شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی 1402
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی 1402 اعلام شد. این سازمان جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود در حوزه های مختلف آزمون استخدامی متمرکز برگزار می کند. داوطلبانی که واجد شرایط و علاقمند به ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی باشند، می توانند در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و مراحل اسم نویسی خود را تکمیل نمایند.

 از آنجا که این سازمان هر سال برای تامین نیروی انسانی خود و به کار گرفتن نیروهای متخصص و آزمون استخدامی برگزار می‌کند، داوطلبان باید برای پذیرش نهایی در این آزمون  نمره حد نصاب را کسب کنند تا بتوانند در این سازمان استخدام شوند. از آنجایی که اطلاع از شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی برای همه افراد علاقه مند به اشتغال در این سازمان اهمیت دارد، در ادامه توضیحاتی در ارتباط با نحوه، زمان و شرایط استخدام تامین اجتماعی برای شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

 زمان استخدام سازمان تامین اجتماعی 1402

???????? سازمان تامین اجتماعی معمولاً هر سال برای تکمیل کادر اداری خود آزمون استخدامی متمرکز را برگزار می‌ کند که این آزمون توسط سازمان سنجش و تحت نظارت تامین اجتماعی برگزار می گردد. پس از اینکه اعلامیه از طریق سازمان تامین اجتماعی منتشر شد، جزئیات زمان ثبت نام برای آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از طریق سازمان سنجش ابلاغ می شود.  ثبت نام برای آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ از تاریخ 31 مردادماه آغاز شد و تا شهریور ماه ادامه داشت. پس از برگزاری آزمون داوطلبان می توانند برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از جمله نتیجه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از طریق سایت سنجش اقدام کنند. 

???????? زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان سنجش 1402 هنوز اعلام نشده است، پیش‌ بینی می‌ شود که طبق روال هر سال ثبت نام سازمان تامین اجتماعی در مرداد ماه می باشد. به محض دریافت اطلاعات به محض انتشار اعلامیه سازمان سنجش در رابطه با زمان استخدام سازمان تامین اجتماعی 1402 اطلاع رسانی خواهد شد.

 نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1402

????????همانگونه که اشاره شد مجری برگزار کننده آزمون تامین اجتماعی، سازمان سنجش و تحت نظارت سازمان تامین اجتماعی می باشد. داوطلبانی که علاقمند به استخدام سازمان تامین اجتماعی هستند، باید با مراجعه به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org مراحل ثبت نام و اسم نویسی خود را تکمیل کنند. فرایند ثبت نام به این شکل است که ابتدا داوطلبان باید هزینه تعیین شده را به صورت اینترنتی واریز کنند و سپس با تکمیل فرم ثبت نام، مراحل اسم نویسی خود را نهایی کنند. مراحل ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی به شکل زیر است:

✔️ ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شوید.

✔️سپس گزینه سایر آزمون های استخدامی را از سمت راست سایت انتخاب نمایید.

✔️پس از آن برای تکمیل خرید کارت اعتباری و تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنید.

 بررسی شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی 1402

???????? افرادی که مایل به ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی هستند، قبل از هر چیز باید شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی را که در دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام شده است بررسی نمایند.شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می شود که هر کدام از داوطلبان باید شرایط لازم را داشته باشند. مهمترین شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی در ادامه ارائه شده است:

 شرایط عمومی استخدام سازمان تامین اجتماعی 1402

✔️ داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

✔️اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور

✔️اعتقاد و التزام عملی به نظام و قانون اساسی کشور

✔️ ضرورت داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم

✔️ داشتن شرایط احراز تحصیلی (تجانس رشته و مقطع تحصیلی) براساس شرایط هر رشته شغل

برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: بررسی شرایط استخدام تامین اجتماعی 1402





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: