نمونه فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ + دانلود فرم سنجش
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

اگر با فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی آشنایی ندارید، در این مطلب همراه ما باشید تا تمامی نکات مورد نیازتان را در رابطه با فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی در اختیار شما قرار دهیم. به صورت کلی تمامی والدین پس از رسیدن کودکان خود به سن و شرایط ورود به پایه اول ابتدایی، نیاز است به مدارس مورد نظر خود مراجعه کرده و برای ثبت نام کودک خود اقدام نمایند.

برای ثبت‌نام نیاز است کارت سلامت و یک سری مدارک ارائه شود که مربوط به سنجش سلامت دانش‌آموزان و علی‌الخصوص فرم سنجش کلاس اول ابتدایی است.

فرم سنجش شامل یک سری اطلاعات است که باید تکمیل شده و تایید شود. از آنجایی که برخی از والدین با این فرم آشنایی کامل ندارند، ما قصد داریم در این مقاله از ایران تحصیل به بررسی جزییات آمده در فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی بپردازیم.

زمان دریافت فرم سنجش اول ابتدایی ۱۴۰۲

زمان دریافت فرم سنجش اول ابتدایی ۱۴۰۲ از ابتدای شروع مهلت ثبت‌نام طرح سنجش سلامت آغاز شده و تا پایان مهلت نوبت‌گیری ادامه می‌یابد. ثبت‌نام و دریافت نوبت برای سنجش سلامت نوآموزان از طریق مراجعه به سامانه نوبت‌دهی پایگاه سنجش سلامت امکان پذیر می‌گردد.
در این مقاله سعی بر آن شده است تا نمونه فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ + فرم سنجش کلاس اول ابتدایی را برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دهیم. 

فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی

برای کمک به آن دسته از دانش‌آموزانی که در سال گذشته به پایگاه‌های سنجش مراجعه نکرده بودند (بازمانده از سنجش) لازم است که در سال جاری نوبت‌گیری انجام شود. لازم است فرم پیوستی نیز هنگام ثبت‌نام پایه اولی‌ها تکمیل و همراه با سایر مدارک ثبت‌نام دانش آموزان (کپی شناسنامه – کارت ملی – عکس – شناسنامه سلامت و یا فرم وزارتی تکمیل شده در مراکز بهداشت(لازم برای پایه‌های اول و چهارم) ) در پرونده دانش‌آموزان بایگانی گردد.

فرم تطبیق شناسنامه پایه اول ابتدایی

یکی از فرم‌هایی که باید توسط مدیر مدرسه تکمیل گردد فرم تطبیق شناسنامه است. در این فرم سال تولد دانش آموز بررسی می‌شود.

نحوه ثبت نام کلاس اول دبستان ۱۴۰۲

به علت گسترش بیماری کرونا و جلوگیری از ازدحام و اجتماع والدین در مدارس، ثبت‌نام کلاس اول دبستان ۱۴۰۲ جهت حفظ سلامتی آن‌ها به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌پذیرد. والدین دانش‌آموزان باید برای نهایی ساختن مراحل ثبت‌نام فرزند خود به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر خود مراجعه کرده و موارد لازم برای ثبت‌نام اول دبستان را فراهم نماید، اما قبل از انجام آن ابتدا باید پس از تکمیل مراحل سنجش سلامت دانش آموزان پایه اولی و دریافت مدارک لازم به سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir مراجعه کرده و مدارک ثبت‌نام را در این سامانه بارگذاری نمایند.

شرایط ثبت‌نام کلاس اول مدارس ابتدایی

ثبت‌نام در کلاس اول ابتدایی دارای شرایطی است که در این بخش از مقاله قصد داریم به طور کامل به آن بپردازیم.

● حداقل سن ثبت نام در پایه اول دبستان 6 سال تمام است.
● مدارس ابتدایی ثبت‌نام کودکان ۶ سال تمام به عنوان دانش‌آموز پایه اول مجاز است. (متولدین 93/07/02 الی 94/07/01 )
● برای ثبت‌نام نهایی دانش‌‌آموزان پایه اول ابتدایی، لازم است حتما تائیدیه از پایگاه سنجش دریافت شود.
● نوآموزان پیش دبستانی باید به موقع به پایگاه‌های سنجش که از سوی اداره آموزش و پرورش استثنایی تعیین می‌شود، مراجعه کنند.
● ثبت‌نام دانش ‌آموزان پایه اول به صورت حضوری و توسط اولیا در مدارس انجام شود.

نحوه دریافت فرم سنجش کلاس اول ابتدایی ۱۴۰۲

والدین نوآموزان پایه اول ابتدایی پس از انجام مراحل اولیه ثبت‌نام فرزند خود که شامل پرداخت هزینه ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی و ارائه مدارک مورد نیاز به مدیر مدرسه یا بارگذاری آن‌ها در سایت پیش ثبت‌نام پایه اول ابتدایی، باید به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر خود مراجعه کرده و فرم سنجش اول دبستان را دریافت نمایند. توجه داشته باشید که فرم دریافت شده باید به منظور انجام مراحل مربوط به سنجش سلامت ۱۴۰۲ نوآموزان به مسئولین پایگاه‌های سنجش سلامت ارائه شده و تکمیل گردد.
در نظر داشته باشید که دریافت برگه ثبت اطلاعات دبستان​ تنها از طریق مراجعه حضوری به مدرسه و هماهنگی با مدیر و ثبت مهر و امضای وی امکان پذیر بوده و در حال حاضر روش غیر حضوری یا راه دیگری برای آن وجود ندارد.

 منبع: https://irantahsil.org/%d9%81%d8%b1%d9%85-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d9%be%d8%a7%db%8c%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%84-%d8%a7%d8%a8%d8%aa%d8%af%d8%a7%db%8c%db%8c/





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: