این راستا را نیز کاهش دهد.

 کاهش هزینه‌ها

یکی دیگر از موارد مهمی که این نوع از مشاوره برای داوطلب به همراه دارد، کاهش هزینه‌ها به دلیل امکان شرکت تعداد بیش‌تری از دانش آموزان به صورت غیر حضوری، کاهش هزینه‌های جانبی و موارد دیگر می‌باشد که سبب می‌گردد هزینه‌های متحمل شده به داوطلب کاهش محسوسی داشته باشد.

گستردگی امکانات

مشاوره انتخاب رشته آنلاین این امکان را فراهم می‌آورد تا شرکت کنندگان از اقصی نقاط کشور با شرایطی کاملاً برابر با دیگر افراد، از مشورت با بهترین و مجرب‌ترین مشاوران بهره مند شوند. در این نوع از مشاوره، هیچ داوطلبی به علت کمبود امکانات در محل زندگی خود، از رسیدن به اهداف اصلی که با شرکت در کنکور سراسری قصد رسیدن به آن‌ها را داشته است، باز نخواهد ماند.

حذف محدودیت‌ها

مشاوره انتخاب رشته آنلاین ایران تحصیل سبب می‌شود تا محدودیت‌های زمانی در برقراری تماس با مشاورها از بین رفته و در ساعت مناسب مقرر شده برای دانش‌آموز، ارتباط با کیفیت، از طرق مختلفی بر قرار گردد. داوطلب در مشاوره غیر حضوری، می‌تواند حتی پس از پایان جلسه خود با مشاور در ارتباط باقی بماند و در صورت وجود سؤالات دیگر، ارتباط خود با وی را حفظ نموده و کمال استفاده جهت کسب نتیجه مطلوب را داشته باشد.

منبع: https://b2n.ir/y59848





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: