دریافت ریز نمرات از دانشگاه آزاد + لینک استعلام سریع
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

دریافت ریز نمرات از دانشگاه آزاد + لینک استعلام سریع

دانشجویان دانشگاه آزاد پس از پایان تحصیلات خود برای انجام کارهایی مانند استخدام در شرکت های دولتی یا خصوصی و یا برای ادامه تحصیل به کشورهای خارج از کشور نیاز به داشتن ریز نمرات هستند. نحوه دریافت ریز نمرات از دانشگاه آزاد در گذشته به صورت حضوری بود و اکنون کاملا به صورت اینترنتی و از طریق سامانه آموزشیار صورت می گیرد. افراد فارغ التحصیل با مراجعه به سامانه آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir می توانند اقدام به دریافت ریز نمرات  نمایند. در ادامه مقاله راهنمای دریافت ریز نمرات از دانشگاه آزاد به صورت کامل و تصویری بیان خواهیم کرد.

توجه داشته باشید که چنانچه موفق به دریافت ریز نمرات خود نشدید، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون کد) تماس حاصل فرمایید. مشاوران مجرب ما راهنمای شما خواهند بود.

نحوه دریافت ریز نمرات از دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی 

در سال های گذشته فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد که نیاز به دریافت ریز نمرات از دانشگاه آزاد داشتند باید به صورت حضوری به دانشگاه خود مراجعه کرده و درخواست ریز نمرات خود را می داند اما اکنون دانشگاه آزاد با راه اندازی سامانه آموزشیار این کار برای فارغ التحصیلان خود آسان تر کرده و تنها با مراجعه به این سامانه می توانند اقدام به دریافت ریز نمرات خود نمایند.

لازم به ذکر است نحوه دریافت ریز نمرات از دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سامانه آموزشیار برای افرادی است که قصد پذیرش در دانشگاه های خارج از کشور را دارند و نیاز به ترجمه ریز نمرات خود را دارند و دیگر افراد فارغ التحصیل بر اساس اطلاعیه های اعلام شده از سوی وزارت علوم می توانند همچنان از طریق مراجعه حضوری نیز اقدام نمایند.

نحوه دریافت ریز نمرات از دانشگاه آزاد به صورت حضوری

فرد فارغ التحصیل دانشگاه آزاد پس از اتمام تحصیلات خود برای استخدام در مراکز دولتی و یا برخی از مراکز خصوصی نیاز به دریافت ریز نمرات خود دارد. این افراد باید مراحل زیر را طی نمایند :

???? ابتدا باید دانشنامه تحصیلی خود را دریافت نمایند

???? سپس به دانشگاه محل تحصیل خود به صورت حضوری مراجعه کرده و درخواست دریافت ریز نمرات خود را ثبت نمایید.

???? در مرحله بعد باید هزینه دریافت ریز نمرات و هزینه های مربوط به تسویه حساب خود را انجام داده و ریز نمرات خود را دریافت نماید.

???? اگر فرد فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد برای پذیرش در دانشگاه های خارج از کشور قصد دریافت ریز نمرات به صورت حضوری داشته باشد باید پس از دریافت ریز نمرات خود، مدارک و ریز نمرات توسط دارالترجمه های معتبر ترجمه گردد.

منبع: دریافت ریز نمرات از دانشگاه آزاد





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: