azmoon.iau.ac.ir ثبت نام بدون کنکور آزاد ترم مهر 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

azmoon.iau.ac.ir  ثبت نام بدون کنکور آزاد ترم مهر 99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز شد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام بدون کنکور ترم مهر بر اساس سوابق تحصیلی بوده و شما مطابق با معدل آخرین مدرک تحصیلی میتوانید اقدام به انتخاب رشت نمایید. همچنین توجه داشته باشید که ثبت نام بدون کنکور آزاد دارای شرایط و ضوابطی میباشد که شما متوانید با ورود به سامانه و دانلود دفترچه از این شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط از طریق سامانه azmoon.iau.ac.ir  اقدام به ثبت نام نمایید.

 

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 1400 – 99

 

مقطع کاردانی در دانشگاه آزاد به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود و شرکت در کنکور سراسری برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور آزاد 99 این مقطع الزامی نخواهد بود. اکنون ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که تفاوت کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تفاوت آن ها این است که داوطلبانی که دیپلم فنی و کاردانش دارند می بایست در رشته های کاردانی پیوسته و داوطلبانی که دیپلم رشته های نظری را دارند باید در رشته های کاردانی ناپیوسته ادامه تحصیل دهند.

داوطلبانی که متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 هستند ، می توانند در 2 بازه زمانی مهر و بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. ثبت نام برای مقطع کاردانی ناپیوسته نیمسال اول (مهر) از 18 اسفند ماه آغاز و تا شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت ، داوطلبان برای ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته نیز می توانند از تاریخ 18 تیر لغایت 6 شهریور ماه نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند. البته مهلت ثبت نام این مقطع تمدید شده و داوطلبان از تاریخ 9 لغایت 20 شهریور ماه فرصت خواهند داشت تا نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.

هم چنین ثبت نام برای نیمسال دوم (بهمن) از اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه آغاز می شود. داوطلبانی مجاز به ثبت نام خواهند بود که مدرک دیپلم خود را دریافت نموده باشند (داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای مقطع کاردانی پیوسته الزامی نیست.

 

نحوه ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد

 

  • برای انجام ثبت نام ابتدا می بایست دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد را دانلود نموده و به طور دقیق مطالعه کنید تا در جریان تمام مراحل و جزئیات ثبت نام قرار بگیرید.
  • در مرحله دوم وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد شده و کارت اعتباری مقطع تحصیلی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید.
  • پس از خرید کارت اعتباری و دریافت شماره سریال کارت اعتباری ، از منوی اصلی لینک فعال شده مقطع مورد نظر خود را (کاردانی پیوسته یا کاردانی ناپیوسته) انتخاب نموده و جهت پایان فرآیند ثبت نام ، کاربرگ مربوطه خود را تکمیل کنید.
  • در پایان کد رشته محل های مورد نظر خود را در فیلدهای مربوطه درج کنید.

 

شماره های مرکز ثبت نام و مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی جهت ثبت نام و اطلاع از لیست رشته های دانشگاه های سراسر کشور :

 9099072952 تماس از سراسر کشور

 9092305587  استان تهران

پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد منوط بر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 می باشد.

شرایط عمومی

اعتقاد و التزام عملی به اسلام و یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

عدم عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

نداشتن فساد اخلاقی

رعایت مقررات خاص هر واحد دانشگاهی

دانشگاه تعهدی جهت تامین خوابگاه و سایر امکانات رفاهی ندارد. چنانچه واحدهای دانشگاهی امکاناتی در این مورد داشته باشند، در اختیار دانشجویان غیر بوی قرار خواهد گرفت.

 

شرایط اختصاصی کاردانی ناپیوسته

داشتن دیپلم کامل نظام قدیم و یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه

دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش نظام جدید که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی نیستند، مجاز به ثبت نام در این دوره نمی باشند.

متقاضیان رشته های هنرهای نمایشی – بازیگری و هنرهای نمایشی – کارگرداتی بایستی علاوه بر نداشتن معلولیت های حاد جسمی، بیماری های قلبی و تنفسی نیز نداشته باشند. متقاضیان این رشته ها باید دارای سلامت کامل بینایی، شنوایی و کلامی باشند. در غیر این صورت صورت مجاز به ثبت نام نخواهند بود.

 

شرایط اختصاصی کارشناسی ناپیوسته

متقاضیان کارشناسی ناپیوسته که دارای مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و یا دارای مدرک کاردانی دانشگاه علمی کاربردی هستند، می توانند در هر رشته ای در دوره کارشناسی ناپیوسته اقدام به ثبت نام نمایند. 

داوطلبانی که پس از تاریخ 87/6/31 تمامی دروس دوره را با میانگین کل کمتر از 12 به پایان رسانده و فاقد مدرک کاردانی هستند، مجاز به ثبت نام نخواهند بود.

تمامی ثبت نام کنندگان بایستی در زمان ثبت نام در محل دانشگاهی، گواهی فراغت از تحصیل و تاییدیه مدرک کاردانی خود را تحویل دهند. ریز نمرات دروس دوره کاردانی نیز می بایست نهایتا 2 ماه پس از ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه تحویل داده شود.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه ثبت نام در دانشگاه ازاد بدون کنکور آشنا کنیم همچنین شما را از شرایط ثبت نام در دانشگاه بدون کنکور مطلع کنیم متقضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و در صورت دارا بودن بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : azmoon.iau.ac.ir

 





:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: