سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

در سال های گذشته هریک از دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس نمونه دولتی را داشتند به سایت استان خود مراجعه می کردند و مراحل نام نویسی خود را انجام می دادند. برای مثال دانش آموزان استان گلستان می بایست به سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان به آدرس اینترنتی nemooneh.goledu.ir مراجعه می کردند اما در حال حاضر ثبت نام تمامی مدارس نمونه دولتی در سراسر کشور در سایت my.medu.ir انجام می شود.

افزون بر این تمام افراد شرکت کننده در آزمون مدارس نمونه دولتی سراسر کشور برای مشاهده نتایج آزمون خود باید به سایت ذکر شده فوق مراجعه کنند. 

از این رو در این مقاله به طور کامل در خصوص تمامی مراحل مربوط به ثبت نام مدارس نمونه دولتی در گلستان و نحوه مشاهده نتایج آزمون آن توضیح خواهیم داد.

 معرفی سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان

تحصیل در مدارس دولتی هدف بسیاری از دانش آموزان و اولیای آن ها است، چرا که فضای آموزشی خوب و با کیفیت، دانش آموزان را ترغیب به پیشرفت و جدیت بیشتری در درس می کند.

در حقیقت امکانات مناسب، سابقه خوب علمی معلمان، شهریه پایین و سطح آموزش بالا باعث شده است تا دانش آموزان بسیاری تمایل داشته باشند در مدارس نمونه دولتی تحصیل کنند.

در این میان، استان گلستان نیز شرایطی را فراهم آورده تا افراد علاقمند بتوانند در مدارس نمونه دولتی به تحصیل بپردازند.

همانطور که پیشتر هم گفتیم دانش آموزان استان گلستان که قصد ثبت نام در مدارس نمونه دولتی این استان را دارند باید به جای مراجعه به سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان به آدرس nemooneh.goledu.ir، وارد سایت my.medu.ir شوند و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

شایان ذکر است دانش آموزان گرامی و یا اولیاء آن ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و یا نحوه ورود به سامانه آزمون نمونه دولتی استان گلستان با همکاران ما در ایران تحصیل در تماس باشند.

زمان ثبت نام در آزمون نمونه دولتی استان گلستان

زمان ثبت نام برای مدارس نمونه دولتی استان گلستان بنابر اعلام سازمان آموزش و پرورش، 15 الی 30 فروردین ماه سال 1402 است که به طور معمول این مهلت تمدید می شود تا افرادی که در مدت تعیین شده موفق به ثبت نام نشده اند، در تاریخ تمدید شده برای این کار اقدام کنند.

اما این احتمال نیز وجود دارد که تمدیدی در نظر گرفته نشود، بنابراین، توصیه می شود که حتما در تاریخ های اعلام شده به سامانه ثبت نام نمونه دولتی گلستان مراجعه و ثبت نام را انجام دهید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

برای ثبت نام نمونه دولتی هفتم نیز به دلیل برگزار نشدن آزمون ورودی، متقاضیان می بایست به صورت حضوری به مدارس مربوطه استان گلستان مراجعه و اطلاعات لازم را کسب نمایند.

شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی استان گلستان پایه ششم

به دلیل ورود به نمونه دولتی بر اساس سوابق تحصیلی، شرایط پذیرش این مقطع نیز به شرح زیر می باشد:

✅ همه دروس نیمسال اول پایه ششم ابتدایی فرد متقاضی باید دارای مقیاس ” خیلی خوب ” باشد. البته داشتن حداکثر یک ” خوب ” نیز بلامانع است.

✅ همه دروس نیمسال دوم داوطلب، بایستی مقیاس ” خیلی خوب ” را کسب کرده باشد. در این مورد نیز داشتن حداکثر یک ” خوب ” مانعی ندارد.

✅ داشتن تابعیت ایرانی

 منبع: https://b2n.ir/r96105





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: