ثبت نام وام دانشجویی 1402
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

زمان ثبت نام وام دانشجویی

هر ساله برای ثبت نام وام دانشجویی، دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های مختلف کشور زمانی اختصاص می دهند. کلیه دانشجویان و افراد متقاضی می توانند در زمان اختصاص داده شده برای ثبت نام وام دانشجویی پیام نور، فرهنگیان و سایر دانشگاه ها اقدامات ضروری را انجام دهند. از میان وام هایی که هر دانشجو می تواند بر اساس شرایط خود آن ها را دریافت کند می توان به وام تحصیلی، مسکن، ازدواج، زیارت، حوادث غیر مترقبه، خرید کالا، خرید لپ تاپ، خرید کتاب، اربعین، ضروری روشندل، وام دانشجویی دانشگاه پیام نور، وام پرداختی جهت شهریه دانشگاه آزاد و وام ودیعه مسکن اشاره کرد.

اما آیا از زمان اختصاص یافته برای ثبت نام وام دانشجویی پیام نور یا وام دانشجویی وزارت علوم اطلاعی دارید؟
آیا می دانید معمولاً چه زمانی برای ثبت نام وام دانشجویی وزارت علوم و یا ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه پیام نور در نظر گرفته می شود؟

زمان ثبت نام وام دانشجویی نیمسال دوم 1401 – 1402 از روز دوشنبه 1 اسفند ماه آغاز خواهد شد. متقاضیان میتوانند تا 15 اردیبهشت 1402 با مراجعه به صندوق رفاه دانشجویی و یا سامانه اینترنتی آن اقدام به ثبت نام وام دانشجویی کنند.

نکته قابل توجه اینکه اولویت دریافت این وام با کسانی خواهد بود که درخواست خود را زودتر از سایرین اعلام کرده باشند و از طریق سامانه دریافت این وام اقدامات لازم را انجام داده باشند، بنابراین لازم است تا دانشجویان در ابتدای تاریخ اعلام شده ثبت نام وام خود را انجام دهند.

 

همچنین امکان ثبت نام وام تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه های آزاد سراسر کشور به وسیله سایت صندوق رفاه و سایت ساجد به آدرس اینترنتی sajed.iau.ir امکان پذیر خواهد بود. هر سال این دانشگاه ها طی اطلاعیه ای در سایت ساجد بازه زمانی دریافت وام را منتشر می کنند. ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1402-1401 از ابتدای نیمسال اول تحصیلی آغاز شده است. با دریافت انواع وام های دانشجویی با باز پرداخت طولانی مدت و بهره کم می توانید شهریه تحصیل در دانشگاه های مختلف را پرداخت کنید.

 

مشاورین ما آماده پاسخگویی هستند

 

جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد ثبت نام وام در سامانه کارا روی لینک کلیک کنید.

 

 

 

نحوه ثبت نام صندوق رفاه دانشجویی

 

 

 

راهنمای تصویری ثبت نام در سایت صندوق رفاه دانشجویان

 

برای ثبت درخواست وام در صندوق رفاه دانشجویان نیاز است که ابتدا در این سامانه ثبت نام کنید. برای ثبت نام در این سامانه می بایست یک سری مراحل را طی نمایید که ما در ادامه این مراحل را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

✔️ مرحله اول مراجعه به سایت صندوق رفاه دانشجویان به آدرس اینترنتی WWW.SWF.IR و ورود به پرتال دانشجویی است.

 

ورود به سایت صندوق رفاه دانشجویی

 

✔️ سپس گزینه میز خدمت را در سربرگ صفحه اصلی انتخاب کرده و گزینه ویژه دانشجویان را انتخاب کنید. در آخر روی پورتال دانشجویی کلیک کنید.

 

میز خدمت صندوق رفاه دانشجویی

 

✔️ در مرحله بعدی می بایست بر روی گزینه ثبت نام دانشجوی جدید کلیک نمایید.

 

ثبت نام دانشجوی جدید در صندوق رفاه دانشجویی

 

✔️ کد ملی و تاریخ تولد خود را در این قسمت وارد کرده و بر روی جستجو کلیک کنید. 

 

 

 

وارد کردن کد ملی در سامانه دریافت وام دانشجویی

 

✔️ در نهایت باید تمامی اطلاعات خواسته شده را به دقت ثبت نمایید و گزینه ذخیره را انتخاب کنید.

 

تکمیل اطلاعات برای ثبت نام صندوق رفاه دانشجویی

 

✔️ در این مرحله از ثبت نام وام دانشجویی باید گزینه انتظار برای تایید واحد رفاه دانشجویی دانشگاه محل تحصیل را انتخاب کنید.

 

✔️ در مرحله آخر نیز باید شماره حساب بانک تجارت به اسم دانشجو را به واحد دانشجویی اعلام کنید تا ثبت نام شما کامل خواهد شد.

 

منبع: https://b2n.ir/vaamexzd

 





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: