زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی 1402 {تاریخ و ساعت}
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

بسیاری از داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت این سؤال را دارند که از زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی وزارت بهداشت 1402 در چه تاریخی می‌باشد. باید بگوییم که افراد داوطلب می‌توانند از طریق سامانه sanjeshp.ir از زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی را مطلع شوند. طبق اطلاعیه منتشر شده سایت سنجش پزشکی کشور، این آزمون در ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

آزمون دکتری تخصصی داروسازی مطابق هرسال شامل دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه می‌باشد و آن دسته از متقاضیانی که مدارک تحصیلی مورد پذیرش دارند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را انجام داده و برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی داروسازی خود را آماده کنند. از آنجا که بسیاری نیازمند دریافت اطلاعات در مورد زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی هستند، در ادامه توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

سایت ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی 1402

 ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت طبق روال سال‌های گذشته به طور همزمان با گروه علوم پزشکی، دندانپزشکی و بهداشت انجام نخواهد شد و به صورت مستقل و از طریق سایت سنجش پزشکی صورت خواهد گرفت. داوطلبان شرکت در این آزمون باید برای ثبت‌نام و دانلود دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت، به سامانه sanjeshp.ir مراجعه کنند. داوطلبان باید در مهلت تعیین شده، مراحل اسم‌نویسی خود را طی نموده  و هزینه ثبت‌نام را پرداخت نمایند.

گفتنی است هزینه ثبت‌نام دکتری وزارت بهداشت و داروسازی در سال گذشته یکسان بود، اما در سال جاری هزینه ثبت‌نام دکتری تخصصی داروسازی به صورت مستقل به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. آن دسته از داوطلبانی که متوجه بروز اشتباهات در اطلاعات ثبت شده خود دارد یا مدارک آنها ناقص می‌باشد، در صورت اعلام مهلت مجدد یا تمدید زمان ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی داروسازی می‌توانند از طریق سایت sanjeshp.ir برای ویرایش و تصحیح اطلاعات خود اقدامات لازم را انجام دهند.

علاوه بر این افرادی که از ثبت‌نام جامانده‌اند می‌توانند فرآیند اسم‌نویسی را در این سامانه تکمیل نمایند. بسیاری از افراد این سؤال آن که زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی چه تاریخی می‌باشد که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

تاریخ برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی 1402

آزمون دکتری تخصصی داروسازی هر سال یک بار برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه sanjeshp.ir از منابع آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت مطلع شده و خود را برای این آزمون سرنوشت‌ساز آماده کنند. در دو سال گذشته، آزمون دکتری تخصصی داروسازی با آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت همزمان برگزار مشود و اطلاعیه‌های مربوط به هر دو آزمون نیز از طریق سامانه sanjeshp.ir انتشار می‌یافت. اما در سال جدید آزمون دکتری تخصصی داروسازی به صورت جداگانه و مستقل برگزار می‌شود. براساس آخرین اخبار سازمان سنجش پزشکی کشور، زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی داروسازی در تاریخ ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲ خواهد بود. چنانچه نیازمند دریافت مشاوره برای برنامه ریزی و کسب آمادگی در آزمون می‌باشید، می‌توانید با مشاوران آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید، مشاوران متعهد و مجرب ما با داشتن سال‌ها سابقه در امر مشاوره می‌توانند بهترین برنامه مطالعاتی را به شما عزیزان ارائه کنند.

منبع: https://irantahsil.org/%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7/





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: