دریافت مستقیم کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

اطلاعیه دریافت مستقیم کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 اعلام شد. پیرو اعلامیه سازمان سمپاد دانش آموران گرامی می توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir به صورت اینترنتی نسبت به دانلود کارت ورود به جلسه آزمون سمپاد اقدام نمایند. کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان در حدود یک هفته پیش از زمان برگزاری آزمون از طریق سایت مذکور منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند در بازه زمانی 1402/3/25 تا 1402/3/31 برای دریافت کارت خود اقدام کنند. 

جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 1402 – 1403 داوطلبان باید با مراجعه به سامانه my.medu.ir مراجعه نموده و با استفاده از کد ملی و رمز عبور به پرتال دانش آموزی خود وارد شوند. 

 از آنجا که دریافت مستقیم کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی است، داوطلبان باید پس از مطالعه دفترچه ثبت نام تیزهوشان به سامانه جدید ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان سمپاد به آدرس my.medu.ir مراجعه و با وارد کردن اطلاعات دانش آموزی خود ثبت نام اولیه را انجام دهند.

????تاریخ ثبت نام آزمون تیزهوشان اواخر بهمن و اوایل اسفند است و مرحله دوم ثبت نام که جهت پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان می‌باشد، در فروردین ماه است و دانش آموزان با ورود به سایت ثبت نام سمپاد می‌ توانند جهت پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام نمایند تا بتوانند کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان را دریافت نموده و پس از شرکت در آزمون تیزهوشان منتظر نتایج آزمون تیزهوشان باشند.

????تا پیش از این داوطلبان می توانستند از طریق سایت sampad.medu.ir و همچنین سامانه azmoon.medu.ir کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان را دریافت کنند. اما در سال جاری داوطلبان برای دریافت کارت آزمون خود باید از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir اقدام نمایند. بر اساس اعلام مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان، دانش آموزان می‌ توانند با دریافت این کارت از محل حوزه امتحانی و زمان آزمون مطلع شوند و از طریق سامانه نام نویسی آزمون مدارس تیزهوشان نیز می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. 

????طبق آخرین اطلاعیه های منتشر شده توسط سازمان سمپاد، کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 5 روز قبل از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 1402 – 1403 قابل دریافت خواهد بود. لینک دریافت کارت ورود به جلسه از تاریخ 1402/3/25 تا 1402/3/31 فعال می باشد و داوطلبان می توانند در این بازه زمانی برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. 

????داوطلبان تنها در صورت پرداخت هزینه نام نویسی قادر به مشاهده و پرینت کارت خواهند بود. ذکر این نکته ضروری است که درگاه پرداخت سایت ثبت­ نام آزمون­ تیزهوشان پایه های هفتم و دهم، به آدرس my.medu.ir تنها برای دانش ­آموزانی که در بازه زمانی 1402/01/15 تا 1402/01/25 ثبت ­نام اولیه را انجام داده اند، ولی موفق به پرداخت وجه اسم نویسی نشده اند تا تاریخ 1402/3/25 فعال خواهد بود. 

منبع: https://b2n.ir/z21307





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: